NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية المتجول ـ حتي الجزء الثامن 22/7/2023

انا مبسوط برجوعك جدا و ألمنتدي فقد روحه بغيابك بجد يا مهاب اتمني ما تتاخرش علينا والباقي بتاع القصه

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
مشاهدة المرفق 321492

............... المتجول..............

اهلا بيكم من تاني واتمني القصه دي تعجبكم زي القصه الاولي ليا ف المنتدي #كافيه_المتعه...... بالنسبه لمشاهد السكس مش عارف لسه اي ظروفها معايا

انا كنت ناوي ابقي راوي للقصه مش اكتر بس مع الاحداث لاقيت نفسي بقيت الشخصيه نفسها ف تقبلوها بقي كدا ي شباب.... 🙂اما بالنسبه ل اسم القصه معرفش بقي مناسب ولا لأ بس دا اللي طلع ف دماغي بقي... 💥

بطل القصه شاب اسمه احمد عنده 27 سنه خريج كلية تجاره طبعه بيحب الهزار والضحك ومش شايل للدنيا هم كتير ولكن طبعه الصعيدي له تأثير بردو... زي اي شاب محتاج فلوس ع يعيش بطريقه كويسه ولكن مبيشتغلش بالشهاده بتاعته حاله من حال شباب كتير لكن احمد قرر انه يسيب اهله ف الصعيد وينزل القاهره يشوف اي شغل وميقعدش ف البيت ويستني الشغل...احمد فكر ف شغل كتير يقدر يكسب منه اي فلوس ع يصرف عل نفسه لحد ما استقر ف الاخر عل شغلانه متعبه شويه بس يقدر يعيش منها وميبقاش محتاج لحد
احمد كان معاه مبلغ صغير ف قرر يشتري شوية كماليات سيارات زي عطور و فوط تلميع و اي حاجه تخص الشكل والمنظر العام للسيارات وقرر يقف ف اشارات المرور ويبيع... هو عارف انها متعبه ومش بسهوله يكسب منها بس لقي ان دي اكتر شغلانه مناسبه له لانه كان ناوي يدور عل شغل بشهادته ف نفس وقت شغله ف اشارات المرور اللي هيقف فيها لانه مش محدد مكان معين

بدأ احمد يشتري الكماليات ويجهز مكان مناسب له ع يفرش حاجته فيه عند اشارة مرور ف منطقه زحمه وفيها عربيات كتير بتقف وفعلا بدأ يعرض الحاجات اللي معاه عل كل عربيه تقف منهم اللي ميبصش له اصلا ومنهم اللي يرفض وكان ف ناس بتشتري منه

استمر احمد عل الحال دا لمدة شهر كل يوم ف اشارة مرور مختلفه واتعرف عل ضباط المرور اللي بتبقي عند الاشارات وكانت علاقته بيهم كويسه خصوصا لما هما عرفوا انه متعلم بس مش لاقي شغل بشهادته فقرر يشتغل اي حاجه لحد ما يلاقي شغل مناسب اكتر ودا خلاهم يستجدعوه وغير كدا اسلوبه ف الكلام كويس ودماغه شغاله وذكي جدا....

استقر احمد عل 3 اشارات مرور بقي يقف فيهم ويعرض الحاجه اللي معاه والدنيا بدأت تبقي كويسه معاه لما بدأ يتكلم مع صحاب العربيات اللي بيبيع ليهم بأسلوب فيه خفة ددمم و كوميديا كان بيجبر اللي قدامه انه يشتري منه اي حاجه بسبب طريقته الظريفه وكلامه المنسق الحلو

ف الشهر دا كان احمد عمل علاقات كويسه مع اشخاص بتعدي عليه كل يوم بحكم شغلها وان دا طريقهم للشغل... كانوا كل ما يلاقوه يقفوا يهزروا معاه ويضحكوا حتي لو مش هيشتروا منه حاجه.... كان احمد كل ما يلاقي اعلان لشغل ف مجله او جريده كان يخلي امين الشرطه واخد باله من البضاعه بتاعته ويروح هو يقدم ف الشغل ويشوف لو محتاجين حد واستمر الحال دا لمده شهرين لحد ما لقي اعلان ف جريده طالبه مجموعة شباب وبنات خريجين تجاره لشركة (ادويه) بس كبيره جدا

اتفق احمد مع امين الشرطه انه عنده ميعاد انترفيو ف شركه كبيره وانه يقف مكانه لحد ما يرجع

وصل احمد للشركه ودخل خد ورقه ملي فيها بياناته ومستني يدخل للشخص اللي بيعمل المقابله وبعد شوية وقت بدأ الشباب والبنات يدخلوا للشخص اللي بيقابل الناس وبعد شويه دخل هو يعمل مقابله مع الشخص دا لكنه اتفاجأ بشخص كان دايما يقف معاه ف اشارة المرور يهزروا مع بعض وكان بيشتري منه

احمد/ مش معقوول.... استاذ ابراهيم..!!
ابراهيم/ اي دا.. احمد..!! بتعمل اي هنا!؟
احمد/ انا جاي اعمل انترفيو للشغل اللي ف الاعلان
ابراهيم/ ايون ي احمد بس احنا طالبين مؤهل عالي
احمد/ ايون عارف ي فندم... انا معايا بكالريوس تجاره و واخد كل الكورسات اللي ليها علاقه بالمحاسبه وكمان معايا لغه انجليزي.. اتفضل ال Cv بتاعي

مسك ابراهيم ال Cv بتاع احمد وبقي يبص ق الورق ويرجع يبص ل احمد جامد باستغراب

احمد/ خير ي فندم بتبصلي لي كدا
ابراهيم/ انت ازاي كدا.... معاك كل الشهادات دي و واقف تبيع ف اشارات المرور لي
احمد/ لو كنت لاقيت شغل بالشهادات دي كلها مكنتش وقفت ابيع ي استاذ ابراهيم ومع ذلك انا مش ندمان اني ببيع ف اشارات المرور اهو رزق بردو
ابراهيم/ اتفضل ي احمد. ورقك اهوو... مش هكمل معاك المقابله دي
احمد/ تمام... بس انا كدا اتقبلت ولا اترفضت.!؟
ابراهيم/ انا لو رفضت واحد. زيك ي احمد ابقي انسان غبي وعمري ما هتقدم خطوه لقدام.. انت معانا ي احمد بس رجاءآ متجيبش سيره لأي حد نهائي لحد ما اتفق عل الناس كلها ووقتها هتصل بيكم كلكم..
احمد/ بجد ي فندم... مش عارف اقول لحضرتك اي شكرا جدا شكرا لحضرتك
ابراهيم/ اتفضل انت ي احمد وانا هكلمك ف ميعاد استلام الشغل بس خليك جاهز دايما
احمد/ تمام ي فندم.. بعد اذنك

خرج احمد من عند ابراهيم وهو فرحان جدا بقاله شهرين بيلف عل شغل واخيرآ لقي شغل كويس ف شركه كبيره مكنش يحلم حتي يدخلها وباين عليها فتحة خير له

رجع احمد تاني لمكانه عند اشارة المرور فرحان جدا ومبسووط... شافه امين الشرطه مبسوط فسأله

عم محمد/ خييير ي حماده راجع مبسوط وفرحان
احمد/ انا هطير من الفرحه ي عم محمد.... انت فاكر الاستاذ ابراهيم اللي بيقف يهزر معانا هنا وكان بيشتري مني كماليات لعربيته باستمرار
عم محمد/ ايون فاكرو دا شخص محترم جدا
احمد/ اهو دا بقي اللي كان بيعمل معايا المقابله عشان الشغل وطلع كمان صاحب الشركه اللي كنت بقدم فيها...
عم محمد/ معقول الكلام دا ي احمد... هو باين عليه غني وابن ناس بس دي صدفه غريبه.
احمد/ دا نصيب ي عم محمد
عم محمد/ فعلا ي ابني دا نصيب واللي خلقك مبينساش حد محتاج.... طيب استلمت الشغل ولا لسه؟
احمد/ لا لسه ي عم محمد... لما شافني مكنش متوقع اني متعلم ومعايا كورسات ف مجال الشغل ولما شاف الورق قالي اني معاه ف الشغل بس مقولش لحد واستني لحد ما يكمل العدد اللي الشركه عايزاه وهيكلمنا كلنا مره واحده... الكلام دا سر بينا ي عم محمد
عم محمد/ الف مبروك ي ابني ومتقلقش السر مش هيطلع لأي مخلوق نهائي
احمد/ تسلم ي حاج وشكرا انك خدت بالك من الفرشه
عم محمد/ عيب ي ولد تقول كدا انت زي ابني ومتعرفش انا فرحتلك قد اي بالشغل الجديد
احمد/ وانت قيمتك كبيره عندي ي عم محمد بجد

رجع تاني احمد للفرشه بتاعته وهو مبسوط و دا باين عل وشه طول ما هو بيتعامل مع الناس بيضحك ويهزر فوق الطبيعي بتاعه واستمر الحال دا لمدة اسبوع لحد ما جاله مكالمه من استاذ ابراهيم صاحب الشركه

ابراهيم/ ازيك ي احمد اخبارك اي
احمد/ كله تمام وبخير ي ريس.. اخبار حضرتك اي
ابراهيم/ انا بخير... اعمل حسابك بكره الساعه 8 الصبح نكون موجود ف الشركه ع تستلم شغلك
احمد/ من عنيا ي فندم بكره قبل الميعاد هكون موجود
ابراهيم/ بالتوفيق ي احمد
احمد/ شكرا لحضرتك... مع السلامه

قفل احمد مع ابراهيم و وقتها كان واقف عل الفرشه بتاعته وجمبه عم محمد سامع المكالمه... فضل احمد لحد الساعه 6 المغرب عل الفرشه وبعد كدا شال الفرشه وراح بيته ع يجهز حاجته ولبسه اللي هيروح به اول يوم شغل لازم يكون منظر كويس... خلص كل حاجه ومظبط نفسه ودخل ينام وظبط المنبه عل الساعه 6 ونص ع يصحي ويجهز براحته

صحي احمد عل صوت المنبه الساعه 6 ونص قام خد شاور ولبس هدومه و حط بريفيوم كلاسيك كانت الساعه بقت 7 ونص واحمد جاهز تمامآ... نزل احمد ركب تاكسي ع يضمن انه يوصل بسرعه وميتأخرش اول يوم وعدي من قدام اشارة المرور اللي بيقف فيها وشاور ل عم محمد صبح عليه وكمل طريقه لحد الشركه كانت الساعه 8 الا ربع بالظبط... دخل الشركه فضل يلف فيها شويه وبعد كدا راح للمكان اللي كان بيعمل فيه مقابله شخصيه لقي حوالي 3 شباب و 4 بنات قاعدين هناك مستنيين حد... دخل عل شاب منهم وسأله

احمد/ صباح الفل ي صاحبي... هو دا المكان اللي بيتجمع فيه المحاسبين اللي شغالين جديد!؟
الشخص/ ايون هنا.... انت متعين جديد!؟
احمد/ ايون لسه اول يوم... اسمي احمد
الشخص/ اهلا بيك... انا انور لسه جديد بردو
احمد/ اهلا بيك... خريج سنة كام ي انور
انور/ لسه خريج السنادي.... وانت؟
احمد/ لسه السنادي واشتغلت هنا.!؟ انا خريج 2017 وبدور من وقت ما اتخرجت ولسه اول شغل ليا..
انور/ انت ف بلد الوسايط ي احمد... اصل صاحب الشركه يبقي صاحب خالي وهو اللي عيني هنا.... انت مين واسطتك بقي
احمد/ عشان كدا اتعينت بسرعه.... لا انا مش معايا واسطه... هي جات معايا كدا بالتساهيل
انور/ لينا نصيب نشتغل مع بعض...
احمد/ اتشرفت بيك ي عم انور

فضل احمد يتكلم مع انور شويه لحد ما جالهم بنت ف حدود 30 سنه

البنت/ ازيكم.... الف مبروك ليكم عل الشغل الجديد وبالتوفيق للجميع... ياريت تيجوا ورايا كلكم
كلهم/ شكرا جدا.... هنروح فين؟
البنت/ استاذ ابراهيم عايز يقعد معاكم قبل الشغل
انور/ طيب مين حضرتك؟
البنت/ اسمي نورهان سكرتيرة استاذ ابراهيم
احمد/ طيب هو المفروض هنروحله فين مش دا المكتب بتاعه اللي احنا كنا فيه يوم المقابله
نورهان/ لا دا مش المكتب الرئيسي.. تعالوا معايا

مشينا ورا نورهان طلعنا للدور الرابع واحنا كنا ف الثالث لحد ما وصلنا لمكتب فخم فششخ و نورهان خبطت عل الباب ودخلت واحنا معاها وراحت هي وقفت جمب المكتب بتاع استاذ ابراهيم واحنا قعدنا عل ترابيزة اجتماع كبيره وبعد شويه جات مع استاذ ابراهيم قعد عل الكرسي اللي عل راس الترابيزه وبدأ يتكلم

ابراهيم/ اهلا بيكم كلكم ف الشركه واتمني اشوف مجهود كويس منكم لان اللي هحس انه مش شغال للاسف مش هيبقي له مكان معانا... انتو عارفين ف ناس كتير بره محتاجه ربع فرصه زي بتاعتكم دي ويبقي قاعد مكان اي حد فيكم... ع كدا عايز كل شخص فيكم يطلع كل اللي عنده.... انتو هتبقوا تحت التمرين لمده شهر وبعد الشهر دا هقيم كل واحد فيكم وبناء عل التقييم دا منكم ناس هتمسك اماكن غير مجال الدراسه لان عندي عجز ف اماكن غير المحاسبين.. اي حد عنده استفسار يتفضل يسأل
انور/ المفروض حضرتك اننا كلنا محاسبين يعني معتقدش ان حد هيسد ف مجال شغل غير المحاسبه
ابراهيم/ كلامك صح بس مش كله... صحيح كلكم دارسين تجاره وحسابات بس دا تعليم دراسه... فين بقي تعليم الدنيا..!؟ هنا ف الشركه لازم يكون لسانك حلو مع دماغك ع تقدر تتأقلم مع كل اللي حواليك وكمان لان ف عملاء بتيجي من بره هتتعامل معاهم ازاي لو لسانك واسلوبك وحش
بنت/ حضرتك بتتكلم صح ي استاذ ابراهيم بس احنا لي نتعامل من العملاء طالما احنا محاسبين يعني شغلنا ثابت ملوش علاقه بالعملاء يعني اقصد مكتب وحسابات ومراجعه
ابراهيم/ انتي اسمك اي ي انسه؟
بنت/ نيره اشرف الهواري
ابراهيم/ امممم انتي بنت اشرف الهواري.... بصي ي نيره هنا ف الشركه المحاسب هو اساس كل حاجه يعني هتبقي مسئوله عن حسابات ومراجعات وكمان عقدات الشركات اللي حابه تتعامل معانا يعني لسانك يقدر يخلي الشركه تاخد عقد جديد او يخليها تخسر عقد مهم جدا
احمد/ بعد اذن حضرتك... بس دا شغل علاقات عامه يعني المفروض ف شخص مخصوص للتعامل مع العقود والشركات اللي محتاجه خدماتنا
ابراهيم/ نظرتي فيك ف محلها ي احمد.... بص ي احمد فعلا المفروض ف شخص مخصص للعلاقات العامه بس احنا عندنا عجز حاليا ف المكان دا وبناء عليه هختار منكم شخص يبقي مسئول علاقات عامه وكمان ف شخص منكم هيبقي مسئول HR ويعمل مقابلات مع اي دفعه جديده... انا عينتكم 8 اشخاص لاني هختار منكم كذا شخص لاماكن بره الحسابات.... وانت قولت كلمه حلوه جدا... قولت خدماتنا مقولتش خدمات الشركه... يعني انت اعتبرت نفسك واحد من الشركه من اول يوم ليك ودا اللي انا عايز الكل يعمله لان لو مش كلنا واحد ونخاف عل الشركه يبقي مش هنتقدم خطوه واحده قدام....اي حد عنده اسأله تانيه؟؟
كلهم/ تمام ي فندم كدا

ابراهيم/ نورهان.. تاخديهم لاستاذ مدحت وتعرفيه انهم تحت التمرين لمدة شهر وبعدها انا هقرر
نورهان/ تمام ي فندم.. اتفضلوا معايا

مشينا مع نورهان وصلنا عند استاذ مدحت وهو راجل ف سن 45 تقريبا بس تحسه قافل كدا ومبيضحكش خالص

مدحت/ اهلا بيكم ي شباب اتمني تتأقلموا مع الشغل بسرعه وتطلعوا كل اللي عندكم ع تقدروا تستمروا معانا.... دلوقت ف شوية اوراق محتاجه مراجعه سريعه كدا كل واحد فيكم هياخد كشف حساب لشركه معينه من اللي بنتعامل معاهم ولو حد لقي غلطه او اي حاجه يعرفني

وزع علينا كل واحد ملف مكتوب عليه اسم شركه من اللي بنورد ليها ادويه

نسيت اوضح ان الشركه دي عباره عن منفذ توزيع ادويه لشركات تانيه يعني هي متعاقده مع شركات من بره تصدر لينا الادويه واحنا بنتعامل مع شركات جوا مصر بتاخد الادويه توزعها هي وطبعا ف منافسين ف السوق يعني شركات بتعمل نفس شغلنا دا بس مش متوسعه زي الشركه اللي انا فيها كدا

كل واحد من ال 8 الجدد اخد ملف يراجعه ويشوف حساباته مظبوطه او لا.... كل اللي مع احمد طلع الملفات اللي معاهم مظبوطه الا هو... طلع ف لخبطه ف اخر شهر للشركه اللي هو معاه الملف بتاعها والغلطه اللي موجوده دي عامله فرق 2 مليون جنيه خساره للشركه بتاعته.... أخد احمد الملف اللي معاه وطلع عل مدحت بلغه بالغلطه الموجوده ف اخر شهر

احمد/ استاذ مدحت... ف غلطه عندي ف الملف بس مش متكرره وموجوده ف اخر شهر بس
مدحت/ ازاي يعني... وريني الملف كدا.....
احمد/ اتفضل ي فندم

مسك مدحت الملف وراجعه تاني وطلع فعلا ف غلطه

مدحت/ مين المسؤول عن التوريد للشركه دي
احمد/ اللي ماضي تحت خانة الشركه هنا شخص اسمه مروان يبقي هو المسؤل
مدحت/ يعني مروان بيسرق من ورا الشركه
احمد/ ممكن متكونش سرقه... ممكن يكون غلطه مش مقصوده خصوصا ان الغلطه ف الشهر اللي فات بس ومش موجوده ف الشهور اللي قبل كدا
مدحت/ كلامك صح ي احمد بس الموضوع دا لازم يتعرض عل استاذ ابراهيم هو اللي يقرر
احمد/ تمام حضرتك... بس ممكن اقول حاجه
مدحت/ من غير استأذان قول عل طول
احمد/ تمام... لو استاذ ابراهيم قرر انها سرقه خليه ميبينش الموضوع ل مروان دا.... وطول الفتره اللي جايه يبقي مروان تحت المراقبه ولو الغلطه اتكررت يبقي عن قصد وانه فعلا بيسرق ووقتها تقدر تاخد منه القديم والجديد وتقدر تحبسه كمان لكن لو قاله دلوقت ممكن يقول انها غلطه مش مقصوده ويعتذر عنها بس متضمنش ممكن يعمل اي بعد كدا
مدحت/ دماغك شغاله ي احمد ع كدا استاذ ابراهيم موصيني عليك انت بالاخص وقال انك شاب عصامي وذكي والشركه هتستفاد منك
احمد/ تسلم ي فندم... مطلوب مني حاجه تانيه؟
مدحت/ لحد الان لا... بس خليك شويه لحد ما ادخل ل استاذ ابراهيم واشوف هيقرر اي
احمد/ تمام حضرتك.. هستني ف كافيه الشركه
مدحت/ طب سيب رقم فونك هنا قبل ما تمشي

كتبت رقم فوني عل ورقه وسيبتها عل مكتبه ونزلت الكافيه طلبت قهوه وقعدت عل ترابيزه لوحدي اشربها لاقيت باقي الناس الجديده اللي معايا قاعدين عل ترابيزه بيتكلموا ويهزروا

انور/ اي ي عم احمد قاعد لوحدك ليه.. تعالي اقعد معانا ي عم اهو تتعرف عل الناس
احمد/ اسف مختش بالي انكم قاعدين هنا

روحت قعدت معاهم وبدأت اتعرف عليهم واحد واحد....

تعريف الشخصيات اللي معايا

انور
شاب روش شويه بيحب الضحك والهزار كتير واجتماعي لدرجة كبيره عنده 22 سنه

محيي
ابوه يبقي صاحب استاذ ابراهيم وهو شاب هادي شويه مبيتكلمش كتير وعنده 22 سنه بردو

خالد
تنك فششخ ومغرور ومحدش بيعجبه وعنده 23 سنه

نيره
شخصيه مرحه جدا بتتكلم مع اي حد ف اي حاجه عندها 24 سنه...طولها حوالي 155 وجسمها جامد جدا مهتمه بنفسها ولبسها ضيق سيكا بناطيل وبضيهات وعليها بزاز يتتنطط طول ما هي ماشيه وطيز متوسطه بس طريه وباباها صاحب استاذ ابراهيم

روان
بنت اخت استاذ ابراهيم مدلعه جدا وهي اصلا بسكوته ف نفسها خالص عندها 22 سنه لبسها ضيق بردو وتيشرتات نص كم وبناطيل لازقهعل جسمها طولها حوالي 160 جسمها فرنساوي بس بزازها كبيره سيكا وطيزها صغيره... بتحب تهزر بس مش كتير

رحمه
حتة عود كيرفي عندها 27 سنه نفس دفعتي طولها 158 تقريبا و بزازها كبيره وملبن بطيز كبيره بتترج ودي كانت شغاله ف شركه قبل دي بس لما عرفت باعلان الشغل قدمت لان الشركه دي احسن بكتير ف المكانه والفلوس طبعا... هي اساسا من اسكندريه بس قاعده ف القاهره بسبب الدراسه وكملت عشان الشغل وبتسافر لاهلها اجازات كل فتره ودي اللي عجبت احمد نييك فيهم وطبعها بتنكش ف اي حد وتهزر مع الكل

تغريد
كسسسم تناكة الدنيا اتجمعت فيها قاعده حطه رجل عل رجل وبتتكلم من مناخيرها عندها 23 سنه جسمها مليان سيكا بس بزاز قد البطيخ وطيز شغاله يعني وتبقي بنت استاذ مدحت 🙂 ع كدا شايفه نفسها

احمد/ اهلا بيكم ي بشوات.. انا احمد 27 سنه و دا اول شغل ليا ف شركه... انا من الصعيد بس عايش هنا لوحدي بدور عل شغل بس عندي شغل صغير كدا بصرف منه
رحمه/ شغل اي ي احمد...
احمد/ عامل مكان كدا جمب اشارة مرور ببيع كماليات سيارات والحاجات دي يعني بس يعني اهو ماشي الحال
خالد/ بياع ف اشاراة مرور يعني
احمد/ ايون بالظبط كدا اهو احسن ما اقعد جمب بابي يصرف عليا و وقت ما يزعل مني يبقي مليش اي لازمه
رحمه/ عل فكره انت شاب محترم واللي يفكر ف شغل زي دا وكمان ميتكسفش يقول انه بيبيع ف الشارع يبقي راجل ويستاهل الناس كلها تحترمه
تغريد/ بس ازاي اتقبلت ف الشركه هنا..!؟
احمد/ اهو رزقي بقي ونصيب
خالد/ بس الشركه هنا لازم خبره وكورسات ومظنش انك عندك خبره او حتي كورس واحد
احمد/ عل اساس انك فاشخ الشركه بخبرتك اووي.... ثم بقي انا معايا كورسات انت نفسك متعرفش تاخدها وكمان انا الثاني عل دفعتي 4 سنين بالنسبه للخبره دي ف تحطها ف شنطتك ... ف الاخر انا وانت ف نفس الشركه والراجل اللي يعدي التاني ف الشغل وبعد كدا لو اتكلمت معايا متتكلمش من مناخيرك كدا ع مكسرش وشك انت لسه متعرفنيش واحسنلك متعرفنيش ع هتندم... بعد اذنكم..

