صباح الخير او مساء الخير حسب التوقيت النهارده هحكي تجربه طازة يدوب عدا عليها اسبوعين وعلشان تكونو عارفين مش بنزل غير تجارب بس مش تاليف يعني كله حقيقي 100% علشان مطولش عليكو هدخل ف الموضوع ع طول
قصتي بتبدأ بواحده جارتنا ساكنه ف نفس الشارع بس بحكم شغلي اللي واخد كل وقتي مش بركز ولا اعرف حاجة عن الناس ولا بشغل دماغي بحد بس الموضوع ابتدا لما فضلت فترة اروح شغلي متاخر ف كنت بقابلها ف اوقات معينه واللي عرفتو بعدين ان دا معاد شغلها المهم ركزت معاها وابتدت تعجبني وصفها هي تقريبا ٣٥ سنه ومطلقه بقالها ٥ سنين وقافله ع نفسها وع ولادها هي معاها ولدين صغيرين لون بشرتها قمحاوي شفايفها جميلة بزازها متوسطه طيزها تحفه من اجمل الطياز اللي شوفتها ولمستها ف حياتي ابتدينا نظرات وهي كانت متفاجئة وابتديت انا ااخر نفسي علشان اشوفها نظرة ف نظرة يوميا بعد كده بقت ابتسامات بعد كده نصبح ع بعض لحد ما ف يوم ققرت ان انيكها اديتها رقمي كلمتني ف نفس اليوم بليل اتعرفنا ع بعض وهزرنا واتكلمنا عدا كام يوم ع الوضع دا كلام وهزار واهتمام ونشوف بعض لحد ما اتعلقنا صارحتني انها مفتقده الحنان والرومانسيه اديتها وبزياده لحد ما جه اليوم اللي لقيتها بتقولي مش بشبع منك ف الشوية اللي بشوفك فيهم عايزين نخرج فضلت اقفلها واخوفها من ان حد يشوفنا لحد ما اقتنعت وقالت طب ايه الحل قولتلها تعالي نقعد عندي طبعا زعلت شوية واقنعتها ان مش هيبقا ف حاجة ولو في اخرنا بوسه وحضنين واتفقنا ع كده وقولنا تمام جتلي وفتحتلها دخلتها ع الاوضه ع طول بحجه ان الصاله ممكن حد يسمعنا واحنا بنتكلم وكده قعدنا واتكلمنا وكانت قاعده رومانسيه زي ما طلبت كلام ومسك ايد وبس لحد ما لقيتها بدون مقدمات دخلت ف حضني حضنتها اووي وانا حاضنها مشيت ايدي ع جسمها لحد طيزها ملقتش ممانعه قولت كده استوت يلا بينا روحت شايل راسها من ع كتفي وواخد شفايفها ف شغايفي وروحنا ف بوسه طويلة وجميلة قطعت شفايفها وهي كانت محرومه باين ع لهفتها كنا قاعدين ع السرير ساحت رجعتها لورا نيمتها ع ضهرها وفضلت ابوس فيها بس وامص شفايفها بمزاج اللي فوق لوحدها واللي تحت لوحده وبعد كده اكل الاتنين مع بعض لحد ما لساني قابل لسانها سيبت شغايفها ببص لقيت العباية بسوسته وحته من فوق بزازها باينه فضلت الحس وامص فيها لحد ما ساحت اكتر روحت فاتح السوسته لقيتها للتبسه بدي كت طلعت بزازها منه وملقتش اعتراض بزها كان جااااامد والحلمه لونها بني وكانت واقفه من هيجانها فضلت امص واكل فيهم وابدل ع كل بز شوية طلعت فضلت ابوسها تاني وروحت فاتح العباية للاخر لقيت بنطلون فضلت ابوسها واعصر حلمه بزها وهي اخاتها بتزيد وتعلي ونفسخا بيسخن ولهفتها للبوس بتزيد وهي الاي بقت