NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية امي وام صحبي وحبهم في الشباب ـ حتي الجزء السابع 10/5/2024

تم إضافة الجزء السابع
 
متأخرش بقى دي القصة فاجرة
 
في انتظار الجديد
كمل باقى الأجزاء
 
اتمنى تزود أحداث الجزء اكتر من وصف النيك
 
الجزء الثالث



كنت واقف علي ان تلفوني معه وعليه فيديو برعي وماما احااا جري علي الاوضه داخلت لقيت تلفوني جنبه مقفول عادي بس انا اتاخرت في الحمام يعني ده وقت كفايه ان يكون شافه معقوله والحقيقه خوفت وفي نفس الوقت في حاجه غريبه فيا هايج علي الموضوع ده بس لوكان شافه يبقي اتاكد اني ديوث رسمي

بقوله حسن كلمت مامتك قالي اها وحسيته ومتغير كدا ومش علي بعضه طب وبعدين بقا

في ام الشك ده

ماما جات بلعصير شافه ونظرته غريبه كدا بيبص وسرحان فيها قالت اتفضل ياحسن قالها تسلم ايدك يا قمر ومشت

حسن شرب العصير وبعدها مشي علطول قالي واستغربت رايح فين يابني علطول كدا مش كلمت مامتك وكله تمام قالي بس هروح اجيب طلبات لي ماما تمام يا حسن اشوفك بليل قال اكيد ومشي

وانا في بالي هو ممكن فعلا يكون شاف الفيديو دماغي بتلف شمال ويمين وقلقات وروحت في النوم



حسن راح بيته وجري علي الاوضه حط تلفونه علي الشاحن وفتح واتس وكان بعت فيديو ماما عنده ومسحه من علي الواتس عشان معرفش انو اخده فتح حسن الواتس ومش مصدق عينه احاااااا دا انا كنت مفكرها شريفه فعلا وبقول اي كلام لحمد عشان اهيج بس معقوله طلعت شرموطه واحمد الخول طلع ديوث بجد احاااا هو في كدا انا كنت مفكر ان الدياثه خيال وبس

معقوله بجد وفتح الفيديو ومتجنن من الشهوه وهيا تحت برعي مش قادره وبتجيب لبنه علي وشه وهنا حسن جاب يجي اربع مرات من الفديو ده

وكان اول مره في حياته يجيب بطريقه دي وهايح كدا معقول مامته تعرف ان احمد بيصور انا لازم اوجه احمد واشوف رد فعله ودي احلي طريقه اقوله اني عاوز انام معها هنا قررت اني اكلم احمد بليل في الموضوع ده نمت من التعب



اصحي ياحمد اصحي عشان تكل حاضر يا ماما

صحيت ودخلت الحمام اغسل وشي اتفجت ان اندر ماما مش موجود احا فين معقوله ماما اخدت بالها طيب لو اخدت بالها طيب ليه ساكته طلعت علي السفره انا و اختي نكل وطبعا بابا كان اول الاسبوع مسافر الاسكندريه في شغله اكلت انا وماما واختي بس مفيش اي رد فعل من ماما عادي خلصت لقيت روحت الاوضه قولت لماما هذاكر شويه حسن بيرن قالي انتا فين رديت في البيت قالي انا جاي قولت تمام مستنيك ياحبي



كلمت ماما حسن جاي ع فكره قالت. تمام عشان تغير هدومها الشفافه دي مش عارف من يوم برعي وهيا لبسها كله كدا

حسن بعد شويه واصل واكيد هيفتح احمد في موضوع مامته وبرعي

ازيك يا احمد تعالي خش الاوضه فضلو شويه مع بعض من غير اي كلام كتير وحسن عاوز يقوله بس مكسوف شويه قاله ياحمد انت بجد بتحب الدياثه وكدا استغرب احمد قاله الحقيقه اها بس اكيد خيال وكدا بس رد حسن رد قوي وقاله يعني بجد مش نفسك تشوف مامتك بتتناك

احمد رد قااله ايه ده ياحسن اكيد لا طبعا ازاي تقول كدا

حسن قاله بص من الاخر انا شوفت فيديو برعي

وهنا انا انصدمت وكان هيغمي عليا من كلام حسن

قالي بص ياحمد متخافش وبعد انتا اخويا وامك زي مامتي اكيد مش هفضحها بس انا خايف عليها

لا ابن الوسخه ده يفضحها برعي الكلب ده

وهياا شكلها تعبانه وممكن في اي وقت تعمل فضيحه مع حد غريب وانا خايف عليها وعليكم بجد

انا هنا اطمنت شويه من كلامه

وقالي بص ياحمد انا عارف ان مامتك اكيد غصب عنها وهيا لسه صغيره سنها ده اكتر وقت بتكون محتاجه راجل وابوك زي ما انتا شايف شكله خلاص جاب اخره وامك الحقيقه لسه بطل بصحتها محتاجه خيال الحقيقه شافت برعي لسه بصحته وعيل شب وناشف وهيقدر يكفيها كل ال محتاجه بس كويس انو محصلش حاجه بينهم اكتر من كدا كويس ان ابوك رن في الوقت الصح

