NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية انا واختي بعد الطلاق

A

Anonymous (9150)

ضيف
انا أحمد 20 سنه تفاصيل اكتر ف القصه و
اختي الكبيره سمر 30 سنه متزوجه بس قاعده عندنا ف البيت من سنتين لخلاف زوجي المهم هي قاعده ف اوضه لواحدها علشان اولادها واحنا الباقين مقسمين نفسنا يوم ورا يوم واختي زعلانه ع حالها وطبعا احنا بنقولها تنسي وتشوف نفسها ونا اقرب واحد ليها ف البيت اصلا وف يوم اختي التانيه خدتها وتقريبا ودتها كوافير وبعد حوالي خمس ساعات رجعم والدنيا احلوت معاها وفضنا نتكلم ع اليوم وعملم اي وكدا ونمنا وعلي الساعه 9 كدا صحيت وكان امي واخواتي راحم الشغل رحت المطبخ اشرب لقيت سمر بتعمل فطار وكانت غيرت لبسها من واسع لكداانا.. ايوا كدا بقي دا نا اتفاجئت
سمر ..يسلام ليه بقي
نا.. لا لا بس اتغيرتي وبقيتي نتايه وبمسك أيدها والفها ووببص عليها
سمر ..بقيت نتايه هو نا الاول كنت اي انشاء ال...
نا ..كنتي عادي يعني انا اصلا اتفاجئت أن انتي عندك حجات زي البنات
سمر..وهو حد كان قالك اني راجل
انا .. لا محدش قالي واديني اتاكدت اهو أن انتي لسه قمر وسيبك من المغفل دا وشوفي نفسك دا نتي طلعتي ملبن يخربيتك ونا مكنتش اعرف اي دا بس ورحت ضاربها ع طيزها اسبنك لقيت شيلي
سمر ..تكشلل بتضريني فين
انا .. انا تكشلل ورحت خارج
....وشويه وعملت الفطار وبتنده عليا
سمر..تعال يلا ي احمد علشان نفطر ولا هتعمل نفسك زعلان
انا.. ازعل من اي دا نا غلطان اني عايز افرفشك اراهنك اصلا ازا كان المغفل عملك كدا
سمر ..لا وحياتك يتعدم ع الصوابع الي قعدنا فيهم مع بعض كويس أننا جبنا العيال .
انا..كماان حتي ف الدلع معدوم وفي السرير ع قده واستحماتي ازاي السنين دي
سمر ..ونت مالك انت متفطر واسكت بقي
انا ..ماشي مانا هفطر اكيد
...ودخلت تغسل الاطباق بتاعت الفطار ونا دخلت علشان استحمه وربع ساعه وخرجت كانت بتروق الشقه كنت ماشي ف الصاله وهي موطيه ع الكنبه بتعدله رحت راقعها اسبنك جامد راحت مصوته اااااه ورحت جاري ع الأوضه وهي بتحري ورايا علشان تضربني بردو ونا ازق فيها لحد مفلتت ورحت مكتفها وماسكها من ضهرها جت تزق لورا كانت ورايا الكنبه من زقتها قعدت ع الكنبه وهي بقت قاعده ع رجلي وطيزها ملبن ونا كنت لسه خارج من الحمام ولابش شورت زبري وقف من حركتها ع زبري وهي حست بيه اصلا وراحت قايمه بسرعه ودخلت الاوضه وجيت ع الساعه 1 الضهر امي جت من الشغل ولقيتها بتقولي خالتك ف المستشفي تعبانه ورحنالها أنا وأمي وقضينا اليوم وامي روحت ونا الي هبات معاها ف المستشفي وصحيت تاني يوم كنت انا الي مع خالتي نزلت جبت فطار ليا نا وهي وفطرنا وكنت نا الي بساعدها وامي كلمتني وقالتي أن سمر جايبه الغدا وجايه وعلي الساعه خمسه جت بالغدا وسلمت ع خالتي واتغدينا واختي راحت تساعد خالتي فى أنها تستحمي والحمام وكدا فعلشان كدا اتاخرت واتطرت أنها تبان معانا ف المستشفي ومكنش غير السرير الي نا كنت بايت عليه وهو صغير اصلا قولتلها خلاص هنام عليه وخلاص وقلتلهم هنزل اتمشه شويه وهاجي ونزلت واتاخرت لحد الساعة 11 بالليل دخلت الاوضه خالتي نايمه واختي نايمه ع السرير كدا احا هي ناقصه دخلت قلعت الجزمه وجت ازقها علشان انام جنبها لقيتها ف سابع نومه ورحت داخل نا جنب الحيطه ونمت ع جنبي اليمين ونت وراها بالظبط شويه ولقيتها بطلع طوت محن كأنها بتتناك اااااام ولقيتها حطه أيدها ع كسها وبتتلوه وبترجع بطيزها عليا لحد ملقيتها لوقت طيزها ع زبي بالظبط وبتحرط طيزها كأنها بتدخله وتخرجه وتقول ايوا نيك مراتك اللبوه انا تعبانه ريحني بقي اااااام وطيزها حاجه ملبن بجد كنت لابس جينس ساعتها حاولت افك الازرار طلها زبي وهي ووقفته لقيتها لسه شغاله حك رحت مادد ايدي وماسك بزازها وبعصر فيهم لقيتها حطط أيدها ع ايدي وبتعصر بزياده شيلت ايدي ونزلت البنطلون بتاعها والاندر وبليت زبي ووجهته نحيه كسها.
