NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق ...المتعة

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
8 مايو 2023
المشاركات
223
مستوى التفاعل
1,155
نقاط
1,836
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ممكن عشان مليش غيرها في الدنيا دي عشان كدا حصل اللي حصل
طبعا عايزين تعرفوا ايه اللي حصل يلا بينا نعرف
انا مولود يتيم كل اللي اعرف ان امي كانت متربية في ملجأ ولما كبرت اشتغلت موظفة في الحكومة بعد مولاد الحلال ساعدوها و قابلت ابويا اللي كان حنين عليها اوي و جابلها كل حاجة و عيشها احلي سنة في حياتها هو سوري و جيه مصر بعد ماهله كلهم ماتوا بس هو حصلهم بعد سنة من جوازهم و امي كانت حامل فيا و حزنت علي ابويا اوي عشان عاشت أجمل سنة في حياتها معاه مفكرتش تتجوز تاني و عوضتني عن كل حاجة و كانت شايفاني حتة من جوزها
بعد ١٧سنة لما كبرت و بقيت مراهق بدأت أفكر زي اي مراهق في الجنس نسيت اقولكم انا محمد ١٧سنة و امي مرفت ٣٨ سنة تقدروا تقولوا شبه الهام شاهين بس علي محترمة
طبعا كنت بتفرج علي افلام و الحاجات دي بس انا علاقتي بولدتي مكنتش كدا خالص كانت هزار و حنية ايه اللي حصل هتعرفوا
يعني مثلا روتيني كالتالي
انا بصحي الصبح أصبح علي امي
امي :صباح الخير يا حبيبي عملتلك الفطار اهو يلا عشان تروح المدرسة
انا : انازهقت من المدرسة دي بقي امتي اخلص بقي
امي : مستعجل علي ايه يا اهبل 🤣🤣
انا : عايز اشتغل و احس أن بصرف علي البيت و ابقي راجل البيت
امي : اتهد يا موكوس مانت اللي مش نافع في شغلانة
انا : و اللهي بحاول اكمل يلاقيهم مش عايزني ،😥😥
بدأت أحس أن مش هشتغل ابدا 🥺 معرفش من غيرك كنت هعيش ازاي
امي : عيطت و حضنتني دي فلوس ابوك بتاعتك و لما تكبر هتاخدها من حقك متقولش كدا طول منا موجودة
انا وعدت ابوك أن هفضل جنبك مهما حصل و هضحي بكل حاجة عشانك
انا : فضلت تعيط و اقولها بحبك اوي و حبيت افك الجو شوية و اقولها ايه بقي هتفضلي حضناني كتير هتعمل فيها زعلانة عشان تفضلي في حضني
امي : اتلم يا واد طالع لابوك
انا : طب ابعدي شوية مش في اتوبيس احنا
امي : ضحكت هههههههههههه وسخ
انا : هروح المدرسة
و الدنيا بينا كانت هزار و ضحك و سعات شوية خناقات و نكد و عياط
و في يوم السباحة باظت و جبنا سباك يصلحها و امي فضلت تتكلم معاه و انا غيرت ساعتها
و بعد ممشي دبت خناقة معاها
انا : ايه بتكلمي معاه ليه اصلا
امي : عادي يعني
انا : مش عادي و ابقي خليني اشوفك مرة كدا تتكلمي مع رجالة تاني
امي: هتعمل ايه يعني يا واد
انا : قولتلك و خلاص
امي : ملكش دعوة
انا : نعم انا راجل البيت دا
امي : طب اتلم بدل ملمك و جت مسكت ايدي و هتضربني قمت اتاخانقت معاه و لويت ايديها و اتوجعت
انا : انا كبرت علي الضرب دا انا راجل البيت سامعة
امي : ااااااه حاضر بس سيب ايدي