قومت من عل الترابيزه بتاعتهم رجعت تاني قعدت لوحدي... لاقيت انور و رحمه جايين عل

انور/ اي ي عم احمد مالك اتعصبت كدا لي
احمد/ انت مش شايف الواد دا بيتكلم ازاي.. كويس اني مقومتش كسرت دماغه بطريقته دي
رحمه/ طيب اهدي بس رووق.... سيبك منه دا عيل ملزق وانا اصلا محبتوش من اول ما شوفته
احمد/ اسف ي جماعه بوظت القعده بس انا كدا اللي مبحبوش بقوله ف وشه وكسمه عادي ولا يفرق معايا
انور/ طيب استني هجيب حاجتي واجي اقعد معاك
احمد/ لا لا خليك معاهم ع ميزعلوش منك
انور/ اللي يزعل يزعل ي عم... انت اول حد عرفته فيهم وبعدين مش عايزنا نبقي صحاب ولا اي
احمد/ مقولتش كدا ي انور... خلاص ي عم تعالي
رحمه/ وانا كمان هقعد معاكم هنا

قام انور ورحمه جابوا حاجتهم وقعدوا معايا وبعد شويه لاقيتهم كلهم جايين عليا

احمد/ قول للواد دا ميجيش هنا ع مضربوش لاني مش طايق اشوفه ولا اسمع صوت اهله
انور/ استني بس متغلطش نفسك سيبه يقعد ولو اتكلم انا االي هطرده
احمد/ لما اشوف اخرتها ي انوور... انا لما بكرهه حد مبحبش اتعامل معاه نهائي... الواد انا كرهته هو والبنت التنكه اللي اسمها تغريد دي
رحمه/ اسكت بقي ي احمد خليهم يقعدوا ونشووف

قعدوا معانا عل الترابيزه وانا مبضووون

خالد/ متزعلش ي احمد انا مش قصدي حاجه من كلامي ومش عارف انت اتعصبت عليا لي كدا
احمد/ ابقي خد بالك من كلامك معايا ع اللي حصل ميتكررش تاني بس وقتها هيبقي رد فعلي غبي
روان/ خلاص بقي ي جماعه حصل خير
نيره/ عل فكره بقي انا ساكته من الصبح وسيباكم تتخانقوا ومش عايزه اقوم اضربكم ههههه
انور/ اتنيلي اقعدي وانتي مش باينه من الارض كدا
نيره/ حوش حوش النخله اللي بتتكلم
احمد/ خلاص ي عالم ي صداع اسكتوا

قعدوا شويه يتكلموا واحمد ساكت نوعا ما لحد م لقي فونه بيرن رقم غريب

احمد/ الو.... مين حضرتك؟
المتصل/ ايون ي احمد انا مدحت
احمد/ اهلا استاذ مدحت.. اتفضل ي فندم
مدحت/ تعالي لي عل المكتب دلوقت
انا/ تمام.. حالا اكون عند حضرتك... سلام

قفل احمد مع مدحت وطبعا الكل مستغرب لي رن عل احمد بس..

احمد/ معلش ي شباب هستأذن شوية بس اشوف استاذ مدحت وجاي عل طول

مشيت من الكافيه روحت لمدحت المكتب

مدحت/ تعالي ي احمد اقعد.... انا قولت ل استاذ ابراهيم عل الموضوع كله وكمان عل اقتراحك وهو وافق عل الاقتراح وكمان بلغ ان انت اللي تبقي مسؤل عن الملف بتاع الشركه دي طول الشهر ولو ف اي حاجه مش طبيعيه تعرفني او تعرف استاذ ابراهيم
احمد/ تمام ي فندم هبقي اعرف حضرتك وانت تتصرف مع استاذ ابراهيم بقي بطريقتك
مدحت/ مفيش اي مشكله... عل فكره هو كان متوقع انك هتلاقي حاجه وكمان لما عرف ان فكرة اننا نراقبه بتاعتك وافق عليها ع طول
احمد/ هو دا الصح ي فندم ع منخليهوش يحس بحاجه ولو بيسرق هيعمل احتياطاته ومش هنعرف نمسكه ونبان اننا ظلمناه وانها غلطه شغل طبيعيه
مدحت/ صحيح ي احمد انت تعرف استاذ ابراهيم منين
احمد/ انا معرفوش غير لما جيت هنا اعمل مقابله وهو تقريبا عجبته دماغي زي ما فهمت منه
مدحت/ بقولك اي ي احمد... انا بحب الصراحه
احمد/ هكذب لي عل حضرتك بس
مدحت/ مقولتش بتكذب... بس بتحاول تنفذ اتفاقك مع استاذ ابراهيم... بص ي احمد انا و ابراهيم صحاب من قبل الشغل وهو بيقولي عل كل حاجه... يعني انا اعرف عنك كل حاجه وعارف انك بتقف ف اشارة مرور ودي مش حاجه عيب ولا حرام بالعكس انا لما عرفت انك كدا وافقت عل تعيينك وانت اول شخص في اللي اتعينوا واخد الموافقه بتاعتي انا وابراهيم حتي قبل تغريد بنتي
احمد/ طيب لي حضرتك بتسألني وانت عارف اني مش هقول حاجه عن الموضوع دا خالص
مدحت/ تقدر تقول بتأكد انك مش هتطلع اي سر
احمد/عموما دي حاجه تزعلني مش تبسطني لان كدا ف حاجه زي قلة ثقه من بدايتها ودا مش حلو
مدحت/ مش عايزك تفهمها من الاتجاه دا
احمد/ هي غالبا متتفهمش غير كدا ي استاذ مدحت.

نهاية الجزء الاول...... مستني رأيكم ف الكومنتات ع اعرف اكملها ولا لأ.... انچوووي 💥

الجزء الثاني

احمد/عموما دي حاجه تزعلني مش تبسطني لان كدا ف حاجه زي قلة ثقه من بدايتها ودا مش حلو
مدحت/ مش عايزك تفهمها من الاتجاه دا
احمد/ هي غالبا متتفهمش غير كدا ي استاذ مدحت.
مدحت/ لا تتفهم اني بطمن عل الناس اللي شغاله معايا وان السر بينا مبيطلعش
احمد/ من الناحيه دي اطمن ي فندم السر معايا بيموت
مدحت/ اطمنت خلاص ي احمد... تقدر تمشي ولو قابلت الشباب اللي معاك خليهم يمشوا بس ابعتلي تغريد
احمد/ تمام... بعد اذن حضرتك

خرج احمد من مكتب مدحت وقابل الشباب قالهم يمشوا وقال لتغريد تكلم استاذ مدحت

انور/ امال اي ي عم احمد من اولها كدا تليفونات وجو عالي... هنيالك ي عم
احمد/ مالك ي انور اي الكلام المتناك دا.. هكون بعرص يعني تقصد كدا..!؟
انور/ لا لا مش كدا ي احمد.. انا قصدي انك داخل حامي عل الشغل ع طول كدا واحنا لسه ف فتره تدريب
احمد/ شكلك نسيت ان اللي هيقصر ف الشهر دا مش هيستمر هنا ف الشركه وانا مش ناوي امشي من هنا.. انا ما صدقت لاقيت شركه زي دي
انور/ طب متزعلش مني ي عم مش قصدي الكلام اللي انت فهمته دا خالص... انا لو شايفك كدا مكنتش هصاحبك
احمد/ مش زعلان ي عم خلاص بس اختار كلامك ي احمد خصوصا لو احنا قدام جدا لكن لو لوحدنا ف اشطا
انور/ طيب يلا نرجع نقف مع الباقي بدل ما يشكوا
احمد/ تمام يلا

رجعنا وقفنا مع الباقي وكانوا بيتفقوا عل خروجه

انور/ اي ي شباب اتفقتوا تخرجوا فين
رحمه/ بصوا اتفقوا انتو انا معاكوا ف اي مكان
نيره/ اي رأيكم نخرج نتعشي كلنا ف مطعم
انور/ اي ي احمد رايك اي
احمد/ رأيي ف اي ي عم انا مش فاهم ف اي اصلا
روان/ عايزين نخرج نسهر بره كلنا مع بعضنا
احمد/ براحتكم بس انا مبحبش الخروج بحب البيت
انور/ لا بقولك اي انسي بقي البيت خالص كلنا هنسهر مع بعض فوووك شويه ي عم احمد مش هيبقي الصبح شغل ودعك وبليل بيت وخنقه عايزين نفرفش
روان/ انا متفقه مع انور فشششخ
نيره/ ايون بيتكلم صح جدا.. لازم نخرج كل يوم
احمد/ تمام.. هخرج معاكم بس مش كل يوم لان عندي شغل تاني بليل ومش عايز اقصر فيه
رحمه/ شغل اي دا ي عم.. انت لحقت تشوف شغل
احمد/ ي بنتي الفرشه اللي انا عاملها ببيع فيها
انور/ انت ناوي تفضل شغال عليه بردو.!؟
احمد/ اي المشكله ي انور ولا عشان بقيت ف شركه اقوم اسيب اساس وجودي هنا
انور/ مش قصدي كدا بس انتي هتبقي مسحول شغل ف الشركه وترجع تشتغل كمان عل الفرشه مش هتقدر تقاوم
احمد/ لو حسيت اني مش هقدر هتصررف وقتها
انوور/ المهم الكل يجهز عل 8 بليل مش عايزين نتأخر ع ناخد راحتنا وتبقي خروجه رايقه
كلهم/ اشطاا...
احمد/ طيب اسيبكم انا بقي ونتقابل بليل
رحمه/ استني هوصلك معايا ي احمد
احمد/ لا لا مش مهم انا بحب اتمشي البيت قريب
انور/ صحيح انت ساكن فين ي احمد
احمد/ منطقه شعبيه قريبه من الشركه بس مش كتير
انور/ ايوون فين يعني..؟
احمد/ مش لازم تستفسر ي انور .... المهم خد رقمي ع تبقي ترن عليا تعرفني هتروحوا فين بالظبط
رحمه/ خلاص ي انور سيبه براحته.. حد ييجي اوصله معايا بس يكون من طريقي هههه
روان/ انتي ساكنه فين اصلا
رحمه/ انا قاعده ف اكتوبر ف لو حد من طريقي اشطا
نيره/ انا كمان ف اكتوبر وصليني معاكي لحد ما عربيتي تتصلح واجيبها
رحمه/ تمام.. طب يلا نمشي ولا اي
احمد/ تمام ي شباب هطير انا بقي

مشينا كلنا وكل واحد فيهم ركب عربيته ورحمه اخدت نيره معاها وانا اتمشيت شويه قدامهم لحد ما مشيوا وبعدين ركبت اتوبيس لحد البيت... دخلت البيت الساعه 4 العصر خدت شاور وعملت اكل سريع وطلعت فووني

انا/ الوو ايون ي امي عامله اي..!؟
امي/ بخير ي حبيبي انت عامل اي والشغل حلو ولا لا
انا/ كله تمام ي حاجه والشركه حلوه جدا والناس هناك كويسه ف التعامل وخصوصا صاحب الشركه راجل محترم جدا و واخد باله مني جامد
امي/ بالتوفيق ي حبيبي دايما
انا/ الحاج اخباره اي دلوقت.. هو فين
امي/ بخير ي حبيبي... نايم شويه انت عارف بيصحي بدري ورجع من شويه نام
انا/ سلميلي عليه... الصايع عامل اي ف الدراسه
امي/ كويس هو غلباوي بس انت عارف اخوك
انا/ تمام ي حاجه... عايزه حاجه..!؟
امي/ اتصل بيا كل يوم ي احمد طمني عليك
انا/ حاضر ي امي... مع السلامه ي غاليه
امي/مع السلامه ي حبيبي

قفلت مع امي وقولت انام شويه لحد ما انور يرن عليا

عند رحمه ونيره ف العربيه

نيره/ بقولك ي رحمه... مش شايفه ان احمد غريب شويه عن الطبيعي!؟
رحمه/غريب ازاي يعني بالعكس شيفاه طبيعي جدا
نيره/ ي رحمه هو كشخص فهو كويس ومحترم بس دا واحد اتعين ف شركه كبيره ويفكر انه يفضل يبيع بردو يعني تفكيره غريب وكمان بيتعصب بسرعه وانا بصراحه مبحبش النوعيه دي من الرجاله
رحمه/ طالما مش بتحبي النوعيه دي متتعامليش معاه وخلاص وكل واحد فيكم يبقي ف حاله
نيره/ انا غلطانه اني بدردش معاكي اصلا
رحمه/ ي بنتي ما انا بدردش معاكي وبقولك عل حل...
نيره/ طب انتي رأيك اي ف الشباب اللي معانا
رحمه/ بصي انا بشتغل من فتره كبيره واتعاملت مع كل الاشكال تقريبا
نيره/ ايون يعني رأيك اي ف احمد ومحيي وخالد
رحمه/ محيي دا ف حاله خالص ومبيتكلمش اصلا بس باين عليه شخص كويس اما بقي خالد دا فشخص بضان اوي وشايف نفسه عل الفاضي وانا فرحت فشخ لما احمد هزأه ومسح بكرامته الارض اما بقي احمد دا نوعي المفضل شخص كدا سيطره وراجل ف نفسه ومبيفرقش معاه حد طالما هو صح وكمان اسلوبه وكلامه كويس جدا ومبيغلطش ف حد فوق دا كله بقي شخص يعتمد عليه وباين عليه مبينكرش فضل حد او حاجه والدليل انه مفكرش يسيب الفرشه بتاعته حتي بعد ما اتعين ف شركه كبيره... يعني حد تعتمدي عليه جدا
نيره/ اي دا اي كل دا.. فاضل شويه وتقولي انه دكر ف السرير ههههههه
رحمه/ تصدقي انك وسخه وقليلة الادب
نيره/ اووف بقي متبقيش قفوشه كدا انا بهزر
رحمه/ هزار اي دا الوسخ دا... اوعي تهزري بالكلام دا قدام حد الا مش هتكلم معاكي نهائي
نيره/ هو انا عبيطه ي رحمه يعني
رحمه/ انا بعرفك بس علشان متتغابيش
نيره/ اسكتي اسكتي سوقي بسرعه خلينا نوصل

نرجع عندي تااني

صحيت من النوم عل رنة الفون وكان انور

انا/ اي يسطي
انور/ احااا.... انت نايم لسه ي عم احمد
انا/ احاا ف اي ي عم انت مستعجل عل اي
انور/ ي عم الساعه 7 ونص واحنا متفقين نخرج 8 كدا انت هتتأخر وكنا عايزين كلنا نبقي موجودين ومحدش يتأخر
انا/ ي عم خرا ربع ساعه وهكون جاهز بطل رغي انت وقول هتتقابلوا فين
انور/ بص انت تلبس وترن عليا وانا هاجي اخدك لانهم هما هيروحوا علي المطعم عل طول
انا/ خلاص ي عم اقفل خليني اقوم البس
انور/ ف السريع ي احمد ع خاطري
انا/ طب ناوي تقفل يعني ولا اي
انور/ تمام سلام

قفلت معاه وقومت غسلت ولبست ف ربع ساعه وخرجت رنيت عليه عرفته هستناه فين.... خمس دقايق ولاقيته قدامي

انا/ احاا... انت قاعد مستنيني هنا ولا اي
انور/ هتزعل مني لو قولتلك..!؟
انا/ عل حسب هتقول اي بالظبط
انور/ بص لما انت موافقتش حد يوصلك كلنا خرجنا ركبنا ومشينا بس انا ركنت بعد الشركه بشويه لحد ما انت عديت ولاقيتك بتركب اتوبيس وانا مشيت وراك لحد ما نزلت ولاقيتك دخلت من هنا فضلت وراك لحد ما عرفت انت ساكن فين... متزعلش بقي ي احمد بس اللي عايز اقوله ان دي مش حاجه تنكسف بسببها انا قابلك عل وضعك وانا عايز ابقي صاحبك عل كل الاحوال ع كدا انا مشيت وراك واعرف لي مقولتش انت ساكن فين
انا/ المهم بس يكون حرقان طيزك رااح
انور/ اي دا مش زعلان طيب
انا/ هزعل لي ي عم محصلش حاجه... انت صاحبي ي انور من غير اي حاجه مكنش له لازمه دا كله يعني
انور/ حبيبي يسطي.. يلا بينا لانهم مستنيين

مشينا بالعربيه دخلنا مطعم فخم ولاقيت الكل هنا حتي تغريد شكلهم كلموها... قعدنا طلبنا اكل واتعشينا وبعد كدا قعدنا ف كافيه اللي بيشيش واللي بيشرب سجاير

انا/ تصدقوا الخروجه دي حلوه جدا
انور/ سيب انت بس نفسك وانا هظبطك
انا/ لا انسي.... انت عيل فاشل اصلا وصايع
رحمه/ كنت لسه هقوله الكلمتين دول ههههه
انور/ لي بس ي جدعان انا محترم فششخ ههه

(قربت عل ودن انور)
انا/ محترم فشخ لدرجة انك منزلتش عينك من عل صدر نيره هههههه
انور/ احاا يلعن كسم قوة الملاحظه بتاعتك
انا/ طب اتقل بقي وبطل تبص ع متتقفش ويبقي منظرك كلوت فتله لا بيستر ولا بيدفي
انور/ البنت بزازها جامده ي عم انت مش شايف كل م تتحرك بتلاقي جبل بيتهز معاها
انا/ اتقل ي عم كسسم هيجانك دا

رحمه/ انتو بتقولوا اي بصوت واطي كدا مش مطمنه
انا/ متشغليش بالك ي رحمه كلام كباار ههههه
رحمه/ خد بالك انا اكبر واحده ف القاعده هنا
انا/ لا لا اكيد انا اكبر منك حتي لو ب شهور
تغريد/ خلاص عرفنا انكم اكبر اتنين هنا هتزلونا ولا اي بقي بعدين الكبير كبير دماغ مش سن
انا/ اول مره تقولي حاجه صح ي تغريد هههه
تغريد/ لا بقول كتير عل فكره بس الصمت لغتي
انا/ اهلا بالتناكه والغرور القاتل اللي مش هيخلص
تغريد/ عل فكره انا مش تنكه بس انت فاهمني غلط وانا عاديه خالص بس بحب ابقي لوحدي كتير
انا/ كله هيبان يسطي والتنك هياخد عل دماغه
رحمه/ انت عل طول كدا اهدي يابا مش عايزين مشاكل
انا/ لا انا بوضح بس... المفروض كلنا صحاب ف بعض يعني مفيش مكان للتناكه او الغرور لكن اللي هيبقي كدا يبقي ميقعدش وسطنا احسن ولا انا غلط
نيره/ انت برنس وكلامك صح فششخ
انور/ من يوم ما عرفتك وانت معلم يسطي
انا/ اهدي يسطي متوسعهاش انا لسه عارفك الصبح ههه
روان/ ي احمد سيبه يطبلك شوويه دا انت فصيل ههه
انا/ يسطي هو انا ابن اخت صاحب الشركه ع يطبلي ولا اي هههههه
رحمه/ اوباااا كدا الكلام عل كبير ودخلنا ف الاعراض هههه تقصد اي بالكلام الماسخ دا هههه
انا/ ي عم مقصدش حاجه متكبريش الموضوع ي ولعه انتي اهدي شوويه هههه
روان/ هي كدا بتعايرني اني شغاله بالواسطه
انا/ طب قوليلي اعاير مين بالظبط فيكو... ما اننو كلكوا واسطه وبعدين انا مش مختلف عل حاجه دا رزق
رحمه/ لا استني انا مش واسطه يسطي انا زيي زيك بالظبط متعينه بمجهودي
انا/ حتي لو واسطه كلكم واحد عندي الا بقي لو انتو بتعملوا فرق
تغريد/ لا طبعا كلنا واحد ي احمد وانت قولت انه رزق وادينا متجمعين مع بعض وصحاب واتمني تدوم العلاقه دي عل طول ومحدش يزعل من التاني
انا/ لا بقي عل فكره انتي مختلفه خالص عن الصبح ي تغريد.. كنت شايفك الصبح تنكه ومغروره بس خلاص غيرت فكرتي عنك خالص انتي حد جامد جدا
نيره/ عل فكره بقي انا كمان كنت شفاها كدا بس دلوقت اقتنعت اني كنت ظلماها تغريد دي قمر
تغريد/ هي دي مشكلتي اللي يشوفني يفتكىني تنكه ومغروره مع اني مش كدا خالص بس انا بحب الهدوء ومبحبش اتكلم مع حد معرفوش ويمكن دا السبب
رحمه/ لا ي قمر معظمنا كدا بس هي بتبقي وجهات نظر وخلاص بقي قولنا كلنا واحد ومفيش بينا غرور ولا فرق
انا/ عل الفكره الساعه بقت 11 حلو اوي كدا ع الشغل وعشان البنات اللي بيتها بعيد ترجع قبل الوقت ما يتأخر
نيره/ ايون صح مش عايزين نتأخر عن كدا ع بابا وماما بيقلقوا... يلا ي رحمه وبا هتقعدي تاني
رحمه/ لا يلا نمشي كفايه كدا ونبقي نكرر الخروجه تاني ف اي وقت ميكونش عندنا شغل

قومنا كلنا دفعت الحساب انا وانور وكله خرج ركب عربيته وانا ركبت مع انور يوصلني

انور/ مع ان ملحقناش نقعد كتير بس كانت خروجه لذيذه.. ولا اي رايك
انا/ فعلا كانت حلوه وبدأت احب الخروج
انور/ ي عم عيش يومين قبل م تتجوز وتدبس
انا/ لا انا مفيش ف دماغي جواز شايل الموضوع دا من دماغي خالص عل الاقل دلوقت
انور/ اوعي تقولي ليك ف الحريم والجو دا
انا/ حريم اي ي معفن دول الواحد يقرف يلسمهم اللي قصدك عليهم دول.... تخيل كم واحد قبلك عمل فيها
انور/ ي عم انا بطمن وبعدين في بنات فيهم نضيفه وبتاخد بالهم ف الاوقات دي
انا/ قوول بقي ان ليك ف الجو دا ع كدا بتبرر
انور/ ي عم كسم كدا انا مش متكلم معاك ف حاجه تاني... انت اي كسم دماغك دي عل طول تلقط الكلام
انا/ هو دا بقي تعليم الدنيا اللي قال عليه استاذ ابراهيم ي معلم... تلقط دماغ اللي قدامك وكمان تقنعه باللي انت عايزو وتلف دماغه بحيث يكون فاهم انك عملتله اللي هو عايزو بس ف الواقع انت عملت اللي انت عايزو
انور/ دماغك جامده ي احمد وشكلك هتحط علينا ف الشغل وكلنا هنمشي الا انت
انا/ متقلقش ي عم اكيد لو حد منكم محتاج مساعده واقدر اساعده مش هسيبه يغرق
انور/ بص يسطي عايز نبقي كلنا مع بعض وايد واحده ف اي حاجه وقتها محدش هيقدر يعمل معانا حاجه
انا/ احنا مش داخلين حرب ي انور بس مع ذلك انت صح بس خلينا كدا ف الصح مش نكون غلط ونبقي عارفين انه غلط وبردو نقف قدام الكل كدا هنشيل غلط اكتر
انور/ ف دي انت عندك حق وانا معاك
انا/ طب بس خلاص نزلني هنا ي انور
انور/ استني ي احمد هوصل للبيت انا عرفته خلاص
انا/ مش القصه ي عم انا بس بحب اتمشي الشوية دول مع نفسي كدا والبيت قريب خلاص
انور/ ماشي ي احمد اللي تشوفه
انا/ اشطا ي معلم اشوفك بكره... يلا سلام

