NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lola2022

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
9 فبراير 2022
المشاركات
68
مستوى التفاعل
48
نقاط
284
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
في يوم اشتريت مراية سحرية قديمة من مزاد أنتيكات و وقفت قدامها أمسحها بفرطة جاية معاها فلقيت نفسي اتحولت واحدة ست لابسة قميص نوم أبيض ظاهر من فتحته صدر أنثوي ضخم فاتخضيت و مسحتها بسرعة فرجعت راجل تاني زي ما بيحصل في التيك توك و بعدين طبعًا لأن الفضول قتل القط زي ما بيقولوا روحت مجرب تاني و مسحت المراية فاتقلبت واحدة ست لابسة قميص نوم زي ما حصل في الأول وقفت قدام المرايا أبص على الست الفاتنة الجامدة اللي قدامي و لعبت شوية في بزازي و أنا طبعًا حاطة في بالي إني عادي بمسحة سطح هرجع تاني فلما جيت أمسح المراية تاني عشان أرجع راجل لقيت واحد جاي من ورايا !!
و خطف الفرطة من إيدي و هم مبتسم و بيتقول : إيه يا حبيبتي هتقضيها مع المراية و تسيبيني ولا إيه ؟
أنا اتفزعت لما شوفته لأني ما أعرفش مين ده و اتفزعت أكتر لما خدت بالي إني في أوضة مختلفة بسرير و دولاب و دهانات مختلفة و بقليل من التركيز اكتشفت إن البيت كله مختلف عن بيتي ففهمت إن المراية نقلتني لبعد موازي و إني من الواضح في البعد ده أبقى واحدة ست و زوجة الراجل ده طيب أعمل إيه في الواقعة دي ؟ حاولت أشد منه الفرطة راح مراوغني و مقلبها بين ايديه فحاولت اتدلع عليه و قولتله : معلش يا حبيبي سيبني أكمل مسح المراية بس آخر مسحة ، فرفض بحزم و قالي : يلا قدامي يا قلبي ، و هو بتشاورلي على السرير يا مصيبتي !! و بعدين بدون سابق إنذار لقيته من ورايا بإيديه الرجوليتين بيضغط على حلماتي حاولت أقاوم أصرخ أطلع صوت رفض بس ما لقيتش جوايا أي صوت إرادة كأنه سلبها مني و بعدين في حركة بهلوانية لقيته شالني و حطني على السرير و طلع فوقي و أشبعني بوس و لحس و أحضان و تقفيش و أنا في متعة غريبة محسساني بالذنب لأني المفروض راجل و مش المفروض إني أتمتع كواحدة ست مع راجل زيي بس مش قادرة أقاوم و بعدين طبعًا هو حط عضوه في زهرتي الجميلة و لقيتني عمالة بتأوه زي أمهر ست في الجماع لحد ما أنهكتني النشوة و روحت في النوم .
تاني يوم قوم قمت من جنبه من السرير غضبانة من اللي حصل و جريت لقيت الفرطة على الأرض الحمد لله و جريت ناحية المراية لكن يادي الداهية المراية لأنها كانت مش واقفة عدل وقعت اتكسرت !!
يعني خلاص كده أنا اتحبست في جسم امرأة و زوجة ليه للأبد فأنا قولت بصوت عالي و أنا بصرخ : لأاااااااااااااا !! فصحي مفزوع و جري عليا و حضنني و سألني : بلهفة مالك يا حبيبتي حصل إيه ؟
حسيت بحنية حضنك و قولت و أنا بعيط عياط ست مكلومة : المرايا اتكسرت خلاص كده ؟
فتغيرت نبرة صوته لشيء من الغضب و قالي : هي دي الحادثة اللي خلتك تصوتي و تصحيني من النوم مفزوع بالطريقة دي ده أنا كان قلبي هيقف ؟
فقلت و أنا بتلجلج : المراية.....اييييه دي أثرية .