انا بسمع كلامه وعجبني وهجت من كلامه علي ماما والحقيقه كل كلامه صح للاسف

قالي يا احمد مش زعلان منك ولا تغير عليك انك بتحب انك تشوف مامتك كدا دي حريه ومش هشوفك بنظره وحشه خالص ع فكره ولا هتغير عليك ابدا معزتك عندي زي ما هيا



اطمنت من كلامه اووي ونفس اللحظه اخدته في حضني وقولت لحسن انتا اجدع اخ بحبك

قالي بس ياحمد عاوز اقولك حاجه انا بصراحه

نفسي في مامتك مش بقولك كدا عشان الفيديو واخده فرصه لا انا كنت ناوي افتح معاك الموضوع

رديت وقولت من امته ده قالي من ايام سكس المنتقبه ويوم ما شوفتها بلبس الشفاف ع فكره داخلت ضربت عشره علي الاندر بتعها وكان رحته كله هيجان

رديت بقوله ع فكره عرفت وشوفت لبنك ضحك وقالي يابن الوسخه وساكت وعملت ايه ساعتها لما شوفت لبني علي اندر مامتك

رديت بقوله الحقيقه كنت هايج اوي لما شوفت كدا وضربت عشره المنظر قالي شاطر

طيب يا احمد هسالك سؤال هيا مامتك تعرف انك صورتها

اكيد لا متعرفش اي حاجه ولا اتعرف اني ديوث

ع فكره قالي تمام انا بسالك بس

بقوله ع فكره يا حسن يوم لبس الشفاف ده انا ال عملت كدا عشان تشوفها وتهيج واشوف رد فعلك قالي اها يا ديوث يا وسخ كنت حاسس ع فكره دا اليوم ده كنت علي اخري لما شوفتها كان نفسي ساعتها اشيلها من وسطها واخدها علي الاوضه بتعتها وافشخها وانيك طيزها وابوص كل حته في جسمها انا هجت من كلامه اووي وزبري علي اخره

وهو حس بيا وفضل يقول اكتر علي ماما تعرف اكتر حاجه بحبها في مامتك طيزها الكبيره نفسي افشخها اجيب لبني جوه طيزها واخليك تتفرج عليا وهيا بتصرخ تحتي



ساعتها لما سمعت كدا كنت هجيب علي نفسي من الشهوه والهيجان



قالي احمد طلع زبزك اهتهم اتخيل وانا مع مامتك



وفكر في كلامي في ثانيه طلعت زبري وفضلت اسمع كلامه لحد ما جبتهم قالي ارتحت انا هنا لراحتك وطول ما احنا مع بعض هخليك توصل لمرحله من الهيجان عمرك ما وصلت ليها



قالي هيا اختك هتنزل امته

رديت كمان نص ساعه عندها درس بقوله لييه



قالي كويس عشان احاول مع مامتك



حسن انتا بجد نفسك في ماما طب ازاي وهتعرف تجبها

قالي عيب عليك

انا خايف يا حسن لا تعمل معاك مشكله

لا لا. متخفش ياحمد. انا علي الهادي مش غشيم وحياتك لا اخليك تتفرج وانا بفشخها وبعدين عشان تبطل تبص بره انا خايف عليها وبعدين احنا مع بعض محدش هيعرف خالص تمام

هزيت راسي وبس

في بالي معقول يوقع ماما بس ماما مش سهله ولا رخيصه كدا ممكن عملت مع برعي كدا غلطه بس من يومها ولا مره برعي طلع فوق اصلا معقوله حسن ينكها اوووف احساس جامد اوووي شاب مع ماما كنت بعشق المشاهد دي في الافلام

بعد نص ساعه اختي نزلت

حسن قالي تمام اوووي هروح بقا احاول معها بقوله ازاي يا مجنون اهدي مش وقته قالي ده وقته خليك بس هنا وانا هحاول كدا



طلع حسن وبعد عشر دقايق طلعت اتسحب اشرفه وصل لي ايه

كان واقف معها في المطبخ وبتكلم معها

حسن احب اساعدك في الطبخ ما قمر قالت بطل بكش روح عند احمد علي ما احضر الاكل عاوزه اخلص قرب منها وبعدين مسكت ايدها وقالي سوي الاكل كدا ولزق فيها من ورا وزبره راشق في طيزها ماما حست بيه وفضلت كام ثانيه كدا لحد ما حست ان زبره دخل جوه خلاص قالت بصوت واطي روح بقا وسبني وهيا هيجانه وجسمها ساب علي الاخر

حسن ضغط اوي بزه وفجاه قالت ماما خلاص بقا ياحسن امشي روح عند احمد انا لما شوفت كدا جبت علي نفسي احا دا زبره كان راشق في طيزها وهيا ساكته معقوله ماما هاجت اوووف بجد زي حتي مكنش في اي رد فعل غير انها تقوله روح عند احمد الاوضه سبته ودخلت الاوضه

وبعدين حسن قالها حاضر بس انا لازم اعلمك الطبخ يا عسل ومشي جه الاوضه وحكي كل ال شوفته بس مقولتش اني شوفته سمعت وخلاص منه

قالي ده بس اول يوم الايام جايه وحياتك لا افشخها وتكون شرموطي البطل دي

امك ع فكره ياحمد هايجه اوووي حسيت بنفسها

قولت بجد ياحسن قالي طبعا

طب خلي بالك منها وبلاش تزعلها ضحك وقالي في عيوني دي مراتي هههههه

قالي بقولك بكره عاوز اجي ميكونش حد موجود عاوزها تكون لوحدها بقوله ناوي علي ايه قالي اصبر وهقولك لما يحصل

