لورد مورڤيوس آل حشاش Zeu
لورد مورفيوس آل حشاش
👑أوُتآڪوُ_عٍنقٌوُدِي✨نًْسًْۆْانًْجًْي حًْشًْاشْ👑
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
قصتي انا و ام صاحبي والي اسمها زينب ابطال القصه انا محمود ٢٠سنه وصاحبي مازن ١٩سنه و زينب سنها تقريبا ٣٨ او ٣٩سنه وهما حالتهم الماديه كويسه جدا وزينب جسمها يجنن العاقل هيا مش رفيعه و لا طخينه و متوسطه الطول عنيها زرقاء و شعرها اسود غامق وسمرا شويه و شفايف منفوخه لكن عليها طياز جامده متوسطه وبارزه و مدوره وفخاد مشدوده وبزازها وسط و دايما رفاعهم و وسطها رفيع ست زي ما الكتاب بيقول فرس من الاخر شبه الفنانه درة كده نبدء القصه
تبدأ القصه بأن انا مش متعود اطلع كتير عند مازن صاحبي كنت بعدي عليه و هو ينزل او هو يجيلي المكان مهم في يوم اتصل بيا وانا في البيت و قالي اننا هننقل شويه كتب و كراكيب و حاجات قديمه قولتله ماشي جيلك مفيش ربع ساعه وبقيت عنده طلعت خبطت فتحلي اخوه الصغير قولتله فين مازن يحبيبي لقيت مازن جيه قالي تعال خش و دخلت الاوضه الي فيها الكراكيب و الحاجات القديمه وهنا الصدمه لقيت زينب بتروق واووف علي الي شفته لقيتها لابسه بنطلون فيزون اسود ضيق مبين كل تفاصيل لدرجه كان مبين كسها و فتحت كسها بالتفصيل وطيزها كانت باينه لدرجه مبين لون الاندر وكان احمر من عند طيزها وكانت لابسه تيشرت نص كم ابيض مبين دوران بزازها وعرقانه من كل حته و تحت باطها عرقان اوي انا زبي وقف لدرجه مش عارف اداري مهم سلمت عليها و سلمت عليا و اخدنا الحاجات القديمه و رمنها و اليوم دا انا قررت لازمن انيك الجسم ده بعديها الدنيا هدت و مر بتاع اسبوعين كده و اتفجأت ان مازن تعبان قولت فرصه اروح ازوره وانا عارف البيت فاضي (عشان ابو مازن بيسافر و بيجي بس اول كل شهر و اخته في الجامعه و اخوه الصغير في الحضانه ) مهم رحت عشان ازوره وخبطت فتحتلي زينب ولابسه جلابيه قطيفه ضيفه فشخ مبين وسطها و فخادها مهم سلمت عليها ودخلت سلمت علي مازن و قعدت معا وانا قاعد معا الاقي زينب بتتكلم في التلفون مع صحبتها و بتشتمها و تضحك بشرمطه تقولها يكسمك و تقولها يخربيت الشرمطه يشرموطه و يضحكو انا ساعتها بتاعي بقا حجر بس كنت عامل حسابي وانا جي كده كده هيقف فا كنت منيمه علي جنبه لقيت مازن اكسف و فتح اي موضوع عشان مركزش مهم دخلت قدمت الحاجه الساقه و هيا بتحطها علي الترابيزه الي جنبي طيزها حكت في كتفي احا بجد طريه اوي و اول فلقه حسيت بيها بعد كده مالت اكتر وكتفي بقا عند فلقه طيزها انا اتكهربت انا خلاص فضلي شويه و هجبهم حرفيا راحت قالتلنا عايزين حاجه تاني قولنلها شكر وقالتلي انت لازمن تتغدي معانا قولتلها مش هقدر و كده قالتلي هزعل و مازن غصب عليا مهم وافقت وطلعت رحت قولت لنفسي يا انا يا انتي يشرموطه قعدنا انا و مازن في الاوضه وانا تفكيري كله ازاي هفشخ زينب فا قولت لمازن نام و هطلع اقعد بره و طلعت قعدت في الصاله قالتلي رايح فين قولتلها مازن نام وانا هقعد في الصاله وشويه كده ولقيتها وفجأه نديت عليا عشان اعمل معها السلطه ووقفنا انا وهيا في المطبخ وبدات المس اديها وبعدين اخبط فيها بي كتفي قولت مبهدهاش عملت نفسي بجيب حاجه من جنبها و رحت راشق زبي في فلقه طيزها راحت بصالي جامد و بصت علي زبي انا قولت هتفضحني لقيتها سكتت وقالتلي