وبزق بوسطي كان فيه صعوبه بجد وشويه ودخل كله لقيتها صحت ههههههش اووووف ايه دا نت بتعمل اي يزباله قولتلها وطي صوتك وبدأت انيك فيها بالراحه وأيدي ع بقهاوكنت كدا وزبي ف كسها وبنيك رايح جاي وهي بتتوجه اصل هو كان ضيق اصلا اااااااااه بطل يزباله الي بتعمله دا يبن الكلب اااااااااف هتعورني ااااااااااه حرام عليك كفايه بقي نا اختك فوق اااااااااه ونا عمال انيك بالراحه يجي ربع ساعه لحد مجت اجيب ورحت مخرجه وجبت ف الاندر بتاعها ورفعتهولها ولبست هدومي بسرعه ورحت خارج وهي كانت بتعيط ونزلت قعدت برا للصبح ورجعت ع الساعه 8 وعملت نفسي كنت بجيب الفطار
انا ..سلامو عليكم
خالتي ..عليكم السلام كنت فين من بدري كدا
نا ..كنت بجيب فطار . يلا علشان نفطر
خالتي ..تعالي يلا ي سمر علشان نفطر
سمر..لا لا افطرم انتم انا يدوب الحق اروح علشان العيال ...وجت وهي خارجه
انا ..طيب استني اوصلك حتي
سمر ..لا لا اقعد أفطر مع خاتك نت
...وخرجت وقعدت نا وخالتي فطرنا وع الضهر كان جوزها واولادها جم وفضلنا قعدين للعصر وجبنا تصريح بالخروج وخرجت ورحت بيتها ونا روحت الساعه 9 ويدوب دخلت سلمت عليهم ودخلت نمت للصبح وصحيت ع الساعه 10 كدا خرجت لبيت اختي ف المطبخ بتعمل فطار فدخلت اهزر معاها اشوف رد فعلها مردتش عليا فضلت أتكلم وهي متردش عليا لقيتها خارجه وسيباني خرجت وراها وبمسكه من دراعها وبقولها انتي لازم تقفي وتكلميني لقيتها بتعيط فضلت أهديها واتاسف لها وامسح دموعها ورحت واخدها ف حضني لقيتها بتزقني وتبعدني عنها ونا ماسك فيها وحاضنها وهي بتعيط وشويه وهديت
انا ...انا اسف بجد مش عارف نا عملت كدا ازاي
سمر .. ليه كدا ليه تعمل فيا نا كدا حرام عليك
نا ..انا آسف ومعدتش هتتكرر تاني
سمر .. انت بجد زباله انا بسبب غبائك بنزل ددمم انت تعبتني بزياده
انا ..طيب لو تعبانه تعالي نروح للدكتور
سمر .. هنقوله اي هو اكيد هيعرف أنه كان عنف
انا... خلاص هنزل أشوفلك حاجه ف الصيدليه
سمر.. لا شكرا متنزلش انا هتصرف نا وكمان بعد الي نت عملته دا امبارح تجيبهم برا
انا. .ايه انتي بتقولي ايه
سمر ..كان زمانهم هيرطبم الجرح
انا .. مهو طبعا مكنش ينفع اجيبهم فيكي
سمر .. كانت هتفرق معاك
انا ...اكيد علشان ميحصلش حمل
سمر..بس اقولك ع حاجه انت طلعت صعب بجد حرام عليك وراحت ماشيه
سبتها ومشيت وخرجت قديت يومي وجيت نمت كالعاده وصحيت ع الساعه 9 وكانت هي لسه ف الاوضه بتاعتها دخلت الحمام ورحت أخبط عليها ودخلت كانت قاعده ع السرير
انا .. عامله اي النهارده
سمر ..احسن شويه
انا ..طب ايه لسه زعلانه مني
سمر ..ونت عايزني مزعلش ولا اي .