مشي حسن وانا فضلت افكر في كلامه نمت من التفكير صحيت علي الساعه12 بليل كان كله نام سمعت صوت اهات من عند ماما حظها كانت سايبه الباب مفتوح شويه احااا ايه ده ماما ملط علي سريرها ودعك في كسها ومش قادره معقوله السبب حسن هيجها ماما خلاص علي اخرها وصلت لي اخر مرحله من الشهوه ونفسها تتناك فضلت حولي عشر دقايق تلعب في نفسها لحد ما نزلت كميه كبيره اووي مشيت براحه علي اوضتي وهيا خرجت تخش شاور احا دي طلعه ملط من الاوضه ايه ده هيا وصلت لدرجه دي مش عامله حسابي انا واختي في البيت ولا ايه

مشهد وهيا طلعه ملط ده هيجني علي الاخر دخلت ضربت عشرتين

وبعدها فتحت اللاب توب ادخل جروبات شويه الدياثه وزهقت وقولت اطلع اتمشي شويه مش هنام دلوقتي

نرلت علي السلم سمعت صوت فوق السطح قولت اطلع اشوف في ايه يمكن حرامي اصل مفيش حد ساكن في الاوضه ال علي السطوح كان في حد ومشي من فتره

طلعت اشوف سمعت صوت اهات من الاوضه احا ايه ده دا حد تقريبا بينيك اتسحب براحه اشوف مين احاااااااااا برعي بينك في واحده وهيا بتصرخ تحته هو مفيش غيرك ولا ايه يابن التناكه عامل فيها عنتيل طيب مين دي المشكله وشها مش نحيت وشي بيضه واشطه مين دي بعد لحظات يلف وشها وهنا الصاعقه الكبيره ايمان ام حسن احااااااا ايه ده بحلم ولا ايه وبرعي بيشتم فيها وبينك جامد اووي وهيا تقوله براحه عليا مش قادره زبرك كبير اوووي قالها خدي يا شرموطه

دا انتي مش بتشبعي بيضرب علي طيزها قالها هاتي طيزك افشخها شويه وحشني خرم طيزك

هو ده بجد الفكره ان ايمان ام حسن بتعرف تتشرمط اووي ودي شكلها مش اول مره شكلها خبره اووي عارفه ازاي تهيج برعي بتقوله لا زبرك كبير وبيوجعني تقريبا هيا عارفه انو بيهيج من الكلام ده فجاه نيمها علي بطنها وفتحت طيزها بعنف تقوله براحه مش كدا قالها اسكتي يا شرموطه ومره واحده مدخل زبره صرخت ايمان وصوتها سمع العماره قالها صوتك يا قحبه كتم صوتها بي ايده وشغال رزع وهيا تحته هتمووووت حستها اغمي عليها زبره كبيره ابن الوسخه وبنيك بي عنف وغشيم اوووي وتقريبا ايمان بتحب كدا اوي

عدلها وضع الفرس ماسك شعرها وبينك في طيزها ويضرب علي طيزها وضع ابن وسخه بيهيج اوووي انا الوقت ده جبت مرتين وانا بتفرج الحقيقه برعي بيعرف ينيك اووووي رغم سنه الصغير عنده خبره وهيا تحته كلمه واحده علي لسانها هاتهم هاتهم هاتهم وفجاااه قالها هجيب قالت جوه طيزي عشان خاطري جوه راح عمل حركه صايعه بنت وسخه طلع زبره وجبهم بره احاااااا دي هتموت هتتجنن تحته ليه ليه ليه يا برعي هموت قالها احسن مش هريحك

انا اها يا برعي يا نجس ذكي ا بن وشرموطه عجبتني الحركه

ايمان كانت هتعيط من الحركه كان نفسي ينزل في طيزها بتقوله حرام عليك ليه تعمل فيا كدا بس في نفس الوقت ايمان كانت بتحب وبتعشق الحاجات دي في برعي بيعمل حاجات مختلفه عمرها ما حست بمتعه دي مع حد تاني في برعي عارف ازاي يخليها تتكيف وازاي يخليها تتجنن في نفس الوقت

بعد شويه هدوو وقاعدين

برعي مش يلا ننزل بقا خايف عيالك يصحو قالت لا متخفش انا قافله الباب معيا واخده المفتوح عشان لو حد جه يفتح الباب يبقي مقفول يعرف اني جوه

برعي اها يا صايعه متناكه طول عمرك



ايمان قالت اعمل ايه ارمله من فتره كبيره ومعرفتش اتجوز عشان خاطر عيالي وفي نفس الوقت محرمش نفسي من المتعه قولت انت لسه شب وبصحتك و ستر وغطا عليا من الفضايح والحقيقه معاك بحس بمتعه عمري ما حستها مع ابو العيال انتا غير بتعرف ازاي تخليني اجيب شهوتي كام مره



انا احااا يا ايمان بقا طلعت شرموطه كبيره اووووي



برعي انا تحت امرك واكيد ستر وغطا عليكي متخفيش مفيش حد بيعرف اي حاجه بينا



قالت ايمان انا واثقه فيك



قالها تعرفي بحس مين شرموطه اووي في العماره وعامله نفسها محترمه قالت مين قالها داليا

