NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مشكلة انا جاي معاكم سكة 😢 قرفت بجد

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا صريح و هاجي سكة انا مش لزمن أحور عليك و اقولك ممكن تعرفني ازاي اتعرف بنت انا هجيلك السكة اسمع مني ملخص الحوار انا واحد بدأ يجيلي عقد نفسياً و بزات بدأت أحس بي الغيرة بطريقة غريبة من نحيت اي شب اشوفي مع بنت و ده خليني نفسيتي مدمرة و اللي دمرني اكتر أن لما اعرف ان في حد من صحابي مارس مع واحدة جامدة بتعصب اكتر و بضائق و صحابي اللي مارس ده في مرة بيكلمني عن اللي كان بيمارس معاها روحت اتعصبت عليه و قولتلو اقفل دين ام الموضوع مش عايز اعرف حاجه
طب ايه السبب في الكلام ده أني لما مارست الجنس مع واحده كانت بعيد عنك كانت شبه رشدي اباظه أو شبه البنات العبيطة بس انا نكته و خلاص عشان اريح نفسي مفرقش معايا ساعتها الشكل لأن كنت تعبان و بصراحة قرفت منها و كمان بغير اوي لما القي شباب ماشيين مع بنات قمرات و جامدين

بيني و بينك الحواجة مرة و انا مش عايز اروح لي صاحبي يجبلي بنت جامدة هو هيجيب بس هيحسبه عليا جميلا من الجمايل و بعدين انا مش عايز ذل

انا صريح و هاجي سكة انا مش لزمن أحور عليك و اقولك ممكن تعرفني ازاي اتعرف بنت انا هجيلك السكة اسمع مني ملخص الحوار انا واحد بدأ يجيلي عقد نفسياً و بزات بدأت أحس بي الغيرة بطريقة غريبة من نحيت اي شب اشوفي مع بنت و ده خليني نفسيتي مدمرة و اللي دمرني اكتر أن لما اعرف ان في حد من صحابي مارس مع واحدة جامدة بتعصب اكتر و بضائق و صحابي اللي مارس ده في مرة بيكلمني عن اللي كان بيمارس معاها روحت اتعصبت عليه و قولتلو اقفل دين ام الموضوع مش عايز اعرف حاجه
طب ايه السبب في الكلام ده أني لما مارست الجنس مع واحده كانت بعيد عنك كانت شبه رشدي اباظه أو شبه البنات العبيطة بس انا نكته و خلاص عشان اريح نفسي مفرقش معايا ساعتها الشكل لأن كنت تعبان و بصراحة قرفت منها و كمان بغير اوي لما القي شباب ماشيين مع بنات قمرات و جامدين

بيني و بينك الحواجة مرة و انا مش عايز اروح لي صاحبي يجبلي بنت جامدة هو هيجيب بس هيحسبه عليا جميلا من الجمايل و بعدين انا مش عايز ذل
انت برج الحوت

ظبط شكلك اولا و خلى طبعك تقيل يعنى متبينش انك ملهوف و حتلاقى الدنيا تمام

فكك من ال انت بتحكي فيه دا وبدل الغيرة روح حسن نفسك واشتغل ع نفسك وخلي الستات تيجي لعندك
ده اللي هو ازاي هروح ارفع استشوار و اجيب ماكنة صيني و اعرضه ما هو تقول كلام يخش دماغ البنات مش عايزة الشب المجتهد اللي شغال علي نفسو و كده عايزين ابن متناكة سرسجي أو واحد باد بوي خول 😡😡😡 يا برنس مفيش الكلام ده يا فلوس يا اما عيل فرفور

ظبط شكلك اولا و خلى طبعك تقيل يعنى متبينش انك ملهوف و حتلاقى الدنيا تمام
يا اخويا عارف الكلام ده و بعمل كده فعلاً بس فين دين ام النتيييييييييجة

سنك كام و هل عندك جرأة تبدأ بالكلام فى اماكن عامة و لا لا
18 و عندي الجرأ بس ايه بقي الرد الفعل هنا الكلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فكك من ال انت بتحكي فيه دا وبدل الغيرة روح حسن نفسك واشتغل ع نفسك وخلي الستات تيجي لعندك
يا اخويا بقولك عقد نفسياً مش عارف اسيطر عليها و نفسيتي مدمرة وبعدين انا لو عارف اسيطر علي الموضوع اخش اخاد رائ الناس ليه أساساً يعني جاي اخاد منكم طريقة عمل بسبوسه بالقشطه

جسمك عامل ازاى الانطباع الاول من شكلك يوحى بايه : طيب مطرقع باد بوى
جسمي ولا تخين ولا رفيع اوي يعني ولا عجل ولا عود قصب

العن حاجة المتوسط دا حاول تطلع منه و تبقى دا او دا عشان تعلق مع واحدة يكون مزاجها بادبوى او مزاجها نرد
يبقي خلصانة و عليها ختم الحصانة شكرا يا عم الخبير الاستراتيجي اللي لقاء عشان مفيش بقاء تصبح على خير ❤️❤️❤️ ضرب العور علي عينو قالو خربانه خربانه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%