نا ...طب ايه الي يرضيكي علشان اصالحك
لقيتها سكتت رحت ماسك صدرها مره واحده وبدعك فيه لقيتها برقت كدا وساكته وبزود دعك ف بزازها لقيتها بتعص ع شفايفها روحت مقرب من بقها وببوس على خفيف خالص من جنبها ولقيتهها استجابت معايا اوي ورحنا ف بوسه طويله وبدعك ف بزازها وبقلعها
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: sarasalma577, عاشق المحارم الاول, بشار و 22 آخرين
انا أحمد 20 سنه تفاصيل اكتر ف القصه و
اختي الكبيره سمر 30 سنه متزوجه بس قاعده عندنا ف البيت من سنتين لخلاف زوجي المهم هي قاعده ف اوضه لواحدها علشان اولادها واحنا الباقين مقسمين نفسنا يوم ورا يوم واختي زعلانه ع حالها وطبعا احنا بنقولها تنسي وتشوف نفسها ونا اقرب واحد ليها ف البيت اصلا وف يوم اختي التانيه خدتها وتقريبا ودتها كوافير وبعد حوالي خمس ساعات رجعم والدنيا احلوت معاها وفضنا نتكلم ع اليوم وعملم اي وكدا ونمنا وعلي الساعه 9 كدا صحيت وكان امي واخواتي راحم الشغل رحت المطبخ اشرب لقيت سمر بتعمل فطار وكانت غيرت لبسها من واسع لكداانا.. ايوا كدا بقي دا نا اتفاجئت
سمر ..يسلام ليه بقي
نا.. لا لا بس اتغيرتي وبقيتي نتايه وبمسك أيدها والفها ووببص عليها
سمر ..بقيت نتايه هو نا الاول كنت اي انشاء ال...
نا ..كنتي عادي يعني انا اصلا اتفاجئت أن انتي عندك حجات زي البنات
سمر..وهو حد كان قالك اني راجل
انا .. لا محدش قالي واديني اتاكدت اهو أن انتي لسه قمر وسيبك من المغفل دا وشوفي نفسك دا نتي طلعتي ملبن يخربيتك ونا مكنتش اعرف اي دا بس ورحت ضاربها ع طيزها اسبنك لقيت شيلي
سمر ..تكشلل بتضريني فين
انا .. انا تكشلل ورحت خارج
....وشويه وعملت الفطار وبتنده عليا
سمر..تعال يلا ي احمد علشان نفطر ولا هتعمل نفسك زعلان
انا.. ازعل من اي دا نا غلطان اني عايز افرفشك اراهنك اصلا ازا كان المغفل عملك كدا
سمر ..لا وحياتك يتعدم ع الصوابع الي قعدنا فيهم مع بعض كويس أننا جبنا العيال .
انا..كماان حتي ف الدلع معدوم وفي السرير ع قده واستحماتي ازاي السنين دي
سمر ..ونت مالك انت متفطر واسكت بقي
انا ..ماشي مانا هفطر اكيد
...ودخلت تغسل الاطباق بتاعت الفطار ونا دخلت علشان استحمه وربع ساعه وخرجت كانت بتروق الشقه كنت ماشي ف الصاله وهي موطيه ع الكنبه بتعدله رحت راقعها اسبنك جامد راحت مصوته اااااه ورحت جاري ع الأوضه وهي بتحري ورايا علشان تضربني بردو ونا ازق فيها لحد مفلتت ورحت مكتفها وماسكها من ضهرها جت تزق لورا كانت ورايا الكنبه من زقتها قعدت ع الكنبه وهي بقت قاعده ع رجلي وطيزها ملبن ونا كنت لسه خارج من الحمام ولابش شورت زبري وقف من حركتها ع زبري وهي حست بيه اصلا وراحت قايمه بسرعه ودخلت الاوضه وجيت ع الساعه 1 الضهر امي جت من الشغل ولقيتها بتقولي خالتك ف المستشفي تعبانه ورحنالها أنا وأمي وقضينا اليوم وامي روحت ونا الي هبات معاها ف المستشفي وصحيت تاني يوم كنت انا الي مع خالتي نزلت جبت فطار ليا نا وهي وفطرنا وكنت نا الي بساعدها وامي كلمتني وقالتي أن سمر جايبه الغدا وجايه وعلي الساعه خمسه جت بالغدا وسلمت ع خالتي واتغدينا واختي راحت تساعد خالتي فى أنها تستحمي والحمام وكدا فعلشان كدا اتاخرت واتطرت أنها تبان معانا ف المستشفي ومكنش غير السرير الي نا كنت بايت عليه وهو صغير اصلا قولتلها خلاص هنام عليه وخلاص وقلتلهم هنزل اتمشه شويه وهاجي ونزلت واتاخرت لحد الساعة 11 بالليل دخلت الاوضه خالتي نايمه واختي نايمه ع السرير كدا احا هي ناقصه دخلت قلعت الجزمه وجت ازقها علشان انام جنبها لقيتها ف سابع نومه ورحت داخل نا جنب الحيطه ونمت ع جنبي اليمين ونت وراها بالظبط شويه ولقيتها بطلع طوت محن كأنها بتتناك اااااام ولقيتها حطه أيدها ع كسها وبتتلوه وبترجع بطيزها عليا لحد ملقيتها لوقت طيزها ع زبي بالظبط وبتحرط طيزها كأنها بتدخله وتخرجه وتقول ايوا نيك مراتك اللبوه انا تعبانه ريحني بقي اااااام وطيزها حاجه ملبن بجد كنت لابس جينس ساعتها حاولت افك الازرار طلها زبي وهي ووقفته لقيتها لسه شغاله حك رحت مادد ايدي وماسك بزازها وبعصر فيهم لقيتها حطط أيدها ع ايدي وبتعصر بزياده شيلت ايدي ونزلت البنطلون بتاعها والاندر وبليت زبي ووجهته نحيه كسها.