نزلت من العربيه كملت لحد البيت مشي دخلت نمت عل طول كانت الساعه 11 ونص وظبطت المنبه عل نفس الوقت 6 ونص ع اصحي اجهز براحتي

صحيت عل المنبه الصبح قومت خدت الشاور الجميل ولبست وفطرت وخرجت من البيت الساعه 7 وربع ركبت مواصلات وصلت الشركه الساعه 8 الا ربع وانا داخل كان استاذ مدحت داخل الشركه معايا

مدحت/ صباح الخير ي احمد
انا/ صباح الخير استاذ مدحت
مدحت/ فين باقي الشباب؟
انا/ مش عارف انا لسه واصل ف ممكن يكونوا فوق
مدحت/ محدش منهم لسه وصل ي احمد انت اول واحد لان محدش بييجي الشركه دي قبلي من يوم ما فتحت
انا/ ممكن يكونوا قربوا يوصلوا يعني 5 دقايق بالكتير
مدحت/ عجباني روحك دي اللي بتدافع بيها عن الفريق اللي شغال معاك
انا/ مش دفاع ي فندم بس خلاص فاضل ربع ساعه واكيد قربوا يوصلوا دا لو مكانوش وصلوا قبلي
مدحت/ بص ي احمد انا عارف اللي انت بتعمله كويس... انت مش عايزني اخد فكره وحشه عن حد فيهم انهم بيتأخروا وكدا ع كدا بقولك عجباني روح الفريق اللي عندك دي ودا دليل انك هتبقي حاجه كبيره
انا/ تأخير اي بس ي فندم دا لسه ربع ساعه عل الميعاد الاساسي للشغل يعني لحد الان محدش منهم متأخر
مدحت/ انت صح ي احمد... بس انت مش عايز تطلع نفسك احسن منهم ع انت وصلت بدري وهما لسه
انا/ ي استاذ مدحت... الناس بدأت اهي خلاص ... تغريد نازله من عربيتها اهي واكيد الباقي جاي وراها
مدحت/ ماشي ي احمد... بس خد بالك انت كل يوم دماغك بتعجبني اكتر... عل فكره تغريد تبقي بنتي
انا/ عارف ي ريس.. بس ف الشغل مفيش قرايب
مدحت/ مش بقولك انت كل يوم بتعجبني اكتر
انا/ حبيبي ي ريس ودايما ههههه

تغريد/ صباح الخير
انا&مدحت/ صباح الخير
مدحت/ اتأخرتي لي ي تغريد انتي خارجه معايا يعني
تغريد/ انا بسوق براحتي ي بابا لكن انت بتجري
انا/ بعد اذنكم طيب هدخل انا
مدحت/ استني كلنا داخلين... يلا

دخلنا الشركه طلعنا عند مدحت ف المكتب وشويه باقي الشباب وصلوا واتجمعنا عند مدحت

مدحت/ طبعا امبارح كل واحد فيكم كان معاه ملف لشركه من اللي متعاقدين معانا بيراجعه... عملتوا شغل وبدايه كويسه ما عدا احمد

الكل بقي يبصلي باندهاش وانا مبتكلمش

مدحت/ انتو مالكو بتبصوله كدا لي..!؟ احمد عمل شغل اكتر من ممتاز لانه قدر يطلع غلطه ف الملف وكمان قدر يستنتج حل للغلطه وقالي عليه وانا وصلته ل استاذ ابراهيم و هو وافق عل الحل دا
خالد/ تمام بس احنا مكنش عندنا اي غلطات ف الملفات بردو يعني محدش فينا قصر ف شغل
مدحت/ وانا مقولتش ان حد فيكم مقصر... بس بوضح ليكم انه لقي الغلطه واستنتج ليها الحل كمان
خالد/ لو اي حد مكانه هيعمل كدا هو مش زياده حاجه
مدحت/(بنظره حاده) لا يفرق جامد خصوصا عنك انت واحد داخل الشركه بواسطه مش بمجهوده وكمان انت مش معاك نص دراساته ولا تقديراته... هو واحد يستاهل انه يبقي ف مكانه اعلي من كدا لكن انت متستاهلش تبقي ف المكان اللي انت فيه دا ولو اتكلمت بالاسلوب دا تاني اعتبر نفسك بره الشركه.. وايآ كان بينك وبينه بره الشغل متدخلوش ف الشغل واحترم نفسك وانت بتتكلم معايا الا اخليك تشوف ايام اسود من شعر راسك... اتفضل اطلع بره المكتب
احمد/ مكنش له لازمه كل دا ي استاذ مدحت
مدحت/ ملكش دعوه انت ي احمد كل واحد يركز ف شغله وبس و اي خلافات بره الشغل تنسوها... اتفضلوا عند مكتب نورهان هتبلغكم بشغل تاني اتمني اشوف جهد اكتر من امبارح لان كلكم تحت مراقبتي
كلنا/ تمام ي فندم

خرجنا من عند مدحت واحنا ساكتين محدش اتكلم كلمه لحد ما وصلنا عند نورهان وزعت علينا كل واحد ملف زي بتاع امبارح بس اتقل منه لان الملفات دي تخص شركات اكبر من بتوع امبارح والتعامل بينا وبينهم بنسبه اكبر

قعدنا كل واحد ف جمب يراجع الملف وكنت اول واحد اخلص لان الملف اللي معايا مكنش فيه اي غلطات او حاجه ملفته كانت الساعه بقت 1 الضهر

احمد/ اي الاخبار ي شباب...!؟
تغريد/ الملف اللي معايا دا متلغبط خالص او انا اللي مش مركزه مش عارفه بقي دماغي بتلف
احمد/ طيب استني هاجي ابص عليه معاكي
رحمه/ انا خلصت الملف بتاعي وكله تمام
احمد/ لو خلصتي ي رحمه شوفي الباقي لو حد واقف معاه حاجه ساعديه ع نمشي كلنا مع بعض

روحت انا ل تغريد ولاقيت ان الملف معاها فيه لغبطه ف كذا تاريخ ل مواعيد تسليم الدفعات + ان ف ارقام مش واضحه اوي مش اكتر
و رحمه كانت خلصت مراجعه مع روان و نيره

خلصنا وروحنا ل استاذ مدحت وكل واحد بلغه باللي عنده ف الملف ما عدا خالد اللي مكنش خلص لسه

مدحت/ تمام ي شباب تقدروا تمشوا انتو لو حابين... مين االي لسه مخلصش الملف بتاعه..!؟
انور/ مش فاضل غير خالد ي فندم
مدحت/ تمام.. تقدروا تمشوا انتو... خليكي ي تغريد ع عايزك شوويه

مشينا كلنا وفضلت تغريد... نزلنا قعدنا ف كافتيريا الشركه ورحمة كلمت تغريد عرفتها اننا هنستناها هناك

تغريد/ ف حاجه تانيه ي بابا.!؟
مدحت/ عرفتي تطلع المشكله اللي ف ملفك لوحدك ولا حد ساعدك.!؟
تغريد/ دي غلطات سهله ومش مأثره
مدحت/ عاارف بس مش اي حد يشوفها بسهوله... تغريد ي حبيبي انا مراجع الملفات دي كلها قبل ما انتو تمسكوها وانا اللي بوزع الملفات عليكم بطريقتي يعني عارف كل واحد فيكم هيراجع اي
تغريد/ يعني حضرتك مختار اصعب ملف ليا
مدحت/ لازم تتعلمي الشغل بطريقه صح مش عشان ابوكي مسؤل ف الشركه يبقي تدلعي مينفعش
تغريد/ وحضرتك عارف اني مش بتدلع
مدحت/ عارف كويس... عشان كدا عايزك تتعلمي من احمد ولو حاجه وقفت معاكي تسأليه وتخليه يفهمك وهو اكيد مش هيعترض بالعكس واضح انه بيحب يساعد اللي حواليه
تغريد/ مهو بصراحه هو اللي ساعدني ف الملف بتاعي انا كنت تايهه لكن هو بعد ما خلص جالي وراجع معايا لحد ما لاقينا الغلط فين
مدحت/ كنت متأكد ان دا هيحصل.. حاولي تتعلمي منه كل حاجه واقفه معاكي
تغريد/ هو من نفسه لما يلاقي حد واقف معاه حاجه بيساعده ورحمه بردو بتساعدنا
مدحت/ تمام... هتستني تمشي معايا ولا هتمشي انتي
تغريد/ هنزل ليهم تحت مستنيين ف الكافيه
مدحت/ اوكي... انزليلهم يلا

نزلت تغريد وجات لينا الكافيه كنا بنتكلم ونهزر

رحمه/ بس بقولكوا اي استاذ مدحت فشخ خالد ههه
نيره/ حصل... خلاه ميسواش جزمه قديمه هههه
انا/ خلاص ي جماعه بلاش الحوار دا اقفلوه
تغريد/ مين قدك ي عم حقك جالك وانت قاعد برنس
انا/ لي يعني هو انا صغير اني اخد حقي من عيل زي دا
روان/ لا صغير ولا حاجه بس عشان متبقاش بتاع مشاكل من البدايه كدا اهو استاذ مدحت فشخهولك
انا/ ما انا لو كنت ناوي افشخه مكنتش هلمسه هنا... الدنيا بره واسعه واللي يقدر عل التاني بقي
انور/ انووي انت بس وانا معاك نفشخه سوا لاني مش طايق وشه اساسا وانا غلطان اني مسكتك المره اللي فات
رحمه/ اهدي يابا خليك محضر خير متبقاش شيطان
نيره/ لا ازاي لازم يحط البنزين عل النار
انور/ هشش بس انتي ي ام.....
انا/ هووب هووب هووب اهدي يخربيتك
نيره/ كنت هتقول اي يااض انت..
انا/ مكنش هيقول حاجه خلاص ي وحش قلبك كبير
رحمه/ مش مطمنه ليكو انتو الاتنين
انا/ بقول يلا بينا نمشي كفايه قاعده لحد كدا
تغريد/ هتخرجوا بليل طيب ولا مش ناويين
انور/ انا موافق شوفوا نفسكم بقي
انا/ بالنسبه ليا مش موافق.. اخرجوا انتو
رحمه/ مش موافق لي ي عم الرخم انت
انا/ ما انتي عارفه ي رحمه عندي حاجات اهم من الخروج عايز اروح افرش شويه اول امبارح لميت بدري وامبارح خرجت معاكم مش هينفع استمر كدا
روان/ معلش ي احمد يعني هي الفرشه مهمه اوي كدا
انا/ بالنسبه ليا مهمه جدا ي روان وهي اللي وصلتني ل هنا... وبصراحه انا حاسس اني بحب الشغله دي
رحمه/ ثانيه كدا... هي اللي وصلتك ل هنا ازاي؟
انا/ مش لازم تعرفي ي مركزه هانم يخربيت فضولك ههه
رحمه/ عموما هييجي يوم وهعرف
انا/ اشطا.... يلا بينا بقي خلينا نخلع

قومنا مشينا كلنا وركبت مع انور وصلني للبيت... دخلت اتغديت ونمت شويه وصحيت المغرب روحت عند اشارة المرور وفرشت وقابلت عم محمد امين الشرطه واتكلمنا وعرفته اللي حصل معايا.... عل الساعه 12 بليل كنت لامم كل حاجه ورجعت البيت ع انام

تاني يوم الساعه 6 ونص صحيت عملت زي كل يوم واستمر الحال عل كدا لمدة شهر كامل استاذ مدحت يخلينا نراجع ملفات ونحضر اجتماعات

بالنسبه ليا ف مدحت كان بيخليني اعمل حاجات كتير زي مثلا اقابل عملاء جايه تمضي عقد ان الشركه تورد ليها وحاجات زي دي واستاذ ابراهيم مكنتش بشوفه كتير لكن ف يوم بعتلي و روحلته المكتب

انا/ ازيك ي استاذه نورهان.. استاذ ابراهيم موجود؟
نورهان/ اي استاذه دي ي احمد... ايون موجود
احمد/ طب اقولك ي مدام ولا اي مش عارف
نورهان/ قولي نورهان بس دا الفرق بيني وبينك 3 سنين بس مش كتير يعني
احمد/ اي دا انا فاكرك اصغر مني ههههه
نورهان/ هههه مقبوله منك المجامله دي ي احمد
انا/ مجاملة اي انا مبعرفش اجامل حد واللي عل لساني بقوله عل طول حتي اسألي نرمين وكرستين ودينا🙂😂
نورهان/ اي دا مين نرمين وكرستين ودينا دول.!؟
انا/ لا دا موضوع قديم محتاج قاعده طويله ههه
نورهان/ طيب اتفضل استاذ ابراهيم مستنيك ونبقي نشوف موضوع البنات دي شكلك مش سهل ههه
انا/ لا خالص انا اسهل من الشغل بتاعكم دا هههه

دخلت ل استاذ ابراهيم المكتب

انا/ صباح الخير ي فندم .. حضرتك طلبتني.!؟
ابراهيم/ صباح الخير ي احمد.. اقعد .... اخبار الشغل اي
انا/ كله تمام وبخير ويعتبر فهمت حاجات كتير ف كذا قسم مش محاسبه بس
ابراهيم/ كويس جدا... دا اللي انا كنت مبلغ به عموما
انا/ مبلغ به.!؟ طب لي ي فندم
ابراهيم/ عشان انت هتبقي موجود ف قسم الحسابات وكمان هتبقي موجود ف ال التعاقدات
انا/ بس كدا كتير عل مبتدأ زيي ي استاذ ابراهيم.. يعني ف ناس اقدم مني وتفهم ف المكان دا عني
ابراهيم/ تفتكر ي احمد يوم المقابله الشخصيه انا مكملتش معاك المقابله ليه.!؟
انا/ مش عارف الصراحه وكنت عايز اسأل
ابراهيم/ انا هقولك... انا عارف طريقتك واسلوبك من ايام ما كنت بتقف ف اشارة المرور وعارف انك مقنع وبطريقتك تقدر تخلي اللي قدامك يقتنع بأي حاجه
انا/ ي استاذ ابراهيم طب استني عليا شويه اكون حاسس اني تمام وقادر اتعامل اكتر مع الناس دي لان حضرتك عارف دول ناس عايزين معامله خاصه وطريقه مختلفه خالص دول ناس بتتكلم بالفلوس ي ريس وميعرفوش لغه غير لغة الفلوس
ابراهيم/ وانت شكلك نسيت ي احمد انك كنت بتتعامل بنفس اللغه دي... شغلك القديم اكبر دليل انك تعرف تتعامل معاهم.. ي احمد انت كنت بتجبرني اشتري الحاجه وانا مش محتاجها اصلا بس بضحكتك وطريقتك بتخليني اخدها وانا مبسوط... دا اللي انا عايزك تعمله مع الناس دي وكمان دول بشر زي اللي كنت بتبيع ليهم مفيش بينهم اي اختلاف
انا/ غالبا انا مش مطمن.. بس هحاول اعمل اقصي ما عندي ي ريس وعليه التساهيل بقي
ابراهيم/ كدا اتفقنا والف مبروك عل المكتب الجديد
انا/ مكتب اي ي ريس
ابراهيم/ امال هتقابل الناس فين ي احمد... لازم يكون ليك مكتب خاص بيك تستضيف فيه الناس دي
انا/ **** ييسر الامور بقي ويسترها
ابراهيم/ هههه متقلقش هتلاقيني معاك دايما لو احتجت اي حاجه... قولي صحيح مبقيتش بشوفك عل الفرشه بتاعتك وبقي حد تاني اللي واقف هناك لي
انا/ من يوم ما اتعينت هنا وانا مبقيتش عارف اوفق بين الشركه والفرشه فكنت مكلم عم محمد بتاع الشرطه لو تعرفه كنت قايله يشوف شخص محتاج يشتغل وجابلي شاب صغير بيصرف عل امه واخته بقي بيقف عل الفرشه وانا بقسم الرزق بيني وبينه وبجيبله شغل جديد واهو بسترزق انا وهو ع يقدر يصرف عل بيته
ابراهيم/ برافو عليك ي احمد.. **** يقدرك عل الخير
انا/ **** يخليك ي ريس... هو فين مكتبي..!؟
ابراهيم/ استني اناديلك نورهان تعرفك مكانه
انا/ سؤال اخير ي ريس بعد اذنك.... باقي الشباب وضعهم اي ف الشركه؟
ابراهيم/ متقلقش عليهم... الكل معانا ما عدا خالد ومحيي شغلهم مش عاجبني وملهمش مكان معانا...
انا/ تمام جدا... هيبقوا ف الحسابات يعني كلهم
ابراهيم/ ايون وهيبقي معاك ف التعاقدات روان ع متبقاش لوحدك وتشيلوا الشغل سوا
انا/ تمام ي ريس... هخرج انا اشوف نورهان
ابراهيم/ تمام ي احمد.. اتفضل

خرجت من عند ابراهيم وروحت ل نورهان

انا/ سمعت ان بقي ليا مكتب.. صح الكلام دا.!
نورهان/ تعالي ي غلباوي انت اعرفك عل مكتبك انت و روان مع بعض مش لوحدك ي لذيذ
انا/ قولت بردو لازم يحطولي خازوق ف النص
نورهان/ دا مين الخازوق بالظبط
انا/ مش انتي ي قمر اكيد...
نورهان/ امممم فهمت قصدك... خد بالك دي صاحبتي وهقولها وهي تتصرف معاك بقي
انا/ لا لا نورهان هانم متعملش كدا اكيد..
نورهان/ بقيت هانم دلوقت ي جبان
انا/ عل فكره مش جبان.. اقولك حاجه.. قوليلها بقي واللي تعرف تعمله تعمله وانا غلطان اني بحترمكم اصلا
روان/ تقوول لمين ي احمد.. عملت مصيبة اي تاني
انا/ فين المصايب عل الصبح لسه بقول ي هادي
نورهان/ طب يلا خليني اوصلكم للمكتب عندي شغل

مشينا مع نورهان لاخر الطرقه اللي فيها مكتب استاذ ابراهيم كان المكتب اخر واحد خالص نفس الدور

انا/ احااا... اي الفخامه دي
نورهان/ اي دا بتقول اي...
احمد/ بقول حلو جدا روحي انتي بقي ع مش نعطلك اكتر ي قمر اسفين عل الازعاج 😁
نورهان/ همشي حاضر... خدي بالك منه ي رورو 🤨
روان/ متقلقيش عليا ي قمر دا ميعرفنيش لسه
انا/ لا بقولك اي انتي تروحي معاها بالمره مش ناقص
روان/ انا واقفه ف شركة خالي ملكش فيه
انا/ طيب نشوف خالك دا هيقول اي
روان/ خلاص خلاص انت ما بتصدق تعمل حوار
انا/ يبقي ابراهيم باشا محذرك مني هههه
روان/ لا ي خفيف قالي اخد بالي منك واراجع الشغل وراك ع عارفم بتغلط كتير
انا/ اهلا اهلا احنا بدأنا طيب يسطي اللي يستحمل بقي
روان/ يخربيت قلبتك... ي عم قالي اتعاون معاك
انا/ ايوون كدا اعدلي الكلام هههه
روان/ يلهووووي عل رخامتك.. مش عارفه هستحملك ف نفس المكتب ازاي
انا/ احنا فيها ي قمر... ثانيه واحده هكلم ابراهيم باشا هقوله اني عايز رحمه معايا و روان تروح مكانها
روان/ اشمعني رحمه يعني...
انا/ فاهمه شغل وهتريحني عل الاخر
روان/ مفيش الكلام دا انا اللي هفضل معاك
انا/ يبقي اتغضلي اقعدي عل مكتبك خلينا نشوف هنعمل اي ف الليله المهببه دي.. مش فاهم اي حاجه خالص

بالنسبه لمشاهد السكس طبيعي هيبقي في سكس لان دي قصه جنسيه اصلا ودا منتدي جنسي بس مش هيبقي كتير فشخ يعني.. ولا اي رأيكم.!؟

نهاية الجزء الثاني... انچوووي 💥 مستني تعليقاتكم.. 🖤

الجزء الثالث.....