بتاكل شفايفي ايدي نزلت ع كسها وكان باين انه مولع فضلت العب فيه من ع البنطلون وهي بتتحرك تحتي من هيجانها مرة واحده قامت وقفت قدامها قالتلي بلاش اكتر من كده ماردتش عليها روحت واخدها ف حضني علشان تهدي وفعلا هديت روحت ماسك شفايفها ومكمل بوس وبايدي بعصر طيزها هاجت تاني روحت مدخل ايدي جوة البنطلون وماسك طيزها جامد وفضلت ادعك فيها وابعبصها لقيتها قعدت ع السرير نيمتها ع ضهرها ونمت عليها واحنا بنبوس بعض اجمد واكتر من الاول ايدي راحت ع كسها تاني وفضلت العب من فوق البنطلون وطولت المرة دي ولقيت اهاتها عليت فجأه روحت مدخل ايدي جوة البنطلون اتخضت بس كملت اول ما صباعي لمس كسها ولقيته غرقان فضلت ابوس اكتر واكل شفايفها اكتر وامشي صباعي ع كسها وع زنبورها اللي كان واقف من شده هيجانها وادخل صباعي جوة كسها وابعبصها جامد لحد ما فضلت العب ف كسها لحد ما جابتهم وقفلت ع ايدي برجلها فضلت حاضنها ومكمل بوس ومص ف بزازها لحد ما هاجت تاني دخلت ايدي ع كسها ع طول وكملت لعب لقيت ايدها بتتحرك وبتمس زوبري من بره الشورت وتلعب فيه وانا بلعب ف كسها وشفايفي ف شفايفها لقيت ايديها بتتحرك تاني وراحت مطلعه زوبري من الشورت وكملت لعب فيه لما لمسته حسيتها اتكهربت واهاتها عليت روحت طالع فوقيها وهي لسه ماسكه زوبري روحت مدخل ايدي التانيه وشادد البنطلون بالاندر قلعتهوملها قامت قعدت وبتقولي لا روحت مقلعها العباية والبدي وفكيت السنتيان وهي كانت مكسوفه مني طمنتها وقولتلها مش هدخل هلمس من بره بس وروحت نايم جنبهاوخدت شفايفها فضلت امص فيهم وابوسها وايدي رايحه جايه ع جسمها كله فضلت اقرص ف حلمتها وامص بزازها وايدي نزلت ع كسها والمرة دي دخلت صباعي جوة كسها ع طول وكان مبلول و سخن اوووي كملت لعب لقيتها بتمسك زوبري تاني روحت قالع الشورت خالص وفضلت تلعب فيه جامد وانا بلعب ف كسها اهاتها عليت اوووي وحركتها بقت زي التعبان روحت طالع فوقيها وفاتح رجليها برجلي ونايم عليها وقولتلها العبي ف الاتنين مع بعض وبقيت بتلعب ف زوبري وايدي وزوبري لامسين كسها وانا رافع نفسي عنها علشان مايدخلش ومتسك بزازها باكلها حرفيا وهي بتدعك زوبري وكسها بايديها لحد ما سمعت صوتها ف وداني بتقولي دخله يلا انا مبقتش قادرة قولتلها لا انتي مش عايزة قالتلي الاول دلوقتي انا مش مستحملة قولتلها هو كده كده ف ايدك اعملي اللي انتي عايزاه راحت مدخلاه ف كسها روحت نايم عليها براحه لحد ما دخل لاخره وهي بتتتوجع وفاتحه بوقها سيبته جوة وفضلت ثابت لقيتها قفلت علي برجلها وايديها بتحسس ع ضهري بقولها اي رايك قالتلي جامد اووووي سيبه قولتلها انتي لسه ماشوفتيش بيعمل ايه تاني ضحكت روحت فاكك رجليها من بعض ونايم عليها وفضلت ادخل زوبري واخرجه