NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ammar00000

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
29 سبتمبر 2024
المشاركات
2
مستوى التفاعل
13
نقاط
61
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
دي اول بدايه ليا في المنتدى و الجاي كتير

نبدأ ب الجزء الاول من القصه

أنا عمار عندي ٢٠ سنه في كليه تجاره طويل قمحاوي شعري بني ،امي اسمها شيماء عندها ٤٥ سنه قصيره و طيزها كبيره و بزازها كبار و مدلدلين جسم بلدي اوف عليه من كتر ما جسمها جامد اوي لما بتمشي معايا في الشارع بشوف نظارات الرجاله كلهم عليها.

ابويا اسمو اشرف عندو ٥٣ سنه كان موظف هنا بس من صعوبه الظروف سافر الخليج يشتغل هناك وبيجي اجازه اسبوعين في السنه
عندي ٢ صحابي ل قريبين مني اوي اتعرفت عليهم في الكليه اول واحد احمد عندو ٢٠ سنه شبهي مش طويل اوي جسمو حلو و التاني حماده
اصفر مننا ب سنه عندو ١٩ سنه وهو جسمو مليان شويه و طويل

امي من النوع ل بيقعدو في البييت براحتهم بيلبسو قمصان نوم في البيت علطول كدا يعني
ف يوم صحيت بدري الساعه ٦ الصبح كان احمد رن عليا عشان الكليه المهم صحيت وقمت خدت دش و غيرت هدومي وسرحت شعري بعدين صحيت امي

أنا:ماما أنا هروح الكليه
ماما:ماشي هتلاقي فلوس علي الطربيزه خدها
أنا:تمام يا احلي ام
كانت لابسه قميص نوم عند الركبه و بزازها معظمهم باينين جامده اوي بس صراحه عمري ما فقرت فيها و أضرب عليها عشره و الكلام دا
المهم نزلت رحت الكليه رنيت علي احمد

أنا:الو يا احمد انت فين
احمد:مستنبك عند بوابه الجامعه
أنا:تمام أنا داخل عليك اهو
رحت قبلت احمد و دخلنا الكليه وحضارنا المحاضرات ل علينا و خلصنا وبعدين رحنا قعدنا علي كافيه بعدها لقيت امي بترن عليا

أنا:الو يا ماما
ماما:انت خدت المفتاح بتاعك معاك؟
انا:ايوا معايا ليه ؟
ماما:اصل هنزل اشتري شويه حاجات وممكن اتأخر
أنا:تمام خلي بالك من نفسك
و قفلت السكه

