NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية النهاية ليها بداية مختلفة | السلسلة الأولي | ـ عشرة أجزاء 4/2/2023

انت مركز مع اللى بيهدم فيك وناسى نفسك انت مووهب جدا وطريقة السرد جميله لو تبطل تركز مع الناس وتركز مع كتاباتك هتبقى فى حته تانيه وياريت اما تدى ميعاد تكون اده وفين باقى سلسله عودة آلافا
عندك حق فشخ يعني بيسيب ال50واحد اللي قالولو حلوه وبيركز ع ال1اللي قالو وحشه مع ان القصه فاجره نيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ramses، Fucker22 و عاشق جنس الحريم
عندك حق فشخ يعني بيسيب ال50واحد اللي قالولو حلوه وبيركز ع ال1اللي قالو وحشه مع ان القصه فاجره نيك
قولتلو كده من بدرى بس مش بيسمع الكلام

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Ramses و Vėʼnºm
ابدعت يا فنان كمل منتظرين الجديد

• عجبني
التفاعلات: Ramses
شابو للصبح يا جدع عظمه

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ارفعلك القبعه

• عجبني
تسلم 😚يا فنان

• عجبني
ياريت تنزل السلسلة التانية لعودة الالفا

• عجبني

جامذه فشخ يا نجم استمر (y)

• عجبني
يخرب بيتك سنينك جامد جدا حرام عليك مشوقه الي ابعد الحدود بتفكرني بقصه ال صقر وتاجر السعادة. حاجه جامده 💪💪💪

• عجبني
طب اعمل اي عشان الناس متقولش ان هي شبه قصه قديمه طيب. انا اخر ام زهقت كتبت قصتي و نشرتها. يقوم حد يجي يقولي انها شبه قصة قديمه لا كده كفايه لو سمحت ياريت تبعت القصة ال انت قرأتها و ننشرها هنا عشان بجد كده كتير. لان انا بقالي اكتر من سنتين او تلاته بقرأ قصص من منتدي نسونجي القديم و كل المنتدايات التانيه و مفيش حاجه شبه دي اطلاقا ف لو سمحت تبعت القصة ال انت قرأتها او حتي اسمها عشان انا بجد زهقت. ومش كل واحد فاضي يطلع يقولي انا قرأت القصة دي قبل كده لا كده بجد احا في اي 😡😡😡😡😡😡
هدى نفسك يا نجم وسيبك منه قصتك حلوه وانا من زمان متابع موقع نسوانجى القديم والجديد ومش شوفت قصه شبه قصتك كمل يا فنان وياريت لو تنزل السلسلة التانيه من قصة عوده الافاء مرة اخرى

• عجبني
فين باقي الاجزاء ي ريس القصه جامده فشخ كمل

• عجبني
يخرب بيتك سنينك جامد جدا حرام عليك مشوقه الي ابعد الحدود بتفكرني بقصه ال صقر وتاجر السعادة. حاجه جامده 💪💪💪
انا من قراء القصص دي و عشقها

• عجبني
جااامده فشخ

• عجبني
فين الجديد ياكبير متتاخرش علينا

• عجبني
جاممدد

• عجبني
ربا كمل وفكك من اي حد الي مش عجبه يروح يقرأ اي حاجه ملهاش لازمه تانيه مع احترامي للجميع

• عجبني
الجديد امتي يغالي

يسطى انت فى ايه حتزلنا يعنى عشان تنزل جزء ولا ايه و يوم متنزل يكون صغير طب رد على الناس اللى بتسئل على الاقل عموما انا مش حعلقلك تانى عايز تنزل تمام مش عايز يبقى زى الرجاله كده تقول و مترجعش فى كلامك متقعدش تنقطنا كل شهر جزء دا ايه ده علوقيه ناشفه

• عجبني
التفاعلات: Elzoo00ooz و Ghosts only
عاش يابطل مستنى الجديد قصة رائعة

يسطى انت فى ايه حتزلنا يعنى عشان تنزل جزء ولا ايه و يوم متنزل يكون صغير طب رد على الناس اللى بتسئل على الاقل عموما انا مش حعلقلك تانى عايز تنزل تمام مش عايز يبقى زى الرجاله كده تقول و مترجعش فى كلامك متقعدش تنقطنا كل شهر جزء دا ايه ده علوقيه ناشفه
+1 المفروض يرد ويقول هينزل ولا لا ويقول مواعيد لتنزيل الاجزاء
وعلى الأقل يرد على الناس

• عجبني
التفاعلات: Elzoo00ooz

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%