اطلع انا هجهز بقيت الاكل مهم طلعت قولت انا لازمن اجبهم انا جبت اخري قررت اصورها و اضرب عليها في الحمام رحت عامل نفسي رايح الحمام و صورتها وهيا مدياني ضهرها وانا بصورها نسيت اطفي صوت التصوير رحت مصورها و صوت التصوير خلها تبص ورها راحت قالتلي يا حيوان انت زودتها اوي و رحت زقاني في صدري و قالتلي طلع التلفون يخول رحت مطلع و خدته مني وفتحت الصور و لقيتني مصور طيزها راحت مسحها و فضلت تدور في الصور كلها لحد ما لقت صور و فديوهات سكس قالتلي انت حيوان و وسخ قولتلها اهدي عشان مازن ميصحاش وانا اسف وانتي عارفه السن ده قالتلي جيلكوا دا وسخ صحبك الوسخ كنت قفشته قبل كده بيتفرج علي افلام وسخه شبهكم قولتلها متهدي خلاص و بهديها و بمسك التلفون قالتلي اوعي ايدك وزقتني و كان في ازار مكسور علي الرخامه اتعورت و بعديها لقيتها زعلت وقالتلي يحبيبي انا خايفه عليكوا الافلام دي وحشه قولتلها خلاص همسحهم قالتلي متزعلش مني قولتلها خلاص و خدتني علي الحمام اغسل ايدي من الدم رحنا دخلين لقيتها لازقه جسمها فيه و خايفه لقيت زبي وقف قالتلي اصبر هجبلك قطن و لزق من الاوضه رحت داخل ورها وقفلت الباب قولتلها هتعلي صوتك ابنك هيصحي و هتبقي فصيحه ورحت مقرب منها و مكتفها و رمتها علي السرير ونمت عليها و اشتغلت بوس شفايف و تقفيش بزاز بعنف لقيتها بدأت تستسلم و قالتلي ااه ايدي خلاص هعملك الي عايزه بس هيبقي سر بنا قولتلها ماشي و قلعتها الجلابيه وشفت احلي جسم ملفوف شادد نفسه وكانت لبسه اندر اسود و ستيان بنبي و قلعتني التيشرت و البنطلون و شافت زبي واقف تحت البوكسر راحت محسسه عليه و راحت مطلعه ووقفنا قدام بعض و اشتغلنل بوس و هيا بتلعب في زبي و انا بلعب و اقفش فطيزها و شغال بعابيص في فلقه طيزها رحت مقلعها الاندر و الستيان و نيمتها علي السرير و كان كسها في شعر واسمر و باطها كمان اسمر وفيه شعر قولتلها انتي ليه مش مهتميه بنفسك قالتلي ههتم لمين عمك صالح بيسافر طول الشهر و بيجي يومين و يمشي و اخر مره مجاش جنبي قولتلها مش مهم ورحت مرجع رجليها عند رسها ركبتها بقت عند دقنها و رحت بالل زبي ودخلت راسه لقيتها راحت جسمها اتكهرب و بعدين رحت مدخله واحده واحده وهيا نازله اهات و شخر قولتلها كده كسك اخد علي زبي و فضلت اسرع نيك فكسها و كل ما سرع واخبط في لحمها لحمها يتهز اكتر و السرير بتهز بينا لحد ما رقعت واحده اااااااه ااههحححح و ارتعشت عرفت انها جابت ورحت مخرجه وحطه بين بزازها لحد ما جبتهم بين بزازها وعلي وشها و شعرها قالتلي احا انت عملت اي في كسي و قامت صورته و لقيته بقا نفق راحت ضاحكه بشرمطه وقالتلي بتاعك بتاع حمار انت وسعتني قولتلها تعالي ياسافله يبنت الوسعه و حطيت مخدات و خليتها نامت عليهم و اديتني طيزها احا قدامي طيز ملفوفه مدوره خرم ضيق و لسه بفتح الفلقتين لقيت طيزها من عند الفلقتين سمرا رحت جايب زيت شعر ودهنت طيزها و دخلت زبي احساس فاجر و انا بفتح طيزها و قعدت ارزع فيها ارزع وطيزها تسقف وهيا اااه اااححح ااههححح جبت مرتين في طيزها بس و لبسنا و صحا مازن قعدنا ناكل علي السفره بي نجستنا و باين عليها التعب و العرق ووشها مفرهد مازن قالها مالك يا ماما قالتله مفيش تعبت من تحضير الاكل وانا وهيا طول الاكل بنخبط في رجل بعض من تحت السفره و نضحك بس وخلصت القصه…..