ايمان استغربت قالت بتقول ايه قالها داليا صحبتك

ايمان ليه بتقول كدا عملت معها حاجه ولا. ايه وغضب من ايمان وهيا بتكلمه

برعي لا طبعا مفيش حاجه بس كام مره اروح عندها تبقي لابسه لبس شفاف قدامي ومن غير نقااااب وتحاول تهيجتي وتتحك فيا وانا بغير الانوبه بس بطلع واسيبها



ايمان تقريبا مش خايفه علي ماما ولا حتي بتغير علي برعي ولا بتحبه اصلا هيا عاوزه محدش يكون شريك فيه



ايمان بتقوله احاااا بنت الوسخه بس بقولك يابرعي اوعي تعمل معها حاجه هزعل منك جامد وعمرك ما هتلمسني تاني قالها لا طبعا وبعدين مفيش حد غيرك في حياتي ياقلبي



قالت جدع وراحت نزله علي زبره مص لحد ما جبهم في بوقها



راحت ايمان مطلعه فلوس وتقوله خد عشان انهارده كيفتتي علي الاخر

برعي قالها تسلمي يا شرموطتي معادنا بكره



ايمان قالت لا بكره مش هينفع هروح عند اختي اشوفها وهبات معها وبعدين عشان اوحشك شويه نخد كام يوم راحه علي عيني بس عشان اشتاق اكتر



برعي قالها احا لا عاوزك بكره تقريبا برعي كان متعود ينام معها كل يوم



ايمان قالت معلش خليها يوم الخميس وهعوضك وخد المفاجأه دي هبقي معاك خميس و جمعه حسن واخته هيروح فرح ابن عمهم وانا كدا كدا مش هروح عشان بيني وبنهم ومشاكل العيال بس ال هتروح



برعي فرحتيني بس محتاج طلب وياريت توفقي عليه اجي عندك البيت اليومين دول



ايمان بس يابرعي انتا عارف بخاف حد يشوفك وانتا داخل وخارج مينفعش ويخدو بالهم انك بتيجي كتير



برعي قالها عشان خاطري وبجد هعوضك وهخليكي تعيشي احلي ايامك يا عروسه



ايمان بس بشرط اولا اوعي تلمس داليا وتاني شرط مش هتيجي وقت الليل بس هتقول لمراتك انك مسافر اي حته يومين وتيجي تعيش معيا اليومين دول كلهم مش هتخرج من البيت تمام عشان ندلع بعض دي هتبقي اول مره نقعد مع بعص الوقت ده كله وكمان هروح اقول لداليا صحبتي اني هروح عند اختي يومين علي ما العيال تيجي عشان بخاف اقعد لوحدي عشان متجيش فجاه عليا وانتا موجود وهجيب كل الاكل وكل حاجه بتوع اليومين دول عشان مش هعرف انزل ابدا وانتا كمان جهز نفسك وتجيب غيرات معاك ولا اقولك هلبسك من بتوع المرحوم مش خساره فيك وكمان وانا رجعه من عند اختي هنزل اشتري ليك شويه قمصان نووم دلع عشان شكلك زهقت من قمصاني ال عندي من فتره وكمان في مفاجاه حاجه هجبها مش هقولك عليها غير يوم الخميس لما تيجي يا عريس هتفرح بيها اووي



برعي قالها يابنت الشرموطه دا انتي دماغك شيطاني ايه التفكير الجامد ده وبعدين يومين هفضل معاكي 48 ساعه انا كدا هتعب بجد

ايمان لا متخفش انا هعملك كل الاكل الفسفور عشان يعوضك انا بجد همتعك اليومين دول هخليك تعيش حياه تانيه يا برعي وبعدين تتعب ايه دا انتا لسه شب وبصحتك وبعدين عندك خبره جامده اوووي

برعي كل ده عشاني يا ايمان



ايمان انا مقدرش استغني عنك وعن زبرك

برعي قالها وانا اوعدك خليكي تعيشي احلي يومين في حياتك يا ايمان ومش هرحمك ع فكره اجهزي بقا عشان خايف لا تموتي مني

ضحكت قالت وده المطلوب واول شرط هتعمل فيه ايه



برعي قالها اكيد طبعا مفيش في حياتي غير ايمي بس يلا ننزل النهار بدا يطلع ويحد يشوفنا تبقي نصيبه



وانا اتسحبت براحه ونزلت علي شقتي دخلت الاوضه مش مصدق ال حصل ايه ده مصدوم وفرحان ان ام حسن طلعت شرموطه كمان واكتر من ماما طيب اقول لحسن اكيد لا هيحصل مشكله كبيره بنهم وممكن يمشي ويسيب البيت فيها انا مالي انا هتمتع وخلاص

بس ليه برعي حكي ل ايمان نص الموضوع ال حصل بينه وبين ماما يمكن مش عاوز يخسر ايمان وكمان يشوف رد فعلها وفرح لما عرف انها بتغير عليه بس

المهم انا لازم اشوف اي فرصه اخد مفاتيح شقه حسن اطلع عليها نسخه عشان بوم الخميس ده والجمعه اعرف هيعملو ايه عندي فضول وهي
الجزء الثالث



