NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خبير معتزل (الخال)

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هي مش عزبه ولا وسيه صدقوني
الموضوع ابسط من كده بكتير
ريح تستريح

• أتفق
  • ايه ده
التفاعلات: MOHAMMED APDEL MOHSEN، Life Arch و Klein 13
هي مش عزبه ولا وسيه صدقوني
الموضوع ابسط من كده بكتير
ريح تستريح
يحكى أن

كان في شركه بدأت من الصفر بس فكرتها كانت جديده و مفيش غيرها ف السوق عنده نفس أفكارها ف استقبطت ليها قامات و ناس كتير و كبرت بسرعه البرق وبقت الأهم ف وسط كل اللي حاولوا ينافسوها وكان عندها ناس مميزه جدا ف كل قسم من الاقسام الوظيفية بتاعتها
فجاه ولسبب ما بدون سابق انذار حصل ماس كهربائي وولع ف مقر الشركه وقفلت
ف قررت تبدء من جديد و فتحت مقر اداري جديد ليها شكله الخارجي اشييك بكتير من المقر القديم وابتدت الموظفين القدامى يرجعوا تاني
بس كان في تغيير ف الاداره العليا بتاعه الشركه
الاداره الجديده للشركه " اقل كفاءه جداااااااااااااا من الاداره القديمه .. المديرين الجدد صغيرين ف السن وبيتعاملوا مع الناس بتعالي واضح دخلوا ف صدمات كتيره مع الناس القديمه وكل من هو بيقدم قيمه للشركه لمجرد أنه مش بينافقهم بالتالي الشركه اتفرغت من موظفينها المتميزين واللي باقي عباره عن مجموعه من الموظفين اللي بيعرفوا يمشوا الشغل
النتيجه
الشركه اسمهمها ف النازل و عاجلا ام اجلا هتجيب ضروفها

• أتفق
التفاعلات: خبير معتزل (الخال)
يحكى أن

كان في شركه بدأت من الصفر بس فكرتها كانت جديده و مفيش غيرها ف السوق عنده نفس أفكارها ف استقبطت ليها قامات و ناس كتير و كبرت بسرعه البرق وبقت الأهم ف وسط كل اللي حاولوا ينافسوها وكان عندها ناس مميزه جدا ف كل قسم من الاقسام الوظيفية بتاعتها
ف قررت تبدء من جديد و فتحت مقر اداري جديد ليها شكله الخارجي اشييك بكتير من المقر القديم وابتدت الموظفين القدامى يرجعوا تاني
الاداره الجديده للشركه " اقل كفاءه جداااااااااااااا من الاداره القديمه .. المديرين الجدد صغيرين ف السن وبيتعاملوا مع الناس بتعالي واضح دخلوا ف صدمات كتيره مع الناس القديمه وكل من هو بيقدم قيمه للشركه لمجرد أنه مش بينافقهم بالتالي الشركه اتفرغت من موظفينها المتميزين واللي باقي عباره عن مجموعه من الموظفين اللي بيعرفوا يمشوا الشغل
النتيجه
اجمل اسقاط شوفته في حياتي وكويس انك لحقت تكتب القصه الجميله دي قبل الموضوع مايتقفل لاي سبب

اجمل اسقاط شوفته في حياتي وكويس انك لحقت تكتب القصه الجميله دي قبل الموضوع مايتقفل لاي سبب
تسلم ♥️
كنت بكتب بسرعه عشان الحق اكتب الرد
نصيحه اخويه من حد اصغر منك
بشكل عام
خاطبوا الناس بقدر عقولها
في ناس معندهاش القدره انها تشوف أنه اللي بينتقد شيء ما بيبقى قصده الصالح العام بيفكروه معادي ليهم .. اظن ده الخط الفاصل بين أنه الشخص ينتقد ويتكلم و أنه يسكت ويتفرج وان معرفش يسكت ويتفرج زي غيره ف البتر حل مناسب لكل الحالات المستعصية دايما

• أتفق
تسلم ♥️
كنت بكتب بسرعه عشان الحق اكتب الرد
نصيحه اخويه من حد اصغر منك
بشكل عام
خاطبوا الناس بقدر عقولها
في ناس معندهاش القدره انها تشوف أنه اللي بينتقد شيء ما بيبقى قصده الصالح العام بيفكروه معادي ليهم .. اظن ده الخط الفاصل بين أنه الشخص ينتقد ويتكلم و أنه يسكت ويتفرج وان معرفش يسكت ويتفرج زي غيره ف البتر حل مناسب لكل الحالات المستعصية دايما
صغير السن كبير الفكروالمقام
بجد تحياتي لعقلك الراجح
انا انتقلت لمقعد المتفرجين لانه اريح
ولم انتقد احد يوما
ولكن هناك من يري انه مرصود او بالبلدي علي راسه بطحه

