NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
351
مستوى التفاعل
6,186
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,340
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايش مع ابويا وامي واخويا الكبير
انا 16 سنه واخويا 20 سنه شغال مع ابويا مقاول احنا عندنا عماره 5 ادوار اخويا مقاول صنايعيه بيجبلهم شغل واحنا عندنا محجر طوب ورمل وزلط واسمنت ابويا طول النهار قاعد في
كانت عيشتنا مرتاحه
ابويا الحاج سعيد 50 سنه وامي سعاد 40 سنه
اخويا الكبير خاطب
وشقتو جاهزه وكذالك شقتي نقصها البلاط والنقاشه والجبس ابويا كان بياجي يتغدا معانا بعد الضهر وخويا طول اليوم ف الشغل
وانا كنت باجي من المدرسه ع الدرس ومذاكره كتير وامي ست الستات
امي تقريبا مكنتش بتخرج من البيت غير تتفسح مع ابويا بالعربيه بس
كل طلباتها بتجيلها لحد عندها امي بيضه اوي وشعرها اصفر وجسمها يجنن مش طخينه ولا رفيعه ف شقتي ابويا جايب عجله تخسيس
امي بتطلع كل يوم شويه وتنزل
امي طول النهار ف البيت بقمصان نوم وبناطيل ستريتش وانا مكنش ف دماغي اي حاجه وموضوع العشرات دي مكنتش حطتها ف دماغي

كنت دايما بقوم ع ايد امي تقومني عشان افطر ونزل للمدرسه وكانت هيا بتقعد لوحدها ف البيت

ف يوم امي صحتني وانا نزلت وكنت نسيت فلوسي ف الدولاب طلعت وفتحت بالمفتاح كل واحد فينا معاها نسخه للشقه
امي مكنتش موجوده دخلت اوضتي اخدت الفلوس وخرجت وسمعت صوت امي بتتكلم مع حد وباب اوضتها مفتوح
وقربت شويه وقلبي بيدق وانا بتصنت ع امي
سمعتها بتقول اااه كلو نزل انا لوحدي
وبتضحك ههههههه هقلع اهو
بصيت كانت لبسه سماعه بلوتوث
وامي راحت رفعت قميصها وراحت قلعت الكلوت بتاعها وهيا بتضحك وانا شوفت كسها كان ابيض اووي وانا استخبيت ومكنتش عارف اعمل ايه
وسمعتها بتقول ااااه زوبرك يجنن ياحبيبي
ههههههه لا كفايه مره ف الاسبوع عشان اشتاق ليك اااااه اخر مره جننتني مكنتش قدره
جوزي ايه وخرا ايه ده زوبرك فشخني ف كل حتي ده انا طيزي بقت زي الكهف
تعرف يامحمود طيزي كل ماتاكلني بنيك نفسي بخياره ضحكت وقالت ايوووه امال لما بنروح عند ماما مش بسيبك غير وانت فشخني من طيزي وكسي ليه عايزاك تحوشلي لبنك عشان تنزلهم ف طيزي هههههه لا بعينك عمرك ماهتنزلهم ف كسي
وامي فضلت تلعب ف كسها وانا بتفرج وزوبري وقف اوووي انا سحبت نفسي براجه وخرجت بره الييت وطلعت للمدرسه وتفكيري كلو فيها
ومكنتش عارف اعمل ايه ومحمود ده اخوها عندو 30 سنه ومش متجوز وامي باروح عند امها كل اسبوع معقوله يكون امي بتتناك من اخوها كل ماتروح عند امها وفضلت كده لحد ماروحت وامي كانت بنفس الهدوم وبزازها تجنن بدات افكر فيها وبعد اسبوعين وانا نازل للمدرسه وانا ف اول الشارع شوفت خالي محمود وقف تحت وامي حدفتلو مفتاح البوابه فتح ودخل وطلع فوق
وانا عارف بيعملو ايه ولما روحت البيت
امي كانت مبسوطه اوووي
وانا دمي بيغلي منها وكنت عايز اعرف ابويا كل حاجه امي بتعملها
ف يوم جمعه روحت مع امي عند ستي وخالي
واليوم عده عادي بعد العصر امي قالت ل اخوها عايزاك ف حاجه وقالها ف ايه وطلعو ع السطح وانا بعد 5 دقايق طلعت براحه وسمعت صوت امي ااااه كمان كمان ياحبييبي انا نزلت علطول جري عند ستي وامي بعد 5 دقايق نزلت لوحدها
وقالت انا ماشيه ياماما وسلمت عليها وركبنا العربيه وروحنا وانا بفكر فيها والي بتعملو
لما روحنا فضلنا قعدين كلنا مع بعض وامي كانت مبسوطه اووي عندها حق ماهيا لسه كانت بتتناك واليل دخل علينا انا دخلت اوضتي وقلعت هدومي وفضلت بالبوكسر وبص ع زوبري كان لسه 15 سنتي ومش طخين اووي وبيض شوي
نمت بالبوكسر بس وفتحت البلكونه تجيب هوه
مردتش اشغل المكيف وفضلت قاعد وطلعت الساعه 12 واخويا كان ف اوضتو والنور منور
وسمعت صوت اغاني ف اوضه ابويا
ودخلت اوضتي وشغلت سكس ويوم بعد يوم اتعلمت كل حاجه وبقيت اتفرج
وف يوم نازل المدرسه خالي طلع عند امي انا طلعت وراها بشويه وخبيت شنطتي تحت السلم وطلعت ولقيت باب الشقه مفتوح
وانا دخلت براحه وشوفت باب الاوضه مفتوح