ساعتها من غير قصد جسمها رجع علي جسمي و الوضع عجبني و فضلت تتحايل عليا و انا مش راضي اسيبها لحد معيطت
انا : صعبت عليا معلش يا ماما و خدتها. في حضني و بتعيط
امي : ولا بيقيت تضرب امك و تقسي عليها 🥺
انا : انتي اللي عصبتيني
امي : وسع كدا انا مخصماك
و دخلت تنام تاني يوم حبيت إصلاحها جيبتلها عباية سودة رغم انها مش بتلبسها بس عجبتني
ولماجت من اللشغل و ريتهالها و فضلت زعلانة
انا متزعليش بقي
امي : ايدك وجعاني اوي
انا : مخلاص هو انا ضربتك
امي : انت تقدر اصلا
انا : اه اقدر
امي : تاني
انا : اه تاتي و تالت
امي : طب ابقي جرب و أنا اللي هضربك
انا : بضحك قام ضربها قلم بسيط اوي علي خدها وهي حبيت تعمل زيه و لويت دراعه و هو قام شادد عليا و و زنقها في الحيطة
امي : محمد خلاص مينفعش كدا انا امك
انا :لو عملتي كدا تاني هتزعلي
امي بدأت تخاف حاضر مش هعمل كدا تاني
انا : استحليتها و انا زانقها كدا زبي وقف غصب عني اول مرة يقف علي امي و فضلت اطول معها في الكلام عشان افضل زانقها
انا : انا ايه ؟
امي : انت راجل البيت
انا شطورة مفيش اي حاجة تتعمل من غير اسأذان سامعة
امي اللي تؤمر بيه
انا : اعتذري
امي انا اسفة اووووي
ضربتها بالقلم براحة
انا : متعمليش كدا تاني و فكتها و كنت هايج اوي و شافت زبي
امي : محتاج حاجة مني يا سي محمد
انا : حلوة سي محمد دي
امي : انت تؤمر يا سي محمد و هي مكسوفة كدا فجأة حسيت أن قدام حبيبتي مش امي
انا قيسي العباية دي اشوفها عليكي
امي : حاضر يا سي محمد
دخلت قاستها و كانت حلوة اوي قولتلها عجبتك
امي : ديقة اوي
انا : خلاص البسيها هنا في البيت أصلها عجباني اوي و عمال ابص لجسمها الملبن
يتبع
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: welaa, بعشق المتلكات و الارامل, Ali19920#’ و 53 آخرين
نااااار كمل
 
يتم وضع الجزء الجديد هنا كاتعليق
ثم تقوم بالتبليغ في موضوع الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: اللمبي٢٠٠٧
كمل وكبر الأجزاء شويه
 
ممكن عشان مليش غيرها في الدنيا دي عشان كدا حصل اللي حصل
طبعا عايزين تعرفوا ايه اللي حصل يلا بينا نعرف
انا مولود يتيم كل اللي اعرف ان امي كانت متربية في ملجأ ولما كبرت اشتغلت موظفة في الحكومة بعد مولاد الحلال ساعدوها و قابلت ابويا اللي كان حنين عليها اوي و جابلها كل حاجة و عيشها احلي سنة في حياتها هو سوري و جيه مصر بعد ماهله كلهم ماتوا بس هو حصلهم بعد سنة من جوازهم و امي كانت حامل فيا و حزنت علي ابويا اوي عشان عاشت أجمل سنة في حياتها معاه مفكرتش تتجوز تاني و عوضتني عن كل حاجة و كانت شايفاني حتة من جوزها
بعد ١٧سنة لما كبرت و بقيت مراهق بدأت أفكر زي اي مراهق في الجنس نسيت اقولكم انا محمد ١٧سنة و امي مرفت ٣٨ سنة تقدروا تقولوا شبه الهام شاهين بس علي محترمة
طبعا كنت بتفرج علي افلام و الحاجات دي بس انا علاقتي بولدتي مكنتش كدا خالص كانت هزار و حنية ايه اللي حصل هتعرفوا
