NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

روووووووووووووووووووووووعه

• عجبني
التفاعلات: Elzoo00ooz
انتا بترجع تضايق يستا من الناس وانتا مش بترد لينا كأننا ملناش لازمه

• عجبني
يسطى انت فى ايه حتزلنا يعنى عشان تنزل جزء ولا ايه و يوم متنزل يكون صغير طب رد على الناس اللى بتسئل على الاقل عموما انا مش حعلقلك تانى عايز تنزل تمام مش عايز يبقى زى الرجاله كده تقول و مترجعش فى كلامك متقعدش تنقطنا كل شهر جزء دا ايه ده علوقيه ناشفه
خلاص يا صحبي علوقيه تبقا متدخلش القصة. احا انا مش شغال عند اهلك انا بسلي وقت فراغي مش مستني حد زيك يدخل يعلق علي حاجة. اي كسم المنيكه دي

• عجبني
+1 المفروض يرد ويقول هينزل ولا لا ويقول مواعيد لتنزيل الاجزاء
وعلى الأقل يرد على الناس
انا كاتب في اخر جزء ان انا مش فاضي الفتره دي. انت ياباشا مش عاجبك خلاص متدخلش تقرأ القصة و حته جزء صغير كبير انت مال اهلك اصلا

• عجبني
يا جدعان انا مش برد لان انا مش بفتح اصلا لان انا دكتور و بكون في المستشفى و مش فاضي و لم بكون فاضي بنزل اجزاء جديدة و برد علي الناس

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: kurd, Elzoo00ooz, dbig و شخص آخر
خلاص يا صحبي علوقيه تبقا متدخلش القصة. احا انا مش شغال عند اهلك انا بسلي وقت فراغي مش مستني حد زيك يدخل يعلق علي حاجة. اي كسم المنيكه دي
خخخخخخخخخخخ منت لو خدت بالك من كسم المشاركات كلها كنت بص على الملف الشخصى و شوف انا كاتبلك ايه و بعدين مكلنا بنكتب تضيع وقت و مع ذلك بنزل فى كسم معاد قريب احا يعم انت قاعد تغلط كمان و محدش غلط فيك اساسا و كسمها قصه مش فانحها تانى انت ليه محسسنى انها حتقف عليها

• عجبني
خخخخخخخخخخخ منت لو خدت بالك من كسم المشاركات كلها كنت بص على الملف الشخصى و شوف انا كاتبلك ايه و بعدين مكلنا بنكتب تضيع وقت و مع ذلك بنزل فى كسم معاد قريب احا يعم انت قاعد تغلط كمان و محدش غلط فيك اساسا و كسمها قصه مش فانحها تانى انت ليه محسسنى انها حتقف عليها
لا مش هتقف عليا بس لو انت واخد بالك و بتقرأ القصة كنت هتشوف ان انا كاتب ان انا بقرأ كل التعليقات و ان انا مش هقدر اوعد حد ب ميعاد نزول اي جزء لان انا مش فاضي و عايز تفتح او متفتحش القصة دي حاجة راجعه ليك انت متخصنيش

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اية يا أخويا مش هتكمل

• عجبني
@Fucker22 يسطا القصه عظمه كملها بسرعه مستنيك ومتشغلش بالك بلي يقولك دا انا قريتها قبل كده لو كان شافها قبل كده كان قالك الاسم حتي
ونزل الجزء الجديد بسرعه

• عجبني
مش هتكمل ولا اي يغالي

تسلم ي برو القصه جامده ومشوقه بصراحه واسلوبك جميل كمل 💥

• عجبني
التفاعلات: Scørpioñ
جامده نيك كمل ومتتاخرش علينا

شكر لك قصة رووووووووووعة فى انتظار الجزء الثامن و بالتوفيق فى الامتحانات

اي ي غالي مش هتكمل ولا اي

الجديد امتا انت اتاخرت اووووى

• عجبني