وانا دخلت ع طرطيف صوابعي
وروحت عند باب الاوضه وببص بطرف عيني لقيت خالي نايم ع امي وامي فاتحه رجليها وضماهم ع وسطو وهو نازل مص ف بزازها مخرجهم بره وعمال يمصهم
وانا سامع اهاتها وهيا قالتلو مص اوووي ياحبيبي
وانا شوفت خالي عمال يمص ف حلمة امي
ويعضعض فيها وقالتلو قوم لما اقفل الباب احسن حد ياجي قالها محدش جاي ومش هتقومي من تحتي يالبوه وقالتلو عشان خطري قالها بسرعه لما اقلع وتاجي تركبي ع زوبري علطول ضحكت وقالتلو حاضر وبتضحك انا كنت استخبت ف اوضتي علطول وامي شوفتها وهيا طلعه بزازها الاتنين بىه القمص ونازل لفخادها
وماشيه تضحك وقفلت الباب وانا زي منا وهيا رجعت اول مدخلت اخوها حضنها ورماها ع السرير وقعد يشتمها وهو كان قلع وفضل ينيك فيها وانا مش عارف اعمل ايه
انا قلعت مل هدومي الا البوكسر وفضلت احسس ع زوبري الي وقف اووي وطلعت ابص عليهم وسمعت خالي بيقول هنزل هنزل ياشرموطه
قالتلو ف طيزي ياحبيبي ف طيز اختك
وسمعت اهاتهم الاتنين وانا دخلت اوضتي وقفلت الباب من جوه عليه ونمت ع ضهري وزوبري وقف ف البوكسر وانا فضلت سامع صوت صراخ وهيا بتقولو كمان اااااااااه ااااااه كمان نيكني ياحبيبي
ولما خلصو هو نزل وانا لبست وفتحت الباب براحه وببص ع امي كانت نايمه ف اوضتها
وانا نزلت براحه اخدت شنطتي وطلعت ودخلت ع امي وهيا نايمه وانا ببصلها لاول مره ببص ع بزازها وكسها الي الكلوت شافطو وكان مبلول
فضلت ابص عليها وكنت بركز ف بزازها اوووي مش عارف زوبري وقف اوووي عليها اول مره اشوفو كده قربت منها وبقيت اشم ف جسمها وانا بشم فوق كسها من فوق القميص ريحتو تجنن اووي وزوبري وقف جامد وبقيت اصحي فيها ف كتفها ولما مكنتش بترد بحسس ع بزها وحلمات بزازها كانت وقف كانها حاسه بكل حاجه بعملها انا خوفت اووي وخرجت ورجعت ورا الباب ابص عليها وبعد دقيقتين امي صحت وحطت ايديها ع بزازها وتضمهم ع بعض ودعكت كسها وقالت ياخربيتك ياوله سخنتني
احااا امي كانت صاحيه وانا بصحيها
وراحت قايمه وانا جريت ع اوضتي دخلت وقلعت هدومي ملها الا البوكسر وامي خبطت عليه ودخلت علطول زي مامتعوده
شافتني بالبوكسر وزوبري وقف بصتلي وقالت قالع ليه كده قولتلها حران اووي
قالتلي شغل المكيف قولتلها بيتعبني

قالت ماشي وخرجت وانا نمت وزوبري وقف اووي نمت ع بطنك وزوبري محشور ف السرير
واليوم عده وصحيت بليل واتعشيت معاهم وانا ببص ع امي الي عمالها تضحك ع الفيلم
وانا ببصلها وهيا تبصلي بعد كل فين وفين
وف الاخر امي فضلت تصرخ تحت ابويا وانا سمعهم واخويا كان بره مع صحابو
وصوت امي عالي كانها بتقولي اسمع يابني صوت امك وهيا بتتناك من ابوك
ولما خلصو كنت انا قاعد بشورت للركبه وفانله ف الصاله وهيا فتحت الباب ولبسه روب وبتبصلي ودخلت الحمام واخدت دش وطلعت قعدت جنبي تسرح ف شعرها وقالت ايه مصحيك قولتلها مفيش مش جيلي نوم قالت انت عايز تقول حاجه ياحبيبي صح بصتلها بقولها حاجه ايه
قالت قول الي انت عايز تقولو انا سمعاك وماتخافش قولتلها انتي الي تخافي مش انا
بصتلي وقالت عندك حق
قولتلها طب ليه بتعملي كده وانتي جوزك معاك قالت بص ياحبيبي انا عرفه انك شوفتني يوم ماخويا كان هنا ومش عايزه اقولك كنت خايفه اووي ومردتش اقول ل اخويا عشان نعدي اليوم ولما هو مشي شوفتك دخلت عليه ومسكت بزي وانا اتحرجت قالت انا بحمد **** انك ماقولتش ل ابوك ع اي حاجه
قولتلها طب ليه بتخونيه قالت ياحبيبي انا تعبانه ابوك مش بيريحني خالص قولتلها ازاي وانا طزل اليل سامع صوتك
قالت هتصدقني لو قولتلها ان ابوك كان منزل لبنو ونايم وعمال يتفرج عليه وانا ركبه ع زوبر صناعي بصتلها وقولتلها يعني ايه صناعي
قالت مش وقتو بكره هعرفك وراحت باستني من خدي وقالت تعرف لو كنت حكيت ل ابوك كان زمانو قتلني وراحت ماشيه وطيزها بترقص وانا ببص عليها وهيا دخلت وبتقفل الباب وبتبصلي
انا دخلت نمت وانا مش متعود اضرب عشره خالص غير ع السكس
نمت وصحيت الساعه 9 الصبح
طلعت امي قالتلي سبتك تنام برحتك اهو
قولتلها ماصحتنيش ليه للمدرسه قالت اقعد بس مدرسه ايه وكانت لبسه قميص للركبه وبنطلون سترتش ونص بزازها اودامي