فقالي : يا ستي فداكي هاخدك أجدعها تاجر أنتيكات إن شا **** أخدك لتجار الآثار نفسهم و أجيبلك أحلى مراية لأحلى نونة بس إنتي ما تعمليش في نفسك كده ، فلقيتني كرد فعل بابتسم لكلامه الرقيق ، و بالفعل أخدني و لفينا محلات و مزادات الأنتيكا و مالقتش المراية السحرية اللي هاترجعني و في الوقت ده قربت منه و حسيت أنه إنسان طيب و نبيل و طبعًا آخر الليل ما كنتش بقدر أقاوم سحره لحد ما تعبت في يوم و أخدني للدكتور و عرفت إني حامل اترعبت طبعًا في الأول من المفاجأة لكني لما قعدت أفكر مع نفسي لقيت إنه خلاص مفيش فايدة من المقاومة و المكابرة أنا خلاص بقيت واحدة ست و زوجة و أم و كفاية إن **** رقني بزوج رائع زيه .
 
  • عجبني
التفاعلات: Select77, 🌈I love your mom's pussy, الحلم المفقود و 2 آخرين
حلو اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: Lola2022
في يوم اشتريت مراية سحرية قديمة من مزاد أنتيكات و وقفت قدامها أمسحها بفرطة جاية معاها فلقيت نفسي اتحولت واحدة ست لابسة قميص نوم أبيض ظاهر من فتحته صدر أنثوي ضخم فاتخضيت و مسحتها بسرعة فرجعت راجل تاني زي ما بيحصل في التيك توك و بعدين طبعًا لأن الفضول قتل القط زي ما بيقولوا روحت مجرب تاني و مسحت المراية فاتقلبت واحدة ست لابسة قميص نوم زي ما حصل في الأول وقفت قدام المرايا أبص على الست الفاتنة الجامدة اللي قدامي و لعبت شوية في بزازي و أنا طبعًا حاطة في بالي إني عادي بمسحة سطح هرجع تاني فلما جيت أمسح المراية تاني عشان أرجع راجل لقيت واحد جاي من ورايا !!
و خطف الفرطة من إيدي و هم مبتسم و بيتقول : إيه يا حبيبتي هتقضيها مع المراية و تسيبيني ولا إيه ؟
أنا اتفزعت لما شوفته لأني ما أعرفش مين ده و اتفزعت أكتر لما خدت بالي إني في أوضة مختلفة بسرير و دولاب و دهانات مختلفة و بقليل من التركيز اكتشفت إن البيت كله مختلف عن بيتي ففهمت إن المراية نقلتني لبعد موازي و إني من الواضح في البعد ده أبقى واحدة ست و زوجة الراجل ده طيب أعمل إيه في الواقعة دي ؟ حاولت أشد منه الفرطة راح مراوغني و مقلبها بين ايديه فحاولت اتدلع عليه و قولتله : معلش يا حبيبي سيبني أكمل مسح المراية بس آخر مسحة ، فرفض بحزم و قالي : يلا قدامي يا قلبي ، و هو بتشاورلي على السرير يا مصيبتي !! و بعدين بدون سابق إنذار لقيته من ورايا بإيديه الرجوليتين بيضغط على حلماتي حاولت أقاوم أصرخ أطلع صوت رفض بس ما لقيتش جوايا أي صوت إرادة كأنه سلبها مني و بعدين في حركة بهلوانية لقيته شالني و حطني على السرير و طلع فوقي و أشبعني بوس و لحس و أحضان و تقفيش و أنا في متعة غريبة محسساني بالذنب لأني المفروض راجل و مش المفروض إني أتمتع كواحدة ست مع راجل زيي بس مش قادرة أقاوم و بعدين طبعًا هو حط عضوه في زهرتي الجميلة و لقيتني عمالة بتأوه زي أمهر ست في الجماع لحد ما أنهكتني النشوة و روحت في النوم .
تاني يوم قوم قمت من جنبه من السرير غضبانة من اللي حصل و جريت لقيت الفرطة على الأرض الحمد لله و جريت ناحية المراية لكن يادي الداهية المراية لأنها كانت مش واقفة عدل وقعت اتكسرت !!
