NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

joooy

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه هو تفكير الشخص لما يمسك صور نودز علي بنت ويبتذها ساعتها بيفكر في ايه ليه مش بيجي في دماغه أن الدنيا دوارة مثلاً

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: أموت فى الجنس, Ahmed Zoro, ElDobz و 5 آخرين
مش كلو زي بعض يخويا انا واحد عن نفسي عندي نودز لمختلف الاعمار من ١٨ لحد ٤٢ ومن طبعي لو حصلت حاجه بيني وبين اي واحده فيهم وخناقه كبرت او قطعنا كلام خلاص مبفكرش فيها تاني وبمسح كل حاجتها من عندي ودخلت حوار كبير قبل كدا ولو كنت طلعت اي حاجه من الصور دي كنت هبقي ف السليم بس عمري معمل حاجه من دي مع اي بني ادم اصلا طلامه حد وثق فياا بكون قد الثقه لو علي موتي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ميس هبه, Babayaga1, 7mada_sexy_sexy و 4 آخرين
ايه هو تفكير الشخص لما يمسك صور نودز علي بنت ويبتذها ساعتها بيفكر في ايه ليه مش بيجي في دماغه أن الدنيا دوارة مثلاً
من اربع سنين اتعرفت علي بنت و بعتتلي نودز ف بعد فترة سبتها و جيت ارجعلها بعدها بسنة ف رفضت وانا كنت بفكر ابتزها بس قولت لنفسي( ان هي استأمنتني وانا لو هددتها هبقي خونت الامانة وثقتها فيا وانها هتندم انها وثقت فيا و ان الحوار مش بالعافية ومش هخصبها عليا ) مع ان اقنعت نفسي بالعافية وكنت هستحقر نفسي لو عملت كدة و الحق يتقال وحشتيني يا ريمو

• عجبني
التفاعلات: ELSAFH, 7mada_sexy_sexy, smsm98 و شخص آخر
مش كلو زي بعض يخويا انا واحد عن نفسي عندي نودز لمختلف الاعمار من ١٨ لحد ٤٢ ومن طبعي لو حصلت حاجه بيني وبين اي واحده فيهم وخناقه كبرت او قطعنا كلام خلاص مبفكرش فيها تاني وبمسح كل حاجتها من عندي ودخلت حوار كبير قبل كدا ولو كنت طلعت اي حاجه من الصور دي كنت هبقي ف السليم بس عمري معمل حاجه من دي مع اي بني ادم اصلا طلامه حد وثق فياا بكون قد الثقه لو علي موتي
ماشي يا رجوله بس في ناس بتعمل كدة انا عاوز. اعرف منهم بيكونوا بيفكروا في ايه

• عجبني
التفاعلات: بت النيل
من اربع سنين اتعرفت علي بنت و بعتتلي نودز ف بعد فترة سبتها و جيت ارجعلها بعدها بسنة ف رفضت وانا كنت بفكر ابتزها بس قولت لنفسي( ان هي استأمنتني وانا لو هددتها هبقي خونت الامانة وثقتها فيا وانها هتندم انها وثقت فيا و ان الحوار مش بالعافية ومش هخصبها عليا ) مع ان اقنعت نفسي بالعافية وكنت هستحقر نفسي لو عملت كدة و الحق يتقال وحشتيني يا ريمو
تفتكر رفضت ترجع عشان بعتتلك نودز
هي ريمو معانا هنا في المنتدي؟

• عجبني
التفاعلات: بت النيل
لا تنتظر من العاهرة الحديث بالشرف يا صديقي 🌹

• عجبني
التفاعلات: petoscience, Bwc, بت النيل و 3 آخرين
بيفكر انه محور الكون ولازم طلباته اوامر والا ..
شخص اناني

• عجبني
التفاعلات: عاشق الحلمه
تفتكر رفضت ترجع عشان بعتتلك نودز
هي ريمو معانا هنا في المنتدي؟
لا هي علاقتنا كانت جنس اكتر ماهي حب وكنا بنتمل سكس شات وكل ما كانت بتجيبهم ضميرها بيأنبها عكسي انا كنت فرحان ان كلامي بيهيج وهي كانت تتأه وتهيجني في كنا بنجيبهم سوا بس كانت تقعد بعدها يوم ولا يومين ضميرها مأنبها عكسي انا كنت مبسوط واتفقنا علي ميعاد نعط فيه بس ملحقناش و سبتها واعتقد رفضت عشان سيطرت علي نفسها وبطلت العادة ودي وجهة نظري انا مسألتهاش ايه السبب وممكن تكون ارتبطت وبالنسبة لاتعرفنا ازاي كنت عامل اكونت سكس علي ask ومعلش علي الاطالة