قالتلي صباح الفل ياحبيبي اقعد لما اجهزلك الاكل
جبتلي الاكل وفطرت معايا وتلفونها رن مسنجر دخلت اوضتها وطلعت بعد شوي
وقالتلي شوف ياحبيبي انا عرفه الي هطلبو منك هيبقي صعب بس صدقني هقولك كل حاجه بس لما محمود اخويا يمشي وبعدين اقولك ع كل حاجه قولتلها هو جاي قالت ايووه
قولتلها مش انتي ابويا لسه مخلص معاك انبارح قالت ابوك مش بيطول معايا انما خالك بيقعد ربع ساعه كامله وبشبع منو
قولتلها عايزه مني ايه قالت ادخل اوضتك وماتطلعش غير لما اخبط عليك
وانا ببصلها بقولها عايز اتفرج عليكم
قالت ماينفعش ياحبيبي
قولتلها هو مش هيشوفني قالت عايز تتفرج ع امك وهيا بتتناك من خالك ليه
زوبر خالك عجبك وهو بينيك امك
بصتلها وقولتلها لا بس عجبني جسمك اووي وكان نفسي ابقي مكان خالي ونيكك انا
هيا قالت يخربيت كلامك هيجتني وهو رن عليها وقالها احدفي المفتاح وهيا قالت بسرعه قولتلها هتفرج عليكم قالت مش دلوقتي لو بقيت ف اوضتك هبسطك اووي
قولتلها ماشي وروحت دخل اوضتي وقلعت ملط وزوبري وقف وفضلت العب في وطول ساعه سامع صوت اغاني ورقص وصوت اهات عليه ولما مشي انا لبست بوكسر بس ودخلت ع امي اوضتها وكانت نايمه ع ضهرها وكسها غرقان لبن انا ببصلها وهيا فنحت عنيها وشافتني لمت نفسها وانا نمت جنبها وبقولها انتي مش ممكن تحبلي كده
قالتلي واخده حبايه منع حمل
قولتلها ليه بتعملي كده قالتلي لو مكنتش عملت كده مع اخويا كنت هخون ابوك مع حد غريب
هيا بصت لزوبري وقالت انت كبرت اووي ياحبيبي
قولتلها انا بحبك اووي قالتلي وانا كمان ياحبيبي وراحت حضنتني وانا ف حضنها وصدري ف بزازها وانا مش لابس غير البوكسر بس وحاسس بحلمات بزها وقفه ع صدري وانا ببصلها بقولها
ليه مخفتيش مني ل قول ل ابويا قالت يومها اخويا كان معايا وكنت خايفه اووي
ولما شوفتك بتتفرج عليها عجبني المنظر اووي ولما خلصت حسيت بندم وكنت نايمه بشوف رده فعلك ولما دخلت عليه تشم ف جسمي انا اتحرجت اووي قالت ولا يهمك ياحبيبي واطمنت اكتر لما انت ماقولتش ل ابوك وانا قررت الموضوع بحسبك بتحب تشوف امك تتناك اودامك
قولتلها لا انا لو كان عليه كنت قتلتكم انتم الاتنين
بس انا بحبك ومدام مبسوطه مع خالي خلاص وانا مش عايز اشوفكم تاني وهو معاك
قالت ياحبيبي انت زعلت تعرف انا لما بكون عرفه انك بتتفرج عليه مابقدرش امسك نفسي وصوتي بيبقي عالي بحب اسمعك
حضنتني اوووي وزوبري خبط ف بطنها قالت
بتاعك خبط ف بطني وانا اتحرجت قالتلي ولا يهمك ياحبيبي انا مبسوطه انك بقيت راجل وبتاعك كبير وجامد رجعت ورا شويه
وهيا قالت ليه رجعت اتقدم شويه وانا باصص ليها وقالت كبرت ياحبيبي قولتلها جسمك حلو اووي
قالت تعالي اقولك ع حاجه وتفضل مابينا قامت اخدت فوطه كبيره ودخلت تتشطف
وطلعت بعد 10 دقايق لفه فوطه وقالتلي تعالي اقعد قعدت جنبها وقالتلي ليك طلب عندي قولو ومش هيترفض اي طلب
بصتلها وقولتلها عايز امص بزازك بصتلي وقالتلي مع ان انا مكنش قصدي ف كده كان قصدي ف فلوس او تجيب حاجه غاليه او تلفون جديد
قولتلها لا قالتلي بزازي عجباك قولتلها اووي ياما
الباب بيتفتح جريت ع اوضتي وقفلتو وكان ابويا قالها قعده كده ليه قالتلو كنت بستحمه قالها الواد راح المدرسه قالتلو نايم
وسمعت اهاتها وراحت صرخة جامد وقالتلو حرام عليك والباب قفل وهيا قعدت ع الانتريه وانا فتحت الباب وقعدت جنب امي قولتلها حصل ايه
قالت ابوك عضني قولتلها عضك فين
قالت هنا وشورت ع بزها
قولتلها وانتي ليه خلتيه يعضك
قالت هو قعد جنبي كان جايب حاجات طلبها منو جبها وشافني قاعده قعد جنبي وخلعها عني ونزل يمص بزي وف الاخر عضني
قولتلها عايز اعضك انا كمان
قالتلي عايز تعض امك ف بزها ياحبيبي قولتلها اااه قالت عضني بس براحه وقالتلي قوم اقفل الباب بالترباس قفلتو وهبا بتبص ع زوبري
ورجعت قعدت جنبها وهيا قالت خليك لما البس حاجه تانيه قولتلها لا عايزك كده زي مابويا عضك