يعني خلاص كده أنا اتحبست في جسم امرأة و زوجة ليه للأبد فأنا قولت بصوت عالي و أنا بصرخ : لأاااااااااااااا !! فصحي مفزوع و جري عليا و حضنني و سألني : بلهفة مالك يا حبيبتي حصل إيه ؟
حسيت بحنية حضنك و قولت و أنا بعيط عياط ست مكلومة : المرايا اتكسرت خلاص كده ؟
فتغيرت نبرة صوته لشيء من الغضب و قالي : هي دي الحادثة اللي خلتك تصوتي و تصحيني من النوم مفزوع بالطريقة دي ده أنا كان قلبي هيقف ؟
فقلت و أنا بتلجلج : المراية.....اييييه دي أثرية .
فقالي : يا ستي فداكي هاخدك أجدعها تاجر أنتيكات إن شا ** أخدك لتجار الآثار نفسهم و أجيبلك أحلى مراية لأحلى نونة بس إنتي ما تعمليش في نفسك كده ، فلقيتني كرد فعل بابتسم لكلامه الرقيق ، و بالفعل أخدني و لفينا محلات و مزادات الأنتيكا و مالقتش المراية السحرية اللي هاترجعني و في الوقت ده قربت منه و حسيت أنه إنسان طيب و نبيل و طبعًا آخر الليل ما كنتش بقدر أقاوم سحره لحد ما تعبت في يوم و أخدني للدكتور و عرفت إني حامل اترعبت طبعًا في الأول من المفاجأة لكني لما قعدت أفكر مع نفسي لقيت إنه خلاص مفيش فايدة من المقاومة و المكابرة أنا خلاص بقيت واحدة ست و زوجة و أم و كفاية إن ** رقني بزوج رائع زيه .
اديبه كبيره شابو بجد
 
  • حبيته
التفاعلات: Lola2022
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في يوم اشتريت مراية سحرية قديمة من مزاد أنتيكات و وقفت قدامها أمسحها بفرطة جاية معاها فلقيت نفسي اتحولت واحدة ست لابسة قميص نوم أبيض ظاهر من فتحته صدر أنثوي ضخم فاتخضيت و مسحتها بسرعة فرجعت راجل تاني زي ما بيحصل في التيك توك و بعدين طبعًا لأن الفضول قتل القط زي ما بيقولوا روحت مجرب تاني و مسحت المراية فاتقلبت واحدة ست لابسة قميص نوم زي ما حصل في الأول وقفت قدام المرايا أبص على الست الفاتنة الجامدة اللي قدامي و لعبت شوية في بزازي و أنا طبعًا حاطة في بالي إني عادي بمسحة سطح هرجع تاني فلما جيت أمسح المراية تاني عشان أرجع راجل لقيت واحد جاي من ورايا !!
و خطف الفرطة من إيدي و هم مبتسم و بيتقول : إيه يا حبيبتي هتقضيها مع المراية و تسيبيني ولا إيه ؟
أنا اتفزعت لما شوفته لأني ما أعرفش مين ده و اتفزعت أكتر لما خدت بالي إني في أوضة مختلفة بسرير و دولاب و دهانات مختلفة و بقليل من التركيز اكتشفت إن البيت كله مختلف عن بيتي ففهمت إن المراية نقلتني لبعد موازي و إني من الواضح في البعد ده أبقى واحدة ست و زوجة الراجل ده طيب أعمل إيه في الواقعة دي ؟ حاولت أشد منه الفرطة راح مراوغني و مقلبها بين ايديه فحاولت اتدلع عليه و قولتله : معلش يا حبيبي سيبني أكمل مسح المراية بس آخر مسحة ، فرفض بحزم و قالي : يلا قدامي يا قلبي ، و هو بتشاورلي على السرير يا مصيبتي !! و بعدين بدون سابق إنذار لقيته من ورايا بإيديه الرجوليتين بيضغط على حلماتي حاولت أقاوم أصرخ أطلع صوت رفض بس ما لقيتش جوايا أي صوت إرادة كأنه سلبها مني و بعدين في حركة بهلوانية لقيته شالني و حطني على السرير و طلع فوقي و أشبعني بوس و لحس و أحضان و تقفيش و أنا في متعة غريبة محسساني بالذنب لأني المفروض راجل و مش المفروض إني أتمتع كواحدة ست مع راجل زيي بس مش قادرة أقاوم و بعدين طبعًا هو حط عضوه في زهرتي الجميلة و لقيتني عمالة بتأوه زي أمهر ست في الجماع لحد ما أنهكتني النشوة و روحت في النوم .
