NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
359
مستوى التفاعل
6,298
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,829
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عايش مع ابويا وامي انا 25 سنه
وابويا السعيد 50 سنه
وامي ماجده 45 سنه
عايشين ف بيتنا اوضتين وصاله وحمام ومطبخ
عمري مافكرت ف امي جنسيا ولا تخيلت حتي الفكره مع اني كنت بسمعها صوتها وهيا مع ابويا بس انا عادي يعني بس الموضوع اتغير
لما كنت بضرب عشره ف الحمام انا ممكن كل اسيوع انزل عشره بريح نفسي
بس وانا بلعب ف زوبري وزوبري حديده وقفه ومغمض عيني وبتخيل اني بنيك مي عمر وبتخيل جسمها الفاجر وهيا بتنط ع زوبري
لقيت الباب بيتفتح والصدمه امي دخلت وشافتني بالمنظر ده وانا خبيت زوبري ومش عارف اقول ايه امي خرجت تاني بدون ماتتكلم وانا محروج اطلع من الحمام زوبري نام وانا اتشطفت ولبست
وطلعت بره وهيا ف غرفتها وانا مش عارف هعمل ايه بس لما روحت الساعه 11 امي وابويا كانو قاعدين وامي بتبصلي كانها بتعتبني
وانا حولت ابعد نظري عنها بس عيني لما كانت بتاجي ف عنيها كانت بشوفها بصالي
وانا ويوم والتاني والامور بقت عادي وانا لسه ماتخيلتش ف امي حاجه بس ف يوم وانا نايم ف الاوضه الفرق مابين اوضتي واوضتهم مفيش فرق حيطه بس والباب جنب الباب يعني اي صوت عالي بسمعو وانا اتصدمت لما لقيت امي بتقولو يارجل انت عجوزت ولا ايه مبقتش قادر تكمل 5 دقايق وهيا بتتكلم قالتلو نفسي اجوز الواد علي اوووي تعرف ياسعيد الواد كبر اوي ومخدناش بالنا قالها عندو 25 سنه قالتلو من يومين كنت رايحه الحمام لقيتو مغمض عينو وبيلعب ف بتاعو قالها وانتي تدخلي عليه الحمام ليه انتي مجنونه قالتلو ياراجل معرفش انه جوه وبعدين مش ده سبب كلامي انا قصدي بتاعو بيفكرني ببتاعك لقيتو بيقولها واطي صوتك ياوسخه انا الصوت راح خالص انا كنت سامع من ع الباب قفلت الباب براحه ودخلت وكلامها هيجني حولت اتخيلها زوبري وقف بجد عليها وانا تخيلت انها دخلت عليه ومسكت زوبري وهيا مسكت زوبري ومن غير ماتتكلم وراحت رفعه عبايتها ولقيتها بتقرب زوبري من كسها اول مازوبري لمس كسها جسمي اتشنج
ودخلت راسو انا لقيت زوبري بينزل قذايف نزلت ع زوبري رغم ان انا اول مره انزل بسرعه كده بس اني تخيلت امي ده جنني قومت غسلت وقعدت ف الصاله ولقيت امي طالعه اودامي بقميص نوم طويل بتقولي لسه صاحي قولتلها مش جيلي نوم ابويا نايم قالت ايوه من شوي هيا دخلت الحمام الدش اشتغل وانا مش عارف ايه الي خلاني عايز اشوفها وهيا بتستحمه انا وقفت ومشيت براحه وباب الحمام قديم من النوع الي بيكون في لوحين ازاز من فوق لو حد يعرفو الوح الي تحت متكسر جزاء منو بسبب ابويا قفل الباب جامد المهم
انا جيبت كرسي بتاع الافراح الخشب ده وقفت عليه وببص براحه ولقيت امي ضهرها ليه وطيزها ملبن حرفيا وجسمها حلو وانا ببص عليها ولقيتها وشها نحيتي ومغمضه عنيها ولقيت امي ايديها علي بزازها بتفعص فيهم والتاني ع كسها بتدعك فيهم وانا رجعت وطلعت تلفوني وصوره امي وهيا ايديها علي كسها والتانيه ع بزازها ومش مصدق الي بيحصل امي اكتر من خمس دقايق كده لحد لما لقيتها قعدت ف الارض وفتحت رجليها وبتضرب كسها لحد مانزل كسها وهيا طلعت اااااااااه وبعدين كتمت بوقها انا نزلت ورجعت الكرسي مكانو وانا رجعت مكاني وبقيت هتجنن معقول ده يحصل بعد شويه امي خرجت ع اوضتها وانا دخلت اوضتي بتفرج والسماعه ف ودني وصوت الااااااه الاخيره مجنناني كل شوي اعيد فيها انا نظرتي اتغيرت ل امي خالص
انا بقيت شايفها هايجه بعد شهر وانا بتفرج علي الفيديو ومكنتش اعرف ان امي بتتفرج عليه لما بدخل الحمام بتعمل نفس الي عملتو ابويا كان ف الشغل وانا جاي من الشغل بتاع مكيفات وتلاجات يعني شغلي بالتلفون كنا الساعه 2 والجو حر دخلت اخد دش وامي الي كانت موجوده بس
دخلت اخد دش وقفلت الباب وقلعت وفتحت التلفون وانا قاعد ع 🚽 قعدت الحمام وزوبري وقف وبلعب في انا شوفت خيال ورا الباب الخيال راح وانا ببص في 3 سنتي تحت الباب فراغ
دول شوفت ضل رجول الكرسي انا روحت فارد رجلي وزوبري وقف اووووي وعارف ان امي بره بتتفرج وانا بقطع ف زوبري من الدعك في وبقول ااااه نفسي ادخلو ف كسك اووووي
وزوبري وقف وانا زوبري نزل لبنو علي الارض ولقيت امي نزلت والكرسي خيالو راح انا اتشطفت ولبست وطلعت وامي قاعده بتعمل محشي
وسالتها لسه هتعملي اكل قالت ايوه
قولتلها داخل انام دخلت اوضتي وصحيت ع ايد امي بتصحيني وقالت يلا كل ده نوم يلا عشان ناكل انا صحيت وزوبري كان صاحي قبلي
وانا لبست وطلعت قعدت معاهم واكلت وامي لبسه عبايه ضيقه ع جسمها
عده شهرين وانا نظرات بس لحد ماحصل الي غير كل حاجه انا ف يوم من كتر هيجاني كنت ناوي اعمل اي حاجه عشان اتفرج علي امي ف الحمام او اسمع صوتها وهيا مع ابويا بس مكنتش اصدق ان امي وانا نايم وصحا اشوفها جنبي بليل بقميص نوم انا مش مصدق امي لبسه قميص نوم للركبه وشعرها في اصفر ع اسود طب ايه الي جابها هنا وامتي هيا نايمه ع ضهرها وصدرها مفتوح
وانا بصحيها وهيا قالت سيبني نايمه ي علي انا طلعت قعدت وبعد شوي طلعت وبقولها انتي دخلتي عندي امتي قالت الساعه 2
اتخانقت مع ابوك ودخلت انام عندك قولتلها ماشي يامه بليل لقيتها بتزعق معاه تاني وقالتلو روح نام عند ابنك قالها انا ف اوضتي عايزه تنامي زي الجزمه ادخلي نامي قالتلو مش نايمه عندك انا اول مره اشوفهم بيتخانقو مش اول مره بتخانقو لا اتخانقو كتير بس عادي بينامو مع بعض تاني
انا حسيت بحاجه غريبه الساعه 10 دخلت نمت عشان كان ورايا شغل الساعه 6 قبل ما الراجل ينزل الشغل انا نايم وبعد ساعه وكنت بفكر ف موضوع الجواز ودماغي بتروح وتاحي ف موضوع امي وابويا ليه بيعملو كده
وامي دخلت عندي وانا نايم بشورت وفانله وهيا بتقولي علي انت صاحي
وانا مش برد ولقيتها طلعت ع السرير ونامت جنبي وانا مش بتحرك ولقيتها بتبوس خدي وقالت علي عايزاك ف موضوع مهم وانا ولا هنا
امي عرفه اني نومي تقيل فضلت جنبي حاسس بالسرير بيتحرك ولقيت امي حضنتني من ورا
بايديها وانا مفتح عيني وضهري ليها
وانا زوبري وقف ولقيتها بتحضني وانا حسيت ببزازها علي ضهري وانا جسمي سخن ولقيت ايديها ع صدري وبتقول كبرت ياحبيبي خلاص وبقيت راجل وبتبوس عضلات ايدي وانا زي منا ولقيتها رجعت وبعد شويه سمعت ااااه ااااه وانا مش عارف بتعمل ايه وانا عايز الف وشي وانا عملت نفسي بتحرك ونمت ع ضهري ووشي ليها ونايم وهيا ساكته وبعد دقيقه سمعت صوت كسها انا بسمع الصوت ده ف السكس لما واحده تلعب ف كسها صوت دعك كسها بيكون عالي لما بتكون هايجه انا اتاكدت ان امي بتلعب ف كسها جنبي وده وقف زوبري اووووي وانا مكنتش عارف اخبيه زوبري وقف وصوت امي راح وانا مغمض عيني ومش عارف امي بتعمل ايه وانا مش مصدق الي حصلي انا امي قلعتني الشورت حرفيا وزوبري وقف اوووي وهيا مسكتو وبتقولي علي انت صاحي ياحبيبي انا مش برد وهيا متاكده اني بنام قتيل من وانا صغير عشان تصحيني ل حاجه ضروري بترش علي وشي ميه او تهزني جامد
انا نايم ع ضهري ولقيت امي اخدت زوبري ف بوقها تمصو وانا لسه مش مصدق الي بيحصل هو ده بجد ولا انا بحلم فتحت عين وببص لقيت امي شعرها نحيتي وراسها بتنزل وتطلع ع زوبري وانا هتجنن امي كانت بتاخد زوبري كلو ف بوقها وانا ماستحملتش زوبري نزل ف بوقها وهيا مسكه زوبري بتدعكو وزوبري راسو ف بوقها
وهيا مسكه زوبري من عند بضاني وضغطه عليه وبترفع ايديها لفوق عشان يخرج اي نقطه في زوبري لسه وقف هيا لقيت لبني بينزل ع زوبري كلو وامي فضلت بايديها الاتنين تدعك زوبري بالبني حتي بضاني بتدعكهم
وانا نااااار وامي مسكه زوبري بايديها الاتنين بتفركو اوووووي وكانها بتقولي قوم ياعلي قوم وانا نايم وانا لقيت امي بعدت ايديها وبعد دقيقه انا مغمض عيني ولقيت زوبري بيتمسك ولقيت زوبري بيدخل ف كسها انا مستحملتش المنظر
يدوب زوبري دخل الراس زوبري نزل تاني ف كس امي وانا مش مصدق وامي قالت ااااح ياخربيتك انت ايه مرتين ورا بعض
ولقيتها قعدت ع زوبري كلو وانا حاسس باحساس غريب اووووي مش مصدق لحد دلوقتي
زوبري نام امي خرجتو ولقيتها بتمسحو وبتمص في ولبستني الشورت نامت جنبي
وانا نمت وصحيت من نومي وامي جنبي انا بقولها امه امه وهيا مش بترد كانت الساعه 3 ونص
انا حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها ونزلت تحت ايدي بقت ع كسها من فوق القميص
انا رفعت القميص بتاعها وكانت بدون كلوت عرفت ان امي ناويه تنام معايا بمزاجي او مش بمزاجي هيا هتعمل الي ف نفسها انا بحسس ع كسها براحه ودخلت صباعين ف كسها وانا مش مصدق الي بيحصل انا صباعين ف كس امي انا امي سمعت منها اااااه وانا ببص لوشها لقيتها مغمضه عنيها وبتعض شفايفها عرفت انها صاحيه وده شجعني اكتر انا طلعت زوبري من الشورت وكسها حلو اووووي كنت بتشوف الحس ف السكس نزلت الحس ف كسها وكان طعمو حلو اوووي وامي اااااااه وانا بلحس لحد مالقيت كسها نزل ع لساني وانا حاطط لساني علي مكان العسل ولساني بيلعب ف زنبورها ومصيتو مص وامي طلعت اااااااه وانا وقفت ع ركبي ومسكت زوبري ومكنتش عارف انيكها ازاي ولا اعمل ايه اول مره ومع امي بس الشهوه هتموتني انا حطيت زوبري علي كسها وهيا اممممم وانا بحرك زوبري ع كسها وكسها اودامي وانا بدخل راسو ف كسها وخرجو وامي مسكت بزازها اوووي وانا روحت مدخل زوبري ف كسها كلو وهيا ااااه وانا بقيت اطلعو ودخلو وهيا ااااه بصوت واطي فضلت انيك ف امي اكتر من 5 دقايق وانا شوفت ايد امي علي كسها بتدعك في ولقيتها بتنزل تاني وانا مستحملتش عسلها ع زوبري وماحسيتش غير بالبني بينزل وانا مدخل زوبري كلو ف كسها وحاسس بزوبري مولع وهيا ااااه اااح وانا طلعت زوبري من كسها وغطيتها ونمت ولبست الشورت وفضلت صاحي وهيا شكلها نامت قومت الساعه 5 لبست واكلت وطلعت روحت الشغل كان هيعمل غساله والتلاجه
حاجات بسيطه خلصت 8 ونص وروحت وانا مش عارف هيحصل ايه دخلت البيت امي شافتني كانت مبسوطه وانا حسيت براحه وهيا قالتلي فطرت قولتلها ايوه امي لبسه عبايه ضيقه اووي عليها مقسمه جسمها انا ببص عليها وطول اليوم مفيش حاجه حصلت غير اغراء وكان مفيش حاجه حصلت انبارح ابويا رجع وانا قاعد معاه بنسمع فيلم وامي قعدت جنبي وقالتلي انا داخله انام ياعلي عايز حاجه كان قصدها ع ابويا بس عمله نفسها بتكلمني قولتلها سلمتك دخلت اوضتي وابويا دخل ينام وانا سهران وامي بعد ساعه وشويه طلعت وقالتلي صاحي ليه
قولتلها مش جيلي نوم قالت اقعد معاك قولتلها برحتك لقيتها قعدت قصادي وكانت لبسه عبايه ضيقه عليها اوووي وهيا رايحه جايه ع المطبخ وانا ببص ع طيزها امي بيضه ملبن حرفيا وبزازها شكلهم حلو اووووووي امي هيجتني اوووووي قولتلها انا داخل انام قالت جايه وراك
دخلت قلعت التشيرت ونمت عريان من فوق وشورت من تحت بس ومستني امي لقيتها رجعت دخلت عليه بقميص نوم للركبه وبزازها واضحه وانا بتاخر وهيا راحت ع التسريحه وبتسرح شعرها وبتقولي وراك شغل بكره قولتلها لسه **** يرزق قامت وكانت زي القمر نامت جنبي وبصالي وبتقولي نام ياحبيبي وفضلنا نتكلم وبنبص لبعض
وهيا كلمتني ع الجواز وانا بقولها مش عايز دلوقتي هيا نامت وانا صاحي امي عطتني ضهرها وانا لقيتها بترجع بطيزها ع زوبري زوبري بقي ع طيزها وانا سابت ومش بتحرك وزوبري وقف وامي بتحرك طيزها ع زوبري وانا حطيت ايدي ع طيزها وبزنق زوبري ف طيزها اووووي وهو وقف انا حطيت ايدي علي كسها من اودام كانت عريانه من تحت مش لبسه كلوت وانا لمست كسها بصباعي وهيا رجعت بطيزها خالص وزوبري بقي مابين طيزها وانا رفعت قميصها وزوبري بقي ع طيزها امي حطت رجليها ع رجلي وفخادها فتحت وكسها فتح انا روحت مدخل صباعي ف كسها وهيا اامممم وانا بصراحه كنت هيجان اووووي مسكت زوبري وبدون اي كلام دخلت ف كسها وهيا اااااه اااااه وفضلت انيك فيها حوالي خمس دقايق ونزلت ف كسها ونمت ع ضهري وامي عدلت نفسها ونامت وتاني يوم الصبح بدري صحيت الساعه5 امي مكنتش جنبي سمعت صوت نيك طلعت كنت لابس شورت ببص لقيت الباب مفتوح وامي نايمه ع ضهرها وفاتحه رجليها وابويا بينيكها ف كسها وهيا ااااااه كمان ياسعيد ابنك جامد اوووووي نزل ف كسي ابنك زوبرو اكبر من زوبرك نيكني وابويا بينيكها اووووووي وهيا كمان كمان وانا ببص ولقيت ابويا اااااااااه ولقيتو بينزل ف كسها وهيا ااااااه وبيخرج