انا/ احنا فيها ي قمر... ثانيه واحده هكلم ابراهيم باشا هقوله اني عايز رحمه معايا و روان تروح مكانها
روان/ اشمعني رحمه يعني...
انا/ فاهمه شغل وهتريحني عل الاخر
روان/ مفيش الكلام دا انا اللي هفضل معاك
انا/ يبقي اتغضلي اقعدي عل مكتبك خلينا نشوف هنعمل اي ف الليله المهببه دي.. مش فاهم اي حاجه خالص
روان/ احيييه لما انت مش فاهم امال اي اقول اي
انا/ روان عليا الطماطم ما ناقص شغل النسوان دا.. بصي احنا نشوف العقدات القديمه دي عباره عن اي وبناء عليها نعرف بنود العقد بتبقي اي وبيتبني عل اي اساس

قعدنا نراجع عقود الشركات اللي موجوده وتقريبا فهمنا عل اي اساس بيكون العقد والنسب والحاجات دي

انا/ اي ي روان فهمتي حاجه؟
روان/ ايون طلعت حاجه سهله جدا وتقريبا فهمت كل حاجه ف العقد والنسبه وكله
انا/ طب كويس جدا.. ننزل نشرب قهوه؟
روان/ ايوون ياريت نفسي اشرب شيشه جدا
انا/ انتي عبيطه ي بنتي شيشة اي اللي ف الشركه دي
روان/ طيب ما تيجي نقعد ف كافيه بره الشركه ي احمد مش هنتأخر يعني
انا/ حلو دا نسيب الشركه ونمشي يعني.!؟
روان/ مش هنتأخر ي احمد وانا هقول ل نورهان اننا هنروح مشوار صغير وهي تغطي علينا لو ف حاجه
انا/ لا بقولك اي انا مش عايز انطرد من الشركه طب انتي وخالك صاحب الشركه لكن انا مليش حد زيك
روان/ عيب عليك ي احمد محدش يقدر يطردك طول ما انت معايا عيب عليك
انا/ مباخدش منكم غير كلام ونهايتي هتبقي عل ايدك غالبا ووقتها ولا تعرفيني ي جزمه
روان/ انت شايفني وحشه اوي كدا
انا/ هتقلبيها دراما ولا اي... يلا بينا بدل ما تعيطي
روان/ ايون يلا بسرعه اصل دمعتي قريبه ههه
انا/ طب روحي انتي ل نورهان فهميها بقي ع لو ف حاجه تكلمنا نرجع بسرعه وشوفي كافيه قريب من هنا
روان/ تمام ف كافيه قريب اصلا الشارع اللي ورانا وانا كدا كدا هفهم نورهان تغطي علينا لو حصل حاجه
انا/ تمام يلا ع ننجز ف الوقت

خرجنا من المكتب ع ننزل واحنا ماشيين روان وقفت مع نورهان وفهمتها كل حاجه

نورهان/ يسهله ي عم انت وهي بس حاولوا مش تتأخروا
انا/ خدي بالك انتي بس ولو حد سأل قولي اننا ف الكافيه بتاع الشركه ورني علينا عل طول ع نيجي
نورهان/ اشطا... ابقي اشربي شويه ليا ي روان ههه
انا/ حتي انتي ي نورهان بتشيشي
نورهان/ انت يعني مش بتشيش انت كمان
انا/ لا طبعا انا تخصص سجاير ههه.. يلا سلام

خرجنا من الشركه مشينا لحد الكافيه هو قريب فعلا.. قعدنا طلبت قهوه و روان طلبت شيشه وعصير وانا ولعت سيجاره وقعدنا نرغي شويه

روان/ ياااه نفس الشيشه دا جاي بعد شووقه
انا/ لي حاسس اني بكلم مدمنه.. ف اي ي بنتي
روان/ ي عم من الصبح وانا عايزه اشيش بس انت كاتم عل مراوحي ف المكتب مش عارفه اتحرك من مكاني
انا/ تصدقي انا غلطان اني عايزك تتعلمي وتبقي فاهمه الشغل كويس ع مفيش حاجه تقف معاكي
روان/ بهزر معاك يسطي متبقاش قفوش
انا/ قفوش... نيله عل مصطلحاتك النايتي زيك
روان/ ايون انا نايتي ودلوعه فين مشكلتك انت
انا/ اكبر مشاكلي انك معايا ف المكتب
روان/ لي بس ي حماده دا انا شاطره وبفهم بسرعه
انا/ حصل.. بس بتتكلمي وبتسألي كتير فشخ ي روان
روان/ مهو لازم اسأل ي احمد ع افهم
انا/ بصي انا عارف ان استاذ ابراهيم مخليكي معايا ف المكتب ع تفهمي كل حاجه مني اصل انا فشييخ ههه
روان/ يخربيت التواضع بتاعك هموووت
انا/ جدا جدا عل فكره ههه.. بهزر ي بنتي اوعي تاخدي كلامي حقيقي والمفروض انك عارفه كدا
روان/ ي عم عارفه... وعارفه انك لو لاقيت حد محتاج حاجه هتساعده من غير كلام
انا/ تمام ي قمر.... خلصي يلا خلينا نمشي
روان/ اهدي ي احمد احنا قاعدين اهو لو ف حاجه نورهان هتكلمنا ومتقلقش كدا
انا/ مش عايزين حد يعلم علينا ي روان
روان/ لا تقلق معاك رورو هتظبطك
انا/ لما نشوف ي رورو هانم هتودينا ل فين بدماغك دي
روان/ قولي بقي انت مرتبط ولا سنجل ولا اي
انا/ مرتبط بنفسي بس
روان/ يعني اي مش فاهمه
انا/ يعني مفكرش ف الحاجات دي لا ارتباط ولا جواز ولا الهبد دا كله فاكس يعني
روان/ امال عايش لي ي عم هو في حد يعرف يعيش من انثي معاه تدلعه وتبسطه
انا/ ايوون انا اعرف... انا تفكيري ابعد من كدا بشويه.. بفكر ازاي ابقي رجل اعمال وعندي مشروع خاص
روان/ بس دا كله بردو هتحتاج معاك واحده تبقي واخده بالها منك و وقتك ضيقتك تخرجك من المود الوحش وبردو تدلعك وانت فاهمني يعني
انا/ انتي عارفه اكتر مني ان اللي بييجي من وراكم هو النكد والهم وبس.. مفيش دلع ولا الكلام دا هههه
روان/ دا ظلم عل فكره... انا معاك ان النكد من اساسيات البنت بس بردو الحب والدلع اهم حاجه عندنا وبعدين لو انتو مش بتزعلونا مش هنكد عليكو.. انتو السبب
انا/ ي روان عليا الطماطم انتو زعلانين او فرحانين بردو بتنكدوا وتقرفونا ف حياتنا لأي سبب
روان/ بس متنكرش اننا بندلعكم وانتو من غيرنا بتبقوا ناقصين حاجات كتير
انا/ بالنسبه ليا انا من غيركم ببقي تمام جدا
روان/ لا لا انت كدا بتكذب ي احمد زيك زي اي شاب
انا/ ممكن اكون بكذب بس بردو مش ناوي اشغل نفسي بحد هيبقي محتاج معظم وقتي والا هبقي ف نظره مش بقدر ولا مهتم ويحصل مشاكل من اللي انتي فاهماها دي... بصي انا لوحدي احسن ع اعرف اعمل اللي ف دماغي ويبقي ليا مشروع خاص جمب الشركه هنا
روان/ مهو لو معاك حد بيحبك هيساعدك ف دا
انا/ ي روان البنت بتبقي محتاجه اهتمام كبير وانا ف الوقت دا مش هبقي مهتم غير بالشغل والمشروع اللي بفكر فيه... مع نفسي احسن ي روان صدقيني
روان/ بص انت تفكيرك غريب فشخ بس صدقني بعد كدا بعد ما يبقي عندك مشروع وفلوس وكل دا مش هتلاقي حد جمبك ولا يبصلك اصلا
انا/ ي روان الفلوس بتجيب اجدع نسوان سيبك انتي من الكلام دا بتاع الحب والجواز مبيأكلش عيش
روان/ غلط جدا الفلوس مش كل حاجه ومش كل البنات بتحب الفلوس وتجري وراها... البنت اللي كدا بتبقي... انت فاهم بقي اقصد اي
انا/ ممكن انتي صح بس الاكيد ان انا صح
روان/ بص انت دماغك دي عايزه تتظبط من تاني
انا/ سيبك من دماغي ويلا بينا ع الشركه اتأخرنا
روان/ بقول نمشي احسن سديت نفسي اصلا
انا/ لا مهو واضح شاربه حجرين وسديد نفسك... امال لو نفسك مفتوحه كنتي عملتي اي بالظبط

قومت حاسبت ومشبت انا و روان رجعنا الشركه لاقينا نورهان مقابلانا بتقول ان استاذ مدحت عايزنا

نورهان/ انتو فين كنت لسه هرن عليك ي احمد استاذ مدحت عايزكم ف المكتب عنده وشكله كدا مجمع الكل
انا/ كويس اننا وصلنا دلوقت
روان/ طب تعالي نشوف عايز اي

روحنا لمدحت انا و روان دخلنا لاقينا الشباب متجمعه

انا/ اسفين عل التأخير ي فندم
مدحت/ ادخلوا اقعدوا مع الباقي وانا جاي دلوقت

انا/ ف حاجه ولا اي ي جماعه
انور/ ولا نعرف هو بعتلنا كلنا قال ف ميتنج للكل
رحمه/ رايقه معاك ي حماده انت و روان دخلتوا قسم التعاقدات كمان مع الحسابات وسايط يابا
انا/ اي دا بجد..!! انتي عبيطه ي بنتي..!؟ احنا كدا هنتفشخ اكتر منكم عل الاقل انتو شغلكوا معروف ومحدود لكن احنا هنتعامل هنا وهنا واجدع فشخه بقي
تغريد/ قدها ي وحش انت والقمر بتاعنا
روان/ قلبي ي ناس تسلميلي ي حب
انا/ اتفضلي اهو عمالين يحبوا ف بعض تفتكري انا اخري ف الشركه هنا الشهر دا ولا اللي بعده..!!
كلهم/ هههههههههه
روان/ اهو كدا من الصبح عمال يتريق عليا
انا/ احنا ف شغل ي كتاكيت يعني تبطلوا المحن والنحنحه دي اكبروا شوويه بقي
تغريد/ بقي احنا بتوع محن ونحنحه..
مدحت/ عنده حق احمد... ابعدوا حياتكم الشخصيه عن الشغل عشان تقدروا تطلعوا شغل كويس وملحوظ
تغريد/ احنا بنهزر مع بعض ي فندم مش اكتر
مدحت/ بردو الشغل مفيش فيه هزار واعتقد اني عاملكم ميتنج ع حاجه مهمه مش عشان تهزروا....
انا/ اسفين ي ريس.. اتفضل حضرتك كلنا مركزين
مدحت/ اولا اقدر اقولكم مبروك لانكم طلعتوا من شهر التمرين بحاجات حلوه جدا وافكار كويسه.... زي ما انتو عارفين احمد و روان بقوا ف قسم التعاقدات مع شغلهم ف الحسابات دا هيبقي حمل تقيل عليهم مش حاجه حلوه يعني ي رحمه ولا وسايط بالعكس مش هيعرفوا ياخدوا راحتهم زيكوا... انتوا هتبقي ف الحسابات مريحين عنهم... عشان كدا انتو اللي هتهتموا بشغل الحسابات ف الوقت اللي احمد و روان هيكونوا معاهم شغل ف التعاقدات لكن تحت نظر احمد.. بمعني اوضح.. احمد هو المسئول عنكم كلكم وطول ما هو عنده شغل تعاقد هتبقي رحمه اللي مسئوله عن الباقي ف غيابه لكن ف وجوده هو المسئول ومش عايزكم تفتكروا دا انه تفضيل عن حد فيكم لا بالعكس كلكم شغالين وكويسين جدا لكن احمد دماغه فيها افكار اكتر منكم وكمان احمد عنده روح القائد اللي معظمكم مفتقدها بس بردو كلكم واحد وانا واثق جدا ان احمد مش هيمشي معاكم بطريقه انا المدير عليكم والكلام العبيط دا لان دماغه اكبر من كدا ودا واضح جدا و واضح اكتر انه بيخاف عليكم ومبيحبش حد منكم يتأذي وانا شوفت دا ف كذا موقف
انور/ كلام حضرتك عل دماغنا ي ريس واكيد محدش فينا زعلان من الكلام دا وانا شخصيا تمام بالنسبه ليا
تغريد/ وانا كمان موافقه ومش معترضه عل حاجه
نيره&رحمه/ احنا كمان تمام ي فندم
مدحت/ كنت متوقع منكم الردود دي عل فكره وعارف انكم بتحبوا احمد ومعتبرينه اخوكم الكبير ودي حاجه حلوه جدا ف الشغل يعني ضمان ان الشغل مش هيوقع ولا يعطل ولا يحصل اي مشكله بين حد فيكم.. بالتوفيق
انا/ بس انا عندي اعتراض ي استاذ مدحت
مدحت/ اعتراض..!! قول ي احمد اعتراض اي
انا/ اسف يعني مش قصدي حاجه... بس ازاي هبقي ف الحسابات والتعاقدات وكمان رئيس عل مجموعه.. صعبه شويه عليا بمعني ادق خايف اوقع الشغل
مدحت/ بس دا مش اعتراض ي احمد... دي حاجه اسمها رهبه من الموقف اللي اتحطيت فيه ومتقلقش كلكم هتشيلوا بعض وعايزك طول ما معاك شغل ف التعاقد تنسي خالص الحسابات هما هيقوموا بالشغل تحت اشراف رحمه ولما تبقي معاهم ف الحسابات تبقي رئيس ووقتها هتبقي متفرغ للحسابات بس
انا/ مع اني مطمنتش اوي بس بظروفها بقي ي ريس
تغريد/ جمد قلبك ي مديرنا ومتقلقش كل حاجه هتبقي تمام ومش هيحصل مشاكل خالص
انا/ اتفضل ي فندم من اولها تريقه اهو هههه
مدحت/ عموما الميتنج خلص انتو احرار مع بعض
رحمه/ ممكن سؤال ي استاذ مدحت
مدحت/ عارف سؤالك ي رحمه وهجاوبك... انا خليتك انتي اللي تبقي مسئوله بعد احمد لانك عندك خلفيه عن الشغل سابقآ ودا مخليكي قريبه من احمد ف التفكير وانتي اللي هتنفعي تغطي مكان احمد... انتي ايون مش عندك نفس روح القائد اللي عنده بس انتي عندك خبره ف ادارة الشغل و دي حاجه كويسه بردو
رحمه/ تمام ي فندم واحنا كلنا تحت امر الشغل
مدحت/ تمام ي شباب... اتفضلوا انتو

خرجنا من الميتنج كانت الساعه داخله ع 2 بعد الضهر

انا/ هتروحوا فين دلوقت؟
تغريد/ تعالو ننزل الكافيه شويه وبعدين نبقي نمشي
رحمه/ تمام يلا

نزلنا الكافيه طلبنا مشاريب وقعدنا ندردش

روان/ ماشيه معاك ي عم بقيت رئيس علينا اهو بس محدش هيطلع عينه غيري انا لوحدي ي حظي المهبب
رحمه/ هههه لي يعني ي منيله
روان/ ما انتو كلكم مع بعض يختي وانا اللي معاه ف كل مكان لوحدي هيمرمطني انا عارفه
انا/ كويس انك فكرتيني ادورلك عل حاجه تعمليها الصبح بدري كدا اصطباحة شغل تروقك
تغريد/ ههههه جيبتيه لنفسك ي زفته تستاهلي
انا/ كدا انا غلطان ي جماعه..!؟
رحمه/ عندك حق تعمل فيها اللي تحبه هي اللي لسانها مبيريحش وبتفضل تنكش ف اي حاجه
روان/ بقي كدا بقيتوا كلكم عليا دلوقت
انور/ لا طبعا انا معاكي ي قمر.... خف عليها ي احمد يعني خليها تنضف المكتب وتمسحه بس هههه
انا/ ههههههههههههه تصدق فكره فشيخه
روان/ مين دي اللي تمسح المكتب
انا/ لو معترضه قولي من دلوقت ونشوف الموضوع دا مع استاذ مدحت او ابراهيم بتكسري كلام المدير بتاعك
انا/ بقي كدا ي احمد.. هو دا اللي مش هتعمل علينا رئيس وهتبقي زي اخويا الكبير براحتك ماشي
تغريد/ الخقوا دي هتعيط.. خلاص ي قمر بنهزر
انا/ لا مش بهزر دموع التماسيح دي عارفها ولسه مجربها الصبح ومش هرجع عن كلامي بردو ههه
رحمه/ صحيح انتو كنتوا فين قبل الميتنج وجيتوا متأخر... كنتوا بره الشركه اكيد
روان/ انتي عرفتي منين اننا كنا بره
انا/ عرفت منك حالا ي برميل بيوقع عل وشه
روان/ مني انا ازاي انا مقولتلهاش حاجه
انا/ عليا النعمه هتشل منك قريب
رحمه/ هههههه انتي لسه واقعه بالكلام اهو ي ذكيه
روان/ اي دا يلهوووي عل غبائي.
انور/ لا الف سلامه عليكي ي رورو ههههه
انا/ كنت متأكد ان اخري ف الشركه دي شهر واحد
روان/ عيب عليك ي حماده انت تبعي... ايون ي رحمه كنا ف الكافيه جمب الشركه واللي عايز يقول مش خايفه
انا/ ي بنتي اسكتي صوتك بيعمل مشاكل ومصايب
رحمه/ بس ي عبيطه انتي مين اللي هيقول.. احنا بننكشك ونرخم عليكي وبعدين ما كلنا بنخرج
روان/ اهو اعترفتي انكم بتخرجوا بردو.. اشمعني انا بقي
انا/ ي بنتي قولتلك اسكتي.... يلا نمشي ولا اي ي جماعه
رحمه/ طيب احنا متفقين نخرج النهارده... معانا انت و روان ولا اي بالظبط
روان/ انا معاكم جدا وموافقه
انا/ تمام بس هتروحوا فين بالظبط
نيره/ هندخل سينما وبعدين نتعشي وكدا كدا النهارده الخميس يعني جمعه وسبت اجازه براحتنا بقي
انور/ خلاص يبقي نتجمع عل 9 وكله يبقي جاهز
رحمه/ خليها 8 زي كل مره يبقي معانا وقت
انور/ لا خليها 9 لان عندي مشوار عل ما اخلص
نيره/ مشوار اي ي عم مش مهم المشوار دا
انا/ لا دا مشوار مهم جدا ومن غيره هيضيع ههه
رحمه/ انت ايش عرفك انتي ي احمد
انا/ ما انا رايح معاه نفس المشوار بردو
روان/ لا مش عايزين نتأخر بقي
انا/ اكبد مفيش تأخير ي بنتي مشوار صغير
رحمه/ عموما خلاص ياريت تنجزوا قبل 9
انور/ تمام تمام مش هنتأخر... يلا بينا

قومنا مشينا وركبت مع انور العربيه

انور/ انت لي قولت انك جاي معايا
انا/ ع محدش يبقي شاكك ف اي حاجه... رحمه دماغها شغاله ولو ركزت معاك هتفهم انت رايح فين
انور/ وانت اصلا عرفت منين اني رايح اعط
انا/ ي صايع دا مجرد توقع مش اكتر
انور/ بقيت بخاف من دماغك دي ي احمد متركزش معايا ي جدع ع انا اصلا بتهز بسرعه
انا/ لا عايزك تبقي جامد كدا متفضحناش هههه
انور/ عيب عليك جامد يسطي طول عمري
انا/ اخرة الكلام وحشه ي رايق هههههه
انور/ طب اسكت متفصلنيش ي عم خليني متحمس ع اروح افششخها هههه
انا/ هي شديده عليك ولا اي ي نونو
انور/ هي من ناحية شديده فهي فشيخه وجسمها ابن حرام ميلف من النوع الفاخر بس عيب عليك صاحبك يسد ف اي حاجه شديد بردو
انا/ عموما بطل نجاسه بقي وارحم نفسك ي تتجوز
انور/ لا بص متجيبش سيرة الجواز قدامي انا مش هتجوز انا حابب حياتي كدا وهفضل كدا يسطي
انا/ اتنيل انت حر ف حياتك وانا غلطان ليك
انور/ يعني انت ملكش ف النظام ي شقي
انا/ اظبط يااض انت نظام اي المتناك دا
انور/ انت هتفضل قافل عل نفسك كدا لحد امتي
انا/ مبسوط كدا ي عم وبعدين انا مش عايز اتعلق بحد ولا اعلق حد بيا لاني مش هديلو الاهتمام المطلوب... يبقي لي بقي اشغل نفسي بحاجات نهايتها متعبه
انور/ ي عم محدش قالك ارتبط او حب... كلنا فينا قوه ي احمد لازم تخرج وانت فاهم اقصد اي بالقوه دي
انا/ لو قصدك عل الجنس ف الموضوع مش واخد حيز كبير من تفكيري او انا منفض جامد للحوار دا... ثم بقي انا مش زيك بحب ارمرم مع اي واحده تفتحلي رجليها اجيبهم فيها وامشي وخد بالك ي انور الحوار دا بيبقي فيه امراض كتير وانت فاهمني طبعا
انور/ فاهمك ي عم بس متقلقش انا بعمل احتياطاتي ف الحوار دا و واخد بالي من النقطه دي
انا/ احتياطات اي ي عم انت هتسرح بيا ولا اي... اي يضمنلك ان اللي معاك عامله احتياط وانت شكلك تعرف ناس فاتحاها بحري لكل واحد شويه
انور/ لا لا شكلك فهمت غلط... اللي بنام معاعا دي يسطي مبتعملش مع حد غيري... هي اصلا مطلقه واتعرفنا صدفه وحصل بينا كدا يعني ضامنها فششخ
انا/ كويس كويس... انت بقي اول واحد ولا رقم كام
انور/ ي عم رقم كام اي بس.... هي مطلقه من فتره صغيره وبعدين انا ضامنها كويس لان احنا وصلنا لكدا بالعافيه وبعد مناهده وقلق منها بطريقه غريبه
انا/ يعني انت الشيطان اللي شديتها للنجاسه... نزلني ي عم يلا يلعن ابو نجاستك عيل ملزق ههههه
انور/ ماشي ي عم... بقولك اي متروحش ليهم غير واحنا مع بعض ع متأخرش عليهم وميبانش اننا مكناش سوا
انا/ هرن عليك قبل م امشي بس لو اتأخرت مليش فيه
انور/ تمام قبل 9 هكون جاهز بس رن ع لو نمت

نزلت من العربيه روحت البيت عملت اكل وظبط الدنيا كلمت الجماعه اطمنت عليهم ونمت وظبطت المنبه عل 8

عند نيره ورحمه

نيره/ ف حاجه غريبه بتحصل ي رحمه
رحمه/ حاجة اي وتخص مين بالظبط
نيره/ اولا انا ملاحظه من فتره ان نظرات انور ليا مش تمام اووي بصراحه كدا بيركز مع صدري جامد... ثانيا بقي المشوار بتاع النهارده دا بتاعه وفجأه احمد دخل ف الكلام ع يلحقه ليوقع بلسانه معني كدا ان انور بيعمل حاجه واحمد عارفها بس بيداري عليه
رحمه/ انا لاحظت كدا فعلا بالنسبه للحوار اللي بينهم بس مخدش بالي قبل كدا ان انور بيركز ف صدرك كدا
نيره/ لا بيركز جامد ي رحمه خصوصا الفتره الاخيره
رحمه/ مهو بردو ي نيره انتي لبسك ملفت ومكشوف جدا ولو ركزتي هتلاقي صدرك باين اصلا
نيره/ حتي لو كدا هو لي يركز دي حريه شخصبه البس براحتي واعمل اي حاجه... طب ما هو احمد اهو مش بيركز ف الحاجات دي اشمعني انور يعني
رحمه/ زي ما هي حريه شخصيه ليكي ف حريه شخصيه له انه يبص هي هي خصوصا انه لا قالك كلمه ولا لمسك ولا اي حاجه من دول يبقي متقدريش تقوليله حاجه... بالنسبه ل احمد ف مفتكرش انه بيهتم بالحاجات دي ولا بيركز ومتقارنيش احمد ب انور لان بينهم اختلاف جامد
رحمه/ انتي وقعتي ولا اي ي بطه هههه
رحمه/ وقعت ازاي يعني... تقصدي اي بالظبط
نيره/ قصدي وقعتي ف الحب مع احمد.. بتدافعي عنه جامد و وخداه مثلك الاعلي ف كل حاجه
رحمه/ مش معني كدا اني بحبه... انا مفكرش ف الحب والارتباط وتقريبا احمد قال بردو انه مش هيرتبط ولا هيحب عل حسب ما فهمت ف مشروع ف دماغه
نيره/ طب هقولك سر بس وحياتك ما تقوليه لحد
رحمه/ ما تقولي وتخلصي هو سر حرب
نيره/ طيب اهدي... بصي انا لما بشوف احمد وهو شغال كدا وعمال يروح وييجي قدامي بحس بحاجه جوايا بتشدني له بحسه راجل اوي ويعتمد عليه
رحمه/ هو فعلا يعتمد عليه ف اي حاجه مش هيقصر بس كلمة راجل اوي دي مش مطمنه ليها ي وسخه انتي
نيره/ ايون هي اللي ف بالك دي رجولته ظاهره اوي
رحمه/ طب اتلمي وبلاش تعملي حركه غبيه
نيره/ هو انتي شيفاني روحت اغتصبته يعني
رحمه/ وسخه وكلامك كله قليل الادب
نيره/ عادي بقي بنات زي بعض وبنفضفض
رحمه/ اخرسي بقي ويلا اتفضلي انزلي بيتك اهو
نيره/ اووكي ي قمر.. هكلمك وانا بلبس بليل
رحمه// اووكي... بااي

الساعه 8 كنت صحيت خدت شاور ولبست ورنيت عل انور رد عليا وقالي انه هيلبس ويعدي عليا نمشي سوا.... نص ساعه وانور رن عليا ونزلت ركبت معاه