يعني مثلا روتيني كالتالي
انا بصحي الصبح أصبح علي امي
امي :صباح الخير يا حبيبي عملتلك الفطار اهو يلا عشان تروح المدرسة
انا : انازهقت من المدرسة دي بقي امتي اخلص بقي
امي : مستعجل علي ايه يا اهبل 🤣🤣
انا : عايز اشتغل و احس أن بصرف علي البيت و ابقي راجل البيت
امي : اتهد يا موكوس مانت اللي مش نافع في شغلانة
انا : و اللهي بحاول اكمل يلاقيهم مش عايزني ،😥😥
بدأت أحس أن مش هشتغل ابدا 🥺 معرفش من غيرك كنت هعيش ازاي
امي : عيطت و حضنتني دي فلوس ابوك بتاعتك و لما تكبر هتاخدها من حقك متقولش كدا طول منا موجودة
انا وعدت ابوك أن هفضل جنبك مهما حصل و هضحي بكل حاجة عشانك
انا : فضلت تعيط و اقولها بحبك اوي و حبيت افك الجو شوية و اقولها ايه بقي هتفضلي حضناني كتير هتعمل فيها زعلانة عشان تفضلي في حضني
امي : اتلم يا واد طالع لابوك
انا : طب ابعدي شوية مش في اتوبيس احنا
امي : ضحكت هههههههههههه وسخ
انا : هروح المدرسة
و الدنيا بينا كانت هزار و ضحك و سعات شوية خناقات و نكد و عياط
و في يوم السباحة باظت و جبنا سباك يصلحها و امي فضلت تتكلم معاه و انا غيرت ساعتها
و بعد ممشي دبت خناقة معاها
انا : ايه بتكلمي معاه ليه اصلا
امي : عادي يعني
انا : مش عادي و ابقي خليني اشوفك مرة كدا تتكلمي مع رجالة تاني
امي: هتعمل ايه يعني يا واد
انا : قولتلك و خلاص
امي : ملكش دعوة
انا : نعم انا راجل البيت دا
امي : طب اتلم بدل ملمك و جت مسكت ايدي و هتضربني قمت اتاخانقت معاه و لويت ايديها و اتوجعت
انا : انا كبرت علي الضرب دا انا راجل البيت سامعة
امي : ااااااه حاضر بس سيب ايدي
ساعتها من غير قصد جسمها رجع علي جسمي و الوضع عجبني و فضلت تتحايل عليا و انا مش راضي اسيبها لحد معيطت
انا : صعبت عليا معلش يا ماما و خدتها. في حضني و بتعيط
امي : ولا بيقيت تضرب امك و تقسي عليها 🥺
انا : انتي اللي عصبتيني
امي : وسع كدا انا مخصماك
و دخلت تنام تاني يوم حبيت إصلاحها جيبتلها عباية سودة رغم انها مش بتلبسها بس عجبتني
ولماجت من اللشغل و ريتهالها و فضلت زعلانة
انا متزعليش بقي
امي : ايدك وجعاني اوي
انا : مخلاص هو انا ضربتك
امي : انت تقدر اصلا
انا : اه اقدر
امي : تاني
انا : اه تاتي و تالت
امي : طب ابقي جرب و أنا اللي هضربك
انا : بضحك قام ضربها قلم بسيط اوي علي خدها وهي حبيت تعمل زيه و لويت دراعه و هو قام شادد عليا و و زنقها في الحيطة
امي : محمد خلاص مينفعش كدا انا امك
انا :لو عملتي كدا تاني هتزعلي
امي بدأت تخاف حاضر مش هعمل كدا تاني
انا : استحليتها و انا زانقها كدا زبي وقف غصب عني اول مرة يقف علي امي و فضلت اطول معها في الكلام عشان افضل زانقها
انا : انا ايه ؟
امي : انت راجل البيت
انا شطورة مفيش اي حاجة تتعمل من غير اسأذان سامعة
امي اللي تؤمر بيه
انا : اعتذري
امي انا اسفة اووووي