J8zWYpp.md.jpg
ولبنو بيخرج وهو بيقولها ياشرموطه مش قادر ضحكت وقالتلو مش قولتلك ولسه هتشوف بعينك وهو نايم معايا قالها بلاش قالت ملكش دعوه ابني حبيبي عايز راحت امه وانا هقنعو وخليها ينكني اودامك وانت بتتفرج علينا قالها ماكنا نسينا قالتلو كانت اخلي ايام فاكر لما صحبك نكني وانت بتتفرج علينا وعامل فيها سكران قالها ااااه وانتي مصدقتي قالتلو اهو سافر وبعد 10 سنين ابنك بقي بتاعو اكبر من بتاعك قالها مش قولتي قد بتاعي قالتلو ده قبل مايدخل ف كسي ده انا حسيت اني بتفتح من جديد ابنك علي زوبرو كبير اووووي لسه انا عايزاه ينكني وهو شايفني انا تحت منو وبيقول اسمي
قالها زوبر ابنك نساك اننا كنا بطلنا الكلام ده من زمان قالتلو ده كان صحبك نام معايا 3 مرات وبمزاجك وانت كنت بتتفرج علينا وخلاص قفلنا الموضوع وصحبك سافر امال ده ابننا يعني سرنا ومن لحمنه ده اسد وهو قالها انتي حره بس اوعي تورطيني ف الموضوع وطلع غلطان قالتلو ماتقلقش كل حاجه معمول حسابها انا دخلت اوضتي ونمت وصحيت 9 وامي كانت ف المطبخ بتقشر بطاطس كانت لبسه قميص للركبه وضيق عليها انا بقولها صباح الخير هيا صبتح النور انا زوبري وقف وقولت اجمد قلبي وروحت حضنها من ورا وهيا بتضحك بتعمل ايه وزوبري علي طيزها بقولها هاخد بوسه وهيا بتضحك وبتقول بعينك وبتحرك دماغها وانا زوبري علي طيزها وهيا اااااه ياواد حاسب وانا بقولها بوسه وهبعد واخدت بوسه من رقبتها ورجعت وزوبري وقف اوووووي
وقميصها دخل ف طيزها وانا هيجان اوووي وماسك زوبري وقولت خلاص مفيش حاجه اخسرها روحت وقفت زوبري علي طيزها وهيا بتقولي عايز ايه تاني قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ايوه انا دخلت زوبري جوه طيزها من ع الهدوم وهيا امم قولتلها تعالي جووه
قالت خليني هنا حلو انا نفسي بحرك زوبري لبرا ولجوه وهيا وقفه وزوبري حشرو ف طيزها وانا مسكت كتفها وبقولها مالك قالت حسه بدوخه
قولتلها تاجي اريحك علي سريري ولا سرير جوزك
قالت اي مكان ياحبيبي انا مسكت وسطها ومشيت جنبها وبحسس ع طيزها وهيا جنبي بقولها سلامتك يامه وايدي ف نص طيزها دخلت القميص جوووه طيزها وهيا قالتلي براحه
انا انا دخلت اوضتها وحضنتها من ورا وبقولها تجاوبيني بصراحه قالت ايه عايز تعرفو
وانا بحك زوبري ف طيزها وبقولها انا سمعتك الصبح مع ابويا ومسكت بزازها الاتنين وبقولها هو صحيح الي سمعتو قالت ايوه صحيح قولتلها مين صاحبو ده قالت ابوك لما كنت بتطلع للمدىسه كان صاخب ابوك بياجي يقعد معاه وف يوم بليل حاب خمره وشربو وانا نايمه دخل عليه ونكني وصحيت وشوفت ابوك وقف ع الباب وصحبو نايم معايا ولما خلص ومشي عتبت ابوك وهو ساعتها وانا بزعق معاها نام معايا ولبن صحبو ف جوايا وابوك ضربني وانا بقميص نوم نام معايا ونزل جوايا بعدها باسبوع لما كنت قاعده مع ابوك دخل صحبو علينا وانا قاعده حتي ماقالش ان صحبو جاي
انا كنت قاعده ابوك قام فتح الباب صخبو دخل وانا بقوم لقيت صحبو بيغتصبني اودام ابوك وبوك علي صوت التلفزيون وانا مقدرتش اقاومو ونام معايا اودام ابوك وخلص ومشي وابوك كمل وراها تالت مره كنت لوحدي وانت ف المدرسه الباب خبط كان هو دخل وانا بزعق كتم بوقي وشدني للاوضه وفضل نايم معايا وبيقولي انه مسافر ومش راجع تاني وابوك رجع وكان عارف انه جالي ونام معايا ومن وقتها ابوك كان بيتخيل حد معانا تالت وانا رافضه الموضوع بس انا فكرت فيك وقولتلو علي الي حصل مابينا وقتها هو اخدني ع السرير ونام فوقي حتي بدون مايقفل الباب وانا هتحنن من كلامها وبقولها امه قالت نعم ياعلي قولتلها انا بحبك اووووي قالت وانا ياحبيبي انا زوبري ف طيزها نار وانا بدون شعور زقيتها ع السرير ورفعت قميصها بدون كلوت ودخلت زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه وانا بقيت انيط فيها وضرب طيرها وكنت هيجان اوووي وفضلت انيك فيها وهيا بتخرج اصوات تجنن انا طلعت زوبري وبقلع الشورت ولقيتها بتبص ع زوبري ومسكتو وقالت نام ياحبيبي انا نمت ع ضهري ولقيتها بتنزل القميص من كتفها لبزازها وطلعتهم وقالت عجبوك قولتلها اووووي لقيتها دخلتهم وقالت اتمتع بيك وبعدين ترحع تمصهم تاني لقيتها مسكت زوبري وبتلعب بالسانها في
وراحت بتمص زوبري

