NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الوعد الحر

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي هاله عمرى الان ٤٠ سنه بشتغل فى مدرسه اداريه يعنى شغلانه كويسه وهاديه مفيهاش ضغوط متجوزة من عشر سنين جواز تقليدى محمد جوزى بيشتغل فى السعوديه يعنى بيغيب فترات طويله ممكن توصل لسنتين او تلاته عندى *** وحيد منه يمكن علشان السفر الكتير مجبناش اولاد تانى انا متوسطه الجمال يعنى مقبوله زى ما بيقولو جسمى عريض شويه وراثه من والدى صدرى كبير ومشدود وبطنى برضه اما الهانش كبير ومدور وشكله مغرى لبسى بنطلون وبلوزات طويله ومحجبه يعنى الاغراء مش عالى ولا ملفت انا ابنه لأب قضى حياته فى السفر برضه وعمل فلوس كويسه ساعدته انه يشارك صديق ليه ويفتح مشروع ناجح ومدخل فلوس كويسه عندى أخ وحيد أصغر منى بخمس سنين علاقتنا مع بعض قويه جدا تقدر تقولو هانى دة أغلى واحد عندى فى الدنيا امنا ماتت من فترة ووالدى متجوز من ساعتها رغم انه لسه شباب وجسمه رياضى بس الشغل واخد كل وقته لما كبر هانى واتخرج من الجامعه اشتغل معاه وقرر والدى انه يجوزة من بنت صديقه وشريكه الحاج محمود لأنه شايف فيها كل المميزات بنت متعلمه والأهم الوريث الوحيد لأبوها ورغم ان مفيش اى تقارب حصل بين هانى اخويا وبسمه خطيبته لكن تم الزواج بسرعه الحياه دايما مليانه مفاجأت ورغم انها ماشيه هاديه معايا اقدر اقول عاديه جوزى مسافر ومش هيرجع قبل سنه العلاقه بينا مكالمات فيديو ساعات بيبقى فيها كلام جنسى وآخرة يشوف جسمى وخلاص كل كلامى وحكاياتى عن الجنس مع صحبتى منى هيا الى بتشاركنى ما هى حالها زى حالى برضه جوزها مسافر بره مصر معلش طولت عليكم بس كان لازم تعرفو حياتى ماشيه ازاى لحد ما حياتى اتغيرت فى يوم جه هانى عندى فجأة وكان متوتر وتعبان جدا عملته عصير علشان يهدأ ودار بينا الحديث ده
انا : مالك يا هانى شكلك متغير وحزين ليه كده يا حبيبى فى عريس جديد يبقى مبوز كده
هانى: عريس ايه انا متجوز بقالى سنه اهو يا هاله لسه بتقولى عريس
انا: وايه يعنى طالما لسه مخلفتوش تبقى لسه عريس هههههه
هانى: وتيجى منين بس الخلفه اسكتى متقلبيش عليا المواجع انا لولا ابوكى كنت طلقتها من زمان
انا: ينهار ليه بس كده ايه الى حصل كل مشكله وليها حل اهدى بس
هانى : اهدى ايه بس يا هاله انتى متعرفيش انا عايش ازاى
انا: قول يا حبيبى وفضفض انا اختك حبيبتك قول ومتكسفش
هانى : من يوم جوازنا واحنا بعاد عن بعض ومفيش تفاهم بينا خالص متكبرة ومش بتغلط نفسها فى اى حاجه وغير كمان .....
انا: كمل يا حبيبى متتكسفش شكلك معبى ومستحمل كتير
هاتى: المشكله الكبيرة يا هاله مراتى باردة جنسيا ومش بتدينى متعتى خالص من يوم فرحنا لدلوقتى
انا : معقوله بس مراتك حلوة ومش ناقصها حاجه يمكن بس مش متعودين على بعض لسه
هانى: لا يا هاله احكيلك ايه ولا ايه مفيش حاجه بتعملها اى ست بسمه بتعملها معايا انتى ست وعارفه الكلام ده
انا : طيب سبنى اتكلم معاها وافهم ايه الى مانعها تعملك الى انته عايزة وتمتعك احنا نسوان ونفهم بعض كويس
هانى: متحاوليش يا هاله هتتعبى نفسك على مفيش مش بتسمع غير نفسها دى مغرورة قوى وشايفه نفسها ست الكل وابوكى اتكلمت معاه رفض اى كلام عنها خايف على زعل شريكه وحبيبه
انا : معلش سبنى احاول بكرة هروح عندها وهبقى اعرفك عملت ايه
يتبع الجزء الثاني

• عجبني
التفاعلات: الحر الجارح
تم نقل القصه لقسمها الصحيح

بعد ما بتكتب الجزء الجديد في كومنت هنا ..... هتروح بعديها للموضوع دا
دمج القصص

هتسيب كومنت هناك تقولنا عايز تدمج الجزء الجديد ، انت لما تخش هناك هتشوف زمايلك كاتبين ازاي واكتب زيهم

بالمناسبه ابقي كبر الاجزاء شويه اللي انت كتبته دا ميعتبرش قصه ف انا هراعي انك اول مره تكتب فياريت بعد كدا الجزء يبقي اكبر من دا

• عجبني
فين القصه بردوا

لحد الان حلوة .. كمل

كمل تمام كده هات تانى الباقى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%