قالت حاضر وراحت نزلت الفوطه وبزازها ااااااااااه ياني بزاز تجنن قالت براحه عليهم ياحبيبي وهيا مسكه بزها وعطياني الحلمه وقالتلي براحه ع امك ياحبيبي وانا زوبري وقف اووي قربت من بزها وبشفايفي اخدت حلمت بزها ف بوقي وفضلت امصمص فيها وهيا بصالي وبالساني بلعب فيها وهيا اممممم امممم وانا بسناني بعض في براحه وهيا طلعت اااه بصوت واطي
قولتلها وجعتك قالت لا ياحبيبي كمل بس
نزلت اكمل وهيا سابت الفوطه خالص وانا شوفت كسها عليه شعر خفيف خالص وانا نزلت ع بزها مص جامد وعيني ع كسها البيض وهيا ااااه ياحبيبي كمان حلو اووي مسكت بزها الشمال وفضلت ادعك في ومص ف بزها جامد وهيا بتطلع اهاات وهيا بعد 4 دقايق مص ف بزها قالت كفايه ياحبيبي كفايه لحد ياجي
قولتلها انا لسه عايز كمان
قالت ماشبعتش قولتلها حلوين اووي ياما
قالت بعدين ياحبيبي
وهيا وقفت ووانا وقفت زوبري اودامي قالت ياخربيتك كبرت اووي
قولتلها بيوجعني اوي ياما قالت ياحبيبي من ايه قولتلها من يوم ماشوفتك مع خالي وهو بيوجعني قالت انت مش بتنزل لبنك ياحبيبي قولتلها لا مش بعرف انزل لما بسمع افلام والتلفون مش معايا
قالت ياحبيبي كده هتتعب
قالتلي ادخل الحمام ونزل لبنك
قولتلها مش هعرف
قالت خود تلفوني ودخل الحمام اسمع الافلتم ونزل اخدت تلفونها ودخلت الحمام وجيبت رسايلها مع خالي وقعدت ادور لقيت فيويوهات امي بعتها وهيا بتلعب ف كسها شغلتها وامي بتلعب ف كسها ونزلت وكنت اول مره اشوف ست بتنزل وزوبري بقي ينزل لبن كتير اووي وانا بقول ااااه ااااااه حسيت ان زوبري بيتخنق
امي دخلت وقالت ف ايه ياحبيبي وامي شافت فيديو بتاعها ع التلفون واخدت التلفون وقالت مالك قولتلها زوبري وجعني اووي
قالت عشان كاتمهم مش بتنزل لما تتعب
امي بتبص ع البلاط كان مليان لبن قالت ياخرابي وبتقولي كل ده وزوبري وقف قالت اطلع اقعد لما امسح لبنك بسرعه قبل محد ياجي انا طلعت ورجعت عشان اتفرج عليها وهيا بتمسح لبني
ااااحااااا امي بالسانها بتلحس لبني الي ع الحيطه نزلها بركبتها وبتلحس لبني وتبلعو كل الي ع الحيطه وتاخد من ع الارض بصباعها وتبلعو
وانا زوبري شد اوووي ورجعت مكاني وبعد دقيقتين خرجت وقالت ادخل البس يلا
دخلت لبست هدومي وهيا لبست وقعدنا مع بعض وقالتلي اووعي تقول لحد ياحبيبي
قولتلها انا بحبك اوووي قالت وانا كمان ياحبيبي
قولتلها ماما انا شوفتك وانتي بتلحسي لبني
قالت انت بتتصنت عليه قولتلها مكنش قصدي
بس ازاي بتبلعي لبني مش هو وحش
قالت لا ياحبيبي لبنك مش وحش واي لبن مش وحش قولتلها انتي بتبلعي لبن خالي قالت ايوه ولبن ابوك كمان قولتلها عايز اتفرج عليك وانتي بتبلعي لبن ابويا قالت ياحبيبي ماينفعش
قولتلها عشان خطري قالت حاضر هصورلك فيديو وفرجك ودخلت نمت وصحيت ع الساعه 12 بليل
قومت كان البيت هوس خالص
طلعت ع المطبخ عملت سندوتش وشاي وهيا دخلت المطبخ قالت صحيت امتي قولتلها دلوقتي كانت لبسه قميص نوم بزازها كلها بره تقريبا
قولتلها ابويا فين قالت نايم قالت عايز ايه
قولتلها امسك صدرك قالت بس كده ياحبيبي امسكهم انا قربت منها وحطيت ايدي ع بزازها الاتنين جامد واااااه طريين اوووي وانا بصصلها قالتلي عجبينك ياحبيبي
قولتلها حلوين اوووي وهيا راحت شدت القميص لتحت طلعلي بزازها وقالت العب فيهم براحتك
انا مسكتهم من حلماتها ونزلت امص فيهم وبدل مابينهم وهيا تتاوه اووي وقولتلها بلعتي لبن ابويا
قالت ايوووه بلعتو ياحبيبي وصورت كمان عشان تتفرج قولتلها فين قالت بكره بقي الفون جوه قولتلها ادخلي وريني عايز اتفرج
قالت طب خليك هنا ودخلت بزازها وراحت اوضتها ورجعت قالت امسك اتفرجت لقيت امي نايمه ع زوبر ابويا عكس عكاس امي بتمص زوبر ابويا وكنت شايف ابويا بيلحس كسها وامي بتمص وبتصور وفضلت تدعك ف زوبرو وهو نزل لبنو ف بوقها وهيا بلعتو كلو وطلعت لسانها بتلعب بيه ع راس زوبرو وقفلت الفيديو وانا زوبري ناااار
قالتلي كلو قولتلها هو شافك قالت لا مكنش مركز معايا قولتلها ليه ضحكت وقالت كان مركز تحت
قالت تعرف ان ابوك زعل مني قولتلها ليه قالت عشان انا فضلت امص زوبرو لحد مانزل ف بوقي عشان اصورلك المفرود كنت اقوم اقعد عليه