J8zL0Eg.md.jpg
انا نايم ومستمتع بمصها اووووي اول مره يتمص زوبري ومن مين امي
بقت تمص زوبري وتوف عليه وقالت زوبرك كبير اوووي ياحبيبي قد بتاع ابوك مرتين
ورجعت تمص ف زوبري وبايديها الاتنين تدعك في وبالسانها ع راس زوبري وانا قولتلها عايز انيكك
قالت تعالي ياحبيبي هيا وقفت ع ركبتها وقالت بتحب تنيك ازاي انا وقفت ونزلت القميص وبزازها طلعت بقولها سبيهم كده بحبهم اووووي
روحت قولتلها لفي لفت وشها وعطتني طيزها وانا مسميتش ف لحظه دخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا اااااااااه وبزازها بقت تروح وتاجي وانا بنيك

J8zQmfn.md.jpg
وامي صوتها يجنن كمان ياحبيبي اووووي امك محرومه ايوه براحه وانا بخرج زوبري وبدخلو براحه وهيا ااااه اااااه حلو اووووي
انا رجعت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااه كمان كمان شقني امك تعبانه ياعلي انا تعبانه من زمان
ارحمني ياعلي نيكني اووووي ارحم امك ونيكها اوووي انا تعبانه ارحمني بزوبري وخليك معايا
وانا بنيكها وانا عايز انيكها جامد روحت وقفت ع رجلي كاني بفحر ف كسها اوووووي

J8ztxEX.md.jpg
وامي تصرخ وتقول اااااااااااااااهوحلو اووووووي حلوووو اووووي كمان كمان وانا بنيكها اوووووي،
وهيا اااااااه اااااااه فينك من زمان كنت تنكني وتريح امك انا تعبانه اوووي ياعلي وانا بنيكها بتقولي ابوك دايما بيخليني اتخيل واحد معانا وبيقولي هينيكك معايا مش عايزه اغلط تاني
وانا بنيكها ووشها ف الارض وزوبري ف كسها وانا بنيك فيها وامي اااااااااه اااااااااه مش قدره اااااه ولقيت امي بتنزل عسل كسها وانا زوبري ف كسها مش عايز اخرجو وكملت نيك فيها وامي فضلت كده لحد مازوبري نزل ف كسها وهيا ااااااه لبنك حلو اووووي ياحبيبي كسي سخن اووي اتمله لبن وبتضحك انا خرجتو وهيا اااه اخيرا كنت مفكره الحظه دي عشان تنكني وانت مع بعض كده هتطول وقفت واخدتني ف بوسه وانا بقولها حد لمسك غير ابويا بعد الرجل ده قالت لا يا حبيبي مفيش ولو ابوك مكنش هيلمسني اخدتها ف حضني وببوسه وهيا قالت ابوك لما اتجوزتو مكنتش اعرف انه كده بس بعد سنين طويله كان عندك حوالي 14 سنه كلمني ف الموضوع انه يتخيل راجل معانا وانا برفض هو كان بينكني وبيتخيل ناس ويقولي وانا رافضه وهو يشتمني لحد ماصحبو اغتصبني اودامو وبقي يقولي ان صحبو عايزني تاني عشان اسخن ع كلامو
ف الاخر كنت رافضه كل حاجه قولتلها فكره يوم كذا قالت ايوه قولتلها شوفتك وانتي بتلعبي ف نفسك قالتلي وانا اتفرجت عليك قولتلها شوفتك قالتلي من وقتها وانت ف بالي ولما ابوك نايم معايا وقالي تخيلي حد رفضت وقالي اي حد عشان انيكك اوووي وانا قولتلو ابنك علي هو بيقول علي قولتلو ايووه زوبرو كبير اوووي قالي شوفتيه فين قولتلو ف الحمام وابوك وقتها فضل ينكني جامد ونزل ف كسي وكل يوم ياخدني ينكني وانا بكلمو عنك لحد ماقولتلو اني مش قدرها وهو قالي هتعملي ايه قولتلو كانك ضربني وانا هنام عندو وانا مستحملتش اشوف زوبرك وقف مقدرتش امسك نفسي قولتلها كنتي صاحي قالت بجد قولتلها ايوه باماره كذا وكذا قالت تاني يوم قولتلها كانت احلي متعه ليه انبارح وانتي ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا قالت حبيبي قولتلها نعم قالت انهارده تنام معايا جنب ابوك قولتلها لا طبعا قالت ليه قولتلها مينفعش انييكك اودامو قالت خلاص انت هتنام جنبنا عادي
وسيب كل خاجه عليه قولتلها بلاش قالت ملكش دعوه ده هو نفسو يشوفك بتنكني
لقيتها بتقولي اوعي تطلع زي ابوك ياعلي انا قولتلها عيب تعرفي انا عايزك ليه لوحدي اتمتع بجسمك لوحدي وهيا قالت انا ملكك ياحبيبي ولوحدك قامت ودخلنا اخدنا دش وانا كل ماجي انيكها تقولي بليل بليل بليل واليل دخل وابويا دخل الغرفه وامي دخلت معاها وطلعت قبلو وعرفتني انها قالتلو اني هنام معاهم وانا ابويا خرج قعد ولا كان ف حاجه ولقيت امي اخدت ابويا ودخلت وقالت لما تاجي تنام تبقي اعمل صوت قولتلها ماشي دخلت وانا بعد ساعه خبط ف بابي جامد دخلت ولقيتها بقميص نوم ابيض لحد نص طيزها وبدون كلوت خالص وانا بشورت ونمت جنبها وهيا قالت نام ياحبيبي كويس وانا مسكت القميص وبرفعو وهيا نايمه وشها ل ابويا وطيزها نحيتي