براحه وهي تحت مني ف عالم تاني روحت نازل ع شفايفها ومقطعخا بوس ومص وشد وزودت حركتي ف كسها وبقيت ادخله واخرجه اسرع ونزلت مسكت بزازها وانا بنيكها وفضلت امص ف بزازها كلها وامص الحلمه واعض فيها وهي بتصوت ولما بمص بز التاني بقرصه حلمته بايدي وكنت مولعها ع الاخر روحت رافع نفسي عنها ورافع رجلها الاتنين بايدي وابتدا النيك يزيد والصوت يعلي واهاتها تعلي وفضلت تقولي جامد نيكني جامد نيكني اووووي انا عطشانه قوتلها هشبع كسك وفضلت انيكها لحد ما جابت ولقيت لبنها ع زوبري قولتلها هجيب قالتلي اوعي تجيب جوة روحت مطلعه عند بزازها فضلت تلعب فيه لحد ماجيبت ع بزازها ومسحت لبني بمنديل كانت قايمه تلبس قولتلخا لا قالتلي بردانه خدتها ف حضني واتغطينا نيمتها ع صدري وشزية رومانسيه وهزار ولعب وبوستين تلاته وبقولها ايه رايك قالتلي انا من ساعه ما اطلقت ماتلمستش بس حاسه ان كنت مستنيايها من بدري اول ما قالت كده انا هيجت روحت ماسك شفيفها ف بوسه طويلة وايدي راحت ع بزازها فضلت اشد الحلمة لقيتها بتصوت بس شفتيفه كاتمه الصوت شيلتها من ع صدري ونيمتها ع المخدة وايدي نزلت ع كسها دقيقتين تلاته ولقيته اتبل قولتلها دا جاهز تاني قالتلي نفسه اصلا روحت شايل الغطا ورميه ع الارض قولتلها مصي راحت قايمه فضلت تمص ف زوبري وحقيقي كانت محترفة مص وتاخد زوبري كله ف بوقها وتمشي شفايفها عليه وتلحسه من اوله لاخره بصت ف الساعه لقت الوقت عدا وعايزة تقوم وحركتها وخي بتقوم من عليا انها مض عايزة تقوم دي عايزة تركب ع زوبري مكدبتش خبر وهي قايمه عدت رجل روحت ماسكها من وسطها قولتلها مش هتقومي قالتلي سيبني قولتلها منا فعلا هسيبك زي مانتي كده روحت رافع وسطي شوية زوبري خبط ف كسها شديتها عليا قولتلها دخليه يلا راحت مدخلاه وفضلت تطلع وتنزل براحخ لحد ما زوبري اتبل من كسها وبقا يجري لجوة وانا ماسك شفايفها وبايدي بدعك ف طيزها وافتحها واشدها عليا وهي فعالم تاني روحت رافع جسمها وخدت بزازها ف بوقي وفضلت تتحرك ع زوبري رايحه جايه وانا باكل بزازها شوية وروحت قايم بيها جايبها تحتي ومكمل نيك فيها وانا وخي متمتعين اخر متعة خي كان صوتها رقيق والاه الاي طالعه منها تدوخ حسيت ان هجيب روحت قايم ومقومها ومقعدها ع ركبتها ع طرف السرير ونزلت وقفت ف الارض وفضلت اخبط بزبري ع كسها وهي عمالة تتوجع روحت ماسكه ومدخله صوتت روحت حاطط ايدي ع بوقها وفضلت انيكها وادخل زوبري واخرجه وهي كل اللي عليها اه اه اه نيك ياحمد نيك جامد مش قادرة وفضلتها انيكها ع الوضع دا وانا بنيكها بقفش ف بزازها لحد ما قربت اجيب روحت مخرجه نامت هي ع بطنها جبت ع طيزها وهي نايما عمالة تقو اه اه قولتلها انا خرجته خلاص قالتلي مش قادرة حاسه ان اول مرة اتناك كده روحت نايم عليها وبايس رقبتها قالتلي انا همشي بقا وقامت مسحت لبني من ع طيزخا ولبست ومشيت
