NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية امي وام صحبي وحبهم في الشباب ـ حتي الجزء السابع 10/5/2024

ديوث.ماما

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
ناشر قصص
إنضم
24 ديسمبر 2023
المشاركات
20
مستوى التفاعل
82
نقاط
646
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
دي اول قصه ليا هنا تعبت فيها بس قصه تجنن تحسها وقعيه شويه فيها احداث تشد حاسس انها هتعجبكم اتمني ليكم مشاهده كويسه هيا هتبقي عباره عند سلسله من أجزاءكتير


عرفكم علي الشخصيات ال في القصه وازاي
بقيت ديوث و ازاي ماما اتحولت من شريفه لشرموطه وهيا وام صحبي

انا احمد 20 سنه في تانيه جامعه طخين شويه مش رياضي بحب الاكل شويه

ماما داليا 41 سنه م ن ق به دي الكل في الكل في القصه بدلعها بي دودو ماما بيضه مربربه شويه مش كيرفي بزازها كبيره طيزها كبيره لبسها في الشارع واسع شويه بس طيزها بتبان عشان كبيره شويه ودايما الناس بتبص عليها شهوه انها ***** والكل عاوز يعرف ايه تحت النقا ب ده شكلها يجنن اصلا في ال****

بابا مدحت 55 سنه صحته علي قده شغال في الاسكندرية بيجي كل اسبوع خميس وجمعه

اختي سناء 17 سنه ودي الدلوعه بتعتنا قشطه كدا بيزازها كبيره كبيره طلعه لماما ال يشوفها يقول 25 سنه بابا بيحبها اوووي اي حاجه بتعوزها تحت امرها ما هيا الدلعه بقا وانا غلبان بابا دايما يقولي مش نافع في حاجه غير الاكل نفسه اخلص جامعه واسافر واساعده في مصاريف البيت

هو الحقيقه تعب اووي ونفسي كمان اساعده


صحبي حسن ده مش صحبي يعتبر اخويه نعرف بعض من 15 سنه لما الشقه ال جبنا من يومها واحنا اصحاب جدا اروح عنده يجي عندي مامتي ده الوحيد ال في اصحابي تشيل ال**** عادي وهو موجود

ام حسن مدام ايمان ست ملبن وقشطه 45 سنه بس واخدها بالها من نفسها شويه ارمله جسمها مربربه شويه محافظه علي جسمها اووي كانت عايشه في الخليج مع جوزها بس لما جوزها مات جات هيا والعيال رجعت مصر دي بردو من ابطال القصه مع ماما

اخت حسن هايدي 19 سنه بعشقها بمعني الكلمه نفسي تحبني زي ما بحبها بس مش واخده بالها مني خالص مالهاش دور كبير في القصه

برعي البواب 27 سنه صعيدي اسمراني وناشف اوووي وعنده صحه تهز جبل ابوه مسك العماره يجي عشرين سنه و مااات من فتره وابنه مسك مكانه رغم انو صعيدي بس متعلم بس مهبدل شويه وافتكره برعي ده كووويس عشان ليها في القصه مشاهد كتير وخطيره

مراته بشريه 23 سنه بنت عمه بس غلبانه وصحتها علي قدها مش بتخلف مريضه اتحوزها عشان ابوه قبل ما يمووووت قاله خلي بالك منها واتجوزها مالهاش حد غيرك



نبدا بقا القصه الجزء الاول


كونا يوم خميس وبابا كان موجود وحسن


موجود متعودين كل يوم نسهر سوا حسن وامه
واخته وكل بيتنا نقعد نشوف فيلم وكدا

وساعات وانا وحسن نخش نقعد في الاوضه بتاعتي لوحدنا وكدا

المهم اتعشينا وبعدين شغالو فيلم وانا وحسن سبنهم وروحنا الاوضه

المهم كونا متعودين نتفرج علي سكس شغلنا فيلم سكس كان دايما حسن بيحب الامهات مش بحب سكس البنات الصغيره وكدا وانا كنت اعشق سكس المحارم احب اقري عنه وكدا واشوف افلامه

بس مكنتش معرف حسن ان انا بحي الحاجات دي بحس بكسوف وكدا وفي مره حسن بيعمل بحث كدا وبكتب ظهر ليه فوق السجل حاجات عن الدياثه والمحرمات انا هنا اتكسف اوي

قالي ايه ده ياحمد انتا بتحب الحاجات دي

اتحرجت اتكلم قالي بلاش كسوف وايه المشكله بدل بتهيج عليها عادي ما انا اهو بحب الستات الكبيره كل واحد وحسب شهوته ساعاتها ارتاحت

قولت فعلا عندك حق قالي قولي بقا ايه ال بتحبه

مثلا قصص و افلام المحارم قالي زي ايه اتحرجت اتكلم


هو فهم وعرف ان بحب نيك الام و الاخت الحاجات دي

سكت عشان ميحرجنيش

المهم هو ساعتها قال يسخني ويشوف رد فعلي

جاب مقطع لوحده منقابه شبه ماما شويه

ومعها شاب سني كدا انا هنا سخنت وزبري وقف هو فهم كدا اني هايج علي الاخر وفهم دماغي وبعدين في وسط الفيلم كدا قالي انا بحب المنقابات اوووي لما قال كدا اوووف مكنتش قادر احا لا يكون هايج علي ماما او يقصدها


خلصنا الفيلم وكنت علي اخري اول مره اهيج كدا قولت هروح الحمام واجي هو فهم اني هايج علي الاخر وعاوز اجبهم سبته ورحت


ضربتها وانا بتخيل انو نايم في حضن ماما وفشخها ضربت ودي كانت اسرع مره اضرب فيها عشره كنت هايج اووي

رجعت تاني الاوضه احاااا لقيته مطلع زبره مشغل الفيلم تاني بيضرب عشره وهو مش حاسس اني موجود في الاوضه بيقول اسم امي مصي يا داليا مصي اوووي احاا دا بيقول اسم ماما دا طلع الموضوع بجد ونفسه في ماما تمص ليه وكان زبره اكبر من بتاعي بكتير هجت علي المنظر اوووووي و سبته وطلعت وبعد عشر دقايق داخلت عليه لقيتو خلص ومغرق الاوضه قالي معلش مكنتش قادر امسك نفسي
قولته ولا يهمك يا حسن المهم انك انبسط
ضحك وقالي انبسط اووي


ساعتها امه بتقوله يالا يا حسن عشان نمشي حسن مشي

وكلهم داخلو ينامو وانا حولت انام مش عارف من التفكير ازاي افكر كدا وازاي يجي في بالي ماما مع حسن صحبي وازاي حسن يفكر في ماما كدا دي بتعتبره ابنها ايه القرف ده روحت اشرب مايه سمعت صوت كدا من عنده اوضه بابا وماما وتقريبا في مشكله قولت اسمع في ايه قربت من الباب دي كانت اول مره

اسمع بابا وماما بيتكلمو في حاجه زي دي

لقيت ماما بتقوله حرام عليك انا علي اخري ومش قارده ونفسي فيك بجد من فتره كبيره منمتش معيا وانا ست وعندي شهوه انا علي اخري

بابا قالها احنا كبرنا علي الحاجات دي يا داليا

قالت انتا ال عجزت انا لسه بصحتي لو سمحت انتا لازم تروح تشوف حتي لو هتروح لدكتور مش عيب انا تعبت بجد يامدحت ومش مستحمله
قالها دكتور ايه شكلك شهوتك جننتك روحي نامي وسبها ونام وماما علي اخرها

ماما في الوقت ده لو كانت شافت كلب كانت اتناكت منه

انا ساعتها بقول احا بجد دي ماما الشريفه دي علي اخرها ونفسها تتناك بجد وبابا شكله خلاص ودع الملاعب من زمان سبتهم ورجعت الاوضه وانا بفكر

دي ماما علي اخرها وساعتها جه في بالي تفكير ابن وسخه يخربيت فرجتي علي جروبات المحام والدياثه قولت لو حسن صحبي معها دلوقتي وشافعها في الحاله دي مش هيرحمها كان ريحها علي الاخر انا هجت مجرم ما فكرت وخلاص بقا الموضوع بيعجبني اوووي

وبعد شويه سمعت صوت باب اوضه بابا بينفتح ببص براحه بشوف مين لقيت ماما ماشيه بقميص نوم شفاف وفاجر عليها تقريبا كانت لبسه عشان بابا يهج بس هو ولا عنده اي فكره داخلت الحمام

اتاخرت ماما اوي في الحمام ايه كل ده روحت اتسحب براحه هوووبا وكانت المفاجأه ماما بتلعب في نفسها سامع اهات وتصرخ براحه احاااا دي ماما ازاي الشريفه المحترمه وحظي الحلو كان الباب مش مقفول كويس ماما حاطه فرشه الاسنان في كسها ومغمضه عنيهاو في عالم تاني واهات براحه بتقول نزلهم فيا يا برعي احاااااا وهموت يا برعي نفسي فييك اوووي انتا ال هتعوضني علي الحرمان ال انا فيه لما سمعت اسم برعي البواب ساعتها ماما نزلت كتير اوووي
وبعدها فضلت تبكي من ال هيا فيه وانا في الوقت ده صعبت اوووي وكان نفسي اساعدها نفسي ترتاح وبعدين انا رجعت علي الاوضه جري

معقوله ماما نفسها في برعي وحرمه نفسها عشان ست محترمه وخايفه علينا وعلي الفضايح صعبت عليا اووي وكان نفسي انزل جري اجيب برعي يفشخها عشان اشوفها سعيده
بس برعي فعلا لسه سن العشرينات وناشف واسمراني ماما بتختار صح بس ده ممكن يفضحها بس مستحيل ماما تخون بابا
انا بس بتخيل ان برعي ملط معها وجسمه الاسمر المعضل وزبره الكبير بين كسها
نزلت من غير ما المس زبري تاني

المنظر علي ماما وهيا بتقول اسمه وكسها ابيض شمع مفيش فيه شعره مشهد ابن وسخه يجنن

وبعدها نمت من التعب والتفكير صحيت العصر من التعب كان يوم جمعه ومفيش جامعه ماما جايه تصحيني بتقولي قوم كفايه نوم مش بتشبع صحيت روحت الحمام اخدت شاور وطلعت وبسأل ماما

فين اختي و بابا قالو نزلو ياسيدي ابوك كان واعد اختك يجيب ليها فستان وانا بقول احااا هو انا مش موجود في البيت ده مفيش مره بابا يقولي تعالي اجبك حاجه

ماما ساعتها عيب كلمه احا دي يا قليل الاداب قولت اسف يا ماما

وفي سري احاا ايه دا انتي كنتي خربها امبارح ونفسك في برعي البواب

ماما قالت اجهز ونزل جيب شويه طلبات وعشان نحضر الغدا علي ما ابوك يجي واختك قولت حاضر ما انا مش فاضي ال لي المشواير قالت تنجز بسرعه قوولت حاضر وداخلت البس اتاخرت شويه قالت ياخرا خليك انا كلمت برعي البواب

يجيب الحاجات انتا هتشل علي ما تيجي

لما قالت اسمه افتكرت كل حاجه حصلت امبارح
ماما صح نسيت اقولك انزل يا احمد روح هات الطلبات دي عشان برعي مكنش معه فلوس تكمل
الفكره ان المشوار بعيد وحسيتها بتوزعني وبتخطط لحاجه مش عارف ايه هيا
قولت لازم اعمل نفسي اني خرجت واستخبي في اي مكان في شقه

عملت نفسي نزلت فتحت الباب وقفلتو تاني وداخلت الاوضه بتاعتي براحه لما نشوف الحوار ده فيه ايه



نهايه الجزء الاول


االجزء التاني
فكرت ان انا نزلت وقالت خلاص تخد راحتها
لقتها داخلت اوضه نومها بعد شويه خرجت احاااا ايه ده ايه ال انا بشوفه ده
داخلت غيرت لبسها وطلعه بقميص نوم خفيف وضبطه نفسها علي الاخر تحسها عروسه اول مره اشوفها بشكل ده قمرر اوي وحاطه برفان معقوله مستنيه برعي هجت اووي وزبره كان علي اخره

المهم بعد شويه رن جرس الباب بتقول مين قالها انا يا ست هانم برعي حاضر جايه اهو وقبل ما تفتح بتضبط القميص وبتبين بزازها منه عشان يشوفهم اكتر طب ازاي هتفتح كدا وكل ده وانا ببص من ورا الباب براحه لما فتحت برعي لما شافها عينه هتفجر علي بزازها و جسم ماما اول مره تفتح كدا واول مره برعي يشوفها كدا قالت تعالي يا برعي دخل الحاجات المطبخ ومشت قداامه وبرعي زبره علي اخره من ال شايفه وبيلعب في زبره ييعدلو عشان متخدتش بالها بس اكيد هتخد بالها زبره كبير اوي

بس بقول في بالي معقول ماما تعمل كدا بتهيج الراجل ليه كدا

واخرتها يا ماما ناويه علي ايه المهم داخل المطبخ وماما قدامه بتخد الحاجه من ايده انا طلعت براحه اتسحب اشوف لقيت برعي مش قادر بيحك نفسه في ماما وهيا بتحط الحاجه فوق قالها عنك يامدام داليا حسيت ساعتها ان زبره رشق في ماما احااا ايه ال انا بشوفه ده بجد انا بحلم ولا ايه وازاي ماما تسيبه يحك زبره فيها برعي لما شاف انها ساكته راح هاج عليها تقفيش من بزارها


وانا ساعتها طلعت تلفوني وبصور معرفش عملت كدا ليه وبصور ليه المهم


برعي بيمسك طيزها ماما في الوقت ده بتبعدو عنه بتقوله ابعد يا برعي مينفعش كدا ايه ده وهو ولا هنا بيقولها وبرعي ولا هنا نازل بوس علي رقبتها وشكله عنده خبره عشان تهيج

انا في الوقت ده قولت ادخل انيكه ابن المتناكه ده خوفت علي ماما بس مش عارف ازاي انا ساكت احا وكمان زبري واقف علي المشهد هو بجد انل وصلت مرحله دي وبصور كمان ماما بتتناك من حد غير بابا ازاي اسيب ماما في الحاله دي واسكت انل بقيت ديوث رسمي المهم قولت اسيببو شويه كدا اشوف ماما هتعمل ايه


بعدها بشويه لقيت ماما هددت شويه وسخنت معه احاااا ايه ده ماماا بتجاوب معه وساحت علي الاخر برعي راح رافع ماما من وسطها قعدها علي الرخامه بتعت المطبخ وكشف كسها ومص فيها ويقولها احا يابنت الشرموطه كسك ابيض اووي ونضيف وضيق يا متناكه هو جوزك مش يينك ولا ايه ساعتها ماما بتقوله ده خول احااا يا ماما ازاي تقولي كدا سخن اووي برعي راح نازل بوشه علي كسها وهيا تقوله طفي ناري يا برعي طفي كان نفسي فيك من زمان قالها طب ليه ساكته علي نفسك يا متناكه وانا موجود دايما ماما ساعتها ساحت مش قادره من مصه كان بيمص زي بتوع الافلام بس كان غشيم شويه وتقريبا ماما عجبها موضوع الغشم ده تقوله اكتر اكتر يا برعي وصوتها عالي اوي قال دا انتي شرموطه بقا امال عامله نفسك شريفه العماره ليه يا متناكه وهيا ولا قالت كلمه علي كلامه في عالم تاني راحت جابت في وشه لبنها كتير اوي بيقولها احا ايه كل ده يامرا دا انا اول مره اشوف واحده تنزل بطريقه دي راح سابها ومطلع زبره وقالها مصي مسكت زبره زي المجنونه وحريفه في مص الزب الواد برعي قالها ايه ده انتي بجد حلوه اوووي في المص اتعلمت المص ده ازاي قالت بشوفه في افلام السكس قالها انا قولت احا ازاي ماما بتتفرج علي سكس وشرموطه من امته كدا واحنا لو حاسين بي حاجه برعي بيقولها احا بتتفرجي علي سكس قالت اعمل ايه ما ابو احمد مش عارف يكيفني فضلت تمص لحد ما نزل ساعتها فضل يبوس شويه لحد ما سخن تاني وراح رفيعها علي الحوض ورافع رجليها ولسه بيلمس بزبره في كسها اتكهربت وهيغمي عليها ما هيا ومسكت وسطه جامممد من سنين ولا حست بي متعه في الوقت ده رن تلفونها اتخضت راحت بسرعه تشوف مين لقت بابا بيقولها انو علي بابا الشارع اجبلك حاجه من تحت قالت اهااااا بتفكر كدا هات سمنه عشان خلصت هيا كانت بتأخرو بس عشان يلحق يمشي برعي قفلت مع بابا وقالت لبرعي انزل دلوقتي بسرعه جوزي جاي بسرعه برعي هو ده وقته يا استاذ مدحت لبس هدومه ونزل جري وماما بتكلم نفسها هو ده وقته ياخرا حتي مش عارفه اتكيف بسببك مش كفايه مش عارف تكيفني
ماما راحت توصل برعي عند الباب وقبل ما تفتح راح مسكها ونزل فيها بوس تقريبا برعي كان هيتجنن علي ماما واول مره يشوف ست كدا
ماما يا برعي مش وقته انزل دلوقتي ابو احمد تحت راح ضربها جامد علي طيزها صرخت وسبها ونزل
ماما جري علي الاوضه تغير هدومها قبل ما ابويا يشوفها كدا ويشك في حاجه اصل مش متعودين ابدا ماما تلبس قميص نوم في الشقه ابدا




وانا داخلت اوضتي ووقفت تصوير بعد ما جبت مرتين من ال انا شوفته معقول ماما كدا طب ازاي ماما ست محترمه جدااا ابويا السبب ممكن عشان مش بيرحها شوفت اخرتها يابابا ماما عملت ايه وليها حق بردو مش زعلان منها هيا ست وليها شهوتها بس الواد برعي ده طلع خطير اووي وزبره كبير فشخ انا لما شوفته خوفت علي ماما
ماما مش متعوده علي كدا الواد شب وبصحته وغشيم بس بردو ماما لسه بصحتها وتقدر تستحمل عشره زي برعي كل ده بيني وبين نفسي مش قادر انسي مشهد وبرعي حاطط راسه في كس ماما وماما بتجيب وبتغرق وشه احاااا وبتمص ولا اجدع شرموطه طب ازاي كدا وبطلع تلفوني اشوف المشهد جت تالت مره اوووف حولت اتسحب واطلع بره الشقه من غير ما ماماتحس وبعد نص ساعه رجعت لقت بابا جه واختي
والغريبه ان ماما مسالتش فين الحاجه ياحمد لدرجه دي ال حصل بردو مش شويه



بقولها

عملتي الاكل

ماما علي النار اهو نص ساعه بكتير

روحت رميت كلمه كدا برعي جاب كل حاجه ولا نسي لما جبت سرته وشها اتغير
بترد بتقول ماما برعي ده مفيش اسرع منه بينجز كل حاجه

في بالي فعلا بينجز كل حاجه يا شرموطه




ببص في وش ماما حستها وشها منور تقريبا كان نفسي من زمان في كدا ان بعد الصبر ده كله اتعوضت بشب لسه بصحته ومختلف عن شباب القاهره راجل وناشف رغم انو قريب من سن ابنها بس عنده خبره كبيره عنه بس فرحه ما تمت ابوي خرب كل حاجه عليها





داخلت الاوضه مش قادر ابطل تفكير في الحصل وهل ده اخرتها ولا في حاجات تانيه





ماما جهزت الاكل واكلنا وكنت جعان اووي ما انا جبت ثالت مرات وبابا يقولي براحه يا عجل مش كدا وانا بقوله جعان وبين نفسي كدا ما انتا لو شوفت ال شوفت مش هتقول كدا وماما سرحانه وهيا بتكل
وبابا بيقولها مالك كدا يا داليا بتقوله مفيش انا بكل اهو ومش سرحانه تعبانه شويه كدا


قالها سلامتك يا قلبي نروح نكشف عليكي قالت لا مش مستاهله وخلصان اكل وبعدها اختي شالت الاكل مع ماما وداخلت تقيس الفستان عشان نشوفه عليها كان قمر عليها اووي جامده فيه فشخ ماما طول اليوم مش معنا وبابا نزل مع اصحابه تحت وانا نزلت معه روحت عند حسن اغير جو شويه اتصلت بحسن وقالي تعالي نلعب بلاستيشن شويه عندنا روحت خطبت وكنت فرحان عشان هشوف اخته بحبها اووي فتحت ام حسن ام حسن غير ماما خالص لبسها غير علي الموضه فرس فتح كنت اول مره اركز معها كدا بعد من ال شوفته من ماما بتقولي اتفضل يا احمد حسن جوه في الاوضه خش عنده وتشرب ايه

قولتها اي حد من ايدك العسل دي ضحكت وقالت حاضر يا باكش

داخلت لحسن جوه ايه يا ابو علي فينك قالي انتا ال فينك مختفي كدا ولا سالت خالص عليا امبارح غريبه قولت كنت تعبان شويه اكيد مش هقوله تعبان من برعي وماما مثلا

قالي سلامتك تعالي بقا عشان حملت فيلم يجنن لوحده منتقبه تقريبا عجبه الموضوع شغل الفيلم

من هنا بدأ يقول كلام اول مره اسمه منه قالي تعرف ان المنتقبه دي كلهم شمال ومستخبين في النقاااب قالي نفسي انيك واحده تكون منتقبه اوووي انا سمعت من هنا وجه في بالي احا اوووف علي الهيجان دا اكيد يقصد ماما في بالي كدا اشوفه وهو بيفشخها اووي منظر رهيب لما اشوف ماما مع صحبي قد سني زبري هنا وقف
وافتكر برعي وقد ايه ماما تعبانه ومحتاجه

وبيكلمني وانا مش هنا قالي ياحمد بكلمك انتا سرحان في ايه وماله زبرك واقف علي الاخر ليه كدا

ساعتها رديت رد غريب قولت فعلا المنتقبه دول شمال اوووي احاا بجد دي ماما منتقبه ازاي اقول كدا قالي هو هاج لما سمع وانا بقول كدا زبره كان علي اخره وتقريبا فهم كل حاجه اني بهيج علي الكلام ده راح قال وكمان ياحمد نفسي في واحده تكون سن 41 قال نفس سن ماما وتكون مربره كل كلمه بيقولها نفس تفصيل ماما وحسيت انو يقصد

قالي تعرف هعمل فيها ايه رديت بصوت منح ايييه

قالي هفشخ طيزها وكسها وهنيك كل تفصيله في جسمها لحد ما تقول ارحمني انا دوخت من كلامه وكنت هجبهم علي نفسي من الشهوه والهايج وبتخيل ان ماما تحته بقوله بس السن ده هتقدير عليه قالي عيب عليك هيا تيجي بس وانا افشخها قالي تعرف في واحده اعرفها ونفسي اعمل معها كدا في عقلي لا كدا كتير يا وابن الوسخه بس كان رد فعلي كله دياثه وبقوله طب ما تنكها استغرب من الرد وفضل ثواني سرحان مكنش متوقع ردي ابن الوسخه النجس دا ناقص اقوله تعالي نام مع ماما

قالي الفتره الجايه ناوي احاول معها هيا صعبه شويه بس ناوي

رديت بقوله يا حسن مفيش حاجه صعبه

قالي انتا شايف كدا قولت اها راح سعتها قالي هروح الحمام وعرفت انو اكيد هيجبهم علي كلامي

انا اصلا كنت نزلت علي نفسي لبن من غير ما احس كنت في درجه هيجان فوق الوصف

معقوله وصلت لمرحله دي بقيت ديوث رسمي

مقروف من نفسي وفي نفس الوقت هيجان اووي من ال بعمله ده صورت ماما مع برعي وحسن صحبي عاوز يقولي ياخول انا اقصد امك افهم بقا يا ديوث وانا وصلت لمرحله دياثه كبيره وساكت

المهم حسن دخل الاوضه وخد باله من لبني نازل في هدومي مشيت من عند حسن بليل اخر السهره وروحت البيت شغلت فيديو برعي بقيت مدمن الفيديو ده ضربت عشره ونمت



صحيت تاني يوم كان عندي جامعه عديت علي حسن ومشيت روحنا سوا وبعدين جات في بالي فكره بنت وسخه قولت لازم اهيج حسن علي ماما

فكرت لما خلصنا جامعه قولت لحسن تعالي عندي البيت شويه كان العصر والوقت ده ماما بتكون واخده رحتها في البيت يعني مفيش حد غريب بيجي معيا الوقت وانا جاي كان حسن بيروح بيته وانا باجي علي البيت هيا متعوده دايما اني باجي في الوقت ده لوحدي اخدت حسن روحت خبطت فتحت طبعا اووف وهيا لبسه عبايه شفافه علي الاخر وتحتها اندر شفاف كان اول مره يشوفها حسن بمنظر ده لما شافت حسن وشها احمر اووي واتكسفت انو شافها كدا حسن حسيته عينه هتنفجر علي ماما وجسمها قالت هو حسن معاك يا حمد رديت اها ماما داخل حسن وعينه مش بتتشال عن طيز ماما داخل الاوضه وهو زبره علي اخره حسيته هاااااج فشخ اول مره اشوفه بحاله دي

ماما بتقولي تعالي ياحمد عاوزك ايه يازفت انتا مش تتصل ان حسن جاي معاك انتا مش شايف انا لبسه ايه بحسبك انتا لوحدك يازفت ازاي يشوفني بلمنظر ده كل جسمي باين رديت بكل بجاحه ياماما ده حسن يعتبرك زي قالت لا طبعا هو صحبك وانا بحبه وكل حاجه بس مينفعش يشوفني كدا قولت اسف ياماما المره الجايه لو جاي معيا هتصل طب يلا غور اما اخش اغير واجيلكم تشربو ايه ماما رغم انها شرقانه بس حسيت انها انكسفت اوي

بس في نفس الوقت هجت اووي من نظره حسن ليها اول مره يشوف ماما بشكل ده

دخلت لحسن قالي في حاجه ولا ايه رديت بقوله لا سيدي ماما انكسفت اووي انك شوفتها بلبس ده استغرب اني بقوله كدا

رد قالي عادي دي زي ماما انا بردو قولت ليها كدا حسن ده اخويا وابنك عادي

كدا حسن فهم اني اقصد اخليه يجي الوقت ده عشان يشوف ماما بلمنظر ده قال في باله احا الواد ده شكله خلاص عاوزني اركب امه المتناك ده وحياتك يا حمد لا انكها وبكره تشوف بقوله اااااااايه سرحان يا ايه ياسطا قالي لا مفيش انا هروح الحمام وهنا عرفت انو رايح يضرب عشره علي المشهد ده اوووف وكمان الصبح وانا داخل الحمام شوفت كام اندر لماما اكيد هيشوفهم دلوقتي اووف علي الهيجان ده دخل حسن الحمام وعلي اخره طلع زبره ويقول احااا يابن الشرموطه ازاي تسبني اشوف امك كدا اوووف ايه ده اندر امه طلع الاندر وحطه علي زبره وسرحان وماسك زبره بيتخيل ماما المهم ضرب علي اندر ماما غصب عنه احاااااا راح ساب الاندر وطلع علطول وعليه لبنه جه الاوضه ايه يابني اتاخرت ليه كدا قالي معلش، بطني كانت تعباني شويه وانا في بالي متاكد انو ضرب عشره بعد شويه جات ماما قالت تشربو ايه يا حلوين مكسوفه شويه من حسن قالها اي حاجه يا قمر الحته انكسفت ومشت دا بيعكسها قدامي وعينه علي طيزها



بقوله يا حسن هروح الحمام واجي قالي هات تلفونك كدا اكلم ماما عشان اقولها اني عندك تلفوني فاصل شحن اطمنها بس قولت اتفضل قالي استني ياحمد هات الباسورد قولت ليه عادي وسبته ورحت الحمام احااااااا ايه ده دا ضرب علي اندر ماما اوووف انا هنا روحت في دنيا تانيه ونزلت مرتين علي ريحته ولبنه في اندر ماما في نفس اللحظه احاااااا ايه ده التلفون في ايده وعليه فيديو ماما مع برعي

نهايه الجزء التاني

الجزء الثالث



كنت واقف علي ان تلفوني معه وعليه فيديو برعي وماما احااا جري علي الاوضه داخلت لقيت تلفوني جنبه مقفول عادي بس انا اتاخرت في الحمام يعني ده وقت كفايه ان يكون شافه معقوله والحقيقه خوفت وفي نفس الوقت في حاجه غريبه فيا هايج علي الموضوع ده بس لوكان شافه يبقي اتاكد اني ديوث رسمي

بقوله حسن كلمت مامتك قالي اها وحسيته ومتغير كدا ومش علي بعضه طب وبعدين بقا

في ام الشك ده

ماما جات بلعصير شافه ونظرته غريبه كدا بيبص وسرحان فيها قالت اتفضل ياحسن قالها تسلم ايدك يا قمر ومشت

حسن شرب العصير وبعدها مشي علطول قالي واستغربت رايح فين يابني علطول كدا مش كلمت مامتك وكله تمام قالي بس هروح اجيب طلبات لي ماما تمام يا حسن اشوفك بليل قال اكيد ومشي

وانا في بالي هو ممكن فعلا يكون شاف الفيديو دماغي بتلف شمال ويمين وقلقات وروحت في النوم



حسن راح بيته وجري علي الاوضه حط تلفونه علي الشاحن وفتح واتس وكان بعت فيديو ماما عنده ومسحه من علي الواتس عشان معرفش انو اخده فتح حسن الواتس ومش مصدق عينه احاااااا دا انا كنت مفكرها شريفه فعلا وبقول اي كلام لحمد عشان اهيج بس معقوله طلعت شرموطه واحمد الخول طلع ديوث بجد احاااا هو في كدا انا كنت مفكر ان الدياثه خيال وبس

معقوله بجد وفتح الفيديو ومتجنن من الشهوه وهيا تحت برعي مش قادره وبتجيب لبنه علي وشه وهنا حسن جاب يجي اربع مرات من الفديو ده

وكان اول مره في حياته يجيب بطريقه دي وهايح كدا معقول مامته تعرف ان احمد بيصور انا لازم اوجه احمد واشوف رد فعله ودي احلي طريقه اقوله اني عاوز انام معها هنا قررت اني اكلم احمد بليل في الموضوع ده نمت من التعب



اصحي ياحمد اصحي عشان تكل حاضر يا ماما

صحيت ودخلت الحمام اغسل وشي اتفجت ان اندر ماما مش موجود احا فين معقوله ماما اخدت بالها طيب لو اخدت بالها طيب ليه ساكته طلعت علي السفره انا و اختي نكل وطبعا بابا كان اول الاسبوع مسافر الاسكندريه في شغله اكلت انا وماما واختي بس مفيش اي رد فعل من ماما عادي خلصت لقيت روحت الاوضه قولت لماما هذاكر شويه حسن بيرن قالي انتا فين رديت في البيت قالي انا جاي قولت تمام مستنيك ياحبي



كلمت ماما حسن جاي ع فكره قالت. تمام عشان تغير هدومها الشفافه دي مش عارف من يوم برعي وهيا لبسها كله كدا

حسن بعد شويه واصل واكيد هيفتح احمد في موضوع مامته وبرعي

ازيك يا احمد تعالي خش الاوضه فضلو شويه مع بعض من غير اي كلام كتير وحسن عاوز يقوله بس مكسوف شويه قاله ياحمد انت بجد بتحب الدياثه وكدا استغرب احمد قاله الحقيقه اها بس اكيد خيال وكدا بس رد حسن رد قوي وقاله يعني بجد مش نفسك تشوف مامتك بتتناك

احمد رد قااله ايه ده ياحسن اكيد لا طبعا ازاي تقول كدا

حسن قاله بص من الاخر انا شوفت فيديو برعي

وهنا انا انصدمت وكان هيغمي عليا من كلام حسن

قالي بص ياحمد متخافش وبعد انتا اخويا وامك زي مامتي اكيد مش هفضحها بس انا خايف عليها

لا ابن الوسخه ده يفضحها برعي الكلب ده

وهياا شكلها تعبانه وممكن في اي وقت تعمل فضيحه مع حد غريب وانا خايف عليها وعليكم بجد

انا هنا اطمنت شويه من كلامه

وقالي بص ياحمد انا عارف ان مامتك اكيد غصب عنها وهيا لسه صغيره سنها ده اكتر وقت بتكون محتاجه راجل وابوك زي ما انتا شايف شكله خلاص جاب اخره وامك الحقيقه لسه بطل بصحتها محتاجه خيال الحقيقه شافت برعي لسه بصحته وعيل شب وناشف وهيقدر يكفيها كل ال محتاجه بس كويس انو محصلش حاجه بينهم اكتر من كدا كويس ان ابوك رن في الوقت الصح

انا بسمع كلامه وعجبني وهجت من كلامه علي ماما والحقيقه كل كلامه صح للاسف

قالي يا احمد مش زعلان منك ولا تغير عليك انك بتحب انك تشوف مامتك كدا دي حريه ومش هشوفك بنظره وحشه خالص ع فكره ولا هتغير عليك ابدا معزتك عندي زي ما هيا



اطمنت من كلامه اووي ونفس اللحظه اخدته في حضني وقولت لحسن انتا اجدع اخ بحبك

قالي بس ياحمد عاوز اقولك حاجه انا بصراحه

نفسي في مامتك مش بقولك كدا عشان الفيديو واخده فرصه لا انا كنت ناوي افتح معاك الموضوع

رديت وقولت من امته ده قالي من ايام سكس المنتقبه ويوم ما شوفتها بلبس الشفاف ع فكره داخلت ضربت عشره علي الاندر بتعها وكان رحته كله هيجان

رديت بقوله ع فكره عرفت وشوفت لبنك ضحك وقالي يابن الوسخه وساكت وعملت ايه ساعتها لما شوفت لبني علي اندر مامتك

رديت بقوله الحقيقه كنت هايج اوي لما شوفت كدا وضربت عشره المنظر قالي شاطر

طيب يا احمد هسالك سؤال هيا مامتك تعرف انك صورتها

اكيد لا متعرفش اي حاجه ولا اتعرف اني ديوث

ع فكره قالي تمام انا بسالك بس

بقوله ع فكره يا حسن يوم لبس الشفاف ده انا ال عملت كدا عشان تشوفها وتهيج واشوف رد فعلك قالي اها يا ديوث يا وسخ كنت حاسس ع فكره دا اليوم ده كنت علي اخري لما شوفتها كان نفسي ساعتها اشيلها من وسطها واخدها علي الاوضه بتعتها وافشخها وانيك طيزها وابوص كل حته في جسمها انا هجت من كلامه اووي وزبري علي اخره

وهو حس بيا وفضل يقول اكتر علي ماما تعرف اكتر حاجه بحبها في مامتك طيزها الكبيره نفسي افشخها اجيب لبني جوه طيزها واخليك تتفرج عليا وهيا بتصرخ تحتي



ساعتها لما سمعت كدا كنت هجيب علي نفسي من الشهوه والهيجان



قالي احمد طلع زبزك اهتهم اتخيل وانا مع مامتك



وفكر في كلامي في ثانيه طلعت زبري وفضلت اسمع كلامه لحد ما جبتهم قالي ارتحت انا هنا لراحتك وطول ما احنا مع بعض هخليك توصل لمرحله من الهيجان عمرك ما وصلت ليها



قالي هيا اختك هتنزل امته

رديت كمان نص ساعه عندها درس بقوله لييه



قالي كويس عشان احاول مع مامتك



حسن انتا بجد نفسك في ماما طب ازاي وهتعرف تجبها

قالي عيب عليك

انا خايف يا حسن لا تعمل معاك مشكله

لا لا. متخفش ياحمد. انا علي الهادي مش غشيم وحياتك لا اخليك تتفرج وانا بفشخها وبعدين عشان تبطل تبص بره انا خايف عليها وبعدين احنا مع بعض محدش هيعرف خالص تمام

هزيت راسي وبس

في بالي معقول يوقع ماما بس ماما مش سهله ولا رخيصه كدا ممكن عملت مع برعي كدا غلطه بس من يومها ولا مره برعي طلع فوق اصلا معقوله حسن ينكها اوووف احساس جامد اوووي شاب مع ماما كنت بعشق المشاهد دي في الافلام

بعد نص ساعه اختي نزلت

حسن قالي تمام اوووي هروح بقا احاول معها بقوله ازاي يا مجنون اهدي مش وقته قالي ده وقته خليك بس هنا وانا هحاول كدا



طلع حسن وبعد عشر دقايق طلعت اتسحب اشرفه وصل لي ايه

كان واقف معها في المطبخ وبتكلم معها

حسن احب اساعدك في الطبخ ما قمر قالت بطل بكش روح عند احمد علي ما احضر الاكل عاوزه اخلص قرب منها وبعدين مسكت ايدها وقالي سوي الاكل كدا ولزق فيها من ورا وزبره راشق في طيزها ماما حست بيه وفضلت كام ثانيه كدا لحد ما حست ان زبره دخل جوه خلاص قالت بصوت واطي روح بقا وسبني وهيا هيجانه وجسمها ساب علي الاخر

حسن ضغط اوي بزه وفجاه قالت ماما خلاص بقا ياحسن امشي روح عند احمد انا لما شوفت كدا جبت علي نفسي احا دا زبره كان راشق في طيزها وهيا ساكته معقوله ماما هاجت اوووف بجد زي حتي مكنش في اي رد فعل غير انها تقوله روح عند احمد الاوضه سبته ودخلت الاوضه

وبعدين حسن قالها حاضر بس انا لازم اعلمك الطبخ يا عسل ومشي جه الاوضه وحكي كل ال شوفته بس مقولتش اني شوفته سمعت وخلاص منه

قالي ده بس اول يوم الايام جايه وحياتك لا افشخها وتكون شرموطي البطل دي

امك ع فكره ياحمد هايجه اوووي حسيت بنفسها

قولت بجد ياحسن قالي طبعا

طب خلي بالك منها وبلاش تزعلها ضحك وقالي في عيوني دي مراتي هههههه

قالي بقولك بكره عاوز اجي ميكونش حد موجود عاوزها تكون لوحدها بقوله ناوي علي ايه قالي اصبر وهقولك لما يحصل

مشي حسن وانا فضلت افكر في كلامه نمت من التفكير صحيت علي الساعه12 بليل كان كله نام سمعت صوت اهات من عند ماما حظها كانت سايبه الباب مفتوح شويه احااا ايه ده ماما ملط علي سريرها ودعك في كسها ومش قادره معقوله السبب حسن هيجها ماما خلاص علي اخرها وصلت لي اخر مرحله من الشهوه ونفسها تتناك فضلت حولي عشر دقايق تلعب في نفسها لحد ما نزلت كميه كبيره اووي مشيت براحه علي اوضتي وهيا خرجت تخش شاور احا دي طلعه ملط من الاوضه ايه ده هيا وصلت لدرجه دي مش عامله حسابي انا واختي في البيت ولا ايه

مشهد وهيا طلعه ملط ده هيجني علي الاخر دخلت ضربت عشرتين

وبعدها فتحت اللاب توب ادخل جروبات شويه الدياثه وزهقت وقولت اطلع اتمشي شويه مش هنام دلوقتي

نرلت علي السلم سمعت صوت فوق السطح قولت اطلع اشوف في ايه يمكن حرامي اصل مفيش حد ساكن في الاوضه ال علي السطوح كان في حد ومشي من فتره

طلعت اشوف سمعت صوت اهات من الاوضه احا ايه ده دا حد تقريبا بينيك اتسحب براحه اشوف مين احاااااااااا برعي بينك في واحده وهيا بتصرخ تحته هو مفيش غيرك ولا ايه يابن التناكه عامل فيها عنتيل طيب مين دي المشكله وشها مش نحيت وشي بيضه واشطه مين دي بعد لحظات يلف وشها وهنا الصاعقه الكبيره ايمان ام حسن احااااااا ايه ده بحلم ولا ايه وبرعي بيشتم فيها وبينك جامد اووي وهيا تقوله براحه عليا مش قادره زبرك كبير اوووي قالها خدي يا شرموطه

دا انتي مش بتشبعي بيضرب علي طيزها قالها هاتي طيزك افشخها شويه وحشني خرم طيزك

هو ده بجد الفكره ان ايمان ام حسن بتعرف تتشرمط اووي ودي شكلها مش اول مره شكلها خبره اووي عارفه ازاي تهيج برعي بتقوله لا زبرك كبير وبيوجعني تقريبا هيا عارفه انو بيهيج من الكلام ده فجاه نيمها علي بطنها وفتحت طيزها بعنف تقوله براحه مش كدا قالها اسكتي يا شرموطه ومره واحده مدخل زبره صرخت ايمان وصوتها سمع العماره قالها صوتك يا قحبه كتم صوتها بي ايده وشغال رزع وهيا تحته هتمووووت حستها اغمي عليها زبره كبيره ابن الوسخه وبنيك بي عنف وغشيم اوووي وتقريبا ايمان بتحب كدا اوي

عدلها وضع الفرس ماسك شعرها وبينك في طيزها ويضرب علي طيزها وضع ابن وسخه بيهيج اوووي انا الوقت ده جبت مرتين وانا بتفرج الحقيقه برعي بيعرف ينيك اووووي رغم سنه الصغير عنده خبره وهيا تحته كلمه واحده علي لسانها هاتهم هاتهم هاتهم وفجاااه قالها هجيب قالت جوه طيزي عشان خاطري جوه راح عمل حركه صايعه بنت وسخه طلع زبره وجبهم بره احاااااا دي هتموت هتتجنن تحته ليه ليه ليه يا برعي هموت قالها احسن مش هريحك

انا اها يا برعي يا نجس ذكي ا بن وشرموطه عجبتني الحركه

ايمان كانت هتعيط من الحركه كان نفسي ينزل في طيزها بتقوله حرام عليك ليه تعمل فيا كدا بس في نفس الوقت ايمان كانت بتحب وبتعشق الحاجات دي في برعي بيعمل حاجات مختلفه عمرها ما حست بمتعه دي مع حد تاني في برعي عارف ازاي يخليها تتكيف وازاي يخليها تتجنن في نفس الوقت

بعد شويه هدوو وقاعدين

برعي مش يلا ننزل بقا خايف عيالك يصحو قالت لا متخفش انا قافله الباب معيا واخده المفتوح عشان لو حد جه يفتح الباب يبقي مقفول يعرف اني جوه

برعي اها يا صايعه متناكه طول عمرك



ايمان قالت اعمل ايه ارمله من فتره كبيره ومعرفتش اتجوز عشان خاطر عيالي وفي نفس الوقت محرمش نفسي من المتعه قولت انت لسه شب وبصحتك و ستر وغطا عليا من الفضايح والحقيقه معاك بحس بمتعه عمري ما حستها مع ابو العيال انتا غير بتعرف ازاي تخليني اجيب شهوتي كام مره



انا احااا يا ايمان بقا طلعت شرموطه كبيره اووووي



برعي انا تحت امرك واكيد ستر وغطا عليكي متخفيش مفيش حد بيعرف اي حاجه بينا



قالت ايمان انا واثقه فيك



قالها تعرفي بحس مين شرموطه اووي في العماره وعامله نفسها محترمه قالت مين قالها داليا

ايمان استغربت قالت بتقول ايه قالها داليا صحبتك

ايمان ليه بتقول كدا عملت معها حاجه ولا. ايه وغضب من ايمان وهيا بتكلمه

برعي لا طبعا مفيش حاجه بس كام مره اروح عندها تبقي لابسه لبس شفاف قدامي ومن غير نقااااب وتحاول تهيجتي وتتحك فيا وانا بغير الانوبه بس بطلع واسيبها



ايمان تقريبا مش خايفه علي ماما ولا حتي بتغير علي برعي ولا بتحبه اصلا هيا عاوزه محدش يكون شريك فيه



ايمان بتقوله احاااا بنت الوسخه بس بقولك يابرعي اوعي تعمل معها حاجه هزعل منك جامد وعمرك ما هتلمسني تاني قالها لا طبعا وبعدين مفيش حد غيرك في حياتي ياقلبي



قالت جدع وراحت نزله علي زبره مص لحد ما جبهم في بوقها



راحت ايمان مطلعه فلوس وتقوله خد عشان انهارده كيفتتي علي الاخر

برعي قالها تسلمي يا شرموطتي معادنا بكره



ايمان قالت لا بكره مش هينفع هروح عند اختي اشوفها وهبات معها وبعدين عشان اوحشك شويه نخد كام يوم راحه علي عيني بس عشان اشتاق اكتر