تبدأ القصه بأن انا مش متعود اطلع كتير عند مازن صاحبي كنت بعدي عليه و هو ينزل او هو يجيلي المكان مهم في يوم اتصل بيا وانا في البيت و قالي اننا هننقل شويه كتب و كراكيب و حاجات قديمه قولتله ماشي جيلك مفيش ربع ساعه وبقيت عنده طلعت خبطت فتحلي اخوه الصغير قولتله فين مازن يحبيبي لقيت مازن جيه قالي تعال خش و دخلت الاوضه الي فيها الكراكيب و الحاجات القديمه وهنا الصدمه لقيت زينب بتروق واووف علي الي شفته لقيتها لابسه بنطلون فيزون اسود ضيق مبين كل تفاصيل لدرجه كان مبين كسها و فتحت كسها بالتفصيل وطيزها كانت باينه لدرجه مبين لون الاندر وكان احمر من عند طيزها وكانت لابسه تيشرت نص كم ابيض مبين دوران بزازها وعرقانه من كل حته و تحت باطها عرقان اوي انا زبي وقف لدرجه مش عارف اداري مهم سلمت عليها و سلمت عليا و اخدنا الحاجات القديمه و رمنها و اليوم دا انا قررت لازمن انيك الجسم ده بعديها الدنيا هدت و مر بتاع اسبوعين كده و اتفجأت ان مازن تعبان قولت فرصه اروح ازوره وانا عارف البيت فاضي (عشان ابو مازن بيسافر و بيجي بس اول كل شهر و اخته في الجامعه و اخوه الصغير في الحضانه ) مهم رحت عشان ازوره وخبطت فتحتلي زينب ولابسه جلابيه قطيفه ضيفه فشخ مبين وسطها و فخادها مهم سلمت عليها ودخلت سلمت علي مازن و قعدت معا وانا قاعد معا الاقي زينب بتتكلم في التلفون مع صحبتها و بتشتمها و تضحك بشرمطه تقولها يكسمك و تقولها يخربيت الشرمطه يشرموطه و يضحكو انا ساعتها بتاعي بقا حجر بس كنت عامل حسابي وانا جي كده كده هيقف فا كنت منيمه علي جنبه لقيت مازن اكسف و فتح اي موضوع عشان مركزش مهم دخلت قدمت الحاجه الساقه و هيا بتحطها علي الترابيزه الي جنبي طيزها حكت في كتفي احا بجد طريه اوي و اول فلقه حسيت بيها بعد كده مالت اكتر وكتفي بقا عند فلقه طيزها انا اتكهربت انا خلاص فضلي شويه و هجبهم حرفيا راحت قالتلنا عايزين حاجه تاني قولنلها شكر وقالتلي انت لازمن تتغدي معانا قولتلها مش هقدر و كده قالتلي هزعل و مازن غصب عليا مهم وافقت وطلعت رحت قولت لنفسي يا انا يا انتي يشرموطه قعدنا انا و مازن في الاوضه وانا تفكيري كله ازاي هفشخ زينب فا قولت لمازن نام و هطلع اقعد بره و طلعت قعدت في الصاله قالتلي رايح فين قولتلها مازن نام وانا هقعد في الصاله وشويه كده ولقيتها وفجأه نديت عليا عشان اعمل معها السلطه ووقفنا انا وهيا في المطبخ وبدات المس اديها وبعدين اخبط فيها بي كتفي قولت مبهدهاش عملت نفسي بجيب حاجه من جنبها و رحت راشق زبي في فلقه طيزها راحت بصالي جامد و بصت علي زبي انا قولت هتفضحني لقيتها سكتت وقالتلي اطلع انا هجهز بقيت الاكل مهم طلعت قولت انا لازمن اجبهم انا جبت اخري قررت اصورها و اضرب عليها في الحمام رحت عامل نفسي رايح الحمام و صورتها وهيا مدياني ضهرها وانا بصورها نسيت اطفي صوت التصوير رحت مصورها و صوت التصوير خلها تبص ورها راحت قالتلي يا حيوان انت زودتها اوي و رحت زقاني في صدري