NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اجمل فراق

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ايه الموقف الجنسي النبيل اللى عملته فى حياتك وفرحك بنفسك ؟

انا مريت بتلت مواقف مع تلت بنات وصلوا معايا لمرحلة الهيجان الجارف وطلبوا افتحهم لدرجة ان واحدة مسكته وحاولت تدخله بنفسها وانا مرضتش ومنعتها فى حين ان مكنش هيحصل اى مشكلة ليا لو فتحتهم لكن قدرت اسيطر على اللحظة ونتمتع من غير ما افتحهم وبعدها شكرونى جدا وفضل الموقف معلم جواهم

• عجبني
التفاعلات: Pro1e2 و Kimo119

انا مريت بتلت مواقف مع تلت بنات وصلوا معايا لمرحلة الهيجان الجارف وطلبوا افتحهم لدرجة ان واحدة مسكته وحاولت تدخله بنفسها وانا مرضتش ومنعتها فى حين ان مكنش هيحصل اى مشكلة ليا لو فتحتهم لكن قدرت اسيطر على اللحظة ونتمتع من غير ما افتحهم وبعدها شكرونى جدا وفضل الموقف معلم جواهم
انا حصلت معايا مرة واحدة وطلبت مني ادخله وهي في عز شهوتها لكن ما رضيتش
و تاني يوم كلمتني تشكرني اني حافظت عليها ومارضتش افتحها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Pro1e2 و اجمل فراق

انت صح جدا جدا بس انا لما حصل معايا الموقف دا مع واحده و زي ما انت قولت لدرجه انها مسكته و بتحاول تدخله و بتزق نفسها على زبي
بس بعدها مشكرتنيش و مستوعبتش اني كنت بحافظ عليها غير بعد شهر تقريبا كل الافكار السوده جت ف بالها اني مش بحبها و اني مش معجب بيها و انها مش التيب بتاعي و ان فيه حاجه غلط فيها او ف جسمها و اني واني و اني 😂😂😂😂😂😂
فين و فيييين لما استوعبت اني كل اللي كان ف بالي ان لو محصلش بينا نصيب او لو حتي حد جراله حاجه اكون حافظت عليها و مسوحتهاش

• حبيته
التفاعلات: اجمل فراق
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%