انور/ مسا مسا يسطي...
انا/ اهلا ي عم النجس.... متأخرتش شكلك
انور/ لا ف السخان ي معلم مبضيعش وقت
انا/ شكلك كسفتنا وجيبتهم اول ما البنت قلعت
انور/ احا بقي انت عمال تهزأ فيا لي ي عم
انا/ هو انا كدا بحب انكش اللي قدامي
انور/ مش كدا يابا دا انت حسستني اني اختها.. ارنلك عليها تقولك عملت فيها اي هههه
انا/ اظبط ي خول انت شايفني بقرون
انور/ ي عم عليا الطلاق انا احترت معاك مبقيتش عارف اتكلم جد امتي ولا اهزر امتي ما ترسي عل بر ي عم
انا/ خليك ناصح لازم تتعب اللي قدامك ع ميلاقيش ثغره يدخلك منها ويتحكم فيك ي غبي
انور/ ادينا بنتعلم منك ي مديرنا
انا/ ي عم ارحم اهلي بقي متفكرنيش.. هو انا عارف ابقي مسؤل عل نفسي لما ابقي مسؤول عنكم انتو كمان
انور/ متقلقش ي عم كله بيعدي واحنا معاك اهو
انا/ بظروفها بقي ي انور زي ما تمشي

وصلنا قدام السينما وقفنا بالعربيه لحد ما يوصلوا لاقيت رحمه بترن عليا

انا/ مستنييكم قدام السينما اهو.. انتو فين
رحمه/ احنا خلاص داخلين عليكم دلوقت.. كنت بشوفكم وصلتوا ولا لسه متأخرين
انا/ واصلين من شويه ومحدش منكم هنا
رحمه/ لا روان كلمتني قالت انها عندكم هناك
انا/ خلاص اقفلي هرن عليها اشوفها فين دي
رحمه/ تمام وابقي رن عل تغريد كمان شوفها
انا/ تمام... يلام انتي وانجزي يلا

قفلت مع رحمه ورنيت عل روان

انا/ انتي فين ي روان احنا قدام السينما
روان/ انا قاعده ف العربيه بتاعتي جمب باب السينما
انا/ خلاص خلاص شوفتك وجايلك دلوقت

انور/ هي فين انا مش شايفها
انا/ عربيتها قدام الباب هناك اهي اركن انت وتعالي

روحت عندها لاقيتها ف العربيه ومعاها تغريد

انا/ كنت لسه هرن عليكي ي تغريد اشوفك فين
تغريد/ انا جيت من شويه كلمت روان لاقيتها هنا قومت ركنت عربيتي وجيت قعدت معاها هنا
انا/ طب تمام رحمه ونيره جايين دلوقت
روان/ طب هتدخلوا فيلم اي..!؟
انا/ لا انا معرفش حاجه اختاروا انتو وانا راشق وخلاص

وصلت رحمه ونيره وكلنا دخلنا سينما.. فيلم رومانسي عادي يعني.... خلصنا الفيلم وخرجنا اتعشينا ف مطعم وبعد كدا روحنا كلنا وخرجنا تاني يوم الجمعه بردو قضينا اليومين الاجازه حلوين ورجعنا تاني الشغل

الساعه 8 الصبح داخل الشركه انا و انور قابلنا روان

انا/ صباح الخير... الباقي وصلوا ولا لسه
روان/ كلمتهم قالوا انهم ف مكتب الحسابات
انا/ طب تمام يلا بينا نطلع

طلعنا المكتب لاقيتهم متجمعين بيرغوا

انا/ صباح الخير ي بشر... مفيش شغل النهارده ولا اي...
رحمه/ لا في طبعا بس مستنيين تيجوا ونبدأ
انا/ تمام الكل متجمع هنا كدا....طيب المفروض ف تقفيل حسابات شهر وجو ملزق كدا عايزين نبدأ ع نخلص
رحمه/ تمام احنا جيبنا الملفات وكنا مستنيينكوا تيجوا
انا/ تمام ي بشوات يلا نبدأ ع ننجز وقت

نورهان/ صباح الخير... ي احمد استاذ مدحت عايزك انت وروان ف المكتب عنده دلوقت حالا
انا/ صباح الاشغال الشاقه ي نورهان.. تمام

قومت انا و روان روحنا ل مدكت المكتب

انا/ صباح الخير ي فندم...
مدحت/ صباح الخير ي شباب تعالوا اقعدوا....
انا/ خير ي فندم
مدحت/ خد نفسك ي احمد..... بصوا بقي.. في منتج جديد نزل السوق بس مش ف مصر هنا والشركه الوحيده اللي هتنزله هنا هي شركتنا وطبعا منتج جديد يعني هيبقي ف شركات جديده حابه تتعاقد معانا وطبعا دي شغلتكم بس الاهم عايز نسبة التعاقدات دي تبقي عالبه لانكم عارفين دي فرص ومفيش شركه غيرنا معاها المنتج دا يعني اي نسبه هتتحط ف العقد العميل هيوافق بيها لانه هياخده مننا بسرع قليل عن اللي هيبيع به يعني هو كدا كدا كسبان واحنا لازم نكسب بردو
انا/ تمام.. بس منتج اي دا اللي مش موجود ف مصر
مدحت/ منتج لعلاج الايدز ي احمد هما صنعوه من فتره بس كانوا بيعملوا عليه تجارب والنتيجه طلعت كويسه جدا فقرروا ينزلوه السوق بقي وبما اننا بنتعامل مع الشركه المصنعه بره ف احنا العميل الوحيد االي هناخده منهم ودا ف حد ذاته مكسب رهيب يعني مفيش غيرنا هينزله وبناء عل كدا الشركات اللي كانت مش بتتعامل معانا هتبقي مجبره تتعامل عل تقدر تاخد نسبه من العلاج دا تكسب منه وقيمتها التسوقيه تبقي عاليه
انا/ طيب شركتنا استلمت المنتج دا ولا لسه موصلش
مدحت/ اول شحنه هتوصل كمان ساعه وهتتخزن عل طول يعني بكره الصبح نقدر نصرف منها
انا/ طيب الشركات هنا عندها علم ان المنتج عندنا؟
مدحت/ من بكره هتلاقيهم جايين ع يمضوا عقد معانا وهنا بقي شغلتك انت.. عايزك تعمل صيغه عقد ب بنود مفيده للشركه بكل المقاييس طبعا المكسب بيعيد عل قسم التعاقدات بردو وبتفرق معاك ف الترقيات
متقلقش ي ريس كله هيتظبط... هعمل صيغة العقد ب بنوده واعرضه عل حضرتك تقول رأيك
مدحت/ تمام ي احمد اتفضلوا انتو

مشيت انا و روان روحنا المكتب بتاعي انا وهي

انا/ كنت حاسس ان ف حوار كبير بردو
روان/ فعلا حوار كبير بس هتعمل اي وهتحط البنود دي ازاي او بناء علي اي بالظبط
انا/ بقولك اي هاتيلي كم عقد كدا من اللي بينا وبين الشركات اللي معانا عايز اشوف حاجه

قامت روان جابت 4 عقود لشركات مختلفه... بصيت عل البنود لاقيت ان ف تثارب شديد بين الكل قولت يبقي همشي عل نفس البنود بس هزود كذا بند من عندي

انا/ خلاص انا عرفت هعمل اي بالظبط
روان/ هتعمل نفس العقود القديمه..!؟
انا/ هحط البنود القديمه بس ف كذا بند هيزيدوا.... بصي هاتي اللاب توب كدا وانا هظبط الكلام
روان/ طب انا هعمل اي...
انا/ اعملي اي حاجه عايزاها براحتك لحد ما اخلص

قعدت ع اللاب توب وبدأت اكتب بنود العقد و زودت كذا بند كدا حلوين يفشخوا اي شركه هتمضي معانا بس انا عارف انهم هيمضوا لان دي فرصه بالنسبه ليهم مش هتتعوض وكله عايز يكسب وخلاص

روان/ انا زهقت من القاعده ي احمد قولي حاجه اعملها
انا/ خلصت خلاص ي روان يلا ع نروح ل استاذ مدحت
روان/ اخيرا ي عم انا مليت جدا... يلا

روحنا ل لمدحت المكتب

انا/ استاذ مدحت جوا ي نورهان.!؟
نورهان/ ايون جوا... ف حاجه ولا اي
انا/ يخربيت فضولك ههههه انا داخل

دخلت انا و روان لمدحت المكتب

انا/ بعد اذنك ي ريس.... انا خلصت بنود العقد
مدحت/ بالسرعه دي.. دا انت مكملتش ساعه ي احمد
انا/ الموضوع كله مش محتاج ساعه ي ريس.... اتفضل العقد اهو راجع البنود بنفسك
مدحت/ لا انتو هتيجوا معايا عند استاذ ابراهيم
انا/ تمام اللي يريح حضرتك ي ريس

خرجنا من عند مدحت وهو معانا و روحنا ل استاذ ابراهيم المكتب و دخلنا قعدنا

مدحت/ اتفضل ي استاذ ابراهيم.. دا العقد الجدي
ابراهيم/ عقد اي ي مدحت..!؟
مدحت/ العقد اللي هيبقي بينا مع الشركات اللي هتيجي ع المنتج الجديد بتاع الايدز
ابراهيم/ اهااا... طب عملتوا جديد لي وكدا كدا الصيغه موجوده والشركات هتبعت مندوبها يمضي وخلاص
مدحت/ متنساش ان ف شركات مش متعاقده معانا اصلا وهتيجي ع تعمل عقد للمنتج الجديد
ابراهيم/ مش ناسي ي مدحت بس بردو هيبقي نفس العقد القديم هو اللي ماشي معاهم
انا/ طب ممكن حضرتك تقرأ بنود العقد ي ريس
ابراهيم/ يبقي انت اللي عملت الصيغه ي احمد
انا/ بالظبط كدا انا و روان اللي غيرناه

مسك ابراهيم العقد وبدأ يقرأ البنود وكانت البنود القديمه ف اول العقد والبنود الزياده انا كتبتها تحت....

ابراهيم/ لحد. دلوقت مش شايف اختلاق عن القديم
انا/ تمام... ممكن حضرتك تكمل قراءه

ابراهيم/ اي دا ي احمد...!؟
انا/ خير ي فندم... ف حاجه
ابراهيم/ انت محدد نسبه كبيره جدا ف العقد
انا/ طبيعي ي فندم لان دي فرصه لينا ولازم تستغل صح و اي شركه هتقرأ العقد هتنصدم ايون بس هيبقوا مجبرين عل الموافقه لان احنا الشركه الوحيده اللي معانا المنتج ولو هما موافقوش ف غيرهم هيوافقوا ويضيع عليهم مكسب جامد جدا... ي فندم المنتج دا هيبقي غالي ف السوق ف لازم ياخدوه غالي مننا
مدحت/ انا موافق احمد ف الكلام ي ابراهيم
ابراهيم/ وانا موافق عل البند بس اي يضمن انهم يقبلوا فعلا بالنسبه دي.. صعب ي مدحت
انا/ طالما مش هيوافقوا غيرهم يتمني ياخد حصتهم ع مكسبه يزيد الضعف
مدحت/ كلام مظبوط ي احمد رأيي عل البند انا موافق
ابراهيم/ تمام ي احمد فكره حلوه بس اتمني تظبط
انا/ كمل حضرتك البنود دا الصدمه لسه جايه ههه

كمل ابراهيم قراءة العقد لحد ما وصل ل بند ف العقد قرأه وبص لمدحت جامد بطريقة ذهول

مدحت/ ف اي ي ابراهيم باصصلي كدا لي
ابراهيم/ انت قرأت العقد دا ي مدحت.!؟
مدحت/ لا اول ما احمد جابه جينا به عليك ع طول
ابراهيم/ انت دماغك دي اي ي ابني انت (بيكلمني)
مدحت/ ف اي ي ابراهيم.... هات العقد. دا كدا

مسك مدحت العقد وقرأ البنود و عند نفس البند بصلي

مدحت/ طب احنا قولنا نسبه عاليه وتمام لكن تقدر تشرحلي اي البند دا بالظبط وهيوافقوا عليه ازاي
انا/ سهله جدا... البند بيقول ان الشركه اللي محتاجه المنتج هتمضي معانا عقد مدته سنتين ونبقي احنا المورد الرئيسي ليها لكل الادويه و في حالة انهم ملتزموش بالبند دا ف شرط جزائي هيتم الاتفاق عليه... وبما ان المنتج دا مطلوب وبردو احنا الموزع الوحيد له الشركات هتبقي مجبره توافق عل البنود كلها
ابراهيم/ اي يخلي الشركات دي تبقي مجبره عل العقد دا
انا/ سؤال صغير ي ريس... لو حضرتك عندك برد شديد مخليك مش عارف تعمل حاجه وعارف ان الصيدليه اللي هناك دي هي الوحيده اللي فيها علاج البرد دا وان ثمن العلاج 10.... روحت تشتري العلاج لاقيته ب 100 ومفيش مكان تاني بيبيع العلاج دا.. هتعمل اي
ابراهيم/...نعم...!!
مدحت/ ههههههههههه الرد وصل ي ابراهيم خلاص
ابراهيم/ انا مش هتكلم تاني... الموضوع معاك ي مدحت اتصرفوا بمعرفتكم انتو انا تمام كدا
مدحت/ الصدمه وحشه انا عارف هههههه
انا/ طب اخلع انا ع مبقاش السبب ف اي حاجه هههه
مدحت/ يلا ي خويا.. كنت فينك من بدري
ابراهيم/ ي مدحت.. شهرين مكافأه ل احمد و روان
انا/ معلش ي ريس ممكن بلاش منها المكافأه دي
مدحت/ لي ي احمد دي ع مجهودكم
انا/ معلش مش عايز حد من زمايلي يبص اننا بناخد مكافأت وهما لا مع انهم بردو طالع عينيهم شغل
ابراهيم/ خلاص ي مدحت اصرف شهر لكل واحد من باقي التيم بتاع احمد هما كمان شغالين كويس
انا/ مش قصدي كدا ي فندم بجد... رأيي تلغيها احسن وتسيبها لحاجه تستاهل مكافأه فعلا اكتر من دي
ابراهيم/ اللي انت عملته حاجه مخطرتش عل بالنا احنا وتقولي مش مستاهله... انت ايون خسرتني ههههه بس كلكم تستاهلوا كدا وباين عل الشغل... خلص الكلام
انا/ تمام ي ريس وشكرا لحضرتك جدا
مدحت/ احنا اللي بنشكرك ي احمد واسمع مني.. انت هتبقي ف مكانه جامده ف الشركه دي و ف حياتك

نهاية الجزء الثالث... انچووي 💥🖤 رأيكم يهمني..

الجزء الرابع......

ابراهيم/ خلاص ي مدحت اصرف شهر لكل واحد من باقي التيم بتاع احمد هما كمان شغالين كويس
انا/ مش قصدي كدا ي فندم بجد... رأيي تلغيها احسن وتسيبها لحاجه تستاهل مكافأه فعلا اكتر من دي
ابراهيم/ اللي انت عملته حاجه مخطرتش عل بالنا احنا وتقولي مش مستاهله... انت ايون خسرتني ههههه بس كلكم تستاهلوا كدا وباين عل الشغل... خلص الكلام
انا/ تمام ي ريس وشكرا لحضرتك جدا
مدحت/ احنا اللي بنشكرك ي احمد واسمع مني.. انت هتبقي ف مكانه جامده ف الشركه دي و ف حياتك
انا/ حبيبي ي ريس **** يخليك...كدا انا هروح اكمل مع باقي الشباب ف الحسابات معاهم شغل كتير
ابراهيم/ تمام ي احمد... اتفضلوا

خرجنا من عند ابراهيم انا و مدحت و روان

انا/ اي خدمات تانيه ي ريس..؟
مدحت/ شكرا ي احمد روحوا انتوا كملوا شغلكم

مشبت انا و روان روحنا للباقي ف الحسابات

انا/ اي الاخبار ي شباب خلصتوا ولا لسه.!؟
رحمه/ يعني انحزنا جزء كبير من الشغل
روان/ عليا النعمه احمد شخصيه جامده فششخ
نيره/ حيلك حيلك ي ست روان ف اي لكل دا.!؟
روان/ مشوفتش دماغ زيه.. انا كنت قاعده ف الميتنج معاه هو واستاذ ابراهيم واستاذ مدحت عامله زي العبيطه
نيره/ ميتنج اي بالظبط
روان/ استاذ مدحت طلب من احمد يعمل عقد ع ف علاج جديد جاي للشركه ومش ف اي شركه تانيه غير هنا.... وكبعا ف ناس هتيجي تعمل عقد معانا ع تاخده وقال لاحمد يعمل عقد جديد يفيد الشركه.... قام بقي استاذ احمد المدير بتاعنا عمل عقد ابن كلب جبار يخلي نسبة المكسب للشركه كبيره وكمان حط بند ان الشركه اللي هتيجي تتعامل معانا تمضي عل عقد لمدة سنتين نبقي المورد الرئيسي ليهم وهما كدا كدا هيوافثوا علشان المنتح الجديد دا مش ف السوق غير عندنا وكمان شركتنا كبيره ومعروفه وهما المستفدين
رحمه/ تصدقي فكره جامده جدا... تسلم دماغك ي احمد
انا/ ي ستي سيبك من روان دي دماغها مش معاها هي شاطره بس تقعد مبلمه مش اكتر ههههه
روان/ اذا كان استاذ ابراهيم ومدحت الاتنين كانوا ثاعدين مبلمين مش فاهمين حاجه يبقي انا اللي هفهم
تغريد/ طب هما وافقوا عل العقد. ولا لا
روان/ وافقوا طبعا وصرفوا شهرين مكافأه ل اخمد وليا ههههه... وشهر لكل واحد فيكم ابسطوا ههه
رحمه/ طب صرفوا لينا لي
روان/ احمد بذكاءه عرف يقنع استاذ ابراهيم وخلاه يصرف شهر لكل واحد فيكم هههههه
انور/ عليا النعمه انت اجدع من ابويا
كلنا/ هههههههههههههه
انا/ طبعا طالما فيها فلوس يبقي صوتك يطلع وتتكلم
انور/ هههه حبيبي ي شق انت عارف.. الفلوس هتنزل امتي بقي ي جدعان ههههه
تغريد/ القبض هينزل بكره ي مستعجل ههه
انا/ اي دا هو القبض بكره فعلا..!؟
رحمه/ ايون ي عم بكره سيبه خليه ينزل هههه
انا/ طب يلا نركز ف ام الشغل دا خلينا نخلص منه
رحمه/ يلا ي احمد انا زهقت من كتر الارقام اصلا

كملنا شغل لحد ما ظبطنا الدنيا وكله تمام واليوم خلص...

انا/ اشوفكم بكره بقي ي شباب
روان/ مش هنخرج النهارده ولا اي..!؟
انا/ انتي لازم تخرجي كل يوم ولا اي ي بنتي
روان/ مبحبش اقعد ف البيت ي احمد بزهق
انا/ ابقي روحي اقعدي مع حد من البنات
تغريد/ ابقي تعالي اسهري معايا كدا كدا بيتك قريب مني
رحمه/ هو انا يعني اللي عليا كخه.. عايزه اخرج
انا/ انتو مش ملاحظين اننا لسه كنا بره امبارح؟
نيره/ بص بقي ي احمد احنا لازم نخرج كل يوم مينفعش كدا عل الاقل نحاول ننسي تعب اليوم كله
انور/ انا متفق مع نيره فششخ
انا/ انت تسكت خالص يسطي بدل ما اسيحلك
انور/ لا لا مش متفق معاها.. خلاص يسطي
رحمه/ اي دا ف حاجه بينكم... اي هي بقي
انا/ هنقولك عليا يعني مثلا..!؟
تغريد/ المفروض تقولوا عل فكره احنا صحاب
انا/ لما تكبري شويه حاضر هنقولك.. يلا سلام ي بشر

مشيت انا و انور ركبنا العربيه و وصلني للبيت ومشي هو
دخلت البيت كلمت امي والجماعه عندي

انا/ ازيك ي امي عامله اي
امي/ بخير ي حبيبي.. اخبارك انت اي
انا/ تمام ي حاجه... الحاج فين؟
امي/ خد اهو عايز يكلمك

الحاج/ ازيك ي احمد ي ابني عامل اي
انا/ كله تمام وبخير ي حاجه.. صحتك عامله اي
الحاج/ بخير ي حبيبي... الشغل عامل معاك اي
انا/ كله تمام جدا.. المهم انت متتعبش نفسك ف شغل الارض كتير ي حاج خليك واحده واحدهو
الحاج/ ما انت عارف اني بأجر انفار تشتغل فيها.. مش هقدر عل شغل الارض لوحدي
انا/ فين الواد محمد وعامل اي ف كليته
الحاج/ اهو لسه صاحي من شويه... كان بيذاكر وتعب ودخل ينام ولسه صااحي
انا/ اديني اكلمه ي حاج بعد اذنك

محمد/ عمي وعم عيالي
انا/ اهلا ي ابو لسان.. اخبار الكليه اي
محمد/ كله تمام يسطي وزي الفل هانت اهي عل الامتحانات ويبقي فاضل اخر سنه وشكرا كدا
انا/ شد حيلك ي محمد وهات تقدير وملكش دعوه بالشغل انا هشغل ف احسن شركه
محمد/ متقلقش ي غالي كله هيبقي زي الفل عيب عليك
انا/ المهم بكره هبعتلك فلوس عل الفيزا بتاعتك عايزك تسحبها تاخد منهم 2000 جنيه ليك ع لو محتاج حاجه للكليه ومصاريف ليك والباقي تسيبه مع ابوك ع حساب الانفار والشغل دا
محمد/ حبيبي ي غالي بكره الصبح اول ما ينزلوا عندي هروح اسحبهم عب طول وعمل زي ما انت قولت
انا/ تمام جدا... اديني ابوك بقي

الحاج/ هتبعت الواد. دا فين بكره ي احمد
انا/ مفيش ي حاج دا مشوار صغير كدا هيخلصه ليا ف البلد
الحاج/ هو انا مش عارفكم ي شويه صييع
انا/ لي بس كدا ي حااج ههههه
الحاج/ قول هتبعته فين ي احمد والا مش هيخرج بكره
انا/ طيب خلاص... بص ي حاج انا ف شغلي تمام جدا. ومرتبي كويس والنهارده عملت شويه شغل والمدير نزل ليا مرتب شهرين زياده ف هبعتهم لمحمد يروح يسحبهم ياخد. مصاريفه والباقي خليه معاك ع مصاريف الارض والعمال.. لو سمحت ي حاج متقولش حاجه
الحاج/ عيشنا وشوفنا ولادنا بيصرفوا علينا ي ام احمد
انا/ لا مش كدا ي حاج... قولتلك دول زياده
الحاج/ خلي فلوسك معاك ي احمد كدا كدا المحصول هيتباع قريب خالص وهيبقي ف فلوس معايا كتير
انا/ مفيش الكلام دا.. انا بعتت الفلوس خلاص
الحاج/ دماغك ناشفه زي جدك ومش هتقتنع
انا/ جدي دا كان حبيبي وهو اللي معلمني
الحاج/ عشان كدا انا هسكت ومش هتكلم
انا/ حبيبي ي حاج... انا قولت لمحمد ياخد 2000 جنيه يصرف منهم للكليه والحاجات دي والباقي هيسيبه معاك انت بقي ظبط الارض بدماغك
الحاج/ ماشي ي حبيبي **** يكرمك بكل خير
انا/ تسلم ي ابو احمد.... اديني امي بقي اسلن عليها ع اقفل انام شويه لسه راجع من الشغل تعبان

امي/ ايوه ي حبيبي
انا/ هتعوزي حاجه ي امي..
امي/ اتغديت ولا لسه ي احمد
انا/ هقوم اخد دش واتغدي وانام شوويه.. المهم الفلوس اللي هتجيلكم دي عايزك تظبطي البيت ي امي واعملي لابويا ومحمد كل حاجه نفسهم فيها
امي/ فلوس اي دي ي احمد اللي جايه
انا/ ابويا هيبقي يفهمك بقي ي امي
امي/ طيب ي حبيبي روح يلا ع تاكل
انا/ ماشي ي حاجه... مع السلامه