لا تنتظر من العاهرة الحديث بالشرف يا صديقي 🌹
طيب وانت مش عاهر و داعر لما تبعتلها نودز ؟ رقي تفكيرك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب وانت مش عاهر و داعر لما تبعتلها نودز ؟ رقي تفكيرك
لم تفهم قصدي
انت طلبت ان يأتي (المُبتز) و يوضح سبب فعلتهُ ، وانا قلت لا تنتظر أن يأتي شخص و يعترف لك ويقول انا مُبتز

اما الاستعارة التي كتبتها هي مثال يصور فعلته ، ياريت تكون فهمت قبل ان تتجاوز 🌹

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: joooy و bad0boy
لم تفهم قصدي
انت طلبت ان يأتي (المُبتز) و يوضح سبب فعلتهُ ، وانا قلت لا تنتظر أن يأتي شخص و يعترف لك ويقول انا مُبتز

اما الاستعارة التي كتبتها هي مثال يصور فعلته ، ياريت تكون فهمت قبل ان تتجاوز 🌹
اشكرك علي ردك الراقي وبعتذر علي سوء الفهم والتجاوز اللي حصل مني 🤍

شخص اناني
مع ان الواحد لو فكر اصلا هيعرف انو لو عمال حده هيكون بيخسر الي قدامو طول غمرو

لا هي علاقتنا كانت جنس اكتر ماهي حب وكنا بنتمل سكس شات وكل ما كانت بتجيبهم ضميرها بيأنبها عكسي انا كنت فرحان ان كلامي بيهيج وهي كانت تتأه وتهيجني في كنا بنجيبهم سوا بس كانت تقعد بعدها يوم ولا يومين ضميرها مأنبها عكسي انا كنت مبسوط واتفقنا علي ميعاد نعط فيه بس ملحقناش و سبتها واعتقد رفضت عشان سيطرت علي نفسها وبطلت العادة ودي وجهة نظري انا مسألتهاش ايه السبب وممكن تكون ارتبطت وبالنسبة لاتعرفنا ازاي كنت عامل اكونت سكس علي ask ومعلش علي الاطالة
انا حاسس من كلامك ان البنت عاوزة تبعد عن السكه دي واعتقد دة احسن لها يعني

• عجبني
التفاعلات: عاشق الحلمه
شخص اناني
بيبقي اتهان من اهله وهو صغير فيطلعولنا واحد متخلف

• بيضحكني
التفاعلات: raryy
اعتقد اللي يعمل كدا دي ما عندوش عقليه اصلا

عاوز يدخل السجن ويتشهر بيه

• عجبني
التفاعلات: joooy
انا اصلا بستغرب من الناس تبع النودز بيخزنوهم ازاي
مفتكرش فيوم اني خزنت نودز كله بيبقى فالشات مش مظطر حتى اني امسح لو العلاقة انتهت لان مفيش حاجة امسحها

واصلا اللي بعتتلك نودز مرة حتبعت تاني ليه اتعب نفسي واخزن صور قديمة ما انا مش محروم من الصور يعني انا ضد انك تخزن من اساسه مش حتى الابتزاز

• عجبني
التفاعلات: Pourquoipas
انا اصلا بستغرب من الناس تبع النودز بيخزنوهم ازاي
مفتكرش فيوم اني خزنت نودز كله بيبقى فالشات مش مظطر حتى اني امسح لو العلاقة انتهت لان مفيش حاجة امسحها

واصلا اللي بعتتلك نودز مرة حتبعت تاني ليه اتعب نفسي واخزن صور قديمة ما انا مش محروم من الصور يعني انا ضد انك تخزن من اساسه مش حتى الابتزاز
في ناس عندهم غاية أنهم يبتزوا البنات مع أن هي أمنتك علي الصور دي بس بردو يرجع يبتزها

ومستغرب بردو أن لسه في بنات بتبعت بعد ما يشوفوا حالات الانتحار اللي بتحصل بسبب الموضوع دة معرفش ايه اللي بيحصلهم يخليهم يبعتوا

• عجبني
التفاعلات: joooy

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%