NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Grjeeg

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
17 أبريل 2023
المشاركات
7
مستوى التفاعل
19
نقاط
33
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طبعا قبل كل حاجه القصه دي مش حقيقه بس نفسي تحصل بمعني الشخصيات حقيقه وكل حاجه بس الاحداث لا
نبدا بقي انا محمد ١٧ سنه زبي ١٨ سم وطخين وبطله القصه هي مريم بنت خالي طبعا مريم دي جسمها صاروخ جدا صدر اي وطيز اي كله من الحجم الكبير وانا اصلا نفسي انيكها من زمان فكنت بروح عند خالي كتير عشان اشوفها واشوف جسمها وكنت بتخيل دايما اني بفشخ طيزها وصدرها الكبير الابيض روحت مره عند خالي وبالصدفه كنت قاعد في الصاله وهي خرجت من الاوضه بالبارا بتاعتها كانت لونها اسود مقولكوش صدر اي يجدعان ملبن بالمعني الحرفي وحسيت انها فرحت شويه اني شوفتها وزبي وانا قاعد كان واقف ومش راضي يهدي وبعد ما لبست خرجت وشافت زبي وقالتلي ماله واقف كده ليه قولتلها انت مش شايفه صدرك عامل ازي قالتلي نفسك تشوفه من غير هدوم قولتلها نفسي فعلا قلعت وشوفت صدر مشوفتش قبل كده في اي فيلم سكس علي النت وقولتلها ممكن امسك قالتلي اكيد قولتله انتي شكلك شرموطه علي كده ضحكت وقالتلي يلا مش هتمسكهم روحت نزلت عليهم مص ومش راحمها واقعد ابوس فيها وفي صدرها وبعدين قالتلي عايز اشوف زبك قولتلها تحت امرك وفعلا قلعت وشافت زبي قالتلي ده كبير طخين وعجبني ونزلت تلعب في زبي وبضاني مش عايز اقولكم ملمس ايدها عامل ازي وبعدين نزلت مص في زبي مكنتش قادر شعور جامد جدا وفضلت تمص كده فتره وانا بفعص في صدره لحد ما قولتلها اقلعي يلا اديكي في طيزك وكسك وفعلا قلعت وشوفت طيز وكس اي ناررر روحت مخليها تفنس ونزلت علي كسه مص وعسل كسها طعمه جميل جدا وبعد ما خلصت مص حطيت زبي في كسها ومش هقولكم كميه الاهات اللي بتطلع وانا اقفل في بوقه عشان الصوت وكسك بياكل في زبي حرفيا وادخل واخرج وهي كل اللي عليها تقول اه بس وتقولي كمان طلعت بتحب العنف والشتيمه فضلت اقولها عايزها يا لبوه تقولي اه نيكني كمان واضربها علي طيزه روح قاعد علي السرير وخليتها تقعد عليه وتطلع وتنزل وتقول اه اه كمان اقوله حاضر يا لبوه وبعدين نزلت وقلبتها وجبت طيزه وفضلت افشخ فيها وقالتلي هاتهم في بوقي بحب طعمهم اوي وفعلا نزلت في بوقها وكان احسن يوم في حياتي
والصوره دي توضيح لجسمها

images
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: tahermohamedmohamed, العمده المصري, ممدوح ابو و 6 آخرين
طبعا قبل كل حاجه القصه دي مش حقيقه بس نفسي تحصل بمعني الشخصيات حقيقه وكل حاجه بس الاحداث لا
نبدا بقي انا محمد ١٧ سنه زبي ١٨ سم وطخين وبطله القصه هي مريم بنت خالي طبعا مريم دي جسمها صاروخ جدا صدر اي وطيز اي كله من الحجم الكبير وانا اصلا نفسي انيكها من زمان فكنت بروح عند خالي كتير عشان اشوفها واشوف جسمها وكنت بتخيل دايما اني بفشخ طيزها وصدرها الكبير الابيض روحت مره عند خالي وبالصدفه كنت قاعد في الصاله وهي خرجت من الاوضه بالبارا بتاعتها كانت لونها اسود مقولكوش صدر اي يجدعان ملبن بالمعني الحرفي وحسيت انها فرحت شويه اني شوفتها وزبي وانا قاعد كان واقف ومش راضي يهدي وبعد ما لبست خرجت وشافت زبي وقالتلي ماله واقف كده ليه قولتلها انت مش شايفه صدرك عامل ازي قالتلي نفسك تشوفه من غير هدوم قولتلها نفسي فعلا قلعت وشوفت صدر مشوفتش قبل كده في اي فيلم سكس علي النت وقولتلها ممكن امسك قالتلي اكيد قولتله انتي شكلك شرموطه علي كده ضحكت وقالتلي يلا مش هتمسكهم روحت نزلت عليهم مص ومش راحمها واقعد ابوس فيها وفي صدرها وبعدين قالتلي عايز اشوف زبك قولتلها تحت امرك وفعلا قلعت وشافت زبي قالتلي ده كبير طخين وعجبني ونزلت تلعب في زبي وبضاني مش عايز اقولكم ملمس ايدها عامل ازي وبعدين نزلت مص في زبي مكنتش قادر شعور جامد جدا وفضلت تمص كده فتره وانا بفعص في صدره لحد ما قولتلها اقلعي يلا اديكي في طيزك وكسك وفعلا قلعت وشوفت طيز وكس اي ناررر روحت مخليها تفنس ونزلت علي كسه مص وعسل كسها طعمه جميل جدا وبعد ما خلصت مص حطيت زبي في كسها ومش هقولكم كميه الاهات اللي بتطلع وانا اقفل في بوقه عشان الصوت وكسك بياكل في زبي حرفيا وادخل واخرج وهي كل اللي عليها تقول اه بس وتقولي كمان طلعت بتحب العنف والشتيمه فضلت اقولها عايزها يا لبوه تقولي اه نيكني كمان واضربها علي طيزه روح قاعد علي السرير وخليتها تقعد عليه وتطلع وتنزل وتقول اه اه كمان اقوله حاضر يا لبوه وبعدين نزلت وقلبتها وجبت طيزه وفضلت افشخ فيها وقالتلي هاتهم في بوقي بحب طعمهم اوي وفعلا نزلت في بوقها وكان احسن يوم في حياتي
والصوره دي توضيح لجسمها

