NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ام صديقي الجزء التاني 2

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

koko saad

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
18 مايو 2023
المشاركات
98
مستوى التفاعل
98
نقاط
374
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير جروبنا الحبيب
كان انتهي الجزء الاول عند لما قالتلي سليم ابني بينكني انامصدقتش وكنت مزهول قولتلها ازاي قالتلي عادي بنريح بعض مش احسن من الغريب وانا لو مش معتبراك زي سليم مكنتش عملت معاك كده اصل انا تعبانه من ساعه ما جوزي مااات ومحدش شبع شهوتي الا سليم ابني انا لسه شباب ومحتاجه لراجل يا كيمو المهم سبتها ونزلت وانا عمال افكر ازاي سليم بينيك امه طب هل هو عارف ان امه سخنتني لحد اما نمت معاها ولا ميعرفش دماغي اعدت تلف وتدور وانا سرحت ونمت صحيت تاني يوم علي رنه التليفون ام سليم الو يا تنط الو يا خالد تعالي شوف التكييف مش راضي يشتغل قولتلها ازاي انا مشغله ومتمم عليه قالتلي معرفش باااظ تاني انا عارف اني هي عوزاني ليه المهم الصراحه انا مصدقت روحت قايم واخد دش ومروق علي حالي ولفيت جوان ورحت رايح دخلت قالتلي تشرب اي قولتلها شاي دخلت المطبخ دخلت وراهابقولها التكييف ماله قالتلي لا التكييف مفهوش حاجه انا اللي فيا وبتحضني وانا واقف في وشها كده وبتحط شفايفها في شفايفي ابتديت اسخن واقفش في طيزها من ورا وابعبص فيها راحت قالتلي سيبك من الشاي تعالي نخش الاوضه دخلنا اوضه النوم خلعتني هدومي كلها واول ما شافت زوبري واقف راحت نازله فيه مص ولحس راحت نيمتي علي ضهري وفضلت تمص وترضع بضاني كانت محترفه اوي الشرموطه ببص ناحيه الباب لقيت سليم واقف وخالع ملط بيتفرج علينا وبيضرب عشره شاورتله بايدي تعالي راح جاي امه ابتسمت اول ما شافته وبصتلي هو اول ما جه اعد يلحس طيز امه وهي بتمصلي ويبعيص فيها كل ده محدش فينا بيتكلم نص كلمه واصواتنا واهتنا بس اللي طالعه المهم قولتلها تعالي نامي علي ضهرك راحت قايمه ونامت علي ضهرها راح سليم قالي اوعي امصهولك عشان يبقي رطب راح قايلي ممكن اقولك علي حاجه قولتله قول قالي اشتمني وانت بتنكها قولتله طب خلص يا معرس يا خول اعد يمص شويه وبعدين مسك بتاعي ومصه وراح وقفه علي كس امه روحت زاقق زوبري راح داخل عدل اعدت انيك وهي توحوح وتقول اه اه نكني افشخني انا لبوتك انا شرمتك افشخ كسي افشخه جامد اه اه يا كيمو اه جامد اه وانا اقولها خدي يا لبوه خظي يا شرموطه هفشخك قدام ابنك ههريكي وابنها عمال يمص في بززها وتقوله مص يا خةل اطعها افشخوني اهروني نيك انا بحب ازباركوا اوي اه وانا مقدرتش خلاص مش قادر هجبهم اه راحت لفت رجلها عليا وقفلت علي زبي لحد ما جبتهم كلهم روحت قايم سليم جه اعد جمبي وقالي كيمو ده سر بينا رحت باصص كده وقولتله اشمعني انا قالي مش وقته سيبك المهم نتبسط وراح قايلي بس اي رايك في الوحش دي قولتله جامده قالي منا كنت باخد بالي وانت بتبص علي طيزها وهي بتترج وهي تقولي كنت بشوفك بتشم في اندراتي في الحمام قولتلهم ده انتوا متفقين بئه قالي طبعا هو انت صدقت اني مسافر انا كنت في الاوضه التانيه اعد بتفرج عليكوا وشفتك وانت بتفشخها المهم امه جابت اكل وكلنا وهزرنا سوا واحنا كلنا ملط وضحكنا وراح سليم جه علي بتاعي واعد يمص ويلعب فيه وهي بتمص في شفايفي لحد اما زوبري وقف تاني راح قايلي انا عوزك تفشخها من طيزها خليها تمشي تعرج
روحت قايلها نامي علي بطنك يا لبوه راحت مقرفسه قاتلي كده احسن وفشخت رجليها الخرم كان باين اوي روحت قايل لسليم الحس طيز امك اعظ يلحس ويتف فيها روحت جايب زوبري ومره وحده روحت مدخله جامد واعدت ادخل واخرج لمده حوالي تلت ساعه لحد ما خلاص مش قادر وجبتهم كلهم في طيزها لحد اما هنجت خالص راحت قايمه مت عليه وحطت طيزها في وش ابنها يلحسها بعد النيكه...........
وراح قايلي البيت بيتك في اي وقت حابب تنكها روح ع البيت علي طول افشخها وضحكنا سوا ونزلت بيتنا ومازلت بنكها لما اكون حابب واوقات كتير كانت ترن عليا تقولي تعالي نكني كسي وجعني
والي اللقاء في قصص قادمه
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز1, l7nhadi333306, عاشق الديوثين و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%