ضربتها بالقلم براحة
انا : متعمليش كدا تاني و فكتها و كنت هايج اوي و شافت زبي
امي : محتاج حاجة مني يا سي محمد
انا : حلوة سي محمد دي
امي : انت تؤمر يا سي محمد و هي مكسوفة كدا فجأة حسيت أن قدام حبيبتي مش امي
انا قيسي العباية دي اشوفها عليكي
امي : حاضر يا سي محمد
دخلت قاستها و كانت حلوة اوي قولتلها عجبتك
امي : ديقة اوي
انا : خلاص البسيها هنا في البيت أصلها عجباني اوي و عمال ابص لجسمها الملبن
يتبع
كمل يا برنس
 
ممكن عشان مليش غيرها في الدنيا دي عشان كدا حصل اللي حصل
طبعا عايزين تعرفوا ايه اللي حصل يلا بينا نعرف
انا مولود يتيم كل اللي اعرف ان امي كانت متربية في ملجأ ولما كبرت اشتغلت موظفة في الحكومة بعد مولاد الحلال ساعدوها و قابلت ابويا اللي كان حنين عليها اوي و جابلها كل حاجة و عيشها احلي سنة في حياتها هو سوري و جيه مصر بعد ماهله كلهم ماتوا بس هو حصلهم بعد سنة من جوازهم و امي كانت حامل فيا و حزنت علي ابويا اوي عشان عاشت أجمل سنة في حياتها معاه مفكرتش تتجوز تاني و عوضتني عن كل حاجة و كانت شايفاني حتة من جوزها
بعد ١٧سنة لما كبرت و بقيت مراهق بدأت أفكر زي اي مراهق في الجنس نسيت اقولكم انا محمد ١٧سنة و امي مرفت ٣٨ سنة تقدروا تقولوا شبه الهام شاهين بس علي محترمة
طبعا كنت بتفرج علي افلام و الحاجات دي بس انا علاقتي بولدتي مكنتش كدا خالص كانت هزار و حنية ايه اللي حصل هتعرفوا
يعني مثلا روتيني كالتالي
انا بصحي الصبح أصبح علي امي
امي :صباح الخير يا حبيبي عملتلك الفطار اهو يلا عشان تروح المدرسة
انا : انازهقت من المدرسة دي بقي امتي اخلص بقي
امي : مستعجل علي ايه يا اهبل 🤣🤣
انا : عايز اشتغل و احس أن بصرف علي البيت و ابقي راجل البيت
امي : اتهد يا موكوس مانت اللي مش نافع في شغلانة
انا : و اللهي بحاول اكمل يلاقيهم مش عايزني ،😥😥
بدأت أحس أن مش هشتغل ابدا 🥺 معرفش من غيرك كنت هعيش ازاي
امي : عيطت و حضنتني دي فلوس ابوك بتاعتك و لما تكبر هتاخدها من حقك متقولش كدا طول منا موجودة
انا وعدت ابوك أن هفضل جنبك مهما حصل و هضحي بكل حاجة عشانك
انا : فضلت تعيط و اقولها بحبك اوي و حبيت افك الجو شوية و اقولها ايه بقي هتفضلي حضناني كتير هتعمل فيها زعلانة عشان تفضلي في حضني
امي : اتلم يا واد طالع لابوك
انا : طب ابعدي شوية مش في اتوبيس احنا
امي : ضحكت هههههههههههه وسخ
انا : هروح المدرسة
و الدنيا بينا كانت هزار و ضحك و سعات شوية خناقات و نكد و عياط
و في يوم السباحة باظت و جبنا سباك يصلحها و امي فضلت تتكلم معاه و انا غيرت ساعتها
و بعد ممشي دبت خناقة معاها
انا : ايه بتكلمي معاه ليه اصلا
امي : عادي يعني
انا : مش عادي و ابقي خليني اشوفك مرة كدا تتكلمي مع رجالة تاني
امي: هتعمل ايه يعني يا واد
انا : قولتلك و خلاص
امي : ملكش دعوة
انا : نعم انا راجل البيت دا