J8InLV1.md.jpg
انا مسكت طيزها وهيا بتحرك طيزها وانا رفعت
القميص لفوق وبحسس ع كسها كان مبلول هيا بتشورلي ع ابويا وطلعت لسانها يعني بتقولي ابوك لحسو انا طلعت زوبري ودخلت زوبري علي شفايف كسها وهيا رفعت رجليها عشان زوبري يدخل ف كسها وانا بحكو ف كسها
J8IntKg.md.jpg
ودخلتوو ف كسهاووهيا ااااااه اااااه
وامي قالت دخلو ياحبيبي بصوت عادي وانا دخلتو ف كسها وكنت خلاص مش فارقه بقيت انيك فيها اووووي وهيا ااااااه اااااه كمان ياعلي ولقيتها بترفع رجليها ووبتقولي نيكني ياعلي نيكني ياعلي نيك امك حبيبتك وانا زوبري ف كسها كلو وانا بنيك وهيا ااااااااااه ااااااه هنزل ادعك كسي ياحبيبي انا بايدي فضلت ادعك ف كسها وزوبري ف كسها شغال وانا زوبري ف كسها وايدي بتدعك ف كسها اوووي ولقيت امي بترتعش وبتنزل عسلها ع زوبري وهيا ااااه ياحبيبي اااااه يلا ياحبيبي نزل لبنك وريح امك حبيبتك انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا حضنتني وانا زوبري ف كسها والسرير بيتهز اوووووي وانا سامع صوت امي بس وهيا ااااااااااه اااااااه كمان كمان ياعلي كمان ياحبيبي
وانا مستحملتش كلامها وزوبري نزل ف كسها وهيا ةاااااااح سخن اوووي لبنك نااااار وكتير كل لبني ف كسها خلصت وهيا قالتلي روح اوضتك انا روحت ووقفت بره ولقيت ابويا قلع ولقيتو فتح رجليها ودخل زوبرو ف كسها وهيا اااااااه شوفت ابنك نزل ف كسي كتير ازاي وهيا بينيكها

J8IuhAb.md.jpgوهو اااااااه كتير اوووي سخن اوووي ع زوبري وهو بينيكها ومن هيجانو راح منزل لبنو وامي قالتلو ياراجل ده انت لسه مدخلو قالها احساس لبن الي ف كسك بتاع ابني مهيجني اوووي قالتلو قوم خليني اروح اتشطف ورجع انام ابنك تعبني
هيا دخلت الحمام وانا دخلت معاها الحمام وكنت قالع وانا فضلت ابوس فيها وقفش فيها وخليتها كلها صابون وزوبري كلو صابون ودخلتو ف كسها وهيا ااااااااه اااااااه صوتها عالي وانا فضلت انيك فيها اكتر من 10 دقايق وانا مخليها تفنس وانا بنيكها ف كسها ونزلت ف كسها ونضفتها وطلعنا ع اوضتي نمنا وهيا ف حضني والساعه 11 الصبح قلعتها ملط وبقيت انيك فيها لما شبعت منها
كانت طبخالي لحمه يوم ف التاني ونكرر النيك وهو عامل فيها نايم وانا بفشخها حرفيا جنب منو اكتر من اسبوع والحل ده زي ماهو ف يوم امي قعدت جنبنا انا وبويا بقميص نوم داخلي وبزازها واضحه وانا هتجنن قعدت ف النص وانا زوبري وقف اووووي ع منظرها وبويا قالها لبسه ليه كده قالتلو الجو حر وبعدين مفيش حد غريب انتو الاتنين حبايبي انا زوبري وقف اوووي ع منظرها امي لقيتها قعدت جنبي ولقيتها مسكت زوبري بتحسس عليه وانا قاعد وابويا بيبص علينا ولقيتها نامت ع فخادي وطلعت زوبري ودخلتوو وبتمص زوبري اودام ابويا وبعد دقيقه خرجتو وقامت وراحت عند ابويا وقعدت مابين رجلو وطلعت زوبرو تمص في وانا بلعب ف زوبري
امي مسكت زوبر ابويا بايديها وهو وقف وراحت مسكت زوبري كمان ودخلت بينا ع الاوضه وقالت انتو ملكي وبتوعي ولازم اتمتع بيكم
ولقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري تمص زوبري

J8T8QmF.md.jpg
امي بقت تمص ف زوبري ومسكه زوبر ابويا بتدعك في وتروح ع زوبر ابويا تمص في وفضلت تبادل علينا ولقيتها الفاجره مسكت زوبري وعايزه تدخلهم الاتنين ف بوقها
J8TU4HB.md.jpg
دقيقه كامله وامي بتحاول تمص ازبارنا مع بعض
زوبري اكبرمن زوبر ابويا كانت بتمص ازبارنا بس بتاعي اكتر امي وقفت وقلعتها القميص ولقيتها لبسه كلوت شفاف وستيان شفاف شكلهم تحفه امي طلعتها ع السرير وضربتها طيزها وطلعتها ع السرير ومسكت طيزهاوالحس ق كسها وهيا ااااااااه وانا بلحس ف كسها. خرم طيزها ابويا قلع وبيلع ف زوبرو
J8Tgs72.md.jpg
انا بقيت الحس ف كسها الي بينزل عسل
وانا مكمل مص وابويا بيلعب ف زوبرو واتا طلعت ع السرير وضربت طيز امي ودخلت صباع ف طيزها ومسكت زوبري دخلتوو ف كسها وهيا ااااااااه ولقيت ابويا راح يبوس كتفها
J8TrCBa.md.jpg
وانا زوبري ف كسعا وبويا بيكلمها وهيا ااااااااه اااااااه كمان وانا بنيكها اوووووووي وزوبري مولع من المنظر جوزها وهو بيتفرج ع مراتو بتتناك من ابنو فضلت انيك ف امي اودام ابويا
وابويا سخن معايا وقعد يقولي نيكها ياعلي امك بتحب الجنس اوووي انا عايزك تشبعها علطول ماترحمهاش وانا بنيكها اوووووي وهيا ااااااااه كمان ياحبيبي نيك امك اوووووي انا نمت ع ضهري وامي ركبت ع زوبري

J8T61bS.md.jpg
وطالعه نازله ع زوبري وانا ماسك طيزها بنزلها وطلعه ع زوبري وبويا بيتفرج وهيا ااااااااه كمان ياحبيبي حلو اووووي زوبرك نااااااار وفضلت تقزح ع زوبري وصوت النييك يحنن صوت عالي ف الاوضه وبويا بيتفرج ع مراتو بتتناك مني وبتنط وهو بيلعب ف زوبرو
وانا وامي ف دنيا تانيه امي مسكت ايدي الاتنين وقعدت ع زوبري وكل زوبري ف كسها حتي بضاني حاسس انها جوووه كسها

J8TikV1.md.jpgفضلت قاعده ع زوبري اكتر من دقيقه وقالتلي مش هسيبك ياحبيبي غير وانت بتنزل لبنك ف كس ماما حبيبتك هيا فضلت ع زوبري وانا شديت ايديها ونيمتها ف خضني وبقيت انيك فيها لما زوبري انفجر ف كسها

J8TLIYG.md.jpg
J8TQJM7.md.jpg
J8TQCwQ.md.jpg
زوبري نزل البن ف كسها وامي ااااااه ياحبيبي لبنك سخن ف كس ماما ااااااااه خرجت زوبري ولبني خرج وامي نامت جنبي وبقت مبسوطه وانا وقفت روحت الحمام اغسل زوبري وكنت فرحان اوووووي رجعت لقيت ابويا نايم ع ضهرو وامي بتنط ع زوبرو وانا زوبري كان لسه وقف
روحت طالع ع السرير ومسكت زوبري والي جنني خرم طيز امي شكلو حلو اوووووي وده الي ماتوصيتش عليه مسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااااااه علي لا ياعلي وانا بنيكها ف طيزها وهيا خلاص استسلمت