قلت ل احمد ما تيجي نروح عندي البيت نلعب بلايستيشن بدل القعده دي وامي كدا كدا نازله تشتر شويه حاجات
احمد فقالي تمام تعاله نرن علي حماده ونجيبه معانا قلتله تمام طلعت التلفون بتاعي رنيت علي حماده قلتله الو حماده
حماده:ايوا انتو فين
أنا:أنا و احمد علي كافيه و هنروح نلعب عندنا بلايستيشن اي رايق تيجي معانا ومفيش حد في البيت عندنا
حماده:اشطا روح وانا نص ساعه وهجيلك علي البيت مسافه السكه قلتله خلصانه هستناك
قومنا أنا وأحمد روحنا عندنا البيت دخلنا جبت اكل ليا أنا وأحمد علي ما حماده يجي بعدها ب ٥ دقايق لقينا الباب بتاع الشقه بيخبط فتحت الباب لقيت حماده قلتله تعاله اتفضل يا عم دخلنا فتحنا البلايستيشن وقعدنا نلعب شويه وبعدها ب شويه احمد جالو تلفون من أمو رد علي التلفون أمه قلتله تعاله البيت ضروري عايزاك المهم احمد قالنا أنا هروح أنا شويه و ممكن ارجع قلتله تمام و طلع مشي بقينا أنا وحماده بس
لقيت حماده بيقولي فين الابتوب بتاعك بقوله ليه بيقول هفتح اتفرج علي سكس المهم جبنا الابتوب فتح الموقع جاب فديو ل واحد بيتيك ام صحبو
أنا كنت قاعد بتفرج معاه وجه في دماغي ان حماده بينيك امي الفكره عجبتني اول المهم اتفرجنا شويه بعدين قلتله تعاله نكمل بلايستيشن قالي بشرط قلتله اي هو الشرط قالي لو أنا خسرتك هطلب منك طلب ولو انت خسرتني اطلب مني طلب قلتله اتفقنا قالي مهما كان الطلب هتعملو قلتلو تمام
بدأنا الماتش كنا متعادلين ففي الاول بعدين ف آخر الماتش حماده جاب جول ف الآخر خالص راح ضحك وقالي مش ناوي بقا تخسرني خالص
قلتلو دي مره من نفسك اطلب عايز ايه قالي عايزك تطلع زبي من البنطلون تلعب فيه شويه قلتله انت مجنون قالي احنا اتفقنا مهما كان الطلب
المهم طلعت زبو من البنطلون كان متوسط و اسود حلو اوي مكذبش عليكو أنا كنت نفسي العب في زب المهم طلعت زبو وقعدت العب فيه لقيته بيقولي ممكن تمصهولي قلتله لا خلاص كدا قالي عشان خاطري المهم قعدت علي ركبتي وقعدت امص في زبو لحد ما جبهم في بوي لقيته بيقولي ابلعهم يا لبوه بلعتهم راح ضربني قلم وقالي شطوره كنت مكسوف اوي المهم لقيت الباب بيخبط قمت علطول فتحت الباب لقيت امي
دخلت سلمت علي حماده قالت شربتو حاجه قلتلها لا قالت تمام هروح اعملكو حاجه تشربوها كنا قاعدين في الاوضه أنا وحماده امي جابت العصير وهي بتحطو كانت مفنسه كدا و طيزها في وش حماده وهو مشلش عينو من عليها خالص المهم امي خرجت بعدها ب خمس دقايق
حماده قالي انا رايح الحمام قلتله تمام المهم راح اتأخر شويه ف قمت اشوفه لقيته واقف علي كرسي و بيتفرج من شباك الحمام و مطلع تلفونو بيصور وسمعت صوت الدش عرفت ان امي بتستحمي وهو بيصورها من شباك الحمام أنا هجت علي المنظر طلعت زبي وقعدت العب فيه
لحد ما لقيت احمد بيحط التلفون في جيبو دخلت الاوضه علطول قلتله اتاخرت ليه قالي منا علطول بتأخر في الحمام انت عارف
قلتله تمام المهم ستي اتصلت ب امي قلتلها عايزاكي تيجي عشان في موضوع عايز اقولك عليه المهم امي لبست و نزلت لقيت حماده كان هايج
بيقولي ما تيجي تاخد حقق ونلعب ماتش علي طلبات تاني قلتله تمام تعاله عشان المره دي انت ل هتمصلي ضحك قالي هنشوف بدأنا الماتش كنت فايز في الاول لحد الآخر حماده عمل ريمونتادا قلتله عايز اي اطلب قالي عايز ادخلو فيك قلتله لا كدا انت مجنون قالي مليش دعوه أنا ل فزت لو انت ل كنت فزت كنت هنفز الطلب قلتله ماشي قالي كمان حاجه بسيطه قلتله ايوا قالي تلبس اندر فتله من بتوع امك عجبني الموضوع بس بينت ل أنا متعصب قالي معلش عشان خاطري قمت جبت اندر من الغسيل و لبستو لقيته بيقولي اوف يخربيتك دا انت لبوه اوي لقيته قرب مني وقعد يبوس فيا و بعدين خلاني اعمل وضع الدوجي وجاب فازلين حاطو علي خرمي و علي بتاعو وبدا يدخلو براحه ااااااااااه براحه بيوجع اوي
حماده اخرص يا كسمك براحه يا حماده عشان خاطري اخرص يا ل امك لبوه وانا كنت مستمتع اوي ب النيك و الشتيمه قعد يدخلو لحد ما اتعودت وبقا يدخل و يطلع بسرعه جامد اووووووووف يا حماده يخربيت زبك جامد اوي كمان حماده عجبك يا ابن الشرموطه اووووووي يا حماده وبعدين قلبني علي ضهري وفتح رجلي وقعد ينيك لحد ما جبهم في خرمي كان احساس جامد اوي اوي قومنا خدنا دش سوا وخلص اليوم

دا الجزء الاول
 
  • عجبني
التفاعلات: Bigger123، xxray25 و بشار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%