NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار
عندي سؤال. كلمة اغت صاب ممنوعة في المنتدى لكن هناك قصص فيها ذلك الشيء نفسه. أليس الفعل أولى بالمنع من الاسم؟ لا يجوز أن نقول اغت صاب لكن يجوز أن يحدث اغت صاب في القصة؟

عندي سؤال. كلمة اغت صاب ممنوعة في المنتدى لكن هناك قصص فيها ذلك الشيء نفسه. أليس الفعل أولى بالمنع من الاسم؟ لا يجوز أن نقول اغت صاب لكن يجوز أن يحدث اغت صاب في القصة؟
من الممكن تبديلها بأنتهك

• عجبني
التفاعلات: البلبل الأزرق
  • عجبني
التفاعلات: الحالم10 و BٍِASM17 اسطورة القصص
شكراً للجدران التي تسندنا حين لايسندنا أحد
(y) 👌 :)

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
قصة ثرايا الباشا لو فى حد قراها او فاكرها دى قصتى فى المنتدى التاني لو حد حابب اكملها هعرف من خلال الردود
الكتابه مش منتظرة راءي الناس
انت بتكتب لنفسك اولا ثم للقراء
صح ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: الساحر الجبار و BٍِASM17 اسطورة القصص
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
في قصة اسمها عندما تكون العائلة اساس المتعة القصة دي في كاتب بيعيد نشرها بي اسمه و مقسمها لي كدا سلاسل الكاتب الاصلي بتاع القصة وقف كتابة فيها من 2016 هل هوا الكاتب الاصلي ام لا لي كي لا يكون هناك مشكلة؟

• عجبني
في قصة اسمها عندما تكون العائلة اساس المتعة القصة دي في كاتب بيعيد نشرها بي اسمه و مقسمها لي كدا سلاسل الكاتب الاصلي بتاع القصة وقف كتابة فيها من 2016 هل هوا الكاتب الاصلي ام لا لي كي لا يكون هناك مشكلة؟
المشكلة القصة منشورة علي عدة مواقع خارجية لذلك نكتفي بوضع منقول بالعنوان

لو حد عايز مساعدات فى الكتابه مطلوب منه يعمل موضوع فى قسم ايه؟
يعنى مثلا فى قصه مكتوبه بس فى نقط ضعف فى بعض المشاهد فعايز مثلا كتابه مشهد نيك لزوجين خلف باب الشقه مواصفات الزوجه كذا وكذا وكذا
ممكن حد يساعد فى كتابه تفاصيل زى دى ولا صعب؟

لو حد عايز مساعدات فى الكتابه مطلوب منه يعمل موضوع فى قسم ايه؟
يعنى مثلا فى قصه مكتوبه بس فى نقط ضعف فى بعض المشاهد فعايز مثلا كتابه مشهد نيك لزوجين خلف باب الشقه مواصفات الزوجه كذا وكذا وكذا
ممكن حد يساعد فى كتابه تفاصيل زى دى ولا صعب؟
أختار قصة غير مكتملة وتوقف الناشر عن النشر منذ 3 أشهر أو قصة تم حظر كاتبها

• عجبني
في كدا قصة متوقفة في جزء معين و الكاتب يروح يشتغل علي قصة ثانية علما انه القصص عليها اقبال من القراء سوا اعضاء في المنتدي او زوار انا شخصيا كدا قصة متابعها و بحبها و بتنرفز من عدم تكملتها وصل بيا الحال ادخل علي شان القصة دي بذات
المفروض انه الكاتب يلتزم بكتابة قصة واحد سواء قصة مكونة من اجزاء قصيرة او طويلة بعدين يلتفت لي القصص الجديدة الي ناوي يعملها
مع تحياتي للجميع الكتاب

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%