J8TZzb4.md.jpg
وانا زوبري ف طيزها وبقيت انيكها انا وابويا وبويا نزل ف كسها وانا فضلت انيكها ف طيزها لحد منزلت تاني نمت جنبها وهيا قالت ليه تفتح طيزي
قولتلها هيا مفتوحه قالت لا ياحبيبي انا عندي 45 سنه يعني عادي لما يدخل ف طيزي بس وجعني قوي وحبيتو اووووي واتقررت كتير انا وابويا ننيكها مع بعض وزوبر كل واحد في فاتحه
امي بقت مبسوطه اوووي اننا بقينا بنيكها عادي مع بعض امي كانت كل ليله بتتناك مني امال ابويا ممكن مرتين ف الاسبوع بس انا بفشخها جنبو وبالنهار لوحدنا كانننا ف بقيت دعاره احنا الاتنين ملط ونكتها ف كل حتي ف الشقه
حتي ع السلم وف المطبخ وامي بقت طول الوقت عريانه وماتلبسش غير ف الخروحه بس لحد دلوقتي سنتين كاملين لسه بنيكها سوا وابويا مابقاش عندو صحه بقي بياخد صحتوو مني انا هو يتفرج عليه وانا بنيكها ونزل ف كسها علطول هو بينيكها ورايا وانا امي عند خالتي يومين تعبانه وقولت اقولكم حكايتي وانا امي جايه من عند خالتلي يوم الاربع الساعه 7 وانا مستنيها تاني عشان وحشني النيك اووووي
بااااااي
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Blackice, عبدو جدو, Gattuso و 17 آخرين
انا عايش مع ابويا وامي انا 25 سنه
وابويا السعيد 50 سنه
وامي ماجده 45 سنه
عايشين ف بيتنا اوضتين وصاله وحمام ومطبخ
عمري مافكرت ف امي جنسيا ولا تخيلت حتي الفكره مع اني كنت بسمعها صوتها وهيا مع ابويا بس انا عادي يعني بس الموضوع اتغير
لما كنت بضرب عشره ف الحمام انا ممكن كل اسيوع انزل عشره بريح نفسي
بس وانا بلعب ف زوبري وزوبري حديده وقفه ومغمض عيني وبتخيل اني بنيك مي عمر وبتخيل جسمها الفاجر وهيا بتنط ع زوبري
لقيت الباب بيتفتح والصدمه امي دخلت وشافتني بالمنظر ده وانا خبيت زوبري ومش عارف اقول ايه امي خرجت تاني بدون ماتتكلم وانا محروج اطلع من الحمام زوبري نام وانا اتشطفت ولبست
وطلعت بره وهيا ف غرفتها وانا مش عارف هعمل ايه بس لما روحت الساعه 11 امي وابويا كانو قاعدين وامي بتبصلي كانها بتعتبني
وانا حولت ابعد نظري عنها بس عيني لما كانت بتاجي ف عنيها كانت بشوفها بصالي
وانا ويوم والتاني والامور بقت عادي وانا لسه ماتخيلتش ف امي حاجه بس ف يوم وانا نايم ف الاوضه الفرق مابين اوضتي واوضتهم مفيش فرق حيطه بس والباب جنب الباب يعني اي صوت عالي بسمعو وانا اتصدمت لما لقيت امي بتقولو يارجل انت عجوزت ولا ايه مبقتش قادر تكمل 5 دقايق وهيا بتتكلم قالتلو نفسي اجوز الواد علي اوووي تعرف ياسعيد الواد كبر اوي ومخدناش بالنا قالها عندو 25 سنه قالتلو من يومين كنت رايحه الحمام لقيتو مغمض عينو وبيلعب ف بتاعو قالها وانتي تدخلي عليه الحمام ليه انتي مجنونه قالتلو ياراجل معرفش انه جوه وبعدين مش ده سبب كلامي انا قصدي بتاعو بيفكرني ببتاعك لقيتو بيقولها واطي صوتك ياوسخه انا الصوت راح خالص انا كنت سامع من ع الباب قفلت الباب براحه ودخلت وكلامها هيجني حولت اتخيلها زوبري وقف بجد عليها وانا تخيلت انها دخلت عليه ومسكت زوبري وهيا مسكت زوبري ومن غير ماتتكلم وراحت رفعه عبايتها ولقيتها بتقرب زوبري من كسها اول مازوبري لمس كسها جسمي اتشنج
ودخلت راسو انا لقيت زوبري بينزل قذايف نزلت ع زوبري رغم ان انا اول مره انزل بسرعه كده بس اني تخيلت امي ده جنني قومت غسلت وقعدت ف الصاله ولقيت امي طالعه اودامي بقميص نوم طويل بتقولي لسه صاحي قولتلها مش جيلي نوم ابويا نايم قالت ايوه من شوي هيا دخلت الحمام الدش اشتغل وانا مش عارف ايه الي خلاني عايز اشوفها وهيا بتستحمه انا وقفت ومشيت براحه وباب الحمام قديم من النوع الي بيكون في لوحين ازاز من فوق لو حد يعرفو الوح الي تحت متكسر جزاء منو بسبب ابويا قفل الباب جامد المهم
انا جيبت كرسي بتاع الافراح الخشب ده وقفت عليه وببص براحه ولقيت امي ضهرها ليه وطيزها ملبن حرفيا وجسمها حلو وانا ببص عليها ولقيتها وشها نحيتي ومغمضه عنيها ولقيت امي ايديها علي بزازها بتفعص فيهم والتاني ع كسها بتدعك فيهم وانا رجعت وطلعت تلفوني وصوره امي وهيا ايديها علي كسها والتانيه ع بزازها ومش مصدق الي بيحصل امي اكتر من خمس دقايق كده لحد لما لقيتها قعدت ف الارض وفتحت رجليها وبتضرب كسها لحد مانزل كسها وهيا طلعت اااااااااه وبعدين كتمت بوقها انا نزلت ورجعت الكرسي مكانو وانا رجعت مكاني وبقيت هتجنن معقول ده يحصل بعد شويه امي خرجت ع اوضتها وانا دخلت اوضتي بتفرج والسماعه ف ودني وصوت الااااااه الاخيره مجنناني كل شوي اعيد فيها انا نظرتي اتغيرت ل امي خالص
انا بقيت شايفها هايجه بعد شهر وانا بتفرج علي الفيديو ومكنتش اعرف ان امي بتتفرج عليه لما بدخل الحمام بتعمل نفس الي عملتو ابويا كان ف الشغل وانا جاي من الشغل بتاع مكيفات وتلاجات يعني شغلي بالتلفون كنا الساعه 2 والجو حر دخلت اخد دش وامي الي كانت موجوده بس
دخلت اخد دش وقفلت الباب وقلعت وفتحت التلفون وانا قاعد ع 🚽 قعدت الحمام وزوبري وقف وبلعب في انا شوفت خيال ورا الباب الخيال راح وانا ببص في 3 سنتي تحت الباب فراغ
دول شوفت ضل رجول الكرسي انا روحت فارد رجلي وزوبري وقف اووووي وعارف ان امي بره بتتفرج وانا بقطع ف زوبري من الدعك في وبقول ااااه نفسي ادخلو ف كسك اووووي
وزوبري وقف وانا زوبري نزل لبنو علي الارض ولقيت امي نزلت والكرسي خيالو راح انا اتشطفت ولبست وطلعت وامي قاعده بتعمل محشي
وسالتها لسه هتعملي اكل قالت ايوه
قولتلها داخل انام دخلت اوضتي وصحيت ع ايد امي بتصحيني وقالت يلا كل ده نوم يلا عشان ناكل انا صحيت وزوبري كان صاحي قبلي
وانا لبست وطلعت قعدت معاهم واكلت وامي لبسه عبايه ضيقه ع جسمها
عده شهرين وانا نظرات بس لحد ماحصل الي غير كل حاجه انا ف يوم من كتر هيجاني كنت ناوي اعمل اي حاجه عشان اتفرج علي امي ف الحمام او اسمع صوتها وهيا مع ابويا بس مكنتش اصدق ان امي وانا نايم وصحا اشوفها جنبي بليل بقميص نوم انا مش مصدق امي لبسه قميص نوم للركبه وشعرها في اصفر ع اسود طب ايه الي جابها هنا وامتي هيا نايمه ع ضهرها وصدرها مفتوح
وانا بصحيها وهيا قالت سيبني نايمه ي علي انا طلعت قعدت وبعد شوي طلعت وبقولها انتي دخلتي عندي امتي قالت الساعه 2
اتخانقت مع ابوك ودخلت انام عندك قولتلها ماشي يامه بليل لقيتها بتزعق معاه تاني وقالتلو روح نام عند ابنك قالها انا ف اوضتي عايزه تنامي زي الجزمه ادخلي نامي قالتلو مش نايمه عندك انا اول مره اشوفهم بيتخانقو مش اول مره بتخانقو لا اتخانقو كتير بس عادي بينامو مع بعض تاني
انا حسيت بحاجه غريبه الساعه 10 دخلت نمت عشان كان ورايا شغل الساعه 6 قبل ما الراجل ينزل الشغل انا نايم وبعد ساعه وكنت بفكر ف موضوع الجواز ودماغي بتروح وتاحي ف موضوع امي وابويا ليه بيعملو كده
وامي دخلت عندي وانا نايم بشورت وفانله وهيا بتقولي علي انت صاحي
وانا مش برد ولقيتها طلعت ع السرير ونامت جنبي وانا مش بتحرك ولقيتها بتبوس خدي وقالت علي عايزاك ف موضوع مهم وانا ولا هنا
امي عرفه اني نومي تقيل فضلت جنبي حاسس بالسرير بيتحرك ولقيت امي حضنتني من ورا
بايديها وانا مفتح عيني وضهري ليها
وانا زوبري وقف ولقيتها بتحضني وانا حسيت ببزازها علي ضهري وانا جسمي سخن ولقيت ايديها ع صدري وبتقول كبرت ياحبيبي خلاص وبقيت راجل وبتبوس عضلات ايدي وانا زي منا ولقيتها رجعت وبعد شويه سمعت ااااه ااااه وانا مش عارف بتعمل ايه وانا عايز الف وشي وانا عملت نفسي بتحرك ونمت ع ضهري ووشي ليها ونايم وهيا ساكته وبعد دقيقه سمعت صوت كسها انا بسمع الصوت ده ف السكس لما واحده تلعب ف كسها صوت دعك كسها بيكون عالي لما بتكون هايجه انا اتاكدت ان امي بتلعب ف كسها جنبي وده وقف زوبري اووووي وانا مكنتش عارف اخبيه زوبري وقف وصوت امي راح وانا مغمض عيني ومش عارف امي بتعمل ايه وانا مش مصدق الي حصلي انا امي قلعتني الشورت حرفيا وزوبري وقف اوووي وهيا مسكتو وبتقولي علي انت صاحي ياحبيبي انا مش برد وهيا متاكده اني بنام قتيل من وانا صغير عشان تصحيني ل حاجه ضروري بترش علي وشي ميه او تهزني جامد
انا نايم ع ضهري ولقيت امي اخدت زوبري ف بوقها تمصو وانا لسه مش مصدق الي بيحصل هو ده بجد ولا انا بحلم فتحت عين وببص لقيت امي شعرها نحيتي وراسها بتنزل وتطلع ع زوبري وانا هتجنن امي كانت بتاخد زوبري كلو ف بوقها وانا ماستحملتش زوبري نزل ف بوقها وهيا مسكه زوبري بتدعكو وزوبري راسو ف بوقها
وهيا مسكه زوبري من عند بضاني وضغطه عليه وبترفع ايديها لفوق عشان يخرج اي نقطه في زوبري لسه وقف هيا لقيت لبني بينزل ع زوبري كلو وامي فضلت بايديها الاتنين تدعك زوبري بالبني حتي بضاني بتدعكهم
وانا نااااار وامي مسكه زوبري بايديها الاتنين بتفركو اوووووي وكانها بتقولي قوم ياعلي قوم وانا نايم وانا لقيت امي بعدت ايديها وبعد دقيقه انا مغمض عيني ولقيت زوبري بيتمسك ولقيت زوبري بيدخل ف كسها انا مستحملتش المنظر
يدوب زوبري دخل الراس زوبري نزل تاني ف كس امي وانا مش مصدق وامي قالت ااااح ياخربيتك انت ايه مرتين ورا بعض
ولقيتها قعدت ع زوبري كلو وانا حاسس باحساس غريب اووووي مش مصدق لحد دلوقتي
زوبري نام امي خرجتو ولقيتها بتمسحو وبتمص في ولبستني الشورت نامت جنبي
وانا نمت وصحيت من نومي وامي جنبي انا بقولها امه امه وهيا مش بترد كانت الساعه 3 ونص
انا حطيت ايدي ع بطنها بحسس عليها ونزلت تحت ايدي بقت ع كسها من فوق القميص
انا رفعت القميص بتاعها وكانت بدون كلوت عرفت ان امي ناويه تنام معايا بمزاجي او مش بمزاجي هيا هتعمل الي ف نفسها انا بحسس ع كسها براحه ودخلت صباعين ف كسها وانا مش مصدق الي بيحصل انا صباعين ف كس امي انا امي سمعت منها اااااه وانا ببص لوشها لقيتها مغمضه عنيها وبتعض شفايفها عرفت انها صاحيه وده شجعني اكتر انا طلعت زوبري من الشورت وكسها حلو اووووي كنت بتشوف الحس ف السكس نزلت الحس ف كسها وكان طعمو حلو اوووي وامي اااااااه وانا بلحس لحد مالقيت كسها نزل ع لساني وانا حاطط لساني علي مكان العسل ولساني بيلعب ف زنبورها ومصيتو مص وامي طلعت اااااااه وانا وقفت ع ركبي ومسكت زوبري ومكنتش عارف انيكها ازاي ولا اعمل ايه اول مره ومع امي بس الشهوه هتموتني انا حطيت زوبري علي كسها وهيا اممممم وانا بحرك زوبري ع كسها وكسها اودامي وانا بدخل راسو ف كسها وخرجو وامي مسكت بزازها اوووي وانا روحت مدخل زوبري ف كسها كلو وهيا ااااه وانا بقيت اطلعو ودخلو وهيا ااااه بصوت واطي فضلت انيك ف امي اكتر من 5 دقايق وانا شوفت ايد امي علي كسها بتدعك في ولقيتها بتنزل تاني وانا مستحملتش عسلها ع زوبري وماحسيتش غير بالبني بينزل وانا مدخل زوبري كلو ف كسها وحاسس بزوبري مولع وهيا ااااه اااح وانا طلعت زوبري من كسها وغطيتها ونمت ولبست الشورت وفضلت صاحي وهيا شكلها نامت قومت الساعه 5 لبست واكلت وطلعت روحت الشغل كان هيعمل غساله والتلاجه
حاجات بسيطه خلصت 8 ونص وروحت وانا مش عارف هيحصل ايه دخلت البيت امي شافتني كانت مبسوطه وانا حسيت براحه وهيا قالتلي فطرت قولتلها ايوه امي لبسه عبايه ضيقه اووي عليها مقسمه جسمها انا ببص عليها وطول اليوم مفيش حاجه حصلت غير اغراء وكان مفيش حاجه حصلت انبارح ابويا رجع وانا قاعد معاه بنسمع فيلم وامي قعدت جنبي وقالتلي انا داخله انام ياعلي عايز حاجه كان قصدها ع ابويا بس عمله نفسها بتكلمني قولتلها سلمتك دخلت اوضتي وابويا دخل ينام وانا سهران وامي بعد ساعه وشويه طلعت وقالتلي صاحي ليه
قولتلها مش جيلي نوم قالت اقعد معاك قولتلها برحتك لقيتها قعدت قصادي وكانت لبسه عبايه ضيقه عليها اوووي وهيا رايحه جايه ع المطبخ وانا ببص ع طيزها امي بيضه ملبن حرفيا وبزازها شكلهم حلو اووووووي امي هيجتني اوووووي قولتلها انا داخل انام قالت جايه وراك
دخلت قلعت التشيرت ونمت عريان من فوق وشورت من تحت بس ومستني امي لقيتها رجعت دخلت عليه بقميص نوم للركبه وبزازها واضحه وانا بتاخر وهيا راحت ع التسريحه وبتسرح شعرها وبتقولي وراك شغل بكره قولتلها لسه **** يرزق قامت وكانت زي القمر نامت جنبي وبصالي وبتقولي نام ياحبيبي وفضلنا نتكلم وبنبص لبعض
وهيا كلمتني ع الجواز وانا بقولها مش عايز دلوقتي هيا نامت وانا صاحي امي عطتني ضهرها وانا لقيتها بترجع بطيزها ع زوبري زوبري بقي ع طيزها وانا سابت ومش بتحرك وزوبري وقف وامي بتحرك طيزها ع زوبري وانا حطيت ايدي ع طيزها وبزنق زوبري ف طيزها اووووي وهو وقف انا حطيت ايدي علي كسها من اودام كانت عريانه من تحت مش لبسه كلوت وانا لمست كسها بصباعي وهيا رجعت بطيزها خالص وزوبري بقي مابين طيزها وانا رفعت قميصها وزوبري بقي ع طيزها امي حطت رجليها ع رجلي وفخادها فتحت وكسها فتح انا روحت مدخل صباعي ف كسها وهيا اامممم وانا بصراحه كنت هيجان اووووي مسكت زوبري وبدون اي كلام دخلت ف كسها وهيا اااااه اااااه وفضلت انيك فيها حوالي خمس دقايق ونزلت ف كسها ونمت ع ضهري وامي عدلت نفسها ونامت وتاني يوم الصبح بدري صحيت الساعه5 امي مكنتش جنبي سمعت صوت نيك طلعت كنت لابس شورت ببص لقيت الباب مفتوح وامي نايمه ع ضهرها وفاتحه رجليها وابويا بينيكها ف كسها وهيا ااااااه كمان ياسعيد ابنك جامد اوووووي نزل ف كسي ابنك زوبرو اكبر من زوبرك نيكني وابويا بينيكها اووووووي وهيا كمان كمان وانا ببص ولقيت ابويا اااااااااه ولقيتو بينزل ف كسها وهيا ااااااه وبيخرج