برعي قالها احا لا عاوزك بكره تقريبا برعي كان متعود ينام معها كل يوم



ايمان قالت معلش خليها يوم الخميس وهعوضك وخد المفاجأه دي هبقي معاك خميس و جمعه حسن واخته هيروح فرح ابن عمهم وانا كدا كدا مش هروح عشان بيني وبنهم ومشاكل العيال بس ال هتروح



برعي فرحتيني بس محتاج طلب وياريت توفقي عليه اجي عندك البيت اليومين دول



ايمان بس يابرعي انتا عارف بخاف حد يشوفك وانتا داخل وخارج مينفعش ويخدو بالهم انك بتيجي كتير



برعي قالها عشان خاطري وبجد هعوضك وهخليكي تعيشي احلي ايامك يا عروسه



ايمان بس بشرط اولا اوعي تلمس داليا وتاني شرط مش هتيجي وقت الليل بس هتقول لمراتك انك مسافر اي حته يومين وتيجي تعيش معيا اليومين دول كلهم مش هتخرج من البيت تمام عشان ندلع بعض دي هتبقي اول مره نقعد مع بعص الوقت ده كله وكمان هروح اقول لداليا صحبتي اني هروح عند اختي يومين علي ما العيال تيجي عشان بخاف اقعد لوحدي عشان متجيش فجاه عليا وانتا موجود وهجيب كل الاكل وكل حاجه بتوع اليومين دول عشان مش هعرف انزل ابدا وانتا كمان جهز نفسك وتجيب غيرات معاك ولا اقولك هلبسك من بتوع المرحوم مش خساره فيك وكمان وانا رجعه من عند اختي هنزل اشتري ليك شويه قمصان نووم دلع عشان شكلك زهقت من قمصاني ال عندي من فتره وكمان في مفاجاه حاجه هجبها مش هقولك عليها غير يوم الخميس لما تيجي يا عريس هتفرح بيها اووي



برعي قالها يابنت الشرموطه دا انتي دماغك شيطاني ايه التفكير الجامد ده وبعدين يومين هفضل معاكي 48 ساعه انا كدا هتعب بجد

ايمان لا متخفش انا هعملك كل الاكل الفسفور عشان يعوضك انا بجد همتعك اليومين دول هخليك تعيش حياه تانيه يا برعي وبعدين تتعب ايه دا انتا لسه شب وبصحتك وبعدين عندك خبره جامده اوووي

برعي كل ده عشاني يا ايمان



ايمان انا مقدرش استغني عنك وعن زبرك

برعي قالها وانا اوعدك خليكي تعيشي احلي يومين في حياتك يا ايمان ومش هرحمك ع فكره اجهزي بقا عشان خايف لا تموتي مني

ضحكت قالت وده المطلوب واول شرط هتعمل فيه ايه



برعي قالها اكيد طبعا مفيش في حياتي غير ايمي بس يلا ننزل النهار بدا يطلع ويحد يشوفنا تبقي نصيبه



وانا اتسحبت براحه ونزلت علي شقتي دخلت الاوضه مش مصدق ال حصل ايه ده مصدوم وفرحان ان ام حسن طلعت شرموطه كمان واكتر من ماما طيب اقول لحسن اكيد لا هيحصل مشكله كبيره بنهم وممكن يمشي ويسيب البيت فيها انا مالي انا هتمتع وخلاص

بس ليه برعي حكي ل ايمان نص الموضوع ال حصل بينه وبين ماما يمكن مش عاوز يخسر ايمان وكمان يشوف رد فعلها وفرح لما عرف انها بتغير عليه بس

المهم انا لازم اشوف اي فرصه اخد مفاتيح شقه حسن اطلع عليها نسخه عشان بوم الخميس ده والجمعه اعرف هيعملو ايه عندي فضول وهيجان اووي بعدين نشوف الموضوع ده

حسن بكره ناوي ايه مع ماما لما نشوف هسيبه لوحده في البيت ونشوف هيعمل ايه هنام دلوقتي اصل تعبت من ايمان المكنه طلعت شرموطه اوووي روحت في النوم

نهايه الجزء الثالث

يمانلجزء الرابع


صحيت الساعه تسعه لقيت رساله من حسن ايه الاخبار اختك فين دلوقتي
انا ثواني يا حسن اشوفها نزلت راحت الكليه ولا لسه لقتها نزلت كان عندها امتحان
ايوه نزلت يا حسن هتيجي امته
قالي حسن هجهز وهاجي ساعه كدا وانت حاول تنزل دلوقتي تيجي بعد نص ساعه كدا هتلاقيني زانق امك
انا سخنت اوووي من كلامه اوووف صحيت جري لبست ونزلت
ماما رايح فين ياحمد نازل عندي مشوار ضروري وهاجي العصر
ماما طب افطر الاول
انا هكل اي حاجه من تحت سلام نزلت ورنيت علي حسن انا مشيت هقعد تحت علي القهوه نص ساعه كدا وهطلع براحه
قالي تمام سلام دلوقتي مش فاضيلك عندي مهمه رايح اركب واحده فاجره
انا اوووف بيسخني العرص وراح قفل في وشي
بعد نص ساعه حسن رن الجرس
داليا مين
حسن انا يا طنط
داليا فتحت علطول وهيا بلبسها العادي
حسن ازيك يا طنط احمد فين
داليا نزل بسرعه مش عارف ماله مستعجل كدا
انا بحسبك رايح معه
لا معرفش دا حتي قالي امبارح ابقي عدي عليا الصبح

طيب تعالي خش انتا مش غريب اشرب حاجه واتصل عليه شوفه راح فين
ماشي يا طنط

حسن زي ما صدق ودخل. قعد علطول
داليا ثواني اروح اعملك عصير ماشيه داليا تهز اوووي ومتعمده تعمل كدا بسبب اخر مره حسن زنقها في المطبخ وكانت حاسه بي زبره
حسن بيبص وعينه هتكلها موووت بس صابر
راحت تعمل العصير ساعتها كان الخلاط فوق وهيا قصيره شويه
يا حسن تعالي ساعدني هات الخلاط ده
حسن جري راح يجيب الخلاط بيقولها قصيره نعملك ايه بس قالت زي مامتك اوزعه يا خويا
ضحك وجاب الخلاط بيديها الخلاط راح حك فيها وهيا حست بي زبره اترعشت راحت

اخددت الخلاط قالت تشرب ايه قالها اي حاجه من ايديكي الحلو
حسن بس يا طنط انتي انهارده قمر اووي
داليا بس يا بكاش يعني زمان كنت وحشه
حسن لا طبعا انتي اجمل واحده في المنطقه انا مستغرب ازاي عمي مدحت يسيبك ويروح الاسكندريه طول الاسبوع انا لو متجوز قمر زيك مش هطلع من هنا
كلام حسن هيج داليا شويه وهيا من زمان اول مره تسمع الكلام الحلو ده

داليا حلوه ايه بس يا حسن دا انا خلاص عجزت عندي 41 سنه
حسن دا اجمل سن تعرفي انا قرات ان سن الاربعين ده اجمل سن وفضل يغازل وهيا عجبها الحوار اوووي
حسن تعرفي يا طنط انا نفسي اتجوز واحده شبهك كدا بضبط
داليا ضحكت وقالت يا سلام بطل بكش بقا يا حسن
حسن قرب منها ولزق فيها ويتكلم في ودنها يعني انتي مش شايفه الجمال ده كله يا طنط راح مشي ايده علي وشها براحه وبيغازل
داليا غمضت عنيها وزبره راشق في طيزها وحست بيه وسكتت
حسن راح زود العيار شويه ومشي ايده علي بيزازها العبايه كانت خفيفه
مره واحده داليا انتا اتجننت ولا ايه
اطلع بره وليا كلام مع امك انتا زي ابني اصلا ازاي تعمل حاجه زي دي معيا
حسن اترعب وخاف اووي من رد فعلها مكنتش متوقع كدا وقالي معلش غصب عني انابحبك يا طنط ومش شايف حد غيرك انتي اجمل انسانه شوفتها وعارف ان عمو مدحت مقصر معاكي انا عوضك وبحبك
داليا انتا اكيد مجنون تحب واحده قد امك
وداليا هددت شويه وبصوت هادي ياحسن يا حبيبي وانا واحده متجوزه وحتي لو محتاجه حاجه زي دي مينفعش معاك انتا فاهمني انتا زي احمد بضبط ابني
حسن لا مش ابنك انا بحببك بجد ومش عاوز حاجه من الدنيا دي غيرك يل دودو
داليا مينفعش ياحسن اطلع امشي دلوقتي وصوتها هدي اوووي
حسن دودو انا عارف انك تعبانه وباين عليكي ومش ذنبك حاجه عمو مدحت السبب
وقرب حسن منها وحط ايده علي وسطها وبيتكلم براحه في ودنها
وبدا يمشي لسانه علي ودنها
داليا ياحسن بلاش ابعد ابعد بصوت هادي وهيا سخنت خالص بلاش يحصل ده بينل هندمن اووي بعدين عشان خاطري سبني
وفي نفس الوقت حسن ماسك ودنها وفرق في بيزازها والملبن
داليا لا بلاش ياحسن بصوت هااادي ومحن وهيا خلاص علي اخرها
حسن بس ايه اشيل ايدي
داليا سكتت ولا قالت اي حاجه
حسن هاااا اشيل ولا اكمل وهو بيقول كدا شغال تعفيص في بيزازها وبيحك زبره
داليا مفيش اي رد فعل كل ال حسن سامعه منها بتنهج ومش حاسه بي حاجه
فجاه حسن ايده نزلت عند كسها هنا اتكهربت داليا وقالت اححححححح
حسن سخن اوووي لما سمعت اححح واوف منها وراح حسن قالها تعالي نروح الاوضه ومسكها من شفايفها دعك وراحين علي الاوضه
نيمها علي السرير حسن ونزل فيها بوس من فووق لتحت
داليا اححح واوف بس مفيش ال كدا
حسن بدا يخلعها هدومها واحده واحده وخلع هو كمان وفضل بلبوكسر
كان حسن رومانسي عكس برعي كان غشيم

المهم حسن بوس من فوووق ونازل لحد كسها
اتكهربت قالت مص مص اوووي يا حسن
وحسن رومانسي وبراحه وهيا خلاص هتنزل مش قادره بتقوله هجيب يا حسن مش قادره
حسن اول ما سمع كدا طلع لسانه من كسها وحط، صبعه عشان يخليها تجيب اكتر ودخل صبعه ويخرج بسرعه وهيا تصرخ تصرخ مش قااااارده انتا عملت فيا ايه وفجاه جاابت كميه لبن كبيره اووي غرقت السرير كله
حسن سخن اووي وزبره كان علي اخره وطلع زبره
داليا اول ما شافت زبره علطول مص مص وبسرعه زي المحرومه وهيا فعلا محرومه
هوبا احمد وصل دخل براحه وبابا الاوضه كان مفتوح هيا مطمنه بقا مفيش حد هيجي بنتها في الامتحان و ابنها مش جاي ال العصر
احمد دخل هووبا شاف امه ملط وحسن ملط وشغاله مص مص في زبره
انا احااا زبري بقا علي اخره من المشهد ده هيغمي عليا حسن و ماما اوووف علي الاحساس الخيال بقا حقيقه
المهم فضلت ابص براحه
حسن مش قادر من مصها بتمص بطريقه فاجره حس انو هيجيب لبنه طلع زبره
وقالها دودو كفايه مص
تعالي بقا يا دودو ياقلبي وراح دخل زبره براحه في كسها كان دايق اووي
بيقولها احااا يا دودو هو ضيق ليه كدا
ماما ولا بترد كل ال علي لسانها دخله بقا
فجاه سخن حسن وراح دخله مره واحده
ماما صوتها سمع كل الحاره اهااااااااااااا حرام علييييييك مش قادره
كل ما ماما تقول مش قادره حسن يزيد فيها اكتر واكتر
وماما تصرخ تحته ويقولها هفشخك يا متناكه وماما كانت اول مره حد يشتمها كدا يابنت المتناكه ويا شرموطه لما حس انها بتهيج علي الشتيمه زاد فيها اوووي
ويقولها احااا بقا مدحت مش بينيكك خالص
ماما لا خالص انا مولعه نيك الشرموطه انا شرموطك يا حسوني
انا مستخبي احااااااااااااا ايه ده ماما ازاي بتقول علي نفسها كدا انا في الوقت ده كنت جبت علي نفسي ومش قادر اول مره في حياتي احس بي احساس الشهوه ده كنت هموت من الشهوه الاحساس
حسن غير الوضع وعمل وضع الفرس وبدا يضرب علي طيزها وهو بينكها وهيا تقول اشتم واضرب كمان
حسن يقولها بتحبي الضرب الشتيمه تقوله
ماما انا خدامتك وشرموطك تحت امرك.
انا احااااا ازاي كدا ماما ام شخصيه قويه في البيت تبقي ضعيفه تحته
ماما ياحسسسن انا كان نفسي من زمان اتناك كدددددا اخر مره اتناكت فيها من سنه
قالها احااااا ازاي كدا ومدحت فين
ماما مدحت ايه كسمه دا خروف ومش قادر بيجي ينام بس كسمه
انتا رجلي بعد اليوم وجوزي و حبيبي وابني وكل حاجه
حسن سخن اوووي راح نيمها علي بطنها بسرعه نام فوقها وزبره جوه كسها
وماما تحته بتصرخ مش قادره كمان يا جوووزي كمان يا حبيبي
فجاه قالها هجييييب
ماما هاتهم جوووووووه طفي ناااارري
حسن اووووف نزلهم كلهم في كسها وهيا تحته هتمووووت
انا في الوقت ده جبت كميه لبن حاسس اني هموووت من ال شوفته
ماما سكته شويه
حسن مالك مكسوفه ليه
ماما اصل مكنتش متوقعه اني هعمل معاك حاجه زي دي انا كنت بعتبرك ابني مش عارفه ازاي ده حصل
رد حسن قالها بس بصراحه انبسطي
ماما اتكسفت وهزت راسها اهاااا
قالها رودي قالت الحقيقه اهاااا انا مش متخيله انك بتعرف تعمل كدا
حسن قالها بعرف اعمل ايه هو عارف بس عاوز يسمع منها
ماما قالت انك بتعرف تنيك كدا انتا طلعت خطير اووي اتعلمت ده كله فين
حسن قالها عيب عليكي احنا رجاله اوووي ضحكت وقالت عندك حق راجل وسيد الرجاله
ماما بدات تخد عليه في الكلام وكدا
ماما بتقول لحسن اوعي تحكي لحد ال حصل بينا
حسن رد رد جامد قالها هو ينفع حد يفضح مراته
ماما ضحكت وقالت ماشي يا جوزي
حسن قالها هخد شاور كدا قالت ماشي
سابها ودخل الحمام يخد شاور
كل ده وحسن ولا يعرف اني جيت
ماشي ملط، في، الشقه ورايح الحمام اتخضت لما شافني وبعدين ضحك قالي بصوت واطي انتا هنا من امته رديت من بدري يا خووويا طب روح اوضتك دلوقتي
دخلت استخبيت ورا الباب
وفجاه ماما طلعه ملط الفاجره رايحه الحمام احااااا هيا وصلت لكدا يا ماما عاوزه تتناكي تاني
اتفجاه حسن
وقالت ماما قولت اجي اساعدك في الحمام ضحك وعرف انها عاوزه تاني
قالها حسن طب انزلي مصي يا شرموطه
نزلت تمص تاني لحد ما وقف زي الحديده
طلع زبره من بوقها ورفع رجل واحده علي كتفه وحط زبره في كسها وفضل يرزع الميه نازله عليهم وانا ببصص كان ظهر ماما ليا وش حسن ليا لما شافني سخن اكتر وبينك اسرع واسرع وهيا تقوله براحه يا حسن براحه يامجنون كان في حاله غريبه لما شافني
ماما بتقوله اهدي مالك في ايه وهو ولا سامع كلام ماما خالص بلعكس يسرع اكتر و عينه في عيني
وهنا ماما مش قادره هيغمي عليها من الوجع والسرعه
وانا ساعتها لما شوفت ماما في الحاله دي كنت بهز راسي اقوله اكتر اكتر بلاش توقف وهو فهم انا عاوز ايه وعرف اني بقوله بلاش ترحمها
انا كان عجبني انها تحته هتموووت من الوجع
ومش عاوزه يبطل فيها نيك
حسن سخن اوووي
وماما جابت مرتين وبتحاول تبعدوووو
وهو زي المجنون مش حاسس بي حاجه وفجاه نزل في كسها
بعددت عنه ماما شويه وتقوله مالك يا حسن فيك ايه بكلامك مش سامعني
رد قالها معلش معلش
ماما كان مالك بتنيك بعنف كدا وبسرعه ليه كدا
رد قالها مش عارف لما بشوفك ببقي زي المجنون مش قادر امسك نفسي
ماما طيب ياحبيبي بس انا انوجعت اووي
حسن قرب من ماما وخدها في حضنه وبسها وقالي حقك عليا
وخدو شاور سوا وطلعو ملط الاتنين ودخلو الاوضه لبس هدومه وهيا كمان لبست قميص نوم وقعد يتكلم شويه معها
وقالها احنا لازم نكرر ده تاني تقوله حاضر هبقي اشوف الوقت المناسب امته اكلمك ياحبيبي
ماما وبعدين ياحبيبي انا خلاص مقدرش استغني عنك من انهارده مش انتا جوزي ولا ايه
حسن اكيد يا روحي
ماما روح انتا دلوقتي وهبقي اكلمك وخد الباب في ايدك يا حبيبي واقفل بابا الشقه عشان مش قادره اتحرك هنام شويه يخربيتك اتبهدلت منك حسن قال حاضر وراح خد بوسه مشبك من شفايفها وهاج وكان عاوز يعمل واحد بس هيا قالت امشي دلوقتي تعبانه مش بتهزق كانت ماما ساعتها تعبت اووي من نيك الحمام كان جامد اووي وكسها وجعها سابها
حسن و قفل عليها الاوضه وطلع وشافني بره خدني في ايده ونزلنا تحت قالي تعالي نروح اي مكان هادي
حسن قالي بقولك ايه ياحمد تعالي نروح عندنا ماما عند خالتي بتشوفها وهتبات هناك محدش في البيت واختي في الكليه
احمد كان عارف ان امه فعلا مش هناك عشان لما كانت مع برعي قالت فعلا انها هتروح عند اختها
روحت البيت مع حسن و قالي استني اشوف حاجه ااكلها عشان امك هددت حيلي المتناكه
انا سرحان في كل ال حصل احا معقوله ده كله يطلع من ماما وتبقي شرموطه في السرير كدا دي كانت ليله ولا الف ليله سخنت اووي وزبري وقف قومت داخلت الحمام عند حسن اووف ايه ده قميص نوم ايمان ام حسن دا ال كانت لابسه لبرعي لما كانت بتتناك منه مسكته وسخنت اكتر ومش قادر رحتها فيه هيا و برعي هوبا ضربه عشره احاا معقوله هايج علي ام حسن هو انا بعرف اهيج علي حد ولا ايه دا انا ديووث خول
خرجت من الحمام ورحت الاوضه
حسن ايه رايك فيا ياحمد شرفتك وشرفت امك اهو
انا اتحرجت ارد قالي مكسوف من ايه رد يا ديوووث كان اول مره يقولي الكلمه دي
رديت بقوله كونت اسد بس ليه لما شوفتني هجت كدا
حسن مش عارف جاني شعور بور لما شوفتك بس صح تعالي يا وسخ ليه قولتي نيك اكتر وامك هتموت تحت ايدي
انا مش عارف ليه قولت ليك كمل بلاش توقف ونيك اكتر كان عجبني وهيا بتموت تحتك كدا وتصرخ مش قادره وفي نفس الوقت كانت صعبانه عليا بس شهوتي كانت اعلي واول مره في حياتي احس الاحساس ده
ضحكت حسن وقالي المهم انك انبست وامك كانت فرحانه اوي اي خدمه
انا طيب ناوي علي ايه الايام الجايه
حسن هتشوف بعينك يا قمر المهم انا هنام دلوقتي شويه عشان امك الشرموطه بصراحه طلعت متناكه اووي ايه ده اول مره اشوف كدا بحياتي جمال وكل حاجه اووف و خليك قاعد لو زهقت اطلع واقفل الباب
تمام يا حسن قاعده شويه سرحان هوووبا افتكرت دا اكتر وقت اقدر اخد المفاتيح من الشقه واطلع عليها نسخه بسرعه صاروخ اخدت المفاتيح ونزلت عملت نسخه ورجعتها قبل ما حد يخد باله وحسن كان في سابع نومه مهدود حاله
رجعت علي البيت لقيت ماما لسه نايمه بقميص النوم عليها يجنن والسرير غرقان لبن منها طلعت من الاوضه قبل ما تحس وطلعت تلفوني كنت مصور حسن و ماما انا بعشق التصوير مش عارف ليه وحسن ميعرفش اني صورت وهما في الاوضه ونش هقرله نزلت كل حاجه علي اللاب توب عشان امسحها من التلفون معملش نفس الغلط وحد يخد التلفون بلغلط ويشوف كل حاجه دي تبقي نصيبه
مسحت وكله تمام افتكرت اني نسيت حاجه مهمه براحه علي غرفه ماما اخدت تلفونها دي عامله باسورد طب اعمل ايه براحه مسكت ايدها كنت مرعوووووب لتصحي بس الظاهر دي كانت في غيبوبه روحت علي اللاب توب اكيد عاوزين تعرفو انا هعمل ايه بتلفون انا بعشق التجسيس و التصوير والامور دي انا فجرت اووي كان كل يوم يعدي ازيد شهوه اكتر وجنون الدياثه بيعلي عندي يعني ممكن اعمل اي حاجه عشان اتمتع مش فارق معيا ده غلط،ولا صح و فتحت اللاب وعملت نسخه لواتس ماما علي اللاب ورجعت التلفون مكانه وخرجت حسيت بنفسي مرهق اوي جبت كام مره وتعبت زيهم ويمكن اكتر كمان نمت
نهايه الجزء الرابع

الجزء الخامس
صحيت من النوم بعد نهار طويل وكله نيك و تعب من ال شوفته ببص لساعه لقتها 11 بليل احا نمت كل ده طلعت بره الصاله لقيت ماما قاعده في هيا اختي مشغلين فيلم بس ماما مشغوله في الموبايل واختي بتتفرج علي التلفزيون داخلت فجاه عليهم
ماما خبت التليفون فجاه لما شافتني وشها اتغير بتقولي انتا صحيت امته
لسه حالا يا ماما
حبيت اسألها بتكلمني مين
ماما هكون بكلم مين دي ايمان ام حسن
انا كدا فهمت انها بتكلم حسن
ماما اعملك تكل يا حبيبي
انا لا يا حبيبتى مش جعان انا هخش اذاكر شويه
ماما ماشي ياحبيبي
في ثانيه جريت علي اللاب توب افتح واتس ماما اشوفها بتكلم مين بجد لقيت فعلا ال كان في دماغي حسن
جبت الشات من الاول
حسن هاي يا شرموطي
ماما هاي يا روح قلبي من جوه وحشتيني اوي
حسن انتي لحقتي يا فرس انا لسه سايبك من كام ساعه
ضحكت ماما وقالت دا لو دقيقه بتوحشني انا شكلي اتعلقت بيك اوي
حسن وانا كمان يا دودو بس ايه رايك في انهارده كان ممتع اووي ومش مصدق نفسي فرحان اوي
ماما وانا كمان تعرف ياحسن انا اول مره احس نفسي ست انا كنت خلاص نسيت اني ست والسبب مدحت نساني اني ست
حسن سيبك من مدحت ده انا من انهارده جوزك وحبيبك وكل حاجه
ماما انتا رجعتني لعشرين سنه لورا يا روح قلبي انا بحبك اكتر من نفسي حسه نفسي في سن المراهقه عاوزه اعيش معاك طول عمري حسن انا موجود يا دودو وعمري ما هبعد عنك انتي حبي الاول ع فكره
ماما ياروحي وانا كمان بس انا خايفه احمد يخد باله من ال بينا مش عارفه لما تكون موجود وهو قاعد معاك واشوفك اخاف يخد باله من نظراتي مش عاوزه ابقي ام وحشه قدامه دايما لازم اظهر في نظره الست المحترمه الشريفه
حسن ضحك وقال لا لا احمد ده حبيبي ومستحيل يشك وبعدين لما يكون موجود هنخد بالنا من الحاجات دي نعمله حساب

انا بس كويس ان ماما بتفكر في زعلي وخايفه فرحت الحقيقه حسيت ان ماما بتحبني اوووي
حسن المهم ما تجيبي كام صوره ليكي كدا بكام قميص نوم ولا حاجه انا هيجان اوووي
ماما اصبر شويه لما العيال ينامووو وهعملك ال انتا عاوزه يا حبيبي
حسن ماشي يادودو
ماما هقوم كدا هخلص كام حاجه عشان ابقي فاضيه ليك طول الليل يا حبيبي
حسن اوك يا حبيبتى
انا حسيت من كلامها انهم لسه مخطوبين جدد وبيحبو في بعض طيب حسن ماشي لسه عيل صغير لاكن ماما احا دي مرا عندها فوق الأربعين سنه لدرجه دي مرهقه كدا هفضل اقول انتا السبب يا بابا لو مكافيها مكنش حصل ال حصل
بعد ساعه كدا ماما داخلت عليا حبيبي هخد انام بقا محتاج حاجه مني قبل ما انام
انا شكرا يا ماما تصبحي على خير
فتحت الواتس ومستني هتعمل ايه
ماما حسوني انا خلصت
حسن وحشتيني عاوزين نشوفك بقا
ماما ثواني هقوم اغير يا روحي وهصورلك
حسن صور زبره وبعته لماما
ماما اححححححح يخربيتك انا هايجه علي الاخر ليه كدا كسي بيكلني اوي زبرك يجنن
حسن طب يلا غيري
ماما هوبا اتصورت كام صوره وبعتت لحسن
حسن احااااا ايه ده اوووف القميص ده فاجر اووي وسكسي موووت شكلي هيجلك دلوقتي وال يحصل يحصل
ماما ضحكت تيجي فين يا مجنون العيال هنا
حسن هاجي براحه وهخش عندك الاوضه من غير صوت خالص
ماما من غير صوت ايه دا انا لما كنت في حضنك كنت بصرخ من الوجع
حسن طب والعمل ايه بجد مش قادر
ماما لا لا ياحسن انتا كدا تفضحنا لازم تمسك نفسك شويه
حسن مش عارف انتي بجد تجنني وشكلك يهبل في قميص النوم ده
ماما عملت ايه بقا الفاجره عشان تسخنه اكتر لبست قميص نوم افجر وبعتت ليه بكام وضع ليها شويه صوووور عاوزه تجنن الواد علي الاخر الواد لسه خام وعلي اخره وهيا خبره
حسن احااااا لا لا هموت كدا ايه ده بجد انا عمري ما شوفت كدا انتي ازاي مخبيه الحلاوه دي بجد هجيلك دلوقتي
ماما لا طبعا اهدي هكلمك فيديو دلوقتي ننزل سوا عشان تهدي
حسن ياريت عشان علي اخري يا شرموطه
انا ساعتها طبعا مش هعرف اشوف الفيديو
بعدها بنص ساعه
حسن شوفي الصوره دي وزبره منزل ومصور لبنه
وماما تسكت لا طبعا نفس ما حسن عمل عملت صوره ليها ولبنها نازل من كسها
ماما ارتحت يا حبيبي دلوقتي
حسن اها شويه علي ما اشوفك بكره
ماما لا بكره صعب بنتي قاعده طول اليوم في الشقه
حسن احاا طب والعمل ايه يا دودو
ماما مش عارفه خليها كام يوم كدا
حسن انتا بجد مستوعبة بتقولي ايه كام يوم انتي اكيد مجنون انا مقدرش استحمل
ماما وعلي فكره وانا كمان بس هنعمل ايه يا حبيبي
حسن قالها تعالي نشوف مكان بره شقه ولا حاجه نخد راحتنا
ماما شقه ايه انا معرفش شقق واخاف الحقيقه اعمل ايه لحد يشوفنا
حسن لا متخفيش هنروح مكان بعيد هنا المنطقه محدش يعرفنا هناك اعرف حد صحبي عنده شقه مش ساكن فيها هكلمه واخد المفتاح
ماما طب اقول لعيال ايه
حسن قولي اي حوار انتي هتغلبي يعني يا دودو وبعدين هنعيش احلي يوم بجد هدلعك ياقلبي
ماما طب حاضر هشوف هعمل ايه هقولهم اني هروح عند اختي شويه هكلم جوزي كمان
حسن جوزك مين يا شرموطه امال انا ابقي مين
ماما اسفه الخول بتاعي
حسن ايوه كدا
انا احا يا ماما لدرجه دي سيطر عليكي
ماما طيب تصبح علي خير دلوقتي
حسن بقولك قبل ما تنامي هاتي معاكي كام قميص نوم وانا عملك مفاجاه
ماما مفاجاه ايه
حسن لما تيجي هتعرفي سلام يا دودو

انا فضلت افكر ازاي ماما توافق تروح مكان غريب مش خايفه لدرجه دي كسها وشهوتها غلبها مش عارفه هيا بتعمل ايه طب وحسن هيقولي ولا لا بكره اعرف وايه هيا المفاجأه ناوي علي ايه يا حسن واكيد مش هقوله عشان مش عاوزه يعرف اني بتجسس عليه وعلي ماما عشان اعرف هو صريح معيا ولا لا
سخنت شويه وضربه عشره وكملت نوم
صحيت الساعه عشره لقيت ماما بتفطر واختي غسلت وشي روحت فطرت معهم
ماما يا ولاد انا هروح مشوار كدا عند خالتك كلمتني الصبح وعاوزاني ممكن اتأخر شويه
انا يعني هتيجي امته يا ماما هتباتي ولا ايه ماما قالت لا اكيد هاجي بس ممكن اتاخر اجي اخر اليوم اطلب اكل انتا واختك لو اتاخرت
انا حاضر يا ماما
اختي خلي بالك من نفسك يا ماما اجي معاكي انا فاضيه كنت عاوزه اشوف ولاد خالتي
ماما اتوترت ومش عارفه تقول ايه لا لا خليكي مره تانيه انتي عندك امتحانات ذكري بلاش لف
اختي حاضر يا ماما
ماما هخش البس كدا
انا فكره ان ماما بتجهز عشان رايحه تتناك دي حاجه مهيجاني اوووووي بجد طب غريبه حسن ما كلمني اصبر شويه ممكن يكلمني
بعد شويه ماما خرجت معها كيس اسود تقريبا فيه قميصان النوم وكدا عروسه بقا عندها دخله
ماما سلام يا ولاد خلو بالكم من بعض
داخلت اوضتي فتحت واتس ماما لقتها مكلمه حسن
حسن انتي فين يا حلوه انا همشي اهو واول ما اوصل هبعتلك اللوكيشن المكان تمام
ماما انا خايفه متوتره اوي يا حسن
حسن خايفه بس من ايه محدش هيعرف اي حاجه امان متخفيش يا دودو المكان امان علي الاخر والناس ال موجوده في المنطقه رايقه اوووي محدش بيركز مع حد
ماما تمام انا هقوم احضر الفطار لعيال لحد ما توصل وتتبعت اللوكيشن
حسن اوعي تتضحكي عليا ع فكره انا بكره مسافر يومين عند عمي ابن عمي هيتجوز مش عارف اشوفك يومين علي عيني بس لازم اروح
ماما لا اكيد هاجي خلاص امشي يلا بحبببببك
حسن وانا كمان يا شرموطه دا انا هفشخك بس لما تيجي
ماما لما نشوف يا دكري بتسخنه
حسن وحياتك لا افشخك انا طلعت من البيت اهو سلام
ماما سلام
انا ساعتها زعلت من حسن اووي دا حتي مقلش اي حاجه بجد احااا انا شويه هتصل بيه اقوله فينك عاوز اجيلك البيت هشوفه هيقول ايه
بعد ساعه بعت اللوكيشن لماما احاااا دا في الشيخ زايد فعلا مكان راقي اوي
انا بعد نزول ماما بنص ساعه رنيت عليه الووو يا حسن فينك قالي في مشوار كدا هتيجي امته قالي في حاجه ولا ايه لا مفيش كنت عاوز اقعد معاك شويه اصل ماما راحت عند خالتى حسن ما انا عارف هيا تتقدر تتطلع من البيت من غير ما تقول لراجل بتعها انا ياسلام ياخويا
حسن امال ايه ياواد احنا مسيطرين
طيب ماشي لما تيجي كلمني
انا قفلت وزعلت معقوله خلاص مهمتي خلصت يا حسن مااااشي وزعلت اوووي انو حتي مقلش
داليا وهيا في الطريق جالها فكره تجنن كان لازم تكلم اختها عشان لو حد كلمها صدفه وميحصلش مشكله فتحت الواتس ازيك يا عبير وحشتيني عبير وانتي كمان
داليا بقولك محتاجه خدمه منك انا قولت لعيال اني جايه عندك وجوزي كمان
عبير وايه المشكلة تنوري فيها ايه
داليا المشكله مش هاجي عندك انا مخنوووق اوي يا عبير وقولت اروح اغير جو عند صحبتي مخنووق من مدحت كل شويه مشاكل
عبير ايه ده من امته مش بتقولي ليه دا مدحت بيحبك اوووي
داليا بسبب المصاريف والدنيا غاليه
عبير اصبري شويه علي الراجل كلنا كدا
داليا وفيا حاجات تانيه مينفعش اقولها
عبير انا فهمت طيب ما تيجي عندي فعلا احسن
داليا كنت هعمل كده بس صحبتي عزامني وعامله حسابها
عبير طيب حاضر خلي بالك من نفسك
داليا متحرمش منك يا احلي اخت انا مش عاوزه العيال تحس بي اي مشاكل بحاول اخرج من المود عشانهم قولت اغير جو عشان العيال اخدو بالهم دايما مخنوقه وكدا وعاوزين يعرفو في ايه
عبير ماشي يا حبيبتي سلام
داليا باي يا قلبي
وانا بشوف كلام ماما اهااا يا شيطانه دا تفكير شيطاني بجد ايه ده ازاي امي بتفكر كدا كل ده عشان متزعلش حسن معقوله بتحبه بجد ولا شهوه وبس اخاف تكون بتحبه بجد
ماما وصلت انتا فين يا حسن انا تحت المكان
حسن حاضر ياقلبي نازل ثواني
داليا نزلت من الاوبر
حسن اول ما شافها اخدها في حضنه
داليا اتكسفت مينفعش عيب احنا في الشارع انتا مجنون
حسن اعمل ايه وحشتيني اوي وبعدين انتي منتقبه يعني محدش عرفك ودي احلي حاجه
داليا مش قادر تصبر لحد ما نوصل الشقه
طلعو الشقه ودخلت مع حسن
داليا تعرف ان اول مره في حياتي اروح شقه مع حد غريب
حسن غريب ايه عيب تقولي ايه انتي مراتي ع فكره
داليا اسفه يا حبيبي بس شعور غريب اووي وفرحانه في نفس الوقت
حسن طب يلا نخش جوه الاوضه
داليا وهما داخلين راحت تجري وقفلت الباب
حسن ايه الشغل ده بقا افتحي يا دودو
داليا لا اصبر هجهز واطلعلك يا حبيبي
حسن ماشي تمام مستني بره بس بلاش تاخيري
داليا داخلت تغير هدومها بقت ملط جابت البرفان تحط علي جسمها كله برفان ولبست اندر يجنن وفوقه قميص نوم وفضلت قدام المرايا شويه تحط، ميكاب تحسها عروسه بتجهز للعريس قمر 14 خلصت وخارجه
حسن كان قاعد علي نار وزبره واقف لوحده اول ما شافها اتجنن ايه ده هو اول مره يشوفها بجمال ده قالها ايه ده انتي ازاي قمر كدا مخبيه كل ده ليه ال يشوفك يقول عشرين سنه مش 41
داليا اتكسفت يعني بجد قمر
حسن من غير ما يرود راح شايلها بين ايده ورميها علي السرير ونزل عليها يبوس جسمها كله زي المجنون بسرعه
داليا براحه شويه يا حسن خليك حنييين
حسن حاااضر يا دودو هبقي حنين علي الاخر
وفعلا بقا بيبوس بحنيه
داليا في عالم تاني مغمضه عنيها وشكلها هتنزل
حسن فضل يبوس فيها ربع ساعه علي الحال ده
داليا انا خلاص مش قادره هجيب هجيب وهوبا جاااابت لبنها في وشه
حسن سخن اووي لما نزلت لبنها وبدا يقلعها واحده واحده لحد ما بقت ملط وهو كمان بقا ملط وطلع زبره
داليا من غير تفكير مص مص في زبره لحد ما سخن علي الاخر
ورفع رجلها ويحطه براحه واحده واحده المره دي مكنش غشيم عشان عارف انها معه طول اليوم براحه براحه لحد ما دخله
داليا صرخت اووووف اوووف يا حسن بحبك اوووي وتبوس فيه جامد
وحسن بدا يأسرع شويه بشويه
داليا كمان كمان اسرع اسرع يا دكري يا زوجي نيك الشرموطه اكتر انا شرموتك انا لبوتك هيا كانت عارفه انو بيهج من الكلام ده
حسن لما سمع كدا هاج اوووي وبدا بينك بقوه بقوه بقا صاروووخ عليها
داليا مش قادره هجيب هجيب هجيب ياحسن
مش قارده مش قادره هموووت هجيببببببببب
حسن راح مطلع زبره من كسها فجاه لما حس انها هتحيب
داليا رشاش لبن من كسها اووووف اوووووف اهاااااااا ياحسن انتا بتعمل فيا ايه بتجننني بجد ايه ده اجيب مرتين في نص ساعه عمرها ما حصلت معيا
حسن من غير ما يردو غير الوضع وخليها في وضع الفرس وحطه وضرب علي طيزها كان بيضرها جاااااامد اوووي
داليا كمان كمان يا فرسي اضرب اضرب داليا كان عجبها موضوع انها شرموطه واحد بيضرب فيها وبيتحكم فيها كدا جديد عليها وبيخليها تسخن اوووي
حسن كان من النوع ده ال بيحب يضرب و يشتم كان بيحب الافلام دي عشان كدا حابب يعمل فيها كدا اكتر الحريم بتحب تتشم عشان مع اجوزهم مش بيقدور يعملو كدا
حسن بدا يضرب بقوه وبينك اكتر واقف علي رجله في وضع الفرس ويطلع وينزل عليها بسرعه وضع ابن متناكه جامد
داليا تحته بتقوله انتا بجد تجنن اوووي ايه ده انا بحلم ولا ايه
الحقيقه حسن كان فعلا جاهز وحاضر وعرف ازاي يكفيها
حسن ايه رايك يا شرموطه كان من شويه بتقولي هتعرف يعني تكيفني شوفتي يعينم يا كسمك اهو انتي تحته اهو وبضرب فيكي ومخليكي كلبه تحتي
داليا سخنت اول مره تسمع الشتيمه دي وجديد عليها
داليا انا كنت غلطانه اناطلعت جامممممد اوووي اشتم كمان ونيك انا خدامتك يا سيدي داليا حبت اووي موضوع الشتيمه والتحكم ده اوي
حسن حب يسخنها اكتر واكتر انا مين يا كسمك
داليا انتي سيدي ياتاج راسي
حسن وانتي مين يا كسمك
داليا انا خدامتك وشرموتك يا سيدي والجاريه بتعتك
حسن لما سمع الكلام ده سخن اكتر بدا بيعمل حاجه غريبه اوووي سبها ثواني وطلع بره جاب حبل
داليا استغربت ايه ده يا حسن
حسن قالي اصبري مسك ايدها و رابط كل دراع في في نحيه السرير ومسك رجلها فاشخها لفوق وصل رجلها عند ايدها احااااا فشخها علي الاخر
داليا ايه ده يا مجنون بتعمل ايه رجلي وجعتني لا لا لا بلاش كدا وهيا من جوها عجبها الحوار ده في بالها بتقول ايه الاحساس ده بجد
حسن اسكتي يا شرموطه انا هنا سيدك اي حاجه اعملها براحتي
داليا تحت امرك يا سيدي
حسن كان شايف داليا مفشوخه قصده علي الاخر واتجنن من الوضع كل خيالات السكس ال شافها بينفزها علي الوقع مش مصدق نفسه
حسن جاب منييل وحطه في بوقها
ومره واحده دخل زبره فيها وهاتك يا دعك
داليا تحته هتموووت بتصرخ بصووووت مكتوووم امممممم اممممممم اممممممم كاتم بوقها
وحسن خدي يا متناكه يا كسمك يا لبوه حسن فضل ساعه من غير ما يجيب كان واخد حبايه وجاهز لمعركه دي
داليا فجاه نزلت تالت مره علي التوالي وهو لسه ولا مره كان افجر مره يطول فيها كدا داليا بعد ما جابت
حسن فضل شغال رزع فيها بدوون رحمه وفجاه قالها هجيببببببببببب ونطر كميه لببببن غرق كسها و بره كسها مكنش قادر يخد نفسه نام جمبها وهيا في نفس الوضع ده مربوطه ومش عارفه تتكلم
بعد كام دقيقه فكها
داليا لما اتفكت اترمت عليه وتحضن وتبوس زي المجنونه حاسه بي احساس عمرها ما حساته وصلت لقيمه الشهوه وتقوله ايه ده ايه ال عملته ده انتا مجنون بجدددد بعشق جنونك ازاي فكرتك في كدا انا بجد حسه اني بحلم انتا عوضتني علي صبري ال فات ده كله
حسن كان فرحان اووي انو عرف ازاي يوصلها لقمه الشهوه وازاي يوصل واحده خبره كدا ويخليها تموووت تحته
رد حسن انتي لسه شوفتي حاجه
داليا احااا هو في اكتر من كدا
حسن قالها اهااا نطلب اكل ونكل الاول وبعدين هتشوفي هعمل فيكي ايه
داليا انا اليوم بتعتك وشرمومتك اعمل ال انتا عاوزه فيا مش هقولك لا انا بحب جنونك
حسن طب عاوزين نكل انا هموت من الجوع
داليا حاضر طلبت داليا هيا الاكل الوووو مطعم الاسماك مع حضريتك يا فندم
داليا بكل جراءه عشان تهيج حسن تقول ايه الشرموطه تقوله عاوزه اكل كله فسووور عشان جوزي يقدر يقوم بلواجب معيا
حسن هههههه اهاا يا شرموطه
داليا صنيه علي ذوقك كدا عيوني يا مدام
داليا سلام
حسن ازاي يا فاجره تقولي كدا بجد استغربت انتي اتغيرتي خالص سافله اوووي
داليا ع فكره انا يا حسن بحب اووي الحاجات دي وكان نفسي اعشها بس مدحت غلبان ملوش في اي حاجه انا ما صدقت اني لقيت الشخص الصح ال ابقي معه مجنونه
حسن طيب في فكره تجنن تقدري تعملها
داليا ايه هيا اكيد
حسن لما يجي بتاع الدليفري تتطلعي تخدي الحاجه بقميص النوم الشفاف ومفيش اي حاجه تحته
داليا استغربت كدا هو انتا بتتكلم بجد
حسن اها دا هيخليكي تهيجي وانا كمان هيج اووي هشوف رد فعل الواد ده
داليا تقريبا عجبها الفكره وحاسه انها فكره مجنونه طيب حاضر ثواني البس كدا وتشوف
داخلت تلبس
حسن لما شافها اووف دا جسمك كله باين يجننن
داليا انا حاسه بي شهوه غريبه وقلقانه ومتوتره
حسن ما هو ده الاحساس
داليا مجنووووون هههههههههههههه
حسن دخل الاوضه هوووبا المفاجاه انو طلع بيصور كل حاجه وحاطط كاميرا مخبيها عشان متخدش بالها وطلع الكاميرا براحه حاطها قصاد الباب عشان يصور الفكره المجنونه دي
بعد شويه جرس الباب رن
داليا انا متوتره رايحه تفتح بقميص النوم الشفاف تعتبر شبه ملط
نهايه الجزء الخامس
دول صور ماما داليا و ايمان ام صحبي المنتقبه ماما داليا والتانيه ايمان