قولتلها بتقعدي ع زوبرو قالت ايووه
قولتلها هو الاحسن ولا خالي قالت لو كان ابوك حلو مكنتش بقيت مع خالك
قولتلها انا عايزك تبلعي لبني كمان
قالت ياحبيبي بلاش خليك بعيد عشان صحتك
قولتلها زوبري بيوجعني اوووي
قالت انا عرفه مش هتجبها لبر
ياخربيتك هتفضحني وراحت طلعت بزازها وقالت يلا ادعك في لما تنزل قولتلها عايزك تعملي زي ابويا قالت مينفعش ياحبيبي وهيا متعصبه انا زعلت ومشيت دخلت اوضتي
وبعد نص ساعه بابي اتفتح وقفلتو وراها وانا عملت نفسي نايم والجو ضالمه
لقيتها طلعت ع السرير وبتحسس ع صدري ونزلت ع زوبري تحسس عليه وكان وقف اووي
وقالت ف ودني انا عرفه انك صاحي خليك زي مانت ماتتحركش خالص
وراحت بستني من شفايفي كنت اول مره اجرب البوسه دي وراحت نزلت ع بوكسري نزلتو وزوبري كان وقف هيا مسكتو وقالت زوبرك حلو اوووي ياحبيبي ولسه لما تكبر هيكون كبير اوووي
وراحت اخدتو ف بوقها تمصو وانا ف دنيا تانيه وامي نزله تبلع زوبري كلو وفضلت تمص ف زوبري 10 دقايق وهيا طلعت لودني بتقولي كل ده ياحبيبي مش عايز تنزل ليه نزل ف بوق امك حبيبتك خلي ماما تبلع لبنك وشبعها بالبنك
وانا هجت اوووي وامي نزلت تكمل مص وفضلت تمص زوبري وانا نزلت ف بوقها وهيا بلعت لبني كلو ونضفت زوبري اوووي ومكنتش عايزه تبطل مص وراحت نايمه جنبي وقالت لبنك حلو اوووي ياحبييبي بلعتو كلو
طعمو يجنن عقبال لما تبلع عسلي كمان وراحت ماشيه انا نايم تعبان
ونمت هلكان خالص صحيت للمدرسه وهيا نايمه جيت من المدرسه للدرس ورجعت بليل وفضلنا نبص لبعض وقالت تاجي بكره معايا عند ستك
قولتلها خالي هناك قالت ايووه
قولتلها انتي هتطلعي معاها فوق تاني
قالت قصدك ايه قولتلها انا شوفتكم وانتم فوق مع بعض قالت شوفت ايه قولتلها ماشوفتش سمعت
قالت سمعت ايه قولتلها لما انتي قولتيلو نزل ف طيزي مش ف كسي قالت اها ياوسخ
قولتلها عايز اشوفو وهو بينيكك قالت انت عايز تشوف امك بتتناك اودامك عايز تبقي خول ع ماما
قولتلها انا مش خول وانا مش جاي معاك روحي لوحدك وقولتلك كتير انا بحب اشوفك كده عشان بتخيل نفسي مكانو
قالت انت عايز تنيك امك ياحبيبي
قولتلها ايووه اشمعنا خالي يعني قالت عايز تنيك ماما فين قولتلها ف كل حته
قالت بس انت ابني ماينفعش قولتلها ماشي خلاص وقولتلها انا هنام ونمت وصحيت ع ايديها بتمسك زوبري وقالت محمد ف ودني وبتمسك زوبري وانا بفوق وقالت تاجي معايا تشوفني بتناك من اخويا انا بصتلها بقرف وقلبت نفسي وقولتلها مش جاي انا هنام وهيا مشت وانا اخدت تلفوني وبحثت يعني ايه خول عرفت كذا نوع
ولما بحثت عن ابن كلمه الابن بيتفرج ع خالو بينيك امه عرفت ان اسمها ديوث وخول
وعرفت حاجات كتير وامي رجعت بليل مبسوطه وانا مكلمتهاش وهيا كانت تبصلي ودخلت لبست قميص طويل واتعشينا
وهيا دخلت مع ابويا وكل واحد دخل اوضتو
وانا طلعت اودام التلفزيون
قعدت وعارف انها هتاجي
وبعد شويه جتلي وقعدت جنبي وقالت صاحي ليه قولتلها مش جيلي نوم قالت ولا انا
ابوك نزل ف كسي ونام علطول بصتلها وهيا فتحت رجليها وقالت شوف لبن ابوك وانا ببص ولبن ابويا بيطلع من كسها وانا ببص ع كسها
بقولها كده هتخلفي قالت لا خلاص معتش في خلف تاني بصيت لكسها وهيا بتخرج لبن ابويا وقالت لبن ابوك نشف ف كسي
امال لبن خالك نزل ف كسي 3 مرات غرقني بالبنو كنت عايزك تكون معايا تتفرج ع امك وهيا بتتناك
انا اتشجعت وقولتلها انا مش عارف جيبه الجراءه دي كلها منين تتكلمي معايا كده وانا ممكن اقول ل اخويا او ل ابويا وكل شويه تقوليلي خالك بينكني
اتفرج علي وانا بتناك
انا مش ديوث واذا انا مكنتش عايز اعرف ابويا فعشان انا خايف عليك بس غير كده كنت هقولو
قالتلي هتقولو كمان اني مصيت زوبرك ونزلت ف بوقي قولتلها هقولو كل حاجه وانتي ومش هخاف والي يعملو يعملو بس ماتفكريش اني ساكت هبقي خول ولا ديوث اجي معاك وتتناكي اودامي وانا فرحان بكده هيا قالت براحه بس مالك زعلت كده
قولتلها ولا زعلت ولا حاجه وخليكي روحي عند اخوك وتناكي منو برحتك واتناكي من ابويا
وانا ولا كاني شوفت حاجه ولا هفتكر حاجه