وبزق بوسطي كان فيه صعوبه بجد وشويه ودخل كله لقيتها صحت ههههههش اووووف ايه دا نت بتعمل اي يزباله قولتلها وطي صوتك وبدأت انيك فيها بالراحه وأيدي ع بقهاوكنت كدا وزبي ف كسها وبنيك رايح جاي وهي بتتوجه اصل هو كان ضيق اصلا اااااااااه بطل يزباله الي بتعمله دا يبن الكلب اااااااااف هتعورني ااااااااااه حرام عليك كفايه بقي نا اختك فوق اااااااااه ونا عمال انيك بالراحه يجي ربع ساعه لحد مجت اجيب ورحت مخرجه وجبت ف الاندر بتاعها ورفعتهولها ولبست هدومي بسرعه ورحت خارج وهي كانت بتعيط ونزلت قعدت برا للصبح ورجعت ع الساعه 8 وعملت نفسي كنت بجيب الفطار
انا ..سلامو عليكم
خالتي ..عليكم السلام كنت فين من بدري كدا
نا ..كنت بجيب فطار . يلا علشان نفطر
خالتي ..تعالي يلا ي سمر علشان نفطر
سمر..لا لا افطرم انتم انا يدوب الحق اروح علشان العيال ...وجت وهي خارجه
انا ..طيب استني اوصلك حتي
سمر ..لا لا اقعد أفطر مع خاتك نت
...وخرجت وقعدت نا وخالتي فطرنا وع الضهر كان جوزها واولادها جم وفضلنا قعدين للعصر وجبنا تصريح بالخروج وخرجت ورحت بيتها ونا روحت الساعه 9 ويدوب دخلت سلمت عليهم ودخلت نمت للصبح وصحيت ع الساعه 10 كدا خرجت لبيت اختي ف المطبخ بتعمل فطار فدخلت اهزر معاها اشوف رد فعلها مردتش عليا فضلت أتكلم وهي متردش عليا لقيتها خارجه وسيباني خرجت وراها وبمسكه من دراعها وبقولها انتي لازم تقفي وتكلميني لقيتها بتعيط فضلت أهديها واتاسف لها وامسح دموعها ورحت واخدها ف حضني لقيتها بتزقني وتبعدني عنها ونا ماسك فيها وحاضنها وهي بتعيط وشويه وهديت
انا ...انا اسف بجد مش عارف نا عملت كدا ازاي
سمر .. ليه كدا ليه تعمل فيا نا كدا حرام عليك
نا ..انا آسف ومعدتش هتتكرر تاني
سمر .. انت بجد زباله انا بسبب غبائك بنزل ددمم انت تعبتني بزياده
انا ..طيب لو تعبانه تعالي نروح للدكتور
سمر .. هنقوله اي هو اكيد هيعرف أنه كان عنف
انا... خلاص هنزل أشوفلك حاجه ف الصيدليه
سمر.. لا شكرا متنزلش انا هتصرف نا وكمان بعد الي نت عملته دا امبارح تجيبهم برا
انا. .ايه انتي بتقولي ايه
سمر ..كان زمانهم هيرطبم الجرح
انا .. مهو طبعا مكنش ينفع اجيبهم فيكي
سمر .. كانت هتفرق معاك
انا ...اكيد علشان ميحصلش حمل
سمر..بس اقولك ع حاجه انت طلعت صعب بجد حرام عليك وراحت ماشيه
سبتها ومشيت وخرجت قديت يومي وجيت نمت كالعاده وصحيت ع الساعه 9 وكانت هي لسه ف الاوضه بتاعتها دخلت الحمام ورحت أخبط عليها ودخلت كانت قاعده ع السرير
انا .. عامله اي النهارده
سمر ..احسن شويه
انا ..طب ايه لسه زعلانه مني
سمر ..ونت عايزني مزعلش ولا اي .