JglDe3b.jpg JglQdkN.md.jpg

الجزء السادس
داليا راحت تفتح لبتاع الدليفري بشكل ده
فتحت الباب اول ما شافها بلمنظر ده فضل ساكت ثواني ومش عارف يتكلم اتتتتتفضضلي يا فننندم بيتت في الكلام خالص ومش علي بعضه مزهول اخدت الاكل ثواني اجبلك الحساب وهيا ماشيه الواد عينه هتفجر علي طيزها ال شبه باينه مش مصدق عينه جات الفلوس وعملت حركه بنت متناكه عشان تهيج حسن علي الاخر وهيا بددي الفلوس كان زبره علي أخره راحت مسكت زبر الواد ضغطت عليه وضحكت شكرا اوووي الواد كان هيتجننن من الحركه وقفلت الباب
حسن بصوت عالي احاااااااااا ايه ده يا فاجره يابنت الفاجره ازاي عملتي كدا
داليا هههههه عشان تعرف انك مش مجنون لوحدك
حسن لا بجد كانت مفاجأة من العيار التقيل مش مصدق عيني انك وصلت لمرحله دي
داليا لا صدق انا معاك اعمل اي حاجه مجنونه تتخليها انتا وصلتني لمرحله اعمل اي حاجه بدون تفكير بدل هتسعدك ياقلبي
حسن بحبببببك
داليا وانا بعشق التراب ال بتمشي عليه
يلا نكل عشان جوعت
داليا فضلت تأكله كتير عشان يقدر
حسن خلاص مش قادر بطني
داليا كل كل بس اليوم طويل
حسن لا خلاص بجد شبعت قام غسل
وداليا كمان غسلت
قالها خشي اجهزي بقا عشان في مفاجأة
داليا اتحمست وخلاص حبت المفاجات بتعته
داخلت جري علي الاوضه تجهز
وحسن طلع من كيس كدا مرهم وشكله ناوي يفتح طيزها
دخل عليها قاعده علي السرير ملط هاج علي المنظر
حسن قالها نامي علي بطنك اليوم هتعيشي متعه عمرك ما عشتيها هفتح طيزك
داليا لا لا لا عمري ما جربت واسمع انها بتوجع اووي بلاش يا حسن عشان خاطري
حسن يا دودو دي امتع حاجه في الحياه سيبك من نيك الكس الطيز دي ليها متعه غييييير
داليا هتوجعني اووووي وخايفه
حسن لا متخفيش انا جايب مرهم ومجهز كل حاجه وبعدين احنا قولنا هنجرب كل حاجه واي فكره مجنونه
داليا بجد انتا مجنوون اوووي
ونامت علي بطنها
حسن افتحي طيزك بقا بي ايدك يا دودو
داليا مسكت ايدها وفتحت طيزها اوووي
كان خرمها ضيق موووت ده طبيعي لا انها اول مره تتناك فيها
حسن بدا يحط الكريم علي خرم طيزها
مجرم ما لمس خرم طيزها جسمها اتهز كله واتنفض كدا
حسن اهدي امال لما احطه بقا هتعملي ايه
داليا انتا لما لمست الخرم بس حسيت بي احساس غرررريب وجميل
حسن شوفتي بقا عشان اقولك ولسه لما ادخلووو
وحط كريم علي زبره وبدا يدخل واحده واحده
داليا لا لا طلعووو مش قادره طلعووو يا حسن كان بيوجعها اووووي
حسن اهدي يا حبيبي واستحملي بس في الاول الوضع كان صعب شويه علي حسن
قالها قومي فنسي ورفعي طيزك لفوق عشان الوضع يبقي احسن وافتحي طيزك بي ايدك
علي الاخر
داليا عملت كل حاجه بيقول عليها حسن
حسن بيدخل براحه علي الهادي عشان ميوجعش
داليا اوووف اوووف ياحسن براحه
حسن كدا يا متناكه كدا يا شرموطه يا خدامتي بيشتم عشان تهيج وتنسي الوجع داليا سخنت حطه في طيز الشرموطه خدامتك يا سيدي
حسن استغل الفرصه وهيا سخنه كدا راح رشقه مره واحده
داليا صرخت صرخه سمعت الشيخ زايد كلها
اهااااااااا يا حسن ايه ده مش قادره ناررر في طيزي
وحسن بدأ يزيد في سرعه النيك ويضرب علي طيزها ويشتم ويقولها كنتي عاوزه تتناكي من بتاع الدليفري يا فاجره
داليا من كتر الشهوه هجيببببببب يا حسن ونزلت من غير ما يلمس كسها
حسن هنا فهم ان داليا وصلت لنهايه شهوتها في عالم تاني
داليا نيك. اووي اووي اووي اووي
وحسن يسخن وينيك اسرع
حسن اطلعو يا دودو
داليا مش بترد عليه عاشيه في عالم تاني
حسن بيعمل حركه بيطلع بتاعو براحه
داليا تقفل علي زبره جامد يخش تاني
حسن اهاااا يا فاجره مش عاوزه يطلع ابدا
داليا انا بجد ازاي متنكش من زمان في طيزي ايه الاحساس الفاجر ده بجد
حسن عشان تعرفي انتي معيا هتعيشي متعه غريبه عمرك ما هتعيشها مع حد تاني غيري
داليا هجيب تاني اححححححححح نزلت لمره التانيه من غير ما تلمس كسها ودي حاجه غريبه بنسبه ليها
حسن كل ما بيشوف لبنها بيتهبل اكتر وينيك بعنف
داليا هموووووت تحتك هاتهم بقا مش قادر
حسن لسه شويه يا كسمك
داليا اووووف كمان افشخني عورني عاوزه اجيب ددمم
حسن فضل يغير عليها كام وضع كلها في طيزها ولحد ما حس انو هينزل بسألها اجيب فييين
داليا هتستهبل هاتهم جوه طيزي طبعااااااااا
حسنننن نزل بحر لبن في طيزها
داليا اوووووف اووووووووف يا حسسسسسن ايه ده اكيد بحلم انا مش قادره من الاحساس
حسن شوفتي بعينك قولتلك مفاجأة
داليا دي كانت احلي مفاجأة انا بجد في احساس غرررريب وجممممميل وعمري عشت المتعه دي مع جوزي حتي وهو في سنك كدا
حسن احا انتي هتقارني ابن المتناكه الخول ده بيا
داليا عندك حق انتا اسدي ودكري ده ابن متناكه ياحبيبي
الوقت كان اتاخر المغرب جه عليهم
داليا انا مش قادر اقووم هروح البيت ازاي جسمي متكسر
حسن بيت ايه لسه السهره طويل
داليا لا مينفعش العيال لوحدهم وانا قولت هجلهم المغرب
حسن يعني هما صغيرين احا دا احمد العجل ده قدي واخته 17 سنه خايفه عليهم ليه
داليا انا بجد مش عاوزه اسيبك نفسي اعيش معاك العمر كله هنا لوحدنا بس اعمل ايه غصب عني
حسن طيب اقعدي شويه ساعه كمان بس بقولك انا بكره مسافر هقعد يومين تلاته مش هشوفك
داليا اووف هتوحشني اووي
حسن بيسألها انا ولا عيالك يا خدامتي
داليا انتا ياحبيبي اهم حاجه عندي في الدنيا
حسن طيب خليكي بقا
داليا حاضر
حسن راح شغل اغنيه رقص يا دودو قومي ارقصي شويه
داليا حاضر رقصت مللط كانت ضعيفه شويه في الرقص بس كانت بتعرف تهيج حسن وبتعمل حركات يعني مثلا تحط طيزها هيا بترقص علي وشه حاجات من دي و جسمها المربرب هاج حسن تاني ومسك طيزها والمره دي رابطها وفاشخ رجلها عن بعض كل واحده في نحيه وهيا نايمه علي بطنها ورابط، اديها بس المره دي ساب بوقها عشان يسمع الصريخ ويسخن
حسن ناك المره دي بعنف شديده اوووي كانت بتموووت تحته
داليا وصلت لدرجه هتموت فعلا من الشهوه والوجع جابت مرتين في خلال خمس دقايق وده وقت بسيط جدااا دا يثبت انها هتمووت من الشهوه

وحسن ولاحاسس بي حاجه تحسه متخدر حرفيا بينك زي المجنوووون
داليا لدرجه اغمي عليها
حسن مش حاسس بي صوتها انو قطع وهو ولا عنده فكره مش مبطل لحد ما نزل وهنا حسن فاق وبيشوفها مش بتتكلم خاف بيندي عليها داليا داليا مش بترود
حسن احاااااا حصلها ايه جري علي البرفان وبدا يحط علي مناخيرها لحد ما فاقت
حسن حقك عليا انا مكنتش حاسس بي نفسي
داليا مش قادره تتكلم واحده واحده صحيت خالص
داليا لا بجد انتا مفتري انا كنت هموووت بجد مش كلام شهوتي عليت اووي لحد ما اغمي عليا
حسن فرحان من نفسه انو وصلها لدرجه زي دي. معلش يا حبيبي بس ايه رايك
داليا بجد مش قادره اتحرك
حسن انا هوصلك لحد العماره واسيبك تتطلعي لوحدك عشان محدش يخد باله
داليا ماشي يلا نخد شاور
دخلو الحمام الاتنين وعملو واحد علي السري وهما بتلبس حسن قالها بقولك ايه في فكره مجنونه البسي العبايه علي الحم انزلي بيها
داليا مجنون بجد مينفعش قالها محدش هيخز باله اصلا عجبتني الفكره وعملت فعلا كدا ونزلو وصلت داليا نزلت من العربيه وحسن راكب قاله اطلع يايسطا خاف ينزل معها حد يشوفه
برعي شافها وشافه واستغرب منزلش ليه دا حتي بيته في نفس العماره شاف داليا خلصانه مش قادره تمشي وهيا طالعه علي السلم
جه جري عليها لما حس انها هتوقع سندها بدا يطلع معها وهيا ولا حاسه بي برعي وخد منها الكيس شاف ال فيه احاااا دول قمصان نوووم متغرقين اووف دي كانت بتتناك معقول الواد المفعوس ده بينكها ومخلص عليها كدا وصلها لحد الباب وطول ما هو ماشي بيفعص في جسمها وعرف انها تحت العبايه دي ملط هاج اووي لما شافها كدا وقالها انتي كونتي بتتناكي يا داليا صح وشكله من الواد حسن
هنا داليا صحيت شويه عيب تقول كدا انتا اجننت
برعي انتي مش شايفه حالتك و قمصان النوووم دي ايه
داليا خافت حد يسمعها من العيال خلاص اسكت عشان خاطري
برعي ايوه كدا اهدي وفوقي سلام دلوقتي ولينا كلام تاني يا شرموطه
داليا فتحت الباب وداخلت علطول علي الاوضه قفلت علي نفسها قبل ما حد من العيال يخد باله غيرت وفعلا كانت ملط تحت العبايه غيرت ولبست وخبت الهدوم بتعتها الداخليه وقمصان النوم عشان محدش يخد باله من العيال وطلعت تشوفهم الغريبه محدش في البيت العيال فييين اتصلت عليهم رد احمد نعم يا ماما قالها احنا عند طنط ايمان انا واختي طيب انا جيت يا حبيبي
احمد طيب يا ماما شويه وهنيجي
ماما طيب انا هنام ياحبيبي عشان تعبانه اوووي داليا
احمد ماشي ياماما وفي باله تعبانه اكيد من النيك يا تري عملت ايه يا حسن في ماما جايه تعبانه كدا ايه حصل هموووت اعرف حصل ايه بجد
داليا كويس ان محدش من العيال هنا مكنش ينفع يشوفني بلمنظر ده متبهله علي الاخر وهيبان عليا
داليا بتكلم نفسها بس ايه ال انا عملته ده بجد عملت حاجات مجنونه عمري ما كنت اتخيل اعملها فتحت لبتاع الدليفري شبه ملط و اتناكت في طيزي وانا جايه لبسه العبايه علي لحم ازاي قدرت اعمل كل ده بجد كان يوم مجنون وغريب وجميل في نفس الوقت
بجد حسن ده افكاره مجنونه هيخليني اتجنن بس انا حبيته اووي وبحس معه بمتعه غريبه عمري ما وصلت لشهوتي لدرجه دي غير معها ومقدرش استغني عنه ابدا بتشوف جسمها في المرايا كله احمرر من كتر الضرب عليه وايدها ورجلها من الحبل من كتر التعب مش قادره راحت في النوم في ثواني
نهايه الجزء السادس

بدايه الجزء السابع
انا واختي عند ايمان ام حسن الغريبه ان حسن لسه مجاش طب ما ماما وصلت من شويه بعد نص ساعه
حسن بيفتح بابا الشقه اتفاجاه بينا و معه كيس اسود في حاجات
حسن منورين يا حلوين
ايمان انتا كنت فين يا صايع طالع من الصبح بدري مش المفروض تجهز حاجاتك عشان مسافر مع اختك البلد عند ابن عمك عشان فرحه
حسن اصل كنت مع واحد صحبي في مشوار مهم واتاخرت غصب عني
انا ايه ياحسن مش برن عليك مش بتفتح ليه يابني
حسن معلش كنت مشغول اوووي حقك عليا
ايمان طيب خش جهز حاجاتك يلا
حسن حاضر وخد احمد معه الاوضه
احمد ايه يابني فيينك يازفت
حسن هقولك بس متزعلش ماشي
احمد هزعل ليه انجز قول
حسن كنت مع امامك وبجد كان يوووم فااااجر يااااض انا فرحان اوووي بس تعبان اووي حيلي اتهد من التعب
احمد بجد طب وازاي وفين وليه مقولتش من الاول انا عملت فيها معرفش اي حاجه وعملت نفسي زعلان
حسن ما هو مكنش ينفع اقولك هتقولي عاوز اتفرج عليكم ومش هينفع الشقه صغيره
احمد لا بجد زعلت كان نفسي اشوفكم
حسن متزعلش وانا هعوضك دلوقتي
احمد ازاي هتروح تنكها دلوقتي يعني ولا ايه
حسن اكيد لا هو انا فيا حيل
احمد امال ايه هتعوضني ازاي طب احيكلي بقا عملت ايه بكل التفاصيل
حسن اهدي علي رزقك هحكي ايه ولا ايه انتا هتشوف بعينك وراح مطلع الكاميرا بص شوف دي عليها كل ثانيه عشناها انهارده صوت وصوره
احمد احااااا انتا صورتها ازاي
حسن جبت كاميرا وخبتها من غير ما تعرف
احمد يعني ماما متعرفش انها اتصورت
حسن اكيد لو كانت تعرف مش هتوافق انا عملت كل ده عشانك انتا تتفرج وتتمعت
احمد اهاا يا شيطان انتا بس خلي بالك الفديو يقع مع حد
حسن انتا اهبل قبل ما امك هتتفضحك انا كمان هتفضحك ومعها
احمد طب بسرعه شغل الفيديو بقا هتجنن واشوف
حسن تشوف ايه انا مهدود حيلي ووعاوز انام مش قادر هنزلو علي اللاب واديك علي فيلاشه تتفرج لوحدك في بيتك وتقولي رايك الصبح انتا هتتمع بجد حصل حاجات مش هتتخيلها
انا كنت مشتاق اوووي وعاوز اخده حالا واجري علي الاوضه اشوفه انجز بقا
حسن بيحمل اهو اصبر خلاص حمل خد الفلاشه اهو
احمد اخدها وبسرعه مشي من الاوضه
ايمان علي فين ياحمد اقعد شويه
انا اصلا حسن تعبان شويه وهسيبه ينام يلا يا اختي نمشي
ايمان ماشي يا حبيبي سلملي علي امك
انا ماشي يا طنط سلام ومشيت وجري علي الاوضه
اختي انتا هتنام دلوقتي ولا ايه
انا شويه كدا هسهر اذكر شويه وبعدين انام
اختي ماشي يا حبيبي تصبح على خير
داخلت جري حطيت الفلاشه علي اللاب وضربات قلبي سريعه و جسمي سخن ومشتاق اووي اشوفو عملو ايه الفيديو نزل وخليت كل هدوم وقاعد ملط اشوف الفيديو وفضلت اتفرج وزبري علي اخره
احا ايه ده دي بتجهز ولا اكنها عروسه اوووف دي كانت مجهزها كل حاجه لبس وبرفان وكل شي اها يا ماما يا فاجره وفضلت اتفرج علي النيك وزبري علي اخره اووف ماما بتموت تحته وايه كميه الشتيمه دي احا ماما جابت مرتين وهو لسه مجبش اكيد واخد حاجه الواد حسن بنيك حلو اوي وبعد شويه ايه ده هو سابها ورايح فين احااا ايه ال في ايده ده حبل هو ناوي يعمل ايه اوووووووف دا بيربطها طب ليه ايه ده ياعررررررص دا بيربط ايدها ورجلها احاااا بجد وبيقفل بوقها احااا علي الوضع وهوبا زبري جاب لبن علي الوضع ده اوووف وسخنت تاني بسرعه ولحد ما جاب حسن لبنه وخلصو ايه ده بجد هو انا بحلم وازاي الفكره دي جات في بال حسن اها يابن المتناكه يافاجر بجد برافوووو
دي بتتصل عشان يكلو سمعت كل المكالمة احا ازاي ماما تقول كدا لبتاع المطعم ماما بقت فاجره اوووي وشرموطه كبيره بعد شويه احااا معقوله هتتطلع للراجل بي اللبس ده احااااا لا يا ماما انتي كدا هتبقي فاجرتي علي الاخر ومجنونه وفعلا طلعت لبتاع الدليفري كدا واحاااا وبتمسك زبره انا اول ما شوفت كدا جبت لبني في ثانيه انا هجت اووي علي الفكره دي ايه ال انا بشوفه ده اكيد مش حقيقي ماما المحترمه ال من يوم ما لبست النقاااااب محدش شافها تتطلع للراجل كدا مش معقول لا لا الشهوه جننتها
بعد ما كلووو دخلو تاني وبعد شويه
احااا في طيزها اوووووووف بعشق نيك الطيز ولمره الثالثه اجيب لبني علي الوضع ده
بجد ال انا بشوفه ده مش طبيعي ماما تستحمل كل ده فعلا مرا بطل بصراحه وحسن راجل فشششخ وعرف ازاي يكيفها دي اغمي عليها من التعب ياحسن يا فاجررر هتموت ماما حرام عليك احاااا ماما طول الطريق لبسه العبايه ملط لا لا ماما خلاص اتجننت رسمي دي تعمل اي حاجه عشان شهوتها بجد انا خاف عليها تفضحك نفسها بجد
وبعد ما جبت كام مره و فرحان اووي من ال شوفته اول مره استمتع بطريقه دي بجد دي ليله ولا الف ليله فعلا شكرا يا حسن علي كل ده ببص في الساعه احا ايه ده الساعه خمسه الصبح محستش بنفسي الوقت عدي في ثانيه نمت ملط زي ما انا مش قادر اتحرك

صحيت علي الظهر وانا جسمي متكسر احا هو انا نمت ملط كدا دا باب الاوضه مش مقفول بلمفتاح اخخخ يا تري حد شافني ولا ايه لبست وروحت الحمام اخدت شاور وطلعت مفيش اي حد في الصاله اختي راحت الكليه طب ماما فين معقول لسه نايمه بندي يا ماما ياماما محدش بيرود ماما داخلت اوضه ماما مفيش حد موجود خرجت ياتري راحت فين
استني لما اتصل عليها برن
ماما الووو يا حبيبي
انا ايه ياماما انتي فين
ماما انا روحت عند طنط ايمان يا حبيبي اشوفها اصل كلمتني وقالت انها هتسافر يومين عند اختها لحد ما العيال تيجي من الفرح وجايه دلوقتي هعملك الفطار
انا ماشي يا ماما وقفلت معها وبعدين بفكر احا يا ماما بتعودي مين انتي اصلا رايحه عشان تودعي العرص حسن انا هنا حسيت بغيره حستها بتحبه اكتر مني وكمان مش قادره تبعد عنده يعني عشر ساعات امبارح في حضن بعض ولا ملت منه راحت جري عشان تودعه لدرجه دي ماما اتعلقت بيه اوي كدا
وكمان ايمان الشرموطه بتقولك كدا هيا اصلا مش هتنزل من البيت هههههههههههههه برعي هيفشخها بليل احا بجد امي وام حسن شراميط درجه اوله لما نشوف انهارده ايمان ناويه علي ايه
ماما جات وشها متغير شكلها زعلانه اوي انك حسن ماشي وهتفضل يومين من غير مع تشوفه
انا مالك يا ماما وشك مقلوب ليه
ماما لا يا حبيبي مفيش حاجه استني احط ليك الفطار
انا بفكر بتزعلي عشان عيل مفعوص زي ده يا ماما بس ال حصل معها بردو مش شويه تخيل فجاه تعيش متعه عمرها ما عاشتها ابدا ومحرومه منها من سنين لازم تبقي بشكل ده
فطرت وقولت لماما انا هنزل اروح الكليه عندي محاضره الساعه اتنين الظهر
ماما ماشي ياحبيبي باي

ايمان يلا يا عيال عشان متتأخروش الطريق طويل
حسن حاضر يا ماما مستعجله ليه كدا لسه احنا الظهر
ايمان ولا مستعجله ولا حاجه بس مش عاوزه تتأخرو بس ياحبيبي
حسن خلاص خلصت
ايمان واختك كمان خلصت بقولك يا حسن بلاش مشاكل هناك وخلي بالك من اختك اول مره تسافرو لوحدكم من غيري
حسن هو انا عيل صغير يا ماما ولا حاجه متخفيش
ايمان عارفه انك راجل يا حبيبي خلي بالكم من نفسكم ونزلت معهم عشان توصلهم لحد الموقف وهيا نازله معهم علي السلم ثواني يا عيال هروح اقول لبرعي يجيب شويه طلبات لختي عشان ابقي اخدهم معيا روحو انتو وانا هحصلكم
ايمان بتخبط علي برعي
برعي ايوه مين ايه ده ايمان عاوزه ايه مستعجله ليه كدا مش فاضي دلوقتي بليل ما ما قولنا
ايمان اصبر ياغبي انا هروح مع العيال اوصلهم وهرجع اشتري الحاجات شويه حاجات لينا انا هبقي في الشقه علي المغرب كدا
برعي ليه كل ده المغرب
ايمان اصلا هروح اعمل شويه حاجات في جسمي كدا افهم مش خساره فيك
برعي اهاااا ماشي يا بطل دي هتبقي مدعكه

ايمان قولت لمراتك انك مسافر يومين
برعي اها كله تمام
ايمان طب سلام متتأخرش العشا تكون موجود
ايمان وصلت العيال وركبو واطمنت انهم مشو
قالت اروح اجيب شويه طلبات عشان مش هتخرج من البيت نهائي اليومين دول
داخلت محل ملابس داخليه تروق علي نفسها بقا لقت شب هناك تقريبا 22 سنه طويل وعريض شويه تحت امرك يا مدام
ايمان محتاجه كام قميص نوم يكون دلع
الشب لما سمع كدا هاج من الكلمه
حاضر في شويه حاجات لسه جايه تجنن جاب كام حته
ايمان هو انتا اسمك ايه
الشب اسمي رامي يافندم
ايمان عاشت الاسامي يا رامي
رامي اتفضلي يا مدام الحاجات اهو خشي غيري جوه
ايمات داخلت تقيس القمصان واخدت بالها من رامي عينه عليها اووي المحل كان هادي مفيش حد ال هو والكشير بعيد عنهم شويه
ايمان داخلت بتقيس وحبت تهيج الواد شويه بتندي علي رامي ممكن لحظه
رامي حاضر يا فندم بيكلمها وهيا جوه في غرفه تغير الملابس
ايمان فجاه فتحت الباب وبتقوله ايه رايك ضيق ولا حلو
رامي مش مصدق عينه ايه ده سكت ثواني جميل اووووي يا فندم يجنن عليكي بجد هيعجك جوزك اوووي
ايمان جوزي ايه انا ارمله من سنين ياريت جوزي عايش
رامي هنا فهم علطول انها بتتناك ازاي واحده ارمله كدا وهتجيب الحاجات دي لنفسها يعني اكيد لعشقها
رامي سوري يا فندم
ايمان طيب ثواني اقيس التاني جات تقفل الباب سابت منه حته صغيره بمزاجها وبتقلع
رامي بيبص بطرف عينه احااا ايه دي بتقلع وهتبقي ملط مكنش قادر يمسك نفسه وزبره علي اخره
ايمان خد يا رامي
ورامي جه ولسه رايح يهجم عليها هيا حست انو علي اخره خالص قالت لا مينفعش لازم امسك نفسي شويه راحت فاجاه قفلت باب تغير الملابس ولبست وخرجت
وقالت خد يا رامي هخد دول ذوقك حلو اووي ع فكره
رامي تحت امرك يا هانم انتي ال جميله عشان كدا اي حاجه بتبقي حلوه عليكي
ايمان قالت لرامي هات رقمك ينفع لة احتاجت اي لبس من هنا تجيبو البيت
رامي هو الحقيقه مفيش توصيل بس عشان خاطرك مفيش مشكله اجيلك في اي مكان
ايمان تسلم اوي يا رامي ع فكره انا ساكنه جمبكم هنا مفيش عشر دقايق
هات رقمك بقا هبقي اكلمك واخدت رقم الشب والحاجات وخرجت
ايمان وهيا ماشيه بتكلم نفسها ايه ده انا بقا فاجره اووي اي حد بشوفه كدا ببقي عاوزه اتناك منه لا لا لازم امسك نفسي شويه لامش هينفع كدا وليه اخدت رقمه ممكن احتاجه في وقت عوزه بس انا بقيت غريبه بقيت بعشق الشباب الصغيرين ليه كدا كل ما بشوف شب حلو وبصحته ببقي هتجنن عليه لازم امسك نفسي شويه
وايمان راحت علي محل لبس رقصات تشتري بدله رقص احا دي المفاجاه ال كانت بتقوله عليه دي شكلها ناويه تخربها علي الاخر وعلي الاخر وبعدين راحت الكوافير تجهز نفسها وهيا معديه الفاجره راحت صيدليه تجيب حبوب لبرعي تحطهم ليه من غير ما يخد باله شكلها ناويه علي موتها اليومين دول
خصلت كل حاجه ورجعت علي البيت جابت كل حاجه الاكل وكله تمام
داخلت تجهز الاكل لعريس ال جاي بعد شويه جمبري كدا سابت الاكل يجهز بترن علي برعي
برعي الوو يا ست الكل
ايمان انتا هتيجي علي امته
برعي ساعه كدا وهاجي عشان محدش يخد باله من. العماره
ايمان تمام انا علي ناري وهايجه اوووي
برعي هطفيكي وحياتك يا شرموطه
ايمان لما نشوف يا دكري وقفلت السكه
ايمان انا هدخل بقا اجهز نفسي علي ما يجي
لبست قميص يجنن مغطي بس بزازها و كسها والباقي كله باين وقاعده قدام المرايا احا دا برعي لما يشوفني كدا هيفشخني شكلي سكسي اووي وفضلت ايمان تحط ميكاب وتجهيز وبرفان علي كل جسمها وجهزت علي الاخر
بعد ساعه
برعي طلع براحه عشان محدش يخد باله ورن علي ايمان
ايمان ايه انتا فين
برعي افتحي بسرعه لحد يخد باله
ايمان فتحت بشكل ده بضبط قميص نوم ولبسه عليه طرحه شكلها يجنن

J4thuNs.md.jpg
برعي احااااا ايه ده تعالي جوه بسرعه
ايمان لا لا اصبر كدا مش علطول كدا نكل الاول وبراحتنا مع بعض يومين مش هطير منك
برعي مش قادر لما شوفتك شكلك يجنن
ايمان تعالي يلا كل الاكل جاهزه
برعي هموت من الجوع هوووبا ايه الاكل الجامد ده جمبري و سمك دي هتبقي ليله
ايمان عشان تعرف غلاوتك يا دكري
برعي تسلمي يا روح الدكر
ايمان اتفضل ياقلبي خد دي في بوقك
برعي ياروح القلب كفايه معتش قادر يا شرموطه
ايمان لا كل يا كسمك انا عاوزك اسد انهارده
برعي اها يا شرموطه وحياتك لا اخليكي تصوتي والناس تتلم عليكي هنا وبردو مش هرحمك
ايمان ههههه يادكري هموت منك كدا اصبر اجبلك العصير وراحت ايمان حطط في العصير حبايه فياجره من غير ما يخد باله
ايمان اتفضل يا حبيبي اشرب
برعي هاتي ياقلبي وشرب العصير
برعي راح شيليها وعاوز يخش بيها جوه الاوضه
ايمان لا ايه الريحه دي انتا عرقان اووي خش استحمه الاول وغير كدا وانا جاهزه ياحبيبي
برعي حاضر النظافه حلوه بردو بس انا مجبتش لبس
ايمان خد لبس من بتاع المرحوم اهو يلا ياحبيبي خش
برعي انا خلصت يا قلبي انتي فين
ايمان انا في الاوضه ياحبيبي
برعي هجم عليها من غير تافهم
ايمان برعي اهدي كدا انا عاوزك انهارده رومانسي مش غشيم واحده واحده
برعي حاضر بس صعب ال يشوفك ميقدرش يمسك نفسه
ونزل برعي عليها بوس وهادي وايمان كمان بوس وايمان ساحت تحته خالص
برعي بدا واحده واحده يخلعها ملط ونزل علي كسها مص مص مص
ايمان اهااااااا مصك حلو اوووي يا برعي كمان كمان عاوزه جيب لبن
برعي شغال مص يجي ربع ساعه
احمد ياماما انا خارج شويه
ماما ماشي ياحبيبي خد مفتاحك عشان لو اتاخرت حاضر يا ماما
وانا خرجت براحه وقولت لازم اخش بشويش واتاخرت شويه عشان يكونو مش حاسين بي حد غير المتعه فتحت براحه خالص وداخلت مفيش حد كويس في الصاله ببص براحه لقتهم في اوضه النوم قولت لازم اصور كل حاجه انا بقيت اعشق التصوير والتجسيس
بصص لقيت برعي منيم ايمان ورفع رجليها وشغال مص مص
وايمان تحته بتمووووت من المتعه وفجاه ايمان جات علي وش برعي
برعي سخن اوووي لمل شافها جابت وطلع زبره وعاوز يحطه في كسها
ايمان لا اهدي انا قولت اليوم دلع هات زبرك امصه شويه وفضلت تمص لحد ما بقا علي اخره كانت الحقيقه ايمان بتعرف تمص احسن من ماما خبرها عنها شويه
برعي طلع زبره من بوقها وراح رافع رجليها وبيدخل واحده واحده
وايمان تحته براحه براحه يا برعي زبرك كبير اووي انهارده ليه كدا
برعي.بيقولها انا مش عارف انهارده مالي سخن اوي كدا ليه حاسس انو كبير فعلا
ايمان ضحكت طيب براحه ياحبيبي
برعي مكنش قادر راح مدخله بسرعه
ايمان اهاااااااااا لا لا براحه عشان خاطري ابوس ايدك براحه ياحبيبي
برعي بس يا كسمك وسرع اوووي في كسها
ايمان لا لا بيوجع اوووي
وكان برعي مش عارف ماله شكله واخد حاجه شغال زي الاسد بينيك الحقيقه افضل من حسن
وايمان اهاااا وتصرخ وتقوله ارحمني شكلي هجيب تاني
وبرعي لما سمع انها هتجيب تاني سرع اكتر وقالها هاتي يا كسمك علي زبري
ايمان اححححححح راحت منزله علي زبره وهو جوه
برعي طلع زبره وكله لبن من كسها وغير الوضع اعملي وضع الفرس يا متناكه
انا كل ده بصور وبضرب عشره وهايج علي ال بشوفه
ايمان عملت وضع الفرس وبرعي راح مدخل زبره في كسها ورزع
ايمان بتقوله طب طيزي بتكلني عاوزه فيها
برعي اصبري يا شرموطه كدا كدا هتخد حقها مش هرحمك انهارده
برعي كان غشيم اووي ونسي الرومانسيه انا كنت حاسس انو مش طبيعي بينيك بطريقه غريبه وايمان هتموووت منه فضل ساعه نيك فيها وكل ده مجبش ولا مره غريبه يفضل الوقت ده كله ومش عاوز يجيب
ايمان بتقوله مش ناوي تجيب بقا دا انا جبت تلات مرات ومش قادره
برعي نفسه استغرب بيقولها مش عارف مالها هو الاكل بتاعك ده فيه ايه يا كسمك مخليني هايج اوي كدا
ايمان بتصرخ وبتقوله لا وحياتك العصير ال فيه فياجره
برعي احاااا يابنت المتناكه حطه في العصير فياجره وانا اقول مالي كدا

انا هنا فهمت اها يا ايمان يا شرموطه حطه لبرعي فياجره ايه بجد المره الفاجره دي
ايمان بتقوله لو اعرف انك هتبقي كدا مكنتش حطيت حاجه انتا فاجر اووي بجد وهتموتني
برعي شرموطه طب خدي خدي بدا يضرب عي طيزها جامد وغير الوضع وراح شايلها بي ايده الاتنين وهو واقف وحاطط زبره في كسها

J4tjb3B.gif
انا لما شوفت الوضع ده نزلت في ثانيه
وايمان بتقوله نزلني يا مجنون يامجنون وبتصرخ فوقه وبرعي راح منزلها ونايم فوقها وهيا هلي ظهرها ومدخل زبره تاني في كسها وبعد اخير نص ساعه جاب لبنه في كسها ونزل كميه لبن مش طبيعه
كانت ايمان تحته بتموووت حرفيا بتقوله مش قادره اتحرك حرام عليك انا مش عارفه هكمل السهره ازاي بعد التعب ده
برعي عشان ياكسمك تبقي تحطي اوووي فياجره جات علي دماغك وبعدين ياشرموطه لسه السهره طويله وانا مش هرحمك
ايمان لسه نايمه وشبه جثه حرفيا
برعي نام جمبها وقالها عاوز اقولك علي حاجه خطيره اوووي علي صحبتك داليا
ايمان احا لا تكون حاولت معاك تاني
انا لما سمعت كدا احااا برعي هيقول ايه علي ماما
ايمان قول انجز في ايه
برعي انا شوفتها امبارح وهيا نازله من عربيه كانت مع واحد وبتتناك منه وجايه مش قادره وطلعتها علي السلم ومكنتش قادره تتحرك وشها احمر ددمم وجايه خلصانه واتاكدت لما شوفتها لبسه العبايه ملط من غير اي حاجه
ايماااان احااااا يابنت المتناكه دي طلعت شرموطه علي الاخر امال عامله فيها الشريفه ليه بدل هيا متناكه كدا
برعي خدي المفاجأه بقا تعرفي مين كان بينكها
مش هتصدقي
انا ساعتها احااا دا شكله هيقولها انو حسن
ايمان انجز يا كسمك مييييين
برعي قالها حسن ابنك
انا في سري احااا ااااااا
ايمان لما سمعت كدا جالها صدمه ثواني مش بتتكلم بتقول مييين انتا اكيد كداب استحله احمد ابني يعمل كدا وبعدين ازاي وامته دا قد ابنها
برعي كداب ايه دا انا شايفه منزلها من العريبه محبش ينزل عشان محدش يشوفه معها وبعد نص ساعه جه داخل العماره وبعدين وانا بوصل داليا بقولها انتي كنتي بتتناكي من عيل قد ابنك يا لبوه خافت لا ان صوتي كان عالي قالت بلاش فاضيح امشي دلوقتي
ايمان احا يا داليا يعني ضحكت علي الواد عشان لسه مش عارف حاجه ونمتي معه عاوزه تتدمري ابني طيب وحياتك لا اجيب ابنك تحت رجلي هنا واضيع صحته
انا لما سمعت كدا احاااا دي عاوزاني انيكها
برعي لما شافها وشها اتقلب واتعصبت قالها اهدي بس كدا يا ايمان انا بقولك كدا عشان تفرحي الواد شكله كان دكري وبهدلها المفروض تفرحي
ايمان افرح ايه انتا مجنون انا مش عاوزه يمشي في السكه دي هو مش شبهك صايع وضايع ده مصروف عليه ومتربي انتا واحد بتيجي تنكني هنا بفلوسي لاكن ابني مش شبهك وليا كلام تاني مع داليا الشرموطه دي
برعي لما سمع كدا زعل من كلامها وحس نفسه قليل اووي وقام يلبس وهيمشي
ايمان هنا جرت عليه برعي اهدي انا مكنتش اقصد انا كنت متعصبه بس انتا مش عارف ولادي دول بنسبه ليا ايه دا انا بتناك منك وبعمل كل حاجه وحشه عشان متجوزش واجيب ليهم جوز امه وحش حقك عليا يا برعي وانا مقدرش اعيش من غيرك عشان خاطري اقعد انا غلطانه
برعي هنا هدي شويه وقعد وقالها طيب خلاص مفيش حاجه بس انا مش وحش ولا حاجه انا بس الظروف ال عملت فيا كدا انا متعلم بس ظروفي ال خلتني ابقي بواب بس انا مش بنيكك عشان الفلوس ابدا انا حبيتك بجد يا ايمان
ايمان لما سمعت كدا راحت حضنه اووي وحقك عليا وتبوس فيه وانا كمان حبيتك. اوي يا برعي وقالت انا عملت ليك مفاجأة اطلع بره وسبني اغير واجيلك
برعي قالها مفاجاه ايه
ايمان اطلع بس بره وهغير واجيلك
انا هنا مشيت بسرعه علي اوضه حسن قبل ما برعي يطلع يشوفني لما نشوف ايه المفاجاه
وبعد شويه ايمان خرجت احاا ايه ده بدله رقص يا بنت المتناكه

J4tOI14.jpg
برعي اوووف واخيرا كان نفسي من زمان ترقصي ليا
ايمان شوفت زي ما قولتلك هعملك هدلعك وراحت ايمان مشغله اغبيه شيك شك شوك وبرعي قاعد ملط يتفرج
وكانت ايمان الحقيقه رقاصه درجه اولي
برعي هاج اووي وتقريبا كان نفسه يشوفها بترقص من زمان وزبره بقا علي اخره
وايمان ترقص قدامه تروح وتيجي عليه ولا اجدع رقاصه
برعي انتي اتعملتي كل ده امته يا شرموطه
ايمان من صغري وانا بعشق الرقص وكمان جوزي زمان كان بيموت في الرقص مكنش بيسخن غير لما ارقصله
برعي هو ليه حق يموت من ال شافه
ايمان هههههه حبت تهيج برعي وقالن بس مش جامد اوي شكلك الحقيقه انتا غير يا حبيبي
سخن برعي اووي وقام يرقص معها ويضربها علي طيزها وهيا تتضحك وراح وحضنها وهو بيرقص وبيوس فيها وايمان هنا ساحت علي الاخر في حضنه ونايمها براحه وبيوس في كل حته في جسمها لما ساحت خالص في ايده اغمي ونامت علي الارض
وانا شايف كل ده من اوضه حسن وهما يينكها في الصاله
وبعدين قلعها بدله الرقص خالص وبدا يمص في خرم طيزها وكل ما يلمس خرم طيزها بلسانه تتجنن اكتر
ايمان اووووف يا برعي مش قادره خرمي مولع ناااااار حطه بقا حطه بقا
برعي هنا بدا يحطه في طيزها جامد مش براحه زي كل مره
ايمان برعي احاااا اهدي مش كدا ده طيزي مش كسي
برعي رد عليها اسكتي يا كسمك وينيك جامد ولا سامع منها اي كلمه
وهيا تحته بتعيط بجد من الوجع وتقوله براحه يا مجنون اهدي مالك
برعي هنا قالها عشان تعرفي قميه يا بنت المتناكه بقا انا مش زي ابنك يا متناكه بدا يتعصب وشكله كان شايل في قلبه من الكلام وبينك جامد اوي ويقولها انا مين يا شرموطه

وايمان سخنت اوووي وقالت انتي دكري انتا حبيبي
برعي انا ولا ابنك يا متناكه وهو بينك قي طيزها جامد
ايمان كانت شهوتها عاليه مش حاسه بتقول ايه انتا يا حبيبي كسم ام ابني انتا ال ابني وحبيبي وكل حاجه في حياتي
برعي ايوه. كدا يا شرموطه يارخيصه اتعلمي الادب واعرفي بتتعملي مع مين انا سيدك وسيد ابنك
برعي كان مركز اووي انو يذلها ويكسرها ويضرب فيها
الفكره بقا ان ده كان عاجب ايمان وكانت سخنه علي الاخر وجابت مرتين لبن من كلامه وهو شغال ضرب ونيكها في طيزها لحد ما جاب في طيزها
ايمان اهاااااا لبنك سخن اوووي اوووووف مش قادره يا برعي بجد انتا تجنن يا حبيبي
برعي لما نزل في طيزها لبنه طلعه وفي نفس الوقت في كسها
ايمان ايه ده مالك هايج كدا ارحمني
انا كنت اول مره اشوف كدا حد لسه منزل وزبره علي اخره وفي نفس الثانيه ينيك تاني وحسيت ان برعي عاوز يثبت ليها انو مش رخيص ولا قليل وازاي اعرفها قيمتها
وبرعي بدا ينيك تاني ويشتم اكتر فيها في ابنها وكان مركز جدا في ابنها دا انتي متناكه وابنك متناك شبهك ويرزع في كسها
ايمان براحه يا مفتري براحه كسي مش قادر منك هاتهم في كسي كلهم عاوزه اجيب منك *** يكون دكر زيك
وفضل علي كدا برعي نص ساعه لحد ما جاب في كسها ونام جمبها علي الارض
وايمان حست انو لسه زعلان يا برعي متزعلش بجد انا مكنش قصدي يادكري دل انتي سيدي وحبيبي وكل حاجه في حياتي
برعي قالها خلاص اقفلي الموضوع ده دلوقتي كانت الساعه 1 بليل
برعي قالها يلا ننام يا شرموطه علي سرير ابنك. وبرعي كان جوه قلبه لا انا احسن من ابنك وهنيكك علي سريره كمان

انا هنا اتخضيت احا هيجي جوه ازاي وانا جوه كدا هيشوفني طب اعمل ايه وفتحت البلكونه بسرعه روحت استخبيت فيها طب والعمل هخرج ازاي انا كدا

ايمان لا بلاش يا برعي اوضه حسن تعالي نروح اوضتي ننام فيها
برعي لا لا انا عاوز انام فيها ولا امشي
ايمان خافت لا يمشي وقالت طيب خلاص تعالي ياحبيبي نننام جوه مقدرش ازعلك
ودخلو الاوضه جوه وهما ملط ونامو في حضن بعض
وانا مستخبي جوه البلكونه مش عارف اعمل ايه فضلت ساعه لحد ما راحو في النوم خالص وقولت اتسحب براحه وانا خارج ببص علي جسم ايمان اووف شكله حلو اووي اول مره اشوفه من قريب اوي زبري وقف هو ده وقته امشي دلوقتي بس مش وقته بص لحد يشوفك خرجت براحه وطلعت من الشقه بسلامه وروحت البيت وكان البيت ساكت وكلهم نامو وكمان شكله بابا جه انهارده عشان الخميس بيجي كل خميس داخلت اوضتي وكنت مرعوب اوي لحد يشوفني
وفضلت افكر في ال شوفته وسمعته وايمان عرفت ان حسن بينك ماما وشكلها ناويه علي نيه وحشه وناويه تنتقم من ماما فيا طب والعمل ايه فضلت افكر ومش عارف انام فتحت اللاب وحملت كل ال صورته عليه وبعدها بشويه نمت

صحي برعي علي رنه تلفونه
الووو ايوه يا امي اخبارك ايه
ام برعي انا تمام بس لازم تيجي البلد دلوقتي عمك مات
برعي امته يا امي
ام برعي لسه الصبح بسرعه يا ولدي
برعي حاضر يا امي حالا وقفل برعي ما امه
وبيصحي ايمان اصحي
ايمان في ايه
برعي انا لازم امشي حالا عمي مات ولازم اروح البلد
ايمان احااااا ده وقته لا يا برعي خليك مش هينفع انا عامله كل ده عشانك وتمشي لسه اليوم طويل
برعي اعمل ايه غصب عني يا ايمان معلش حقك عليا بس لازم امشي
ايمان ايه القرف ده انا ليه حظي وحش كدا وزعلت اوووي ايمان كانت لسه مشبعتش من برعي
برعي هعوضك الايام جايه وسبها وخرج

ايمان فصلت زعلانه وبتفكر تعمل ايه وبعدين دلوقتي اعمل ايه وانا هيجانه كدا جالها فكره