امي : طب اتلم بدل ملمك و جت مسكت ايدي و هتضربني قمت اتاخانقت معاه و لويت ايديها و اتوجعت
انا : انا كبرت علي الضرب دا انا راجل البيت سامعة
امي : ااااااه حاضر بس سيب ايدي
ساعتها من غير قصد جسمها رجع علي جسمي و الوضع عجبني و فضلت تتحايل عليا و انا مش راضي اسيبها لحد معيطت
انا : صعبت عليا معلش يا ماما و خدتها. في حضني و بتعيط
امي : ولا بيقيت تضرب امك و تقسي عليها 🥺
انا : انتي اللي عصبتيني
امي : وسع كدا انا مخصماك
و دخلت تنام تاني يوم حبيت إصلاحها جيبتلها عباية سودة رغم انها مش بتلبسها بس عجبتني
ولماجت من اللشغل و ريتهالها و فضلت زعلانة
انا متزعليش بقي
امي : ايدك وجعاني اوي
انا : مخلاص هو انا ضربتك
امي : انت تقدر اصلا
انا : اه اقدر
امي : تاني
انا : اه تاتي و تالت
امي : طب ابقي جرب و أنا اللي هضربك
انا : بضحك قام ضربها قلم بسيط اوي علي خدها وهي حبيت تعمل زيه و لويت دراعه و هو قام شادد عليا و و زنقها في الحيطة
امي : محمد خلاص مينفعش كدا انا امك
انا :لو عملتي كدا تاني هتزعلي
امي بدأت تخاف حاضر مش هعمل كدا تاني
انا : استحليتها و انا زانقها كدا زبي وقف غصب عني اول مرة يقف علي امي و فضلت اطول معها في الكلام عشان افضل زانقها
انا : انا ايه ؟
امي : انت راجل البيت
انا شطورة مفيش اي حاجة تتعمل من غير اسأذان سامعة
امي اللي تؤمر بيه
انا : اعتذري
امي انا اسفة اووووي
ضربتها بالقلم براحة
انا : متعمليش كدا تاني و فكتها و كنت هايج اوي و شافت زبي
امي : محتاج حاجة مني يا سي محمد
انا : حلوة سي محمد دي
امي : انت تؤمر يا سي محمد و هي مكسوفة كدا فجأة حسيت أن قدام حبيبتي مش امي
انا قيسي العباية دي اشوفها عليكي
امي : حاضر يا سي محمد
دخلت قاستها و كانت حلوة اوي قولتلها عجبتك
امي : ديقة اوي
انا : خلاص البسيها هنا في البيت أصلها عجباني اوي و عمال ابص لجسمها الملبن
يتبع
شكلها حلوة قوي
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Simon3
ممكن عشان مليش غيرها في الدنيا دي عشان كدا حصل اللي حصل
طبعا عايزين تعرفوا ايه اللي حصل يلا بينا نعرف
انا مولود يتيم كل اللي اعرف ان امي كانت متربية في ملجأ ولما كبرت اشتغلت موظفة في الحكومة بعد مولاد الحلال ساعدوها و قابلت ابويا اللي كان حنين عليها اوي و جابلها كل حاجة و عيشها احلي سنة في حياتها هو سوري و جيه مصر بعد ماهله كلهم ماتوا بس هو حصلهم بعد سنة من جوازهم و امي كانت حامل فيا و حزنت علي ابويا اوي عشان عاشت أجمل سنة في حياتها معاه مفكرتش تتجوز تاني و عوضتني عن كل حاجة و كانت شايفاني حتة من جوزها
بعد ١٧سنة لما كبرت و بقيت مراهق بدأت أفكر زي اي مراهق في الجنس نسيت اقولكم انا محمد ١٧سنة و امي مرفت ٣٨ سنة تقدروا تقولوا شبه الهام شاهين بس علي محترمة
طبعا كنت بتفرج علي افلام و الحاجات دي بس انا علاقتي بولدتي مكنتش كدا خالص كانت هزار و حنية ايه اللي حصل هتعرفوا