قصتي بتبدأ بواحده جارتنا ساكنه ف نفس الشارع بس بحكم شغلي اللي واخد كل وقتي مش بركز ولا اعرف حاجة عن الناس ولا بشغل دماغي بحد بس الموضوع ابتدا لما فضلت فترة اروح شغلي متاخر ف كنت بقابلها ف اوقات معينه واللي عرفتو بعدين ان دا معاد شغلها المهم ركزت معاها وابتدت تعجبني وصفها هي تقريبا ٣٥ سنه ومطلقه بقالها ٥ سنين وقافله ع نفسها وع ولادها هي معاها ولدين صغيرين لون بشرتها قمحاوي شفايفها جميلة بزازها متوسطه طيزها تحفه من اجمل الطياز اللي شوفتها ولمستها ف حياتي ابتدينا نظرات وهي كانت متفاجئة وابتديت انا ااخر نفسي علشان اشوفها نظرة ف نظرة يوميا بعد كده بقت ابتسامات بعد كده نصبح ع بعض لحد ما ف يوم ققرت ان انيكها اديتها رقمي كلمتني ف نفس اليوم بليل اتعرفنا ع بعض وهزرنا واتكلمنا عدا كام يوم ع الوضع دا كلام وهزار واهتمام ونشوف بعض لحد ما اتعلقنا صارحتني انها مفتقده الحنان والرومانسيه اديتها وبزياده لحد ما جه اليوم اللي لقيتها بتقولي مش بشبع منك ف الشوية اللي بشوفك فيهم عايزين نخرج فضلت اقفلها واخوفها من ان حد يشوفنا لحد ما اقتنعت وقالت طب ايه الحل قولتلها تعالي نقعد عندي طبعا زعلت شوية واقنعتها ان مش هيبقا ف حاجة ولو في اخرنا بوسه وحضنين واتفقنا ع كده وقولنا تمام جتلي وفتحتلها دخلتها ع الاوضه ع طول بحجه ان الصاله ممكن حد يسمعنا واحنا بنتكلم وكده قعدنا واتكلمنا وكانت قاعده رومانسيه زي ما طلبت كلام ومسك ايد وبس لحد ما لقيتها بدون مقدمات دخلت ف حضني حضنتها اووي وانا حاضنها مشيت ايدي ع جسمها لحد طيزها ملقتش ممانعه قولت كده استوت يلا بينا روحت شايل راسها من ع كتفي وواخد شفايفها ف شغايفي وروحنا ف بوسه طويلة وجميلة قطعت شفايفها وهي كانت محرومه باين ع لهفتها كنا قاعدين ع السرير ساحت رجعتها لورا نيمتها ع ضهرها وفضلت ابوس فيها بس وامص شفايفها بمزاج اللي فوق لوحدها واللي تحت لوحده وبعد كده اكل الاتنين مع بعض لحد ما لساني قابل لسانها سيبت شغايفها ببص لقيت العباية بسوسته وحته من فوق بزازها باينه فضلت الحس وامص فيها لحد ما ساحت اكتر روحت فاتح السوسته لقيتها للتبسه بدي كت طلعت بزازها منه وملقتش اعتراض بزها كان جااااامد والحلمه لونها بني وكانت واقفه من هيجانها فضلت امص واكل فيهم وابدل ع كل بز شوية طلعت فضلت ابوسها تاني وروحت فاتح العباية للاخر لقيت بنطلون فضلت ابوسها واعصر حلمه بزها وهي اخاتها بتزيد وتعلي ونفسخا بيسخن ولهفتها للبوس بتزيد وهي الاي بقت بتاكل شفايفي ايدي نزلت ع كسها وكان باين انه مولع فضلت العب فيه من ع البنطلون وهي بتتحرك تحتي من