J8zWYpp.md.jpg
ولبنو بيخرج وهو بيقولها ياشرموطه مش قادر ضحكت وقالتلو مش قولتلك ولسه هتشوف بعينك وهو نايم معايا قالها بلاش قالت ملكش دعوه ابني حبيبي عايز راحت امه وانا هقنعو وخليها ينكني اودامك وانت بتتفرج علينا قالها ماكنا نسينا قالتلو كانت اخلي ايام فاكر لما صحبك نكني وانت بتتفرج علينا وعامل فيها سكران قالها ااااه وانتي مصدقتي قالتلو اهو سافر وبعد 10 سنين ابنك بقي بتاعو اكبر من بتاعك قالها مش قولتي قد بتاعي قالتلو ده قبل مايدخل ف كسي ده انا حسيت اني بتفتح من جديد ابنك علي زوبرو كبير اووووي لسه انا عايزاه ينكني وهو شايفني انا تحت منو وبيقول اسمي
قالها زوبر ابنك نساك اننا كنا بطلنا الكلام ده من زمان قالتلو ده كان صحبك نام معايا 3 مرات وبمزاجك وانت كنت بتتفرج علينا وخلاص قفلنا الموضوع وصحبك سافر امال ده ابننا يعني سرنا ومن لحمنه ده اسد وهو قالها انتي حره بس اوعي تورطيني ف الموضوع وطلع غلطان قالتلو ماتقلقش كل حاجه معمول حسابها انا دخلت اوضتي ونمت وصحيت 9 وامي كانت ف المطبخ بتقشر بطاطس كانت لبسه قميص للركبه وضيق عليها انا بقولها صباح الخير هيا صبتح النور انا زوبري وقف وقولت اجمد قلبي وروحت حضنها من ورا وهيا بتضحك بتعمل ايه وزوبري علي طيزها بقولها هاخد بوسه وهيا بتضحك وبتقول بعينك وبتحرك دماغها وانا زوبري علي طيزها وهيا اااااه ياواد حاسب وانا بقولها بوسه وهبعد واخدت بوسه من رقبتها ورجعت وزوبري وقف اوووووي
وقميصها دخل ف طيزها وانا هيجان اوووي وماسك زوبري وقولت خلاص مفيش حاجه اخسرها روحت وقفت زوبري علي طيزها وهيا بتقولي عايز ايه تاني قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ايوه انا دخلت زوبري جوه طيزها من ع الهدوم وهيا امم قولتلها تعالي جووه
قالت خليني هنا حلو انا نفسي بحرك زوبري لبرا ولجوه وهيا وقفه وزوبري حشرو ف طيزها وانا مسكت كتفها وبقولها مالك قالت حسه بدوخه
قولتلها تاجي اريحك علي سريري ولا سرير جوزك
قالت اي مكان ياحبيبي انا مسكت وسطها ومشيت جنبها وبحسس ع طيزها وهيا جنبي بقولها سلامتك يامه وايدي ف نص طيزها دخلت القميص جوووه طيزها وهيا قالتلي براحه
انا انا دخلت اوضتها وحضنتها من ورا وبقولها تجاوبيني بصراحه قالت ايه عايز تعرفو
وانا بحك زوبري ف طيزها وبقولها انا سمعتك الصبح مع ابويا ومسكت بزازها الاتنين وبقولها هو صحيح الي سمعتو قالت ايوه صحيح قولتلها مين صاحبو ده قالت ابوك لما كنت بتطلع للمدىسه كان صاخب ابوك بياجي يقعد معاه وف يوم بليل حاب خمره وشربو وانا نايمه دخل عليه ونكني وصحيت وشوفت ابوك وقف ع الباب وصحبو نايم معايا ولما خلص ومشي عتبت ابوك وهو ساعتها وانا بزعق معاها نام معايا ولبن صحبو ف جوايا وابوك ضربني وانا بقميص نوم نام معايا ونزل جوايا بعدها باسبوع لما كنت قاعده مع ابوك دخل صحبو علينا وانا قاعده حتي ماقالش ان صحبو جاي
انا كنت قاعده ابوك قام فتح الباب صخبو دخل وانا بقوم لقيت صحبو بيغتصبني اودام ابوك وبوك علي صوت التلفزيون وانا مقدرتش اقاومو ونام معايا اودام ابوك وخلص ومشي وابوك كمل وراها تالت مره كنت لوحدي وانت ف المدرسه الباب خبط كان هو دخل وانا بزعق كتم بوقي وشدني للاوضه وفضل نايم معايا وبيقولي انه مسافر ومش راجع تاني وابوك رجع وكان عارف انه جالي ونام معايا ومن وقتها ابوك كان بيتخيل حد معانا تالت وانا رافضه الموضوع بس انا فكرت فيك وقولتلو علي الي حصل مابينا وقتها هو اخدني ع السرير ونام فوقي حتي بدون مايقفل الباب وانا هتحنن من كلامها وبقولها امه قالت نعم ياعلي قولتلها انا بحبك اووووي قالت وانا ياحبيبي انا زوبري ف طيزها نار وانا بدون شعور زقيتها ع السرير ورفعت قميصها بدون كلوت ودخلت زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه وانا بقيت انيط فيها وضرب طيرها وكنت هيجان اوووي وفضلت انيك فيها وهيا بتخرج اصوات تجنن انا طلعت زوبري وبقلع الشورت ولقيتها بتبص ع زوبري ومسكتو وقالت نام ياحبيبي انا نمت ع ضهري ولقيتها بتنزل القميص من كتفها لبزازها وطلعتهم وقالت عجبوك قولتلها اووووي لقيتها دخلتهم وقالت اتمتع بيك وبعدين ترحع تمصهم تاني لقيتها مسكت زوبري وبتلعب بالسانها في
وراحت بتمص زوبري