نهايه الجزء السابع
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: نبيله كرم, Zuwo, kaboelaswany و 50 آخرين
دي اول قصه ليا هنا تعبت فيها بس قصه تجنن تحسها وقعيه شويه فيها احداث تشد حاسس انها هتعجبكم اتمني ليكم مشاهده كويسه هيا هتبقي عباره عند سلسله من أجزاءكتير


عرفكم علي الشخصيات ال في القصه وازاي
بقيت ديوث و ازاي ماما اتحولت من شريفه لشرموطه وهيا وام صحبي

انا احمد 20 سنه في تانيه جامعه طخين شويه مش رياضي بحب الاكل شويه

ماما داليا 41 سنه م ن ق به دي الكل في الكل في القصه بدلعها بي دودو ماما بيضه مربربه شويه مش كيرفي بزازها كبيره طيزها كبيره لبسها في الشارع واسع شويه بس طيزها بتبان عشان كبيره شويه ودايما الناس بتبص عليها شهوه انها ***** والكل عاوز يعرف ايه تحت النقا ب ده شكلها يجنن اصلا في ال****

بابا مدحت 55 سنه صحته علي قده شغال في الاسكندرية بيجي كل اسبوع خميس وجمعه

اختي سناء 17 سنه ودي الدلوعه بتعتنا قشطه كدا بيزازها كبيره كبيره طلعه لماما ال يشوفها يقول 25 سنه بابا بيحبها اوووي اي حاجه بتعوزها تحت امرها ما هيا الدلعه بقا وانا غلبان بابا دايما يقولي مش نافع في حاجه غير الاكل نفسه اخلص جامعه واسافر واساعده في مصاريف البيت

هو الحقيقه تعب اووي ونفسي كمان اساعده


صحبي حسن ده مش صحبي يعتبر اخويه نعرف بعض من 15 سنه لما الشقه ال جبنا من يومها واحنا اصحاب جدا اروح عنده يجي عندي مامتي ده الوحيد ال في اصحابي تشيل ال**** عادي وهو موجود

ام حسن مدام ايمان ست ملبن وقشطه 45 سنه بس واخدها بالها من نفسها شويه ارمله جسمها مربربه شويه محافظه علي جسمها اووي كانت عايشه في الخليج مع جوزها بس لما جوزها مات جات هيا والعيال رجعت مصر دي بردو من ابطال القصه مع ماما

اخت حسن هايدي 19 سنه بعشقها بمعني الكلمه نفسي تحبني زي ما بحبها بس مش واخده بالها مني خالص مالهاش دور كبير في القصه

برعي البواب 27 سنه صعيدي اسمراني وناشف اوووي وعنده صحه تهز جبل ابوه مسك العماره يجي عشرين سنه و مااات من فتره وابنه مسك مكانه رغم انو صعيدي بس متعلم بس مهبدل شويه وافتكره برعي ده كووويس عشان ليها في القصه مشاهد كتير وخطيره

مراته بشريه 23 سنه بنت عمه بس غلبانه وصحتها علي قدها مش بتخلف مريضه اتحوزها عشان ابوه قبل ما يمووووت قاله خلي بالك منها واتجوزها مالهاش حد غيرك



نبدا بقا القصه الجزء الاول


كونا يوم خميس وبابا كان موجود وحسن


موجود متعودين كل يوم نسهر سوا حسن وامه
واخته وكل بيتنا نقعد نشوف فيلم وكدا

وساعات وانا وحسن نخش نقعد في الاوضه بتاعتي لوحدنا وكدا

المهم اتعشينا وبعدين شغالو فيلم وانا وحسن سبنهم وروحنا الاوضه

المهم كونا متعودين نتفرج علي سكس شغلنا فيلم سكس كان دايما حسن بيحب الامهات مش بحب سكس البنات الصغيره وكدا وانا كنت اعشق سكس المحارم احب اقري عنه وكدا واشوف افلامه

بس مكنتش معرف حسن ان انا بحي الحاجات دي بحس بكسوف وكدا وفي مره حسن بيعمل بحث كدا وبكتب ظهر ليه فوق السجل حاجات عن الدياثه والمحرمات انا هنا اتكسف اوي

قالي ايه ده ياحمد انتا بتحب الحاجات دي

اتحرجت اتكلم قالي بلاش كسوف وايه المشكله بدل بتهيج عليها عادي ما انا اهو بحب الستات الكبيره كل واحد وحسب شهوته ساعاتها ارتاحت

قولت فعلا عندك حق قالي قولي بقا ايه ال بتحبه

مثلا قصص و افلام المحارم قالي زي ايه اتحرجت اتكلم


هو فهم وعرف ان بحب نيك الام و الاخت الحاجات دي

سكت عشان ميحرجنيش

المهم هو ساعتها قال يسخني ويشوف رد فعلي

جاب مقطع لوحده منقابه شبه ماما شويه

ومعها شاب سني كدا انا هنا سخنت وزبري وقف هو فهم كدا اني هايج علي الاخر وفهم دماغي وبعدين في وسط الفيلم كدا قالي انا بحب المنقابات اوووي لما قال كدا اوووف مكنتش قادر احا لا يكون هايج علي ماما او يقصدها


خلصنا الفيلم وكنت علي اخري اول مره اهيج كدا قولت هروح الحمام واجي هو فهم اني هايج علي الاخر وعاوز اجبهم سبته ورحت


ضربتها وانا بتخيل انو نايم في حضن ماما وفشخها ضربت ودي كانت اسرع مره اضرب فيها عشره كنت هايج اووي

رجعت تاني الاوضه احاااا لقيته مطلع زبره مشغل الفيلم تاني بيضرب عشره وهو مش حاسس اني موجود في الاوضه بيقول اسم امي مصي يا داليا مصي اوووي احاا دا بيقول اسم ماما دا طلع الموضوع بجد ونفسه في ماما تمص ليه وكان زبره اكبر من بتاعي بكتير هجت علي المنظر اوووووي و سبته وطلعت وبعد عشر دقايق داخلت عليه لقيتو خلص ومغرق الاوضه قالي معلش مكنتش قادر امسك نفسي
قولته ولا يهمك يا حسن المهم انك انبسط
ضحك وقالي انبسط اووي


ساعتها امه بتقوله يالا يا حسن عشان نمشي حسن مشي

وكلهم داخلو ينامو وانا حولت انام مش عارف من التفكير ازاي افكر كدا وازاي يجي في بالي ماما مع حسن صحبي وازاي حسن يفكر في ماما كدا دي بتعتبره ابنها ايه القرف ده روحت اشرب مايه سمعت صوت كدا من عنده اوضه بابا وماما وتقريبا في مشكله قولت اسمع في ايه قربت من الباب دي كانت اول مره

اسمع بابا وماما بيتكلمو في حاجه زي دي

لقيت ماما بتقوله حرام عليك انا علي اخري ومش قارده ونفسي فيك بجد من فتره كبيره منمتش معيا وانا ست وعندي شهوه انا علي اخري

بابا قالها احنا كبرنا علي الحاجات دي يا داليا

قالت انتا ال عجزت انا لسه بصحتي لو سمحت انتا لازم تروح تشوف حتي لو هتروح لدكتور مش عيب انا تعبت بجد يامدحت ومش مستحمله
قالها دكتور ايه شكلك شهوتك جننتك روحي نامي وسبها ونام وماما علي اخرها

ماما في الوقت ده لو كانت شافت كلب كانت اتناكت منه

انا ساعتها بقول احا بجد دي ماما الشريفه دي علي اخرها ونفسها تتناك بجد وبابا شكله خلاص ودع الملاعب من زمان سبتهم ورجعت الاوضه وانا بفكر

دي ماما علي اخرها وساعتها جه في بالي تفكير ابن وسخه يخربيت فرجتي علي جروبات المحام والدياثه قولت لو حسن صحبي معها دلوقتي وشافعها في الحاله دي مش هيرحمها كان ريحها علي الاخر انا هجت مجرم ما فكرت وخلاص بقا الموضوع بيعجبني اوووي

وبعد شويه سمعت صوت باب اوضه بابا بينفتح ببص براحه بشوف مين لقيت ماما ماشيه بقميص نوم شفاف وفاجر عليها تقريبا كانت لبسه عشان بابا يهج بس هو ولا عنده اي فكره داخلت الحمام

اتاخرت ماما اوي في الحمام ايه كل ده روحت اتسحب براحه هوووبا وكانت المفاجأه ماما بتلعب في نفسها سامع اهات وتصرخ براحه احاااا دي ماما ازاي الشريفه المحترمه وحظي الحلو كان الباب مش مقفول كويس ماما حاطه فرشه الاسنان في كسها ومغمضه عنيهاو في عالم تاني واهات براحه بتقول نزلهم فيا يا برعي احاااااا وهموت يا برعي نفسي فييك اوووي انتا ال هتعوضني علي الحرمان ال انا فيه لما سمعت اسم برعي البواب ساعتها ماما نزلت كتير اوووي
وبعدها فضلت تبكي من ال هيا فيه وانا في الوقت ده صعبت اوووي وكان نفسي اساعدها نفسي ترتاح وبعدين انا رجعت علي الاوضه جري

معقوله ماما نفسها في برعي وحرمه نفسها عشان ست محترمه وخايفه علينا وعلي الفضايح صعبت عليا اووي وكان نفسي انزل جري اجيب برعي يفشخها عشان اشوفها سعيده
بس برعي فعلا لسه سن العشرينات وناشف واسمراني ماما بتختار صح بس ده ممكن يفضحها بس مستحيل ماما تخون بابا
انا بس بتخيل ان برعي ملط معها وجسمه الاسمر المعضل وزبره الكبير بين كسها
نزلت من غير ما المس زبري تاني

المنظر علي ماما وهيا بتقول اسمه وكسها ابيض شمع مفيش فيه شعره مشهد ابن وسخه يجنن

وبعدها نمت من التعب والتفكير صحيت العصر من التعب كان يوم جمعه ومفيش جامعه ماما جايه تصحيني بتقولي قوم كفايه نوم مش بتشبع صحيت روحت الحمام اخدت شاور وطلعت وبسأل ماما

فين اختي و بابا قالو نزلو ياسيدي ابوك كان واعد اختك يجيب ليها فستان وانا بقول احااا هو انا مش موجود في البيت ده مفيش مره بابا يقولي تعالي اجبك حاجه

ماما ساعتها عيب كلمه احا دي يا قليل الاداب قولت اسف يا ماما

وفي سري احاا ايه دا انتي كنتي خربها امبارح ونفسك في برعي البواب

ماما قالت اجهز ونزل جيب شويه طلبات وعشان نحضر الغدا علي ما ابوك يجي واختك قولت حاضر ما انا مش فاضي ال لي المشواير قالت تنجز بسرعه قوولت حاضر وداخلت البس اتاخرت شويه قالت ياخرا خليك انا كلمت برعي البواب

يجيب الحاجات انتا هتشل علي ما تيجي

لما قالت اسمه افتكرت كل حاجه حصلت امبارح
ماما صح نسيت اقولك انزل يا احمد روح هات الطلبات دي عشان برعي مكنش معه فلوس تكمل
الفكره ان المشوار بعيد وحسيتها بتوزعني وبتخطط لحاجه مش عارف ايه هيا
قولت لازم اعمل نفسي اني خرجت واستخبي في اي مكان في شقه

عملت نفسي نزلت فتحت الباب وقفلتو تاني وداخلت الاوضه بتاعتي براحه لما نشوف الحوار ده فيه ايه



نهايه الجزء الاول


االجزء التاني
فكرت ان انا نزلت وقالت خلاص تخد راحتها
لقتها داخلت اوضه نومها بعد شويه خرجت احاااا ايه ده ايه ال انا بشوفه ده
داخلت غيرت لبسها وطلعه بقميص نوم خفيف وضبطه نفسها علي الاخر تحسها عروسه اول مره اشوفها بشكل ده قمرر اوي وحاطه برفان معقوله مستنيه برعي هجت اووي وزبره كان علي اخره

المهم بعد شويه رن جرس الباب بتقول مين قالها انا يا ست هانم برعي حاضر جايه اهو وقبل ما تفتح بتضبط القميص وبتبين بزازها منه عشان يشوفهم اكتر طب ازاي هتفتح كدا وكل ده وانا ببص من ورا الباب براحه لما فتحت برعي لما شافها عينه هتفجر علي بزازها و جسم ماما اول مره تفتح كدا واول مره برعي يشوفها كدا قالت تعالي يا برعي دخل الحاجات المطبخ ومشت قداامه وبرعي زبره علي اخره من ال شايفه وبيلعب في زبره ييعدلو عشان متخدتش بالها بس اكيد هتخد بالها زبره كبير اوي

بس بقول في بالي معقول ماما تعمل كدا بتهيج الراجل ليه كدا

واخرتها يا ماما ناويه علي ايه المهم داخل المطبخ وماما قدامه بتخد الحاجه من ايده انا طلعت براحه اتسحب اشوف لقيت برعي مش قادر بيحك نفسه في ماما وهيا بتحط الحاجه فوق قالها عنك يامدام داليا حسيت ساعتها ان زبره رشق في ماما احااا ايه ال انا بشوفه ده بجد انا بحلم ولا ايه وازاي ماما تسيبه يحك زبره فيها برعي لما شاف انها ساكته راح هاج عليها تقفيش من بزارها


وانا ساعتها طلعت تلفوني وبصور معرفش عملت كدا ليه وبصور ليه المهم


برعي بيمسك طيزها ماما في الوقت ده بتبعدو عنه بتقوله ابعد يا برعي مينفعش كدا ايه ده وهو ولا هنا بيقولها وبرعي ولا هنا نازل بوس علي رقبتها وشكله عنده خبره عشان تهيج

انا في الوقت ده قولت ادخل انيكه ابن المتناكه ده خوفت علي ماما بس مش عارف ازاي انا ساكت احا وكمان زبري واقف علي المشهد هو بجد انل وصلت مرحله دي وبصور كمان ماما بتتناك من حد غير بابا ازاي اسيب ماما في الحاله دي واسكت انل بقيت ديوث رسمي المهم قولت اسيببو شويه كدا اشوف ماما هتعمل ايه


بعدها بشويه لقيت ماما هددت شويه وسخنت معه احاااا ايه ده ماماا بتجاوب معه وساحت علي الاخر برعي راح رافع ماما من وسطها قعدها علي الرخامه بتعت المطبخ وكشف كسها ومص فيها ويقولها احا يابنت الشرموطه كسك ابيض اووي ونضيف وضيق يا متناكه هو جوزك مش يينك ولا ايه ساعتها ماما بتقوله ده خول احااا يا ماما ازاي تقولي كدا سخن اووي برعي راح نازل بوشه علي كسها وهيا تقوله طفي ناري يا برعي طفي كان نفسي فيك من زمان قالها طب ليه ساكته علي نفسك يا متناكه وانا موجود دايما ماما ساعتها ساحت مش قادره من مصه كان بيمص زي بتوع الافلام بس كان غشيم شويه وتقريبا ماما عجبها موضوع الغشم ده تقوله اكتر اكتر يا برعي وصوتها عالي اوي قال دا انتي شرموطه بقا امال عامله نفسك شريفه العماره ليه يا متناكه وهيا ولا قالت كلمه علي كلامه في عالم تاني راحت جابت في وشه لبنها كتير اوي بيقولها احا ايه كل ده يامرا دا انا اول مره اشوف واحده تنزل بطريقه دي راح سابها ومطلع زبره وقالها مصي مسكت زبره زي المجنونه وحريفه في مص الزب الواد برعي قالها ايه ده انتي بجد حلوه اوووي في المص اتعلمت المص ده ازاي قالت بشوفه في افلام السكس قالها انا قولت احا ازاي ماما بتتفرج علي سكس وشرموطه من امته كدا واحنا لو حاسين بي حاجه برعي بيقولها احا بتتفرجي علي سكس قالت اعمل ايه ما ابو احمد مش عارف يكيفني فضلت تمص لحد ما نزل ساعتها فضل يبوس شويه لحد ما سخن تاني وراح رفيعها علي الحوض ورافع رجليها ولسه بيلمس بزبره في كسها اتكهربت وهيغمي عليها ما هيا ومسكت وسطه جامممد من سنين ولا حست بي متعه في الوقت ده رن تلفونها اتخضت راحت بسرعه تشوف مين لقت بابا بيقولها انو علي بابا الشارع اجبلك حاجه من تحت قالت اهااااا بتفكر كدا هات سمنه عشان خلصت هيا كانت بتأخرو بس عشان يلحق يمشي برعي قفلت مع بابا وقالت لبرعي انزل دلوقتي بسرعه جوزي جاي بسرعه برعي هو ده وقته يا استاذ مدحت لبس هدومه ونزل جري وماما بتكلم نفسها هو ده وقته ياخرا حتي مش عارفه اتكيف بسببك مش كفايه مش عارف تكيفني
ماما راحت توصل برعي عند الباب وقبل ما تفتح راح مسكها ونزل فيها بوس تقريبا برعي كان هيتجنن علي ماما واول مره يشوف ست كدا
ماما يا برعي مش وقته انزل دلوقتي ابو احمد تحت راح ضربها جامد علي طيزها صرخت وسبها ونزل
ماما جري علي الاوضه تغير هدومها قبل ما ابويا يشوفها كدا ويشك في حاجه اصل مش متعودين ابدا ماما تلبس قميص نوم في الشقه ابدا




وانا داخلت اوضتي ووقفت تصوير بعد ما جبت مرتين من ال انا شوفته معقول ماما كدا طب ازاي ماما ست محترمه جدااا ابويا السبب ممكن عشان مش بيرحها شوفت اخرتها يابابا ماما عملت ايه وليها حق بردو مش زعلان منها هيا ست وليها شهوتها بس الواد برعي ده طلع خطير اووي وزبره كبير فشخ انا لما شوفته خوفت علي ماما
ماما مش متعوده علي كدا الواد شب وبصحته وغشيم بس بردو ماما لسه بصحتها وتقدر تستحمل عشره زي برعي كل ده بيني وبين نفسي مش قادر انسي مشهد وبرعي حاطط راسه في كس ماما وماما بتجيب وبتغرق وشه احاااا وبتمص ولا اجدع شرموطه طب ازاي كدا وبطلع تلفوني اشوف المشهد جت تالت مره اوووف حولت اتسحب واطلع بره الشقه من غير ما ماماتحس وبعد نص ساعه رجعت لقت بابا جه واختي
والغريبه ان ماما مسالتش فين الحاجه ياحمد لدرجه دي ال حصل بردو مش شويه



بقولها

عملتي الاكل

ماما علي النار اهو نص ساعه بكتير

روحت رميت كلمه كدا برعي جاب كل حاجه ولا نسي لما جبت سرته وشها اتغير
بترد بتقول ماما برعي ده مفيش اسرع منه بينجز كل حاجه

في بالي فعلا بينجز كل حاجه يا شرموطه




ببص في وش ماما حستها وشها منور تقريبا كان نفسي من زمان في كدا ان بعد الصبر ده كله اتعوضت بشب لسه بصحته ومختلف عن شباب القاهره راجل وناشف رغم انو قريب من سن ابنها بس عنده خبره كبيره عنه بس فرحه ما تمت ابوي خرب كل حاجه عليها





داخلت الاوضه مش قادر ابطل تفكير في الحصل وهل ده اخرتها ولا في حاجات تانيه





ماما جهزت الاكل واكلنا وكنت جعان اووي ما انا جبت ثالت مرات وبابا يقولي براحه يا عجل مش كدا وانا بقوله جعان وبين نفسي كدا ما انتا لو شوفت ال شوفت مش هتقول كدا وماما سرحانه وهيا بتكل
وبابا بيقولها مالك كدا يا داليا بتقوله مفيش انا بكل اهو ومش سرحانه تعبانه شويه كدا


قالها سلامتك يا قلبي نروح نكشف عليكي قالت لا مش مستاهله وخلصان اكل وبعدها اختي شالت الاكل مع ماما وداخلت تقيس الفستان عشان نشوفه عليها كان قمر عليها اووي جامده فيه فشخ ماما طول اليوم مش معنا وبابا نزل مع اصحابه تحت وانا نزلت معه روحت عند حسن اغير جو شويه اتصلت بحسن وقالي تعالي نلعب بلاستيشن شويه عندنا روحت خطبت وكنت فرحان عشان هشوف اخته بحبها اووي فتحت ام حسن ام حسن غير ماما خالص لبسها غير علي الموضه فرس فتح كنت اول مره اركز معها كدا بعد من ال شوفته من ماما بتقولي اتفضل يا احمد حسن جوه في الاوضه خش عنده وتشرب ايه

قولتها اي حد من ايدك العسل دي ضحكت وقالت حاضر يا باكش

داخلت لحسن جوه ايه يا ابو علي فينك قالي انتا ال فينك مختفي كدا ولا سالت خالص عليا امبارح غريبه قولت كنت تعبان شويه اكيد مش هقوله تعبان من برعي وماما مثلا

قالي سلامتك تعالي بقا عشان حملت فيلم يجنن لوحده منتقبه تقريبا عجبه الموضوع شغل الفيلم

من هنا بدأ يقول كلام اول مره اسمه منه قالي تعرف ان المنتقبه دي كلهم شمال ومستخبين في النقاااب قالي نفسي انيك واحده تكون منتقبه اوووي انا سمعت من هنا وجه في بالي احا اوووف علي الهيجان دا اكيد يقصد ماما في بالي كدا اشوفه وهو بيفشخها اووي منظر رهيب لما اشوف ماما مع صحبي قد سني زبري هنا وقف
وافتكر برعي وقد ايه ماما تعبانه ومحتاجه

وبيكلمني وانا مش هنا قالي ياحمد بكلمك انتا سرحان في ايه وماله زبرك واقف علي الاخر ليه كدا

ساعتها رديت رد غريب قولت فعلا المنتقبه دول شمال اوووي احاا بجد دي ماما منتقبه ازاي اقول كدا قالي هو هاج لما سمع وانا بقول كدا زبره كان علي اخره وتقريبا فهم كل حاجه اني بهيج علي الكلام ده راح قال وكمان ياحمد نفسي في واحده تكون سن 41 قال نفس سن ماما وتكون مربره كل كلمه بيقولها نفس تفصيل ماما وحسيت انو يقصد

قالي تعرف هعمل فيها ايه رديت بصوت منح ايييه

قالي هفشخ طيزها وكسها وهنيك كل تفصيله في جسمها لحد ما تقول ارحمني انا دوخت من كلامه وكنت هجبهم علي نفسي من الشهوه والهايج وبتخيل ان ماما تحته بقوله بس السن ده هتقدير عليه قالي عيب عليك هيا تيجي بس وانا افشخها قالي تعرف في واحده اعرفها ونفسي اعمل معها كدا في عقلي لا كدا كتير يا وابن الوسخه بس كان رد فعلي كله دياثه وبقوله طب ما تنكها استغرب من الرد وفضل ثواني سرحان مكنش متوقع ردي ابن الوسخه النجس دا ناقص اقوله تعالي نام مع ماما

قالي الفتره الجايه ناوي احاول معها هيا صعبه شويه بس ناوي

رديت بقوله يا حسن مفيش حاجه صعبه

قالي انتا شايف كدا قولت اها راح سعتها قالي هروح الحمام وعرفت انو اكيد هيجبهم علي كلامي

انا اصلا كنت نزلت علي نفسي لبن من غير ما احس كنت في درجه هيجان فوق الوصف

معقوله وصلت لمرحله دي بقيت ديوث رسمي

مقروف من نفسي وفي نفس الوقت هيجان اووي من ال بعمله ده صورت ماما مع برعي وحسن صحبي عاوز يقولي ياخول انا اقصد امك افهم بقا يا ديوث وانا وصلت لمرحله دياثه كبيره وساكت

المهم حسن دخل الاوضه وخد باله من لبني نازل في هدومي مشيت من عند حسن بليل اخر السهره وروحت البيت شغلت فيديو برعي بقيت مدمن الفيديو ده ضربت عشره ونمت



صحيت تاني يوم كان عندي جامعه عديت علي حسن ومشيت روحنا سوا وبعدين جات في بالي فكره بنت وسخه قولت لازم اهيج حسن علي ماما

فكرت لما خلصنا جامعه قولت لحسن تعالي عندي البيت شويه كان العصر والوقت ده ماما بتكون واخده رحتها في البيت يعني مفيش حد غريب بيجي معيا الوقت وانا جاي كان حسن بيروح بيته وانا باجي علي البيت هيا متعوده دايما اني باجي في الوقت ده لوحدي اخدت حسن روحت خبطت فتحت طبعا اووف وهيا لبسه عبايه شفافه علي الاخر وتحتها اندر شفاف كان اول مره يشوفها حسن بمنظر ده لما شافت حسن وشها احمر اووي واتكسفت انو شافها كدا حسن حسيته عينه هتنفجر علي ماما وجسمها قالت هو حسن معاك يا حمد رديت اها ماما داخل حسن وعينه مش بتتشال عن طيز ماما داخل الاوضه وهو زبره علي اخره حسيته هاااااج فشخ اول مره اشوفه بحاله دي

ماما بتقولي تعالي ياحمد عاوزك ايه يازفت انتا مش تتصل ان حسن جاي معاك انتا مش شايف انا لبسه ايه بحسبك انتا لوحدك يازفت ازاي يشوفني بلمنظر ده كل جسمي باين رديت بكل بجاحه ياماما ده حسن يعتبرك زي قالت لا طبعا هو صحبك وانا بحبه وكل حاجه بس مينفعش يشوفني كدا قولت اسف ياماما المره الجايه لو جاي معيا هتصل طب يلا غور اما اخش اغير واجيلكم تشربو ايه ماما رغم انها شرقانه بس حسيت انها انكسفت اوي

بس في نفس الوقت هجت اووي من نظره حسن ليها اول مره يشوف ماما بشكل ده

دخلت لحسن قالي في حاجه ولا ايه رديت بقوله لا سيدي ماما انكسفت اووي انك شوفتها بلبس ده استغرب اني بقوله كدا

رد قالي عادي دي زي ماما انا بردو قولت ليها كدا حسن ده اخويا وابنك عادي

كدا حسن فهم اني اقصد اخليه يجي الوقت ده عشان يشوف ماما بلمنظر ده قال في باله احا الواد ده شكله خلاص عاوزني اركب امه المتناك ده وحياتك يا حمد لا انكها وبكره تشوف بقوله اااااااايه سرحان يا ايه ياسطا قالي لا مفيش انا هروح الحمام وهنا عرفت انو رايح يضرب عشره علي المشهد ده اوووف وكمان الصبح وانا داخل الحمام شوفت كام اندر لماما اكيد هيشوفهم دلوقتي اووف علي الهيجان ده دخل حسن الحمام وعلي اخره طلع زبره ويقول احااا يابن الشرموطه ازاي تسبني اشوف امك كدا اوووف ايه ده اندر امه طلع الاندر وحطه علي زبره وسرحان وماسك زبره بيتخيل ماما المهم ضرب علي اندر ماما غصب عنه احاااااا راح ساب الاندر وطلع علطول وعليه لبنه جه الاوضه ايه يابني اتاخرت ليه كدا قالي معلش، بطني كانت تعباني شويه وانا في بالي متاكد انو ضرب عشره بعد شويه جات ماما قالت تشربو ايه يا حلوين مكسوفه شويه من حسن قالها اي حاجه يا قمر الحته انكسفت ومشت دا بيعكسها قدامي وعينه علي طيزها



بقوله يا حسن هروح الحمام واجي قالي هات تلفونك كدا اكلم ماما عشان اقولها اني عندك تلفوني فاصل شحن اطمنها بس قولت اتفضل قالي استني ياحمد هات الباسورد قولت ليه عادي وسبته ورحت الحمام احااااااا ايه ده دا ضرب علي اندر ماما اوووف انا هنا روحت في دنيا تانيه ونزلت مرتين علي ريحته ولبنه في اندر ماما في نفس اللحظه احاااااا ايه ده التلفون في ايده وعليه فيديو ماما مع برعي

نهايه الجزء التاني
رايق كمل ومتاخرش
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon, mgm159, ديوث.ماما و شخص آخر
دي اول قصه ليا هنا تعبت فيها بس قصه تجنن تحسها وقعيه شويه فيها احداث تشد حاسس انها هتعجبكم اتمني ليكم مشاهده كويسه هيا هتبقي عباره عند سلسله من أجزاءكتير


عرفكم علي الشخصيات ال في القصه وازاي
بقيت ديوث و ازاي ماما اتحولت من شريفه لشرموطه وهيا وام صحبي

انا احمد 20 سنه في تانيه جامعه طخين شويه مش رياضي بحب الاكل شويه

ماما داليا 41 سنه م ن ق به دي الكل في الكل في القصه بدلعها بي دودو ماما بيضه مربربه شويه مش كيرفي بزازها كبيره طيزها كبيره لبسها في الشارع واسع شويه بس طيزها بتبان عشان كبيره شويه ودايما الناس بتبص عليها شهوه انها ***** والكل عاوز يعرف ايه تحت النقا ب ده شكلها يجنن اصلا في ال****

بابا مدحت 55 سنه صحته علي قده شغال في الاسكندرية بيجي كل اسبوع خميس وجمعه

اختي سناء 17 سنه ودي الدلوعه بتعتنا قشطه كدا بيزازها كبيره كبيره طلعه لماما ال يشوفها يقول 25 سنه بابا بيحبها اوووي اي حاجه بتعوزها تحت امرها ما هيا الدلعه بقا وانا غلبان بابا دايما يقولي مش نافع في حاجه غير الاكل نفسه اخلص جامعه واسافر واساعده في مصاريف البيت

هو الحقيقه تعب اووي ونفسي كمان اساعده


صحبي حسن ده مش صحبي يعتبر اخويه نعرف بعض من 15 سنه لما الشقه ال جبنا من يومها واحنا اصحاب جدا اروح عنده يجي عندي مامتي ده الوحيد ال في اصحابي تشيل ال**** عادي وهو موجود

ام حسن مدام ايمان ست ملبن وقشطه 45 سنه بس واخدها بالها من نفسها شويه ارمله جسمها مربربه شويه محافظه علي جسمها اووي كانت عايشه في الخليج مع جوزها بس لما جوزها مات جات هيا والعيال رجعت مصر دي بردو من ابطال القصه مع ماما

اخت حسن هايدي 19 سنه بعشقها بمعني الكلمه نفسي تحبني زي ما بحبها بس مش واخده بالها مني خالص مالهاش دور كبير في القصه

برعي البواب 27 سنه صعيدي اسمراني وناشف اوووي وعنده صحه تهز جبل ابوه مسك العماره يجي عشرين سنه و مااات من فتره وابنه مسك مكانه رغم انو صعيدي بس متعلم بس مهبدل شويه وافتكره برعي ده كووويس عشان ليها في القصه مشاهد كتير وخطيره

مراته بشريه 23 سنه بنت عمه بس غلبانه وصحتها علي قدها مش بتخلف مريضه اتحوزها عشان ابوه قبل ما يمووووت قاله خلي بالك منها واتجوزها مالهاش حد غيرك



نبدا بقا القصه الجزء الاول


كونا يوم خميس وبابا كان موجود وحسن


موجود متعودين كل يوم نسهر سوا حسن وامه
واخته وكل بيتنا نقعد نشوف فيلم وكدا

وساعات وانا وحسن نخش نقعد في الاوضه بتاعتي لوحدنا وكدا

المهم اتعشينا وبعدين شغالو فيلم وانا وحسن سبنهم وروحنا الاوضه

المهم كونا متعودين نتفرج علي سكس شغلنا فيلم سكس كان دايما حسن بيحب الامهات مش بحب سكس البنات الصغيره وكدا وانا كنت اعشق سكس المحارم احب اقري عنه وكدا واشوف افلامه

بس مكنتش معرف حسن ان انا بحي الحاجات دي بحس بكسوف وكدا وفي مره حسن بيعمل بحث كدا وبكتب ظهر ليه فوق السجل حاجات عن الدياثه والمحرمات انا هنا اتكسف اوي

قالي ايه ده ياحمد انتا بتحب الحاجات دي

اتحرجت اتكلم قالي بلاش كسوف وايه المشكله بدل بتهيج عليها عادي ما انا اهو بحب الستات الكبيره كل واحد وحسب شهوته ساعاتها ارتاحت

قولت فعلا عندك حق قالي قولي بقا ايه ال بتحبه

مثلا قصص و افلام المحارم قالي زي ايه اتحرجت اتكلم


هو فهم وعرف ان بحب نيك الام و الاخت الحاجات دي

سكت عشان ميحرجنيش

المهم هو ساعتها قال يسخني ويشوف رد فعلي

جاب مقطع لوحده منقابه شبه ماما شويه

ومعها شاب سني كدا انا هنا سخنت وزبري وقف هو فهم كدا اني هايج علي الاخر وفهم دماغي وبعدين في وسط الفيلم كدا قالي انا بحب المنقابات اوووي لما قال كدا اوووف مكنتش قادر احا لا يكون هايج علي ماما او يقصدها


خلصنا الفيلم وكنت علي اخري اول مره اهيج كدا قولت هروح الحمام واجي هو فهم اني هايج علي الاخر وعاوز اجبهم سبته ورحت


ضربتها وانا بتخيل انو نايم في حضن ماما وفشخها ضربت ودي كانت اسرع مره اضرب فيها عشره كنت هايج اووي

رجعت تاني الاوضه احاااا لقيته مطلع زبره مشغل الفيلم تاني بيضرب عشره وهو مش حاسس اني موجود في الاوضه بيقول اسم امي مصي يا داليا مصي اوووي احاا دا بيقول اسم ماما دا طلع الموضوع بجد ونفسه في ماما تمص ليه وكان زبره اكبر من بتاعي بكتير هجت علي المنظر اوووووي و سبته وطلعت وبعد عشر دقايق داخلت عليه لقيتو خلص ومغرق الاوضه قالي معلش مكنتش قادر امسك نفسي
قولته ولا يهمك يا حسن المهم انك انبسط
ضحك وقالي انبسط اووي


ساعتها امه بتقوله يالا يا حسن عشان نمشي حسن مشي

وكلهم داخلو ينامو وانا حولت انام مش عارف من التفكير ازاي افكر كدا وازاي يجي في بالي ماما مع حسن صحبي وازاي حسن يفكر في ماما كدا دي بتعتبره ابنها ايه القرف ده روحت اشرب مايه سمعت صوت كدا من عنده اوضه بابا وماما وتقريبا في مشكله قولت اسمع في ايه قربت من الباب دي كانت اول مره

اسمع بابا وماما بيتكلمو في حاجه زي دي

لقيت ماما بتقوله حرام عليك انا علي اخري ومش قارده ونفسي فيك بجد من فتره كبيره منمتش معيا وانا ست وعندي شهوه انا علي اخري

بابا قالها احنا كبرنا علي الحاجات دي يا داليا

قالت انتا ال عجزت انا لسه بصحتي لو سمحت انتا لازم تروح تشوف حتي لو هتروح لدكتور مش عيب انا تعبت بجد يامدحت ومش مستحمله
قالها دكتور ايه شكلك شهوتك جننتك روحي نامي وسبها ونام وماما علي اخرها

ماما في الوقت ده لو كانت شافت كلب كانت اتناكت منه

انا ساعتها بقول احا بجد دي ماما الشريفه دي علي اخرها ونفسها تتناك بجد وبابا شكله خلاص ودع الملاعب من زمان سبتهم ورجعت الاوضه وانا بفكر

دي ماما علي اخرها وساعتها جه في بالي تفكير ابن وسخه يخربيت فرجتي علي جروبات المحام والدياثه قولت لو حسن صحبي معها دلوقتي وشافعها في الحاله دي مش هيرحمها كان ريحها علي الاخر انا هجت مجرم ما فكرت وخلاص بقا الموضوع بيعجبني اوووي

وبعد شويه سمعت صوت باب اوضه بابا بينفتح ببص براحه بشوف مين لقيت ماما ماشيه بقميص نوم شفاف وفاجر عليها تقريبا كانت لبسه عشان بابا يهج بس هو ولا عنده اي فكره داخلت الحمام

اتاخرت ماما اوي في الحمام ايه كل ده روحت اتسحب براحه هوووبا وكانت المفاجأه ماما بتلعب في نفسها سامع اهات وتصرخ براحه احاااا دي ماما ازاي الشريفه المحترمه وحظي الحلو كان الباب مش مقفول كويس ماما حاطه فرشه الاسنان في كسها ومغمضه عنيهاو في عالم تاني واهات براحه بتقول نزلهم فيا يا برعي احاااااا وهموت يا برعي نفسي فييك اوووي انتا ال هتعوضني علي الحرمان ال انا فيه لما سمعت اسم برعي البواب ساعتها ماما نزلت كتير اوووي
وبعدها فضلت تبكي من ال هيا فيه وانا في الوقت ده صعبت اوووي وكان نفسي اساعدها نفسي ترتاح وبعدين انا رجعت علي الاوضه جري

معقوله ماما نفسها في برعي وحرمه نفسها عشان ست محترمه وخايفه علينا وعلي الفضايح صعبت عليا اووي وكان نفسي انزل جري اجيب برعي يفشخها عشان اشوفها سعيده
بس برعي فعلا لسه سن العشرينات وناشف واسمراني ماما بتختار صح بس ده ممكن يفضحها بس مستحيل ماما تخون بابا
انا بس بتخيل ان برعي ملط معها وجسمه الاسمر المعضل وزبره الكبير بين كسها
نزلت من غير ما المس زبري تاني

المنظر علي ماما وهيا بتقول اسمه وكسها ابيض شمع مفيش فيه شعره مشهد ابن وسخه يجنن

وبعدها نمت من التعب والتفكير صحيت العصر من التعب كان يوم جمعه ومفيش جامعه ماما جايه تصحيني بتقولي قوم كفايه نوم مش بتشبع صحيت روحت الحمام اخدت شاور وطلعت وبسأل ماما

فين اختي و بابا قالو نزلو ياسيدي ابوك كان واعد اختك يجيب ليها فستان وانا بقول احااا هو انا مش موجود في البيت ده مفيش مره بابا يقولي تعالي اجبك حاجه

ماما ساعتها عيب كلمه احا دي يا قليل الاداب قولت اسف يا ماما

وفي سري احاا ايه دا انتي كنتي خربها امبارح ونفسك في برعي البواب

ماما قالت اجهز ونزل جيب شويه طلبات وعشان نحضر الغدا علي ما ابوك يجي واختك قولت حاضر ما انا مش فاضي ال لي المشواير قالت تنجز بسرعه قوولت حاضر وداخلت البس اتاخرت شويه قالت ياخرا خليك انا كلمت برعي البواب

يجيب الحاجات انتا هتشل علي ما تيجي

لما قالت اسمه افتكرت كل حاجه حصلت امبارح
ماما صح نسيت اقولك انزل يا احمد روح هات الطلبات دي عشان برعي مكنش معه فلوس تكمل
الفكره ان المشوار بعيد وحسيتها بتوزعني وبتخطط لحاجه مش عارف ايه هيا
قولت لازم اعمل نفسي اني خرجت واستخبي في اي مكان في شقه

عملت نفسي نزلت فتحت الباب وقفلتو تاني وداخلت الاوضه بتاعتي براحه لما نشوف الحوار ده فيه ايه



نهايه الجزء الاول


االجزء التاني
فكرت ان انا نزلت وقالت خلاص تخد راحتها
لقتها داخلت اوضه نومها بعد شويه خرجت احاااا ايه ده ايه ال انا بشوفه ده
داخلت غيرت لبسها وطلعه بقميص نوم خفيف وضبطه نفسها علي الاخر تحسها عروسه اول مره اشوفها بشكل ده قمرر اوي وحاطه برفان معقوله مستنيه برعي هجت اووي وزبره كان علي اخره

المهم بعد شويه رن جرس الباب بتقول مين قالها انا يا ست هانم برعي حاضر جايه اهو وقبل ما تفتح بتضبط القميص وبتبين بزازها منه عشان يشوفهم اكتر طب ازاي هتفتح كدا وكل ده وانا ببص من ورا الباب براحه لما فتحت برعي لما شافها عينه هتفجر علي بزازها و جسم ماما اول مره تفتح كدا واول مره برعي يشوفها كدا قالت تعالي يا برعي دخل الحاجات المطبخ ومشت قداامه وبرعي زبره علي اخره من ال شايفه وبيلعب في زبره ييعدلو عشان متخدتش بالها بس اكيد هتخد بالها زبره كبير اوي

بس بقول في بالي معقول ماما تعمل كدا بتهيج الراجل ليه كدا

واخرتها يا ماما ناويه علي ايه المهم داخل المطبخ وماما قدامه بتخد الحاجه من ايده انا طلعت براحه اتسحب اشوف لقيت برعي مش قادر بيحك نفسه في ماما وهيا بتحط الحاجه فوق قالها عنك يامدام داليا حسيت ساعتها ان زبره رشق في ماما احااا ايه ال انا بشوفه ده بجد انا بحلم ولا ايه وازاي ماما تسيبه يحك زبره فيها برعي لما شاف انها ساكته راح هاج عليها تقفيش من بزارها


وانا ساعتها طلعت تلفوني وبصور معرفش عملت كدا ليه وبصور ليه المهم


برعي بيمسك طيزها ماما في الوقت ده بتبعدو عنه بتقوله ابعد يا برعي مينفعش كدا ايه ده وهو ولا هنا بيقولها وبرعي ولا هنا نازل بوس علي رقبتها وشكله عنده خبره عشان تهيج

انا في الوقت ده قولت ادخل انيكه ابن المتناكه ده خوفت علي ماما بس مش عارف ازاي انا ساكت احا وكمان زبري واقف علي المشهد هو بجد انل وصلت مرحله دي وبصور كمان ماما بتتناك من حد غير بابا ازاي اسيب ماما في الحاله دي واسكت انل بقيت ديوث رسمي المهم قولت اسيببو شويه كدا اشوف ماما هتعمل ايه


بعدها بشويه لقيت ماما هددت شويه وسخنت معه احاااا ايه ده ماماا بتجاوب معه وساحت علي الاخر برعي راح رافع ماما من وسطها قعدها علي الرخامه بتعت المطبخ وكشف كسها ومص فيها ويقولها احا يابنت الشرموطه كسك ابيض اووي ونضيف وضيق يا متناكه هو جوزك مش يينك ولا ايه ساعتها ماما بتقوله ده خول احااا يا ماما ازاي تقولي كدا سخن اووي برعي راح نازل بوشه علي كسها وهيا تقوله طفي ناري يا برعي طفي كان نفسي فيك من زمان قالها طب ليه ساكته علي نفسك يا متناكه وانا موجود دايما ماما ساعتها ساحت مش قادره من مصه كان بيمص زي بتوع الافلام بس كان غشيم شويه وتقريبا ماما عجبها موضوع الغشم ده تقوله اكتر اكتر يا برعي وصوتها عالي اوي قال دا انتي شرموطه بقا امال عامله نفسك شريفه العماره ليه يا متناكه وهيا ولا قالت كلمه علي كلامه في عالم تاني راحت جابت في وشه لبنها كتير اوي بيقولها احا ايه كل ده يامرا دا انا اول مره اشوف واحده تنزل بطريقه دي راح سابها ومطلع زبره وقالها مصي مسكت زبره زي المجنونه وحريفه في مص الزب الواد برعي قالها ايه ده انتي بجد حلوه اوووي في المص اتعلمت المص ده ازاي قالت بشوفه في افلام السكس قالها انا قولت احا ازاي ماما بتتفرج علي سكس وشرموطه من امته كدا واحنا لو حاسين بي حاجه برعي بيقولها احا بتتفرجي علي سكس قالت اعمل ايه ما ابو احمد مش عارف يكيفني فضلت تمص لحد ما نزل ساعتها فضل يبوس شويه لحد ما سخن تاني وراح رفيعها علي الحوض ورافع رجليها ولسه بيلمس بزبره في كسها اتكهربت وهيغمي عليها ما هيا ومسكت وسطه جامممد من سنين ولا حست بي متعه في الوقت ده رن تلفونها اتخضت راحت بسرعه تشوف مين لقت بابا بيقولها انو علي بابا الشارع اجبلك حاجه من تحت قالت اهااااا بتفكر كدا هات سمنه عشان خلصت هيا كانت بتأخرو بس عشان يلحق يمشي برعي قفلت مع بابا وقالت لبرعي انزل دلوقتي بسرعه جوزي جاي بسرعه برعي هو ده وقته يا استاذ مدحت لبس هدومه ونزل جري وماما بتكلم نفسها هو ده وقته ياخرا حتي مش عارفه اتكيف بسببك مش كفايه مش عارف تكيفني
ماما راحت توصل برعي عند الباب وقبل ما تفتح راح مسكها ونزل فيها بوس تقريبا برعي كان هيتجنن علي ماما واول مره يشوف ست كدا
ماما يا برعي مش وقته انزل دلوقتي ابو احمد تحت راح ضربها جامد علي طيزها صرخت وسبها ونزل
ماما جري علي الاوضه تغير هدومها قبل ما ابويا يشوفها كدا ويشك في حاجه اصل مش متعودين ابدا ماما تلبس قميص نوم في الشقه ابدا