هيجانها مرة واحده قامت وقفت قدامها قالتلي بلاش اكتر من كده ماردتش عليها روحت واخدها ف حضني علشان تهدي وفعلا هديت روحت ماسك شفايفها ومكمل بوس وبايدي بعصر طيزها هاجت تاني روحت مدخل ايدي جوة البنطلون وماسك طيزها جامد وفضلت ادعك فيها وابعبصها لقيتها قعدت ع السرير نيمتها ع ضهرها ونمت عليها واحنا بنبوس بعض اجمد واكتر من الاول ايدي راحت ع كسها تاني وفضلت العب من فوق البنطلون وطولت المرة دي ولقيت اهاتها عليت فجأه روحت مدخل ايدي جوة البنطلون اتخضت بس كملت اول ما صباعي لمس كسها ولقيته غرقان فضلت ابوس اكتر واكل شفايفها اكتر وامشي صباعي ع كسها وع زنبورها اللي كان واقف من شده هيجانها وادخل صباعي جوة كسها وابعبصها جامد لحد ما فضلت العب ف كسها لحد ما جابتهم وقفلت ع ايدي برجلها فضلت حاضنها ومكمل بوس ومص ف بزازها لحد ما هاجت تاني دخلت ايدي ع كسها ع طول وكملت لعب لقيت ايدها بتتحرك وبتمس زوبري من بره الشورت وتلعب فيه وانا بلعب ف كسها وشفايفي ف شفايفها لقيت ايديها بتتحرك تاني وراحت مطلعه زوبري من الشورت وكملت لعب فيه لما لمسته حسيتها اتكهربت واهاتها عليت روحت طالع فوقيها وهي لسه ماسكه زوبري روحت مدخل ايدي التانيه وشادد البنطلون بالاندر قلعتهوملها قامت قعدت وبتقولي لا روحت مقلعها العباية والبدي وفكيت السنتيان وهي كانت مكسوفه مني طمنتها وقولتلها مش هدخل هلمس من بره بس وروحت نايم جنبهاوخدت شفايفها فضلت امص فيهم وابوسها وايدي رايحه جايه ع جسمها كله فضلت اقرص ف حلمتها وامص بزازها وايدي نزلت ع كسها والمرة دي دخلت صباعي جوة كسها ع طول وكان مبلول و سخن اوووي كملت لعب لقيتها بتمسك زوبري تاني روحت قالع الشورت خالص وفضلت تلعب فيه جامد وانا بلعب ف كسها اهاتها عليت اوووي وحركتها بقت زي التعبان روحت طالع فوقيها وفاتح رجليها برجلي ونايم عليها وقولتلها العبي ف الاتنين مع بعض وبقيت بتلعب ف زوبري وايدي وزوبري لامسين كسها وانا رافع نفسي عنها علشان مايدخلش ومتسك بزازها باكلها حرفيا وهي بتدعك زوبري وكسها بايديها لحد ما سمعت صوتها ف وداني بتقولي دخله يلا انا مبقتش قادرة قولتلها لا انتي مش عايزة قالتلي الاول دلوقتي انا مش مستحملة قولتلها هو كده كده ف ايدك اعملي اللي انتي عايزاه راحت مدخلاه ف كسها روحت نايم عليها براحه لحد ما دخل لاخره وهي بتتتوجع وفاتحه بوقها سيبته جوة وفضلت ثابت لقيتها قفلت علي برجلها وايديها بتحسس ع ضهري بقولها اي رايك قالتلي جامد اووووي سيبه قولتلها انتي لسه ماشوفتيش بيعمل ايه تاني ضحكت روحت فاكك رجليها من بعض ونايم عليها وفضلت ادخل زوبري واخرجه براحه وهي تحت مني ف عالم تاني روحت نازل ع شفايفها ومقطعخا بوس ومص وشد وزودت حركتي ف كسها وبقيت