كنت واقف علي ان تلفوني معه وعليه فيديو برعي وماما احااا جري علي الاوضه داخلت لقيت تلفوني جنبه مقفول عادي بس انا اتاخرت في الحمام يعني ده وقت كفايه ان يكون شافه معقوله والحقيقه خوفت وفي نفس الوقت في حاجه غريبه فيا هايج علي الموضوع ده بس لوكان شافه يبقي اتاكد اني ديوث رسمي

بقوله حسن كلمت مامتك قالي اها وحسيته ومتغير كدا ومش علي بعضه طب وبعدين بقا

في ام الشك ده

ماما جات بلعصير شافه ونظرته غريبه كدا بيبص وسرحان فيها قالت اتفضل ياحسن قالها تسلم ايدك يا قمر ومشت

حسن شرب العصير وبعدها مشي علطول قالي واستغربت رايح فين يابني علطول كدا مش كلمت مامتك وكله تمام قالي بس هروح اجيب طلبات لي ماما تمام يا حسن اشوفك بليل قال اكيد ومشي

وانا في بالي هو ممكن فعلا يكون شاف الفيديو دماغي بتلف شمال ويمين وقلقات وروحت في النوم



حسن راح بيته وجري علي الاوضه حط تلفونه علي الشاحن وفتح واتس وكان بعت فيديو ماما عنده ومسحه من علي الواتس عشان معرفش انو اخده فتح حسن الواتس ومش مصدق عينه احاااااا دا انا كنت مفكرها شريفه فعلا وبقول اي كلام لحمد عشان اهيج بس معقوله طلعت شرموطه واحمد الخول طلع ديوث بجد احاااا هو في كدا انا كنت مفكر ان الدياثه خيال وبس

معقوله بجد وفتح الفيديو ومتجنن من الشهوه وهيا تحت برعي مش قادره وبتجيب لبنه علي وشه وهنا حسن جاب يجي اربع مرات من الفديو ده

وكان اول مره في حياته يجيب بطريقه دي وهايح كدا معقول مامته تعرف ان احمد بيصور انا لازم اوجه احمد واشوف رد فعله ودي احلي طريقه اقوله اني عاوز انام معها هنا قررت اني اكلم احمد بليل في الموضوع ده نمت من التعب



اصحي ياحمد اصحي عشان تكل حاضر يا ماما

صحيت ودخلت الحمام اغسل وشي اتفجت ان اندر ماما مش موجود احا فين معقوله ماما اخدت بالها طيب لو اخدت بالها طيب ليه ساكته طلعت علي السفره انا و اختي نكل وطبعا بابا كان اول الاسبوع مسافر الاسكندريه في شغله اكلت انا وماما واختي بس مفيش اي رد فعل من ماما عادي خلصت لقيت روحت الاوضه قولت لماما هذاكر شويه حسن بيرن قالي انتا فين رديت في البيت قالي انا جاي قولت تمام مستنيك ياحبي



كلمت ماما حسن جاي ع فكره قالت. تمام عشان تغير هدومها الشفافه دي مش عارف من يوم برعي وهيا لبسها كله كدا

حسن بعد شويه واصل واكيد هيفتح احمد في موضوع مامته وبرعي

ازيك يا احمد تعالي خش الاوضه فضلو شويه مع بعض من غير اي كلام كتير وحسن عاوز يقوله بس مكسوف شويه قاله ياحمد انت بجد بتحب الدياثه وكدا استغرب احمد قاله الحقيقه اها بس اكيد خيال وكدا بس رد حسن رد قوي وقاله يعني بجد مش نفسك تشوف مامتك بتتناك

احمد رد قااله ايه ده ياحسن اكيد لا طبعا ازاي تقول كدا

حسن قاله بص من الاخر انا شوفت فيديو برعي

وهنا انا انصدمت وكان هيغمي عليا من كلام حسن

قالي بص ياحمد متخافش وبعد انتا اخويا وامك زي مامتي اكيد مش هفضحها بس انا خايف عليها

لا ابن الوسخه ده يفضحها برعي الكلب ده

وهياا شكلها تعبانه وممكن في اي وقت تعمل فضيحه مع حد غريب وانا خايف عليها وعليكم بجد

انا هنا اطمنت شويه من كلامه

وقالي بص ياحمد انا عارف ان مامتك اكيد غصب عنها وهيا لسه صغيره سنها ده اكتر وقت بتكون محتاجه راجل وابوك زي ما انتا شايف شكله خلاص جاب اخره وامك الحقيقه لسه بطل بصحتها محتاجه خيال الحقيقه شافت برعي لسه بصحته وعيل شب وناشف وهيقدر يكفيها كل ال محتاجه بس كويس انو محصلش حاجه بينهم اكتر من كدا كويس ان ابوك رن في الوقت الصح

انا بسمع كلامه وعجبني وهجت من كلامه علي ماما والحقيقه كل كلامه صح للاسف

قالي يا احمد مش زعلان منك ولا تغير عليك انك بتحب انك تشوف مامتك كدا دي حريه ومش هشوفك بنظره وحشه خالص ع فكره ولا هتغير عليك ابدا معزتك عندي زي ما هيا



اطمنت من كلامه اووي ونفس اللحظه اخدته في حضني وقولت لحسن انتا اجدع اخ بحبك

قالي بس ياحمد عاوز اقولك حاجه انا بصراحه

نفسي في مامتك مش بقولك كدا عشان الفيديو واخده فرصه لا انا كنت ناوي افتح معاك الموضوع

