NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AlFã7d

Neswangy Pasha
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
قبل ما ابدا انا بتكلم علي نوع من الستات مش كلهم طبعا
في نوع من النسوان بببقو كلاب فلوس بمعني تعمل اي حاجه علشان الفلوس يعني مراتي دي كانت هتموتني علشان الفلوس عاوزة تورثني
انا مش حارمها من حاجة ومسكتها فلوس عمر ما هيا ولا ابوها وامها يحلمو يمسكوها لكن يوصل الطمع بأنها تفكر تقتلني وتخلص مني كل دة علشان طمعانه في ميه مليون ولا اكتر عكس مراتاتي الاتنين التانين دول ختمو معني الاخلاص والحب فانا مش زعلان علي واحدة رخيصة بتشتريها الفلوس

• بيضحكني
  • عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: عوز موجب يفشخنى, الزب الكبير, DarkHorse و 3 آخرين
في نوع من النسوان بببقو كلاب فلوس بمعني تعمل اي حاجه علشان الفلوس يعني مراتي دي كانت هتموتني علشان الفلوس عاوزة تورثني
انا مش حارمها من حاجة ومسكتها فلوس عمر ما هيا ولا ابوها وامها يحلمو يمسكوها لكن يوصل الطمع بأنها تفكر تقتلني وتخلص مني كل دة علشان طمعانه في ميه مليون ولا اكتر عكس مراتاتي الاتنين التانين دول ختمو معني الاخلاص والحب فانا مش زعلان علي واحدة رخيصة بتشتريها الفلوس
ايه الدنيا تمام 👌

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
  • عجبني
يصتى انا دماغى عملت eror404
يعم انا عملت حادثة بسبب مراتي التانيه هيا اللي دبرتهالي علشان اموت وهيا تورثني يعني من الاخر هيا كلبة جنية

يعم انا عملت حادثة بسبب مراتي التانيه هيا اللي دبرتهالي علشان اموت وهيا تورثني يعني من الاخر هيا كلبة جنية
خلاص طلقها حياتك ابدى🤷🏻‍♂️👌

• عجبني
طبعا هطلقها انا اصلا بدأت في الإجراءات
بس. انت متجوز 3 يعنى خلى بالك من التنين التنين برضو

• عجبني
وأنت اما عندك ١٠٠ مليون قاعد معانا عالجروب ليه. مش بحسدك **** يزيدك بس مستغرب أكيد عندك مجتمع تاني أفضل من نسوانجي.
ولو عندك نصيحة الواحد إزاي يجمع أول مليون وإزاي يضاعفه.

• عجبني
اعتراف مضحك

• بيضحكني
التفاعلات: AhlamAhlam و AlFã7d
وأنت اما عندك ١٠٠ مليون قاعد معانا عالجروب ليه. مش بحسدك **** يزيدك بس مستغرب أكيد عندك مجتمع تاني أفضل من نسوانجي.
ولو عندك نصيحة الواحد إزاي يجمع أول مليون وإزاي يضاعفه.
بص انا عندي اسطبل خيل فلوسي بتضاعف لوحدها لدرجة انا بقيت مش عارف معايا كام
دا رزق عيالي وطبعا نصيحتي ليك اتعب في أول مليون هتلاقي كل الملايين جت ورا بعض مش هتحس بيهم

• عجبني
التفاعلات: كيرا
ايوا يعني اي المشكلة حاليا 😂😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: El-5dewy
  • عجبني
بص انا عندي اسطبل خيل فلوسي بتضاعف لوحدها لدرجة انا بقيت مش عارف معايا كام
دا رزق عيالي وطبعا نصيحتي ليك اتعب في أول مليون هتلاقي كل الملايين جت ورا بعض مش هتحس بيهم
طب لو لسا مش متجوز وبدأت أحوش المليون أشتري شقة وأتجوز ولا أستثمر عشان أزود الفلوس دي؟

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: خبير المتعه °

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%