وانا داخلت اوضتي ووقفت تصوير بعد ما جبت مرتين من ال انا شوفته معقول ماما كدا طب ازاي ماما ست محترمه جدااا ابويا السبب ممكن عشان مش بيرحها شوفت اخرتها يابابا ماما عملت ايه وليها حق بردو مش زعلان منها هيا ست وليها شهوتها بس الواد برعي ده طلع خطير اووي وزبره كبير فشخ انا لما شوفته خوفت علي ماما
ماما مش متعوده علي كدا الواد شب وبصحته وغشيم بس بردو ماما لسه بصحتها وتقدر تستحمل عشره زي برعي كل ده بيني وبين نفسي مش قادر انسي مشهد وبرعي حاطط راسه في كس ماما وماما بتجيب وبتغرق وشه احاااا وبتمص ولا اجدع شرموطه طب ازاي كدا وبطلع تلفوني اشوف المشهد جت تالت مره اوووف حولت اتسحب واطلع بره الشقه من غير ما ماماتحس وبعد نص ساعه رجعت لقت بابا جه واختي
والغريبه ان ماما مسالتش فين الحاجه ياحمد لدرجه دي ال حصل بردو مش شويه



بقولها

عملتي الاكل

ماما علي النار اهو نص ساعه بكتير

روحت رميت كلمه كدا برعي جاب كل حاجه ولا نسي لما جبت سرته وشها اتغير
بترد بتقول ماما برعي ده مفيش اسرع منه بينجز كل حاجه

في بالي فعلا بينجز كل حاجه يا شرموطه




ببص في وش ماما حستها وشها منور تقريبا كان نفسي من زمان في كدا ان بعد الصبر ده كله اتعوضت بشب لسه بصحته ومختلف عن شباب القاهره راجل وناشف رغم انو قريب من سن ابنها بس عنده خبره كبيره عنه بس فرحه ما تمت ابوي خرب كل حاجه عليها





داخلت الاوضه مش قادر ابطل تفكير في الحصل وهل ده اخرتها ولا في حاجات تانيه





ماما جهزت الاكل واكلنا وكنت جعان اووي ما انا جبت ثالت مرات وبابا يقولي براحه يا عجل مش كدا وانا بقوله جعان وبين نفسي كدا ما انتا لو شوفت ال شوفت مش هتقول كدا وماما سرحانه وهيا بتكل
وبابا بيقولها مالك كدا يا داليا بتقوله مفيش انا بكل اهو ومش سرحانه تعبانه شويه كدا


قالها سلامتك يا قلبي نروح نكشف عليكي قالت لا مش مستاهله وخلصان اكل وبعدها اختي شالت الاكل مع ماما وداخلت تقيس الفستان عشان نشوفه عليها كان قمر عليها اووي جامده فيه فشخ ماما طول اليوم مش معنا وبابا نزل مع اصحابه تحت وانا نزلت معه روحت عند حسن اغير جو شويه اتصلت بحسن وقالي تعالي نلعب بلاستيشن شويه عندنا روحت خطبت وكنت فرحان عشان هشوف اخته بحبها اووي فتحت ام حسن ام حسن غير ماما خالص لبسها غير علي الموضه فرس فتح كنت اول مره اركز معها كدا بعد من ال شوفته من ماما بتقولي اتفضل يا احمد حسن جوه في الاوضه خش عنده وتشرب ايه

قولتها اي حد من ايدك العسل دي ضحكت وقالت حاضر يا باكش

داخلت لحسن جوه ايه يا ابو علي فينك قالي انتا ال فينك مختفي كدا ولا سالت خالص عليا امبارح غريبه قولت كنت تعبان شويه اكيد مش هقوله تعبان من برعي وماما مثلا

قالي سلامتك تعالي بقا عشان حملت فيلم يجنن لوحده منتقبه تقريبا عجبه الموضوع شغل الفيلم

من هنا بدأ يقول كلام اول مره اسمه منه قالي تعرف ان المنتقبه دي كلهم شمال ومستخبين في النقاااب قالي نفسي انيك واحده تكون منتقبه اوووي انا سمعت من هنا وجه في بالي احا اوووف علي الهيجان دا اكيد يقصد ماما في بالي كدا اشوفه وهو بيفشخها اووي منظر رهيب لما اشوف ماما مع صحبي قد سني زبري هنا وقف
وافتكر برعي وقد ايه ماما تعبانه ومحتاجه

وبيكلمني وانا مش هنا قالي ياحمد بكلمك انتا سرحان في ايه وماله زبرك واقف علي الاخر ليه كدا

ساعتها رديت رد غريب قولت فعلا المنتقبه دول شمال اوووي احاا بجد دي ماما منتقبه ازاي اقول كدا قالي هو هاج لما سمع وانا بقول كدا زبره كان علي اخره وتقريبا فهم كل حاجه اني بهيج علي الكلام ده راح قال وكمان ياحمد نفسي في واحده تكون سن 41 قال نفس سن ماما وتكون مربره كل كلمه بيقولها نفس تفصيل ماما وحسيت انو يقصد

قالي تعرف هعمل فيها ايه رديت بصوت منح ايييه

قالي هفشخ طيزها وكسها وهنيك كل تفصيله في جسمها لحد ما تقول ارحمني انا دوخت من كلامه وكنت هجبهم علي نفسي من الشهوه والهايج وبتخيل ان ماما تحته بقوله بس السن ده هتقدير عليه قالي عيب عليك هيا تيجي بس وانا افشخها قالي تعرف في واحده اعرفها ونفسي اعمل معها كدا في عقلي لا كدا كتير يا وابن الوسخه بس كان رد فعلي كله دياثه وبقوله طب ما تنكها استغرب من الرد وفضل ثواني سرحان مكنش متوقع ردي ابن الوسخه النجس دا ناقص اقوله تعالي نام مع ماما

قالي الفتره الجايه ناوي احاول معها هيا صعبه شويه بس ناوي

رديت بقوله يا حسن مفيش حاجه صعبه

قالي انتا شايف كدا قولت اها راح سعتها قالي هروح الحمام وعرفت انو اكيد هيجبهم علي كلامي

انا اصلا كنت نزلت علي نفسي لبن من غير ما احس كنت في درجه هيجان فوق الوصف

معقوله وصلت لمرحله دي بقيت ديوث رسمي

مقروف من نفسي وفي نفس الوقت هيجان اووي من ال بعمله ده صورت ماما مع برعي وحسن صحبي عاوز يقولي ياخول انا اقصد امك افهم بقا يا ديوث وانا وصلت لمرحله دياثه كبيره وساكت

المهم حسن دخل الاوضه وخد باله من لبني نازل في هدومي مشيت من عند حسن بليل اخر السهره وروحت البيت شغلت فيديو برعي بقيت مدمن الفيديو ده ضربت عشره ونمت



صحيت تاني يوم كان عندي جامعه عديت علي حسن ومشيت روحنا سوا وبعدين جات في بالي فكره بنت وسخه قولت لازم اهيج حسن علي ماما

فكرت لما خلصنا جامعه قولت لحسن تعالي عندي البيت شويه كان العصر والوقت ده ماما بتكون واخده رحتها في البيت يعني مفيش حد غريب بيجي معيا الوقت وانا جاي كان حسن بيروح بيته وانا باجي علي البيت هيا متعوده دايما اني باجي في الوقت ده لوحدي اخدت حسن روحت خبطت فتحت طبعا اووف وهيا لبسه عبايه شفافه علي الاخر وتحتها اندر شفاف كان اول مره يشوفها حسن بمنظر ده لما شافت حسن وشها احمر اووي واتكسفت انو شافها كدا حسن حسيته عينه هتنفجر علي ماما وجسمها قالت هو حسن معاك يا حمد رديت اها ماما داخل حسن وعينه مش بتتشال عن طيز ماما داخل الاوضه وهو زبره علي اخره حسيته هاااااج فشخ اول مره اشوفه بحاله دي

ماما بتقولي تعالي ياحمد عاوزك ايه يازفت انتا مش تتصل ان حسن جاي معاك انتا مش شايف انا لبسه ايه بحسبك انتا لوحدك يازفت ازاي يشوفني بلمنظر ده كل جسمي باين رديت بكل بجاحه ياماما ده حسن يعتبرك زي قالت لا طبعا هو صحبك وانا بحبه وكل حاجه بس مينفعش يشوفني كدا قولت اسف ياماما المره الجايه لو جاي معيا هتصل طب يلا غور اما اخش اغير واجيلكم تشربو ايه ماما رغم انها شرقانه بس حسيت انها انكسفت اوي

بس في نفس الوقت هجت اووي من نظره حسن ليها اول مره يشوف ماما بشكل ده

دخلت لحسن قالي في حاجه ولا ايه رديت بقوله لا سيدي ماما انكسفت اووي انك شوفتها بلبس ده استغرب اني بقوله كدا

رد قالي عادي دي زي ماما انا بردو قولت ليها كدا حسن ده اخويا وابنك عادي

كدا حسن فهم اني اقصد اخليه يجي الوقت ده عشان يشوف ماما بلمنظر ده قال في باله احا الواد ده شكله خلاص عاوزني اركب امه المتناك ده وحياتك يا حمد لا انكها وبكره تشوف بقوله اااااااايه سرحان يا ايه ياسطا قالي لا مفيش انا هروح الحمام وهنا عرفت انو رايح يضرب عشره علي المشهد ده اوووف وكمان الصبح وانا داخل الحمام شوفت كام اندر لماما اكيد هيشوفهم دلوقتي اووف علي الهيجان ده دخل حسن الحمام وعلي اخره طلع زبره ويقول احااا يابن الشرموطه ازاي تسبني اشوف امك كدا اوووف ايه ده اندر امه طلع الاندر وحطه علي زبره وسرحان وماسك زبره بيتخيل ماما المهم ضرب علي اندر ماما غصب عنه احاااااا راح ساب الاندر وطلع علطول وعليه لبنه جه الاوضه ايه يابني اتاخرت ليه كدا قالي معلش، بطني كانت تعباني شويه وانا في بالي متاكد انو ضرب عشره بعد شويه جات ماما قالت تشربو ايه يا حلوين مكسوفه شويه من حسن قالها اي حاجه يا قمر الحته انكسفت ومشت دا بيعكسها قدامي وعينه علي طيزها



بقوله يا حسن هروح الحمام واجي قالي هات تلفونك كدا اكلم ماما عشان اقولها اني عندك تلفوني فاصل شحن اطمنها بس قولت اتفضل قالي استني ياحمد هات الباسورد قولت ليه عادي وسبته ورحت الحمام احااااااا ايه ده دا ضرب علي اندر ماما اوووف انا هنا روحت في دنيا تانيه ونزلت مرتين علي ريحته ولبنه في اندر ماما في نفس اللحظه احاااااا ايه ده التلفون في ايده وعليه فيديو ماما مع برعي

نهايه الجزء التاني
عايزين نشوف بقا الديوث ده هيعمل ايه مع امه واخت حسن وامه
 
  • عجبني
التفاعلات: ديوث.ماما
دي اول قصه ليا هنا تعبت فيها بس قصه تجنن تحسها وقعيه شويه فيها احداث تشد حاسس انها هتعجبكم اتمني ليكم مشاهده كويسه هيا هتبقي عباره عند سلسله من أجزاءكتير


عرفكم علي الشخصيات ال في القصه وازاي
بقيت ديوث و ازاي ماما اتحولت من شريفه لشرموطه وهيا وام صحبي

انا احمد 20 سنه في تانيه جامعه طخين شويه مش رياضي بحب الاكل شويه

ماما داليا 41 سنه م ن ق به دي الكل في الكل في القصه بدلعها بي دودو ماما بيضه مربربه شويه مش كيرفي بزازها كبيره طيزها كبيره لبسها في الشارع واسع شويه بس طيزها بتبان عشان كبيره شويه ودايما الناس بتبص عليها شهوه انها ***** والكل عاوز يعرف ايه تحت النقا ب ده شكلها يجنن اصلا في ال****

بابا مدحت 55 سنه صحته علي قده شغال في الاسكندرية بيجي كل اسبوع خميس وجمعه

اختي سناء 17 سنه ودي الدلوعه بتعتنا قشطه كدا بيزازها كبيره كبيره طلعه لماما ال يشوفها يقول 25 سنه بابا بيحبها اوووي اي حاجه بتعوزها تحت امرها ما هيا الدلعه بقا وانا غلبان بابا دايما يقولي مش نافع في حاجه غير الاكل نفسه اخلص جامعه واسافر واساعده في مصاريف البيت

هو الحقيقه تعب اووي ونفسي كمان اساعده


صحبي حسن ده مش صحبي يعتبر اخويه نعرف بعض من 15 سنه لما الشقه ال جبنا من يومها واحنا اصحاب جدا اروح عنده يجي عندي مامتي ده الوحيد ال في اصحابي تشيل ال**** عادي وهو موجود

ام حسن مدام ايمان ست ملبن وقشطه 45 سنه بس واخدها بالها من نفسها شويه ارمله جسمها مربربه شويه محافظه علي جسمها اووي كانت عايشه في الخليج مع جوزها بس لما جوزها مات جات هيا والعيال رجعت مصر دي بردو من ابطال القصه مع ماما

اخت حسن هايدي 19 سنه بعشقها بمعني الكلمه نفسي تحبني زي ما بحبها بس مش واخده بالها مني خالص مالهاش دور كبير في القصه

برعي البواب 27 سنه صعيدي اسمراني وناشف اوووي وعنده صحه تهز جبل ابوه مسك العماره يجي عشرين سنه و مااات من فتره وابنه مسك مكانه رغم انو صعيدي بس متعلم بس مهبدل شويه وافتكره برعي ده كووويس عشان ليها في القصه مشاهد كتير وخطيره

مراته بشريه 23 سنه بنت عمه بس غلبانه وصحتها علي قدها مش بتخلف مريضه اتحوزها عشان ابوه قبل ما يمووووت قاله خلي بالك منها واتجوزها مالهاش حد غيرك



نبدا بقا القصه الجزء الاول


كونا يوم خميس وبابا كان موجود وحسن


موجود متعودين كل يوم نسهر سوا حسن وامه
واخته وكل بيتنا نقعد نشوف فيلم وكدا

وساعات وانا وحسن نخش نقعد في الاوضه بتاعتي لوحدنا وكدا

المهم اتعشينا وبعدين شغالو فيلم وانا وحسن سبنهم وروحنا الاوضه

المهم كونا متعودين نتفرج علي سكس شغلنا فيلم سكس كان دايما حسن بيحب الامهات مش بحب سكس البنات الصغيره وكدا وانا كنت اعشق سكس المحارم احب اقري عنه وكدا واشوف افلامه

بس مكنتش معرف حسن ان انا بحي الحاجات دي بحس بكسوف وكدا وفي مره حسن بيعمل بحث كدا وبكتب ظهر ليه فوق السجل حاجات عن الدياثه والمحرمات انا هنا اتكسف اوي

قالي ايه ده ياحمد انتا بتحب الحاجات دي

اتحرجت اتكلم قالي بلاش كسوف وايه المشكله بدل بتهيج عليها عادي ما انا اهو بحب الستات الكبيره كل واحد وحسب شهوته ساعاتها ارتاحت

قولت فعلا عندك حق قالي قولي بقا ايه ال بتحبه

مثلا قصص و افلام المحارم قالي زي ايه اتحرجت اتكلم


هو فهم وعرف ان بحب نيك الام و الاخت الحاجات دي

سكت عشان ميحرجنيش

المهم هو ساعتها قال يسخني ويشوف رد فعلي

جاب مقطع لوحده منقابه شبه ماما شويه

ومعها شاب سني كدا انا هنا سخنت وزبري وقف هو فهم كدا اني هايج علي الاخر وفهم دماغي وبعدين في وسط الفيلم كدا قالي انا بحب المنقابات اوووي لما قال كدا اوووف مكنتش قادر احا لا يكون هايج علي ماما او يقصدها


خلصنا الفيلم وكنت علي اخري اول مره اهيج كدا قولت هروح الحمام واجي هو فهم اني هايج علي الاخر وعاوز اجبهم سبته ورحت


ضربتها وانا بتخيل انو نايم في حضن ماما وفشخها ضربت ودي كانت اسرع مره اضرب فيها عشره كنت هايج اووي

رجعت تاني الاوضه احاااا لقيته مطلع زبره مشغل الفيلم تاني بيضرب عشره وهو مش حاسس اني موجود في الاوضه بيقول اسم امي مصي يا داليا مصي اوووي احاا دا بيقول اسم ماما دا طلع الموضوع بجد ونفسه في ماما تمص ليه وكان زبره اكبر من بتاعي بكتير هجت علي المنظر اوووووي و سبته وطلعت وبعد عشر دقايق داخلت عليه لقيتو خلص ومغرق الاوضه قالي معلش مكنتش قادر امسك نفسي
قولته ولا يهمك يا حسن المهم انك انبسط
ضحك وقالي انبسط اووي


ساعتها امه بتقوله يالا يا حسن عشان نمشي حسن مشي

وكلهم داخلو ينامو وانا حولت انام مش عارف من التفكير ازاي افكر كدا وازاي يجي في بالي ماما مع حسن صحبي وازاي حسن يفكر في ماما كدا دي بتعتبره ابنها ايه القرف ده روحت اشرب مايه سمعت صوت كدا من عنده اوضه بابا وماما وتقريبا في مشكله قولت اسمع في ايه قربت من الباب دي كانت اول مره

اسمع بابا وماما بيتكلمو في حاجه زي دي

لقيت ماما بتقوله حرام عليك انا علي اخري ومش قارده ونفسي فيك بجد من فتره كبيره منمتش معيا وانا ست وعندي شهوه انا علي اخري

بابا قالها احنا كبرنا علي الحاجات دي يا داليا

قالت انتا ال عجزت انا لسه بصحتي لو سمحت انتا لازم تروح تشوف حتي لو هتروح لدكتور مش عيب انا تعبت بجد يامدحت ومش مستحمله
قالها دكتور ايه شكلك شهوتك جننتك روحي نامي وسبها ونام وماما علي اخرها

ماما في الوقت ده لو كانت شافت كلب كانت اتناكت منه

انا ساعتها بقول احا بجد دي ماما الشريفه دي علي اخرها ونفسها تتناك بجد وبابا شكله خلاص ودع الملاعب من زمان سبتهم ورجعت الاوضه وانا بفكر

دي ماما علي اخرها وساعتها جه في بالي تفكير ابن وسخه يخربيت فرجتي علي جروبات المحام والدياثه قولت لو حسن صحبي معها دلوقتي وشافعها في الحاله دي مش هيرحمها كان ريحها علي الاخر انا هجت مجرم ما فكرت وخلاص بقا الموضوع بيعجبني اوووي

وبعد شويه سمعت صوت باب اوضه بابا بينفتح ببص براحه بشوف مين لقيت ماما ماشيه بقميص نوم شفاف وفاجر عليها تقريبا كانت لبسه عشان بابا يهج بس هو ولا عنده اي فكره داخلت الحمام

اتاخرت ماما اوي في الحمام ايه كل ده روحت اتسحب براحه هوووبا وكانت المفاجأه ماما بتلعب في نفسها سامع اهات وتصرخ براحه احاااا دي ماما ازاي الشريفه المحترمه وحظي الحلو كان الباب مش مقفول كويس ماما حاطه فرشه الاسنان في كسها ومغمضه عنيهاو في عالم تاني واهات براحه بتقول نزلهم فيا يا برعي احاااااا وهموت يا برعي نفسي فييك اوووي انتا ال هتعوضني علي الحرمان ال انا فيه لما سمعت اسم برعي البواب ساعتها ماما نزلت كتير اوووي
وبعدها فضلت تبكي من ال هيا فيه وانا في الوقت ده صعبت اوووي وكان نفسي اساعدها نفسي ترتاح وبعدين انا رجعت علي الاوضه جري

معقوله ماما نفسها في برعي وحرمه نفسها عشان ست محترمه وخايفه علينا وعلي الفضايح صعبت عليا اووي وكان نفسي انزل جري اجيب برعي يفشخها عشان اشوفها سعيده
بس برعي فعلا لسه سن العشرينات وناشف واسمراني ماما بتختار صح بس ده ممكن يفضحها بس مستحيل ماما تخون بابا
انا بس بتخيل ان برعي ملط معها وجسمه الاسمر المعضل وزبره الكبير بين كسها
نزلت من غير ما المس زبري تاني

المنظر علي ماما وهيا بتقول اسمه وكسها ابيض شمع مفيش فيه شعره مشهد ابن وسخه يجنن

وبعدها نمت من التعب والتفكير صحيت العصر من التعب كان يوم جمعه ومفيش جامعه ماما جايه تصحيني بتقولي قوم كفايه نوم مش بتشبع صحيت روحت الحمام اخدت شاور وطلعت وبسأل ماما

فين اختي و بابا قالو نزلو ياسيدي ابوك كان واعد اختك يجيب ليها فستان وانا بقول احااا هو انا مش موجود في البيت ده مفيش مره بابا يقولي تعالي اجبك حاجه

ماما ساعتها عيب كلمه احا دي يا قليل الاداب قولت اسف يا ماما

وفي سري احاا ايه دا انتي كنتي خربها امبارح ونفسك في برعي البواب

ماما قالت اجهز ونزل جيب شويه طلبات وعشان نحضر الغدا علي ما ابوك يجي واختك قولت حاضر ما انا مش فاضي ال لي المشواير قالت تنجز بسرعه قوولت حاضر وداخلت البس اتاخرت شويه قالت ياخرا خليك انا كلمت برعي البواب

يجيب الحاجات انتا هتشل علي ما تيجي

لما قالت اسمه افتكرت كل حاجه حصلت امبارح
ماما صح نسيت اقولك انزل يا احمد روح هات الطلبات دي عشان برعي مكنش معه فلوس تكمل
الفكره ان المشوار بعيد وحسيتها بتوزعني وبتخطط لحاجه مش عارف ايه هيا
قولت لازم اعمل نفسي اني خرجت واستخبي في اي مكان في شقه

عملت نفسي نزلت فتحت الباب وقفلتو تاني وداخلت الاوضه بتاعتي براحه لما نشوف الحوار ده فيه ايه



نهايه الجزء الاول


االجزء التاني
فكرت ان انا نزلت وقالت خلاص تخد راحتها
لقتها داخلت اوضه نومها بعد شويه خرجت احاااا ايه ده ايه ال انا بشوفه ده
داخلت غيرت لبسها وطلعه بقميص نوم خفيف وضبطه نفسها علي الاخر تحسها عروسه اول مره اشوفها بشكل ده قمرر اوي وحاطه برفان معقوله مستنيه برعي هجت اووي وزبره كان علي اخره

المهم بعد شويه رن جرس الباب بتقول مين قالها انا يا ست هانم برعي حاضر جايه اهو وقبل ما تفتح بتضبط القميص وبتبين بزازها منه عشان يشوفهم اكتر طب ازاي هتفتح كدا وكل ده وانا ببص من ورا الباب براحه لما فتحت برعي لما شافها عينه هتفجر علي بزازها و جسم ماما اول مره تفتح كدا واول مره برعي يشوفها كدا قالت تعالي يا برعي دخل الحاجات المطبخ ومشت قداامه وبرعي زبره علي اخره من ال شايفه وبيلعب في زبره ييعدلو عشان متخدتش بالها بس اكيد هتخد بالها زبره كبير اوي

بس بقول في بالي معقول ماما تعمل كدا بتهيج الراجل ليه كدا

واخرتها يا ماما ناويه علي ايه المهم داخل المطبخ وماما قدامه بتخد الحاجه من ايده انا طلعت براحه اتسحب اشوف لقيت برعي مش قادر بيحك نفسه في ماما وهيا بتحط الحاجه فوق قالها عنك يامدام داليا حسيت ساعتها ان زبره رشق في ماما احااا ايه ال انا بشوفه ده بجد انا بحلم ولا ايه وازاي ماما تسيبه يحك زبره فيها برعي لما شاف انها ساكته راح هاج عليها تقفيش من بزارها


وانا ساعتها طلعت تلفوني وبصور معرفش عملت كدا ليه وبصور ليه المهم


برعي بيمسك طيزها ماما في الوقت ده بتبعدو عنه بتقوله ابعد يا برعي مينفعش كدا ايه ده وهو ولا هنا بيقولها وبرعي ولا هنا نازل بوس علي رقبتها وشكله عنده خبره عشان تهيج

انا في الوقت ده قولت ادخل انيكه ابن المتناكه ده خوفت علي ماما بس مش عارف ازاي انا ساكت احا وكمان زبري واقف علي المشهد هو بجد انل وصلت مرحله دي وبصور كمان ماما بتتناك من حد غير بابا ازاي اسيب ماما في الحاله دي واسكت انل بقيت ديوث رسمي المهم قولت اسيببو شويه كدا اشوف ماما هتعمل ايه


بعدها بشويه لقيت ماما هددت شويه وسخنت معه احاااا ايه ده ماماا بتجاوب معه وساحت علي الاخر برعي راح رافع ماما من وسطها قعدها علي الرخامه بتعت المطبخ وكشف كسها ومص فيها ويقولها احا يابنت الشرموطه كسك ابيض اووي ونضيف وضيق يا متناكه هو جوزك مش يينك ولا ايه ساعتها ماما بتقوله ده خول احااا يا ماما ازاي تقولي كدا سخن اووي برعي راح نازل بوشه علي كسها وهيا تقوله طفي ناري يا برعي طفي كان نفسي فيك من زمان قالها طب ليه ساكته علي نفسك يا متناكه وانا موجود دايما ماما ساعتها ساحت مش قادره من مصه كان بيمص زي بتوع الافلام بس كان غشيم شويه وتقريبا ماما عجبها موضوع الغشم ده تقوله اكتر اكتر يا برعي وصوتها عالي اوي قال دا انتي شرموطه بقا امال عامله نفسك شريفه العماره ليه يا متناكه وهيا ولا قالت كلمه علي كلامه في عالم تاني راحت جابت في وشه لبنها كتير اوي بيقولها احا ايه كل ده يامرا دا انا اول مره اشوف واحده تنزل بطريقه دي راح سابها ومطلع زبره وقالها مصي مسكت زبره زي المجنونه وحريفه في مص الزب الواد برعي قالها ايه ده انتي بجد حلوه اوووي في المص اتعلمت المص ده ازاي قالت بشوفه في افلام السكس قالها انا قولت احا ازاي ماما بتتفرج علي سكس وشرموطه من امته كدا واحنا لو حاسين بي حاجه برعي بيقولها احا بتتفرجي علي سكس قالت اعمل ايه ما ابو احمد مش عارف يكيفني فضلت تمص لحد ما نزل ساعتها فضل يبوس شويه لحد ما سخن تاني وراح رفيعها علي الحوض ورافع رجليها ولسه بيلمس بزبره في كسها اتكهربت وهيغمي عليها ما هيا ومسكت وسطه جامممد من سنين ولا حست بي متعه في الوقت ده رن تلفونها اتخضت راحت بسرعه تشوف مين لقت بابا بيقولها انو علي بابا الشارع اجبلك حاجه من تحت قالت اهااااا بتفكر كدا هات سمنه عشان خلصت هيا كانت بتأخرو بس عشان يلحق يمشي برعي قفلت مع بابا وقالت لبرعي انزل دلوقتي بسرعه جوزي جاي بسرعه برعي هو ده وقته يا استاذ مدحت لبس هدومه ونزل جري وماما بتكلم نفسها هو ده وقته ياخرا حتي مش عارفه اتكيف بسببك مش كفايه مش عارف تكيفني
ماما راحت توصل برعي عند الباب وقبل ما تفتح راح مسكها ونزل فيها بوس تقريبا برعي كان هيتجنن علي ماما واول مره يشوف ست كدا
ماما يا برعي مش وقته انزل دلوقتي ابو احمد تحت راح ضربها جامد علي طيزها صرخت وسبها ونزل
ماما جري علي الاوضه تغير هدومها قبل ما ابويا يشوفها كدا ويشك في حاجه اصل مش متعودين ابدا ماما تلبس قميص نوم في الشقه ابدا




وانا داخلت اوضتي ووقفت تصوير بعد ما جبت مرتين من ال انا شوفته معقول ماما كدا طب ازاي ماما ست محترمه جدااا ابويا السبب ممكن عشان مش بيرحها شوفت اخرتها يابابا ماما عملت ايه وليها حق بردو مش زعلان منها هيا ست وليها شهوتها بس الواد برعي ده طلع خطير اووي وزبره كبير فشخ انا لما شوفته خوفت علي ماما
ماما مش متعوده علي كدا الواد شب وبصحته وغشيم بس بردو ماما لسه بصحتها وتقدر تستحمل عشره زي برعي كل ده بيني وبين نفسي مش قادر انسي مشهد وبرعي حاطط راسه في كس ماما وماما بتجيب وبتغرق وشه احاااا وبتمص ولا اجدع شرموطه طب ازاي كدا وبطلع تلفوني اشوف المشهد جت تالت مره اوووف حولت اتسحب واطلع بره الشقه من غير ما ماماتحس وبعد نص ساعه رجعت لقت بابا جه واختي
والغريبه ان ماما مسالتش فين الحاجه ياحمد لدرجه دي ال حصل بردو مش شويه



بقولها

عملتي الاكل

ماما علي النار اهو نص ساعه بكتير

روحت رميت كلمه كدا برعي جاب كل حاجه ولا نسي لما جبت سرته وشها اتغير
بترد بتقول ماما برعي ده مفيش اسرع منه بينجز كل حاجه

في بالي فعلا بينجز كل حاجه يا شرموطه




ببص في وش ماما حستها وشها منور تقريبا كان نفسي من زمان في كدا ان بعد الصبر ده كله اتعوضت بشب لسه بصحته ومختلف عن شباب القاهره راجل وناشف رغم انو قريب من سن ابنها بس عنده خبره كبيره عنه بس فرحه ما تمت ابوي خرب كل حاجه عليها





داخلت الاوضه مش قادر ابطل تفكير في الحصل وهل ده اخرتها ولا في حاجات تانيه





ماما جهزت الاكل واكلنا وكنت جعان اووي ما انا جبت ثالت مرات وبابا يقولي براحه يا عجل مش كدا وانا بقوله جعان وبين نفسي كدا ما انتا لو شوفت ال شوفت مش هتقول كدا وماما سرحانه وهيا بتكل
وبابا بيقولها مالك كدا يا داليا بتقوله مفيش انا بكل اهو ومش سرحانه تعبانه شويه كدا


قالها سلامتك يا قلبي نروح نكشف عليكي قالت لا مش مستاهله وخلصان اكل وبعدها اختي شالت الاكل مع ماما وداخلت تقيس الفستان عشان نشوفه عليها كان قمر عليها اووي جامده فيه فشخ ماما طول اليوم مش معنا وبابا نزل مع اصحابه تحت وانا نزلت معه روحت عند حسن اغير جو شويه اتصلت بحسن وقالي تعالي نلعب بلاستيشن شويه عندنا روحت خطبت وكنت فرحان عشان هشوف اخته بحبها اووي فتحت ام حسن ام حسن غير ماما خالص لبسها غير علي الموضه فرس فتح كنت اول مره اركز معها كدا بعد من ال شوفته من ماما بتقولي اتفضل يا احمد حسن جوه في الاوضه خش عنده وتشرب ايه

قولتها اي حد من ايدك العسل دي ضحكت وقالت حاضر يا باكش

داخلت لحسن جوه ايه يا ابو علي فينك قالي انتا ال فينك مختفي كدا ولا سالت خالص عليا امبارح غريبه قولت كنت تعبان شويه اكيد مش هقوله تعبان من برعي وماما مثلا

قالي سلامتك تعالي بقا عشان حملت فيلم يجنن لوحده منتقبه تقريبا عجبه الموضوع شغل الفيلم

من هنا بدأ يقول كلام اول مره اسمه منه قالي تعرف ان المنتقبه دي كلهم شمال ومستخبين في النقاااب قالي نفسي انيك واحده تكون منتقبه اوووي انا سمعت من هنا وجه في بالي احا اوووف علي الهيجان دا اكيد يقصد ماما في بالي كدا اشوفه وهو بيفشخها اووي منظر رهيب لما اشوف ماما مع صحبي قد سني زبري هنا وقف
وافتكر برعي وقد ايه ماما تعبانه ومحتاجه

وبيكلمني وانا مش هنا قالي ياحمد بكلمك انتا سرحان في ايه وماله زبرك واقف علي الاخر ليه كدا

ساعتها رديت رد غريب قولت فعلا المنتقبه دول شمال اوووي احاا بجد دي ماما منتقبه ازاي اقول كدا قالي هو هاج لما سمع وانا بقول كدا زبره كان علي اخره وتقريبا فهم كل حاجه اني بهيج علي الكلام ده راح قال وكمان ياحمد نفسي في واحده تكون سن 41 قال نفس سن ماما وتكون مربره كل كلمه بيقولها نفس تفصيل ماما وحسيت انو يقصد

قالي تعرف هعمل فيها ايه رديت بصوت منح ايييه

قالي هفشخ طيزها وكسها وهنيك كل تفصيله في جسمها لحد ما تقول ارحمني انا دوخت من كلامه وكنت هجبهم علي نفسي من الشهوه والهايج وبتخيل ان ماما تحته بقوله بس السن ده هتقدير عليه قالي عيب عليك هيا تيجي بس وانا افشخها قالي تعرف في واحده اعرفها ونفسي اعمل معها كدا في عقلي لا كدا كتير يا وابن الوسخه بس كان رد فعلي كله دياثه وبقوله طب ما تنكها استغرب من الرد وفضل ثواني سرحان مكنش متوقع ردي ابن الوسخه النجس دا ناقص اقوله تعالي نام مع ماما

قالي الفتره الجايه ناوي احاول معها هيا صعبه شويه بس ناوي

رديت بقوله يا حسن مفيش حاجه صعبه

قالي انتا شايف كدا قولت اها راح سعتها قالي هروح الحمام وعرفت انو اكيد هيجبهم علي كلامي

انا اصلا كنت نزلت علي نفسي لبن من غير ما احس كنت في درجه هيجان فوق الوصف

معقوله وصلت لمرحله دي بقيت ديوث رسمي

مقروف من نفسي وفي نفس الوقت هيجان اووي من ال بعمله ده صورت ماما مع برعي وحسن صحبي عاوز يقولي ياخول انا اقصد امك افهم بقا يا ديوث وانا وصلت لمرحله دياثه كبيره وساكت

المهم حسن دخل الاوضه وخد باله من لبني نازل في هدومي مشيت من عند حسن بليل اخر السهره وروحت البيت شغلت فيديو برعي بقيت مدمن الفيديو ده ضربت عشره ونمت



صحيت تاني يوم كان عندي جامعه عديت علي حسن ومشيت روحنا سوا وبعدين جات في بالي فكره بنت وسخه قولت لازم اهيج حسن علي ماما

فكرت لما خلصنا جامعه قولت لحسن تعالي عندي البيت شويه كان العصر والوقت ده ماما بتكون واخده رحتها في البيت يعني مفيش حد غريب بيجي معيا الوقت وانا جاي كان حسن بيروح بيته وانا باجي علي البيت هيا متعوده دايما اني باجي في الوقت ده لوحدي اخدت حسن روحت خبطت فتحت طبعا اووف وهيا لبسه عبايه شفافه علي الاخر وتحتها اندر شفاف كان اول مره يشوفها حسن بمنظر ده لما شافت حسن وشها احمر اووي واتكسفت انو شافها كدا حسن حسيته عينه هتنفجر علي ماما وجسمها قالت هو حسن معاك يا حمد رديت اها ماما داخل حسن وعينه مش بتتشال عن طيز ماما داخل الاوضه وهو زبره علي اخره حسيته هاااااج فشخ اول مره اشوفه بحاله دي

ماما بتقولي تعالي ياحمد عاوزك ايه يازفت انتا مش تتصل ان حسن جاي معاك انتا مش شايف انا لبسه ايه بحسبك انتا لوحدك يازفت ازاي يشوفني بلمنظر ده كل جسمي باين رديت بكل بجاحه ياماما ده حسن يعتبرك زي قالت لا طبعا هو صحبك وانا بحبه وكل حاجه بس مينفعش يشوفني كدا قولت اسف ياماما المره الجايه لو جاي معيا هتصل طب يلا غور اما اخش اغير واجيلكم تشربو ايه ماما رغم انها شرقانه بس حسيت انها انكسفت اوي

بس في نفس الوقت هجت اووي من نظره حسن ليها اول مره يشوف ماما بشكل ده

دخلت لحسن قالي في حاجه ولا ايه رديت بقوله لا سيدي ماما انكسفت اووي انك شوفتها بلبس ده استغرب اني بقوله كدا

رد قالي عادي دي زي ماما انا بردو قولت ليها كدا حسن ده اخويا وابنك عادي

كدا حسن فهم اني اقصد اخليه يجي الوقت ده عشان يشوف ماما بلمنظر ده قال في باله احا الواد ده شكله خلاص عاوزني اركب امه المتناك ده وحياتك يا حمد لا انكها وبكره تشوف بقوله اااااااايه سرحان يا ايه ياسطا قالي لا مفيش انا هروح الحمام وهنا عرفت انو رايح يضرب عشره علي المشهد ده اوووف وكمان الصبح وانا داخل الحمام شوفت كام اندر لماما اكيد هيشوفهم دلوقتي اووف علي الهيجان ده دخل حسن الحمام وعلي اخره طلع زبره ويقول احااا يابن الشرموطه ازاي تسبني اشوف امك كدا اوووف ايه ده اندر امه طلع الاندر وحطه علي زبره وسرحان وماسك زبره بيتخيل ماما المهم ضرب علي اندر ماما غصب عنه احاااااا راح ساب الاندر وطلع علطول وعليه لبنه جه الاوضه ايه يابني اتاخرت ليه كدا قالي معلش، بطني كانت تعباني شويه وانا في بالي متاكد انو ضرب عشره بعد شويه جات ماما قالت تشربو ايه يا حلوين مكسوفه شويه من حسن قالها اي حاجه يا قمر الحته انكسفت ومشت دا بيعكسها قدامي وعينه علي طيزها



بقوله يا حسن هروح الحمام واجي قالي هات تلفونك كدا اكلم ماما عشان اقولها اني عندك تلفوني فاصل شحن اطمنها بس قولت اتفضل قالي استني ياحمد هات الباسورد قولت ليه عادي وسبته ورحت الحمام احااااااا ايه ده دا ضرب علي اندر ماما اوووف انا هنا روحت في دنيا تانيه ونزلت مرتين علي ريحته ولبنه في اندر ماما في نفس اللحظه احاااااا ايه ده التلفون في ايده وعليه فيديو ماما مع برعي

نهايه الجزء التاني
في انتظار المزيد
 
شكلها في فنان جديد متميز هيمتعنا بكتباتة القصة جميلة جدا كمل بالتوفيق
 
دي اول قصه ليا هنا تعبت فيها بس قصه تجنن تحسها وقعيه شويه فيها احداث تشد حاسس انها هتعجبكم اتمني ليكم مشاهده كويسه هيا هتبقي عباره عند سلسله من أجزاءكتير


عرفكم علي الشخصيات ال في القصه وازاي
بقيت ديوث و ازاي ماما اتحولت من شريفه لشرموطه وهيا وام صحبي

انا احمد 20 سنه في تانيه جامعه طخين شويه مش رياضي بحب الاكل شويه

ماما داليا 41 سنه م ن ق به دي الكل في الكل في القصه بدلعها بي دودو ماما بيضه مربربه شويه مش كيرفي بزازها كبيره طيزها كبيره لبسها في الشارع واسع شويه بس طيزها بتبان عشان كبيره شويه ودايما الناس بتبص عليها شهوه انها ***** والكل عاوز يعرف ايه تحت النقا ب ده شكلها يجنن اصلا في ال****

بابا مدحت 55 سنه صحته علي قده شغال في الاسكندرية بيجي كل اسبوع خميس وجمعه

اختي سناء 17 سنه ودي الدلوعه بتعتنا قشطه كدا بيزازها كبيره كبيره طلعه لماما ال يشوفها يقول 25 سنه بابا بيحبها اوووي اي حاجه بتعوزها تحت امرها ما هيا الدلعه بقا وانا غلبان بابا دايما يقولي مش نافع في حاجه غير الاكل نفسه اخلص جامعه واسافر واساعده في مصاريف البيت

هو الحقيقه تعب اووي ونفسي كمان اساعده


صحبي حسن ده مش صحبي يعتبر اخويه نعرف بعض من 15 سنه لما الشقه ال جبنا من يومها واحنا اصحاب جدا اروح عنده يجي عندي مامتي ده الوحيد ال في اصحابي تشيل ال**** عادي وهو موجود

ام حسن مدام ايمان ست ملبن وقشطه 45 سنه بس واخدها بالها من نفسها شويه ارمله جسمها مربربه شويه محافظه علي جسمها اووي كانت عايشه في الخليج مع جوزها بس لما جوزها مات جات هيا والعيال رجعت مصر دي بردو من ابطال القصه مع ماما

اخت حسن هايدي 19 سنه بعشقها بمعني الكلمه نفسي تحبني زي ما بحبها بس مش واخده بالها مني خالص مالهاش دور كبير في القصه

برعي البواب 27 سنه صعيدي اسمراني وناشف اوووي وعنده صحه تهز جبل ابوه مسك العماره يجي عشرين سنه و مااات من فتره وابنه مسك مكانه رغم انو صعيدي بس متعلم بس مهبدل شويه وافتكره برعي ده كووويس عشان ليها في القصه مشاهد كتير وخطيره

مراته بشريه 23 سنه بنت عمه بس غلبانه وصحتها علي قدها مش بتخلف مريضه اتحوزها عشان ابوه قبل ما يمووووت قاله خلي بالك منها واتجوزها مالهاش حد غيرك



نبدا بقا القصه الجزء الاول


كونا يوم خميس وبابا كان موجود وحسن


موجود متعودين كل يوم نسهر سوا حسن وامه
واخته وكل بيتنا نقعد نشوف فيلم وكدا

وساعات وانا وحسن نخش نقعد في الاوضه بتاعتي لوحدنا وكدا

المهم اتعشينا وبعدين شغالو فيلم وانا وحسن سبنهم وروحنا الاوضه

المهم كونا متعودين نتفرج علي سكس شغلنا فيلم سكس كان دايما حسن بيحب الامهات مش بحب سكس البنات الصغيره وكدا وانا كنت اعشق سكس المحارم احب اقري عنه وكدا واشوف افلامه

بس مكنتش معرف حسن ان انا بحي الحاجات دي بحس بكسوف وكدا وفي مره حسن بيعمل بحث كدا وبكتب ظهر ليه فوق السجل حاجات عن الدياثه والمحرمات انا هنا اتكسف اوي

قالي ايه ده ياحمد انتا بتحب الحاجات دي

اتحرجت اتكلم قالي بلاش كسوف وايه المشكله بدل بتهيج عليها عادي ما انا اهو بحب الستات الكبيره كل واحد وحسب شهوته ساعاتها ارتاحت

قولت فعلا عندك حق قالي قولي بقا ايه ال بتحبه

مثلا قصص و افلام المحارم قالي زي ايه اتحرجت اتكلم


هو فهم وعرف ان بحب نيك الام و الاخت الحاجات دي

سكت عشان ميحرجنيش

المهم هو ساعتها قال يسخني ويشوف رد فعلي

جاب مقطع لوحده منقابه شبه ماما شويه

ومعها شاب سني كدا انا هنا سخنت وزبري وقف هو فهم كدا اني هايج علي الاخر وفهم دماغي وبعدين في وسط الفيلم كدا قالي انا بحب المنقابات اوووي لما قال كدا اوووف مكنتش قادر احا لا يكون هايج علي ماما او يقصدها


