NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

♤Hetlarr♤

ملك الموت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
2 يونيو 2022
المشاركات
713
مستوى التفاعل
89
الإقامة
مملكة الجحيم
نقاط
493
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء التانى


كنا وقفنا فى الجزء الاول انى سحبت زبرى بسرعه من كس خالتى ونطرت على كسها وطيزها
وصحيت وزبرى بينقط على فخدها الشمال قامت اتنفضت وعينها منزلتش من على زبرى
وهو وقف بينقط لبن عالسرير وانا واقف على ركبى ثابت من الصدمه ورده فعلها
زبرى بطل ينقط وابتدا ينام راحت بصالى ورزعتنى بالقلم وقالتلى نام اتخمد وهى رجعت
نامت مكانها تانى ولبنى مغرق جسمها ومعدلتش جلبيتها وانا لبست البوكسر ونمت
من التعب وقله النوم والنيك قلقت تانى يوم عليها وهى ماسكه زبرى بتدخلو جوا البوكسر
عشان كان خارج برا فضلت مراقبها منغير متعرف انى صاحى عدلت هدومها وقامت خدت
طقم من الدولاب وخرجت وانا قومت لبست الشورت وخرجت لقيت البنات بيتفرجو على التلفزيون
وهى بتاخد دش قولتلهم يلا حضرو نفسكو عشان ننزل على طول منتاخرش وقامو يحضرو نفسهم
للنزول وخالتى خرجت كلمتى عادى كأن محصلش حاجه قولتلها يلا عشان ننزل قالتلى هلبس ال****
دخلت الاوضه وانا دخلت وراها قولتلها تاخدلى طقم معاها عشان اما انزل البحر اغير لما اطلع من الميا
وكلو جهز نفسو نزلنا الشاطئ فى وش البيت يدوبك بنعدى الطريق بس قعدنا والبنات نزلو البحر وانا وخالتى
قعدنا نهزر وهى بتعاملنى عادى كأن محصلش حاجه وغيرت الشورت وانا قاعد عالتربيزه عشان انزل البحر
وقمت نزلت للبنات لقتهم متعرفين على اتنين من سنهم وعرفونى عليهم وقعدنا نهزر كلنا فى البحر
الناس بدات تمشى الشاطئ فضى خرجت لقيت الساعه دخله على 6 خرجت البنات وقولت لخالتى
تعالى معايا الحمام اغير البنات قعدو وروحنا انا وخالتى الحمام لقيتو فاضى خالص وحمامات منغير
باب عملين ستاير خفيفه كده ومقطعه دخلت قلعت وشغلت الدش وخالتى وقفالى على باب الحمام
الى انا فيه وعمله نفسها مش بصالى بس عينها عليا زبرى وقف لقيتها بتقولى انجز عشان البنات
ميجوش وانت كده قولتلها ماشى قفلت الدوش وخت الفوطه نشفت وادتلها الهدوم المبلوله
لقتها بتقولى احيه انا نسيت اجبلك بوكسر قولتلها احا الشورت خفيف مبين كل حاجه
قالتلى الدنيا ليل محدش هياخد بالو وبعدين احنا مش هنمشى كتير دا البيت اهو قولتلها
ماشى لبست الشورت قولتلها يلا قالتلى لا دارى دا (وبتشاور على زبرى ) لحسن باين كلو
قولتلها طب يلا خرجنا والبنات دخلو غيرو وجم والساعه عدت 7 وخرجنا من الشاطئ
البنات عاوزين ينزلو السوق يتمشو وانا قعدت اقولهم لا عشان مش هعرف امشى معاهم كده
خالتلى قالتلى يلا الدنيا ليل محدش هيبص عليك يعنى وانت ابقى داريه وانت ماشى
وافقت ودخلنا السوق والدنيا تمام واتمشينا كتير وكلنا ايس كريم وواقفين يتفرجو على محل
اكسسوار وخالتى قدامى بتتفرج والغويشه وقعت منها وهوب راحت موطيه وانا ورها
زبرى كله دخل ببن طيازها وقف فى ثوانى خدت بلها لقتها بتقولى دارى نفسك
قولتلها من السبب راحت ضحكه وقالتلى مش انت دكر سمعت الكلمه وزبرى
شد وبيقولى لو راجل نيمنى قولتلها طيب يلا كفايه الوقت اتأخر خدنا بعضينا ومشنا
رايحين عالبيت وزبرى مش راضى ينام وانا مداريه بالعافيه طلعنا البيت
................................... ..........................
 
  • عجبني
التفاعلات: 3asheq Algens، body65 و Vader
قصه قديمه بس جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: ♤Hetlarr♤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%