و قالتلي طلع التلفون يخول رحت مطلع و خدته مني وفتحت الصور و لقيتني مصور طيزها راحت مسحها و فضلت تدور في الصور كلها لحد ما لقت صور و فديوهات سكس قالتلي انت حيوان و وسخ قولتلها اهدي عشان مازن ميصحاش وانا اسف وانتي عارفه السن ده قالتلي جيلكوا دا وسخ صحبك الوسخ كنت قفشته قبل كده بيتفرج علي افلام وسخه شبهكم قولتلها متهدي خلاص و بهديها و بمسك التلفون قالتلي اوعي ايدك وزقتني و كان في ازار مكسور علي الرخامه اتعورت و بعديها لقيتها زعلت وقالتلي يحبيبي انا خايفه عليكوا الافلام دي وحشه قولتلها خلاص همسحهم قالتلي متزعلش مني قولتلها خلاص و خدتني علي الحمام اغسل ايدي من الدم رحنا دخلين لقيتها لازقه جسمها فيه و خايفه لقيت زبي وقف قالتلي اصبر هجبلك قطن و لزق من الاوضه رحت داخل ورها وقفلت الباب قولتلها هتعلي صوتك ابنك هيصحي و هتبقي فصيحه ورحت مقرب منها و مكتفها و رمتها علي السرير ونمت عليها و اشتغلت بوس شفايف و تقفيش بزاز بعنف لقيتها بدأت تستسلم و قالتلي ااه ايدي خلاص هعملك الي عايزه بس هيبقي سر بنا قولتلها ماشي و قلعتها الجلابيه وشفت احلي جسم ملفوف شادد نفسه وكانت لبسه اندر اسود و ستيان بنبي و قلعتني التيشرت و البنطلون و شافت زبي واقف تحت البوكسر راحت محسسه عليه و راحت مطلعه ووقفنا قدام بعض و اشتغلنل بوس و هيا بتلعب في زبي و انا بلعب و اقفش فطيزها و شغال بعابيص في فلقه طيزها رحت مقلعها الاندر و الستيان و نيمتها علي السرير و كان كسها في شعر واسمر و باطها كمان اسمر وفيه شعر قولتلها انتي ليه مش مهتميه بنفسك قالتلي ههتم لمين عمك صالح بيسافر طول الشهر و بيجي يومين و يمشي و اخر مره مجاش جنبي قولتلها مش مهم ورحت مرجع رجليها عند رسها ركبتها بقت عند دقنها و رحت بالل زبي ودخلت راسه لقيتها راحت جسمها اتكهرب و بعدين رحت مدخله واحده واحده وهيا نازله اهات و شخر قولتلها كده كسك اخد علي زبي و فضلت اسرع نيك فكسها و كل ما سرع واخبط في لحمها لحمها يتهز اكتر و السرير بتهز بينا لحد ما رقعت واحده اااااااه ااههحححح و ارتعشت عرفت انها جابت ورحت مخرجه وحطه بين بزازها لحد ما جبتهم بين بزازها وعلي وشها و شعرها قالتلي احا انت عملت اي في كسي و قامت صورته و لقيته بقا نفق راحت ضاحكه بشرمطه وقالتلي بتاعك بتاع حمار انت وسعتني قولتلها تعالي ياسافله يبنت الوسعه و حطيت مخدات و خليتها نامت عليهم و اديتني طيزها احا قدامي طيز ملفوفه مدوره خرم ضيق و لسه بفتح الفلقتين لقيت طيزها من عند الفلقتين سمرا رحت جايب زيت شعر ودهنت طيزها و دخلت زبي احساس فاجر و انا بفتح طيزها و قعدت ارزع فيها ارزع وطيزها تسقف وهيا اااه اااححح ااههححح جبت مرتين في طيزها بس و لبسنا و صحا مازن قعدنا ناكل علي السفره بي نجستنا و باين عليها التعب و العرق ووشها مفرهد مازن قالها مالك يا ماما قالتله مفيش تعبت من تحضير الاكل وانا وهيا طول الاكل بنخبط في رجل بعض من تحت السفره و نضحك بس وخلصت القصه…..