خلصنا الفيلم وكنت علي اخري اول مره اهيج كدا قولت هروح الحمام واجي هو فهم اني هايج علي الاخر وعاوز اجبهم سبته ورحت


ضربتها وانا بتخيل انو نايم في حضن ماما وفشخها ضربت ودي كانت اسرع مره اضرب فيها عشره كنت هايج اووي

رجعت تاني الاوضه احاااا لقيته مطلع زبره مشغل الفيلم تاني بيضرب عشره وهو مش حاسس اني موجود في الاوضه بيقول اسم امي مصي يا داليا مصي اوووي احاا دا بيقول اسم ماما دا طلع الموضوع بجد ونفسه في ماما تمص ليه وكان زبره اكبر من بتاعي بكتير هجت علي المنظر اوووووي و سبته وطلعت وبعد عشر دقايق داخلت عليه لقيتو خلص ومغرق الاوضه قالي معلش مكنتش قادر امسك نفسي
قولته ولا يهمك يا حسن المهم انك انبسط
ضحك وقالي انبسط اووي


ساعتها امه بتقوله يالا يا حسن عشان نمشي حسن مشي

وكلهم داخلو ينامو وانا حولت انام مش عارف من التفكير ازاي افكر كدا وازاي يجي في بالي ماما مع حسن صحبي وازاي حسن يفكر في ماما كدا دي بتعتبره ابنها ايه القرف ده روحت اشرب مايه سمعت صوت كدا من عنده اوضه بابا وماما وتقريبا في مشكله قولت اسمع في ايه قربت من الباب دي كانت اول مره

اسمع بابا وماما بيتكلمو في حاجه زي دي

لقيت ماما بتقوله حرام عليك انا علي اخري ومش قارده ونفسي فيك بجد من فتره كبيره منمتش معيا وانا ست وعندي شهوه انا علي اخري

بابا قالها احنا كبرنا علي الحاجات دي يا داليا

قالت انتا ال عجزت انا لسه بصحتي لو سمحت انتا لازم تروح تشوف حتي لو هتروح لدكتور مش عيب انا تعبت بجد يامدحت ومش مستحمله
قالها دكتور ايه شكلك شهوتك جننتك روحي نامي وسبها ونام وماما علي اخرها

ماما في الوقت ده لو كانت شافت كلب كانت اتناكت منه

انا ساعتها بقول احا بجد دي ماما الشريفه دي علي اخرها ونفسها تتناك بجد وبابا شكله خلاص ودع الملاعب من زمان سبتهم ورجعت الاوضه وانا بفكر

دي ماما علي اخرها وساعتها جه في بالي تفكير ابن وسخه يخربيت فرجتي علي جروبات المحام والدياثه قولت لو حسن صحبي معها دلوقتي وشافعها في الحاله دي مش هيرحمها كان ريحها علي الاخر انا هجت مجرم ما فكرت وخلاص بقا الموضوع بيعجبني اوووي

وبعد شويه سمعت صوت باب اوضه بابا بينفتح ببص براحه بشوف مين لقيت ماما ماشيه بقميص نوم شفاف وفاجر عليها تقريبا كانت لبسه عشان بابا يهج بس هو ولا عنده اي فكره داخلت الحمام

اتاخرت ماما اوي في الحمام ايه كل ده روحت اتسحب براحه هوووبا وكانت المفاجأه ماما بتلعب في نفسها سامع اهات وتصرخ براحه احاااا دي ماما ازاي الشريفه المحترمه وحظي الحلو كان الباب مش مقفول كويس ماما حاطه فرشه الاسنان في كسها ومغمضه عنيهاو في عالم تاني واهات براحه بتقول نزلهم فيا يا برعي احاااااا وهموت يا برعي نفسي فييك اوووي انتا ال هتعوضني علي الحرمان ال انا فيه لما سمعت اسم برعي البواب ساعتها ماما نزلت كتير اوووي
وبعدها فضلت تبكي من ال هيا فيه وانا في الوقت ده صعبت اوووي وكان نفسي اساعدها نفسي ترتاح وبعدين انا رجعت علي الاوضه جري

معقوله ماما نفسها في برعي وحرمه نفسها عشان ست محترمه وخايفه علينا وعلي الفضايح صعبت عليا اووي وكان نفسي انزل جري اجيب برعي يفشخها عشان اشوفها سعيده
بس برعي فعلا لسه سن العشرينات وناشف واسمراني ماما بتختار صح بس ده ممكن يفضحها بس مستحيل ماما تخون بابا
انا بس بتخيل ان برعي ملط معها وجسمه الاسمر المعضل وزبره الكبير بين كسها
نزلت من غير ما المس زبري تاني

المنظر علي ماما وهيا بتقول اسمه وكسها ابيض شمع مفيش فيه شعره مشهد ابن وسخه يجنن

وبعدها نمت من التعب والتفكير صحيت العصر من التعب كان يوم جمعه ومفيش جامعه ماما جايه تصحيني بتقولي قوم كفايه نوم مش بتشبع صحيت روحت الحمام اخدت شاور وطلعت وبسأل ماما

فين اختي و بابا قالو نزلو ياسيدي ابوك كان واعد اختك يجيب ليها فستان وانا بقول احااا هو انا مش موجود في البيت ده مفيش مره بابا يقولي تعالي اجبك حاجه

ماما ساعتها عيب كلمه احا دي يا قليل الاداب قولت اسف يا ماما

وفي سري احاا ايه دا انتي كنتي خربها امبارح ونفسك في برعي البواب

ماما قالت اجهز ونزل جيب شويه طلبات وعشان نحضر الغدا علي ما ابوك يجي واختك قولت حاضر ما انا مش فاضي ال لي المشواير قالت تنجز بسرعه قوولت حاضر وداخلت البس اتاخرت شويه قالت ياخرا خليك انا كلمت برعي البواب

يجيب الحاجات انتا هتشل علي ما تيجي

لما قالت اسمه افتكرت كل حاجه حصلت امبارح
ماما صح نسيت اقولك انزل يا احمد روح هات الطلبات دي عشان برعي مكنش معه فلوس تكمل
الفكره ان المشوار بعيد وحسيتها بتوزعني وبتخطط لحاجه مش عارف ايه هيا
قولت لازم اعمل نفسي اني خرجت واستخبي في اي مكان في شقه

عملت نفسي نزلت فتحت الباب وقفلتو تاني وداخلت الاوضه بتاعتي براحه لما نشوف الحوار ده فيه ايه



نهايه الجزء الاول


االجزء التاني
فكرت ان انا نزلت وقالت خلاص تخد راحتها
لقتها داخلت اوضه نومها بعد شويه خرجت احاااا ايه ده ايه ال انا بشوفه ده
داخلت غيرت لبسها وطلعه بقميص نوم خفيف وضبطه نفسها علي الاخر تحسها عروسه اول مره اشوفها بشكل ده قمرر اوي وحاطه برفان معقوله مستنيه برعي هجت اووي وزبره كان علي اخره

المهم بعد شويه رن جرس الباب بتقول مين قالها انا يا ست هانم برعي حاضر جايه اهو وقبل ما تفتح بتضبط القميص وبتبين بزازها منه عشان يشوفهم اكتر طب ازاي هتفتح كدا وكل ده وانا ببص من ورا الباب براحه لما فتحت برعي لما شافها عينه هتفجر علي بزازها و جسم ماما اول مره تفتح كدا واول مره برعي يشوفها كدا قالت تعالي يا برعي دخل الحاجات المطبخ ومشت قداامه وبرعي زبره علي اخره من ال شايفه وبيلعب في زبره ييعدلو عشان متخدتش بالها بس اكيد هتخد بالها زبره كبير اوي

بس بقول في بالي معقول ماما تعمل كدا بتهيج الراجل ليه كدا

واخرتها يا ماما ناويه علي ايه المهم داخل المطبخ وماما قدامه بتخد الحاجه من ايده انا طلعت براحه اتسحب اشوف لقيت برعي مش قادر بيحك نفسه في ماما وهيا بتحط الحاجه فوق قالها عنك يامدام داليا حسيت ساعتها ان زبره رشق في ماما احااا ايه ال انا بشوفه ده بجد انا بحلم ولا ايه وازاي ماما تسيبه يحك زبره فيها برعي لما شاف انها ساكته راح هاج عليها تقفيش من بزارها


وانا ساعتها طلعت تلفوني وبصور معرفش عملت كدا ليه وبصور ليه المهم


برعي بيمسك طيزها ماما في الوقت ده بتبعدو عنه بتقوله ابعد يا برعي مينفعش كدا ايه ده وهو ولا هنا بيقولها وبرعي ولا هنا نازل بوس علي رقبتها وشكله عنده خبره عشان تهيج

انا في الوقت ده قولت ادخل انيكه ابن المتناكه ده خوفت علي ماما بس مش عارف ازاي انا ساكت احا وكمان زبري واقف علي المشهد هو بجد انل وصلت مرحله دي وبصور كمان ماما بتتناك من حد غير بابا ازاي اسيب ماما في الحاله دي واسكت انل بقيت ديوث رسمي المهم قولت اسيببو شويه كدا اشوف ماما هتعمل ايه


بعدها بشويه لقيت ماما هددت شويه وسخنت معه احاااا ايه ده ماماا بتجاوب معه وساحت علي الاخر برعي راح رافع ماما من وسطها قعدها علي الرخامه بتعت المطبخ وكشف كسها ومص فيها ويقولها احا يابنت الشرموطه كسك ابيض اووي ونضيف وضيق يا متناكه هو جوزك مش يينك ولا ايه ساعتها ماما بتقوله ده خول احااا يا ماما ازاي تقولي كدا سخن اووي برعي راح نازل بوشه علي كسها وهيا تقوله طفي ناري يا برعي طفي كان نفسي فيك من زمان قالها طب ليه ساكته علي نفسك يا متناكه وانا موجود دايما ماما ساعتها ساحت مش قادره من مصه كان بيمص زي بتوع الافلام بس كان غشيم شويه وتقريبا ماما عجبها موضوع الغشم ده تقوله اكتر اكتر يا برعي وصوتها عالي اوي قال دا انتي شرموطه بقا امال عامله نفسك شريفه العماره ليه يا متناكه وهيا ولا قالت كلمه علي كلامه في عالم تاني راحت جابت في وشه لبنها كتير اوي بيقولها احا ايه كل ده يامرا دا انا اول مره اشوف واحده تنزل بطريقه دي راح سابها ومطلع زبره وقالها مصي مسكت زبره زي المجنونه وحريفه في مص الزب الواد برعي قالها ايه ده انتي بجد حلوه اوووي في المص اتعلمت المص ده ازاي قالت بشوفه في افلام السكس قالها انا قولت احا ازاي ماما بتتفرج علي سكس وشرموطه من امته كدا واحنا لو حاسين بي حاجه برعي بيقولها احا بتتفرجي علي سكس قالت اعمل ايه ما ابو احمد مش عارف يكيفني فضلت تمص لحد ما نزل ساعتها فضل يبوس شويه لحد ما سخن تاني وراح رفيعها علي الحوض ورافع رجليها ولسه بيلمس بزبره في كسها اتكهربت وهيغمي عليها ما هيا ومسكت وسطه جامممد من سنين ولا حست بي متعه في الوقت ده رن تلفونها اتخضت راحت بسرعه تشوف مين لقت بابا بيقولها انو علي بابا الشارع اجبلك حاجه من تحت قالت اهااااا بتفكر كدا هات سمنه عشان خلصت هيا كانت بتأخرو بس عشان يلحق يمشي برعي قفلت مع بابا وقالت لبرعي انزل دلوقتي بسرعه جوزي جاي بسرعه برعي هو ده وقته يا استاذ مدحت لبس هدومه ونزل جري وماما بتكلم نفسها هو ده وقته ياخرا حتي مش عارفه اتكيف بسببك مش كفايه مش عارف تكيفني
ماما راحت توصل برعي عند الباب وقبل ما تفتح راح مسكها ونزل فيها بوس تقريبا برعي كان هيتجنن علي ماما واول مره يشوف ست كدا
ماما يا برعي مش وقته انزل دلوقتي ابو احمد تحت راح ضربها جامد علي طيزها صرخت وسبها ونزل
ماما جري علي الاوضه تغير هدومها قبل ما ابويا يشوفها كدا ويشك في حاجه اصل مش متعودين ابدا ماما تلبس قميص نوم في الشقه ابدا




وانا داخلت اوضتي ووقفت تصوير بعد ما جبت مرتين من ال انا شوفته معقول ماما كدا طب ازاي ماما ست محترمه جدااا ابويا السبب ممكن عشان مش بيرحها شوفت اخرتها يابابا ماما عملت ايه وليها حق بردو مش زعلان منها هيا ست وليها شهوتها بس الواد برعي ده طلع خطير اووي وزبره كبير فشخ انا لما شوفته خوفت علي ماما
ماما مش متعوده علي كدا الواد شب وبصحته وغشيم بس بردو ماما لسه بصحتها وتقدر تستحمل عشره زي برعي كل ده بيني وبين نفسي مش قادر انسي مشهد وبرعي حاطط راسه في كس ماما وماما بتجيب وبتغرق وشه احاااا وبتمص ولا اجدع شرموطه طب ازاي كدا وبطلع تلفوني اشوف المشهد جت تالت مره اوووف حولت اتسحب واطلع بره الشقه من غير ما ماماتحس وبعد نص ساعه رجعت لقت بابا جه واختي
والغريبه ان ماما مسالتش فين الحاجه ياحمد لدرجه دي ال حصل بردو مش شويه



بقولها

عملتي الاكل

ماما علي النار اهو نص ساعه بكتير

روحت رميت كلمه كدا برعي جاب كل حاجه ولا نسي لما جبت سرته وشها اتغير
بترد بتقول ماما برعي ده مفيش اسرع منه بينجز كل حاجه

في بالي فعلا بينجز كل حاجه يا شرموطه




ببص في وش ماما حستها وشها منور تقريبا كان نفسي من زمان في كدا ان بعد الصبر ده كله اتعوضت بشب لسه بصحته ومختلف عن شباب القاهره راجل وناشف رغم انو قريب من سن ابنها بس عنده خبره كبيره عنه بس فرحه ما تمت ابوي خرب كل حاجه عليها





داخلت الاوضه مش قادر ابطل تفكير في الحصل وهل ده اخرتها ولا في حاجات تانيه





ماما جهزت الاكل واكلنا وكنت جعان اووي ما انا جبت ثالت مرات وبابا يقولي براحه يا عجل مش كدا وانا بقوله جعان وبين نفسي كدا ما انتا لو شوفت ال شوفت مش هتقول كدا وماما سرحانه وهيا بتكل
وبابا بيقولها مالك كدا يا داليا بتقوله مفيش انا بكل اهو ومش سرحانه تعبانه شويه كدا


قالها سلامتك يا قلبي نروح نكشف عليكي قالت لا مش مستاهله وخلصان اكل وبعدها اختي شالت الاكل مع ماما وداخلت تقيس الفستان عشان نشوفه عليها كان قمر عليها اووي جامده فيه فشخ ماما طول اليوم مش معنا وبابا نزل مع اصحابه تحت وانا نزلت معه روحت عند حسن اغير جو شويه اتصلت بحسن وقالي تعالي نلعب بلاستيشن شويه عندنا روحت خطبت وكنت فرحان عشان هشوف اخته بحبها اووي فتحت ام حسن ام حسن غير ماما خالص لبسها غير علي الموضه فرس فتح كنت اول مره اركز معها كدا بعد من ال شوفته من ماما بتقولي اتفضل يا احمد حسن جوه في الاوضه خش عنده وتشرب ايه

قولتها اي حد من ايدك العسل دي ضحكت وقالت حاضر يا باكش

داخلت لحسن جوه ايه يا ابو علي فينك قالي انتا ال فينك مختفي كدا ولا سالت خالص عليا امبارح غريبه قولت كنت تعبان شويه اكيد مش هقوله تعبان من برعي وماما مثلا

قالي سلامتك تعالي بقا عشان حملت فيلم يجنن لوحده منتقبه تقريبا عجبه الموضوع شغل الفيلم

من هنا بدأ يقول كلام اول مره اسمه منه قالي تعرف ان المنتقبه دي كلهم شمال ومستخبين في النقاااب قالي نفسي انيك واحده تكون منتقبه اوووي انا سمعت من هنا وجه في بالي احا اوووف علي الهيجان دا اكيد يقصد ماما في بالي كدا اشوفه وهو بيفشخها اووي منظر رهيب لما اشوف ماما مع صحبي قد سني زبري هنا وقف
وافتكر برعي وقد ايه ماما تعبانه ومحتاجه

وبيكلمني وانا مش هنا قالي ياحمد بكلمك انتا سرحان في ايه وماله زبرك واقف علي الاخر ليه كدا

ساعتها رديت رد غريب قولت فعلا المنتقبه دول شمال اوووي احاا بجد دي ماما منتقبه ازاي اقول كدا قالي هو هاج لما سمع وانا بقول كدا زبره كان علي اخره وتقريبا فهم كل حاجه اني بهيج علي الكلام ده راح قال وكمان ياحمد نفسي في واحده تكون سن 41 قال نفس سن ماما وتكون مربره كل كلمه بيقولها نفس تفصيل ماما وحسيت انو يقصد

قالي تعرف هعمل فيها ايه رديت بصوت منح ايييه

قالي هفشخ طيزها وكسها وهنيك كل تفصيله في جسمها لحد ما تقول ارحمني انا دوخت من كلامه وكنت هجبهم علي نفسي من الشهوه والهايج وبتخيل ان ماما تحته بقوله بس السن ده هتقدير عليه قالي عيب عليك هيا تيجي بس وانا افشخها قالي تعرف في واحده اعرفها ونفسي اعمل معها كدا في عقلي لا كدا كتير يا وابن الوسخه بس كان رد فعلي كله دياثه وبقوله طب ما تنكها استغرب من الرد وفضل ثواني سرحان مكنش متوقع ردي ابن الوسخه النجس دا ناقص اقوله تعالي نام مع ماما

قالي الفتره الجايه ناوي احاول معها هيا صعبه شويه بس ناوي

رديت بقوله يا حسن مفيش حاجه صعبه

قالي انتا شايف كدا قولت اها راح سعتها قالي هروح الحمام وعرفت انو اكيد هيجبهم علي كلامي

انا اصلا كنت نزلت علي نفسي لبن من غير ما احس كنت في درجه هيجان فوق الوصف

معقوله وصلت لمرحله دي بقيت ديوث رسمي

مقروف من نفسي وفي نفس الوقت هيجان اووي من ال بعمله ده صورت ماما مع برعي وحسن صحبي عاوز يقولي ياخول انا اقصد امك افهم بقا يا ديوث وانا وصلت لمرحله دياثه كبيره وساكت

المهم حسن دخل الاوضه وخد باله من لبني نازل في هدومي مشيت من عند حسن بليل اخر السهره وروحت البيت شغلت فيديو برعي بقيت مدمن الفيديو ده ضربت عشره ونمت



صحيت تاني يوم كان عندي جامعه عديت علي حسن ومشيت روحنا سوا وبعدين جات في بالي فكره بنت وسخه قولت لازم اهيج حسن علي ماما

فكرت لما خلصنا جامعه قولت لحسن تعالي عندي البيت شويه كان العصر والوقت ده ماما بتكون واخده رحتها في البيت يعني مفيش حد غريب بيجي معيا الوقت وانا جاي كان حسن بيروح بيته وانا باجي علي البيت هيا متعوده دايما اني باجي في الوقت ده لوحدي اخدت حسن روحت خبطت فتحت طبعا اووف وهيا لبسه عبايه شفافه علي الاخر وتحتها اندر شفاف كان اول مره يشوفها حسن بمنظر ده لما شافت حسن وشها احمر اووي واتكسفت انو شافها كدا حسن حسيته عينه هتنفجر علي ماما وجسمها قالت هو حسن معاك يا حمد رديت اها ماما داخل حسن وعينه مش بتتشال عن طيز ماما داخل الاوضه وهو زبره علي اخره حسيته هاااااج فشخ اول مره اشوفه بحاله دي

ماما بتقولي تعالي ياحمد عاوزك ايه يازفت انتا مش تتصل ان حسن جاي معاك انتا مش شايف انا لبسه ايه بحسبك انتا لوحدك يازفت ازاي يشوفني بلمنظر ده كل جسمي باين رديت بكل بجاحه ياماما ده حسن يعتبرك زي قالت لا طبعا هو صحبك وانا بحبه وكل حاجه بس مينفعش يشوفني كدا قولت اسف ياماما المره الجايه لو جاي معيا هتصل طب يلا غور اما اخش اغير واجيلكم تشربو ايه ماما رغم انها شرقانه بس حسيت انها انكسفت اوي

بس في نفس الوقت هجت اووي من نظره حسن ليها اول مره يشوف ماما بشكل ده

دخلت لحسن قالي في حاجه ولا ايه رديت بقوله لا سيدي ماما انكسفت اووي انك شوفتها بلبس ده استغرب اني بقوله كدا

رد قالي عادي دي زي ماما انا بردو قولت ليها كدا حسن ده اخويا وابنك عادي

كدا حسن فهم اني اقصد اخليه يجي الوقت ده عشان يشوف ماما بلمنظر ده قال في باله احا الواد ده شكله خلاص عاوزني اركب امه المتناك ده وحياتك يا حمد لا انكها وبكره تشوف بقوله اااااااايه سرحان يا ايه ياسطا قالي لا مفيش انا هروح الحمام وهنا عرفت انو رايح يضرب عشره علي المشهد ده اوووف وكمان الصبح وانا داخل الحمام شوفت كام اندر لماما اكيد هيشوفهم دلوقتي اووف علي الهيجان ده دخل حسن الحمام وعلي اخره طلع زبره ويقول احااا يابن الشرموطه ازاي تسبني اشوف امك كدا اوووف ايه ده اندر امه طلع الاندر وحطه علي زبره وسرحان وماسك زبره بيتخيل ماما المهم ضرب علي اندر ماما غصب عنه احاااااا راح ساب الاندر وطلع علطول وعليه لبنه جه الاوضه ايه يابني اتاخرت ليه كدا قالي معلش، بطني كانت تعباني شويه وانا في بالي متاكد انو ضرب عشره بعد شويه جات ماما قالت تشربو ايه يا حلوين مكسوفه شويه من حسن قالها اي حاجه يا قمر الحته انكسفت ومشت دا بيعكسها قدامي وعينه علي طيزها



بقوله يا حسن هروح الحمام واجي قالي هات تلفونك كدا اكلم ماما عشان اقولها اني عندك تلفوني فاصل شحن اطمنها بس قولت اتفضل قالي استني ياحمد هات الباسورد قولت ليه عادي وسبته ورحت الحمام احااااااا ايه ده دا ضرب علي اندر ماما اوووف انا هنا روحت في دنيا تانيه ونزلت مرتين علي ريحته ولبنه في اندر ماما في نفس اللحظه احاااااا ايه ده التلفون في ايده وعليه فيديو ماما مع برعي

نهايه الجزء التاني
نفسي أقابل وحده ***** افشخها بزوبري اوووى قدام أبنها المعرص وانيك كل خرم في جسمها اللبوه دى نفسي اووووى قصتك جامده اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon
جامد كمل وياريت صور شبه الشخصيات
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon
نفسي أقابل وحده ***** افشخها بزوبري اوووى قدام أبنها المعرص وانيك كل خرم في جسمها اللبوه دى نفسي اووووى قصتك جامده اوي
جامد كمل وياريت صور شبه الشخصيات

رايق كمل ومتاخرش
حاضر في جديد جداا القصه نار
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Wael moon و كل حاجه
الجزء الثالث



كنت واقف علي ان تلفوني معه وعليه فيديو برعي وماما احااا جري علي الاوضه داخلت لقيت تلفوني جنبه مقفول عادي بس انا اتاخرت في الحمام يعني ده وقت كفايه ان يكون شافه معقوله والحقيقه خوفت وفي نفس الوقت في حاجه غريبه فيا هايج علي الموضوع ده بس لوكان شافه يبقي اتاكد اني ديوث رسمي

بقوله حسن كلمت مامتك قالي اها وحسيته ومتغير كدا ومش علي بعضه طب وبعدين بقا

في ام الشك ده

ماما جات بلعصير شافه ونظرته غريبه كدا بيبص وسرحان فيها قالت اتفضل ياحسن قالها تسلم ايدك يا قمر ومشت

حسن شرب العصير وبعدها مشي علطول قالي واستغربت رايح فين يابني علطول كدا مش كلمت مامتك وكله تمام قالي بس هروح اجيب طلبات لي ماما تمام يا حسن اشوفك بليل قال اكيد ومشي

وانا في بالي هو ممكن فعلا يكون شاف الفيديو دماغي بتلف شمال ويمين وقلقات وروحت في النوم



حسن راح بيته وجري علي الاوضه حط تلفونه علي الشاحن وفتح واتس وكان بعت فيديو ماما عنده ومسحه من علي الواتس عشان معرفش انو اخده فتح حسن الواتس ومش مصدق عينه احاااااا دا انا كنت مفكرها شريفه فعلا وبقول اي كلام لحمد عشان اهيج بس معقوله طلعت شرموطه واحمد الخول طلع ديوث بجد احاااا هو في كدا انا كنت مفكر ان الدياثه خيال وبس

معقوله بجد وفتح الفيديو ومتجنن من الشهوه وهيا تحت برعي مش قادره وبتجيب لبنه علي وشه وهنا حسن جاب يجي اربع مرات من الفديو ده

وكان اول مره في حياته يجيب بطريقه دي وهايح كدا معقول مامته تعرف ان احمد بيصور انا لازم اوجه احمد واشوف رد فعله ودي احلي طريقه اقوله اني عاوز انام معها هنا قررت اني اكلم احمد بليل في الموضوع ده نمت من التعب



اصحي ياحمد اصحي عشان تكل حاضر يا ماما

صحيت ودخلت الحمام اغسل وشي اتفجت ان اندر ماما مش موجود احا فين معقوله ماما اخدت بالها طيب لو اخدت بالها طيب ليه ساكته طلعت علي السفره انا و اختي نكل وطبعا بابا كان اول الاسبوع مسافر الاسكندريه في شغله اكلت انا وماما واختي بس مفيش اي رد فعل من ماما عادي خلصت لقيت روحت الاوضه قولت لماما هذاكر شويه حسن بيرن قالي انتا فين رديت في البيت قالي انا جاي قولت تمام مستنيك ياحبي



كلمت ماما حسن جاي ع فكره قالت. تمام عشان تغير هدومها الشفافه دي مش عارف من يوم برعي وهيا لبسها كله كدا

حسن بعد شويه واصل واكيد هيفتح احمد في موضوع مامته وبرعي

ازيك يا احمد تعالي خش الاوضه فضلو شويه مع بعض من غير اي كلام كتير وحسن عاوز يقوله بس مكسوف شويه قاله ياحمد انت بجد بتحب الدياثه وكدا استغرب احمد قاله الحقيقه اها بس اكيد خيال وكدا بس رد حسن رد قوي وقاله يعني بجد مش نفسك تشوف مامتك بتتناك

احمد رد قااله ايه ده ياحسن اكيد لا طبعا ازاي تقول كدا

حسن قاله بص من الاخر انا شوفت فيديو برعي

وهنا انا انصدمت وكان هيغمي عليا من كلام حسن

قالي بص ياحمد متخافش وبعد انتا اخويا وامك زي مامتي اكيد مش هفضحها بس انا خايف عليها

لا ابن الوسخه ده يفضحها برعي الكلب ده

وهياا شكلها تعبانه وممكن في اي وقت تعمل فضيحه مع حد غريب وانا خايف عليها وعليكم بجد

انا هنا اطمنت شويه من كلامه

وقالي بص ياحمد انا عارف ان مامتك اكيد غصب عنها وهيا لسه صغيره سنها ده اكتر وقت بتكون محتاجه راجل وابوك زي ما انتا شايف شكله خلاص جاب اخره وامك الحقيقه لسه بطل بصحتها محتاجه خيال الحقيقه شافت برعي لسه بصحته وعيل شب وناشف وهيقدر يكفيها كل ال محتاجه بس كويس انو محصلش حاجه بينهم اكتر من كدا كويس ان ابوك رن في الوقت الصح

انا بسمع كلامه وعجبني وهجت من كلامه علي ماما والحقيقه كل كلامه صح للاسف

قالي يا احمد مش زعلان منك ولا تغير عليك انك بتحب انك تشوف مامتك كدا دي حريه ومش هشوفك بنظره وحشه خالص ع فكره ولا هتغير عليك ابدا معزتك عندي زي ما هيا



اطمنت من كلامه اووي ونفس اللحظه اخدته في حضني وقولت لحسن انتا اجدع اخ بحبك

قالي بس ياحمد عاوز اقولك حاجه انا بصراحه

نفسي في مامتك مش بقولك كدا عشان الفيديو واخده فرصه لا انا كنت ناوي افتح معاك الموضوع

رديت وقولت من امته ده قالي من ايام سكس المنتقبه ويوم ما شوفتها بلبس الشفاف ع فكره داخلت ضربت عشره علي الاندر بتعها وكان رحته كله هيجان

رديت بقوله ع فكره عرفت وشوفت لبنك ضحك وقالي يابن الوسخه وساكت وعملت ايه ساعتها لما شوفت لبني علي اندر مامتك

رديت بقوله الحقيقه كنت هايج اوي لما شوفت كدا وضربت عشره المنظر قالي شاطر

طيب يا احمد هسالك سؤال هيا مامتك تعرف انك صورتها

اكيد لا متعرفش اي حاجه ولا اتعرف اني ديوث

ع فكره قالي تمام انا بسالك بس

بقوله ع فكره يا حسن يوم لبس الشفاف ده انا ال عملت كدا عشان تشوفها وتهيج واشوف رد فعلك قالي اها يا ديوث يا وسخ كنت حاسس ع فكره دا اليوم ده كنت علي اخري لما شوفتها كان نفسي ساعتها اشيلها من وسطها واخدها علي الاوضه بتعتها وافشخها وانيك طيزها وابوص كل حته في جسمها انا هجت من كلامه اووي وزبري علي اخره

وهو حس بيا وفضل يقول اكتر علي ماما تعرف اكتر حاجه بحبها في مامتك طيزها الكبيره نفسي افشخها اجيب لبني جوه طيزها واخليك تتفرج عليا وهيا بتصرخ تحتي



ساعتها لما سمعت كدا كنت هجيب علي نفسي من الشهوه والهيجان



قالي احمد طلع زبزك اهتهم اتخيل وانا مع مامتك



وفكر في كلامي في ثانيه طلعت زبري وفضلت اسمع كلامه لحد ما جبتهم قالي ارتحت انا هنا لراحتك وطول ما احنا مع بعض هخليك توصل لمرحله من الهيجان عمرك ما وصلت ليها



قالي هيا اختك هتنزل امته

رديت كمان نص ساعه عندها درس بقوله لييه



قالي كويس عشان احاول مع مامتك



حسن انتا بجد نفسك في ماما طب ازاي وهتعرف تجبها

قالي عيب عليك

انا خايف يا حسن لا تعمل معاك مشكله

لا لا. متخفش ياحمد. انا علي الهادي مش غشيم وحياتك لا اخليك تتفرج وانا بفشخها وبعدين عشان تبطل تبص بره انا خايف عليها وبعدين احنا مع بعض محدش هيعرف خالص تمام

هزيت راسي وبس

في بالي معقول يوقع ماما بس ماما مش سهله ولا رخيصه كدا ممكن عملت مع برعي كدا غلطه بس من يومها ولا مره برعي طلع فوق اصلا معقوله حسن ينكها اوووف احساس جامد اوووي شاب مع ماما كنت بعشق المشاهد دي في الافلام

بعد نص ساعه اختي نزلت

حسن قالي تمام اوووي هروح بقا احاول معها بقوله ازاي يا مجنون اهدي مش وقته قالي ده وقته خليك بس هنا وانا هحاول كدا



طلع حسن وبعد عشر دقايق طلعت اتسحب اشرفه وصل لي ايه

كان واقف معها في المطبخ وبتكلم معها

حسن احب اساعدك في الطبخ ما قمر قالت بطل بكش روح عند احمد علي ما احضر الاكل عاوزه اخلص قرب منها وبعدين مسكت ايدها وقالي سوي الاكل كدا ولزق فيها من ورا وزبره راشق في طيزها ماما حست بيه وفضلت كام ثانيه كدا لحد ما حست ان زبره دخل جوه خلاص قالت بصوت واطي روح بقا وسبني وهيا هيجانه وجسمها ساب علي الاخر

حسن ضغط اوي بزه وفجاه قالت ماما خلاص بقا ياحسن امشي روح عند احمد انا لما شوفت كدا جبت علي نفسي احا دا زبره كان راشق في طيزها وهيا ساكته معقوله ماما هاجت اوووف بجد زي حتي مكنش في اي رد فعل غير انها تقوله روح عند احمد الاوضه سبته ودخلت الاوضه

وبعدين حسن قالها حاضر بس انا لازم اعلمك الطبخ يا عسل ومشي جه الاوضه وحكي كل ال شوفته بس مقولتش اني شوفته سمعت وخلاص منه

قالي ده بس اول يوم الايام جايه وحياتك لا افشخها وتكون شرموطي البطل دي

امك ع فكره ياحمد هايجه اوووي حسيت بنفسها

قولت بجد ياحسن قالي طبعا

طب خلي بالك منها وبلاش تزعلها ضحك وقالي في عيوني دي مراتي هههههه

قالي بقولك بكره عاوز اجي ميكونش حد موجود عاوزها تكون لوحدها بقوله ناوي علي ايه قالي اصبر وهقولك لما يحصل

مشي حسن وانا فضلت افكر في كلامه نمت من التفكير صحيت علي الساعه12 بليل كان كله نام سمعت صوت اهات من عند ماما حظها كانت سايبه الباب مفتوح شويه احااا ايه ده ماما ملط علي سريرها ودعك في كسها ومش قادره معقوله السبب حسن هيجها ماما خلاص علي اخرها وصلت لي اخر مرحله من الشهوه ونفسها تتناك فضلت حولي عشر دقايق تلعب في نفسها لحد ما نزلت كميه كبيره اووي مشيت براحه علي اوضتي وهيا خرجت تخش شاور احا دي طلعه ملط من الاوضه ايه ده هيا وصلت لدرجه دي مش عامله حسابي انا واختي في البيت ولا ايه

مشهد وهيا طلعه ملط ده هيجني علي الاخر دخلت ضربت عشرتين

وبعدها فتحت اللاب توب ادخل جروبات شويه الدياثه وزهقت وقولت اطلع اتمشي شويه مش هنام دلوقتي

نرلت علي السلم سمعت صوت فوق السطح قولت اطلع اشوف في ايه يمكن حرامي اصل مفيش حد ساكن في الاوضه ال علي السطوح كان في حد ومشي من فتره

طلعت اشوف سمعت صوت اهات من الاوضه احا ايه ده دا حد تقريبا بينيك اتسحب براحه اشوف مين احاااااااااا برعي بينك في واحده وهيا بتصرخ تحته هو مفيش غيرك ولا ايه يابن التناكه عامل فيها عنتيل طيب مين دي المشكله وشها مش نحيت وشي بيضه واشطه مين دي بعد لحظات يلف وشها وهنا الصاعقه الكبيره ايمان ام حسن احااااااا ايه ده بحلم ولا ايه وبرعي بيشتم فيها وبينك جامد اووي وهيا تقوله براحه عليا مش قادره زبرك كبير اوووي قالها خدي يا شرموطه

دا انتي مش بتشبعي بيضرب علي طيزها قالها هاتي طيزك افشخها شويه وحشني خرم طيزك

هو ده بجد الفكره ان ايمان ام حسن بتعرف تتشرمط اووي ودي شكلها مش اول مره شكلها خبره اووي عارفه ازاي تهيج برعي بتقوله لا زبرك كبير وبيوجعني تقريبا هيا عارفه انو بيهيج من الكلام ده فجاه نيمها علي بطنها وفتحت طيزها بعنف تقوله براحه مش كدا قالها اسكتي يا شرموطه ومره واحده مدخل زبره صرخت ايمان وصوتها سمع العماره قالها صوتك يا قحبه كتم صوتها بي ايده وشغال رزع وهيا تحته هتمووووت حستها اغمي عليها زبره كبيره ابن الوسخه وبنيك بي عنف وغشيم اوووي وتقريبا ايمان بتحب كدا اوي

عدلها وضع الفرس ماسك شعرها وبينك في طيزها ويضرب علي طيزها وضع ابن وسخه بيهيج اوووي انا الوقت ده جبت مرتين وانا بتفرج الحقيقه برعي بيعرف ينيك اووووي رغم سنه الصغير عنده خبره وهيا تحته كلمه واحده علي لسانها هاتهم هاتهم هاتهم وفجاااه قالها هجيب قالت جوه طيزي عشان خاطري جوه راح عمل حركه صايعه بنت وسخه طلع زبره وجبهم بره احاااااا دي هتموت هتتجنن تحته ليه ليه ليه يا برعي هموت قالها احسن مش هريحك

انا اها يا برعي يا نجس ذكي ا بن وشرموطه عجبتني الحركه

ايمان كانت هتعيط من الحركه كان نفسي ينزل في طيزها بتقوله حرام عليك ليه تعمل فيا كدا بس في نفس الوقت ايمان كانت بتحب وبتعشق الحاجات دي في برعي بيعمل حاجات مختلفه عمرها ما حست بمتعه دي مع حد تاني في برعي عارف ازاي يخليها تتكيف وازاي يخليها تتجنن في نفس الوقت

بعد شويه هدوو وقاعدين

برعي مش يلا ننزل بقا خايف عيالك يصحو قالت لا متخفش انا قافله الباب معيا واخده المفتوح عشان لو حد جه يفتح الباب يبقي مقفول يعرف اني جوه

برعي اها يا صايعه متناكه طول عمرك



ايمان قالت اعمل ايه ارمله من فتره كبيره ومعرفتش اتجوز عشان خاطر عيالي وفي نفس الوقت محرمش نفسي من المتعه قولت انت لسه شب وبصحتك و ستر وغطا عليا من الفضايح والحقيقه معاك بحس بمتعه عمري ما حستها مع ابو العيال انتا غير بتعرف ازاي تخليني اجيب شهوتي كام مره



انا احااا يا ايمان بقا طلعت شرموطه كبيره اووووي



برعي انا تحت امرك واكيد ستر وغطا عليكي متخفيش مفيش حد بيعرف اي حاجه بينا



قالت ايمان انا واثقه فيك



قالها تعرفي بحس مين شرموطه اووي في العماره وعامله نفسها محترمه قالت مين قالها داليا

ايمان استغربت قالت بتقول ايه قالها داليا صحبتك

ايمان ليه بتقول كدا عملت معها حاجه ولا. ايه وغضب من ايمان وهيا بتكلمه

برعي لا طبعا مفيش حاجه بس كام مره اروح عندها تبقي لابسه لبس شفاف قدامي ومن غير نقااااب وتحاول تهيجتي وتتحك فيا وانا بغير الانوبه بس بطلع واسيبها



ايمان تقريبا مش خايفه علي ماما ولا حتي بتغير علي برعي ولا بتحبه اصلا هيا عاوزه محدش يكون شريك فيه



ايمان بتقوله احاااا بنت الوسخه بس بقولك يابرعي اوعي تعمل معها حاجه هزعل منك جامد وعمرك ما هتلمسني تاني قالها لا طبعا وبعدين مفيش حد غيرك في حياتي ياقلبي



قالت جدع وراحت نزله علي زبره مص لحد ما جبهم في بوقها



راحت ايمان مطلعه فلوس وتقوله خد عشان انهارده كيفتتي علي الاخر

برعي قالها تسلمي يا شرموطتي معادنا بكره



ايمان قالت لا بكره مش هينفع هروح عند اختي اشوفها وهبات معها وبعدين عشان اوحشك شويه نخد كام يوم راحه علي عيني بس عشان اشتاق اكتر



برعي قالها احا لا عاوزك بكره تقريبا برعي كان متعود ينام معها كل يوم



ايمان قالت معلش خليها يوم الخميس وهعوضك وخد المفاجأه دي هبقي معاك خميس و جمعه حسن واخته هيروح فرح ابن عمهم وانا كدا كدا مش هروح عشان بيني وبنهم ومشاكل العيال بس ال هتروح



برعي فرحتيني بس محتاج طلب وياريت توفقي عليه اجي عندك البيت اليومين دول



ايمان بس يابرعي انتا عارف بخاف حد يشوفك وانتا داخل وخارج مينفعش ويخدو بالهم انك بتيجي كتير



برعي قالها عشان خاطري وبجد هعوضك وهخليكي تعيشي احلي ايامك يا عروسه



ايمان بس بشرط اولا اوعي تلمس داليا وتاني شرط مش هتيجي وقت الليل بس هتقول لمراتك انك مسافر اي حته يومين وتيجي تعيش معيا اليومين دول كلهم مش هتخرج من البيت تمام عشان ندلع بعض دي هتبقي اول مره نقعد مع بعص الوقت ده كله وكمان هروح اقول لداليا صحبتي اني هروح عند اختي يومين علي ما العيال تيجي عشان بخاف اقعد لوحدي عشان متجيش فجاه عليا وانتا موجود وهجيب كل الاكل وكل حاجه بتوع اليومين دول عشان مش هعرف انزل ابدا وانتا كمان جهز نفسك وتجيب غيرات معاك ولا اقولك هلبسك من بتوع المرحوم مش خساره فيك وكمان وانا رجعه من عند اختي هنزل اشتري ليك شويه قمصان نووم دلع عشان شكلك زهقت من قمصاني ال عندي من فتره وكمان في مفاجاه حاجه هجبها مش هقولك عليها غير يوم الخميس لما تيجي يا عريس هتفرح بيها اووي



برعي قالها يابنت الشرموطه دا انتي دماغك شيطاني ايه التفكير الجامد ده وبعدين يومين هفضل معاكي 48 ساعه انا كدا هتعب بجد

ايمان لا متخفش انا هعملك كل الاكل الفسفور عشان يعوضك انا بجد همتعك اليومين دول هخليك تعيش حياه تانيه يا برعي وبعدين تتعب ايه دا انتا لسه شب وبصحتك وبعدين عندك خبره جامده اوووي

برعي كل ده عشاني يا ايمان



ايمان انا مقدرش استغني عنك وعن زبرك

برعي قالها وانا اوعدك خليكي تعيشي احلي يومين في حياتك يا ايمان ومش هرحمك ع فكره اجهزي بقا عشان خايف لا تموتي مني

ضحكت قالت وده المطلوب واول شرط هتعمل فيه ايه



برعي قالها اكيد طبعا مفيش في حياتي غير ايمي بس يلا ننزل النهار بدا يطلع ويحد يشوفنا تبقي نصيبه



وانا اتسحبت براحه ونزلت علي شقتي دخلت الاوضه مش مصدق ال حصل ايه ده مصدوم وفرحان ان ام حسن طلعت شرموطه كمان واكتر من ماما طيب اقول لحسن اكيد لا هيحصل مشكله كبيره بنهم وممكن يمشي ويسيب البيت فيها انا مالي انا هتمتع وخلاص

بس ليه برعي حكي ل ايمان نص الموضوع ال حصل بينه وبين ماما يمكن مش عاوز يخسر ايمان وكمان يشوف رد فعلها وفرح لما عرف انها بتغير عليه بس

المهم انا لازم اشوف اي فرصه اخد مفاتيح شقه حسن اطلع عليها نسخه عشان بوم الخميس ده والجمعه اعرف هيعملو ايه عندي فضول وهي
الجزء الثالث



كنت واقف علي ان تلفوني معه وعليه فيديو برعي وماما احااا جري علي الاوضه داخلت لقيت تلفوني جنبه مقفول عادي بس انا اتاخرت في الحمام يعني ده وقت كفايه ان يكون شافه معقوله والحقيقه خوفت وفي نفس الوقت في حاجه غريبه فيا هايج علي الموضوع ده بس لوكان شافه يبقي اتاكد اني ديوث رسمي

بقوله حسن كلمت مامتك قالي اها وحسيته ومتغير كدا ومش علي بعضه طب وبعدين بقا

في ام الشك ده

ماما جات بلعصير شافه ونظرته غريبه كدا بيبص وسرحان فيها قالت اتفضل ياحسن قالها تسلم ايدك يا قمر ومشت