تاني يوم قوم قمت من جنبه من السرير غضبانة من اللي حصل و جريت لقيت الفرطة على الأرض الحمد لله و جريت ناحية المراية لكن يادي الداهية المراية لأنها كانت مش واقفة عدل وقعت اتكسرت !!
يعني خلاص كده أنا اتحبست في جسم امرأة و زوجة ليه للأبد فأنا قولت بصوت عالي و أنا بصرخ : لأاااااااااااااا !! فصحي مفزوع و جري عليا و حضنني و سألني : بلهفة مالك يا حبيبتي حصل إيه ؟
حسيت بحنية حضنك و قولت و أنا بعيط عياط ست مكلومة : المرايا اتكسرت خلاص كده ؟
فتغيرت نبرة صوته لشيء من الغضب و قالي : هي دي الحادثة اللي خلتك تصوتي و تصحيني من النوم مفزوع بالطريقة دي ده أنا كان قلبي هيقف ؟
فقلت و أنا بتلجلج : المراية.....اييييه دي أثرية .
فقالي : يا ستي فداكي هاخدك أجدعها تاجر أنتيكات إن شا ** أخدك لتجار الآثار نفسهم و أجيبلك أحلى مراية لأحلى نونة بس إنتي ما تعمليش في نفسك كده ، فلقيتني كرد فعل بابتسم لكلامه الرقيق ، و بالفعل أخدني و لفينا محلات و مزادات الأنتيكا و مالقتش المراية السحرية اللي هاترجعني و في الوقت ده قربت منه و حسيت أنه إنسان طيب و نبيل و طبعًا آخر الليل ما كنتش بقدر أقاوم سحره لحد ما تعبت في يوم و أخدني للدكتور و عرفت إني حامل اترعبت طبعًا في الأول من المفاجأة لكني لما قعدت أفكر مع نفسي لقيت إنه خلاص مفيش فايدة من المقاومة و المكابرة أنا خلاص بقيت واحدة ست و زوجة و أم و كفاية إن ** رقني بزوج رائع زيه .
كلام جميل وتخيلك رائع فعلا جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق لاجسام النساء
في يوم اشتريت مراية سحرية قديمة من مزاد أنتيكات و وقفت قدامها أمسحها بفرطة جاية معاها فلقيت نفسي اتحولت واحدة ست لابسة قميص نوم أبيض ظاهر من فتحته صدر أنثوي ضخم فاتخضيت و مسحتها بسرعة فرجعت راجل تاني زي ما بيحصل في التيك توك و بعدين طبعًا لأن الفضول قتل القط زي ما بيقولوا روحت مجرب تاني و مسحت المراية فاتقلبت واحدة ست لابسة قميص نوم زي ما حصل في الأول وقفت قدام المرايا أبص على الست الفاتنة الجامدة اللي قدامي و لعبت شوية في بزازي و أنا طبعًا حاطة في بالي إني عادي بمسحة سطح هرجع تاني فلما جيت أمسح المراية تاني عشان أرجع راجل لقيت واحد جاي من ورايا !!
و خطف الفرطة من إيدي و هم مبتسم و بيتقول : إيه يا حبيبتي هتقضيها مع المراية و تسيبيني ولا إيه ؟
أنا اتفزعت لما شوفته لأني ما أعرفش مين ده و اتفزعت أكتر لما خدت بالي إني في أوضة مختلفة بسرير و دولاب و دهانات مختلفة و بقليل من التركيز اكتشفت إن البيت كله مختلف عن بيتي ففهمت إن المراية نقلتني لبعد موازي و إني من الواضح في البعد ده أبقى واحدة ست و زوجة الراجل ده طيب أعمل إيه في الواقعة دي ؟ حاولت أشد منه الفرطة راح مراوغني و مقلبها بين ايديه فحاولت اتدلع عليه و قولتله : معلش يا حبيبي سيبني أكمل مسح المراية بس آخر مسحة ، فرفض بحزم و قالي : يلا قدامي يا قلبي ، و هو بتشاورلي على السرير يا مصيبتي !! و بعدين بدون سابق إنذار لقيته من ورايا بإيديه الرجوليتين بيضغط على حلماتي حاولت أقاوم أصرخ أطلع صوت رفض بس ما لقيتش جوايا أي صوت إرادة كأنه سلبها مني و بعدين في حركة بهلوانية لقيته شالني و حطني على السرير و طلع فوقي و أشبعني بوس و لحس و أحضان و تقفيش و أنا في متعة غريبة محسساني بالذنب لأني المفروض راجل و مش المفروض إني أتمتع كواحدة ست مع راجل زيي بس مش قادرة أقاوم و بعدين طبعًا هو حط عضوه في زهرتي الجميلة و لقيتني عمالة بتأوه زي أمهر ست في الجماع لحد ما أنهكتني النشوة و روحت في النوم .