روحت قايم دخلت الاوضه وففلت من جوه وكنت مبسوط اووي اني اتجرات وقولتلها كده
ونمت وصحيت بدري وطلعت للمدرسه وطلعت ع الدرس علطول ورجعت بعد العصر امي كانت قاعده مكلمتهاش وهيا بصالي فضلت يومين مكلمهاش وف يوم قالت انت لسه زعلان
قولتلها وهزعل من ايه
قالت مش قصدي ازعلك ياحبيبي انت ابني وانا كنت بكلمك كده عشان تسمع كلامي علطول واي كلمها تسمعها مني قولتلها ايوه زي الكلب كده
قالت لا ياحبيبي مش كده قولتلها انا رايح المدرسه قالت طب مش عايز تمص بزاز ماما قبل ماتخرج قولتلها مكنتش اعرف انك كده وسيبتها ومشيت ولما رجعت كانت ف اوضتها بتعيط ودخلت عليها قولتلها بتعيطي ليه مردتش علي
انا زعلت ع عيطها
قولتلها مالك بس ف اي قالت انا مش شرموطه ياحبيبي ابوك هو الي مش حاسس بيه شوف جيبلي ايه وراحت مطلعه زوبر صناعي من تحت المخده وقالت ده كل يوم الي بينكني
وانا ست لو محدش ريحني هتناك بره
عشان كده اخويا بينكني قولتلها بتحبي تتناكي
بصتلي وقالت عايز تنكني ياحبيبي
قولتلها اوقات بحس اني عايز اركبك وساعات بحس اني مش عايز اشوفك
قالت دلوقتي حاسس بايه
قولتلها عايز امص بزازك يامه
قالت تعالي ياحبيبي وراحت خرجت بزازها الاتنين وقالت تعالي مص بزاز امك وانا قعدت جنبها هيا قالت لا ياحبيبي تعالي كده اخدتني وراحت نامت ع السرير ونيمتني فوقها وزوبري من فوق الهدوم بقي ع كسها وقالت ايوووه كده ياحبيبي مص بزازي بقي اناومسكت بزازها وقعدت امص فيهم وزوبري محشور ف كسها وهيا فضلت تحك كسها ع زوبري وقعدت تقول اااااه ياحبيبي كمان كمان
وفضلت امص ف بزازها الاتنين وانا حسيت بميه بتنزل ع بنطلوني وهيا حضناني اوووي وبتطلع اهاات وجسمها بيرتعش وانا ببص ع زوبري كان بنطلوني متغرق عسل منها ببص ع كسها وهو بيلمع وهيا نايمه انا بشم ريحت كسها وطلعت لساني وحطيتو ع كسها وهيا بصتلي وقالت الحس ياحبيبي الحس كس امك وانا ممكنتش عارف الحس ازاي طلعت لساني ومشيتو ع كسها وهيا ااامممم الحس ياحبيبي افتكرت فيلم سكس كنت بتفرج عليه والراجل بيلحس كس الست
وعملت زيو وبقيت الحس وبتخيلو وامي اااااااه ياحبيبي حلو اووووي وانا دخلت صباعي ف كسها وهيا اااااااه اااااااه ياحبيبي كمان كمان وانا بقيت انيكها اوووي بصباعي وهيا بتدعك كسها جاامد ولقيت حنفيه نزلت ع وشي
وهيا اااااااه اااااااااااه انا طلعت غشلت وشي ودخلت غيرت هدومي ولبست شورت وفانله وهيا كانت قفلت اوضتها وبعد نص ساعه طلعت
وقعدت جنبي وكانت ساكته وقالت ليه يامحمد مكملتش وخرجت قولتلها مكنتش عايز اعمل حاجه غصب عنك قالت انت موتني يامحمد غصب عني اي بس وراحت قعدت ع حجري وكسها العريان ع زوبري الوقف ف الشورت وقالت انت تعبتني قولتلها انتي امي ماينفعش انيكك قالت ليه ياحبيبي انا وحشه قولتلها لا بس انتي امي
وهيا قعده بتحك كسها ف زوبري الي وقف ووشها ف وشي وبزازها ف صدري
وكسها بيحك ف زوبري قالتلي مش عايز تنيك ماما وماما هتبقي تحت امرك علطول بس تنكني ويوم الجمعه مش هروح عند ماما تاني وهبعد عن اخويا بس انت تنكني مكانو وانا ف دنيا تانيه وحسيت بايديها بتطلع زوبري وهيا بتبوس شفايفي وانا مغمض عيني وحسيت احسس جميل اوووي زوبري دخل ف مكان سخن اووووي وناعم انا اااااه حلو اوووي وامي اااه ياحبيبي كل ده زوبر اااه وفضلت تنيك نفسها لحد ماسمعنا صوت عربيه ابويا امي قالتلي مش عايزخ اقوم من عليك ياحبيبي زوبرك يجنن وراحت قامت وانا دخلت اوضتي وهيا دخلت اوضتها وزوبري كان ناااار قفلت الباب من جوه وقلعت وزوبري بيلمع لسه
وبعد شويه امي بتخبط قالتلي يلا عشان تتغدا مع ابوك انا لبست هدومي وزوبري وقف لسه حطبتو بين فخادي واتغديت وزوبري مش عايز ينام
وابويا شرب الشاي وقعد ومشي العصر وامي علطول لقيتها بتقلع كل حاجه وانا قاعد وببص عليها قالت يخربيتك عملت فيا ايه
وراحت قعدت عليه زي ماكنا وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها وفضلت تنط ع زوبري وانا ماسك طيزها وفضلت انيك ف كس امي وهيا بتقولي نزل ف كسي دوقني طعم لبنك ف كسي هيا فضلت تنط ع زوبري وانا حاسس باحساس يجنن وحاسس بزوبري متخدر خالص