حسن شرب العصير وبعدها مشي علطول قالي واستغربت رايح فين يابني علطول كدا مش كلمت مامتك وكله تمام قالي بس هروح اجيب طلبات لي ماما تمام يا حسن اشوفك بليل قال اكيد ومشي

وانا في بالي هو ممكن فعلا يكون شاف الفيديو دماغي بتلف شمال ويمين وقلقات وروحت في النوم



حسن راح بيته وجري علي الاوضه حط تلفونه علي الشاحن وفتح واتس وكان بعت فيديو ماما عنده ومسحه من علي الواتس عشان معرفش انو اخده فتح حسن الواتس ومش مصدق عينه احاااااا دا انا كنت مفكرها شريفه فعلا وبقول اي كلام لحمد عشان اهيج بس معقوله طلعت شرموطه واحمد الخول طلع ديوث بجد احاااا هو في كدا انا كنت مفكر ان الدياثه خيال وبس

معقوله بجد وفتح الفيديو ومتجنن من الشهوه وهيا تحت برعي مش قادره وبتجيب لبنه علي وشه وهنا حسن جاب يجي اربع مرات من الفديو ده

وكان اول مره في حياته يجيب بطريقه دي وهايح كدا معقول مامته تعرف ان احمد بيصور انا لازم اوجه احمد واشوف رد فعله ودي احلي طريقه اقوله اني عاوز انام معها هنا قررت اني اكلم احمد بليل في الموضوع ده نمت من التعب



اصحي ياحمد اصحي عشان تكل حاضر يا ماما

صحيت ودخلت الحمام اغسل وشي اتفجت ان اندر ماما مش موجود احا فين معقوله ماما اخدت بالها طيب لو اخدت بالها طيب ليه ساكته طلعت علي السفره انا و اختي نكل وطبعا بابا كان اول الاسبوع مسافر الاسكندريه في شغله اكلت انا وماما واختي بس مفيش اي رد فعل من ماما عادي خلصت لقيت روحت الاوضه قولت لماما هذاكر شويه حسن بيرن قالي انتا فين رديت في البيت قالي انا جاي قولت تمام مستنيك ياحبي



كلمت ماما حسن جاي ع فكره قالت. تمام عشان تغير هدومها الشفافه دي مش عارف من يوم برعي وهيا لبسها كله كدا

حسن بعد شويه واصل واكيد هيفتح احمد في موضوع مامته وبرعي

ازيك يا احمد تعالي خش الاوضه فضلو شويه مع بعض من غير اي كلام كتير وحسن عاوز يقوله بس مكسوف شويه قاله ياحمد انت بجد بتحب الدياثه وكدا استغرب احمد قاله الحقيقه اها بس اكيد خيال وكدا بس رد حسن رد قوي وقاله يعني بجد مش نفسك تشوف مامتك بتتناك

احمد رد قااله ايه ده ياحسن اكيد لا طبعا ازاي تقول كدا

حسن قاله بص من الاخر انا شوفت فيديو برعي

وهنا انا انصدمت وكان هيغمي عليا من كلام حسن

قالي بص ياحمد متخافش وبعد انتا اخويا وامك زي مامتي اكيد مش هفضحها بس انا خايف عليها

لا ابن الوسخه ده يفضحها برعي الكلب ده

وهياا شكلها تعبانه وممكن في اي وقت تعمل فضيحه مع حد غريب وانا خايف عليها وعليكم بجد

انا هنا اطمنت شويه من كلامه

وقالي بص ياحمد انا عارف ان مامتك اكيد غصب عنها وهيا لسه صغيره سنها ده اكتر وقت بتكون محتاجه راجل وابوك زي ما انتا شايف شكله خلاص جاب اخره وامك الحقيقه لسه بطل بصحتها محتاجه خيال الحقيقه شافت برعي لسه بصحته وعيل شب وناشف وهيقدر يكفيها كل ال محتاجه بس كويس انو محصلش حاجه بينهم اكتر من كدا كويس ان ابوك رن في الوقت الصح

انا بسمع كلامه وعجبني وهجت من كلامه علي ماما والحقيقه كل كلامه صح للاسف

قالي يا احمد مش زعلان منك ولا تغير عليك انك بتحب انك تشوف مامتك كدا دي حريه ومش هشوفك بنظره وحشه خالص ع فكره ولا هتغير عليك ابدا معزتك عندي زي ما هيا



اطمنت من كلامه اووي ونفس اللحظه اخدته في حضني وقولت لحسن انتا اجدع اخ بحبك

قالي بس ياحمد عاوز اقولك حاجه انا بصراحه

نفسي في مامتك مش بقولك كدا عشان الفيديو واخده فرصه لا انا كنت ناوي افتح معاك الموضوع

رديت وقولت من امته ده قالي من ايام سكس المنتقبه ويوم ما شوفتها بلبس الشفاف ع فكره داخلت ضربت عشره علي الاندر بتعها وكان رحته كله هيجان

رديت بقوله ع فكره عرفت وشوفت لبنك ضحك وقالي يابن الوسخه وساكت وعملت ايه ساعتها لما شوفت لبني علي اندر مامتك

رديت بقوله الحقيقه كنت هايج اوي لما شوفت كدا وضربت عشره المنظر قالي شاطر

طيب يا احمد هسالك سؤال هيا مامتك تعرف انك صورتها

اكيد لا متعرفش اي حاجه ولا اتعرف اني ديوث

ع فكره قالي تمام انا بسالك بس

بقوله ع فكره يا حسن يوم لبس الشفاف ده انا ال عملت كدا عشان تشوفها وتهيج واشوف رد فعلك قالي اها يا ديوث يا وسخ كنت حاسس ع فكره دا اليوم ده كنت علي اخري لما شوفتها كان نفسي ساعتها اشيلها من وسطها واخدها علي الاوضه بتعتها وافشخها وانيك طيزها وابوص كل حته في جسمها انا هجت من كلامه اووي وزبري علي اخره

وهو حس بيا وفضل يقول اكتر علي ماما تعرف اكتر حاجه بحبها في مامتك طيزها الكبيره نفسي افشخها اجيب لبني جوه طيزها واخليك تتفرج عليا وهيا بتصرخ تحتي



ساعتها لما سمعت كدا كنت هجيب علي نفسي من الشهوه والهيجان



قالي احمد طلع زبزك اهتهم اتخيل وانا مع مامتك



وفكر في كلامي في ثانيه طلعت زبري وفضلت اسمع كلامه لحد ما جبتهم قالي ارتحت انا هنا لراحتك وطول ما احنا مع بعض هخليك توصل لمرحله من الهيجان عمرك ما وصلت ليها



قالي هيا اختك هتنزل امته

رديت كمان نص ساعه عندها درس بقوله لييه



قالي كويس عشان احاول مع مامتك



حسن انتا بجد نفسك في ماما طب ازاي وهتعرف تجبها

قالي عيب عليك

انا خايف يا حسن لا تعمل معاك مشكله

لا لا. متخفش ياحمد. انا علي الهادي مش غشيم وحياتك لا اخليك تتفرج وانا بفشخها وبعدين عشان تبطل تبص بره انا خايف عليها وبعدين احنا مع بعض محدش هيعرف خالص تمام

هزيت راسي وبس

في بالي معقول يوقع ماما بس ماما مش سهله ولا رخيصه كدا ممكن عملت مع برعي كدا غلطه بس من يومها ولا مره برعي طلع فوق اصلا معقوله حسن ينكها اوووف احساس جامد اوووي شاب مع ماما كنت بعشق المشاهد دي في الافلام

بعد نص ساعه اختي نزلت

حسن قالي تمام اوووي هروح بقا احاول معها بقوله ازاي يا مجنون اهدي مش وقته قالي ده وقته خليك بس هنا وانا هحاول كدا



طلع حسن وبعد عشر دقايق طلعت اتسحب اشرفه وصل لي ايه

كان واقف معها في المطبخ وبتكلم معها

حسن احب اساعدك في الطبخ ما قمر قالت بطل بكش روح عند احمد علي ما احضر الاكل عاوزه اخلص قرب منها وبعدين مسكت ايدها وقالي سوي الاكل كدا ولزق فيها من ورا وزبره راشق في طيزها ماما حست بيه وفضلت كام ثانيه كدا لحد ما حست ان زبره دخل جوه خلاص قالت بصوت واطي روح بقا وسبني وهيا هيجانه وجسمها ساب علي الاخر

حسن ضغط اوي بزه وفجاه قالت ماما خلاص بقا ياحسن امشي روح عند احمد انا لما شوفت كدا جبت علي نفسي احا دا زبره كان راشق في طيزها وهيا ساكته معقوله ماما هاجت اوووف بجد زي حتي مكنش في اي رد فعل غير انها تقوله روح عند احمد الاوضه سبته ودخلت الاوضه

وبعدين حسن قالها حاضر بس انا لازم اعلمك الطبخ يا عسل ومشي جه الاوضه وحكي كل ال شوفته بس مقولتش اني شوفته سمعت وخلاص منه

قالي ده بس اول يوم الايام جايه وحياتك لا افشخها وتكون شرموطي البطل دي

امك ع فكره ياحمد هايجه اوووي حسيت بنفسها

قولت بجد ياحسن قالي طبعا

طب خلي بالك منها وبلاش تزعلها ضحك وقالي في عيوني دي مراتي هههههه

قالي بقولك بكره عاوز اجي ميكونش حد موجود عاوزها تكون لوحدها بقوله ناوي علي ايه قالي اصبر وهقولك لما يحصل

مشي حسن وانا فضلت افكر في كلامه نمت من التفكير صحيت علي الساعه12 بليل كان كله نام سمعت صوت اهات من عند ماما حظها كانت سايبه الباب مفتوح شويه احااا ايه ده ماما ملط علي سريرها ودعك في كسها ومش قادره معقوله السبب حسن هيجها ماما خلاص علي اخرها وصلت لي اخر مرحله من الشهوه ونفسها تتناك فضلت حولي عشر دقايق تلعب في نفسها لحد ما نزلت كميه كبيره اووي مشيت براحه علي اوضتي وهيا خرجت تخش شاور احا دي طلعه ملط من الاوضه ايه ده هيا وصلت لدرجه دي مش عامله حسابي انا واختي في البيت ولا ايه

مشهد وهيا طلعه ملط ده هيجني علي الاخر دخلت ضربت عشرتين

وبعدها فتحت اللاب توب ادخل جروبات شويه الدياثه وزهقت وقولت اطلع اتمشي شويه مش هنام دلوقتي

نرلت علي السلم سمعت صوت فوق السطح قولت اطلع اشوف في ايه يمكن حرامي اصل مفيش حد ساكن في الاوضه ال علي السطوح كان في حد ومشي من فتره

طلعت اشوف سمعت صوت اهات من الاوضه احا ايه ده دا حد تقريبا بينيك اتسحب براحه اشوف مين احاااااااااا برعي بينك في واحده وهيا بتصرخ تحته هو مفيش غيرك ولا ايه يابن التناكه عامل فيها عنتيل طيب مين دي المشكله وشها مش نحيت وشي بيضه واشطه مين دي بعد لحظات يلف وشها وهنا الصاعقه الكبيره ايمان ام حسن احااااااا ايه ده بحلم ولا ايه وبرعي بيشتم فيها وبينك جامد اووي وهيا تقوله براحه عليا مش قادره زبرك كبير اوووي قالها خدي يا شرموطه

دا انتي مش بتشبعي بيضرب علي طيزها قالها هاتي طيزك افشخها شويه وحشني خرم طيزك

هو ده بجد الفكره ان ايمان ام حسن بتعرف تتشرمط اووي ودي شكلها مش اول مره شكلها خبره اووي عارفه ازاي تهيج برعي بتقوله لا زبرك كبير وبيوجعني تقريبا هيا عارفه انو بيهيج من الكلام ده فجاه نيمها علي بطنها وفتحت طيزها بعنف تقوله براحه مش كدا قالها اسكتي يا شرموطه ومره واحده مدخل زبره صرخت ايمان وصوتها سمع العماره قالها صوتك يا قحبه كتم صوتها بي ايده وشغال رزع وهيا تحته هتمووووت حستها اغمي عليها زبره كبيره ابن الوسخه وبنيك بي عنف وغشيم اوووي وتقريبا ايمان بتحب كدا اوي

عدلها وضع الفرس ماسك شعرها وبينك في طيزها ويضرب علي طيزها وضع ابن وسخه بيهيج اوووي انا الوقت ده جبت مرتين وانا بتفرج الحقيقه برعي بيعرف ينيك اووووي رغم سنه الصغير عنده خبره وهيا تحته كلمه واحده علي لسانها هاتهم هاتهم هاتهم وفجاااه قالها هجيب قالت جوه طيزي عشان خاطري جوه راح عمل حركه صايعه بنت وسخه طلع زبره وجبهم بره احاااااا دي هتموت هتتجنن تحته ليه ليه ليه يا برعي هموت قالها احسن مش هريحك

انا اها يا برعي يا نجس ذكي ا بن وشرموطه عجبتني الحركه

ايمان كانت هتعيط من الحركه كان نفسي ينزل في طيزها بتقوله حرام عليك ليه تعمل فيا كدا بس في نفس الوقت ايمان كانت بتحب وبتعشق الحاجات دي في برعي بيعمل حاجات مختلفه عمرها ما حست بمتعه دي مع حد تاني في برعي عارف ازاي يخليها تتكيف وازاي يخليها تتجنن في نفس الوقت

بعد شويه هدوو وقاعدين

برعي مش يلا ننزل بقا خايف عيالك يصحو قالت لا متخفش انا قافله الباب معيا واخده المفتوح عشان لو حد جه يفتح الباب يبقي مقفول يعرف اني جوه

برعي اها يا صايعه متناكه طول عمرك



ايمان قالت اعمل ايه ارمله من فتره كبيره ومعرفتش اتجوز عشان خاطر عيالي وفي نفس الوقت محرمش نفسي من المتعه قولت انت لسه شب وبصحتك و ستر وغطا عليا من الفضايح والحقيقه معاك بحس بمتعه عمري ما حستها مع ابو العيال انتا غير بتعرف ازاي تخليني اجيب شهوتي كام مره



انا احااا يا ايمان بقا طلعت شرموطه كبيره اووووي



برعي انا تحت امرك واكيد ستر وغطا عليكي متخفيش مفيش حد بيعرف اي حاجه بينا



قالت ايمان انا واثقه فيك



قالها تعرفي بحس مين شرموطه اووي في العماره وعامله نفسها محترمه قالت مين قالها داليا

ايمان استغربت قالت بتقول ايه قالها داليا صحبتك

ايمان ليه بتقول كدا عملت معها حاجه ولا. ايه وغضب من ايمان وهيا بتكلمه

برعي لا طبعا مفيش حاجه بس كام مره اروح عندها تبقي لابسه لبس شفاف قدامي ومن غير نقااااب وتحاول تهيجتي وتتحك فيا وانا بغير الانوبه بس بطلع واسيبها



ايمان تقريبا مش خايفه علي ماما ولا حتي بتغير علي برعي ولا بتحبه اصلا هيا عاوزه محدش يكون شريك فيه



ايمان بتقوله احاااا بنت الوسخه بس بقولك يابرعي اوعي تعمل معها حاجه هزعل منك جامد وعمرك ما هتلمسني تاني قالها لا طبعا وبعدين مفيش حد غيرك في حياتي ياقلبي



قالت جدع وراحت نزله علي زبره مص لحد ما جبهم في بوقها



راحت ايمان مطلعه فلوس وتقوله خد عشان انهارده كيفتتي علي الاخر

برعي قالها تسلمي يا شرموطتي معادنا بكره



ايمان قالت لا بكره مش هينفع هروح عند اختي اشوفها وهبات معها وبعدين عشان اوحشك شويه نخد كام يوم راحه علي عيني بس عشان اشتاق اكتر



برعي قالها احا لا عاوزك بكره تقريبا برعي كان متعود ينام معها كل يوم



ايمان قالت معلش خليها يوم الخميس وهعوضك وخد المفاجأه دي هبقي معاك خميس و جمعه حسن واخته هيروح فرح ابن عمهم وانا كدا كدا مش هروح عشان بيني وبنهم ومشاكل العيال بس ال هتروح



برعي فرحتيني بس محتاج طلب وياريت توفقي عليه اجي عندك البيت اليومين دول



ايمان بس يابرعي انتا عارف بخاف حد يشوفك وانتا داخل وخارج مينفعش ويخدو بالهم انك بتيجي كتير



برعي قالها عشان خاطري وبجد هعوضك وهخليكي تعيشي احلي ايامك يا عروسه



ايمان بس بشرط اولا اوعي تلمس داليا وتاني شرط مش هتيجي وقت الليل بس هتقول لمراتك انك مسافر اي حته يومين وتيجي تعيش معيا اليومين دول كلهم مش هتخرج من البيت تمام عشان ندلع بعض دي هتبقي اول مره نقعد مع بعص الوقت ده كله وكمان هروح اقول لداليا صحبتي اني هروح عند اختي يومين علي ما العيال تيجي عشان بخاف اقعد لوحدي عشان متجيش فجاه عليا وانتا موجود وهجيب كل الاكل وكل حاجه بتوع اليومين دول عشان مش هعرف انزل ابدا وانتا كمان جهز نفسك وتجيب غيرات معاك ولا اقولك هلبسك من بتوع المرحوم مش خساره فيك وكمان وانا رجعه من عند اختي هنزل اشتري ليك شويه قمصان نووم دلع عشان شكلك زهقت من قمصاني ال عندي من فتره وكمان في مفاجاه حاجه هجبها مش هقولك عليها غير يوم الخميس لما تيجي يا عريس هتفرح بيها اووي



برعي قالها يابنت الشرموطه دا انتي دماغك شيطاني ايه التفكير الجامد ده وبعدين يومين هفضل معاكي 48 ساعه انا كدا هتعب بجد

ايمان لا متخفش انا هعملك كل الاكل الفسفور عشان يعوضك انا بجد همتعك اليومين دول هخليك تعيش حياه تانيه يا برعي وبعدين تتعب ايه دا انتا لسه شب وبصحتك وبعدين عندك خبره جامده اوووي

برعي كل ده عشاني يا ايمان



ايمان انا مقدرش استغني عنك وعن زبرك

برعي قالها وانا اوعدك خليكي تعيشي احلي يومين في حياتك يا ايمان ومش هرحمك ع فكره اجهزي بقا عشان خايف لا تموتي مني

ضحكت قالت وده المطلوب واول شرط هتعمل فيه ايه



برعي قالها اكيد طبعا مفيش في حياتي غير ايمي بس يلا ننزل النهار بدا يطلع ويحد يشوفنا تبقي نصيبه



وانا اتسحبت براحه ونزلت علي شقتي دخلت الاوضه مش مصدق ال حصل ايه ده مصدوم وفرحان ان ام حسن طلعت شرموطه كمان واكتر من ماما طيب اقول لحسن اكيد لا هيحصل مشكله كبيره بنهم وممكن يمشي ويسيب البيت فيها انا مالي انا هتمتع وخلاص

بس ليه برعي حكي ل ايمان نص الموضوع ال حصل بينه وبين ماما يمكن مش عاوز يخسر ايمان وكمان يشوف رد فعلها وفرح لما عرف انها بتغير عليه بس

المهم انا لازم اشوف اي فرصه اخد مفاتيح شقه حسن اطلع عليها نسخه عشان بوم الخميس ده والجمعه اعرف هيعملو ايه عندي فضول وهيجان اووي بعدين نشوف الموضوع ده

حسن بكره ناوي ايه مع ماما لما نشوف هسيبه لوحده في البيت ونشوف هيعمل ايه هنام دلوقتي اصل تعبت من ايمان المكنه طلعت شرموطه اوووي روحت في النوم


جان اووي بعدين نشوف الموضوع ده

حسن بكره ناوي ايه مع ماما لما نشوف هسيبه لوحده في البيت ونشوف هيعمل ايه هنام دلوقتي اصل تعبت من ايمان المكنه طلعت شرموطه اوووي روحت في النوم

نهايه الجزء الثالث
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Sinner, dwooo, Wael moon و 10 آخرين
دي اول قصه ليا هنا تعبت فيها بس قصه تجنن تحسها وقعيه شويه فيها احداث تشد حاسس انها هتعجبكم اتمني ليكم مشاهده كويسه هيا هتبقي عباره عند سلسله من أجزاءكتير


عرفكم علي الشخصيات ال في القصه وازاي
بقيت ديوث و ازاي ماما اتحولت من شريفه لشرموطه وهيا وام صحبي

انا احمد 20 سنه في تانيه جامعه طخين شويه مش رياضي بحب الاكل شويه

ماما داليا 41 سنه م ن ق به دي الكل في الكل في القصه بدلعها بي دودو ماما بيضه مربربه شويه مش كيرفي بزازها كبيره طيزها كبيره لبسها في الشارع واسع شويه بس طيزها بتبان عشان كبيره شويه ودايما الناس بتبص عليها شهوه انها ***** والكل عاوز يعرف ايه تحت النقا ب ده شكلها يجنن اصلا في ال****

بابا مدحت 55 سنه صحته علي قده شغال في الاسكندرية بيجي كل اسبوع خميس وجمعه

اختي سناء 17 سنه ودي الدلوعه بتعتنا قشطه كدا بيزازها كبيره كبيره طلعه لماما ال يشوفها يقول 25 سنه بابا بيحبها اوووي اي حاجه بتعوزها تحت امرها ما هيا الدلعه بقا وانا غلبان بابا دايما يقولي مش نافع في حاجه غير الاكل نفسه اخلص جامعه واسافر واساعده في مصاريف البيت

هو الحقيقه تعب اووي ونفسي كمان اساعده


صحبي حسن ده مش صحبي يعتبر اخويه نعرف بعض من 15 سنه لما الشقه ال جبنا من يومها واحنا اصحاب جدا اروح عنده يجي عندي مامتي ده الوحيد ال في اصحابي تشيل ال**** عادي وهو موجود

ام حسن مدام ايمان ست ملبن وقشطه 45 سنه بس واخدها بالها من نفسها شويه ارمله جسمها مربربه شويه محافظه علي جسمها اووي كانت عايشه في الخليج مع جوزها بس لما جوزها مات جات هيا والعيال رجعت مصر دي بردو من ابطال القصه مع ماما

اخت حسن هايدي 19 سنه بعشقها بمعني الكلمه نفسي تحبني زي ما بحبها بس مش واخده بالها مني خالص مالهاش دور كبير في القصه

برعي البواب 27 سنه صعيدي اسمراني وناشف اوووي وعنده صحه تهز جبل ابوه مسك العماره يجي عشرين سنه و مااات من فتره وابنه مسك مكانه رغم انو صعيدي بس متعلم بس مهبدل شويه وافتكره برعي ده كووويس عشان ليها في القصه مشاهد كتير وخطيره

مراته بشريه 23 سنه بنت عمه بس غلبانه وصحتها علي قدها مش بتخلف مريضه اتحوزها عشان ابوه قبل ما يمووووت قاله خلي بالك منها واتجوزها مالهاش حد غيرك



نبدا بقا القصه الجزء الاول


كونا يوم خميس وبابا كان موجود وحسن


موجود متعودين كل يوم نسهر سوا حسن وامه
واخته وكل بيتنا نقعد نشوف فيلم وكدا

وساعات وانا وحسن نخش نقعد في الاوضه بتاعتي لوحدنا وكدا

المهم اتعشينا وبعدين شغالو فيلم وانا وحسن سبنهم وروحنا الاوضه

المهم كونا متعودين نتفرج علي سكس شغلنا فيلم سكس كان دايما حسن بيحب الامهات مش بحب سكس البنات الصغيره وكدا وانا كنت اعشق سكس المحارم احب اقري عنه وكدا واشوف افلامه

بس مكنتش معرف حسن ان انا بحي الحاجات دي بحس بكسوف وكدا وفي مره حسن بيعمل بحث كدا وبكتب ظهر ليه فوق السجل حاجات عن الدياثه والمحرمات انا هنا اتكسف اوي

قالي ايه ده ياحمد انتا بتحب الحاجات دي

اتحرجت اتكلم قالي بلاش كسوف وايه المشكله بدل بتهيج عليها عادي ما انا اهو بحب الستات الكبيره كل واحد وحسب شهوته ساعاتها ارتاحت

قولت فعلا عندك حق قالي قولي بقا ايه ال بتحبه

مثلا قصص و افلام المحارم قالي زي ايه اتحرجت اتكلم


هو فهم وعرف ان بحب نيك الام و الاخت الحاجات دي

سكت عشان ميحرجنيش

المهم هو ساعتها قال يسخني ويشوف رد فعلي

جاب مقطع لوحده منقابه شبه ماما شويه

ومعها شاب سني كدا انا هنا سخنت وزبري وقف هو فهم كدا اني هايج علي الاخر وفهم دماغي وبعدين في وسط الفيلم كدا قالي انا بحب المنقابات اوووي لما قال كدا اوووف مكنتش قادر احا لا يكون هايج علي ماما او يقصدها


خلصنا الفيلم وكنت علي اخري اول مره اهيج كدا قولت هروح الحمام واجي هو فهم اني هايج علي الاخر وعاوز اجبهم سبته ورحت


ضربتها وانا بتخيل انو نايم في حضن ماما وفشخها ضربت ودي كانت اسرع مره اضرب فيها عشره كنت هايج اووي

رجعت تاني الاوضه احاااا لقيته مطلع زبره مشغل الفيلم تاني بيضرب عشره وهو مش حاسس اني موجود في الاوضه بيقول اسم امي مصي يا داليا مصي اوووي احاا دا بيقول اسم ماما دا طلع الموضوع بجد ونفسه في ماما تمص ليه وكان زبره اكبر من بتاعي بكتير هجت علي المنظر اوووووي و سبته وطلعت وبعد عشر دقايق داخلت عليه لقيتو خلص ومغرق الاوضه قالي معلش مكنتش قادر امسك نفسي
قولته ولا يهمك يا حسن المهم انك انبسط
ضحك وقالي انبسط اووي


ساعتها امه بتقوله يالا يا حسن عشان نمشي حسن مشي

وكلهم داخلو ينامو وانا حولت انام مش عارف من التفكير ازاي افكر كدا وازاي يجي في بالي ماما مع حسن صحبي وازاي حسن يفكر في ماما كدا دي بتعتبره ابنها ايه القرف ده روحت اشرب مايه سمعت صوت كدا من عنده اوضه بابا وماما وتقريبا في مشكله قولت اسمع في ايه قربت من الباب دي كانت اول مره

اسمع بابا وماما بيتكلمو في حاجه زي دي

لقيت ماما بتقوله حرام عليك انا علي اخري ومش قارده ونفسي فيك بجد من فتره كبيره منمتش معيا وانا ست وعندي شهوه انا علي اخري

بابا قالها احنا كبرنا علي الحاجات دي يا داليا

قالت انتا ال عجزت انا لسه بصحتي لو سمحت انتا لازم تروح تشوف حتي لو هتروح لدكتور مش عيب انا تعبت بجد يامدحت ومش مستحمله
قالها دكتور ايه شكلك شهوتك جننتك روحي نامي وسبها ونام وماما علي اخرها

ماما في الوقت ده لو كانت شافت كلب كانت اتناكت منه

انا ساعتها بقول احا بجد دي ماما الشريفه دي علي اخرها ونفسها تتناك بجد وبابا شكله خلاص ودع الملاعب من زمان سبتهم ورجعت الاوضه وانا بفكر

دي ماما علي اخرها وساعتها جه في بالي تفكير ابن وسخه يخربيت فرجتي علي جروبات المحام والدياثه قولت لو حسن صحبي معها دلوقتي وشافعها في الحاله دي مش هيرحمها كان ريحها علي الاخر انا هجت مجرم ما فكرت وخلاص بقا الموضوع بيعجبني اوووي

وبعد شويه سمعت صوت باب اوضه بابا بينفتح ببص براحه بشوف مين لقيت ماما ماشيه بقميص نوم شفاف وفاجر عليها تقريبا كانت لبسه عشان بابا يهج بس هو ولا عنده اي فكره داخلت الحمام

اتاخرت ماما اوي في الحمام ايه كل ده روحت اتسحب براحه هوووبا وكانت المفاجأه ماما بتلعب في نفسها سامع اهات وتصرخ براحه احاااا دي ماما ازاي الشريفه المحترمه وحظي الحلو كان الباب مش مقفول كويس ماما حاطه فرشه الاسنان في كسها ومغمضه عنيهاو في عالم تاني واهات براحه بتقول نزلهم فيا يا برعي احاااااا وهموت يا برعي نفسي فييك اوووي انتا ال هتعوضني علي الحرمان ال انا فيه لما سمعت اسم برعي البواب ساعتها ماما نزلت كتير اوووي
وبعدها فضلت تبكي من ال هيا فيه وانا في الوقت ده صعبت اوووي وكان نفسي اساعدها نفسي ترتاح وبعدين انا رجعت علي الاوضه جري

معقوله ماما نفسها في برعي وحرمه نفسها عشان ست محترمه وخايفه علينا وعلي الفضايح صعبت عليا اووي وكان نفسي انزل جري اجيب برعي يفشخها عشان اشوفها سعيده
بس برعي فعلا لسه سن العشرينات وناشف واسمراني ماما بتختار صح بس ده ممكن يفضحها بس مستحيل ماما تخون بابا
انا بس بتخيل ان برعي ملط معها وجسمه الاسمر المعضل وزبره الكبير بين كسها
نزلت من غير ما المس زبري تاني

المنظر علي ماما وهيا بتقول اسمه وكسها ابيض شمع مفيش فيه شعره مشهد ابن وسخه يجنن

وبعدها نمت من التعب والتفكير صحيت العصر من التعب كان يوم جمعه ومفيش جامعه ماما جايه تصحيني بتقولي قوم كفايه نوم مش بتشبع صحيت روحت الحمام اخدت شاور وطلعت وبسأل ماما

فين اختي و بابا قالو نزلو ياسيدي ابوك كان واعد اختك يجيب ليها فستان وانا بقول احااا هو انا مش موجود في البيت ده مفيش مره بابا يقولي تعالي اجبك حاجه

ماما ساعتها عيب كلمه احا دي يا قليل الاداب قولت اسف يا ماما

وفي سري احاا ايه دا انتي كنتي خربها امبارح ونفسك في برعي البواب

ماما قالت اجهز ونزل جيب شويه طلبات وعشان نحضر الغدا علي ما ابوك يجي واختك قولت حاضر ما انا مش فاضي ال لي المشواير قالت تنجز بسرعه قوولت حاضر وداخلت البس اتاخرت شويه قالت ياخرا خليك انا كلمت برعي البواب

يجيب الحاجات انتا هتشل علي ما تيجي

لما قالت اسمه افتكرت كل حاجه حصلت امبارح
ماما صح نسيت اقولك انزل يا احمد روح هات الطلبات دي عشان برعي مكنش معه فلوس تكمل
الفكره ان المشوار بعيد وحسيتها بتوزعني وبتخطط لحاجه مش عارف ايه هيا
قولت لازم اعمل نفسي اني خرجت واستخبي في اي مكان في شقه

عملت نفسي نزلت فتحت الباب وقفلتو تاني وداخلت الاوضه بتاعتي براحه لما نشوف الحوار ده فيه ايه



نهايه الجزء الاول


االجزء التاني
فكرت ان انا نزلت وقالت خلاص تخد راحتها
لقتها داخلت اوضه نومها بعد شويه خرجت احاااا ايه ده ايه ال انا بشوفه ده
داخلت غيرت لبسها وطلعه بقميص نوم خفيف وضبطه نفسها علي الاخر تحسها عروسه اول مره اشوفها بشكل ده قمرر اوي وحاطه برفان معقوله مستنيه برعي هجت اووي وزبره كان علي اخره

المهم بعد شويه رن جرس الباب بتقول مين قالها انا يا ست هانم برعي حاضر جايه اهو وقبل ما تفتح بتضبط القميص وبتبين بزازها منه عشان يشوفهم اكتر طب ازاي هتفتح كدا وكل ده وانا ببص من ورا الباب براحه لما فتحت برعي لما شافها عينه هتفجر علي بزازها و جسم ماما اول مره تفتح كدا واول مره برعي يشوفها كدا قالت تعالي يا برعي دخل الحاجات المطبخ ومشت قداامه وبرعي زبره علي اخره من ال شايفه وبيلعب في زبره ييعدلو عشان متخدتش بالها بس اكيد هتخد بالها زبره كبير اوي

بس بقول في بالي معقول ماما تعمل كدا بتهيج الراجل ليه كدا

واخرتها يا ماما ناويه علي ايه المهم داخل المطبخ وماما قدامه بتخد الحاجه من ايده انا طلعت براحه اتسحب اشوف لقيت برعي مش قادر بيحك نفسه في ماما وهيا بتحط الحاجه فوق قالها عنك يامدام داليا حسيت ساعتها ان زبره رشق في ماما احااا ايه ال انا بشوفه ده بجد انا بحلم ولا ايه وازاي ماما تسيبه يحك زبره فيها برعي لما شاف انها ساكته راح هاج عليها تقفيش من بزارها


وانا ساعتها طلعت تلفوني وبصور معرفش عملت كدا ليه وبصور ليه المهم


برعي بيمسك طيزها ماما في الوقت ده بتبعدو عنه بتقوله ابعد يا برعي مينفعش كدا ايه ده وهو ولا هنا بيقولها وبرعي ولا هنا نازل بوس علي رقبتها وشكله عنده خبره عشان تهيج

انا في الوقت ده قولت ادخل انيكه ابن المتناكه ده خوفت علي ماما بس مش عارف ازاي انا ساكت احا وكمان زبري واقف علي المشهد هو بجد انل وصلت مرحله دي وبصور كمان ماما بتتناك من حد غير بابا ازاي اسيب ماما في الحاله دي واسكت انل بقيت ديوث رسمي المهم قولت اسيببو شويه كدا اشوف ماما هتعمل ايه


بعدها بشويه لقيت ماما هددت شويه وسخنت معه احاااا ايه ده ماماا بتجاوب معه وساحت علي الاخر برعي راح رافع ماما من وسطها قعدها علي الرخامه بتعت المطبخ وكشف كسها ومص فيها ويقولها احا يابنت الشرموطه كسك ابيض اووي ونضيف وضيق يا متناكه هو جوزك مش يينك ولا ايه ساعتها ماما بتقوله ده خول احااا يا ماما ازاي تقولي كدا سخن اووي برعي راح نازل بوشه علي كسها وهيا تقوله طفي ناري يا برعي طفي كان نفسي فيك من زمان قالها طب ليه ساكته علي نفسك يا متناكه وانا موجود دايما ماما ساعتها ساحت مش قادره من مصه كان بيمص زي بتوع الافلام بس كان غشيم شويه وتقريبا ماما عجبها موضوع الغشم ده تقوله اكتر اكتر يا برعي وصوتها عالي اوي قال دا انتي شرموطه بقا امال عامله نفسك شريفه العماره ليه يا متناكه وهيا ولا قالت كلمه علي كلامه في عالم تاني راحت جابت في وشه لبنها كتير اوي بيقولها احا ايه كل ده يامرا دا انا اول مره اشوف واحده تنزل بطريقه دي راح سابها ومطلع زبره وقالها مصي مسكت زبره زي المجنونه وحريفه في مص الزب الواد برعي قالها ايه ده انتي بجد حلوه اوووي في المص اتعلمت المص ده ازاي قالت بشوفه في افلام السكس قالها انا قولت احا ازاي ماما بتتفرج علي سكس وشرموطه من امته كدا واحنا لو حاسين بي حاجه برعي بيقولها احا بتتفرجي علي سكس قالت اعمل ايه ما ابو احمد مش عارف يكيفني فضلت تمص لحد ما نزل ساعتها فضل يبوس شويه لحد ما سخن تاني وراح رفيعها علي الحوض ورافع رجليها ولسه بيلمس بزبره في كسها اتكهربت وهيغمي عليها ما هيا ومسكت وسطه جامممد من سنين ولا حست بي متعه في الوقت ده رن تلفونها اتخضت راحت بسرعه تشوف مين لقت بابا بيقولها انو علي بابا الشارع اجبلك حاجه من تحت قالت اهااااا بتفكر كدا هات سمنه عشان خلصت هيا كانت بتأخرو بس عشان يلحق يمشي برعي قفلت مع بابا وقالت لبرعي انزل دلوقتي بسرعه جوزي جاي بسرعه برعي هو ده وقته يا استاذ مدحت لبس هدومه ونزل جري وماما بتكلم نفسها هو ده وقته ياخرا حتي مش عارفه اتكيف بسببك مش كفايه مش عارف تكيفني
ماما راحت توصل برعي عند الباب وقبل ما تفتح راح مسكها ونزل فيها بوس تقريبا برعي كان هيتجنن علي ماما واول مره يشوف ست كدا
ماما يا برعي مش وقته انزل دلوقتي ابو احمد تحت راح ضربها جامد علي طيزها صرخت وسبها ونزل
ماما جري علي الاوضه تغير هدومها قبل ما ابويا يشوفها كدا ويشك في حاجه اصل مش متعودين ابدا ماما تلبس قميص نوم في الشقه ابدا




وانا داخلت اوضتي ووقفت تصوير بعد ما جبت مرتين من ال انا شوفته معقول ماما كدا طب ازاي ماما ست محترمه جدااا ابويا السبب ممكن عشان مش بيرحها شوفت اخرتها يابابا ماما عملت ايه وليها حق بردو مش زعلان منها هيا ست وليها شهوتها بس الواد برعي ده طلع خطير اووي وزبره كبير فشخ انا لما شوفته خوفت علي ماما
ماما مش متعوده علي كدا الواد شب وبصحته وغشيم بس بردو ماما لسه بصحتها وتقدر تستحمل عشره زي برعي كل ده بيني وبين نفسي مش قادر انسي مشهد وبرعي حاطط راسه في كس ماما وماما بتجيب وبتغرق وشه احاااا وبتمص ولا اجدع شرموطه طب ازاي كدا وبطلع تلفوني اشوف المشهد جت تالت مره اوووف حولت اتسحب واطلع بره الشقه من غير ما ماماتحس وبعد نص ساعه رجعت لقت بابا جه واختي
والغريبه ان ماما مسالتش فين الحاجه ياحمد لدرجه دي ال حصل بردو مش شويه



بقولها

عملتي الاكل

ماما علي النار اهو نص ساعه بكتير

روحت رميت كلمه كدا برعي جاب كل حاجه ولا نسي لما جبت سرته وشها اتغير
بترد بتقول ماما برعي ده مفيش اسرع منه بينجز كل حاجه

في بالي فعلا بينجز كل حاجه يا شرموطه




ببص في وش ماما حستها وشها منور تقريبا كان نفسي من زمان في كدا ان بعد الصبر ده كله اتعوضت بشب لسه بصحته ومختلف عن شباب القاهره راجل وناشف رغم انو قريب من سن ابنها بس عنده خبره كبيره عنه بس فرحه ما تمت ابوي خرب كل حاجه عليها





داخلت الاوضه مش قادر ابطل تفكير في الحصل وهل ده اخرتها ولا في حاجات تانيه





ماما جهزت الاكل واكلنا وكنت جعان اووي ما انا جبت ثالت مرات وبابا يقولي براحه يا عجل مش كدا وانا بقوله جعان وبين نفسي كدا ما انتا لو شوفت ال شوفت مش هتقول كدا وماما سرحانه وهيا بتكل
وبابا بيقولها مالك كدا يا داليا بتقوله مفيش انا بكل اهو ومش سرحانه تعبانه شويه كدا


قالها سلامتك يا قلبي نروح نكشف عليكي قالت لا مش مستاهله وخلصان اكل وبعدها اختي شالت الاكل مع ماما وداخلت تقيس الفستان عشان نشوفه عليها كان قمر عليها اووي جامده فيه فشخ ماما طول اليوم مش معنا وبابا نزل مع اصحابه تحت وانا نزلت معه روحت عند حسن اغير جو شويه اتصلت بحسن وقالي تعالي نلعب بلاستيشن شويه عندنا روحت خطبت وكنت فرحان عشان هشوف اخته بحبها اووي فتحت ام حسن ام حسن غير ماما خالص لبسها غير علي الموضه فرس فتح كنت اول مره اركز معها كدا بعد من ال شوفته من ماما بتقولي اتفضل يا احمد حسن جوه في الاوضه خش عنده وتشرب ايه

قولتها اي حد من ايدك العسل دي ضحكت وقالت حاضر يا باكش

داخلت لحسن جوه ايه يا ابو علي فينك قالي انتا ال فينك مختفي كدا ولا سالت خالص عليا امبارح غريبه قولت كنت تعبان شويه اكيد مش هقوله تعبان من برعي وماما مثلا

قالي سلامتك تعالي بقا عشان حملت فيلم يجنن لوحده منتقبه تقريبا عجبه الموضوع شغل الفيلم

من هنا بدأ يقول كلام اول مره اسمه منه قالي تعرف ان المنتقبه دي كلهم شمال ومستخبين في النقاااب قالي نفسي انيك واحده تكون منتقبه اوووي انا سمعت من هنا وجه في بالي احا اوووف علي الهيجان دا اكيد يقصد ماما في بالي كدا اشوفه وهو بيفشخها اووي منظر رهيب لما اشوف ماما مع صحبي قد سني زبري هنا وقف
وافتكر برعي وقد ايه ماما تعبانه ومحتاجه

وبيكلمني وانا مش هنا قالي ياحمد بكلمك انتا سرحان في ايه وماله زبرك واقف علي الاخر ليه كدا

ساعتها رديت رد غريب قولت فعلا المنتقبه دول شمال اوووي احاا بجد دي ماما منتقبه ازاي اقول كدا قالي هو هاج لما سمع وانا بقول كدا زبره كان علي اخره وتقريبا فهم كل حاجه اني بهيج علي الكلام ده راح قال وكمان ياحمد نفسي في واحده تكون سن 41 قال نفس سن ماما وتكون مربره كل كلمه بيقولها نفس تفصيل ماما وحسيت انو يقصد

قالي تعرف هعمل فيها ايه رديت بصوت منح ايييه

قالي هفشخ طيزها وكسها وهنيك كل تفصيله في جسمها لحد ما تقول ارحمني انا دوخت من كلامه وكنت هجبهم علي نفسي من الشهوه والهايج وبتخيل ان ماما تحته بقوله بس السن ده هتقدير عليه قالي عيب عليك هيا تيجي بس وانا افشخها قالي تعرف في واحده اعرفها ونفسي اعمل معها كدا في عقلي لا كدا كتير يا وابن الوسخه بس كان رد فعلي كله دياثه وبقوله طب ما تنكها استغرب من الرد وفضل ثواني سرحان مكنش متوقع ردي ابن الوسخه النجس دا ناقص اقوله تعالي نام مع ماما

قالي الفتره الجايه ناوي احاول معها هيا صعبه شويه بس ناوي

رديت بقوله يا حسن مفيش حاجه صعبه

قالي انتا شايف كدا قولت اها راح سعتها قالي هروح الحمام وعرفت انو اكيد هيجبهم علي كلامي

انا اصلا كنت نزلت علي نفسي لبن من غير ما احس كنت في درجه هيجان فوق الوصف

معقوله وصلت لمرحله دي بقيت ديوث رسمي

مقروف من نفسي وفي نفس الوقت هيجان اووي من ال بعمله ده صورت ماما مع برعي وحسن صحبي عاوز يقولي ياخول انا اقصد امك افهم بقا يا ديوث وانا وصلت لمرحله دياثه كبيره وساكت

المهم حسن دخل الاوضه وخد باله من لبني نازل في هدومي مشيت من عند حسن بليل اخر السهره وروحت البيت شغلت فيديو برعي بقيت مدمن الفيديو ده ضربت عشره ونمت



صحيت تاني يوم كان عندي جامعه عديت علي حسن ومشيت روحنا سوا وبعدين جات في بالي فكره بنت وسخه قولت لازم اهيج حسن علي ماما

فكرت لما خلصنا جامعه قولت لحسن تعالي عندي البيت شويه كان العصر والوقت ده ماما بتكون واخده رحتها في البيت يعني مفيش حد غريب بيجي معيا الوقت وانا جاي كان حسن بيروح بيته وانا باجي علي البيت هيا متعوده دايما اني باجي في الوقت ده لوحدي اخدت حسن روحت خبطت فتحت طبعا اووف وهيا لبسه عبايه شفافه علي الاخر وتحتها اندر شفاف كان اول مره يشوفها حسن بمنظر ده لما شافت حسن وشها احمر اووي واتكسفت انو شافها كدا حسن حسيته عينه هتنفجر علي ماما وجسمها قالت هو حسن معاك يا حمد رديت اها ماما داخل حسن وعينه مش بتتشال عن طيز ماما داخل الاوضه وهو زبره علي اخره حسيته هاااااج فشخ اول مره اشوفه بحاله دي