تاني يوم قوم قمت من جنبه من السرير غضبانة من اللي حصل و جريت لقيت الفرطة على الأرض الحمد لله و جريت ناحية المراية لكن يادي الداهية المراية لأنها كانت مش واقفة عدل وقعت اتكسرت !!
يعني خلاص كده أنا اتحبست في جسم امرأة و زوجة ليه للأبد فأنا قولت بصوت عالي و أنا بصرخ : لأاااااااااااااا !! فصحي مفزوع و جري عليا و حضنني و سألني : بلهفة مالك يا حبيبتي حصل إيه ؟
حسيت بحنية حضنك و قولت و أنا بعيط عياط ست مكلومة : المرايا اتكسرت خلاص كده ؟
فتغيرت نبرة صوته لشيء من الغضب و قالي : هي دي الحادثة اللي خلتك تصوتي و تصحيني من النوم مفزوع بالطريقة دي ده أنا كان قلبي هيقف ؟
فقلت و أنا بتلجلج : المراية.....اييييه دي أثرية .
فقالي : يا ستي فداكي هاخدك أجدعها تاجر أنتيكات إن شا ** أخدك لتجار الآثار نفسهم و أجيبلك أحلى مراية لأحلى نونة بس إنتي ما تعمليش في نفسك كده ، فلقيتني كرد فعل بابتسم لكلامه الرقيق ، و بالفعل أخدني و لفينا محلات و مزادات الأنتيكا و مالقتش المراية السحرية اللي هاترجعني و في الوقت ده قربت منه و حسيت أنه إنسان طيب و نبيل و طبعًا آخر الليل ما كنتش بقدر أقاوم سحره لحد ما تعبت في يوم و أخدني للدكتور و عرفت إني حامل اترعبت طبعًا في الأول من المفاجأة لكني لما قعدت أفكر مع نفسي لقيت إنه خلاص مفيش فايدة من المقاومة و المكابرة أنا خلاص بقيت واحدة ست و زوجة و أم و كفاية إن ** رقني بزوج رائع زيه .
جميلة جدا حقيقى مختلفة الطريقة القصة
 
في يوم اشتريت مراية سحرية قديمة من مزاد أنتيكات و وقفت قدامها أمسحها بفرطة جاية معاها فلقيت نفسي اتحولت واحدة ست لابسة قميص نوم أبيض ظاهر من فتحته صدر أنثوي ضخم فاتخضيت و مسحتها بسرعة فرجعت راجل تاني زي ما بيحصل في التيك توك و بعدين طبعًا لأن الفضول قتل القط زي ما بيقولوا روحت مجرب تاني و مسحت المراية فاتقلبت واحدة ست لابسة قميص نوم زي ما حصل في الأول وقفت قدام المرايا أبص على الست الفاتنة الجامدة اللي قدامي و لعبت شوية في بزازي و أنا طبعًا حاطة في بالي إني عادي بمسحة سطح هرجع تاني فلما جيت أمسح المراية تاني عشان أرجع راجل لقيت واحد جاي من ورايا !!