J8zL0Eg.md.jpg
انا نايم ومستمتع بمصها اووووي اول مره يتمص زوبري ومن مين امي
بقت تمص زوبري وتوف عليه وقالت زوبرك كبير اوووي ياحبيبي قد بتاع ابوك مرتين
ورجعت تمص ف زوبري وبايديها الاتنين تدعك في وبالسانها ع راس زوبري وانا قولتلها عايز انيكك
قالت تعالي ياحبيبي هيا وقفت ع ركبتها وقالت بتحب تنيك ازاي انا وقفت ونزلت القميص وبزازها طلعت بقولها سبيهم كده بحبهم اووووي
روحت قولتلها لفي لفت وشها وعطتني طيزها وانا مسميتش ف لحظه دخلت زوبري ف كسها من ورا وهيا اااااااااه وبزازها بقت تروح وتاجي وانا بنيك

J8zQmfn.md.jpg
وامي صوتها يجنن كمان ياحبيبي اووووي امك محرومه ايوه براحه وانا بخرج زوبري وبدخلو براحه وهيا ااااه اااااه حلو اووووي
انا رجعت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااه كمان كمان شقني امك تعبانه ياعلي انا تعبانه من زمان
ارحمني ياعلي نيكني اووووي ارحم امك ونيكها اوووي انا تعبانه ارحمني بزوبري وخليك معايا
وانا بنيكها وانا عايز انيكها جامد روحت وقفت ع رجلي كاني بفحر ف كسها اوووووي

J8ztxEX.md.jpg
وامي تصرخ وتقول اااااااااااااااهوحلو اووووووي حلوووو اووووي كمان كمان وانا بنيكها اوووووي،
وهيا اااااااه اااااااه فينك من زمان كنت تنكني وتريح امك انا تعبانه اوووي ياعلي وانا بنيكها بتقولي ابوك دايما بيخليني اتخيل واحد معانا وبيقولي هينيكك معايا مش عايزه اغلط تاني
وانا بنيكها ووشها ف الارض وزوبري ف كسها وانا بنيك فيها وامي اااااااااه اااااااااه مش قدره اااااه ولقيت امي بتنزل عسل كسها وانا زوبري ف كسها مش عايز اخرجو وكملت نيك فيها وامي فضلت كده لحد مازوبري نزل ف كسها وهيا ااااااه لبنك حلو اووووي ياحبيبي كسي سخن اووي اتمله لبن وبتضحك انا خرجتو وهيا اااه اخيرا كنت مفكره الحظه دي عشان تنكني وانت مع بعض كده هتطول وقفت واخدتني ف بوسه وانا بقولها حد لمسك غير ابويا بعد الرجل ده قالت لا يا حبيبي مفيش ولو ابوك مكنش هيلمسني اخدتها ف حضني وببوسه وهيا قالت ابوك لما اتجوزتو مكنتش اعرف انه كده بس بعد سنين طويله كان عندك حوالي 14 سنه كلمني ف الموضوع انه يتخيل راجل معانا وانا برفض هو كان بينكني وبيتخيل ناس ويقولي وانا رافضه وهو يشتمني لحد ماصحبو اغتصبني اودامو وبقي يقولي ان صحبو عايزني تاني عشان اسخن ع كلامو
ف الاخر كنت رافضه كل حاجه قولتلها فكره يوم كذا قالت ايوه قولتلها شوفتك وانتي بتلعبي ف نفسك قالتلي وانا اتفرجت عليك قولتلها شوفتك قالتلي من وقتها وانت ف بالي ولما ابوك نايم معايا وقالي تخيلي حد رفضت وقالي اي حد عشان انيكك اوووي وانا قولتلو ابنك علي هو بيقول علي قولتلو ايووه زوبرو كبير اوووي قالي شوفتيه فين قولتلو ف الحمام وابوك وقتها فضل ينكني جامد ونزل ف كسي وكل يوم ياخدني ينكني وانا بكلمو عنك لحد ماقولتلو اني مش قدرها وهو قالي هتعملي ايه قولتلو كانك ضربني وانا هنام عندو وانا مستحملتش اشوف زوبرك وقف مقدرتش امسك نفسي قولتلها كنتي صاحي قالت بجد قولتلها ايوه باماره كذا وكذا قالت تاني يوم قولتلها كانت احلي متعه ليه انبارح وانتي ف حضني وفضلت ابوس فيها وهيا قالت حبيبي قولتلها نعم قالت انهارده تنام معايا جنب ابوك قولتلها لا طبعا قالت ليه قولتلها مينفعش انييكك اودامو قالت خلاص انت هتنام جنبنا عادي
وسيب كل خاجه عليه قولتلها بلاش قالت ملكش دعوه ده هو نفسو يشوفك بتنكني
لقيتها بتقولي اوعي تطلع زي ابوك ياعلي انا قولتلها عيب تعرفي انا عايزك ليه لوحدي اتمتع بجسمك لوحدي وهيا قالت انا ملكك ياحبيبي ولوحدك قامت ودخلنا اخدنا دش وانا كل ماجي انيكها تقولي بليل بليل بليل واليل دخل وابويا دخل الغرفه وامي دخلت معاها وطلعت قبلو وعرفتني انها قالتلو اني هنام معاهم وانا ابويا خرج قعد ولا كان ف حاجه ولقيت امي اخدت ابويا ودخلت وقالت لما تاجي تنام تبقي اعمل صوت قولتلها ماشي دخلت وانا بعد ساعه خبط ف بابي جامد دخلت ولقيتها بقميص نوم ابيض لحد نص طيزها وبدون كلوت خالص وانا بشورت ونمت جنبها وهيا قالت نام ياحبيبي كويس وانا مسكت القميص وبرفعو وهيا نايمه وشها ل ابويا وطيزها نحيتي

