NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

هتنزل القصه ولا ايه يسطاا

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
لو معتش عايز تكتب ممكن تقول الفكرن اللي انت عايزها تطلع بيها

• عجبني
وحد يمسك القصه يكتبها

• عجبني
@Fucker22 يسطا انت نسيتنا ولا ايه
عن قريب يسطا هينزل اجزاء من القصتين و انا حاليا بكتب عشان اصالح الناس ب ان انا انزل ثلاث او اربع اجزاء من كل قصه مره وحده

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء، Rain و Conan55
وحد يمسك القصه يكتبها
بص هي مش فكره وحشه اطلاقا 👍و انا معنديش اي مشكله في الكلام ده و لو اي حد عايز يكمل القصة من بعدي انا موافق جدا و كمان هبعتله ال انا كاتبه حتي الان ✊و هقول ليه علي الافكار ال يقدر يكمل بيها بقيت القصة و هساعده في اي حاجة هيحتجها و لو اي حد عايز يكمل القصة من بعدي يبعتلي خاص و انا هبعت ليه كل حاجة حرفيا.
شكرا 👌👌

عن قريب يسطا هينزل اجزاء من القصتين و انا حاليا بكتب عشان اصالح الناس ب ان انا انزل ثلاث او اربع اجزاء من كل قصه مره وحده
طب امته ي غالي شوقتنا 🙂

• عجبني
طب امته ي غالي شوقتنا 🙂
قريب جدا انا حاليا يعتبر كتبت ما يقارب من جزئين من كل قصة و اول ام اخلص هنزل علي طول

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Rain
قريب جدا انا حاليا يعتبر كتبت ما يقارب من جزئين من كل قصة و اول ام اخلص هنزل علي طول
مستنينك علي نار ي غالي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص هي مش فكره وحشه اطلاقا 👍و انا معنديش اي مشكله في الكلام ده و لو اي حد عايز يكمل القصة من بعدي انا موافق جدا و كمان هبعتله ال انا كاتبه حتي الان ✊و هقول ليه علي الافكار ال يقدر يكمل بيها بقيت القصة و هساعده في اي حاجة هيحتجها و لو اي حد عايز يكمل القصة من بعدي يبعتلي خاص و انا هبعت ليه كل حاجة حرفيا.
شكرا 👌👌
بس يسطا مش هيبقي بنفس تفكيرك وسردك للكلام وكدة لان بجد انت يعتبر اول قصة قريتها هنا المنتدي بعد الحرب والجنس والغموض وحبيت القصتين جامد نيك فياريت متعملش كدة وحاول لو بقدر الامكان تنزل ولو مرة واحدة في الاسبوع معلش يعني وربنا معاك يسطا في شغلك♥️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Fucker22 و ناقد بناء
بجد فرحت فشخ وحاجة جمدان السنين ومنتظر علي نار يغالي 🔥♥️

• عجبني
طب مينفعش تنزل اللي كتبته ولا ايه طيب يسطا

• عجبني
اخيرا يا جدع شوقتنا و متتأخرش علينا

• عجبني
تمام **** يعينك يسطا

• عجبني
شكرا 👌👌
هوا ماشي فكره حلوه بس الصراحة عيوبها اكتر من ميزتها محدش هيعرف يسرد القصه زيك

• عجبني
بس يسطا مش هيبقي بنفس تفكيرك وسردك للكلام وكدة لان بجد انت يعتبر اول قصة قريتها هنا المنتدي بعد الحرب والجنس والغموض وحبيت القصتين جامد نيك فياريت متعملش كدة وحاول لو بقدر الامكان تنزل ولو مرة واحدة في الاسبوع معلش يعني وربنا معاك يسطا في شغلك♥️
فعلا انا كنت قولت كده لاني شايفه مشغول وممكن ميكونش عنده وقت ومستحمل عشانا دي كانت السبب

• عجبني
فعلا انا كنت قولت كده لاني شايفه مشغول وممكن ميكونش عنده وقت ومستحمل عشانا دي كانت السبب
ايوة ايوة فاهمك يسطا بس بتمني بجد يحاول ميعملش الفكرة دي هي اه حلوة شوية بس وحشة شويتين بردك بس يلا عادي خير ان شاء ****

• عجبني
التفاعلات: Fucker22
ايوة ايوة فاهمك يسطا بس بتمني بجد يحاول ميعملش الفكرة دي هي اه حلوة شوية بس وحشة شويتين بردك بس يلا عادي خير ان شاء ****
ان شاء ****

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
اخيرا ياعمنا كمل يسطا القصة علشان اي حد هيكمل القصة من بعدك مش هتكون بنفس سردك فا كمل القصة بأديك انت

• عجبني
التفاعلات: Fucker22
ياريت يسطا تنزل قبل العيد او يوم الوقفو وتبقي احلي عيدية لينا ياعم حتي لو جزء من كل قصة بس ترجعلنا بدماغك الفاجرة يسطا ياريت♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%