نا ...طب ايه الي يرضيكي علشان اصالحك
لقيتها سكتت رحت ماسك صدرها مره واحده وبدعك فيه لقيتها برقت كدا وساكته وبزود دعك ف بزازها لقيتها بتعص ع شفايفها روحت مقرب من بقها وببوس على خفيف خالص من جنبها ولقيتهها استجابت معايا اوي ورحنا ف بوسه طويله وبدعك ف بزازها وبقلعها
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح
كمل يا برنس ومتتاخرش
JilZZdu.gif
 
  • عجبني
التفاعلات: بشار, الخديوي الخديوي, Sina و 3 آخرين
انا أحمد 20 سنه تفاصيل اكتر ف القصه و
اختي الكبيره سمر 30 سنه متزوجه بس قاعده عندنا ف البيت من سنتين لخلاف زوجي المهم هي قاعده ف اوضه لواحدها علشان اولادها واحنا الباقين مقسمين نفسنا يوم ورا يوم واختي زعلانه ع حالها وطبعا احنا بنقولها تنسي وتشوف نفسها ونا اقرب واحد ليها ف البيت اصلا وف يوم اختي التانيه خدتها وتقريبا ودتها كوافير وبعد حوالي خمس ساعات رجعم والدنيا احلوت معاها وفضنا نتكلم ع اليوم وعملم اي وكدا ونمنا وعلي الساعه 9 كدا صحيت وكان امي واخواتي راحم الشغل رحت المطبخ اشرب لقيت سمر بتعمل فطار وكانت غيرت لبسها من واسع لكداانا.. ايوا كدا بقي دا نا اتفاجئت
سمر ..يسلام ليه بقي
نا.. لا لا بس اتغيرتي وبقيتي نتايه وبمسك أيدها والفها ووببص عليها
سمر ..بقيت نتايه هو نا الاول كنت اي انشاء ال...
نا ..كنتي عادي يعني انا اصلا اتفاجئت أن انتي عندك حجات زي البنات
سمر..وهو حد كان قالك اني راجل
انا .. لا محدش قالي واديني اتاكدت اهو أن انتي لسه قمر وسيبك من المغفل دا وشوفي نفسك دا نتي طلعتي ملبن يخربيتك ونا مكنتش اعرف اي دا بس ورحت ضاربها ع طيزها اسبنك لقيت شيلي
سمر ..تكشلل بتضريني فين
انا .. انا تكشلل ورحت خارج
....وشويه وعملت الفطار وبتنده عليا
سمر..تعال يلا ي احمد علشان نفطر ولا هتعمل نفسك زعلان
انا.. ازعل من اي دا نا غلطان اني عايز افرفشك اراهنك اصلا ازا كان المغفل عملك كدا
سمر ..لا وحياتك يتعدم ع الصوابع الي قعدنا فيهم مع بعض كويس أننا جبنا العيال .
انا..كماان حتي ف الدلع معدوم وفي السرير ع قده واستحماتي ازاي السنين دي
سمر ..ونت مالك انت متفطر واسكت بقي
انا ..ماشي مانا هفطر اكيد
...ودخلت تغسل الاطباق بتاعت الفطار ونا دخلت علشان استحمه وربع ساعه وخرجت كانت بتروق الشقه كنت ماشي ف الصاله وهي موطيه ع الكنبه بتعدله رحت راقعها اسبنك جامد راحت مصوته اااااه ورحت جاري ع الأوضه وهي بتحري ورايا علشان تضربني بردو ونا ازق فيها لحد مفلتت ورحت مكتفها وماسكها من ضهرها جت تزق لورا كانت ورايا الكنبه من زقتها قعدت ع الكنبه وهي بقت قاعده ع رجلي وطيزها ملبن ونا كنت لسه خارج من الحمام ولابش شورت زبري وقف من حركتها ع زبري وهي حست بيه اصلا وراحت قايمه بسرعه ودخلت الاوضه وجيت ع الساعه 1 الضهر امي جت من الشغل ولقيتها بتقولي خالتك ف المستشفي تعبانه ورحنالها أنا وأمي وقضينا اليوم وامي روحت ونا الي هبات معاها ف المستشفي وصحيت تاني يوم كنت انا الي مع خالتي نزلت جبت فطار ليا نا وهي وفطرنا وكنت نا الي بساعدها وامي كلمتني وقالتي أن سمر جايبه الغدا وجايه وعلي الساعه خمسه جت بالغدا وسلمت ع خالتي واتغدينا واختي راحت تساعد خالتي فى أنها تستحمي والحمام وكدا فعلشان كدا اتاخرت واتطرت أنها تبان معانا ف المستشفي ومكنش غير السرير الي نا كنت بايت عليه وهو صغير اصلا قولتلها خلاص هنام عليه وخلاص وقلتلهم هنزل اتمشه شويه وهاجي ونزلت واتاخرت لحد الساعة 11 بالليل دخلت الاوضه خالتي نايمه واختي نايمه ع السرير كدا احا هي ناقصه دخلت قلعت الجزمه وجت ازقها علشان انام جنبها لقيتها ف سابع نومه ورحت داخل نا جنب الحيطه ونمت ع جنبي اليمين ونت وراها بالظبط شويه ولقيتها بطلع طوت محن كأنها بتتناك اااااام ولقيتها حطه أيدها ع كسها وبتتلوه وبترجع بطيزها عليا لحد ملقيتها لوقت طيزها ع زبي بالظبط وبتحرط طيزها كأنها بتدخله وتخرجه وتقول ايوا نيك مراتك اللبوه انا تعبانه ريحني بقي اااااام وطيزها حاجه ملبن بجد كنت لابس جينس ساعتها حاولت افك الازرار طلها زبي وهي ووقفته لقيتها لسه شغاله حك رحت مادد ايدي وماسك بزازها وبعصر فيهم لقيتها حطط أيدها ع ايدي وبتعصر بزياده شيلت ايدي ونزلت البنطلون بتاعها والاندر وبليت زبي ووجهته نحيه كسها.