وهيا فضلت 20 دقيقه كامله تقولي ااااه حرام عليك مش قدره خلاص وهيا نزلت ع زوبري مره
وحسيت ان زوبري هيفرقع وهيا حست بزوبري راحت قعده عليها اوووي دخلو كلو ف كسها وقالت اخيرا هتنزل ااااااه زوبرك ناااار ياحبيبي وانا بنزل ف كسها وضهري راجع لورا وهيا اااااااااااااااااااه اااااااااااااه كل ده ااااااه سخن اوووووي ناااااار وانا بنزل ف كسها وحسيت اني بنزل شلال ف كسها وخرج من كسها ع زوبري لبني كلو وهيا ف حضني وبتقولي ياخرابي كل ده لبن
وبقت تبوسني وانا بنهج
هيا قالتلي دي اول مره ليك ياحبيبي قولتلها ايوه قالت ازاي ده انت طولت اوووي
وراحت نزلت مابين رجلي ومسكت زوبري الغرقان لبن ونزلت تمص في وتمص بيضاني ونضفتني وزوبري وقف نص وقفه وقالت عايزاك تعوضني عن ابوك واخويا وانا هشيلك فوق راسي ياحبيبي
ولبسنا وهيا قاعده معايا وقالت عشان تعرف ان انا صدقه راحت كلمت اخوها وقالتلو بلاش الفتره دي وحاول يعرف وهيا قالتلو خلاص يامحمود قولنا بلاش وقفلت وانا نزلت بوس فيها وبقفش فيها وهيا تقولي براحه بقي عشان صحتك
قولتلها زي جامده ونمت عليها ودخلت زوبري علطول ف كسها وفضلت انيكها ونزلت ف كسها
وكانت مبسوطه اووي اني بطول ف النيك
وجبتلي اكل واكلنا مع بعض وقالتلي ادخل نام دخلت نمت وكنت هلكان نوووم وصحيت عليها وهيا راكبه فوق زوبري وبتنط عليه وبتقولي هوووس وحطت ايديها ع صدري وعماله تنط ع زوبري وزوبري ف كسها وقف صاروخ وهيا فضلت تنط ع زوبري وانا نزلت ف كسها
وهيا اترمت ف حضني وقالت تعرف ياحبيبي انا بقالي 20 دقيقه ركبه ع زوبرك
زوبرك يجنن ياحبيبي يابخت الي هتتجوزك
وفضلنا كل يوم انيكها ويوم الجمعه الصبح قولتلها هتروحي عند اخوك قالت لا
قولتلها روحي انا موافق تتناكي من اخوك
قالت بجد قولتلها ايوه قالت انا خدمتك وخدامت زوبرك ياحبيبي ولبست وراحت عند امها
وجات بليل ومبتسمه اووي وبتضحك علطول واحنا قاعدين وكنت ف المطبخ وقالت احلي يوم ف حياتي انهارده قولتلها ف حاجه قالت لا ماما مكنتش ف البيت عند خالتو ومحمود كان لوحدو واول ماشفني هجم عليه وانا قلعت ونكني مرتين وبعد العصر كان معاها حشيش وفياجرا اخدهم ومن بعد العصر لحد بعد المغرب بينكني
قولتلها اتفشختي قالت اوووي وانا بضحك معاها ومكنش بيعدي يوم غير وهيا راكبه ع زوبري واخويا اتجوز وانا بقي عندي 18 سنه زوبري كبر اووي وطخن كتير وامي بقت مش بتروح عند امها غير كل شهر مره كل يومها معايا انا وانا بفشخها ف كسها وطيزها وهيا كانت تسيب ابويا ف اوضتو وتعمل معاها مشكله بسبب النيك وتاجي عندي ونفضل طول اليل انيك فيها واخويا اتجوز
فوق وانا وامي اتجوزنا تحت احلي من الجواز كمان كنت بنيكها مرتين تلاته ف اليوم
وكل شهر تروح عند اخوها ينيكها طول اليوم وترجع ابويا ينيكها وينزل وهيا تفضل تنيك نفسها بالصناعي وتجيلي وانا اكمل نيك ف طيزها وكسها وخالي اتجوز وبقي بعيد عن امي خالص بيشوفها فين وفين وفضلت انا وامي مع بعض انيك فيها ف كل حته ف الشقه وف يوم كانت بتتمرن فوق ف شقتي وانا وقفت وراها وهيا قاعده ع العجله وخليتها تفنس وهيا ع العجله ودخلت زوبري ف طيزها وكانت احلي وضع نيك جربناه مع بعض وبقيت انيكها دايما ع العجله
لما خطبت وكنت باجي اكلم خطيبتي امي تركب ع زوبري وانا بكلمها ونزل ف كسها وابويا مات وفضلت شهرين ماقربش ل امي واتجوزت بعدها وكنت عايش مع مراتي احلي جنس وهيا كانت مبسوطه اووي كنت بمتعها بنيكها وامي كانت مش بتخرج خالص غير واخوها كل شهرين بيزورها وطبعا بعرف ان هو بينيكها وبيروح اخر النهار
وف يوم امي كانت تعبانه شوي وانا جنبها بقزلها مالك ياقمر ايه تعبك قالت شكلي هموت
قولتلها بعد الشر ده انتي لسه ف عز شبابك
ده كلهم 45 سنه قالتلي انا بقيت لوحدي ياحبيبي
قولتلها فشر انا جنبك اهووو
قربت من ودنها وبقولها ماوحشكيش زوبري ياسعاد بصتلي وقالتلي هو ده وقتو قولتلها بقالي فتره زوبري بيسال ع كسك الي علمو كل حاجه