قفلت مع الجماعه وقومت اخد شاور ع اتغدي وانام شويه لان اليوم كان متعب فشششخ

عند البنات قاعدين ف كافيه

نيره/ بصوا بقي ف حاجه بتحصل بين احمد و انور ولازم نعرف اي هي بالظبط
رحمه/ انتي مالك مدخله نفسك بينهم كدا لي
نيره/ لا مهو احنا صحاب ولازم يقولوا لينا عل كل حاجه
روان&تغريد/ ايون صح نيره بتتكلم صح
رحمه/ انتو شكلكم مجانين... كل حاجه اللي عايزين تعرفوها في حاجات مينفعش تعرفوها ولا هما ينفعوا يعرفوا عنكم كل حاجه.. فكروا شوويه
نيره/ لا هما تقريبا عارفين كل حاجه لاننا بنقول
رحمه/ بجد..!! يعني احمد عارف دلوقت انتي لابسه اندر و برا لونهم اي..!؟
نيره/ اي دا لا مش للدرجه دي ي رحمه
رحمه/ نيره.. ف حاجات بين الشباب مستحيل يقولوها لحد.. زي السؤال اللي سألته ليكي دلوقت
تغريد/ بس اي علاقه اندر و البرا بالكلام دا
رحمه/ بالنسبه ليهم الحاجات اللي بينهم ليها خصوصيه وحاجه مهمه عندهم نفس اهمية ملابسك الداخليه... ينفع تمشي من غيرهم او تقولي لحد عل لونهم مثلا.!؟
روان/ هيكون بينهم اي لدرجة الاهميه دي ي رحمه
رحمه/ كل واحد عنده اسرار مش بيقولها لحد خالص.... هقوم ادخل التواليت ويلا عشان نمشي

نيره/ بصوا بقي انا لازم اعرف هما بيعملوا اي ومش هسكت... هتبقوا معايا ولا اعرف لوحدي
تغريد/ انا كمان عايزه اعرف بس رحمه مش هترضي
روان/ ايون صح رحمه هتقف فيها
نيره/ انا هشوف حل ورحمه مش هتعرف باللي هنعمله
تغريد&روان/ خلاص احنا معاكي

نرجع عندي تاني

اخدت شاور واتغديت ودخلت انام شوويه

صحيت الساعه 8 بليل عل رنة فوني كان انور

ان/ خير ي سيدي بترن لي ي عم الفصيل
انور/ بطمن عليك ي شق مالك
انا/ انجز ي انور ف اي متصل لي ي عم..!؟
انور/ مخنووق يسطي وعايز اخرج شوويه قولت اكلمك تخرج معايا نتمشي بالعربيه بدل الزهق دا
انا/ بقي ي بارد مصحيني من النوم عشان كدا
انور/ انت صاحبي يسطي ولازم تستحملني بقي
انا/ لا تمام جدا يسطي.. استحملني بقي ف الشغل
انور/ لا لا ي عم احمد... انت حبيبي ي عم
انا/ اقفل ي انور طيب بدل ما اسبلك
انور/ طب يعني هتخرج معايا ولا لا
انا/ هقوم اغسل واكلمك ي انور واعمل حسابك اني جعان شوف مكان حلو نطفح فيه.. اخلع يااض يلا
انور/ حبيبي يسطي هوديك مكان كله نسووان اوووف
انا/ هتقفل ولا اقفل انا وارجع اكمل نووم
انور/ لا لا هلاص يسطي انا قفلت اهو

قفلت مع انور وقومت غسلت ولبست... كلمته قولتله ييجي ياخدني من البيت.... 10 ولاقيته قدام البيت عندي.. نزلتله وركبت معاه ومشينا

انا/ ابقي اختار الوقت اللي ترن فيه ي غبي
انور/ هو الملل والزهق ليهم وقت ي احمد
انا/ عموما انا جعان.. شوف هنطفح فين
انور/ ف مطعم مشويات هنروح ناكل فيه
انا/ اشطا اي حاجه تتاكل لاني واقع مع اني متغدي قبل ما انام مش عارف جوعت ازاي
انور/ عادي ي عم انا باكل كل نص ساعه

وصلنا لمطعم شيك وحلو دخلنا قعدنا عل ترابيزه

انور/ تحب تاكل اي بقي
انا/ مش باكل غير فراخ.. هاتلي فراخ
انور/ الكفته هنا جامده جدا... هجيبلك فراخ وهجيب كفته كتير ع لو حبيت تجربها
انا/ خلاص اشطا... شكلي هاكل كتير اصلا
انور/ ي عم كل براحتك انا اللي هحاسب
احمد/ ايون هتذلني يعني ولا اي بالحساب
انور/ ههههه ي عم لا هذلك لي
انا/ اطلب الاكل طيب وانت ساكت بدل ما افشخك
انور/ ما خلاص يسطي انا يعني صحيتك من اي.. كنت بتحلم بواحده ولا اي يسطي هههه
انا/ لا ي خفيف هو انا كدا طالما صحيت من النوم غصب عني ومقومتش لوحدي هتلاقي مودي قالب
انور/ طيب خلاص خلاص يسطي عندي دي

طلب انور الاكل وكان طعمه جامد جدا قعدنا ناكل زي الحمير لحد ما الاكل اتنسف حرفيا

انا/ احاا اي دا ي عم انا كنت واقع من الجوع
انور/ كان واضح هههه انا كلت كتير بسببك
انا/ هاتها فيا بقي.. انت اصلا بطنك مخرومه
انور/ طب يلا نطلب الشيك ونروح نقعد ف اي كافيه
انا/ اشطا يلا عايز اشرب قهووه

حاسب انور و روحنا كافيه ميكس "شباب و بنات"

انا/ ملقتش غير الكافيه دا... دا مليان نسوان ي عم دول اكتر من الرجاله هنا وكلهم بيشيشوا
انور/ حلو ي عم خلي القاعده تطري وتحلو
انا/ اخرتك هتبقي عل كس واحده ي نجس
انور/ يسطي مفيش احسن من الكس والنيك.. حتي اسأل قراء القصه بتاعتك. ههههه
انا/ خليك غرقان فيهم لحد ما تتقفش ويطلع عينك
انور/ بصراحه انا مش عارف انت مستحمل كدا ازاي... ي احمد الواحد مجرد ما بيشوف ست حلوه وجامده بتلاقي العمود. وقف احترامآ لها.. انت اي ي عم مبتحسش
انا/ بالظبط كدا يسطي مبحسش وبارد وقاطع بتاعي
انور/ احااا يعم ردك ابن متناكه قاطم
انا/ اقولك اي يعني.... بص ي انور انا ك حماده يعني مبفكرش ف النسوان زيك مش مهمين عندي اوي... ايون انا بقدر الجمال والجسم زي الميلف اللي قاعده هناك دي
انور/ احاااا ي دين امي انت عينك لما بتقع عل حد بتبقي جامده نيييك اي دي ي عم كسم جمدان جسمها
انا/ ما تروح تقولها ي جامده احسن بكسم صوتك العالي
انور/ نظرتها بنت متناكه ي عم... دي بتبص علينا يسطي ومركزه هنا اوووي مالها دي
انا/ هعرف منين يعني... روح اسألها.... م علينا انا بقدر الست عموما بس مش عايز اركز معاهم يبقي لا هتقدم خطوه ولا هعمل حاجه لنفسي وابقي زي الخول كدا مليش لازمه ف كسم الكوكب المتناك دا
انور/ بس بردو يسطي اهو تخرج الكبت اللي جواك
انا/ بخرجه ف الشغل ع كدا انا دايما عندي افكار لكن انتو بتفكروا ف الخروجات وتروحوا هنا وهنا وانت واحد منهم بتفكر ب زوبرك بس عايز يطلع منك اي...
انور/ مش دايما ي احمد بردو بشتغل وبروق علي نفسي شويه مش كل حاجه هتبقي شغل يعني
انا/ ي انور انت ابوك معيشك كويس وربنا يباركلك فيه لكن انا ابويا عنده ارض وعو بيزرعها وعل قدنا وانا عايز ابقي حاجه كبيره ع اريح ابويا شويه وابسطه.. ف فرق بينا جامد يسطي وانا لازم ابقي كدا ع اعرف اعمل حاجه
انور/ عيب عليك ي احمد مفيش بينا فرق بلاش تقول الكلمه دي تاني ع فيها زعل بعد كدا
انا/ ي غبي انت ف فرق بينا ف المعيشه والجو اللي كل واحد نشأ فيه انت مختلف عني دي حقيقه
انور/ طب فوكك بس من الكلام دا دلوقت و شووف البطل جاي علينا شكلها غمزت يسطي وهتحلو
انا/ عيش ي معلم بس اهدي وخليك تقيل
انور/ وانا مالي ي عم... دي جايه باصه عليك انت
انا/ اعملها اي دي انا.... بدأنا مرازيه ومنيكه

سكت انا و انور لحد ما لاقيت البطل دا وصل عندنا

البطل/ مساء الخير... لو سمحت ممكن اتكلم معاك شويه
انا/ معايا انا...! اتفضلي حضرتك اتكلمي
البطل/ لو لوحدنا يبقي احسن طبعا
انا/ يعني هو مينفعش حضرتك تتكلمي هنا عادي..... معلش اصلي بتكسف وبخاف شوويه
البطل/ ههههههه لا متخافش مش هعمل فيك حاجه
انا/ بعد الكلمتين دول خلاص اتأكدت انها باظت
البطل/ هي اي اللي باظت بالظبط
انا/ مفيش مفيش اتفضلي... ثواني ي انور وجايلك

قومنا قعدنا عل ترابيزه تانيه جمب انور

انا/ اتفضلي حضرتك اتكلمي
البطل/ مالك واخده الكلام جد كدا لي.. خليك فريش
انا/ بم انك عايزه تتكلمي يبقي ف حاجه عايزه تقوليها... اي هي بقي الحاجه دي... انا فريش خالص جدا يعني
البطل/ طب مش اعرف اسمك الاول..؟
انا/ احمد و اوقات بيقولولي ي حماده
البطل/ حماده جميل... انا اسمي اسراء
انا/ اهلا وسهلا بيكي... اي الموضوع بالظبط
اسراء/ الموضوع انك عاجبني واتشديد ليك وعماله ابصلك بس انت مش واخد بالك او عامل مش واخد بالك
انا/ لا بصراحه انا عامل مش واخد بالي لان مهما يحصل هيبقي اخرنا القاعده دي مش اكتر
اسراء/ اي دا اي دا اول مره اشوف شاب البنت هي اللي بتجري وراه وهو اللي بيطنشها
انا/ دا مش طناش دي صراحه مطلقه... انا شخص مش بتاع كدا ولا بفكر ف ارتباط ولا علاقات ولا اي حاجه يبقي لي يبقي ف حوار ونزعل من بعض
اسراء/ انت كبرت الموضوع اووي.. انا مش عايزه ارتبط ولا علاقه ولا كل دا..... عايزه نبقي صحاب وبس.. انت شخصيتك عجباني واتمني اكون انا كمان عجباك
انا/ هي صحاب دي مش علاقه..!؟
اسراء/ علاقه بس مش زي العلاقات التانيه
انا/ تقريبا متفرقش عنهم كتير بردو هيبقي مطلوب مني اهتمام ومبتسألش لي وتزعلي وحاجات كدا بتخنقني
اسراء/ بص ي احمد انا واحده ناضجه كفايه وبعرف احلل اللي قدامي واول ما شوفتك مطنش عرفت طبعك
انا/ لو كنتي عرفتي طبعي فعلا مكنتش جيتي اتكلمتي معايا لانك كنتي هتبقي عارفه ان ردي هيبقي رخم فشخ
اسراء/ ردك مش رخم بالعكس دا صريح جدا ودي حاجه حلوه بالنسبه ليا... انا ميعجبنيش الشاب اللي يريل عل الست وانت عاجبني وعايزه نكون صحاب جدا
انا/ صدقيني هتتعبي نفسك مع شخص هو نفسه مش فاهم نفسه ولا عارف هو عايز اي اصلا
اسراء/ ملكش دعوه انت... وافق وانا هتحمل اختياري
انا/ تمام ي اسراء.... انا احمد 27 سنه بشتغل محاسب ف شركة ادويه ومش دايما فاضي
اسراء/ تمام.... انا عندي 33 سنه متحوزه ومش متحوزه وعندي مشروع صغير كدا عباره عن مساچ ونجهيز عرايس مكياج وكمان اتيليه فساتين عرايس
انا/ اللي هو ازاي متجوزه ومش متجوزه دي
اسراء/ جوزي بيسافر شغل بره مصر ف دوله اوروبيه واتعرف عل واحده هناك واتجوزها ع الجنسيه وهي معاها فلوس كتير ف استقر هناك وانا عل ذمته بس عايشه هنا وبيبعتلي فلووس وكدا يعني
انا/ خليها بصراحه ونقول انتو الاتنين عايشين من فلوس مراته الاجنبيه دي...انتي عايشه حياتك وهو رايق هناك
اسراء/ مش هتفرق ي احمد المهم اني عايشه بطريقه كويسه ومرتاحه وجوزي كدا كدا بعيد وعايش بردو
انا/ صح مش هتفرق.... انتي بقي عايشه ازاي هنا من غير راجل ولا ف اللي معوض غيابه..
اسراء/ اي ست بتدور عل راحتها.. مش هكذب عليك انا اتعرفت عل واحد بس من اول اسبوع لينا عرفت انه عايز جسمي وفلوسي وبس ومش مهم عنده اي حاجه تانيه عشان كدا مكملتش معاه وقررت متعاملش مع رجاله تاني
انا/ بالنسبه ليا شايفاني عيل مثلا..!؟
اسراء/ اكيد مقصدش كدا.... انت الوحيد من يوم اللي قابلته دا اللي شدني من نظره ولما اتكلمت معاك دلوقت لاقيت كمية صراحه مش موجوده ف رجاله كتير يعني من الاخر مش فارق معاك حد ومبتعرفش تطبل
انا/ اعتقد اني قولتلك دا ف اول كلامي...
اسراء/ ايون قولت وانا عايزه نبقي صحاب ومصممه عل كدا كمان.... ممكن بقي رقم موبايلك
انا/ موبايلي مره واحده.. ماشي اكتبي.. 010...
اسراء/ تمام ي احمد هرن عليك تسجل الرقم... همشي انا علشان صاحبتي متقعدش لوحدها اكتر من كدا
انا/ تمام ي اسراء... سلام
اسراء/ هكلمك كمان ساعه كدا لما اروح البيت.. سلام

مشيت اسراء وانا فضلت قاعد مكاني لاقيت انور جايلي

انور/ اي ي عم مالك قاعد مبلم كدا لي..!؟
انا/ غريبه اوي الست دي... متجوزه واحد متجوز واحده تانيه اجنبيه معاها فلوس لا وكمان بتتكلم كأن الموضوع عادي خالص واشطا ي مان
انور/ هتلاقيها ساكته ع جوزها بيبعتلها فلوس ومروقه عل حالها و زي ما انت شايف لبس وسهر ودلع
انا/ قولتلها كدا اصلا....
انور/ احاا قولتلها اي بالظبط ي احمد
انا/ ان هي وجوزها بيصرقوا من فلوس الست ع كدا هي ساكته وسايبه جوزها بعيد عنها
انور/ هو جوزها مبينزلش هنا خالص.!؟
انا/ لا عايش هناك ع طول مع مراته الاجنبيه
انور/ كدا بقي تلاقي الست دي خرباها وكل يوم مع واحد شكل نايم فوقها.. والاكيد انك عجبتها وعايزه تجربك
انا/ بص ي غبي افندي انت... كلامك ابن وسخه وبتعبر بطريقه غبيه فشخ... اي تجربني دي ي ابني.. اختار كلامك يااض.... مع ذلك من كلامها قالت انها اتعرفت عل واحد لمدة اسبوع بس لاقته عايز جسمها وفلوسها ف خلعت منه وانا اول واحد بعد الراجل دا تتكلم معاه.... عموما انا بأمن لحد بسهوله وسواء هي حلوه او وحشه ف لنفسها مش ليا وانا شخصيا هتعامل عادي جدا بطبيعتي لحد ما اعرف اخرتها اي ولو عايزه نييك ولا ولا وقتها انا هعرف اتعامل معاها... بس شهادة حق جسمها ابن حرام و في السرير يمتع فشخ يتعمل فيه كل حاجه
انور/ وانت ايش عرفك ان جسمها ف السرير يمتع او لا
انا/ انت ياض فاكرني لسه عيل بشخه..! يا زفت انت انا نمت مع نسوان وبنات انت شخصيا تتمني انهم يبصولك بصه واحده... ياض ي انور انت بالنسبه ليا لسه ابن امبارح... اللي انا عملته وزهقت منه انت لسه بتتمناه ف احلامك...فوق لنفسك يااض دا نشأت عنده خبره عنك
انور/ احااا ي دين اهلي عليك وانا اللي فاكرك لسه خام وعل نياتك طلعت خاربها وفاشخ كسمها...مين نشأت دا
انا/ نشأت دا واحد. محبش انك تتعرف عليه ع هيعورك
انور/ هيعورني لي يعني ي عم
انا/ بلاش تستفسر وخلينا نقوم نمشي... يلا
انور/ استني شويه احنا قاعدين ي احمد هنروح لي
انا/ طب ما تروح تكلمها طالمها عجباك وهتريل عليها بدل ما انت قاعدي زي خيبتها كدا
انور/ هي مين ي عم... مفيش الكلام دا
انا/ طب خلاص تمام انا غلطان... كنت هساعدك
انور/ بتتكلم جدا.. طب قولي اعمل اي معاها ع شكلها مش زي النسوان اللي اعرفها بس جامده نييك
انا/ وقعت زي الجردل دلوقت..! انت تفكيرك باين ي علق
انور/ خلاص ي احمد انت هتذلني بقي.... بجد قولي ادخل عليها ازاي دي عايز طريقه مقنعه وحلوه
انا/ ادخل كلمها زيها زي اي حد مش مختلفه يعني
انور/ مهي ممكن متوافقش نتكلم يعم
انا/ يبقي كسمها هي اللي خسرانه وهييجي غيرها
انور/ انا كدا اقتنعت ي احمد انت برنس
انا/ متحاولش تحط ايدك تحت ضرس اي واحده وخليك انت المتحكم فيها مش العكس
انور/ عيب عليك يسطي مش هيحصل ابدآ
انا/ بص يسطي مش كل الحريم بتحب الراجل اللي بيعرف ينيك جسمها لكن كل الحريم بتحب الراجل اللي بيعرف ينيك دماغها قبل جسمها وقتها هيتحكم فيها و قلبها و ف جسمها وتبقي بتاعته دايما
انور/ انت طلعت مشكله كبيره ي احمد بس مش باين
انا/ مش للزم ابين اني واااو ولا شبح ع اعجبك... لا كسمك ولا تفرق معايا... المهم اخلع يلا روح كلمها وهي شكلها عايزه اصلا لانها بتبص هنا وانجز خلينا نخفي بقي اتبضنت من هنا وعايز اخرج اشم هوا نضيف بدل الخنقه

مشي انور فعلا راح للست دي وقعد معاها وبدأ كلام وشكلهم اندمجوا اوي مع بعض..ي بخت اللي يوفق راسين ف بعض 😁 ... بعد شويه رجع انور قعد معايا

انا/ اعتقد الامور تمام جدا وكله فل
انور/ ايون ي برنس خدت رقمها واتفقنا نتكلم ولو ف مجال نتقابل مع الوقت هيحصل...
انا/ بتدخل انت ف العميق عل طول ي انور
انور/ عادي بقي شكلها محتاجه فشخ لانها قالتلي انها مطلقه من سنين وعندها 40 سنه مش باين عل جسمها
انا/ دي حقيقه جسمها اخره 30 سنه... المهم يلا هلينا نمشي نقعد ف مكان فيه هواء شويه مبضون نيك هنا
انور/ طب استني انا هحاسب الليله عندي كلها
انا/ احااا حد قالك اني كنت هحاسب اصلا.. انجز
انور/ ماشي ماشي هطلب الشيك اهو.. يلا بينا

حاسب انور عل المشاريب وخرجنا ركبنا العربيه قعدنا عل الكورنيش شويه وطبعا كلام و رغي كتير منه فصلني

انا/ يلا ي انور نمشي عندنا شغل بكره وعايز انام
انور/ ي عم انت لسه صاحي من شويه اصلا
انا/ مهو كسم كتر كلامك دا فصلني اصلا.. يلا

قومنا مشينا وصلت البيت دخلت غيرت هدومي ونمت .... صحيت عل صوت المنبه لبست وكلمت انور كان وصل خرجت ركبت معاه وروحنا الشركه.... دخلنا الشركه والكل موجوده ف الحسابات فوق

انا/ صباح الخير ي بنات
كلهم/ صباح الخير ي احمد...
انا/ روان... اعملي حسابك ع ف ناس هتيجي تمضي عقدات النهارده للعلاج الجديد عايزك تبقي مركزه شويه
روان/ تمام ي احمد متقلقش..
رحمه/ هتروح دلوقت لمكتبك ولا هتفضل معانا شويه
انا/ معاكوا شويه لحد ما حد من الشركات ييجي
رحمه/ طب انا عايزاك ف موضوع كدا لوحدنا
انا/ تمام... تعالي نروح المكتب التاني.. بعد اذنكم ي شباب هخلص شوية شغل مع رحمه عل طول

مشبت انا و رحمه روحنا المكتب بتاعي وقعدنا

انا/ ف اي ي رحمه.. موضوع اي دا اللي لوحدنا
رحمه/ بص ي احمد... البنات مركزين معاك انت و انور جامد وعمالين يقولوا انكم بتعملوا حاجه كدا وعايزين يعرفوا اي هي.. انا بقولك ع تبقي واخد بالك لان شكلهم مش هيسكتوا غير لما يعرفوا وانت بقي عارف الست لما تحط حاجه ف دماغها يبقي لازم تعملها
انا/ تمام... بس وليكن بنعمل حاجه هما شاغلين بالهم لي
رحمه/ بصراحه مش عارفه... بس بيقولوا اننا صحاب ولازم نعرف كل حاجه بيعملوها زي ما احنا بنقول
انا/ تمام بس ف حاجات بره الشغل شخصيه يعني.. انا اقولها ليهم لي.. ما ييجوا يعيشوا معايا احسن
رحمه/ هي دي دماغهم ي احمد تفكير ***** لسه
انا/ مهو لو انا عاملتهم بنفس تفكيرهم هيزعلوا
رحمه/ انا مش بقولك كدا ع تزعل الناس منك ي احمد... بص حاول تاخد بالك وبردو متركزش معاهم اوي... ف حاجه كمان بس عايزاك تكون صريح
انا/ خير ي رحمه واكيد انا صريح دايما
رحمه/ هو انت و انور بتثابلوا بنات يعني وكدا
انا/ مع ان دي حاجه شخصيه بس تمام... بصي انا شخصيا مش بركز ق الحاجات دي ومش مهتم لكن انور بيقابل ويعرف بنات وبعدين دي حريته هو حر يعمل اللي يعجبه مش هتحكم ف تفكيره وقراراته يعني... الاكيد بقي ان دا محور الكلام بين البنات عايزين يعرفوا اننا بنعرف بنات وبنقابل ولا لا.. صح.!؟
رحمه/ بصراحه ايون صح... انا قولتلهم متسألوش ف حاجات شخصيه بس هما دماغهم متركبه غلط وعايزين يحشروا مناخيرهم ف كل حاجه
انا/ بقولك اي فوكك منهم دول عالم عبيطه اصلا
رحمه/ سؤال بقي اخير بس رخم شويه
انا/ اسألي اسألي ما انتي شكلك لثطتي منهم ههه
رحمه/ ماشي ي عم...... هو انور مقلش ليك حاجه عن نيره..!؟..... يعني مثلا عجباه او بيحبها وكدا
انا/ اممممم واضح ان نيرة خدت بالها ان انور مركز معاها
رحمه/ يعني فعلا هو معجب بيها و بيحبها
انا/ متعمليش عبيطه ي رحمه.. بم ان نيره قالتلك الكلام دا يبقي قالتلك انور مركز معاها ازاي بالظبط
رحمه/ اممممم انت مش سهل... ايون قالتلي طب انور لي مركز مع الجزء دا بالظبط وبعدين دا غبي ومهروش
انا/ بصي ي رحمه ع بس انتي اكتر واحده فيهم تهمني.... انور مش بتاع حب وجواز والكلام دا... انور بيهتم بحاجه واحده بس ع كدا بيركز ف نيره لانهم واضحين اوي عندها وملفتين وكمان لبسها اوبن خالص ومبين
رحمه/ يعني انور عايز نيره ف السرير بس
انا/ معرفش دي بس زيه زي اي شاب بيركز ف الحاجات دي وخصوصا لو بنت زي نيره بلبسها واسلوبها
رحمه/ عل فكره انا قولتلها ان لبسها باين اوي وموضح كل حاجه وهي قالتلي محدش يتحكم ف لبسي
انا/ هي بردو متتحكمش ف حد واللي يبص هو حر...لو هي متأذيه من البص يبقي تغير لبسها
رحمه/ انت كمان بتبص ولا اي هههههه
انا/ قولتلك ي بنتي الحاجات دي مش مهمه عندي
رحمه/ كدا هبدأ اشك فيك عل فكره ههههه
انا/ اطلعي بره ي رحمه بدل ما اقوم اخليكي تلغي الشك دا خالص من دماغك وتعيطي ههههه
رحمه/ انت سافل و قليل الادب عل فكره ههه
انا/ ماشي ي عم تسلم من ذوقك ي جزمه هههه

الباب خبط واتفتح بعد كدا...

