NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلوة بس قصيرة جداً
 
الجزء الأول قولي رأيك في كومنت
انا يوسف ١٩ سنه امي بطل كده ٤٠ سنه بس طياز و بزاز ملبن اختي ١٧ سنه جسم ابيض ملبن
انا و اختي بنام في اوضه واحده هي علي سرير و انا علي سرير ابويا متوفي عايشين احنا التلاته بس
اختي و امي بيقعدوا قدامي بقمصان نوم عادي متعودين
في يوم كانت امي في الشغل و كان انا و اختي بس في البيت هي صحيت قبلي دخلت الحمام استحمت و نسيت تاخد هدوم خرجت بالفوطه تغير في الاوضه انا كنت صاحي عملت نفسي نايم شوفتها و هي بتشيل الفوطه اووف اول مره احس كده اختي بزها كبير و كس فاجر صحيت بعد ما غيرت دخلت الحمام و خرجت كانت قاعده في الصاله قعدت جمبها حطيت ايدي علي وسطها رفعتها قعدت علي رجلي بوست خدها طيزها عند زبي وهو واقف قامت قالت هدخل اذاكر سيبتها دخلت بالليل كنت قاعد مع امي اللي كانت لابسه قميص نوم اسود قصير لحد كسها قاعد جمبها ابوس فيها في خدها و ببوس بوقها و هي مش مغمضه عينها و لقيتها بتبص علي زبي وهو واقف و قامت دخلت تستحمي و لقيتها بتنادي عليا بتقولي هاتلي لبس اصلي مخدتش لبس قولتلها اجيب ايه قالتلي اندر و برا دخلت اجيب من الدولاب لقيت كتير مسكت واحد ابيض فتله لقيتها دخلت عليا و انا ماسك الاندر و بتقولي اتأخرت ليه كانت متغطيه بالفوطه بس بزها باين مسكت الاندر و قالتلي حلو ده قولتلها حلو قالتلي هجربو انا لفيت و هي شالت الفوطه و انا شايفها من المرايا اللي قدامي و هي عارفه اني شايفها لبست الاندر الفتله و برا شفافه قالتلي حلو ببصلها و ببص في الأرض بتقولي انت مكسوف انا امك و مسكتني قعدتني علي رجليها و قالتلي انت كبرت يا ولا و
استنو الجزئ التاني و قولي رأيك في الجزأ ده
صباحيه مباركه
 
  • عجبني
التفاعلات: بحر المدمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز امارس الجنس مع ماما
 
  • عجبني
التفاعلات: الكبير آوي
الجزء التاني ولعتنا و سبتنا
 
الجزء الأول قولي رأيك في كومنت
انا يوسف ١٩ سنه امي بطل كده ٤٠ سنه بس طياز و بزاز ملبن اختي ١٧ سنه جسم ابيض ملبن
انا و اختي بنام في اوضه واحده هي علي سرير و انا علي سرير ابويا متوفي عايشين احنا التلاته بس
اختي و امي بيقعدوا قدامي بقمصان نوم عادي متعودين
في يوم كانت امي في الشغل و كان انا و اختي بس في البيت هي صحيت قبلي دخلت الحمام استحمت و نسيت تاخد هدوم خرجت بالفوطه تغير في الاوضه انا كنت صاحي عملت نفسي نايم شوفتها و هي بتشيل الفوطه اووف اول مره احس كده اختي بزها كبير و كس فاجر صحيت بعد ما غيرت دخلت الحمام و خرجت كانت قاعده في الصاله قعدت جمبها حطيت ايدي علي وسطها رفعتها قعدت علي رجلي بوست خدها طيزها عند زبي وهو واقف قامت قالت هدخل اذاكر سيبتها دخلت بالليل كنت قاعد مع امي اللي كانت لابسه قميص نوم اسود قصير لحد كسها قاعد جمبها ابوس فيها في خدها و ببوس بوقها و هي مش مغمضه عينها و لقيتها بتبص علي زبي وهو واقف و قامت دخلت تستحمي و لقيتها بتنادي عليا بتقولي هاتلي لبس اصلي مخدتش لبس قولتلها اجيب ايه قالتلي اندر و برا دخلت اجيب من الدولاب لقيت كتير مسكت واحد ابيض فتله لقيتها دخلت عليا و انا ماسك الاندر و بتقولي اتأخرت ليه كانت متغطيه بالفوطه بس بزها باين مسكت الاندر و قالتلي حلو ده قولتلها حلو قالتلي هجربو انا لفيت و هي شالت الفوطه و انا شايفها من المرايا اللي قدامي و هي عارفه اني شايفها لبست الاندر الفتله و برا شفافه قالتلي حلو ببصلها و ببص في الأرض بتقولي انت مكسوف انا امك و مسكتني قعدتني علي رجليها و قالتلي انت كبرت يا ولا و
استنو الجزئ التاني و قولي رأيك في الجزأ ده
حلوه
 