J8InLV1.md.jpg
انا مسكت طيزها وهيا بتحرك طيزها وانا رفعت
القميص لفوق وبحسس ع كسها كان مبلول هيا بتشورلي ع ابويا وطلعت لسانها يعني بتقولي ابوك لحسو انا طلعت زوبري ودخلت زوبري علي شفايف كسها وهيا رفعت رجليها عشان زوبري يدخل ف كسها وانا بحكو ف كسها
J8IntKg.md.jpg
ودخلتوو ف كسهاووهيا ااااااه اااااه
وامي قالت دخلو ياحبيبي بصوت عادي وانا دخلتو ف كسها وكنت خلاص مش فارقه بقيت انيك فيها اووووي وهيا ااااااه اااااه كمان ياعلي ولقيتها بترفع رجليها ووبتقولي نيكني ياعلي نيكني ياعلي نيك امك حبيبتك وانا زوبري ف كسها كلو وانا بنيك وهيا ااااااااااه ااااااه هنزل ادعك كسي ياحبيبي انا بايدي فضلت ادعك ف كسها وزوبري ف كسها شغال وانا زوبري ف كسها وايدي بتدعك ف كسها اوووي ولقيت امي بترتعش وبتنزل عسلها ع زوبري وهيا ااااه ياحبيبي اااااه يلا ياحبيبي نزل لبنك وريح امك حبيبتك انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها ونمت عليها وهيا حضنتني وانا زوبري ف كسها والسرير بيتهز اوووووي وانا سامع صوت امي بس وهيا ااااااااااه اااااااه كمان كمان ياعلي كمان ياحبيبي
وانا مستحملتش كلامها وزوبري نزل ف كسها وهيا ةاااااااح سخن اوووي لبنك نااااار وكتير كل لبني ف كسها خلصت وهيا قالتلي روح اوضتك انا روحت ووقفت بره ولقيت ابويا قلع ولقيتو فتح رجليها ودخل زوبرو ف كسها وهيا اااااااه شوفت ابنك نزل ف كسي كتير ازاي وهيا بينيكها

J8IuhAb.md.jpgوهو اااااااه كتير اوووي سخن اوووي ع زوبري وهو بينيكها ومن هيجانو راح منزل لبنو وامي قالتلو ياراجل ده انت لسه مدخلو قالها احساس لبن الي ف كسك بتاع ابني مهيجني اوووي قالتلو قوم خليني اروح اتشطف ورجع انام ابنك تعبني
هيا دخلت الحمام وانا دخلت معاها الحمام وكنت قالع وانا فضلت ابوس فيها وقفش فيها وخليتها كلها صابون وزوبري كلو صابون ودخلتو ف كسها وهيا ااااااااه اااااااه صوتها عالي وانا فضلت انيك فيها اكتر من 10 دقايق وانا مخليها تفنس وانا بنيكها ف كسها ونزلت ف كسها ونضفتها وطلعنا ع اوضتي نمنا وهيا ف حضني والساعه 11 الصبح قلعتها ملط وبقيت انيك فيها لما شبعت منها
كانت طبخالي لحمه يوم ف التاني ونكرر النيك وهو عامل فيها نايم وانا بفشخها حرفيا جنب منو اكتر من اسبوع والحل ده زي ماهو ف يوم امي قعدت جنبنا انا وبويا بقميص نوم داخلي وبزازها واضحه وانا هتجنن قعدت ف النص وانا زوبري وقف اووووي ع منظرها وبويا قالها لبسه ليه كده قالتلو الجو حر وبعدين مفيش حد غريب انتو الاتنين حبايبي انا زوبري وقف اوووي ع منظرها امي لقيتها قعدت جنبي ولقيتها مسكت زوبري بتحسس عليه وانا قاعد وابويا بيبص علينا ولقيتها نامت ع فخادي وطلعت زوبري ودخلتوو وبتمص زوبري اودام ابويا وبعد دقيقه خرجتو وقامت وراحت عند ابويا وقعدت مابين رجلو وطلعت زوبرو تمص في وانا بلعب ف زوبري
امي مسكت زوبر ابويا بايديها وهو وقف وراحت مسكت زوبري كمان ودخلت بينا ع الاوضه وقالت انتو ملكي وبتوعي ولازم اتمتع بيكم
ولقيتها نزلت ع ركبتها ومسكت زوبري تمص زوبري

J8T8QmF.md.jpg
امي بقت تمص ف زوبري ومسكه زوبر ابويا بتدعك في وتروح ع زوبر ابويا تمص في وفضلت تبادل علينا ولقيتها الفاجره مسكت زوبري وعايزه تدخلهم الاتنين ف بوقها
J8TU4HB.md.jpg
دقيقه كامله وامي بتحاول تمص ازبارنا مع بعض
زوبري اكبرمن زوبر ابويا كانت بتمص ازبارنا بس بتاعي اكتر امي وقفت وقلعتها القميص ولقيتها لبسه كلوت شفاف وستيان شفاف شكلهم تحفه امي طلعتها ع السرير وضربتها طيزها وطلعتها ع السرير ومسكت طيزهاوالحس ق كسها وهيا ااااااااه وانا بلحس ف كسها. خرم طيزها ابويا قلع وبيلع ف زوبرو
J8Tgs72.md.jpg
انا بقيت الحس ف كسها الي بينزل عسل
وانا مكمل مص وابويا بيلعب ف زوبرو واتا طلعت ع السرير وضربت طيز امي ودخلت صباع ف طيزها ومسكت زوبري دخلتوو ف كسها وهيا ااااااااه ولقيت ابويا راح يبوس كتفها
J8TrCBa.md.jpg
وانا زوبري ف كسعا وبويا بيكلمها وهيا ااااااااه اااااااه كمان وانا بنيكها اوووووووي وزوبري مولع من المنظر جوزها وهو بيتفرج ع مراتو بتتناك من ابنو فضلت انيك ف امي اودام ابويا
وابويا سخن معايا وقعد يقولي نيكها ياعلي امك بتحب الجنس اوووي انا عايزك تشبعها علطول ماترحمهاش وانا بنيكها اوووووي وهيا ااااااااه كمان ياحبيبي نيك امك اوووووي انا نمت ع ضهري وامي ركبت ع زوبري

J8T61bS.md.jpg
وطالعه نازله ع زوبري وانا ماسك طيزها بنزلها وطلعه ع زوبري وبويا بيتفرج وهيا ااااااااه كمان ياحبيبي حلو اووووي زوبرك نااااااار وفضلت تقزح ع زوبري وصوت النييك يحنن صوت عالي ف الاوضه وبويا بيتفرج ع مراتو بتتناك مني وبتنط وهو بيلعب ف زوبرو
وانا وامي ف دنيا تانيه امي مسكت ايدي الاتنين وقعدت ع زوبري وكل زوبري ف كسها حتي بضاني حاسس انها جوووه كسها

J8TikV1.md.jpgفضلت قاعده ع زوبري اكتر من دقيقه وقالتلي مش هسيبك ياحبيبي غير وانت بتنزل لبنك ف كس ماما حبيبتك هيا فضلت ع زوبري وانا شديت ايديها ونيمتها ف خضني وبقيت انيك فيها لما زوبري انفجر ف كسها

J8TLIYG.md.jpg
J8TQJM7.md.jpg
J8TQCwQ.md.jpg
زوبري نزل البن ف كسها وامي ااااااه ياحبيبي لبنك سخن ف كس ماما ااااااااه خرجت زوبري ولبني خرج وامي نامت جنبي وبقت مبسوطه وانا وقفت روحت الحمام اغسل زوبري وكنت فرحان اوووووي رجعت لقيت ابويا نايم ع ضهرو وامي بتنط ع زوبرو وانا زوبري كان لسه وقف
روحت طالع ع السرير ومسكت زوبري والي جنني خرم طيز امي شكلو حلو اوووووي وده الي ماتوصيتش عليه مسكت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااااااه علي لا ياعلي وانا بنيكها ف طيزها وهيا خلاص استسلمت

J8TZzb4.md.jpg
وانا زوبري ف طيزها وبقيت انيكها انا وابويا وبويا نزل ف كسها وانا فضلت انيكها ف طيزها لحد منزلت تاني نمت جنبها وهيا قالت ليه تفتح طيزي
قولتلها هيا مفتوحه قالت لا ياحبيبي انا عندي 45 سنه يعني عادي لما يدخل ف طيزي بس وجعني قوي وحبيتو اووووي واتقررت كتير انا وابويا ننيكها مع بعض وزوبر كل واحد في فاتحه
امي بقت مبسوطه اوووي اننا بقينا بنيكها عادي مع بعض امي كانت كل ليله بتتناك مني امال ابويا ممكن مرتين ف الاسبوع بس انا بفشخها جنبو وبالنهار لوحدنا كانننا ف بقيت دعاره احنا الاتنين ملط ونكتها ف كل حتي ف الشقه
حتي ع السلم وف المطبخ وامي بقت طول الوقت عريانه وماتلبسش غير ف الخروحه بس لحد دلوقتي سنتين كاملين لسه بنيكها سوا وابويا مابقاش عندو صحه بقي بياخد صحتوو مني انا هو يتفرج عليه وانا بنيكها ونزل ف كسها علطول هو بينيكها ورايا وانا امي عند خالتي يومين تعبانه وقولت اقولكم حكايتي وانا امي جايه من عند خالتلي يوم الاربع الساعه 7 وانا مستنيها تاني عشان وحشني النيك اووووي
بااااااي
تحياتى لك يافنان
استمر فى الابداع
 
روووووووووووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: هولك
جميله ❤️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: هولك و 3am masr
جميلة استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: هولك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مستنين تقول لنا عملت ايه بعد ما امك رجعت من عند خالتك يا معلم
 
  • بيضحكني
التفاعلات: صاحب نفسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%