يعني مثلا روتيني كالتالي
انا بصحي الصبح أصبح علي امي
امي :صباح الخير يا حبيبي عملتلك الفطار اهو يلا عشان تروح المدرسة
انا : انازهقت من المدرسة دي بقي امتي اخلص بقي
امي : مستعجل علي ايه يا اهبل 🤣🤣
انا : عايز اشتغل و احس أن بصرف علي البيت و ابقي راجل البيت
امي : اتهد يا موكوس مانت اللي مش نافع في شغلانة
انا : و اللهي بحاول اكمل يلاقيهم مش عايزني ،😥😥
بدأت أحس أن مش هشتغل ابدا 🥺 معرفش من غيرك كنت هعيش ازاي
امي : عيطت و حضنتني دي فلوس ابوك بتاعتك و لما تكبر هتاخدها من حقك متقولش كدا طول منا موجودة
انا وعدت ابوك أن هفضل جنبك مهما حصل و هضحي بكل حاجة عشانك
انا : فضلت تعيط و اقولها بحبك اوي و حبيت افك الجو شوية و اقولها ايه بقي هتفضلي حضناني كتير هتعمل فيها زعلانة عشان تفضلي في حضني
امي : اتلم يا واد طالع لابوك
انا : طب ابعدي شوية مش في اتوبيس احنا
امي : ضحكت هههههههههههه وسخ
انا : هروح المدرسة
و الدنيا بينا كانت هزار و ضحك و سعات شوية خناقات و نكد و عياط
و في يوم السباحة باظت و جبنا سباك يصلحها و امي فضلت تتكلم معاه و انا غيرت ساعتها
و بعد ممشي دبت خناقة معاها
انا : ايه بتكلمي معاه ليه اصلا
امي : عادي يعني
انا : مش عادي و ابقي خليني اشوفك مرة كدا تتكلمي مع رجالة تاني
امي: هتعمل ايه يعني يا واد
انا : قولتلك و خلاص
امي : ملكش دعوة
انا : نعم انا راجل البيت دا
امي : طب اتلم بدل ملمك و جت مسكت ايدي و هتضربني قمت اتاخانقت معاه و لويت ايديها و اتوجعت
انا : انا كبرت علي الضرب دا انا راجل البيت سامعة
امي : ااااااه حاضر بس سيب ايدي
ساعتها من غير قصد جسمها رجع علي جسمي و الوضع عجبني و فضلت تتحايل عليا و انا مش راضي اسيبها لحد معيطت
انا : صعبت عليا معلش يا ماما و خدتها. في حضني و بتعيط
امي : ولا بيقيت تضرب امك و تقسي عليها 🥺
انا : انتي اللي عصبتيني
امي : وسع كدا انا مخصماك
و دخلت تنام تاني يوم حبيت إصلاحها جيبتلها عباية سودة رغم انها مش بتلبسها بس عجبتني
ولماجت من اللشغل و ريتهالها و فضلت زعلانة
انا متزعليش بقي
امي : ايدك وجعاني اوي
انا : مخلاص هو انا ضربتك
امي : انت تقدر اصلا
انا : اه اقدر
امي : تاني
انا : اه تاتي و تالت
امي : طب ابقي جرب و أنا اللي هضربك
انا : بضحك قام ضربها قلم بسيط اوي علي خدها وهي حبيت تعمل زيه و لويت دراعه و هو قام شادد عليا و و زنقها في الحيطة
امي : محمد خلاص مينفعش كدا انا امك
انا :لو عملتي كدا تاني هتزعلي
امي بدأت تخاف حاضر مش هعمل كدا تاني
انا : استحليتها و انا زانقها كدا زبي وقف غصب عني اول مرة يقف علي امي و فضلت اطول معها في الكلام عشان افضل زانقها
انا : انا ايه ؟
امي : انت راجل البيت
انا شطورة مفيش اي حاجة تتعمل من غير اسأذان سامعة
امي اللي تؤمر بيه
انا : اعتذري
امي انا اسفة اووووي
ضربتها بالقلم براحة