ماما بتقولي تعالي ياحمد عاوزك ايه يازفت انتا مش تتصل ان حسن جاي معاك انتا مش شايف انا لبسه ايه بحسبك انتا لوحدك يازفت ازاي يشوفني بلمنظر ده كل جسمي باين رديت بكل بجاحه ياماما ده حسن يعتبرك زي قالت لا طبعا هو صحبك وانا بحبه وكل حاجه بس مينفعش يشوفني كدا قولت اسف ياماما المره الجايه لو جاي معيا هتصل طب يلا غور اما اخش اغير واجيلكم تشربو ايه ماما رغم انها شرقانه بس حسيت انها انكسفت اوي

بس في نفس الوقت هجت اووي من نظره حسن ليها اول مره يشوف ماما بشكل ده

دخلت لحسن قالي في حاجه ولا ايه رديت بقوله لا سيدي ماما انكسفت اووي انك شوفتها بلبس ده استغرب اني بقوله كدا

رد قالي عادي دي زي ماما انا بردو قولت ليها كدا حسن ده اخويا وابنك عادي

كدا حسن فهم اني اقصد اخليه يجي الوقت ده عشان يشوف ماما بلمنظر ده قال في باله احا الواد ده شكله خلاص عاوزني اركب امه المتناك ده وحياتك يا حمد لا انكها وبكره تشوف بقوله اااااااايه سرحان يا ايه ياسطا قالي لا مفيش انا هروح الحمام وهنا عرفت انو رايح يضرب عشره علي المشهد ده اوووف وكمان الصبح وانا داخل الحمام شوفت كام اندر لماما اكيد هيشوفهم دلوقتي اووف علي الهيجان ده دخل حسن الحمام وعلي اخره طلع زبره ويقول احااا يابن الشرموطه ازاي تسبني اشوف امك كدا اوووف ايه ده اندر امه طلع الاندر وحطه علي زبره وسرحان وماسك زبره بيتخيل ماما المهم ضرب علي اندر ماما غصب عنه احاااااا راح ساب الاندر وطلع علطول وعليه لبنه جه الاوضه ايه يابني اتاخرت ليه كدا قالي معلش، بطني كانت تعباني شويه وانا في بالي متاكد انو ضرب عشره بعد شويه جات ماما قالت تشربو ايه يا حلوين مكسوفه شويه من حسن قالها اي حاجه يا قمر الحته انكسفت ومشت دا بيعكسها قدامي وعينه علي طيزها



بقوله يا حسن هروح الحمام واجي قالي هات تلفونك كدا اكلم ماما عشان اقولها اني عندك تلفوني فاصل شحن اطمنها بس قولت اتفضل قالي استني ياحمد هات الباسورد قولت ليه عادي وسبته ورحت الحمام احااااااا ايه ده دا ضرب علي اندر ماما اوووف انا هنا روحت في دنيا تانيه ونزلت مرتين علي ريحته ولبنه في اندر ماما في نفس اللحظه احاااااا ايه ده التلفون في ايده وعليه فيديو ماما مع برعي

نهايه الجزء التاني
حلوه كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فين الادمن ال هنا محتاج ادمج بقيت الاجزاء مع بعض
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon و اللمبي٢٠٠٧
روووووعة كمل
 
ياريت كل واحد بيشوف القصه يقول رايك
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon و the gohst 40
الجزء الثالث



كنت واقف علي ان تلفوني معه وعليه فيديو برعي وماما احااا جري علي الاوضه داخلت لقيت تلفوني جنبه مقفول عادي بس انا اتاخرت في الحمام يعني ده وقت كفايه ان يكون شافه معقوله والحقيقه خوفت وفي نفس الوقت في حاجه غريبه فيا هايج علي الموضوع ده بس لوكان شافه يبقي اتاكد اني ديوث رسمي

بقوله حسن كلمت مامتك قالي اها وحسيته ومتغير كدا ومش علي بعضه طب وبعدين بقا

في ام الشك ده

ماما جات بلعصير شافه ونظرته غريبه كدا بيبص وسرحان فيها قالت اتفضل ياحسن قالها تسلم ايدك يا قمر ومشت

حسن شرب العصير وبعدها مشي علطول قالي واستغربت رايح فين يابني علطول كدا مش كلمت مامتك وكله تمام قالي بس هروح اجيب طلبات لي ماما تمام يا حسن اشوفك بليل قال اكيد ومشي

وانا في بالي هو ممكن فعلا يكون شاف الفيديو دماغي بتلف شمال ويمين وقلقات وروحت في النوم



حسن راح بيته وجري علي الاوضه حط تلفونه علي الشاحن وفتح واتس وكان بعت فيديو ماما عنده ومسحه من علي الواتس عشان معرفش انو اخده فتح حسن الواتس ومش مصدق عينه احاااااا دا انا كنت مفكرها شريفه فعلا وبقول اي كلام لحمد عشان اهيج بس معقوله طلعت شرموطه واحمد الخول طلع ديوث بجد احاااا هو في كدا انا كنت مفكر ان الدياثه خيال وبس

معقوله بجد وفتح الفيديو ومتجنن من الشهوه وهيا تحت برعي مش قادره وبتجيب لبنه علي وشه وهنا حسن جاب يجي اربع مرات من الفديو ده

وكان اول مره في حياته يجيب بطريقه دي وهايح كدا معقول مامته تعرف ان احمد بيصور انا لازم اوجه احمد واشوف رد فعله ودي احلي طريقه اقوله اني عاوز انام معها هنا قررت اني اكلم احمد بليل في الموضوع ده نمت من التعب



اصحي ياحمد اصحي عشان تكل حاضر يا ماما

صحيت ودخلت الحمام اغسل وشي اتفجت ان اندر ماما مش موجود احا فين معقوله ماما اخدت بالها طيب لو اخدت بالها طيب ليه ساكته طلعت علي السفره انا و اختي نكل وطبعا بابا كان اول الاسبوع مسافر الاسكندريه في شغله اكلت انا وماما واختي بس مفيش اي رد فعل من ماما عادي خلصت لقيت روحت الاوضه قولت لماما هذاكر شويه حسن بيرن قالي انتا فين رديت في البيت قالي انا جاي قولت تمام مستنيك ياحبي



كلمت ماما حسن جاي ع فكره قالت. تمام عشان تغير هدومها الشفافه دي مش عارف من يوم برعي وهيا لبسها كله كدا

حسن بعد شويه واصل واكيد هيفتح احمد في موضوع مامته وبرعي

ازيك يا احمد تعالي خش الاوضه فضلو شويه مع بعض من غير اي كلام كتير وحسن عاوز يقوله بس مكسوف شويه قاله ياحمد انت بجد بتحب الدياثه وكدا استغرب احمد قاله الحقيقه اها بس اكيد خيال وكدا بس رد حسن رد قوي وقاله يعني بجد مش نفسك تشوف مامتك بتتناك

احمد رد قااله ايه ده ياحسن اكيد لا طبعا ازاي تقول كدا

حسن قاله بص من الاخر انا شوفت فيديو برعي

وهنا انا انصدمت وكان هيغمي عليا من كلام حسن

قالي بص ياحمد متخافش وبعد انتا اخويا وامك زي مامتي اكيد مش هفضحها بس انا خايف عليها

لا ابن الوسخه ده يفضحها برعي الكلب ده

وهياا شكلها تعبانه وممكن في اي وقت تعمل فضيحه مع حد غريب وانا خايف عليها وعليكم بجد

انا هنا اطمنت شويه من كلامه

وقالي بص ياحمد انا عارف ان مامتك اكيد غصب عنها وهيا لسه صغيره سنها ده اكتر وقت بتكون محتاجه راجل وابوك زي ما انتا شايف شكله خلاص جاب اخره وامك الحقيقه لسه بطل بصحتها محتاجه خيال الحقيقه شافت برعي لسه بصحته وعيل شب وناشف وهيقدر يكفيها كل ال محتاجه بس كويس انو محصلش حاجه بينهم اكتر من كدا كويس ان ابوك رن في الوقت الصح

انا بسمع كلامه وعجبني وهجت من كلامه علي ماما والحقيقه كل كلامه صح للاسف

قالي يا احمد مش زعلان منك ولا تغير عليك انك بتحب انك تشوف مامتك كدا دي حريه ومش هشوفك بنظره وحشه خالص ع فكره ولا هتغير عليك ابدا معزتك عندي زي ما هيا



اطمنت من كلامه اووي ونفس اللحظه اخدته في حضني وقولت لحسن انتا اجدع اخ بحبك

قالي بس ياحمد عاوز اقولك حاجه انا بصراحه

نفسي في مامتك مش بقولك كدا عشان الفيديو واخده فرصه لا انا كنت ناوي افتح معاك الموضوع

رديت وقولت من امته ده قالي من ايام سكس المنتقبه ويوم ما شوفتها بلبس الشفاف ع فكره داخلت ضربت عشره علي الاندر بتعها وكان رحته كله هيجان

رديت بقوله ع فكره عرفت وشوفت لبنك ضحك وقالي يابن الوسخه وساكت وعملت ايه ساعتها لما شوفت لبني علي اندر مامتك

رديت بقوله الحقيقه كنت هايج اوي لما شوفت كدا وضربت عشره المنظر قالي شاطر

طيب يا احمد هسالك سؤال هيا مامتك تعرف انك صورتها

اكيد لا متعرفش اي حاجه ولا اتعرف اني ديوث

ع فكره قالي تمام انا بسالك بس

بقوله ع فكره يا حسن يوم لبس الشفاف ده انا ال عملت كدا عشان تشوفها وتهيج واشوف رد فعلك قالي اها يا ديوث يا وسخ كنت حاسس ع فكره دا اليوم ده كنت علي اخري لما شوفتها كان نفسي ساعتها اشيلها من وسطها واخدها علي الاوضه بتعتها وافشخها وانيك طيزها وابوص كل حته في جسمها انا هجت من كلامه اووي وزبري علي اخره

وهو حس بيا وفضل يقول اكتر علي ماما تعرف اكتر حاجه بحبها في مامتك طيزها الكبيره نفسي افشخها اجيب لبني جوه طيزها واخليك تتفرج عليا وهيا بتصرخ تحتي



ساعتها لما سمعت كدا كنت هجيب علي نفسي من الشهوه والهيجان



قالي احمد طلع زبزك اهتهم اتخيل وانا مع مامتك



وفكر في كلامي في ثانيه طلعت زبري وفضلت اسمع كلامه لحد ما جبتهم قالي ارتحت انا هنا لراحتك وطول ما احنا مع بعض هخليك توصل لمرحله من الهيجان عمرك ما وصلت ليها



قالي هيا اختك هتنزل امته

رديت كمان نص ساعه عندها درس بقوله لييه



قالي كويس عشان احاول مع مامتك



حسن انتا بجد نفسك في ماما طب ازاي وهتعرف تجبها

قالي عيب عليك

انا خايف يا حسن لا تعمل معاك مشكله

لا لا. متخفش ياحمد. انا علي الهادي مش غشيم وحياتك لا اخليك تتفرج وانا بفشخها وبعدين عشان تبطل تبص بره انا خايف عليها وبعدين احنا مع بعض محدش هيعرف خالص تمام

هزيت راسي وبس

في بالي معقول يوقع ماما بس ماما مش سهله ولا رخيصه كدا ممكن عملت مع برعي كدا غلطه بس من يومها ولا مره برعي طلع فوق اصلا معقوله حسن ينكها اوووف احساس جامد اوووي شاب مع ماما كنت بعشق المشاهد دي في الافلام

بعد نص ساعه اختي نزلت

حسن قالي تمام اوووي هروح بقا احاول معها بقوله ازاي يا مجنون اهدي مش وقته قالي ده وقته خليك بس هنا وانا هحاول كدا



طلع حسن وبعد عشر دقايق طلعت اتسحب اشرفه وصل لي ايه

كان واقف معها في المطبخ وبتكلم معها

حسن احب اساعدك في الطبخ ما قمر قالت بطل بكش روح عند احمد علي ما احضر الاكل عاوزه اخلص قرب منها وبعدين مسكت ايدها وقالي سوي الاكل كدا ولزق فيها من ورا وزبره راشق في طيزها ماما حست بيه وفضلت كام ثانيه كدا لحد ما حست ان زبره دخل جوه خلاص قالت بصوت واطي روح بقا وسبني وهيا هيجانه وجسمها ساب علي الاخر

حسن ضغط اوي بزه وفجاه قالت ماما خلاص بقا ياحسن امشي روح عند احمد انا لما شوفت كدا جبت علي نفسي احا دا زبره كان راشق في طيزها وهيا ساكته معقوله ماما هاجت اوووف بجد زي حتي مكنش في اي رد فعل غير انها تقوله روح عند احمد الاوضه سبته ودخلت الاوضه

وبعدين حسن قالها حاضر بس انا لازم اعلمك الطبخ يا عسل ومشي جه الاوضه وحكي كل ال شوفته بس مقولتش اني شوفته سمعت وخلاص منه

قالي ده بس اول يوم الايام جايه وحياتك لا افشخها وتكون شرموطي البطل دي

امك ع فكره ياحمد هايجه اوووي حسيت بنفسها

قولت بجد ياحسن قالي طبعا

طب خلي بالك منها وبلاش تزعلها ضحك وقالي في عيوني دي مراتي هههههه

قالي بقولك بكره عاوز اجي ميكونش حد موجود عاوزها تكون لوحدها بقوله ناوي علي ايه قالي اصبر وهقولك لما يحصل

مشي حسن وانا فضلت افكر في كلامه نمت من التفكير صحيت علي الساعه12 بليل كان كله نام سمعت صوت اهات من عند ماما حظها كانت سايبه الباب مفتوح شويه احااا ايه ده ماما ملط علي سريرها ودعك في كسها ومش قادره معقوله السبب حسن هيجها ماما خلاص علي اخرها وصلت لي اخر مرحله من الشهوه ونفسها تتناك فضلت حولي عشر دقايق تلعب في نفسها لحد ما نزلت كميه كبيره اووي مشيت براحه علي اوضتي وهيا خرجت تخش شاور احا دي طلعه ملط من الاوضه ايه ده هيا وصلت لدرجه دي مش عامله حسابي انا واختي في البيت ولا ايه

مشهد وهيا طلعه ملط ده هيجني علي الاخر دخلت ضربت عشرتين

وبعدها فتحت اللاب توب ادخل جروبات شويه الدياثه وزهقت وقولت اطلع اتمشي شويه مش هنام دلوقتي

نرلت علي السلم سمعت صوت فوق السطح قولت اطلع اشوف في ايه يمكن حرامي اصل مفيش حد ساكن في الاوضه ال علي السطوح كان في حد ومشي من فتره

طلعت اشوف سمعت صوت اهات من الاوضه احا ايه ده دا حد تقريبا بينيك اتسحب براحه اشوف مين احاااااااااا برعي بينك في واحده وهيا بتصرخ تحته هو مفيش غيرك ولا ايه يابن التناكه عامل فيها عنتيل طيب مين دي المشكله وشها مش نحيت وشي بيضه واشطه مين دي بعد لحظات يلف وشها وهنا الصاعقه الكبيره ايمان ام حسن احااااااا ايه ده بحلم ولا ايه وبرعي بيشتم فيها وبينك جامد اووي وهيا تقوله براحه عليا مش قادره زبرك كبير اوووي قالها خدي يا شرموطه

دا انتي مش بتشبعي بيضرب علي طيزها قالها هاتي طيزك افشخها شويه وحشني خرم طيزك

هو ده بجد الفكره ان ايمان ام حسن بتعرف تتشرمط اووي ودي شكلها مش اول مره شكلها خبره اووي عارفه ازاي تهيج برعي بتقوله لا زبرك كبير وبيوجعني تقريبا هيا عارفه انو بيهيج من الكلام ده فجاه نيمها علي بطنها وفتحت طيزها بعنف تقوله براحه مش كدا قالها اسكتي يا شرموطه ومره واحده مدخل زبره صرخت ايمان وصوتها سمع العماره قالها صوتك يا قحبه كتم صوتها بي ايده وشغال رزع وهيا تحته هتمووووت حستها اغمي عليها زبره كبيره ابن الوسخه وبنيك بي عنف وغشيم اوووي وتقريبا ايمان بتحب كدا اوي

عدلها وضع الفرس ماسك شعرها وبينك في طيزها ويضرب علي طيزها وضع ابن وسخه بيهيج اوووي انا الوقت ده جبت مرتين وانا بتفرج الحقيقه برعي بيعرف ينيك اووووي رغم سنه الصغير عنده خبره وهيا تحته كلمه واحده علي لسانها هاتهم هاتهم هاتهم وفجاااه قالها هجيب قالت جوه طيزي عشان خاطري جوه راح عمل حركه صايعه بنت وسخه طلع زبره وجبهم بره احاااااا دي هتموت هتتجنن تحته ليه ليه ليه يا برعي هموت قالها احسن مش هريحك

انا اها يا برعي يا نجس ذكي ا بن وشرموطه عجبتني الحركه

ايمان كانت هتعيط من الحركه كان نفسي ينزل في طيزها بتقوله حرام عليك ليه تعمل فيا كدا بس في نفس الوقت ايمان كانت بتحب وبتعشق الحاجات دي في برعي بيعمل حاجات مختلفه عمرها ما حست بمتعه دي مع حد تاني في برعي عارف ازاي يخليها تتكيف وازاي يخليها تتجنن في نفس الوقت

بعد شويه هدوو وقاعدين

برعي مش يلا ننزل بقا خايف عيالك يصحو قالت لا متخفش انا قافله الباب معيا واخده المفتوح عشان لو حد جه يفتح الباب يبقي مقفول يعرف اني جوه

برعي اها يا صايعه متناكه طول عمرك



ايمان قالت اعمل ايه ارمله من فتره كبيره ومعرفتش اتجوز عشان خاطر عيالي وفي نفس الوقت محرمش نفسي من المتعه قولت انت لسه شب وبصحتك و ستر وغطا عليا من الفضايح والحقيقه معاك بحس بمتعه عمري ما حستها مع ابو العيال انتا غير بتعرف ازاي تخليني اجيب شهوتي كام مره



انا احااا يا ايمان بقا طلعت شرموطه كبيره اووووي



برعي انا تحت امرك واكيد ستر وغطا عليكي متخفيش مفيش حد بيعرف اي حاجه بينا



قالت ايمان انا واثقه فيك



قالها تعرفي بحس مين شرموطه اووي في العماره وعامله نفسها محترمه قالت مين قالها داليا

ايمان استغربت قالت بتقول ايه قالها داليا صحبتك

ايمان ليه بتقول كدا عملت معها حاجه ولا. ايه وغضب من ايمان وهيا بتكلمه

برعي لا طبعا مفيش حاجه بس كام مره اروح عندها تبقي لابسه لبس شفاف قدامي ومن غير نقااااب وتحاول تهيجتي وتتحك فيا وانا بغير الانوبه بس بطلع واسيبها



ايمان تقريبا مش خايفه علي ماما ولا حتي بتغير علي برعي ولا بتحبه اصلا هيا عاوزه محدش يكون شريك فيه



ايمان بتقوله احاااا بنت الوسخه بس بقولك يابرعي اوعي تعمل معها حاجه هزعل منك جامد وعمرك ما هتلمسني تاني قالها لا طبعا وبعدين مفيش حد غيرك في حياتي ياقلبي



قالت جدع وراحت نزله علي زبره مص لحد ما جبهم في بوقها



راحت ايمان مطلعه فلوس وتقوله خد عشان انهارده كيفتتي علي الاخر

برعي قالها تسلمي يا شرموطتي معادنا بكره



ايمان قالت لا بكره مش هينفع هروح عند اختي اشوفها وهبات معها وبعدين عشان اوحشك شويه نخد كام يوم راحه علي عيني بس عشان اشتاق اكتر



برعي قالها احا لا عاوزك بكره تقريبا برعي كان متعود ينام معها كل يوم



ايمان قالت معلش خليها يوم الخميس وهعوضك وخد المفاجأه دي هبقي معاك خميس و جمعه حسن واخته هيروح فرح ابن عمهم وانا كدا كدا مش هروح عشان بيني وبنهم ومشاكل العيال بس ال هتروح



برعي فرحتيني بس محتاج طلب وياريت توفقي عليه اجي عندك البيت اليومين دول



ايمان بس يابرعي انتا عارف بخاف حد يشوفك وانتا داخل وخارج مينفعش ويخدو بالهم انك بتيجي كتير



برعي قالها عشان خاطري وبجد هعوضك وهخليكي تعيشي احلي ايامك يا عروسه



ايمان بس بشرط اولا اوعي تلمس داليا وتاني شرط مش هتيجي وقت الليل بس هتقول لمراتك انك مسافر اي حته يومين وتيجي تعيش معيا اليومين دول كلهم مش هتخرج من البيت تمام عشان ندلع بعض دي هتبقي اول مره نقعد مع بعص الوقت ده كله وكمان هروح اقول لداليا صحبتي اني هروح عند اختي يومين علي ما العيال تيجي عشان بخاف اقعد لوحدي عشان متجيش فجاه عليا وانتا موجود وهجيب كل الاكل وكل حاجه بتوع اليومين دول عشان مش هعرف انزل ابدا وانتا كمان جهز نفسك وتجيب غيرات معاك ولا اقولك هلبسك من بتوع المرحوم مش خساره فيك وكمان وانا رجعه من عند اختي هنزل اشتري ليك شويه قمصان نووم دلع عشان شكلك زهقت من قمصاني ال عندي من فتره وكمان في مفاجاه حاجه هجبها مش هقولك عليها غير يوم الخميس لما تيجي يا عريس هتفرح بيها اووي



برعي قالها يابنت الشرموطه دا انتي دماغك شيطاني ايه التفكير الجامد ده وبعدين يومين هفضل معاكي 48 ساعه انا كدا هتعب بجد

ايمان لا متخفش انا هعملك كل الاكل الفسفور عشان يعوضك انا بجد همتعك اليومين دول هخليك تعيش حياه تانيه يا برعي وبعدين تتعب ايه دا انتا لسه شب وبصحتك وبعدين عندك خبره جامده اوووي

برعي كل ده عشاني يا ايمان



ايمان انا مقدرش استغني عنك وعن زبرك

برعي قالها وانا اوعدك خليكي تعيشي احلي يومين في حياتك يا ايمان ومش هرحمك ع فكره اجهزي بقا عشان خايف لا تموتي مني

ضحكت قالت وده المطلوب واول شرط هتعمل فيه ايه



برعي قالها اكيد طبعا مفيش في حياتي غير ايمي بس يلا ننزل النهار بدا يطلع ويحد يشوفنا تبقي نصيبه



وانا اتسحبت براحه ونزلت علي شقتي دخلت الاوضه مش مصدق ال حصل ايه ده مصدوم وفرحان ان ام حسن طلعت شرموطه كمان واكتر من ماما طيب اقول لحسن اكيد لا هيحصل مشكله كبيره بنهم وممكن يمشي ويسيب البيت فيها انا مالي انا هتمتع وخلاص

بس ليه برعي حكي ل ايمان نص الموضوع ال حصل بينه وبين ماما يمكن مش عاوز يخسر ايمان وكمان يشوف رد فعلها وفرح لما عرف انها بتغير عليه بس

المهم انا لازم اشوف اي فرصه اخد مفاتيح شقه حسن اطلع عليها نسخه عشان بوم الخميس ده والجمعه اعرف هيعملو ايه عندي فضول وهي
الجزء الثالث



كنت واقف علي ان تلفوني معه وعليه فيديو برعي وماما احااا جري علي الاوضه داخلت لقيت تلفوني جنبه مقفول عادي بس انا اتاخرت في الحمام يعني ده وقت كفايه ان يكون شافه معقوله والحقيقه خوفت وفي نفس الوقت في حاجه غريبه فيا هايج علي الموضوع ده بس لوكان شافه يبقي اتاكد اني ديوث رسمي

بقوله حسن كلمت مامتك قالي اها وحسيته ومتغير كدا ومش علي بعضه طب وبعدين بقا

في ام الشك ده

ماما جات بلعصير شافه ونظرته غريبه كدا بيبص وسرحان فيها قالت اتفضل ياحسن قالها تسلم ايدك يا قمر ومشت

حسن شرب العصير وبعدها مشي علطول قالي واستغربت رايح فين يابني علطول كدا مش كلمت مامتك وكله تمام قالي بس هروح اجيب طلبات لي ماما تمام يا حسن اشوفك بليل قال اكيد ومشي

وانا في بالي هو ممكن فعلا يكون شاف الفيديو دماغي بتلف شمال ويمين وقلقات وروحت في النوم



حسن راح بيته وجري علي الاوضه حط تلفونه علي الشاحن وفتح واتس وكان بعت فيديو ماما عنده ومسحه من علي الواتس عشان معرفش انو اخده فتح حسن الواتس ومش مصدق عينه احاااااا دا انا كنت مفكرها شريفه فعلا وبقول اي كلام لحمد عشان اهيج بس معقوله طلعت شرموطه واحمد الخول طلع ديوث بجد احاااا هو في كدا انا كنت مفكر ان الدياثه خيال وبس

معقوله بجد وفتح الفيديو ومتجنن من الشهوه وهيا تحت برعي مش قادره وبتجيب لبنه علي وشه وهنا حسن جاب يجي اربع مرات من الفديو ده

وكان اول مره في حياته يجيب بطريقه دي وهايح كدا معقول مامته تعرف ان احمد بيصور انا لازم اوجه احمد واشوف رد فعله ودي احلي طريقه اقوله اني عاوز انام معها هنا قررت اني اكلم احمد بليل في الموضوع ده نمت من التعب



اصحي ياحمد اصحي عشان تكل حاضر يا ماما

صحيت ودخلت الحمام اغسل وشي اتفجت ان اندر ماما مش موجود احا فين معقوله ماما اخدت بالها طيب لو اخدت بالها طيب ليه ساكته طلعت علي السفره انا و اختي نكل وطبعا بابا كان اول الاسبوع مسافر الاسكندريه في شغله اكلت انا وماما واختي بس مفيش اي رد فعل من ماما عادي خلصت لقيت روحت الاوضه قولت لماما هذاكر شويه حسن بيرن قالي انتا فين رديت في البيت قالي انا جاي قولت تمام مستنيك ياحبي



كلمت ماما حسن جاي ع فكره قالت. تمام عشان تغير هدومها الشفافه دي مش عارف من يوم برعي وهيا لبسها كله كدا

حسن بعد شويه واصل واكيد هيفتح احمد في موضوع مامته وبرعي

ازيك يا احمد تعالي خش الاوضه فضلو شويه مع بعض من غير اي كلام كتير وحسن عاوز يقوله بس مكسوف شويه قاله ياحمد انت بجد بتحب الدياثه وكدا استغرب احمد قاله الحقيقه اها بس اكيد خيال وكدا بس رد حسن رد قوي وقاله يعني بجد مش نفسك تشوف مامتك بتتناك

احمد رد قااله ايه ده ياحسن اكيد لا طبعا ازاي تقول كدا

حسن قاله بص من الاخر انا شوفت فيديو برعي

وهنا انا انصدمت وكان هيغمي عليا من كلام حسن

قالي بص ياحمد متخافش وبعد انتا اخويا وامك زي مامتي اكيد مش هفضحها بس انا خايف عليها

لا ابن الوسخه ده يفضحها برعي الكلب ده

وهياا شكلها تعبانه وممكن في اي وقت تعمل فضيحه مع حد غريب وانا خايف عليها وعليكم بجد

انا هنا اطمنت شويه من كلامه

وقالي بص ياحمد انا عارف ان مامتك اكيد غصب عنها وهيا لسه صغيره سنها ده اكتر وقت بتكون محتاجه راجل وابوك زي ما انتا شايف شكله خلاص جاب اخره وامك الحقيقه لسه بطل بصحتها محتاجه خيال الحقيقه شافت برعي لسه بصحته وعيل شب وناشف وهيقدر يكفيها كل ال محتاجه بس كويس انو محصلش حاجه بينهم اكتر من كدا كويس ان ابوك رن في الوقت الصح

انا بسمع كلامه وعجبني وهجت من كلامه علي ماما والحقيقه كل كلامه صح للاسف

قالي يا احمد مش زعلان منك ولا تغير عليك انك بتحب انك تشوف مامتك كدا دي حريه ومش هشوفك بنظره وحشه خالص ع فكره ولا هتغير عليك ابدا معزتك عندي زي ما هيا



اطمنت من كلامه اووي ونفس اللحظه اخدته في حضني وقولت لحسن انتا اجدع اخ بحبك

قالي بس ياحمد عاوز اقولك حاجه انا بصراحه

نفسي في مامتك مش بقولك كدا عشان الفيديو واخده فرصه لا انا كنت ناوي افتح معاك الموضوع

رديت وقولت من امته ده قالي من ايام سكس المنتقبه ويوم ما شوفتها بلبس الشفاف ع فكره داخلت ضربت عشره علي الاندر بتعها وكان رحته كله هيجان

رديت بقوله ع فكره عرفت وشوفت لبنك ضحك وقالي يابن الوسخه وساكت وعملت ايه ساعتها لما شوفت لبني علي اندر مامتك

رديت بقوله الحقيقه كنت هايج اوي لما شوفت كدا وضربت عشره المنظر قالي شاطر

طيب يا احمد هسالك سؤال هيا مامتك تعرف انك صورتها

اكيد لا متعرفش اي حاجه ولا اتعرف اني ديوث

ع فكره قالي تمام انا بسالك بس

بقوله ع فكره يا حسن يوم لبس الشفاف ده انا ال عملت كدا عشان تشوفها وتهيج واشوف رد فعلك قالي اها يا ديوث يا وسخ كنت حاسس ع فكره دا اليوم ده كنت علي اخري لما شوفتها كان نفسي ساعتها اشيلها من وسطها واخدها علي الاوضه بتعتها وافشخها وانيك طيزها وابوص كل حته في جسمها انا هجت من كلامه اووي وزبري علي اخره

وهو حس بيا وفضل يقول اكتر علي ماما تعرف اكتر حاجه بحبها في مامتك طيزها الكبيره نفسي افشخها اجيب لبني جوه طيزها واخليك تتفرج عليا وهيا بتصرخ تحتي



ساعتها لما سمعت كدا كنت هجيب علي نفسي من الشهوه والهيجان



قالي احمد طلع زبزك اهتهم اتخيل وانا مع مامتك



وفكر في كلامي في ثانيه طلعت زبري وفضلت اسمع كلامه لحد ما جبتهم قالي ارتحت انا هنا لراحتك وطول ما احنا مع بعض هخليك توصل لمرحله من الهيجان عمرك ما وصلت ليها



قالي هيا اختك هتنزل امته

رديت كمان نص ساعه عندها درس بقوله لييه



قالي كويس عشان احاول مع مامتك



حسن انتا بجد نفسك في ماما طب ازاي وهتعرف تجبها

قالي عيب عليك

انا خايف يا حسن لا تعمل معاك مشكله

لا لا. متخفش ياحمد. انا علي الهادي مش غشيم وحياتك لا اخليك تتفرج وانا بفشخها وبعدين عشان تبطل تبص بره انا خايف عليها وبعدين احنا مع بعض محدش هيعرف خالص تمام

هزيت راسي وبس

في بالي معقول يوقع ماما بس ماما مش سهله ولا رخيصه كدا ممكن عملت مع برعي كدا غلطه بس من يومها ولا مره برعي طلع فوق اصلا معقوله حسن ينكها اوووف احساس جامد اوووي شاب مع ماما كنت بعشق المشاهد دي في الافلام

بعد نص ساعه اختي نزلت

حسن قالي تمام اوووي هروح بقا احاول معها بقوله ازاي يا مجنون اهدي مش وقته قالي ده وقته خليك بس هنا وانا هحاول كدا



طلع حسن وبعد عشر دقايق طلعت اتسحب اشرفه وصل لي ايه

كان واقف معها في المطبخ وبتكلم معها

حسن احب اساعدك في الطبخ ما قمر قالت بطل بكش روح عند احمد علي ما احضر الاكل عاوزه اخلص قرب منها وبعدين مسكت ايدها وقالي سوي الاكل كدا ولزق فيها من ورا وزبره راشق في طيزها ماما حست بيه وفضلت كام ثانيه كدا لحد ما حست ان زبره دخل جوه خلاص قالت بصوت واطي روح بقا وسبني وهيا هيجانه وجسمها ساب علي الاخر

حسن ضغط اوي بزه وفجاه قالت ماما خلاص بقا ياحسن امشي روح عند احمد انا لما شوفت كدا جبت علي نفسي احا دا زبره كان راشق في طيزها وهيا ساكته معقوله ماما هاجت اوووف بجد زي حتي مكنش في اي رد فعل غير انها تقوله روح عند احمد الاوضه سبته ودخلت الاوضه

وبعدين حسن قالها حاضر بس انا لازم اعلمك الطبخ يا عسل ومشي جه الاوضه وحكي كل ال شوفته بس مقولتش اني شوفته سمعت وخلاص منه

قالي ده بس اول يوم الايام جايه وحياتك لا افشخها وتكون شرموطي البطل دي

امك ع فكره ياحمد هايجه اوووي حسيت بنفسها

قولت بجد ياحسن قالي طبعا

طب خلي بالك منها وبلاش تزعلها ضحك وقالي في عيوني دي مراتي هههههه

قالي بقولك بكره عاوز اجي ميكونش حد موجود عاوزها تكون لوحدها بقوله ناوي علي ايه قالي اصبر وهقولك لما يحصل

مشي حسن وانا فضلت افكر في كلامه نمت من التفكير صحيت علي الساعه12 بليل كان كله نام سمعت صوت اهات من عند ماما حظها كانت سايبه الباب مفتوح شويه احااا ايه ده ماما ملط علي سريرها ودعك في كسها ومش قادره معقوله السبب حسن هيجها ماما خلاص علي اخرها وصلت لي اخر مرحله من الشهوه ونفسها تتناك فضلت حولي عشر دقايق تلعب في نفسها لحد ما نزلت كميه كبيره اووي مشيت براحه علي اوضتي وهيا خرجت تخش شاور احا دي طلعه ملط من الاوضه ايه ده هيا وصلت لدرجه دي مش عامله حسابي انا واختي في البيت ولا ايه

مشهد وهيا طلعه ملط ده هيجني علي الاخر دخلت ضربت عشرتين

وبعدها فتحت اللاب توب ادخل جروبات شويه الدياثه وزهقت وقولت اطلع اتمشي شويه مش هنام دلوقتي

نرلت علي السلم سمعت صوت فوق السطح قولت اطلع اشوف في ايه يمكن حرامي اصل مفيش حد ساكن في الاوضه ال علي السطوح كان في حد ومشي من فتره

طلعت اشوف سمعت صوت اهات من الاوضه احا ايه ده دا حد تقريبا بينيك اتسحب براحه اشوف مين احاااااااااا برعي بينك في واحده وهيا بتصرخ تحته هو مفيش غيرك ولا ايه يابن التناكه عامل فيها عنتيل طيب مين دي المشكله وشها مش نحيت وشي بيضه واشطه مين دي بعد لحظات يلف وشها وهنا الصاعقه الكبيره ايمان ام حسن احااااااا ايه ده بحلم ولا ايه وبرعي بيشتم فيها وبينك جامد اووي وهيا تقوله براحه عليا مش قادره زبرك كبير اوووي قالها خدي يا شرموطه

دا انتي مش بتشبعي بيضرب علي طيزها قالها هاتي طيزك افشخها شويه وحشني خرم طيزك

هو ده بجد الفكره ان ايمان ام حسن بتعرف تتشرمط اووي ودي شكلها مش اول مره شكلها خبره اووي عارفه ازاي تهيج برعي بتقوله لا زبرك كبير وبيوجعني تقريبا هيا عارفه انو بيهيج من الكلام ده فجاه نيمها علي بطنها وفتحت طيزها بعنف تقوله براحه مش كدا قالها اسكتي يا شرموطه ومره واحده مدخل زبره صرخت ايمان وصوتها سمع العماره قالها صوتك يا قحبه كتم صوتها بي ايده وشغال رزع وهيا تحته هتمووووت حستها اغمي عليها زبره كبيره ابن الوسخه وبنيك بي عنف وغشيم اوووي وتقريبا ايمان بتحب كدا اوي

عدلها وضع الفرس ماسك شعرها وبينك في طيزها ويضرب علي طيزها وضع ابن وسخه بيهيج اوووي انا الوقت ده جبت مرتين وانا بتفرج الحقيقه برعي بيعرف ينيك اووووي رغم سنه الصغير عنده خبره وهيا تحته كلمه واحده علي لسانها هاتهم هاتهم هاتهم وفجاااه قالها هجيب قالت جوه طيزي عشان خاطري جوه راح عمل حركه صايعه بنت وسخه طلع زبره وجبهم بره احاااااا دي هتموت هتتجنن تحته ليه ليه ليه يا برعي هموت قالها احسن مش هريحك

انا اها يا برعي يا نجس ذكي ا بن وشرموطه عجبتني الحركه

ايمان كانت هتعيط من الحركه كان نفسي ينزل في طيزها بتقوله حرام عليك ليه تعمل فيا كدا بس في نفس الوقت ايمان كانت بتحب وبتعشق الحاجات دي في برعي بيعمل حاجات مختلفه عمرها ما حست بمتعه دي مع حد تاني في برعي عارف ازاي يخليها تتكيف وازاي يخليها تتجنن في نفس الوقت

بعد شويه هدوو وقاعدين

برعي مش يلا ننزل بقا خايف عيالك يصحو قالت لا متخفش انا قافله الباب معيا واخده المفتوح عشان لو حد جه يفتح الباب يبقي مقفول يعرف اني جوه

برعي اها يا صايعه متناكه طول عمرك



ايمان قالت اعمل ايه ارمله من فتره كبيره ومعرفتش اتجوز عشان خاطر عيالي وفي نفس الوقت محرمش نفسي من المتعه قولت انت لسه شب وبصحتك و ستر وغطا عليا من الفضايح والحقيقه معاك بحس بمتعه عمري ما حستها مع ابو العيال انتا غير بتعرف ازاي تخليني اجيب شهوتي كام مره



انا احااا يا ايمان بقا طلعت شرموطه كبيره اووووي



برعي انا تحت امرك واكيد ستر وغطا عليكي متخفيش مفيش حد بيعرف اي حاجه بينا



قالت ايمان انا واثقه فيك



قالها تعرفي بحس مين شرموطه اووي في العماره وعامله نفسها محترمه قالت مين قالها داليا

ايمان استغربت قالت بتقول ايه قالها داليا صحبتك

ايمان ليه بتقول كدا عملت معها حاجه ولا. ايه وغضب من ايمان وهيا بتكلمه

برعي لا طبعا مفيش حاجه بس كام مره اروح عندها تبقي لابسه لبس شفاف قدامي ومن غير نقااااب وتحاول تهيجتي وتتحك فيا وانا بغير الانوبه بس بطلع واسيبها



ايمان تقريبا مش خايفه علي ماما ولا حتي بتغير علي برعي ولا بتحبه اصلا هيا عاوزه محدش يكون شريك فيه



ايمان بتقوله احاااا بنت الوسخه بس بقولك يابرعي اوعي تعمل معها حاجه هزعل منك جامد وعمرك ما هتلمسني تاني قالها لا طبعا وبعدين مفيش حد غيرك في حياتي ياقلبي



قالت جدع وراحت نزله علي زبره مص لحد ما جبهم في بوقها



راحت ايمان مطلعه فلوس وتقوله خد عشان انهارده كيفتتي علي الاخر

برعي قالها تسلمي يا شرموطتي معادنا بكره



ايمان قالت لا بكره مش هينفع هروح عند اختي اشوفها وهبات معها وبعدين عشان اوحشك شويه نخد كام يوم راحه علي عيني بس عشان اشتاق اكتر



برعي قالها احا لا عاوزك بكره تقريبا برعي كان متعود ينام معها كل يوم



ايمان قالت معلش خليها يوم الخميس وهعوضك وخد المفاجأه دي هبقي معاك خميس و جمعه حسن واخته هيروح فرح ابن عمهم وانا كدا كدا مش هروح عشان بيني وبنهم ومشاكل العيال بس ال هتروح



برعي فرحتيني بس محتاج طلب وياريت توفقي عليه اجي عندك البيت اليومين دول



ايمان بس يابرعي انتا عارف بخاف حد يشوفك وانتا داخل وخارج مينفعش ويخدو بالهم انك بتيجي كتير



برعي قالها عشان خاطري وبجد هعوضك وهخليكي تعيشي احلي ايامك يا عروسه



ايمان بس بشرط اولا اوعي تلمس داليا وتاني شرط مش هتيجي وقت الليل بس هتقول لمراتك انك مسافر اي حته يومين وتيجي تعيش معيا اليومين دول كلهم مش هتخرج من البيت تمام عشان ندلع بعض دي هتبقي اول مره نقعد مع بعص الوقت ده كله وكمان هروح اقول لداليا صحبتي اني هروح عند اختي يومين علي ما العيال تيجي عشان بخاف اقعد لوحدي عشان متجيش فجاه عليا وانتا موجود وهجيب كل الاكل وكل حاجه بتوع اليومين دول عشان مش هعرف انزل ابدا وانتا كمان جهز نفسك وتجيب غيرات معاك ولا اقولك هلبسك من بتوع المرحوم مش خساره فيك وكمان وانا رجعه من عند اختي هنزل اشتري ليك شويه قمصان نووم دلع عشان شكلك زهقت من قمصاني ال عندي من فتره وكمان في مفاجاه حاجه هجبها مش هقولك عليها غير يوم الخميس لما تيجي يا عريس هتفرح بيها اووي



برعي قالها يابنت الشرموطه دا انتي دماغك شيطاني ايه التفكير الجامد ده وبعدين يومين هفضل معاكي 48 ساعه انا كدا هتعب بجد

ايمان لا متخفش انا هعملك كل الاكل الفسفور عشان يعوضك انا بجد همتعك اليومين دول هخليك تعيش حياه تانيه يا برعي وبعدين تتعب ايه دا انتا لسه شب وبصحتك وبعدين عندك خبره جامده اوووي

برعي كل ده عشاني يا ايمان



ايمان انا مقدرش استغني عنك وعن زبرك

برعي قالها وانا اوعدك خليكي تعيشي احلي يومين في حياتك يا ايمان ومش هرحمك ع فكره اجهزي بقا عشان خايف لا تموتي مني

ضحكت قالت وده المطلوب واول شرط هتعمل فيه ايه



برعي قالها اكيد طبعا مفيش في حياتي غير ايمي بس يلا ننزل النهار بدا يطلع ويحد يشوفنا تبقي نصيبه



وانا اتسحبت براحه ونزلت علي شقتي دخلت الاوضه مش مصدق ال حصل ايه ده مصدوم وفرحان ان ام حسن طلعت شرموطه كمان واكتر من ماما طيب اقول لحسن اكيد لا هيحصل مشكله كبيره بنهم وممكن يمشي ويسيب البيت فيها انا مالي انا هتمتع وخلاص

بس ليه برعي حكي ل ايمان نص الموضوع ال حصل بينه وبين ماما يمكن مش عاوز يخسر ايمان وكمان يشوف رد فعلها وفرح لما عرف انها بتغير عليه بس

المهم انا لازم اشوف اي فرصه اخد مفاتيح شقه حسن اطلع عليها نسخه عشان بوم الخميس ده والجمعه اعرف هيعملو ايه عندي فضول وهيجان اووي بعدين نشوف الموضوع ده

حسن بكره ناوي ايه مع ماما لما نشوف هسيبه لوحده في البيت ونشوف هيعمل ايه هنام دلوقتي اصل تعبت من ايمان المكنه طلعت شرموطه اوووي روحت في النوم


جان اووي بعدين نشوف الموضوع ده

حسن بكره ناوي ايه مع ماما لما نشوف هسيبه لوحده في البيت ونشوف هيعمل ايه هنام دلوقتي اصل تعبت من ايمان المكنه طلعت شرموطه اوووي روحت في النوم

نهايه الجزء الثالث
رؤؤؤؤؤؤؤعه تسلم ايدك يا قمر نزل صور للشخصيات هتبقي مدعكه
 
روعة استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Wael moon
رووووووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: lolok

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%