NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة انا بموت جد يجاوبني يكون فاهم يجاوبني ضروري

حصلك احتقان.... روح مارس العادة السرية تانية
والحل المؤقت للاحتقان روح الحمام وشغل المية السخنه علي قضيبك وافضل دلك فية وفي الخصيتين

انا كنت بمارس العاده السريه وكنت بنزل كميه لبن كبيره جدا لكن بعد كدا محبتش اني انزل كميه اللبن دي علي الفاضي ف بفضل اللعب في زبري لحد م احس ان خلاص اللبن هيطلع من الخصيه وييجي برا بروح موقف ومكملش دلوقت جالي وجع شديد اووووي في الخصيه من امبارح ولسه مرحش عايز حل ضروري انا حرفيا بموووووت
ده غلط كبير انت كده بتضعف البروستاتا
متنزلش لبنك فترة أهدي علي نفسك خالص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت بمارس العاده السريه وكنت بنزل كميه لبن كبيره جدا لكن بعد كدا محبتش اني انزل كميه اللبن دي علي الفاضي ف بفضل اللعب في زبري لحد م احس ان خلاص اللبن هيطلع من الخصيه وييجي برا بروح موقف ومكملش دلوقت جالي وجع شديد اووووي في الخصيه من امبارح ولسه مرحش عايز حل ضروري انا حرفيا بموووووت
اتوقع موضوعك بسيط، وهيروح بعد كم يوم. حاول تحط منشفة ساخنة حول زبك، سوي مساج للخصية شوية. كبت المني كذا خطير تستمر علية. فأنبتة. ولو لاحظت تورم او اي شيء، وقتها لازم تشوف دكتور بسرعه. وومكن تقول للطوارئ مثلا انك طحت ع خصيتك

• عجبني
التفاعلات: فن لحس كس المربربه
شي طبيعي الالم ، حبس السائل المنوي دون تفريغ او التعرض لمثيرات دون تفريغ للشهوة يسبب احتقان والتهاب بروستات على المدى الطويل الحل تفريغ السائل المنوي عند اقتراب القذف والافضل توقف عن ممارسة العادة السرية لو رجع الالم استخدم كمادات ماء باردة على خصيتيك ورح يزول الالم وممكن استخدام مسكنات الالم

• عجبني
الحل انك تجيبهم عشان تفرغ طاقتك

• عجبني
لازم تنزل علشان مايجيلكش دوالي في الخصية

• عجبني
ولا حاجه انتم مكبرين الموضوع
عندك إحتقان شويه بنادول وحمام صاقع خصوصا غلي العضو وبس وباسط عضلات ميوفين

ولا حاجه انتم مكبرين الموضوع
عندك إحتقان شويه بنادول وحمام صاقع خصوصا غلي العضو وبس وباسط عضلات ميوفين
تسلم اناةفعلا عملت كدا وبقيت احسن بكثير

الوجع ده في الخصيه من تحت تحس انهم ورمين ويتعبو قوووي لازم تنزل لبنك علشان ترتاح وده بيحصل بسبب كتر انك مش بتنزلهم فده غلط كبير ولازم تهدي على نفسك شويه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%