انا : متعمليش كدا تاني و فكتها و كنت هايج اوي و شافت زبي
امي : محتاج حاجة مني يا سي محمد
انا : حلوة سي محمد دي
امي : انت تؤمر يا سي محمد و هي مكسوفة كدا فجأة حسيت أن قدام حبيبتي مش امي
انا قيسي العباية دي اشوفها عليكي
امي : حاضر يا سي محمد
دخلت قاستها و كانت حلوة اوي قولتلها عجبتك
امي : ديقة اوي
انا : خلاص البسيها هنا في البيت أصلها عجباني اوي و عمال ابص لجسمها الملبن
يتبع
كمل يا برنس
 
ممكن عشان مليش غيرها في الدنيا دي عشان كدا حصل اللي حصل
طبعا عايزين تعرفوا ايه اللي حصل يلا بينا نعرف
انا مولود يتيم كل اللي اعرف ان امي كانت متربية في ملجأ ولما كبرت اشتغلت موظفة في الحكومة بعد مولاد الحلال ساعدوها و قابلت ابويا اللي كان حنين عليها اوي و جابلها كل حاجة و عيشها احلي سنة في حياتها هو سوري و جيه مصر بعد ماهله كلهم ماتوا بس هو حصلهم بعد سنة من جوازهم و امي كانت حامل فيا و حزنت علي ابويا اوي عشان عاشت أجمل سنة في حياتها معاه مفكرتش تتجوز تاني و عوضتني عن كل حاجة و كانت شايفاني حتة من جوزها
بعد ١٧سنة لما كبرت و بقيت مراهق بدأت أفكر زي اي مراهق في الجنس نسيت اقولكم انا محمد ١٧سنة و امي مرفت ٣٨ سنة تقدروا تقولوا شبه الهام شاهين بس علي محترمة
طبعا كنت بتفرج علي افلام و الحاجات دي بس انا علاقتي بولدتي مكنتش كدا خالص كانت هزار و حنية ايه اللي حصل هتعرفوا
يعني مثلا روتيني كالتالي
انا بصحي الصبح أصبح علي امي
امي :صباح الخير يا حبيبي عملتلك الفطار اهو يلا عشان تروح المدرسة
انا : انازهقت من المدرسة دي بقي امتي اخلص بقي
امي : مستعجل علي ايه يا اهبل 🤣🤣
انا : عايز اشتغل و احس أن بصرف علي البيت و ابقي راجل البيت
امي : اتهد يا موكوس مانت اللي مش نافع في شغلانة
انا : و اللهي بحاول اكمل يلاقيهم مش عايزني ،😥😥
بدأت أحس أن مش هشتغل ابدا 🥺 معرفش من غيرك كنت هعيش ازاي
امي : عيطت و حضنتني دي فلوس ابوك بتاعتك و لما تكبر هتاخدها من حقك متقولش كدا طول منا موجودة
انا وعدت ابوك أن هفضل جنبك مهما حصل و هضحي بكل حاجة عشانك
انا : فضلت تعيط و اقولها بحبك اوي و حبيت افك الجو شوية و اقولها ايه بقي هتفضلي حضناني كتير هتعمل فيها زعلانة عشان تفضلي في حضني
امي : اتلم يا واد طالع لابوك
انا : طب ابعدي شوية مش في اتوبيس احنا
امي : ضحكت هههههههههههه وسخ
انا : هروح المدرسة
و الدنيا بينا كانت هزار و ضحك و سعات شوية خناقات و نكد و عياط
و في يوم السباحة باظت و جبنا سباك يصلحها و امي فضلت تتكلم معاه و انا غيرت ساعتها
و بعد ممشي دبت خناقة معاها
انا : ايه بتكلمي معاه ليه اصلا
امي : عادي يعني
انا : مش عادي و ابقي خليني اشوفك مرة كدا تتكلمي مع رجالة تاني
امي: هتعمل ايه يعني يا واد
انا : قولتلك و خلاص
امي : ملكش دعوة
انا : نعم انا راجل البيت دا
