NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش المشاهد الجريئة ف الافلام

Abo.Taha

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تفتكروا لو مكنوش منعوا البوس والمشاهد الجريئة ف الافلام كان حاليا هتوصل وتبقي زي الافلام الاجنبي ولا كانت هتوقف عند بوس واحضان بالهدوم

تفتكروا لو مكنوش منعوا البوس والمشاهد الجريئة ف الافلام كان حاليا هتوصل وتبقي زي الافلام الاجنبي ولا كانت هتوقف عند بوس واحضان بالهدوم
كان نيك

• عجبني
التفاعلات: Abo.Taha
  • عجبني
التفاعلات: 💋 𝐈𝐁𝐍 𝐇𝐀𝐍𝐀𝐍 💋
ليه من زمان وكان فيه افلام بتوصل للنيك بس كانت بتتعمل في لبنان

• عجبني
ليه من زمان وكان فيه افلام بتوصل للنيك بس كانت بتتعمل في لبنان
زي ايه انا اكتر حاجة جريئة شوفتها كان بزاز نبيلة عبيد ومحمد وفيق بس مش فاكر اسم الفيلم

• عجبني
التفاعلات: monsun
زي ايه انا اكتر حاجة جريئة شوفتها كان بزاز نبيلة عبيد ومحمد وفيق بس مش فاكر اسم الفيلم
ليه شوف الرسام وهويدا وشوف حمام الملاكمين وفيه اثنين كمان بس مش فاكر اسمهم بس كانو بيتذاعو علي الشاشه

• عجبني
ليه شوف الرسام وهويدا وشوف حمام الملاكمين وفيه اثنين كمان بس مش فاكر اسمهم بس كانو بيتذاعو علي الشاشه

اظن تقصد حمام الملاطيلي

بس الرسام وهويدا اول مره اسمع عنه

• عجبني
بس الرسام وهويدا اول مره اسمع عنه
ازاي بس ده من الأساطير ههههههههه في الممثله الرائعه هويدا وصاحبها الرسام سرحان 😁 ده كله مدعكه نسوان مع رجاله ونسوان مع نسوان ومسخره واحلي حاجه أنه فيه قصه مش زي افلام السكس الي كلها رزع وخلاص لا دي بيحكي عن ظروف واحده متغربه وبتاع وم عاوز احرقه بقي 😁

• عجبني
ازاي بس ده من الأساطير ههههههههه في الممثله الرائعه هويدا وصاحبها الرسام سرحان 😁 ده كله مدعكه نسوان مع رجاله ونسوان مع نسوان ومسخره واحلي حاجه أنه فيه قصه مش زي افلام السكس الي كلها رزع وخلاص لا دي بيحكي عن ظروف واحده متغربه وبتاع وم عاوز احرقه بقي 😁
هههههههه شكله جامد اوي

طب والممثلات اللي فيه مشهورين ولا كانوا ممثلات سكس

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
صباح اللي هي الشحرورة وهويدا تبقي امورتها الحلوة بقي 🤣🤣🤣
بالظبط هههههههه وهي حلوه بصحيح

• عجبني
  • عجبني
مالها مشاهد البوس والاحضان وايحاءات العرى فى السرير ف الافلام المصرية تزعل منها ليه ؟
ف الزمن ده ماكانش فيه تحرش
التحرش كله فى زماننا ده بتاع السينما النظيفة وبتاع انا فخور انى عمرى ما بوست واحدة
اذا كنت خايف عشان اولاد صغيرين وعيلة كاملة هتشوف الفيلم يبقى الصح انه يتعمل قنوات للكبار ميشوفهاش الاولاد الصغيرين اللى بالمناسبة معاهم موبايلات ذكية ونت وبيشوفوا بورنو ويقروا قصص سكس مش مجرد مشهد اغراء انت عامل منه وهو حبة قبة
وبعدين لما تمنع البوس والاحضان واى مظاهر للحب فى الافلام والمسلسلات.. الشباب هيعرفوا ازاى يحبوا ازاى

ومين قال ان فيلم فيه بوس واحضان ومايوه بكينى ولا ساق عريانة ولا الشق بين النهدين بقى فيلم نيك او فيلم بورنو ؟؟؟
فيه فرق كبير جدا بين فيلم زبر فى كس ولا فى طيز ولا فى بوق ولا بين بزاز
وفيلم كبيره بوستين وحضنين ومايوه بكينى
ماهو اللى بوظ افكارنا اننا شايفين البوسة فعل فاضح والحضن جريمة والبكينى بورنو واباحية
ماتبصش لزمن التقفيل اللى وصلنا له.. ارجع شوية واتعلم من التاريخ ..
كانت الافلام هتوصل لفين يعنى .. كانت هتستمر فى البوستين والحضن والبكينى والساق العريانة والشق بين النهدين لان دى حدود السينما المينستريم مش البورنو
حتى البورنو فيه منه سوفتكور او ايروتيك فيلم يظهر فيه عرى الجسم الكامل والنهود بس ميظهرش فيه زبر ولا كس ولا عملية الاتصال الجنسى لكن بس حركات بجسمين عريانين تقليد للجنس

انما انك تشبه فيلم حمام الملاطيلى او الرسام مثلا او ابى فوق الشجرة واخواته البنات بفيلم بورنو طبعا تبقى بتتجنى على افلام المين ستريم وغرضك تقفل المية والهوا ..
سيبوا الحياة تنطلق دا انت ف منتدى جنسى اصلا وجاى تقولى المشاهد الجريئة ف الافلام كويس انهم منعوها يا راجل حرام عليك كبتم الشباب وخليتوه يتحرش ولو بكلبة ماشية مش بنى ادمة
البوسة والحضن والبكينى والرقص الشرقى امور طبيعية ومش بورنو يا عزيزى
كبرت الموضوع اوي كده ليه بس دا مجرد هزار وسؤال عادي يا جدو

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%