و خطف الفرطة من إيدي و هم مبتسم و بيتقول : إيه يا حبيبتي هتقضيها مع المراية و تسيبيني ولا إيه ؟
أنا اتفزعت لما شوفته لأني ما أعرفش مين ده و اتفزعت أكتر لما خدت بالي إني في أوضة مختلفة بسرير و دولاب و دهانات مختلفة و بقليل من التركيز اكتشفت إن البيت كله مختلف عن بيتي ففهمت إن المراية نقلتني لبعد موازي و إني من الواضح في البعد ده أبقى واحدة ست و زوجة الراجل ده طيب أعمل إيه في الواقعة دي ؟ حاولت أشد منه الفرطة راح مراوغني و مقلبها بين ايديه فحاولت اتدلع عليه و قولتله : معلش يا حبيبي سيبني أكمل مسح المراية بس آخر مسحة ، فرفض بحزم و قالي : يلا قدامي يا قلبي ، و هو بتشاورلي على السرير يا مصيبتي !! و بعدين بدون سابق إنذار لقيته من ورايا بإيديه الرجوليتين بيضغط على حلماتي حاولت أقاوم أصرخ أطلع صوت رفض بس ما لقيتش جوايا أي صوت إرادة كأنه سلبها مني و بعدين في حركة بهلوانية لقيته شالني و حطني على السرير و طلع فوقي و أشبعني بوس و لحس و أحضان و تقفيش و أنا في متعة غريبة محسساني بالذنب لأني المفروض راجل و مش المفروض إني أتمتع كواحدة ست مع راجل زيي بس مش قادرة أقاوم و بعدين طبعًا هو حط عضوه في زهرتي الجميلة و لقيتني عمالة بتأوه زي أمهر ست في الجماع لحد ما أنهكتني النشوة و روحت في النوم .
تاني يوم قوم قمت من جنبه من السرير غضبانة من اللي حصل و جريت لقيت الفرطة على الأرض الحمد لله و جريت ناحية المراية لكن يادي الداهية المراية لأنها كانت مش واقفة عدل وقعت اتكسرت !!
يعني خلاص كده أنا اتحبست في جسم امرأة و زوجة ليه للأبد فأنا قولت بصوت عالي و أنا بصرخ : لأاااااااااااااا !! فصحي مفزوع و جري عليا و حضنني و سألني : بلهفة مالك يا حبيبتي حصل إيه ؟
حسيت بحنية حضنك و قولت و أنا بعيط عياط ست مكلومة : المرايا اتكسرت خلاص كده ؟
فتغيرت نبرة صوته لشيء من الغضب و قالي : هي دي الحادثة اللي خلتك تصوتي و تصحيني من النوم مفزوع بالطريقة دي ده أنا كان قلبي هيقف ؟
فقلت و أنا بتلجلج : المراية.....اييييه دي أثرية .
فقالي : يا ستي فداكي هاخدك أجدعها تاجر أنتيكات إن شا ** أخدك لتجار الآثار نفسهم و أجيبلك أحلى مراية لأحلى نونة بس إنتي ما تعمليش في نفسك كده ، فلقيتني كرد فعل بابتسم لكلامه الرقيق ، و بالفعل أخدني و لفينا محلات و مزادات الأنتيكا و مالقتش المراية السحرية اللي هاترجعني و في الوقت ده قربت منه و حسيت أنه إنسان طيب و نبيل و طبعًا آخر الليل ما كنتش بقدر أقاوم سحره لحد ما تعبت في يوم و أخدني للدكتور و عرفت إني حامل اترعبت طبعًا في الأول من المفاجأة لكني لما قعدت أفكر مع نفسي لقيت إنه خلاص مفيش فايدة من المقاومة و المكابرة أنا خلاص بقيت واحدة ست و زوجة و أم و كفاية إن ** رقني بزوج رائع زيه .
حلوه اوي 🥰
 
  • عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
في يوم اشتريت مراية سحرية قديمة من مزاد أنتيكات و وقفت قدامها أمسحها بفرطة جاية معاها فلقيت نفسي اتحولت واحدة ست لابسة قميص نوم أبيض ظاهر من فتحته صدر أنثوي ضخم فاتخضيت و مسحتها بسرعة فرجعت راجل تاني زي ما بيحصل في التيك توك و بعدين طبعًا لأن الفضول قتل القط زي ما بيقولوا روحت مجرب تاني و مسحت المراية فاتقلبت واحدة ست لابسة قميص نوم زي ما حصل في الأول وقفت قدام المرايا أبص على الست الفاتنة الجامدة اللي قدامي و لعبت شوية في بزازي و أنا طبعًا حاطة في بالي إني عادي بمسحة سطح هرجع تاني فلما جيت أمسح المراية تاني عشان أرجع راجل لقيت واحد جاي من ورايا !!