امي : طب اتلم بدل ملمك و جت مسكت ايدي و هتضربني قمت اتاخانقت معاه و لويت ايديها و اتوجعت
انا : انا كبرت علي الضرب دا انا راجل البيت سامعة
امي : ااااااه حاضر بس سيب ايدي
ساعتها من غير قصد جسمها رجع علي جسمي و الوضع عجبني و فضلت تتحايل عليا و انا مش راضي اسيبها لحد معيطت
انا : صعبت عليا معلش يا ماما و خدتها. في حضني و بتعيط
امي : ولا بيقيت تضرب امك و تقسي عليها 🥺
انا : انتي اللي عصبتيني
امي : وسع كدا انا مخصماك
و دخلت تنام تاني يوم حبيت إصلاحها جيبتلها عباية سودة رغم انها مش بتلبسها بس عجبتني
ولماجت من اللشغل و ريتهالها و فضلت زعلانة
انا متزعليش بقي
امي : ايدك وجعاني اوي
انا : مخلاص هو انا ضربتك
امي : انت تقدر اصلا
انا : اه اقدر
امي : تاني
انا : اه تاتي و تالت
امي : طب ابقي جرب و أنا اللي هضربك
انا : بضحك قام ضربها قلم بسيط اوي علي خدها وهي حبيت تعمل زيه و لويت دراعه و هو قام شادد عليا و و زنقها في الحيطة
امي : محمد خلاص مينفعش كدا انا امك
انا :لو عملتي كدا تاني هتزعلي
امي بدأت تخاف حاضر مش هعمل كدا تاني
انا : استحليتها و انا زانقها كدا زبي وقف غصب عني اول مرة يقف علي امي و فضلت اطول معها في الكلام عشان افضل زانقها
انا : انا ايه ؟
امي : انت راجل البيت
انا شطورة مفيش اي حاجة تتعمل من غير اسأذان سامعة
امي اللي تؤمر بيه
انا : اعتذري
امي انا اسفة اووووي
ضربتها بالقلم براحة
انا : متعمليش كدا تاني و فكتها و كنت هايج اوي و شافت زبي
امي : محتاج حاجة مني يا سي محمد
انا : حلوة سي محمد دي
امي : انت تؤمر يا سي محمد و هي مكسوفة كدا فجأة حسيت أن قدام حبيبتي مش امي
انا قيسي العباية دي اشوفها عليكي
امي : حاضر يا سي محمد
دخلت قاستها و كانت حلوة اوي قولتلها عجبتك
امي : ديقة اوي
انا : خلاص البسيها هنا في البيت أصلها عجباني اوي و عمال ابص لجسمها الملبن
يتبع
ممكن تكمل
 
اجيت اكلك كمل بس بطلت شوف بكل العالم ماكو ام ابنها يسيطر عليها ويتحكم فيها مثل طريقتك طريقه استعباد لان الام دوم تحس ابنها قطعه منها وتعتبره طفلها الذي لم يكبر اذا الابن يفعل مثل ما انت كتبت الام تحتقر نفسها وتربيتها مهما كانت شخصيه قويه اذا الام ضربت ابنها مراح يتقل من شخصيته لان امه
 
  • عجبني
التفاعلات: STroNG a👑 و مجهول المصدر
اجيت اكلك كمل بس بطلت شوف بكل العالم ماكو ام ابنها يسيطر عليها ويتحكم فيها مثل طريقتك طريقه استعباد لان الام دوم تحس ابنها قطعه منها وتعتبره طفلها الذي لم يكبر اذا الابن يفعل مثل ما انت كتبت الام تحتقر نفسها وتربيتها مهما كانت شخصيه قويه اذا الام ضربت ابنها مراح يتقل من شخصيته لان امه
قصتك روعه كمل لاكن حاول تكون اكثر واقعيه
 
تضاف الأجزاء في تعليق وتبلغنا للدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق ...المتعة
كمل الباقي حلوه اوي اوي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%