NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وانا احب انزلهم جواك واملاك لبن

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سالب مز مطيع و سالب محروم اوى
انا بنزلوا جوايا

• عجبني
التفاعلات: سالب محروم اوى
انا بعشق انزلهم جوا

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: سالب مز مطيع و سالب محروم اوى
انا بعشق انزلهم جوا
بجد انا مبحس بالمتعه غير لما احس بالزبر وهو بيتنفض كده وبيضرب حنفيه اللبن بتاعه جوه طيزى جوه على الاخر احووووه ويقعد كده لحد مينام ويتسلت لوحده اح بحب اقفل عليه بفتحتى وقول احلى اح وانا بتعشر يالهوى

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: zobrrrry، الجنتل حوده و استاذ في اللحس
بجد انا مبحس بالمتعه غير لما احس بالزبر وهو بيتنفض كده وبيضرب حنفيه اللبن بتاعه جوه طيزى جوه على الاخر احووووه ويقعد كده لحد مينام ويتسلت لوحده اح بحب اقفل عليه بفتحتى وقول احلى اح وانا بتعشر يالهوى
المتعه ف التنزيل جوا اصلا بالنسبه ليه بحس انى متعت السالب اللى معايا لدرجه انه عايز يتملى بلبنى

• أتفق
المتعه ف التنزيل جوا اصلا بالنسبه ليه بحس انى متعت السالب اللى معايا لدرجه انه عايز يتملى بلبنى
انا بحس انى روحى بتتسحب وبترجع تلنى وبحس بجنون ونشوه النيك وببقى مبسوط اوى اوى اوى وبحب اخليهم جوايه ومنزلهمش وبمسك الزبر بمصه وابلع اللى فاضل فيه ومتلحوس اووووف

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: استاذ في اللحس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بحس انى روحى بتتسحب وبترجع تلنى وبحس بجنون ونشوه النيك وببقى مبسوط اوى اوى اوى وبحب اخليهم جوايه ومنزلهمش وبمسك الزبر بمصه وابلع اللى فاضل فيه ومتلحوس اووووف
ولعتنى يالبوة

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: mido طيز
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: سالب محروم اوى و mido طيز
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%