وبزق بوسطي كان فيه صعوبه بجد وشويه ودخل كله لقيتها صحت ههههههش اووووف ايه دا نت بتعمل اي يزباله قولتلها وطي صوتك وبدأت انيك فيها بالراحه وأيدي ع بقهاوكنت كدا وزبي ف كسها وبنيك رايح جاي وهي بتتوجه اصل هو كان ضيق اصلا اااااااااه بطل يزباله الي بتعمله دا يبن الكلب اااااااااف هتعورني ااااااااااه حرام عليك كفايه بقي نا اختك فوق اااااااااه ونا عمال انيك بالراحه يجي ربع ساعه لحد مجت اجيب ورحت مخرجه وجبت ف الاندر بتاعها ورفعتهولها ولبست هدومي بسرعه ورحت خارج وهي كانت بتعيط ونزلت قعدت برا للصبح ورجعت ع الساعه 8 وعملت نفسي كنت بجيب الفطار
انا ..سلامو عليكم
خالتي ..عليكم السلام كنت فين من بدري كدا
نا ..كنت بجيب فطار . يلا علشان نفطر
خالتي ..تعالي يلا ي سمر علشان نفطر
سمر..لا لا افطرم انتم انا يدوب الحق اروح علشان العيال ...وجت وهي خارجه
انا ..طيب استني اوصلك حتي
سمر ..لا لا اقعد أفطر مع خاتك نت
...وخرجت وقعدت نا وخالتي فطرنا وع الضهر كان جوزها واولادها جم وفضلنا قعدين للعصر وجبنا تصريح بالخروج وخرجت ورحت بيتها ونا روحت الساعه 9 ويدوب دخلت سلمت عليهم ودخلت نمت للصبح وصحيت ع الساعه 10 كدا خرجت لبيت اختي ف المطبخ بتعمل فطار فدخلت اهزر معاها اشوف رد فعلها مردتش عليا فضلت أتكلم وهي متردش عليا لقيتها خارجه وسيباني خرجت وراها وبمسكه من دراعها وبقولها انتي لازم تقفي وتكلميني لقيتها بتعيط فضلت أهديها واتاسف لها وامسح دموعها ورحت واخدها ف حضني لقيتها بتزقني وتبعدني عنها ونا ماسك فيها وحاضنها وهي بتعيط وشويه وهديت
انا ...انا اسف بجد مش عارف نا عملت كدا ازاي
سمر .. ليه كدا ليه تعمل فيا نا كدا حرام عليك
نا ..انا آسف ومعدتش هتتكرر تاني
سمر .. انت بجد زباله انا بسبب غبائك بنزل ددمم انت تعبتني بزياده
انا ..طيب لو تعبانه تعالي نروح للدكتور
سمر .. هنقوله اي هو اكيد هيعرف أنه كان عنف
انا... خلاص هنزل أشوفلك حاجه ف الصيدليه
سمر.. لا شكرا متنزلش انا هتصرف نا وكمان بعد الي نت عملته دا امبارح تجيبهم برا
انا. .ايه انتي بتقولي ايه
سمر ..كان زمانهم هيرطبم الجرح
انا .. مهو طبعا مكنش ينفع اجيبهم فيكي
سمر .. كانت هتفرق معاك
انا ...اكيد علشان ميحصلش حمل
سمر..بس اقولك ع حاجه انت طلعت صعب بجد حرام عليك وراحت ماشيه
سبتها ومشيت وخرجت قديت يومي وجيت نمت كالعاده وصحيت ع الساعه 9 وكانت هي لسه ف الاوضه بتاعتها دخلت الحمام ورحت أخبط عليها ودخلت كانت قاعده ع السرير
انا .. عامله اي النهارده
سمر ..احسن شويه
انا ..طب ايه لسه زعلانه مني
سمر ..ونت عايزني مزعلش ولا اي .