رديت وقولت من امته ده قالي من ايام سكس المنتقبه ويوم ما شوفتها بلبس الشفاف ع فكره داخلت ضربت عشره علي الاندر بتعها وكان رحته كله هيجان

رديت بقوله ع فكره عرفت وشوفت لبنك ضحك وقالي يابن الوسخه وساكت وعملت ايه ساعتها لما شوفت لبني علي اندر مامتك

رديت بقوله الحقيقه كنت هايج اوي لما شوفت كدا وضربت عشره المنظر قالي شاطر

طيب يا احمد هسالك سؤال هيا مامتك تعرف انك صورتها

اكيد لا متعرفش اي حاجه ولا اتعرف اني ديوث

ع فكره قالي تمام انا بسالك بس

بقوله ع فكره يا حسن يوم لبس الشفاف ده انا ال عملت كدا عشان تشوفها وتهيج واشوف رد فعلك قالي اها يا ديوث يا وسخ كنت حاسس ع فكره دا اليوم ده كنت علي اخري لما شوفتها كان نفسي ساعتها اشيلها من وسطها واخدها علي الاوضه بتعتها وافشخها وانيك طيزها وابوص كل حته في جسمها انا هجت من كلامه اووي وزبري علي اخره

وهو حس بيا وفضل يقول اكتر علي ماما تعرف اكتر حاجه بحبها في مامتك طيزها الكبيره نفسي افشخها اجيب لبني جوه طيزها واخليك تتفرج عليا وهيا بتصرخ تحتي



ساعتها لما سمعت كدا كنت هجيب علي نفسي من الشهوه والهيجان



قالي احمد طلع زبزك اهتهم اتخيل وانا مع مامتك



وفكر في كلامي في ثانيه طلعت زبري وفضلت اسمع كلامه لحد ما جبتهم قالي ارتحت انا هنا لراحتك وطول ما احنا مع بعض هخليك توصل لمرحله من الهيجان عمرك ما وصلت ليها



قالي هيا اختك هتنزل امته

رديت كمان نص ساعه عندها درس بقوله لييه



قالي كويس عشان احاول مع مامتك



حسن انتا بجد نفسك في ماما طب ازاي وهتعرف تجبها

قالي عيب عليك

انا خايف يا حسن لا تعمل معاك مشكله

لا لا. متخفش ياحمد. انا علي الهادي مش غشيم وحياتك لا اخليك تتفرج وانا بفشخها وبعدين عشان تبطل تبص بره انا خايف عليها وبعدين احنا مع بعض محدش هيعرف خالص تمام

هزيت راسي وبس

في بالي معقول يوقع ماما بس ماما مش سهله ولا رخيصه كدا ممكن عملت مع برعي كدا غلطه بس من يومها ولا مره برعي طلع فوق اصلا معقوله حسن ينكها اوووف احساس جامد اوووي شاب مع ماما كنت بعشق المشاهد دي في الافلام

بعد نص ساعه اختي نزلت

حسن قالي تمام اوووي هروح بقا احاول معها بقوله ازاي يا مجنون اهدي مش وقته قالي ده وقته خليك بس هنا وانا هحاول كدا



طلع حسن وبعد عشر دقايق طلعت اتسحب اشرفه وصل لي ايه

كان واقف معها في المطبخ وبتكلم معها

حسن احب اساعدك في الطبخ ما قمر قالت بطل بكش روح عند احمد علي ما احضر الاكل عاوزه اخلص قرب منها وبعدين مسكت ايدها وقالي سوي الاكل كدا ولزق فيها من ورا وزبره راشق في طيزها ماما حست بيه وفضلت كام ثانيه كدا لحد ما حست ان زبره دخل جوه خلاص قالت بصوت واطي روح بقا وسبني وهيا هيجانه وجسمها ساب علي الاخر

حسن ضغط اوي بزه وفجاه قالت ماما خلاص بقا ياحسن امشي روح عند احمد انا لما شوفت كدا جبت علي نفسي احا دا زبره كان راشق في طيزها وهيا ساكته معقوله ماما هاجت اوووف بجد زي حتي مكنش في اي رد فعل غير انها تقوله روح عند احمد الاوضه سبته ودخلت الاوضه

وبعدين حسن قالها حاضر بس انا لازم اعلمك الطبخ يا عسل ومشي جه الاوضه وحكي كل ال شوفته بس مقولتش اني شوفته سمعت وخلاص منه

قالي ده بس اول يوم الايام جايه وحياتك لا افشخها وتكون شرموطي البطل دي

امك ع فكره ياحمد هايجه اوووي حسيت بنفسها

قولت بجد ياحسن قالي طبعا

طب خلي بالك منها وبلاش تزعلها ضحك وقالي في عيوني دي مراتي هههههه

قالي بقولك بكره عاوز اجي ميكونش حد موجود عاوزها تكون لوحدها بقوله ناوي علي ايه قالي اصبر وهقولك لما يحصل