و خطف الفرطة من إيدي و هم مبتسم و بيتقول : إيه يا حبيبتي هتقضيها مع المراية و تسيبيني ولا إيه ؟
أنا اتفزعت لما شوفته لأني ما أعرفش مين ده و اتفزعت أكتر لما خدت بالي إني في أوضة مختلفة بسرير و دولاب و دهانات مختلفة و بقليل من التركيز اكتشفت إن البيت كله مختلف عن بيتي ففهمت إن المراية نقلتني لبعد موازي و إني من الواضح في البعد ده أبقى واحدة ست و زوجة الراجل ده طيب أعمل إيه في الواقعة دي ؟ حاولت أشد منه الفرطة راح مراوغني و مقلبها بين ايديه فحاولت اتدلع عليه و قولتله : معلش يا حبيبي سيبني أكمل مسح المراية بس آخر مسحة ، فرفض بحزم و قالي : يلا قدامي يا قلبي ، و هو بتشاورلي على السرير يا مصيبتي !! و بعدين بدون سابق إنذار لقيته من ورايا بإيديه الرجوليتين بيضغط على حلماتي حاولت أقاوم أصرخ أطلع صوت رفض بس ما لقيتش جوايا أي صوت إرادة كأنه سلبها مني و بعدين في حركة بهلوانية لقيته شالني و حطني على السرير و طلع فوقي و أشبعني بوس و لحس و أحضان و تقفيش و أنا في متعة غريبة محسساني بالذنب لأني المفروض راجل و مش المفروض إني أتمتع كواحدة ست مع راجل زيي بس مش قادرة أقاوم و بعدين طبعًا هو حط عضوه في زهرتي الجميلة و لقيتني عمالة بتأوه زي أمهر ست في الجماع لحد ما أنهكتني النشوة و روحت في النوم .
تاني يوم قوم قمت من جنبه من السرير غضبانة من اللي حصل و جريت لقيت الفرطة على الأرض الحمد لله و جريت ناحية المراية لكن يادي الداهية المراية لأنها كانت مش واقفة عدل وقعت اتكسرت !!
يعني خلاص كده أنا اتحبست في جسم امرأة و زوجة ليه للأبد فأنا قولت بصوت عالي و أنا بصرخ : لأاااااااااااااا !! فصحي مفزوع و جري عليا و حضنني و سألني : بلهفة مالك يا حبيبتي حصل إيه ؟
حسيت بحنية حضنك و قولت و أنا بعيط عياط ست مكلومة : المرايا اتكسرت خلاص كده ؟
فتغيرت نبرة صوته لشيء من الغضب و قالي : هي دي الحادثة اللي خلتك تصوتي و تصحيني من النوم مفزوع بالطريقة دي ده أنا كان قلبي هيقف ؟
فقلت و أنا بتلجلج : المراية.....اييييه دي أثرية .
فقالي : يا ستي فداكي هاخدك أجدعها تاجر أنتيكات إن شا ** أخدك لتجار الآثار نفسهم و أجيبلك أحلى مراية لأحلى نونة بس إنتي ما تعمليش في نفسك كده ، فلقيتني كرد فعل بابتسم لكلامه الرقيق ، و بالفعل أخدني و لفينا محلات و مزادات الأنتيكا و مالقتش المراية السحرية اللي هاترجعني و في الوقت ده قربت منه و حسيت أنه إنسان طيب و نبيل و طبعًا آخر الليل ما كنتش بقدر أقاوم سحره لحد ما تعبت في يوم و أخدني للدكتور و عرفت إني حامل اترعبت طبعًا في الأول من المفاجأة لكني لما قعدت أفكر مع نفسي لقيت إنه خلاص مفيش فايدة من المقاومة و المكابرة أنا خلاص بقيت واحدة ست و زوجة و أم و كفاية إن ** رقني بزوج رائع زيه .
حلوه وجديده
 
  • عجبني
التفاعلات: Lola2022

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%