نا ...طب ايه الي يرضيكي علشان اصالحك
لقيتها سكتت رحت ماسك صدرها مره واحده وبدعك فيه لقيتها برقت كدا وساكته وبزود دعك ف بزازها لقيتها بتعص ع شفايفها روحت مقرب من بقها وببوس على خفيف خالص من جنبها ولقيتهها استجابت معايا اوي ورحنا ف بوسه طويله وبدعك ف بزازها وبقلعها
بس مش ملاحظ إن الأحداث سريعة شوية وتفتقد لكثير من المنطق أكيد مش هيعرف ينيك أخت في المستشفى وفي وجود خالته معاهم ولا إيييه ؟
 
  • عجبني
التفاعلات: البلبل الصداح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا أحمد 20 سنه تفاصيل اكتر ف القصه و
اختي الكبيره سمر 30 سنه متزوجه بس قاعده عندنا ف البيت من سنتين لخلاف زوجي المهم هي قاعده ف اوضه لواحدها علشان اولادها واحنا الباقين مقسمين نفسنا يوم ورا يوم واختي زعلانه ع حالها وطبعا احنا بنقولها تنسي وتشوف نفسها ونا اقرب واحد ليها ف البيت اصلا وف يوم اختي التانيه خدتها وتقريبا ودتها كوافير وبعد حوالي خمس ساعات رجعم والدنيا احلوت معاها وفضنا نتكلم ع اليوم وعملم اي وكدا ونمنا وعلي الساعه 9 كدا صحيت وكان امي واخواتي راحم الشغل رحت المطبخ اشرب لقيت سمر بتعمل فطار وكانت غيرت لبسها من واسع لكداانا.. ايوا كدا بقي دا نا اتفاجئت
سمر ..يسلام ليه بقي
نا.. لا لا بس اتغيرتي وبقيتي نتايه وبمسك أيدها والفها ووببص عليها
سمر ..بقيت نتايه هو نا الاول كنت اي انشاء ال...
نا ..كنتي عادي يعني انا اصلا اتفاجئت أن انتي عندك حجات زي البنات
سمر..وهو حد كان قالك اني راجل
انا .. لا محدش قالي واديني اتاكدت اهو أن انتي لسه قمر وسيبك من المغفل دا وشوفي نفسك دا نتي طلعتي ملبن يخربيتك ونا مكنتش اعرف اي دا بس ورحت ضاربها ع طيزها اسبنك لقيت شيلي
سمر ..تكشلل بتضريني فين
انا .. انا تكشلل ورحت خارج
....وشويه وعملت الفطار وبتنده عليا
سمر..تعال يلا ي احمد علشان نفطر ولا هتعمل نفسك زعلان
انا.. ازعل من اي دا نا غلطان اني عايز افرفشك اراهنك اصلا ازا كان المغفل عملك كدا
سمر ..لا وحياتك يتعدم ع الصوابع الي قعدنا فيهم مع بعض كويس أننا جبنا العيال .
انا..كماان حتي ف الدلع معدوم وفي السرير ع قده واستحماتي ازاي السنين دي
سمر ..ونت مالك انت متفطر واسكت بقي
انا ..ماشي مانا هفطر اكيد
...ودخلت تغسل الاطباق بتاعت الفطار ونا دخلت علشان استحمه وربع ساعه وخرجت كانت بتروق الشقه كنت ماشي ف الصاله وهي موطيه ع الكنبه بتعدله رحت راقعها اسبنك جامد راحت مصوته اااااه ورحت جاري ع الأوضه وهي بتحري ورايا علشان تضربني بردو ونا ازق فيها لحد مفلتت ورحت مكتفها وماسكها من ضهرها جت تزق لورا كانت ورايا الكنبه من زقتها قعدت ع الكنبه وهي بقت قاعده ع رجلي وطيزها ملبن ونا كنت لسه خارج من الحمام ولابش شورت زبري وقف من حركتها ع زبري وهي حست بيه اصلا وراحت قايمه بسرعه ودخلت الاوضه وجيت ع الساعه 1 الضهر امي جت من الشغل ولقيتها بتقولي خالتك ف المستشفي تعبانه ورحنالها أنا وأمي وقضينا اليوم وامي روحت ونا الي هبات معاها ف المستشفي وصحيت تاني يوم كنت انا الي مع خالتي نزلت جبت فطار ليا نا وهي وفطرنا وكنت نا الي بساعدها وامي كلمتني وقالتي أن سمر جايبه الغدا وجايه وعلي الساعه خمسه جت بالغدا وسلمت ع خالتي واتغدينا واختي راحت تساعد خالتي فى أنها تستحمي والحمام وكدا فعلشان كدا اتاخرت واتطرت أنها تبان معانا ف المستشفي ومكنش غير السرير الي نا كنت بايت عليه وهو صغير اصلا قولتلها خلاص هنام عليه وخلاص وقلتلهم هنزل اتمشه شويه وهاجي ونزلت واتاخرت لحد الساعة 11 بالليل دخلت الاوضه خالتي نايمه واختي نايمه ع السرير كدا احا هي ناقصه دخلت قلعت الجزمه وجت ازقها علشان انام جنبها لقيتها ف سابع نومه ورحت داخل نا جنب الحيطه ونمت ع جنبي اليمين ونت وراها بالظبط شويه ولقيتها بطلع طوت محن كأنها بتتناك اااااام ولقيتها حطه أيدها ع كسها وبتتلوه وبترجع بطيزها عليا لحد ملقيتها لوقت طيزها ع زبي بالظبط وبتحرط طيزها كأنها بتدخله وتخرجه وتقول ايوا نيك مراتك اللبوه انا تعبانه ريحني بقي اااااام وطيزها حاجه ملبن بجد كنت لابس جينس ساعتها حاولت افك الازرار طلها زبي وهي ووقفته لقيتها لسه شغاله حك رحت مادد ايدي وماسك بزازها وبعصر فيهم لقيتها حطط أيدها ع ايدي وبتعصر بزياده شيلت ايدي ونزلت البنطلون بتاعها والاندر وبليت زبي ووجهته نحيه كسها.