مشي حسن وانا فضلت افكر في كلامه نمت من التفكير صحيت علي الساعه12 بليل كان كله نام سمعت صوت اهات من عند ماما حظها كانت سايبه الباب مفتوح شويه احااا ايه ده ماما ملط علي سريرها ودعك في كسها ومش قادره معقوله السبب حسن هيجها ماما خلاص علي اخرها وصلت لي اخر مرحله من الشهوه ونفسها تتناك فضلت حولي عشر دقايق تلعب في نفسها لحد ما نزلت كميه كبيره اووي مشيت براحه علي اوضتي وهيا خرجت تخش شاور احا دي طلعه ملط من الاوضه ايه ده هيا وصلت لدرجه دي مش عامله حسابي انا واختي في البيت ولا ايه

مشهد وهيا طلعه ملط ده هيجني علي الاخر دخلت ضربت عشرتين

وبعدها فتحت اللاب توب ادخل جروبات شويه الدياثه وزهقت وقولت اطلع اتمشي شويه مش هنام دلوقتي

نرلت علي السلم سمعت صوت فوق السطح قولت اطلع اشوف في ايه يمكن حرامي اصل مفيش حد ساكن في الاوضه ال علي السطوح كان في حد ومشي من فتره

طلعت اشوف سمعت صوت اهات من الاوضه احا ايه ده دا حد تقريبا بينيك اتسحب براحه اشوف مين احاااااااااا برعي بينك في واحده وهيا بتصرخ تحته هو مفيش غيرك ولا ايه يابن التناكه عامل فيها عنتيل طيب مين دي المشكله وشها مش نحيت وشي بيضه واشطه مين دي بعد لحظات يلف وشها وهنا الصاعقه الكبيره ايمان ام حسن احااااااا ايه ده بحلم ولا ايه وبرعي بيشتم فيها وبينك جامد اووي وهيا تقوله براحه عليا مش قادره زبرك كبير اوووي قالها خدي يا شرموطه

دا انتي مش بتشبعي بيضرب علي طيزها قالها هاتي طيزك افشخها شويه وحشني خرم طيزك

هو ده بجد الفكره ان ايمان ام حسن بتعرف تتشرمط اووي ودي شكلها مش اول مره شكلها خبره اووي عارفه ازاي تهيج برعي بتقوله لا زبرك كبير وبيوجعني تقريبا هيا عارفه انو بيهيج من الكلام ده فجاه نيمها علي بطنها وفتحت طيزها بعنف تقوله براحه مش كدا قالها اسكتي يا شرموطه ومره واحده مدخل زبره صرخت ايمان وصوتها سمع العماره قالها صوتك يا قحبه كتم صوتها بي ايده وشغال رزع وهيا تحته هتمووووت حستها اغمي عليها زبره كبيره ابن الوسخه وبنيك بي عنف وغشيم اوووي وتقريبا ايمان بتحب كدا اوي

عدلها وضع الفرس ماسك شعرها وبينك في طيزها ويضرب علي طيزها وضع ابن وسخه بيهيج اوووي انا الوقت ده جبت مرتين وانا بتفرج الحقيقه برعي بيعرف ينيك اووووي رغم سنه الصغير عنده خبره وهيا تحته كلمه واحده علي لسانها هاتهم هاتهم هاتهم وفجاااه قالها هجيب قالت جوه طيزي عشان خاطري جوه راح عمل حركه صايعه بنت وسخه طلع زبره وجبهم بره احاااااا دي هتموت هتتجنن تحته ليه ليه ليه يا برعي هموت قالها احسن مش هريحك

انا اها يا برعي يا نجس ذكي ا بن وشرموطه عجبتني الحركه

ايمان كانت هتعيط من الحركه كان نفسي ينزل في طيزها بتقوله حرام عليك ليه تعمل فيا كدا بس في نفس الوقت ايمان كانت بتحب وبتعشق الحاجات دي في برعي بيعمل حاجات مختلفه عمرها ما حست بمتعه دي مع حد تاني في برعي عارف ازاي يخليها تتكيف وازاي يخليها تتجنن في نفس الوقت

بعد شويه هدوو وقاعدين

برعي مش يلا ننزل بقا خايف عيالك يصحو قالت لا متخفش انا قافله الباب معيا واخده المفتوح عشان لو حد جه يفتح الباب يبقي مقفول يعرف اني جوه

برعي اها يا صايعه متناكه طول عمرك



ايمان قالت اعمل ايه ارمله من فتره كبيره ومعرفتش اتجوز عشان خاطر عيالي وفي نفس الوقت محرمش نفسي من المتعه قولت انت لسه شب وبصحتك و ستر وغطا عليا من الفضايح والحقيقه معاك بحس بمتعه عمري ما حستها مع ابو العيال انتا غير بتعرف ازاي تخليني اجيب شهوتي كام مره



انا احااا يا ايمان بقا طلعت شرموطه كبيره اووووي



برعي انا تحت امرك واكيد ستر وغطا عليكي متخفيش مفيش حد بيعرف اي حاجه بينا



قالت ايمان انا واثقه فيك



قالها تعرفي بحس مين شرموطه اووي في العماره وعامله نفسها محترمه قالت مين قالها داليا

ايمان استغربت قالت بتقول ايه قالها داليا صحبتك

ايمان ليه بتقول كدا عملت معها حاجه ولا. ايه وغضب من ايمان وهيا بتكلمه

برعي لا طبعا مفيش حاجه بس كام مره اروح عندها تبقي لابسه لبس شفاف قدامي ومن غير نقااااب وتحاول تهيجتي وتتحك فيا وانا بغير الانوبه بس بطلع واسيبها