نورهان/ احم...استاذ مدحت عايزك ف المكتب ي احمد
انا/ تمام ي نورهان هروحله دلوقت ع طول
نورهان/ طيب تمام... منوره المكتب ي رحمه..
رحمه/ حبيبتي ي نورهان ي قمر

مشيت نورهان لمكتبها....

انا/ اي استفسار تاني ي ست رحمه ولا خلاص كدا
رحمه/ لا كدا تمام... بس متعرفش حد اني قولتلك
انا/ متقلقيش ي رحمه هو انا يعني *** بريل
رحمه/ تمام همشي انا لانهم تلاقيهم قاعدين عل نار دلوقت بسبب قعدتنا دي ومطلعين شرار ههه
انا/ يخربيت الفضول بجد ههههه.. تمام

خرجت رحمه وانا قومت روحت ل مدحت مكتبه

انا/ حضرتك طلبتني ي ريس
مدخت/ تعالي ي احمد... جهزت نفسك ع المقابلات؟
احمد/ متقلقش ي ريس جاهز وكله تمام
مدحت/ تمام... بص مش عايزك تخلي العميل يشوف العقد عل طول كدا عايزك تمهد له الاول بنود العقد ع ميتصدمش ويستوعب الموقف وبعد كدا يبقي يقرر
انا/ تمام ي ريس مفيش اي مشكله..
مدحت/ بص بقي.. في 7 شركات جديده دول اللي جايين عل عقد العلاج الجديد ودا كشف بأسم الشركه والعميل اللي هيجيلك... دا كشف تاني للشىكات اللي متعاقده معانا اصلا وجايين يمضوا عقد للعلاج الجديد وطبعا العقد دا غير دا
انا/ تمام.. انا غندي نسختين من العقد نسخه للشركات اللي معانا اصلا ونسخه للشركات الجديد ودا اللي فيه بند التعاقد لمدة سنتين وزياده ف النسبه
مدحت/ بالظبط كدا ي احمد.. تمام كدا
انا/ تمام ي ريس.. ف حاجه تاني..!؟
مدحت/ لا شكرا ي احمد اتفضل انت

سوري يعني ممكن اتأخر ف الخامس شوية بسبب تعديل ف الشغل عندي مدربك دماغي شوويه....

نهاية الجزء الرابع.... انچووي ي بشوات💥

الجزء الخامس......

اسف ي شباب عل التأخير بس ظروف شغل عطلتني شويه وكمان كنت نازل اجازه امبارح معرفتش اكتب الجزء ع طول بسبب التعب..... الاهم بقي ان الجزء دا مفيش فيه احداث كتير بس هو هيتبني عليه حاجات لسه قدام واتمني الجزء يعجبكم.... 💥

انا/ تمام.. انا عندي نسختين من العقد نسخه للشركات اللي معانا اصلا ونسخه للشركات الجديده ودا اللي فيه بند التعاقد لمدة سنتين وزياده ف النسبه
مدحت/ بالظبط كدا ي احمد.. تمام كدا
انا/ تمام ي ريس.. ف حاجه تاني..!؟
مدحت/ لا شكرا ي احمد اتفضل انت

خرجت من عند مدحت روحت عل مكتب الحسابات

انا/ روان... يلا تعالي ع الشركات اللي هتمضي العقد الجديد هتبدأ تيجي دلوقت... انتوا ي جماعه ياريت ننجز بقي من تقفيل الشهر المعفن دا ومش تنسوا تضيفوا الزيادات بتاعتنا ف الكشف لتروح علينا
رحمه/ لا خلاص انضافت وتقريبا قربنا نخلص
انا/ طب تمام هنمشي احنا... يلا ي روان
روان/ بااي ي بنات.. هنكمل كلامنا بعدين

مشيت انا و روان دخلنا المكتب بتاعنا

انا/ بصي ي روان اللي عليكي النهارده تبقي جمبي و اي حاجه اطلبها هقولك عليها ولو لاقيتيني مزنوق ف الكلام عايزك تلغوشي عل الحوار بأي حاجه
روان/ الغوش ازاي مش فاهمه يعني
انا/ يعني تحاولي تقولي حاجه او تعملي حاجه بحيث تلفتي النظر واقدر انا اخلع من الكلام
روان/ تمام فهمت... هما جايين امتي
انا/ يعني المفروض ف ناس هتوصل دلوقت

فضلنا ف المكتب شوويه نجهز العقدات

نورهان/ استاذ احمد... ف عميل وصل عايز يمضي عقد تبع الشركات الجديده
انا/ تمام ي نورهان خليه يتفضل..

دخلت علينا واحده فرسه بالمعني الحرفي

العميل/ صباح الخير ي جماعه
انا/ صباح الخير.. اهلا وسهلا اتفضلي
العميل/ انا مروه مسئولة التعاقد لشركة.......... جايه بخصوص العلاج الجديد وامضاء العقد
انا/ اهلا بحضرتك....اتفضلي استريحي... انا احمد و دي روان المسؤولين عن التعاقد
مروه/ اهلا بيكم.... ممكن اشوف العقد لو سمحت
انا/ طبعا طبعا... بس الاول حضرتك تشربي اي
مروه/ ملوش اي لزوم ي استاذ احمد.. شكرا جدا
انا/ لا مينفعش ي فندم... تأمري ب اي
مروه/ لو قهوه مظبوط يبقي تمام جدا

بلغت نورهان بالقهوه ورجعت لها تاني

انا/ اتفضلي ي فندم دا العقد اتمني تقرأيه كويس جدا قبل ما تناقشي البنود وتقدري الموقف
مروه/ متقلقش متوقعه ان ف بنود هيبقي فيها نقاش طويل بس اكيد هنتفق ف الاخر

مسكت مروه العقد وقرأته وخلصت العقد

مروه/ تمام ي استاذ احمد... انا موافقه عل كل البنود لكن ف بند واحد مقدرش اديلك الموافقه عليه غير لما ارجع للشركه وهما يقرروا ف البند دا
انا/ دا اكيد بند السنتين..
مروه/ بالظبط كدا.. ممكن تسمحلي بمكالمة فون وهرد عل حضرتك بالرفض او القبول
انا/ طبعا ي فندم اتفضلي...

قامت مروه تكلم الشركه بتاعتها وبعد حوالي 10 دقايق لاقيتها جايه

مروه/ تمام ي استاذ احمد... ف حل ممكن نتناقذ فيه ف البند دا
انا/ اتفضلي حضرتك اي هو الحل..
مروه/ ف العقد النسبه طبعا عاليه عن الطبيعي واحنا معندناش مشكله ف البند دا لان دا سوق وبم ان انتم الشركه الوحيده اللي معاها العلاج دا فكنا متوقعين ارتفاع النسبه ودا شئ وارد وطبيعي لكن بند السنتين يعني بقترح نخليه سنه واحده مش اتنين ودا حل هيرضي جميع الاطراف لان حضرتك عارف اننا متعاقدين مع شركه تانيه وبنتعامل معاهم من فتره طويله
احمد/ بصي حضرتك صدقيني لو اي شركه تانيه مكانا كانت رفعت النسبه اعلي من كدا لان دي فرصه مش هتتكرر وكمان كان ممكن يحطوا نفس البند بتاع السنتين بس كان هيبقي اكتر من سنتين... انتي ف فرصه مش هتتعوض واكيد الشركه عند حضرتك فاهمه دا كويس جدا... بعدين ي فندم احنا اكبر شركة توريدات ادويه ف مصر يعني المتعاقد معانا مش خسران بالعكس دا هيكسب كتير جدا ومفيش وقت هتلاقي تأخير طلبيه او مش موجوده واعتقد ان سمعة الشركه ف السوق بتبين كلامي انه حقيقه و واقع
مروه/ كلام حضرتك صح جدا وانا شخصيا موافقه عليه بس انت عارف القرار ف ايد مجلس الاداره وانا هبلغهم دلوقت بالرد بتاع حضرتك واكيد مش هنختلف
انا/ ف كل الحالات مش هنختلف ي هانم
مروه/ تمام.. هستأذن حضرتك دقيقه بس
انا/ طبعا طبعا اتفضلي....

اتصلت مروه بشركتها تاني ورجعت لكلامنا

مروه/ تمام ي استاذ احمد احنا موافقين وهنمضي العقد عل بنوده الموجوده
انا/ تمام ي فندم تحت امرك... روان جهزي عقدين لو سمحتي
روان/ العقود جاهزه اهي اتفضلي ي هانم..
مروه/ شكرا.... نقدر نستلم اول طلبيه امتي
انا/ مجرد امضاء العقد من حق حضرتك الاستلام فورا... شوفي تحبي امتي وهبلغ الشركه عندي
مروه/ تمام متفقين.... شكرا جدا للمقابله اللطيفه
انا/ شرفتينا ي هانم.. فرصه سعيده جدا
مروه/ انا اسعد ي استاذ احمد... ممكن رقم تليفون حضرتك لو امكن يعني
انا/ طبعا.. اتفضلي........ 010
مروه/ هكلم حضرتك بكره اكيد نتفق عل ميعاد الاستلام
انا/ ف اي وقت ي فندم....
مروه/ شكرا ليك.... بااي
انا/ مع السلامه..

روان/ الموضوع سهل خالص ي احمد اهو
انا/ سهل ايون بس بالنسبه للناس اللي بتفهم وجايه تخلص عل طول لكن هيجيلك ناس شايله دماغها وتحسسك انها جاية تشتري تيشرت وهتفضل تناقش ف البنود وخلاص
روان/ هتعمل اي مع الناس دي دول بيبقوا باردين
انا/ هكون ابرد منهم وهفضل مستمر عل كلامي واللي مش عاجبه ميمضيش وهو الخسران... ي روان دي فرصه بالنسبه للشركات تكسب فلوس بغباء من علاج زي دا... اي نعم نسبة المصابين بالمرض دا ف مصر قليلين بس ف ناس مصابه ومحدش يعرف اصلا وغير كدا ممكن الشركات دي تاخد العلاج تصدره لدول بره معتمده عل الدعاره والقرف دا ودول بيبقوا عندهم اصابات بالمرض دا بغباء يعني ف كل الحالات الشركات دي كسبانه مش هتخسر بس هما لازم يفضلوا يعافروا ع يدفعوا اقل سعر ويكسبوا اكتر.. شغل طمع وجشع يعني
روان/ امممم كدا فهمت
انا/ يلا ي باشا نشووف لو ف حد تاني
روان/ اوكي... يلا بينا...

استمر الوضع دا طول اليوم ناس تيجي تمضي عقد وتمشي وناس تطلع كسمنا رغي ومناهده لحد ما خلص اليوم بقرفه وصداعه.... الساعه 3 كانت رحمه بترن عليا

انا/ ايون ي باشا... خير
رحمه/ احنا خلصنا ي احمد.. انتو خلصتوا ولا لسه
انا/ 5 دقايق بالظبط وهكون عند حضرتك..
رحمه/ عندي فين ي احمد... طب بص احنا كنا ماشيين ف هنرجع تاني ونستناكوا ف الكافيه
انا/ تمام ي فندم... مع السلامه

انا/ اسف ي فندم ع المكالمه... قررت اي حضرتك
العميل/ يعني مفيش حل تاني ف البند دا
انا/ للاسف ي فندم العقد دي بنوده وغير قابله للتغيير
العميل/ النسبه كبيره والبند الاخير دا مش هينفع
انا/ للاسف ي فندم مقدرش اغير فيه اي بند
العميل/ طيب ممكن ترجع للاداره وتشوف حل وسط
انا/ بقول لحضرتك من بدري ان دي بنود الاداره اللي حطاها ومهما رجعت ليهم هيكون ردهم لا مفيش تغيير
العميل/ مهو انا مقدرش امضي عقد زي دا بردو
انا/ تمام ي فندم.. مش هقدر افيدك لان مفيش حاجه بايدي فعلا انا مجرد مسؤول تعاقد مش اكتر
العميل/ طب ممكن تسمحلي بمكالمة اخيره
انا/ تمام.. بس لو سمحت ف اسرع وقت لان مدير الشركه منتظرني حاليا ومينفعش اتأخر

قام عمل مكالمه وانا قاعد مبضون اصلا منه

العميل/ تمام ي استاذ احمد فين العقود
انا/ اتفضل العقود اهي ممضيه ومستني امضاء حضرتك

مضي العقد وقام مشي الكائن البضين

روان/ اي البني ادم الرخم دا اووووف
انا/ دا بني ادم ابن وسخه بضاان... لمؤاخذه بقي ي روان شخصيه بضان وعصبتني
روان/ طيب مش هتروح لاستاذ ابراهيم
انا/ اروح له لي... ف اي
روان/ مش هو اللي كان بيكلمك ف الفون
انا/ هههه لا لا دي رحمه بتشوفنا خلصنا ولا لا بس انا عملت حوار عل البضان اللي كان هنا ع ينجز دا اكل دماغي
روان/ اممم وانا اللي صدقتك دا انت صايع هههه
انا/ هعمل اي بس ي روان مكنش ينفع معاه غير كدا.... يلا بينا ع الجماعه قاعدين ف الكافيه تحت مستنيين
روان/ اوكي يلا لاني نفسي اشيش اوي اوي
انا/ يلا ي مدمنه انتي ههههه
روان/ ايون ما انت عمال تشرب ف سجاير براحتك وانا هموت واخد نفس بس خايفه منها ههه
انا/ لا خليكي ف الكريز بتاعك السجاير تقيله عليكي

خرجنا بره قابلت نورهان...

انا/ طبعا مفيش حد تاني هييجي النهارده ي نورهان
نورهان/ لا خلاص كدا النهارده.. بكره بقي هتلاقي الشركات اللي تبعنا هي اللي هتيجي تمضي
انا/ تمام كدا... عايزه حاجه بقي
نورهان/ هتروخوا دلوقت ولا اي
انا/ هننزل لباقي الشله ف الكافيه مستنيين... ما تيجي معانا بدل ما انتي بتروحي لوحدك ع طول كدا
نورهان/ انا مش بمشي غير لما استاذ ابراهيم ومدحت يمشوا عل لو محتاجين هنا لازم ابقي هنا
انا/ هما لسه هنا ولا اي....

مدحت/ ايون ي استاذ احمد لسه هنا.. خير
انا/ اهلا ي ريس... لا عادي بسأل مفيش حاجه
مدحت/ عملت اي مع العملاء الجدد
انا/ الكل مضي م عدا واحد بس قال لازم يرجع للشركه عنده وممكن يرد علينا بكره او بعده
مدحت/ سيبك منه هييجي تاني.. دي فرصه ليهم
انا/ بس ف شوية ناس ي ريس اي.. ميتقلعوش من الرجل وعليهم كميه برود فظيعه تحسهم جايين بيفاصلوا
مدحت/ هههههههه دا طبيعي ي احمد
انا/ ما علينا ي باشا اهي عدت عل خير..
مدحت/ عل خير.... مروحين خلاص..!؟
انا/ ايون هننزل للباقي تحت ف الكافيه وبعدين هنمشي..
مدحت/ تمام... نورهان يلا لمي حاجتك وانزلي معاهم
نورهان/ لا انا هقعد شويه علشان لو حضرتك او استاذ ابراهيم محتاجين حاجه مش هيبقي حد هنا غيري
مدحت/ انا جاي اخد ابراهيم ع نمشي.. يلا انتي كمان انزلي مع الشباب مفيش حاجه تاني خلاص
نورهان/ تمام ي استاذ مدحت..
انا/ طب نستأذن اخنا ي ريس...
مدحت/ تمام... مع السلامه

نزلت انا و روان و نورهان للكافيه تحت لاقينا الكل قاعد مستني ننزل لهم

انا/ مسا الفل عليكم..
رحمه/ اتأخرتوا كدا لي بقي
روان/ اسكتي ي رحمه دا كان يوم صعب اوي اوي
رحمه/ نورهان قلبي... منوره ي حب.. اقعدي اقعدي
نورهان/ ازيكم ي بنات عاملين اي..!؟
نيره/ بخير ي قمر...
انور/ اي دا ي نورهان.. بتسلمي عليهم هما بس وانا لا
انا/ يااض مهي قالت ازيكم ي بنات اهو.. انت ف وسطهم يبقي ترد زيهم هههههه
تغريد/ اووووف قصفلك الجبهه ي انور دمرها ههههههه
انور/ تسلم ي عم احمد... من ذوقك يسطي
نيره/ انتي زعلتي ي بيضا... متزعلش خلاص..
انور/ خلصنا من رخامتكم دي ولا اي بالظبط
رحمه/ بس ي بنتي انتي وهي... متزعلش ي انور خلاص... سلمي عليه بقي ي نورهان اصله بيتقمص ههههه
نورهان/ مالكوا حاطين عليه لي كدا ههههه... متزعلش ي انور انا اسف.. ازيك ي استاذ انور باشا
انور/ انتي اكتر واحده برنسيسه فيهم عل فكره
نورهان/ شكرا شكرا ي انور افندي....
انا/ عايز اشررب قهوه بأي طريقه...
روان/ انا كمان عايزه شيشه... تعالوا نقعد ف الكافيه اللي بره الشركه ع اطلب شيشه دماغي هتنفجر
انا/ يادي الشيشه بتاعتك.... معلش بقي ي بشوات تعالوا نروح الكافيه اللي بره دا ع الانسه مدمنة شيشه ومش قادره تقعد من غيرها
نيره/ يلا بينا لاني عايز اشيش بردو
انا/ عايز اعرف مين فيكم مش بيشرب شيشه
رحمه/ كلهم بيشربوا ما عدا انا ي احمد
انا/ طبعا انتي كمان ي نورهان بتشيشي
نورهان/ دا اكيد ي احمد.. الشيشه دي مزاج هههه
انا/ لا دي ادمان مش مزاج وحياتك.. طب ما تشربوا سجاير احسن من الشيشه واهو كله دخان
تغريد/ لا لا منقدرش عليها ي عم دي تموتنا
انا/ المهم استاذ مدحت يعرف ولا اي
تغريد/ لا طبعا ميعرفش ي احمد عايزو يموتني يعني
روان/ طب مش يلا بقي ونبقي نتكلم هناك

قومنا خرجنا من الشركه وروحنا للكافيه اللي بعدنا بشويه وكله قعد طلب اللي عايزو

انور/ اي يسطي اخبار الشغل معاك اي
انا/ حاجه بضان اوي ي انور بتعامل مع ناس تموت بتحسسك انك انت صاحب الشركه والحل ف ايدك
رحمه/ صحيح ي احمد... رنيت عليك وانت كنت بترد عليا بكلام غريب كدا.. كأن بتكلم مدير او حد مهم
انا/ ايون انا قاصد كدا... كان قدامي بني ادم رخم بطريقه غريبه عمال يفاصل ف بنود العقد لاقيتك بترني قومت مكلمك عل انك المدير ع اجبره ينجز ي يمضي العقد ي يمشي ويرحمني و في الاخر مضي العقد وخلع
نورهان/ كل صفقه جديده ف الشركه هتلاقي ناس من دول كتير وفي الاوسخ من دا بمراحل
انا/ لا مش هستحمل الطريقه دي خالص
نيره/ المهم يعني خلصتوا عقدات ولا لسه
انا/ خلصنا مع الشركات الجديده.. لسه بقي الشركات اللي تبعنا هتيجي غالبا بكره تمضي.. ولا اي ي نورهان
نورهان/ لحد الان ف 3 شركات هيبعتوا المندوب بتاعهم بكره يمضوا العقد بس دول مش بيعاندوا ولا بيفاصلوا لانهم كدا كدا تبعنا فهيمضوا عل طول
انا/ ي مسهل خلينا نخلص من الحوار دا ونرجع لشغلنا الطبيعي تاني احسن من كل دا

كملنا قعدتنا ف الكافيه شويه وبعدين قومنا مشينا... دخلت البيت خدت شاور واتغديت وفتحت ابلكيشن البنك لاقيت المرتب نزل ومعاه ال شهرين الزياده... قومت محول مبلغ محترك عل الحساب بتاع اخويا

انا/ الو... اي الاخبار ي حاج عامل اي..!؟
الحاج/ بخير ي حبيبي.. انت اخبارك اي..؟
انا/ تمام ي بويا.... محمد فين دلوقت
الحاج/ محمد خرج من شويه قال هيجيب مذكرات لدراسته ع يذاكر فيها
انا/ تمام ي حاج انا هكمله كمان شويه... امي فين!؟
الحاج/ امك هنا اهي... خد كلمها
انت/ ازيك ي امي عامله اي..!؟
الحاجه/ بخير ي حبيبي... انت احوالك كيفها
انا/ تمام وبخير ي حاجه...
الحاجه/ صح الكلام اللي ابوك قاله دا.... انك هتبعت فلوس لمحمد ياخد منها والباقي يبقوا مع ابوك
انا/ ايون صح ي امي لان معايا فلوس كتير مش عايزها ف هبعتها لابوي يدفع منها للعمال ولو محتاجين حاجه تانيه هاتيها ي امي الفلوس كتير وكله من خيركم
الحاجه/ ي حبيبي دي فلوسك لي تبعتها دا تعب انت
انا/ ي امي تعبي اي بس... كله من خيركم
الحاجه/ يزيدك **** ي حبيبي...
انا/ دعواتك يحاجه اللي عايزها... ادعيلي كتير
الحاجه/ بدعيلك عل طول ي حبيبي
انا/ تسلمي ي امي... اديني ابوي....
الحاج/ خير ي ولدي..
انا/ انا بعتت الفلوس لمحمد وهكلمه دلوقت اخليه يسحبهم وياخد المبلغ بتاعه والباقي هيسلمه ليك... اتصرف انت فيهم ي حاجه ومتحملش اي حاجه معايا فلوس كتير صدقني لو احتجت اي مبلغ كلمني عل طول
الحاج/ يرزقك **** ي ولدي بالحلال..
انا/ هقفل بقي ي حاجه ع اكلم محمد قبل ما يرجع البيت يسحبهم بدل ما يخرج تاني
الحاج/ ماشي ي حبيبي... مع السلامه
انا/ مع السلامه ي بووي

قفلت مع الحاج وكلمت محمد قولتله يسحب الفلوس وياخد فلوسه ويسيب الباقي مع ابويا

دخلت نمت الساعه 5 وصحيت عل رنة فوني كانت اسراء البطل بتاعة الكافيه اللي بترن..

