ع
عاشق الليل الحزين
ضيف
بصو بصراحه نا اول مره اكتب حاجه ف استحملوني شويه😂😂
القصه حقيقيه بس هنغير ف الاسماء
اعرفكم بنفسي نا محمود من المنصوره 21 سنه هحكلكم قصتي النهارده مع بنت عمتي اوصفلكو نفسي الاول انا مش ابيضاني اويي ولا قمحي نا بءنهم ازاي معرفش😂طولي 175 سنتي وجسمي رياضي بحكم اني لاعب كوره وبروح الجيم وبهتم بجسمي وبنفسي من نحيه اللبس والشعر واهتمامات الشباب يعني ودا مخليني محبوب من العيله كلها مطولش عليكو واصفلكو بنت عمتي
اسمها دعاء عندها دلوقتي 34 سنه وشكلها امحي سكسي فشخ وبزازها كبيره ومدالدلين ولون حلامتها بني فاتح وطيزها كبيره وعودها كيرفي وسط رفيع وماشي مع شكل جسمها وعندها سوي شكلها جامد وبتزود حلاويتها اكتر
القصه بدات من ونا ف تانيه اعدادي بدات اتعرف ع النيك واتفرج ع سكس وانزل لبني زي ايي حد طبيعي ف سني عندي شهوه وعايز افضيها وف يوم كنت ف البيت وهي قاعده معانا ف نفسي البيت عشان احنا بيت عيله وكدا وكنت ع السطح وكنا بليل وبتفرج ع فيديو سكس واندمجت مع الفيديو ومختش بالي ان هي واقفه وراي حطت اديها ع كتفي بتعمل ايي نا اتفزعت طبعا وخفت ونزلت جري وكنت مرعوب احسن تقول لابويا او امي وحصوصا انهم متشددين اويي ف تربيتي وابويااا كان هيدايق عشان عارف اني بلعب كوره وان نش واخد الموضوع تسالي لا عايز اكون لاعب كويس بس حصل حاجه مكنتش اتوقعها متكلمتش مع حد وبتقت تبصلي بصات خبيثه ونا كنت بخاف *** لسه يعتبر
لحد م ف يوم ندت عليا وهي ع السطح بليل ونا كنت جاي من الجيم بصراحه طلعت ونا مرعوب
قالتلي كنت فين؟
قولتلها كنت ف الجيم
قالتلي مش هتبطل القرف اللي كنت بتتفرج عليه دا
قولتلها اول واخر مره متجبيش سيره لحد وبدات ادمع
ضحكت ضحكه شرموطه وقالتلي نا لو كنت عاوزه اقول كنت قولت بس نتا عجبتني صحيح نسيت اقولكو كان طول زبري ساعتها 15 سنتي صغير بس مش اويي بس عريض وفيه عروق وهي شافت دا وانا بدعكو ونا مكنتش واخد بالي المهم نرجع لقصتنا طبعا نا مستغرب ومصدوم ف نفس الوقت
قولتلها يعني عاوزه ايي قالتلي عاوزاك تنكني ف طيزي طبعا نا مصدوم وخايف وان دي اول مره ليه وكمان مع محارمي فكان الموضوع يوتر شويه
قولتلها خلاص بكرا عشان نا جاي من الجيم تعبان وكنت بلعب فخاد وسمانه ومش قادر اقف ع رجلي
قالتلي ماشي هستناك بكرا
وكدا يكون خلص الجزء الاول لو لقيت تفاعل هنزل الباقي
القصه حقيقيه بس هنغير ف الاسماء
اعرفكم بنفسي نا محمود من المنصوره 21 سنه هحكلكم قصتي النهارده مع بنت عمتي اوصفلكو نفسي الاول انا مش ابيضاني اويي ولا قمحي نا بءنهم ازاي معرفش😂طولي 175 سنتي وجسمي رياضي بحكم اني لاعب كوره وبروح الجيم وبهتم بجسمي وبنفسي من نحيه اللبس والشعر واهتمامات الشباب يعني ودا مخليني محبوب من العيله كلها مطولش عليكو واصفلكو بنت عمتي
اسمها دعاء عندها دلوقتي 34 سنه وشكلها امحي سكسي فشخ وبزازها كبيره ومدالدلين ولون حلامتها بني فاتح وطيزها كبيره وعودها كيرفي وسط رفيع وماشي مع شكل جسمها وعندها سوي شكلها جامد وبتزود حلاويتها اكتر
القصه بدات من ونا ف تانيه اعدادي بدات اتعرف ع النيك واتفرج ع سكس وانزل لبني زي ايي حد طبيعي ف سني عندي شهوه وعايز افضيها وف يوم كنت ف البيت وهي قاعده معانا ف نفسي البيت عشان احنا بيت عيله وكدا وكنت ع السطح وكنا بليل وبتفرج ع فيديو سكس واندمجت مع الفيديو ومختش بالي ان هي واقفه وراي حطت اديها ع كتفي بتعمل ايي نا اتفزعت طبعا وخفت ونزلت جري وكنت مرعوب احسن تقول لابويا او امي وحصوصا انهم متشددين اويي ف تربيتي وابويااا كان هيدايق عشان عارف اني بلعب كوره وان نش واخد الموضوع تسالي لا عايز اكون لاعب كويس بس حصل حاجه مكنتش اتوقعها متكلمتش مع حد وبتقت تبصلي بصات خبيثه ونا كنت بخاف *** لسه يعتبر
لحد م ف يوم ندت عليا وهي ع السطح بليل ونا كنت جاي من الجيم بصراحه طلعت ونا مرعوب
قالتلي كنت فين؟
قولتلها كنت ف الجيم
قالتلي مش هتبطل القرف اللي كنت بتتفرج عليه دا
قولتلها اول واخر مره متجبيش سيره لحد وبدات ادمع
ضحكت ضحكه شرموطه وقالتلي نا لو كنت عاوزه اقول كنت قولت بس نتا عجبتني صحيح نسيت اقولكو كان طول زبري ساعتها 15 سنتي صغير بس مش اويي بس عريض وفيه عروق وهي شافت دا وانا بدعكو ونا مكنتش واخد بالي المهم نرجع لقصتنا طبعا نا مستغرب ومصدوم ف نفس الوقت
قولتلها يعني عاوزه ايي قالتلي عاوزاك تنكني ف طيزي طبعا نا مصدوم وخايف وان دي اول مره ليه وكمان مع محارمي فكان الموضوع يوتر شويه
قولتلها خلاص بكرا عشان نا جاي من الجيم تعبان وكنت بلعب فخاد وسمانه ومش قادر اقف ع رجلي
قالتلي ماشي هستناك بكرا
وكدا يكون خلص الجزء الاول لو لقيت تفاعل هنزل الباقي