ايمان تقريبا مش خايفه علي ماما ولا حتي بتغير علي برعي ولا بتحبه اصلا هيا عاوزه محدش يكون شريك فيه



ايمان بتقوله احاااا بنت الوسخه بس بقولك يابرعي اوعي تعمل معها حاجه هزعل منك جامد وعمرك ما هتلمسني تاني قالها لا طبعا وبعدين مفيش حد غيرك في حياتي ياقلبي



قالت جدع وراحت نزله علي زبره مص لحد ما جبهم في بوقها



راحت ايمان مطلعه فلوس وتقوله خد عشان انهارده كيفتتي علي الاخر

برعي قالها تسلمي يا شرموطتي معادنا بكره



ايمان قالت لا بكره مش هينفع هروح عند اختي اشوفها وهبات معها وبعدين عشان اوحشك شويه نخد كام يوم راحه علي عيني بس عشان اشتاق اكتر



برعي قالها احا لا عاوزك بكره تقريبا برعي كان متعود ينام معها كل يوم



ايمان قالت معلش خليها يوم الخميس وهعوضك وخد المفاجأه دي هبقي معاك خميس و جمعه حسن واخته هيروح فرح ابن عمهم وانا كدا كدا مش هروح عشان بيني وبنهم ومشاكل العيال بس ال هتروح



برعي فرحتيني بس محتاج طلب وياريت توفقي عليه اجي عندك البيت اليومين دول



ايمان بس يابرعي انتا عارف بخاف حد يشوفك وانتا داخل وخارج مينفعش ويخدو بالهم انك بتيجي كتير



برعي قالها عشان خاطري وبجد هعوضك وهخليكي تعيشي احلي ايامك يا عروسه



ايمان بس بشرط اولا اوعي تلمس داليا وتاني شرط مش هتيجي وقت الليل بس هتقول لمراتك انك مسافر اي حته يومين وتيجي تعيش معيا اليومين دول كلهم مش هتخرج من البيت تمام عشان ندلع بعض دي هتبقي اول مره نقعد مع بعص الوقت ده كله وكمان هروح اقول لداليا صحبتي اني هروح عند اختي يومين علي ما العيال تيجي عشان بخاف اقعد لوحدي عشان متجيش فجاه عليا وانتا موجود وهجيب كل الاكل وكل حاجه بتوع اليومين دول عشان مش هعرف انزل ابدا وانتا كمان جهز نفسك وتجيب غيرات معاك ولا اقولك هلبسك من بتوع المرحوم مش خساره فيك وكمان وانا رجعه من عند اختي هنزل اشتري ليك شويه قمصان نووم دلع عشان شكلك زهقت من قمصاني ال عندي من فتره وكمان في مفاجاه حاجه هجبها مش هقولك عليها غير يوم الخميس لما تيجي يا عريس هتفرح بيها اووي



برعي قالها يابنت الشرموطه دا انتي دماغك شيطاني ايه التفكير الجامد ده وبعدين يومين هفضل معاكي 48 ساعه انا كدا هتعب بجد

ايمان لا متخفش انا هعملك كل الاكل الفسفور عشان يعوضك انا بجد همتعك اليومين دول هخليك تعيش حياه تانيه يا برعي وبعدين تتعب ايه دا انتا لسه شب وبصحتك وبعدين عندك خبره جامده اوووي

برعي كل ده عشاني يا ايمان



ايمان انا مقدرش استغني عنك وعن زبرك

برعي قالها وانا اوعدك خليكي تعيشي احلي يومين في حياتك يا ايمان ومش هرحمك ع فكره اجهزي بقا عشان خايف لا تموتي مني

ضحكت قالت وده المطلوب واول شرط هتعمل فيه ايه



برعي قالها اكيد طبعا مفيش في حياتي غير ايمي بس يلا ننزل النهار بدا يطلع ويحد يشوفنا تبقي نصيبه



وانا اتسحبت براحه ونزلت علي شقتي دخلت الاوضه مش مصدق ال حصل ايه ده مصدوم وفرحان ان ام حسن طلعت شرموطه كمان واكتر من ماما طيب اقول لحسن اكيد لا هيحصل مشكله كبيره بنهم وممكن يمشي ويسيب البيت فيها انا مالي انا هتمتع وخلاص

بس ليه برعي حكي ل ايمان نص الموضوع ال حصل بينه وبين ماما يمكن مش عاوز يخسر ايمان وكمان يشوف رد فعلها وفرح لما عرف انها بتغير عليه بس

المهم انا لازم اشوف اي فرصه اخد مفاتيح شقه حسن اطلع عليها نسخه عشان بوم الخميس ده والجمعه اعرف هيعملو ايه عندي فضول وهيجان اووي بعدين نشوف الموضوع ده

حسن بكره ناوي ايه مع ماما لما نشوف هسيبه لوحده في البيت ونشوف هيعمل ايه هنام دلوقتي اصل تعبت من ايمان المكنه طلعت شرموطه اوووي روحت في النوم


جان اووي بعدين نشوف الموضوع ده

حسن بكره ناوي ايه مع ماما لما نشوف هسيبه لوحده في البيت ونشوف هيعمل ايه هنام دلوقتي اصل تعبت من ايمان المكنه طلعت شرموطه اوووي روحت في النوم

نهايه الجزء الثالث
استمر ❤️
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%