images

طبعا قبل كل حاجه القصه دي مش حقيقه بس نفسي تحصل بمعني الشخصيات حقيقه وكل حاجه بس الاحداث لا
نبدا بقي انا محمد ١٧ سنه زبي ١٨ سم وطخين وبطله القصه هي مريم بنت خالي طبعا مريم دي جسمها صاروخ جدا صدر اي وطيز اي كله من الحجم الكبير وانا اصلا نفسي انيكها من زمان فكنت بروح عند خالي كتير عشان اشوفها واشوف جسمها وكنت بتخيل دايما اني بفشخ طيزها وصدرها الكبير الابيض روحت مره عند خالي وبالصدفه كنت قاعد في الصاله وهي خرجت من الاوضه بالبارا بتاعتها كانت لونها اسود مقولكوش صدر اي يجدعان ملبن بالمعني الحرفي وحسيت انها فرحت شويه اني شوفتها وزبي وانا قاعد كان واقف ومش راضي يهدي وبعد ما لبست خرجت وشافت زبي وقالتلي ماله واقف كده ليه قولتلها انت مش شايفه صدرك عامل ازي قالتلي نفسك تشوفه من غير هدوم قولتلها نفسي فعلا قلعت وشوفت صدر مشوفتش قبل كده في اي فيلم سكس علي النت وقولتلها ممكن امسك قالتلي اكيد قولتله انتي شكلك شرموطه علي كده ضحكت وقالتلي يلا مش هتمسكهم روحت نزلت عليهم مص ومش راحمها واقعد ابوس فيها وفي صدرها وبعدين قالتلي عايز اشوف زبك قولتلها تحت امرك وفعلا قلعت وشافت زبي قالتلي ده كبير طخين وعجبني ونزلت تلعب في زبي وبضاني مش عايز اقولكم ملمس ايدها عامل ازي وبعدين نزلت مص في زبي مكنتش قادر شعور جامد جدا وفضلت تمص كده فتره وانا بفعص في صدره لحد ما قولتلها اقلعي يلا اديكي في طيزك وكسك وفعلا قلعت وشوفت طيز وكس اي ناررر روحت مخليها تفنس ونزلت علي كسه مص وعسل كسها طعمه جميل جدا وبعد ما خلصت مص حطيت زبي في كسها ومش هقولكم كميه الاهات اللي بتطلع وانا اقفل في بوقه عشان الصوت وكسك بياكل في زبي حرفيا وادخل واخرج وهي كل اللي عليها تقول اه بس وتقولي كمان طلعت بتحب العنف والشتيمه فضلت اقولها عايزها يا لبوه تقولي اه نيكني كمان واضربها علي طيزه روح قاعد علي السرير وخليتها تقعد عليه وتطلع وتنزل وتقول اه اه كمان اقوله حاضر يا لبوه وبعدين نزلت وقلبتها وجبت طيزه وفضلت افشخ فيها وقالتلي هاتهم في بوقي بحب طعمهم اوي وفعلا نزلت في بوقها وكان احسن يوم في حياتي
والصوره دي توضيح لجسمها

images
 
  • عجبني
التفاعلات: Wesovic
:devilish: :devilish: :whistle: :whistle: :sleep: :sleep: :) :) 😎 😎 :unsure: :unsure: :censored: :censored: :coffee: :coffee: 🤪 🤪 :love: :love: 🥱 🥱
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%