ادخله واخرجه اسرع ونزلت مسكت بزازها وانا بنيكها وفضلت امص ف بزازها كلها وامص الحلمه واعض فيها وهي بتصوت ولما بمص بز التاني بقرصه حلمته بايدي وكنت مولعها ع الاخر روحت رافع نفسي عنها ورافع رجلها الاتنين بايدي وابتدا النيك يزيد والصوت يعلي واهاتها تعلي وفضلت تقولي جامد نيكني جامد نيكني اووووي انا عطشانه قوتلها هشبع كسك وفضلت انيكها لحد ما جابت ولقيت لبنها ع زوبري قولتلها هجيب قالتلي اوعي تجيب جوة روحت مطلعه عند بزازها فضلت تلعب فيه لحد ماجيبت ع بزازها ومسحت لبني بمنديل كانت قايمه تلبس قولتلخا لا قالتلي بردانه خدتها ف حضني واتغطينا نيمتها ع صدري وشزية رومانسيه وهزار ولعب وبوستين تلاته وبقولها ايه رايك قالتلي انا من ساعه ما اطلقت ماتلمستش بس حاسه ان كنت مستنيايها من بدري اول ما قالت كده انا هيجت روحت ماسك شفيفها ف بوسه طويلة وايدي راحت ع بزازها فضلت اشد الحلمة لقيتها بتصوت بس شفتيفه كاتمه الصوت شيلتها من ع صدري ونيمتها ع المخدة وايدي نزلت ع كسها دقيقتين تلاته ولقيته اتبل قولتلها دا جاهز تاني قالتلي نفسه اصلا روحت شايل الغطا ورميه ع الارض قولتلها مصي راحت قايمه فضلت تمص ف زوبري وحقيقي كانت محترفة مص وتاخد زوبري كله ف بوقها وتمشي شفايفها عليه وتلحسه من اوله لاخره بصت ف الساعه لقت الوقت عدا وعايزة تقوم وحركتها وخي بتقوم من عليا انها مض عايزة تقوم دي عايزة تركب ع زوبري مكدبتش خبر وهي قايمه عدت رجل روحت ماسكها من وسطها قولتلها مش هتقومي قالتلي سيبني قولتلها منا فعلا هسيبك زي مانتي كده روحت رافع وسطي شوية زوبري خبط ف كسها شديتها عليا قولتلها دخليه يلا راحت مدخلاه وفضلت تطلع وتنزل براحخ لحد ما زوبري اتبل من كسها وبقا يجري لجوة وانا ماسك شفايفها وبايدي بدعك ف طيزها وافتحها واشدها عليا وهي فعالم تاني روحت رافع جسمها وخدت بزازها ف بوقي وفضلت تتحرك ع زوبري رايحه جايه وانا باكل بزازها شوية وروحت قايم بيها جايبها تحتي ومكمل نيك فيها وانا وخي متمتعين اخر متعة خي كان صوتها رقيق والاه الاي طالعه منها تدوخ حسيت ان هجيب روحت قايم ومقومها ومقعدها ع ركبتها ع طرف السرير ونزلت وقفت ف الارض وفضلت اخبط بزبري ع كسها وهي عمالة تتوجع روحت ماسكه ومدخله صوتت روحت حاطط ايدي ع بوقها وفضلت انيكها وادخل زوبري واخرجه وهي كل اللي عليها اه اه اه نيك ياحمد نيك جامد مش قادرة وفضلتها انيكها ع الوضع دا وانا بنيكها بقفش ف بزازها لحد ما قربت اجيب روحت مخرجه نامت هي ع بطنها جبت ع طيزها وهي نايما عمالة تقو اه اه قولتلها انا خرجته خلاص قالتلي مش قادرة حاسه ان اول مرة اتناك كده روحت نايم عليها وبايس رقبتها قالتلي انا همشي بقا وقامت مسحت لبني من ع طيزخا ولبست ومشيت