وبزق بوسطي كان فيه صعوبه بجد وشويه ودخل كله لقيتها صحت ههههههش اووووف ايه دا نت بتعمل اي يزباله قولتلها وطي صوتك وبدأت انيك فيها بالراحه وأيدي ع بقهاوكنت كدا وزبي ف كسها وبنيك رايح جاي وهي بتتوجه اصل هو كان ضيق اصلا اااااااااه بطل يزباله الي بتعمله دا يبن الكلب اااااااااف هتعورني ااااااااااه حرام عليك كفايه بقي نا اختك فوق اااااااااه ونا عمال انيك بالراحه يجي ربع ساعه لحد مجت اجيب ورحت مخرجه وجبت ف الاندر بتاعها ورفعتهولها ولبست هدومي بسرعه ورحت خارج وهي كانت بتعيط ونزلت قعدت برا للصبح ورجعت ع الساعه 8 وعملت نفسي كنت بجيب الفطار
انا ..سلامو عليكم
خالتي ..عليكم السلام كنت فين من بدري كدا
نا ..كنت بجيب فطار . يلا علشان نفطر
خالتي ..تعالي يلا ي سمر علشان نفطر
سمر..لا لا افطرم انتم انا يدوب الحق اروح علشان العيال ...وجت وهي خارجه
انا ..طيب استني اوصلك حتي
سمر ..لا لا اقعد أفطر مع خاتك نت
...وخرجت وقعدت نا وخالتي فطرنا وع الضهر كان جوزها واولادها جم وفضلنا قعدين للعصر وجبنا تصريح بالخروج وخرجت ورحت بيتها ونا روحت الساعه 9 ويدوب دخلت سلمت عليهم ودخلت نمت للصبح وصحيت ع الساعه 10 كدا خرجت لبيت اختي ف المطبخ بتعمل فطار فدخلت اهزر معاها اشوف رد فعلها مردتش عليا فضلت أتكلم وهي متردش عليا لقيتها خارجه وسيباني خرجت وراها وبمسكه من دراعها وبقولها انتي لازم تقفي وتكلميني لقيتها بتعيط فضلت أهديها واتاسف لها وامسح دموعها ورحت واخدها ف حضني لقيتها بتزقني وتبعدني عنها ونا ماسك فيها وحاضنها وهي بتعيط وشويه وهديت
انا ...انا اسف بجد مش عارف نا عملت كدا ازاي
سمر .. ليه كدا ليه تعمل فيا نا كدا حرام عليك
نا ..انا آسف ومعدتش هتتكرر تاني
سمر .. انت بجد زباله انا بسبب غبائك بنزل ددمم انت تعبتني بزياده
انا ..طيب لو تعبانه تعالي نروح للدكتور
سمر .. هنقوله اي هو اكيد هيعرف أنه كان عنف
انا... خلاص هنزل أشوفلك حاجه ف الصيدليه
سمر.. لا شكرا متنزلش انا هتصرف نا وكمان بعد الي نت عملته دا امبارح تجيبهم برا
انا. .ايه انتي بتقولي ايه
سمر ..كان زمانهم هيرطبم الجرح
انا .. مهو طبعا مكنش ينفع اجيبهم فيكي
سمر .. كانت هتفرق معاك
انا ...اكيد علشان ميحصلش حمل
سمر..بس اقولك ع حاجه انت طلعت صعب بجد حرام عليك وراحت ماشيه
سبتها ومشيت وخرجت قديت يومي وجيت نمت كالعاده وصحيت ع الساعه 9 وكانت هي لسه ف الاوضه بتاعتها دخلت الحمام ورحت أخبط عليها ودخلت كانت قاعده ع السرير
انا .. عامله اي النهارده
سمر ..احسن شويه
انا ..طب ايه لسه زعلانه مني
سمر ..ونت عايزني مزعلش ولا اي .
نا ...طب ايه الي يرضيكي علشان اصالحك
لقيتها سكتت رحت ماسك صدرها مره واحده وبدعك فيه لقيتها برقت كدا وساكته وبزود دعك ف بزازها لقيتها بتعص ع شفايفها روحت مقرب من بقها وببوس على خفيف خالص من جنبها ولقيتهها استجابت معايا اوي ورحنا ف بوسه طويله وبدعك ف بزازها وبقلعها
كنل يا برنس
 
كمل وماتتاخر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%