الجزء الأول قولي رأيك في كومنت
انا يوسف ١٩ سنه امي بطل كده ٤٠ سنه بس طياز و بزاز ملبن اختي ١٧ سنه جسم ابيض ملبن
انا و اختي بنام في اوضه واحده هي علي سرير و انا علي سرير ابويا متوفي عايشين احنا التلاته بس
اختي و امي بيقعدوا قدامي بقمصان نوم عادي متعودين
في يوم كانت امي في الشغل و كان انا و اختي بس في البيت هي صحيت قبلي دخلت الحمام استحمت و نسيت تاخد هدوم خرجت بالفوطه تغير في الاوضه انا كنت صاحي عملت نفسي نايم شوفتها و هي بتشيل الفوطه اووف اول مره احس كده اختي بزها كبير و كس فاجر صحيت بعد ما غيرت دخلت الحمام و خرجت كانت قاعده في الصاله قعدت جمبها حطيت ايدي علي وسطها رفعتها قعدت علي رجلي بوست خدها طيزها عند زبي وهو واقف قامت قالت هدخل اذاكر سيبتها دخلت بالليل كنت قاعد مع امي اللي كانت لابسه قميص نوم اسود قصير لحد كسها قاعد جمبها ابوس فيها في خدها و ببوس بوقها و هي مش مغمضه عينها و لقيتها بتبص علي زبي وهو واقف و قامت دخلت تستحمي و لقيتها بتنادي عليا بتقولي هاتلي لبس اصلي مخدتش لبس قولتلها اجيب ايه قالتلي اندر و برا دخلت اجيب من الدولاب لقيت كتير مسكت واحد ابيض فتله لقيتها دخلت عليا و انا ماسك الاندر و بتقولي اتأخرت ليه كانت متغطيه بالفوطه بس بزها باين مسكت الاندر و قالتلي حلو ده قولتلها حلو قالتلي هجربو انا لفيت و هي شالت الفوطه و انا شايفها من المرايا اللي قدامي و هي عارفه اني شايفها لبست الاندر الفتله و برا شفافه قالتلي حلو ببصلها و ببص في الأرض بتقولي انت مكسوف انا امك و مسكتني قعدتني علي رجليها و قالتلي انت كبرت يا ولا و
استنو الجزئ التاني و قولي رأيك في الجزأ ده
انا حبيت امك جدا
 
الجزء الأول قولي رأيك في كومنت
انا يوسف ١٩ سنه امي بطل كده ٤٠ سنه بس طياز و بزاز ملبن اختي ١٧ سنه جسم ابيض ملبن
انا و اختي بنام في اوضه واحده هي علي سرير و انا علي سرير ابويا متوفي عايشين احنا التلاته بس
اختي و امي بيقعدوا قدامي بقمصان نوم عادي متعودين
في يوم كانت امي في الشغل و كان انا و اختي بس في البيت هي صحيت قبلي دخلت الحمام استحمت و نسيت تاخد هدوم خرجت بالفوطه تغير في الاوضه انا كنت صاحي عملت نفسي نايم شوفتها و هي بتشيل الفوطه اووف اول مره احس كده اختي بزها كبير و كس فاجر صحيت بعد ما غيرت دخلت الحمام و خرجت كانت قاعده في الصاله قعدت جمبها حطيت ايدي علي وسطها رفعتها قعدت علي رجلي بوست خدها طيزها عند زبي وهو واقف قامت قالت هدخل اذاكر سيبتها دخلت بالليل كنت قاعد مع امي اللي كانت لابسه قميص نوم اسود قصير لحد كسها قاعد جمبها ابوس فيها في خدها و ببوس بوقها و هي مش مغمضه عينها و لقيتها بتبص علي زبي وهو واقف و قامت دخلت تستحمي و لقيتها بتنادي عليا بتقولي هاتلي لبس اصلي مخدتش لبس قولتلها اجيب ايه قالتلي اندر و برا دخلت اجيب من الدولاب لقيت كتير مسكت واحد ابيض فتله لقيتها دخلت عليا و انا ماسك الاندر و بتقولي اتأخرت ليه كانت متغطيه بالفوطه بس بزها باين مسكت الاندر و قالتلي حلو ده قولتلها حلو قالتلي هجربو انا لفيت و هي شالت الفوطه و انا شايفها من المرايا اللي قدامي و هي عارفه اني شايفها لبست الاندر الفتله و برا شفافه قالتلي حلو ببصلها و ببص في الأرض بتقولي انت مكسوف انا امك و مسكتني قعدتني علي رجليها و قالتلي انت كبرت يا ولا و
استنو الجزئ التاني و قولي رأيك في الجزأ ده
كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%