صغير السن كبير الفكروالمقام
بجد تحياتي لعقلك الراجح
انا انتقلت لمقعد المتفرجين لانه اريح
ولم انتقد احد يوما
ولكن هناك من يري انه مرصود او بالبلدي علي راسه بطحه
شويه فيشار بقى و سيجارتك وقهوتك أو شايك و مدد على كنبتك و اتمنالك مشاهده ممتعه

• أتفق
شويه فيشار بقى و سيجارتك وقهوتك أو شايك و مدد على كنبتك و اتمنالك مشاهده ممتعه
قهوه مظبوط مع سيجاره جميله واحلي فرجه للصبح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
البسطاء يمتلكون أرواح نادره جداً، تجدهم بمظهر متواضع ،، لكنهم بمحتوى باهض وراقي ،، ينعمون بهدوء النفس ،، لأنهم يمتلكون كنز القناعة 🍀🍀

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: S A R A H و خبير معتزل (الخال)
  • حبيته
يحكى أن

النتيجه
طيب وهو ايه الغلط فكلامك عشان تتحظر

• بيضحكني
البسطاء يمتلكون أرواح نادره جداً، تجدهم بمظهر متواضع ،، لكنهم بمحتوى باهض وراقي ،، ينعمون بهدوء النفس ،، لأنهم يمتلكون كنز القناعة 🍀🍀
وهم قليلون في زمن الرويبضه

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
بكره يعرف لوحده
بكره ايه الدنيا مطلعه عينى ومشيلانى هموم اكبر منى ولما قلتلك انى مريض سكر وكلمتك و انت برضو الى قلتلى سعتها انى بقول كد عشان الناس تتعاطف معايا وحد يطبطب عليا وتقلى انك قد ابويا وبعدين ايه الى هيجيب ابويا المنتدى؟؟؟!!! وبعدسن عارف انت ابويا كام سنه ابويا كبير 62 سنه ملهوش فالكلام دا وبعدين احنا كا صاعيده معندناش جو الكلام ابو شفرات دا تتكلم رسمى تتحسب علينا راجل انما بتتعوج يبق بيقولو عليه مدلدل مع احترامى ليك بس فا انا كلامك بوظلى نفسيتى ومش مسامحك ليوم الاخره وفالاخر هتجتمع الخصوم عشان جبر الخواطر الى انت معدوم منو يالى عامل بتفهم فالاصول

• بيضحكني
بكره ايه الدنيا مطلعه عينى ومشيلانى هموم اكبر منى ولما قلتلك انى مريض سكر وكلمتك و انت برضو الى قلتلى سعتها انى بقول كد عشان الناس تتعاطف معايا وحد يطبطب عليا وتقلى انك قد ابويا وبعدين ايه الى هيجيب ابويا المنتدى؟؟؟!!! وبعدسن عارف انت ابويا كام سنه ابويا كبير 62 سنه ملهوش فالكلام دا وبعدين احنا كا صاعيده معندناش جو الكلام ابو شفرات دا تتكلم رسمى تتحسب علينا راجل انما بتتعوج يبق بيقولو عليه مدلدل مع احترامى ليك بس فا انا كلامك بوظلى نفسيتى ومش مسامحك ليوم الاخره وفالاخر هتجتمع الخصوم عشان جبر الخواطر الى انت معدوم منو يالى عامل بتفهم فالاصول
هو انت يا.......
انا لو فاكرك اصلا ما كنتش رديت عليك
وبما انك صعيدي وشهم اتمني ماتعلقليش تاني بعد اذنك ولا حتي تكلف نفسك ترد علي ردي ده
بليييييز

هو انت يا.......
انا لو فاكرك اصلا ما كنتش رديت عليك
وبما انك صعيدي وشهم اتمني ماتعلقليش تاني بعد اذنك ولا حتي تكلف نفسك ترد علي ردي ده
بليييييز
انت مين اصلا انت فاكرنى هنساك بعد الكلمتين الى قلتهملى انت دمرتنى ياخى انا بدعى عليك كل وقت بسبب انك بتعيبنى ياخى روح مش مسامحك وعلى قد ما دمرت نفسيتى **** يدمر حياتك كلها وحياه اسرتك كامله بتعيب مرضى بتعيب حاجه انا مليش ايد فيها هتعرف قيمه تريقتك وكلامك دا روح ياخى مش مسامحك ابدا من بعد كلامك وانا فاكرك وكلامك مموتنى المرض بيتاخد عيره وصلنا للحال دا!!!

بكره يعرف لوحده
سيبك انت
فيشارك وقهوتك المظبوط و سيجارتك و مدد و اتفرج على مسلسل السقوط الحر على DMC drama يأتيكم طوال أيام الأسبوع في تمام السابعة مساءً
هيعجبك فششششخ

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%