روحت حسيت ع بطنها بقولها كسك وحشني اووي وقولتلها لسه مش بتلبسي كلوتات ضحكت وقالت لا مش لبسه قولتلها بجد وحطبت ايدي ع كيعا فوق العبايه وحسيت ع كسها وبفعص في وببصلها وهيا بصالي وبتعض ع شفايفها
بقولها انا عارف ايه علاجك
وروحت وقفت وطلعت زوبري اودامها وهيا بتبص عليها وعنيها بتبرق انا روحت رفعت هدومها ونزلت بنطلونها ومكنتش لبسه كلوت ببص ع كسها كان مشعر اووي قولتلها كل ده شعر قالت هنضف لمين انا فتحت رجليها وقعدت مابينهم
ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها المشعر وقولتلها نضفيلي عشان ناوي ارجع الذكريات تاني ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه ونمت عليها وزوبري ف كسها بنيكها جامد وهيا اااااااااه ااااااه كمان ياحبيبي نزلت ف كسها مره واتنين وقولتلها نضفيلي نفسك بقي عشان هتجوزك ع مراتي وامي خفت
وبقيت انيك مراتي من هنا ونزل انيك امي
وامي كانت بتطلعي فوق يوم الجمعه لما مراتي بتكون عند اهلها بفضل انيك ف امي طول اليوم ومراتي خلفت واد وبنت تؤام

وامي كانت فرحانه اووي وقالتلي ياريتني كنت خلفت منك اول مره كنت خلفت منك انت التؤام
قولتلها اعتبريهم ولادك وكنت بقعدها ع زوبري وهيا شايله العيال وكنت بنيكها ف طيزها وهيا مفنسه ونيك بزازها وفضلت انيك ف امي لحد الان بقي عندها 50 سنه وانا بنيكها اكتر من مراتي وانا بقي عندي 3 عيال ولدين وبنت
ومتجوز اتنين مراتي وامي
وامي كانت ف اي وقت انزلها علطول تكون بقميص نوم بس كنت بلحس كسها وهيا وقفه وقوم انيكها نكتها بكل الاوضاع وبقي عندي 35 سنه وامي كبرت60 سنه وكنت بنزل العيال ينامو مع امي تحت وخويا سافر مع مراتو وعيالو
وكنت بنيك مراتي ف كل حتي
وكنت بطلعها فوق وقعده ع العجله وبنيكها زي امي وكنت بحكي ل امي وانا بنيكها ازاي نكت مراتي وهيا كانت بتحب كده اووي وتقولي نيكها كده وكده وانا كنت بنيكها وبصورها وامي تتفرج وتقولي مراتك جميله اوووي ولما كنت بنيكها مفنسه خرم طيز مراتي مقفول امي قالت مانكتهاش من طيزها قولتلها لا قالت جدع ياواد
وبقيت انيك ف امي كل يومين ومراتي كل يوم بنيكها كانت تهبل مراتي جسم وشكل والكس الوردي الحمر من جوه والحلمه الي تخليك تاكله اكل لدرجه اني كنت بنيك مراتي ع السطح وع السلم والعيال ف المدرسه وكنت بخلي امي تسمع اهات مراتي ومراتي كانت بتحب الجنس اووي وتفضل تمصلي قبل كل نيكه وانا بلحس كسها وكنت احلي نيكها بنيكها لمراتي كانت زي امي بقعد وهيا تقعد ع زوبري وتدخلو ف كسها وتفضل تنط ع زوبري
انتهت.......
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mohanad62, memo_q, King'S Man و 24 آخرين
منغير مقراها بس اكيد هتبقي جامدة زي الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
هي قصة جامدة الصراحة لغاية الجواز . بعد كده ممكن تكون القصة هربت منك شوية .
باعتذر بس ده رايي
 
  • عجبني
التفاعلات: بدر الليالي، nizar و Looka
انت باشااااااااااااا
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احترم انك مماخليت الواد ديوث او خول
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
كل قصصك روعه
تسلم ايدك
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
كتابتك جميله جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
كل قصصك بقراها مره واثنين وثلاث
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
انا بموت في قصصك عن السوريين لاني بصفه عامه احب السوريات جدا ونفسي اصاحب او اتزوج سوريه
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar
انا بموت في قصصك عن السوريين لاني بصفه عامه احب السوريات جدا ونفسي اصاحب او اتزوج سوريه
ههههه خلاص القصه الحايه هتبقي سوريا عشانك ياعم
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: nizar و ديوث سوري 21
هي قصة جامدة الصراحة لغاية الجواز . بعد كده ممكن تكون القصة هربت منك شوية .
باعتذر بس ده رايي
كنت عايز انهي القصه بسرعه بس
 
  • عجبني
التفاعلات: nizar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%