انا/ الو... ازيك ي اسراء
اسراء/ ازبك ي احمد... انت نايم ولا اي
انا/ كنت نايم ايون بس صحيت خلاص
اسراء/ انا اسفه معرفش انك بتنام ف الوقت دا... طب هقفل وانت كمل نومك واسفه تاني
انا/ خلاص ي اسراء انا صحيت ومش هعرف انام... خير ف حاجه ولا اي بتتصلي
اسراء/ مفيش حاجه بس متكلمناش من يوم الكافيه ف قولت ارن عليك لو تحب نقعد ف اي مكان نشرب حاجه
انا/ طب بس سيبيني ربع ساعه هقوم اغسل وشي وافوق وهرن عليكي انا ع طول
اسراء/ طب تمام مستنيه رنتك
انا/ تمام ي باشا... سلام

قفلت معاها ودخلت الحمام خدت شاور سريع ع افوق

بدأنا كسم مرازية نسوان هيجانه.... رنيت عل اسراء

انا/ ايون ي اسراء... معاكي تحبي تروحي فين
اسراء/ اي مكان انت تحب تقعد فيه وانا معاك
انا/ بالنسبه ليا مش فارقه اختاري انتي بقي
اسراء/ طيب ف مكان هادي عل الكورنيش بحب اقعد فيه لوحدي... اي رأيك نقعد هناك
انا/ تمام مفيش مشكله... ابعتيلي لوكيشن المكان وانا هسبقك عل هناك
انا/ تمام هبعتلك دلوقت وانا كدا كدا هروح دلوقت مش هتأخر يعنب مش هتستناني كتير
انا/ خلاص تمام... سلام

قفلت معاها وقومت اخرج اشوف تاكسي يوصلني لاقيت فوني بيرن تاني وكان عم محمد امين الشرطه

انا/ مساء الفل ي عم محمد
عم محمد/ مساء الفل عل قليل الاصل اللي مش بيسأل
انا/ حقك ومش هقدر اتكلم.. بس احنا ف اخر الشهر وبيبقي ف شغل كتير وتقفيل شهر وكلام كتير كدا.. غير بقي اني مسؤول عن شغلانتين ومسحول فيهم
عم محمد/ رينا يقويك.. المهم انا بكلمك ع لبك فلوس معايا وعايز اقابلك ع تاخدها
انا/ فلوس اي ي عم محمد دي
عم محمد/ فلوس الفرشه بتاعتك ي احمد
انا/ مش احنا اتفقنا ان الفلوس كلها هتروح لاهل الشاب اللي انت جيبته يمسك الفرشه مكاني
عم محمد/ اتفقنا اه بس الوضع اختلف دلوقت... الفرشه بقت شغاله كويس وبتجيب مبلغ كبير عن الاول... ام الولد مش موافقه تاخد المبلغ كله وقالت الرزق يتقسم بينكم لانه مبلغ كبير بالنسبه ليهم
انا/ كبير ولا صغير دا رزقهم ي عم محمد.. انا سببت الفرشه له وهو ورزقه بقي انا مش هاخد حاجه
عم محمد/ والست بردو قالت مش هتاخد غير نص الفلوس... بص ي احمد انت تعمل حسابك تقعد مع الست تشرحلها بقي انت.. انا دماغي وجعتني من رفضها
انا/ طيب بص ي حاج... انت تديلها الفلوس اللي معاك وتقولها اني هزورها وهاخد الفلوس بنفسي بس بعد يومين او تلاته لحد ما اخلص الشغل اللي معايا
عم محمد/ خلاص ماشي انا هقولها ونشوف
انا/ تمام ي حاج... معلش بقي تاعبك معايا
عم محمد/ تاعبني اي ي ابني... انت تطلب اي حاجه ملكش دعوه كفايه انك ساتر ناس غلابه
انا/ دا رزقهم ي حاجه والارزاق عل اللي خلقك
عم محمد/ يرزقك **** ي ابني... هكلمها واعرفك بردو
انا/ تمام ي باشا هستني مكالمتك.. مع السلامه

قفلت مع عم محمد و وصلني ماسچ باللوكيشن من اسراء.. خرجت وقفت تاكسي و وصلت للكافيه دا.. دخلت لاقيت اسراء قاعده جوا بس شكلها بقالها مده

انا/ اسف جدا اتأخرت بس الطريق كان واقف
اسراء/ مفيش مشكله ولا يهمك ي احمد... تحب تشرب اي طيب ولا نتغدي الاول
انا/ هو ف اكل هنا كمان... حلو المكان دا. خصوصا انه هادي جدا وانا بحب الهدوء
اسراء/ يبقي نتغدي الاول وبعدين نشرب
انا/ لا انا مش جعان بس اتغدي انتي عادي انا هشرب قهوه ع افووق شوويه
اسراء/ انا مش جعانه بس كنت هتغدي معاك
انا/ خلاص مره تانيه بقي... قوليلي بقي اي مخليكي متعلقه فيا كدا وبصراحه
اسراء/ مش شايف انك داخل سخن اوي
انا/ قابلتك مخصوص دلوقت ع افهم كل حاجه وياريت نتكلم بصراحه مع بعض لاني بحبها
اسراء/ تمام... بص ي سيدي انا لما شوفتك ف الكافيه لمحتك وانت بتبصلي وبعد كدا ركزت معاك لاقيتك مش بتبص تاني عليا وبقيت مطنش
انا/ تمام.. بس فين المشكله هنا يعني
اسراء/ ي احمد انا اول مره اشوف شاب كدا مش بيركز مع بنت خصوصا لو عجبته... المعظم بيفضل يعمل قرد وحركات ع يلفت انتباها.. لكن انت لا معملتش كدا
انا/ هعمل كدا لي اصلا... انا طبعي لو حاجه عجبتني ببصلها ايون بس مش بفضل مركز معاها لدرجة ان اللي قدامي ياخد باله...
اسراء/ اللي شدني ليك بقي انك مش مهتم اوي عكس الباقي... اه انتي عجبتني شكل وطبع وكمان تقلك وانك مش بتبين نفسك للي قدامك دي حاجه جديده عليا
انا/ مش كل الناس زي بعض ي اسراء... يعني ممكن اللي بيحاول يلفت نظرك دا خايف انك تمشي وميعرفش يوصل ليكي مثلا... لكن انا عادي حتي لو كنتي مشيتي ف عادي الموضوع مش محل تركيز عندي
اسراء/ بص ي احمد انا ف الاول والاخر ست ومن حقي يكون جمبي راجل احبه ويهتم بيا وكل الحاجات اللي انت عارفها دي... انت اللي حبيت يبقي جمبي
انا/ دا بقي اللي انا بقلق منه.. يهتم بيا دي... انا مش فاضي اني اهتم بجد صدقيني ورايا شغل بيخليني انسي نفسي وكون اني يبقي مطلوب مني اهتمام دي حاجه صعبه ودا سبب اني مش عايز ابقي مع حد لا ارتباط ولا جواز ولا اي حاجه من كل دا
اسراء/ احنا اتفقنا نبقي صحاب... بس بردو بين الصحاب اهتمام حتي لو هتسأل عليا واسال عليك
انا/ انتي لحد الان مبتتكلميش بصراحه عل فكره... مكسوفه تقولي انك محتاجه راجل ف حياتك ياخد باله منك ومن جسمك بردو بس عايزه واحد مش طمعان فيكي لا فلوس ولا جسم...
اسراء/ لا مش مكسوفه بس صعب عل اي ست انها تقول لراجل انها عايزاه ف حياتها وفي السرير كمان
انا/ انتي لي متكلميش جوزك انه يرجع تاني ويبقي جمبك ويكفي متطلباتك سواء سرير او غيره
اسراء/ كلمته وقولتله بس هو حب العيشه هناك والفلوس الكتير.. وبيبعتلي فلوس كل شهر ع اسكت
انا/ مفكرش مثلا انك ممكن تعرفي رجاله تانيه ع تكفي رغباتك الجنسيه و دا شئ وارد جدا
اسراء/ اكيد عارف ان دا. ممكن يحصل بس عامل فيها مش واخد باله المهم عنده الفلوس وبس
انا/ ما انا مش عايز اقولك دا يبقي اي...
اسراء/ يبقي مش راجل وديوث عارفه كويس بس هعمل اي يعني لو طلبت منه الطلاق يبقي خسرت الفلوس اللي بيبعتها كل شهر وهو بيبعت مبلغ كويس
انا/ ميتين ام الفلوس قصاد ان تبقي حره مع نفسك مش عل زمة واحد زي دا المهم عنده الفلوس وبس
اسراء/ اللي حصل بقي... سيبك منه بقي
انا/ عل رأيك فوكك منه لاني بتعصب من الناس دي
اسراء/ انت شكلك عصبي اوي اوي
انا/ يعني عصبي اه بس مش دايما ومش ف كل المواقف يعني لو موقف يتحل اكيد مش هبقي عصبي
اسراء/ عندي سؤال شخصي شويه..
انا/ اسألي عل طول من غير استأذان
اسراء/ تمام... انت ليك علاقات قبل كدا مع ستات؟
انا/ العلاقات انواع بس انا فاهم قصدك.... عموما ليا علاقات ايون ومش مع ستات بس لا كان ف مع بنات بردو بس طبعا كله بحذر شديد
اسراء/ واضح انك منت خاربها جامد هههه
انا/ دي حقيقه بس خلاص نسيت الحاجات دي من بدري ومبقيتش بفكر حتي ارجعلها تاني
اسراء/ اممممم في سبب لكدا..!؟
انا/ لا من غير اي سبب بس حسيت اني زودتها اوي ف الجنس وتقدري تقولي كدا زهقت من العلاقات دي
اسراء/ بس كل واحده ليها طعم مختلف عن التانيه... يعني ف واحده تكرهك ف العلاقه و في واحده تانيه تحببك فيها وتخليك عايزها دايما
انا/ بصي ي اسراء النقطه اللي انتي بتتكلمي فيها دي بتبقي ف الشخصيه والتعامل العادي مش ف الجنس لان كل الستات واحد ف الجنس.. اللي عندك نفس اللي عندهم مفيش اختلاف يعني ف الامكانيات... الاختلاف بيبقي ان في واحده جرييه ومجنونة جنس و واحده هاديه خالص صوتها حتي مبيطلعش وقت الجنس
اسراء/ انت صح ف كلامك... تفتكر انا هاديه ولا مجنونه
انا/ سؤال صعب جدا... خصوصا ان محصلش بينا حاجه او كلام يخليني استنتج انتي اي بالظبط
اسراء/ امممم مهو ممكن يحصل عادي
انا/ كل شئ وارد ي اسراء بس لو حتي حصل ف اقتنعي انه مش هيتكرر كتير وكمان بردو علاقتنا هتفضل صحاب وبس مش هتتحول لحاجه تانيه
اسراء/ مش مهم عندي تتحول او لا.. المهم يكون جمبي حد انا حباه وعايزاه.. السكس مش اهم من الصداقه
انا/ كلام جامد جدا وعجبني... طب لي يبقي ف سكس؟
اسراء/ ممكن منتكلمش ف الموضوع دا دلوقت
انا/ مهو انا بحب احط النقط عل الحروف من بدايتها لان لو محصلش كدا هيحصل حاجات بعد فتره ووقتها هنقول اننا متفقناش عل حاجه وسيبها لظروفها
اسراء/ طب ما تسيب كل حاجه لظروفها ي احمد
انا/ اكتر حاجه مش بحبها ولا بعتمد عليها هي الظروف دي وبصراحه بقلق منها فشخ
اسراء/ احمد هو انت قاعد معايا غصب عنك!؟
انا/ لي بتقولي كدا وجيبتي الكلام دا منين اصلا
اسراء/ انا حساك بتقفل كل حاجه ف وشي ومش عايز يبقي بينا حاجه سواء صداقه او سرير او حتي معرفه
انا/ الموضوع مش كدا خالص ي اسراء... كل القصه اني بحب احط نقاط للموضوع اللي همشي فيه لان ف حاجات لو رجعتلها صدقيني هتغابي فيها اكتر من الاول بمراحل جامده وانا زي ما قولتلك مبحبش يبقي مطلوب مني حاجه زي اهتمام وحب والكلام دا... ي اسراء انا شخص مبيحبش يشيل مسئوليه حد نهائي كفايه عليا نفسي اللي انا تعبان معاها اصلا
اسراء/ هقولهالك صريحه.. كل اللي عايزاه منك نبقي صحاب جامد وكمان لو حبينا نبقي مع بعض ف السرير انا مش ممانعه نهائي وحاسه اني هحب دا معاك
انا/ تمام ي اسراء... احنا خلاص صحاب وكل حاجه بس سيبي نقطة السرير دي للوقت اللي نحس فيه اننا محتاجين دا سوا مش واحد بس اللي عايز
اسراء/ تمام وانا موافقه بس انت متجيش وقتها وتطلع بأعذار ع تهرب مني
انا/ طالما قولتلك كدا يبقي متقلقيش مفيش رجوع... بس ف سؤال كدا..... انتي معرفة بيا اساسها الجنس..!؟
اسراء/ لا خالص عل فكره انا حبيت اجرب الاحساس دا مع حد انا عايزاه مش هو اللي عايزني... بص ي احمد الست بتحب الراجل التقيل اللي يبقي عايزها بس مش مديها اهتمام وانت بصراحه كدا كنت حساك مش فارق معاك حد لحد ما انت قولت كدا واتأكدت من احساسي
انا/ صدقيني دا مش تقل دا طبع فيا وانا كنت ناوي مدخلش حد ف حياتي ولا اتعرف عل حد نهائي بس ابقي مش تمام وانا شايفك كدا مهتمه وانا اللي اخلع
اسراء/ تمام ي احمد احنا صحاب بس وقت ما نحب نبقي مع بعض هنعمل كدا ومتخافش مش هترجع للجنس تاني بغباء زي ما قولت.. انا هحاول اخليك مكتفي بيا وبس سيبها عليا دي
انا/ هههههه ماشي ي اسراء هنشووف

كملنا القاعده كلام وندخل ف تفاصيل بعض اكتر.... ايون انا مشدود ليها شويه خصوصا انها برنسيسه ف نفسها سواء طريقه او شكل او جسم يعني ست متكامله وغير كل دا سنها حلو اللي بحبه..

انا/ يلا نمشي بقي ع عندي شغل مهم بكره
اسراء/ تمام بس هنتقابل امتي تاني..!؟
انا/ سيبيني بس اخلص كذا حوار ف الشغل وهبقي فاضي وقت اكتر من كدا ونتقابل ي ستي
اسراء/ تمام اتفقنا لما تبقي فاضي نتفق عل مقابله
انا/ خلاص تمام.... الشيك لو سمحت ي متر
اسراء/ استني ي احمد انا اللي عزماك
انا/ اهدي ي اسراء ولما تبقي خارجه مع سوسن ابقي قولي الكلمتين دول وحاسبي وياريت متكرريش الحوار دا تاني
اسراء/ اسفه بس مقصدش حاجه.. انا اللي عزماك والمفروض انا اللي احاسب يعني
انا/ طول ما احنا سوا متفكريش ف قصة الحساب دي
اسراء/ تمام ي احمد مش هتتكرر
انا/ تمام ي باشا... يلا بينا..

قومنا خرجنا من الكافيه واسراء ركبت عربيتها

انا/ يلا امشي انتي بقي بس سوقي براحتك
اسراء/ هي عربيتك فين طيب
انا/ ف الصيانه وزمانها جايه... روحي ي اسراء يلا
اسراء/ طب هستني معاك شويه لحد ما العربيه تيجي
انا/ عربية اي اللي تيجي.... روحي ي ستي انا معنديش عربيه اصلا اما بقلش ف الكلام
اسراء/ اي دا بجد مش عندك عربيه
انا/ هكذب لي يعني ي اسراء... انا هستني تاكس
اسراء/ تاكس اي لا انا هوصلك بعربيتي ومتقولش لا
انا/ اكيد هقول لا... امشي ي اسراء محدش هيوصلني وانا مش هركب معاكي.. اارتحتي كدا!؟
اسراء/ عشان خاطري ي احمد خليني اوصلك
انا/ اسراء... ياريت تسمعي الكلام وتمشي ولما توصلي كلميني عرفيني انك وصلتي... دا اللي هيحصل دلوقت..
اسراء/ ماشي ي احمد... كلميني انت كمان لو وصلت قبلي
انا/ تمام ي باشا.... يلا اطلعي بالعربيه
اسراء/ اوكي... باي
انا/ مع السلامه......

نهاية الجزء الخامس.... انچووي 💥🖤

الجزء السادس.....

اسراء/ اي دا بجد مش عندك عربيه..!!
انا/ هكذب لي يعني ي اسراء... انا هستني تاكس
اسراء/ تاكس اي لا انا هوصلك بعربيتي ومتقولش لا
انا/ اكيد هقول لا... امشي ي اسراء محدش هيوصلني وانا مش هركب معاكي... ارتحتي كدا؟
اسراء/ عشان خاطري ي احمد خليني اوصلك
انا/ اسراء... ياريت تسمعي الكلام وتمشي ولما توصلي كلميني عرفيني انك وصلتي.. دا اللي هيحصل دلوقت...
اسراء/ ماشي ي احمد... كلمني انت كمان لو وصلت قبلي
انا/ تمام ي باشا... يلا اطلعي بالعربيه
اسراء/ اوكي..... باي
انا/ مع السلامه....

مشيت اسراء وانا وقفت استنيت تاكس وركبت ومشيت وصلت البيت كلمتها شويه وبعدين دخلت نمت ع الشغل

صحيت الصبح ف ميعادي قومت خدت شاور ولبست وخرجت ل انور كان مستنيني بره مشينا روحنا للشركه دخلنا المكتب كان الكل موجود ما عدا روان

انا/ صباح الخير ي بشوات
كلهم/ صباح الخير ي احمد
انا/ امال فين روان مش شايفها يعني
نيره/ كلمتها لما اتأخرت قالت انها تعبانه
انا/ اممم طب كدا ف مشكله.. عايز حد معايا النهارده
رحمه/ مفيش مشكله انا هاجي معاك النهارده
انا/ خليكي انتي ي رحمه ع تقفلي كل الشغل النهارده... انا هاخد تغريد معايا وهفهمها تعمل اي بالظبط
رحمه/ خلاص اوكي... يلا ي جماعه نبدأ..
انا/ تعالي معايا ي تغريد افهمك النظام
تغريد/ اوكي.... باي ي بنات
انا/ يلا ي ستي هو انتي مهاجره

مشبت انا وتغريد روحنا المكتب قعدت معايا فهمتها هتعمل اي بالظبط وتحضر العقود ازاي

انا/ في حاجه تانيه مش فهماها..!؟
تغريد/ لا تمام الموضوع سهل خالص
انا/ طب كويس جدا.. عايزين نخلص من الليله دي ه ابوكي يسيبني ف حالي بقي تعبتوني ههه
تغريد/ لا انا مليش دعوه ي عم انتو احرار مع بعض
انا/ صحيح ي تغريد.... انتي ونيره مركزين معايا لي... عايزين تعرفوا اي بالظبط ي تغريد
تغريد/ هاااا... هنركز لي ي احمد يعني
تغريد/ كنت فاكرك صريحه ومش بتكذبي بس تمام يعني كله هيبان مع الوقت بس وقتها هتزعلوا مني وخصوصا انتي ي تغريد لاني سألتك وكذبتي
تغريد/ يووووه ي احمد... عايزين نعرف انتو بتروخوا فين ومخبيين علينا اي... احنا بنقولكم كل اسرارنا وانت وانور مش بتقولوا.... هي دي الصحوبيه يعني ي احمد
احمد/ مسمعتيش قبل كدا عن حاجه اسمها خصوصيه ي تغريد..! ف حاجات مينفعش حد يعرفها عننا زي ما انتو ف حاجات مينفعش حد يعرفها عنكم... لي الفضول الجامد دا ي تغريد... بصي انا عارف ان انتي و روان عل نياتكم وان الجزمه نيره هي صاحبة الافكار دي كلها وهي اللي مركزه جامد.. بس لي نيره مركزه جامد. كدا..!؟
تغريد/ بثراحه هي ايون اللي عامله كل دا بس احنا بردو عايزين نعرف زيها انتو بتعملوا اي وبتختفوا فين
انا/ قوليلي ي تغريد هتستفادي اي انتي ولا غيرك لما تعرفوا بنعمل اي.... دي خصوصيات ي تغريد ومتحاولوش تدخلوا فيها احسن خلينا حلوين مع بعض احنا اصدقاء مش مرتبطين ولا بين اي حد فينا والتاني حاجه تخليكوا تهتموا كدا باللي بنعمله.. كل واحد حر ي تغريد
تغريد/ معرفش بقي ي احمد اهو اللي حصل
انا/ م علينا ي تغريد المهم تفهمي نيره انها تهدي شويه لان اللي بتعمله دا مش صح وهيزعلها ف الاخر

كملنا شغل لحد ما كل الشركات مضت العقد حتي الشركه الجديده اللي كانت واخده مده تفكر ردت علينا وبعتت المندوب بتاعها مضي العقد هو كمان

انا/ كدا احنا تمام اووي كله خلص ومتظبط... تسلمي ي تغريد عل تعبك معايا.. اروح بقي اشووف ابوكي دا ههه
تغريد/ رووح يخويا هههه... انا هروح للباقي هناك
انا/ تمام... هخلص واجيلكم المكتب هناك

روحت ل مدحت المكتب...

انا/ مساء الفل ي ريس
مدحت/ اهلا ي احمد ادخل ادخل ... هاا كله تمام
انا/ كله تمام ي ريس والعقدات اتمضت والناس وافقت عل البنود يعني ايديهم اتلوت شويه بس هما فاهمين
مدحت/ بصراحه دماغك دي متكلفه هههه.. البنود. دي مجاتش ف بالي لا انا ولا ابراهيم برافو عليك فعلا
انا/ حبيبي ي باشا... اي اوامر تانيه مني
مدحت/ انت كدا تمام تقدر تمشي انت
انا/ طب تقريبا كدا باقي الشباب خلصوا تقفيل حسابات وكله تمام... نمشي بقي ولا ف حاجه تانيه.!؟
مدحت/ تقدروا تمشوا طالما كله متظبط
انا/ تمام ي ريس.. بعد. اذنك

خرجت من عنده وروحت للباقي المكتب

انا/ اي ي شباب خلصتوا ولا لسه ف حاجه
رحمه/ مخلصين من شويه ومستنيينك
انا/ طب تمام انا خلصت وكله فل.. يلا نمشي ولا اي
تغريد/ هنمشب من دلوقت... دي الساعه لسه 12
انا/ اي المشكله.. الشغل خلص واحنا تمام.. بعدين بقي انا المسؤول يعني انا اللي هتحاسب... يلا نمشي بسرعه ههه
رحمه/ اذا كان كدا... سلام بقي هههه
انا/ واطيه واطيه ههههه
رحمه/ الدنيا فرص ي احمد ودي فرصه ههه
انا/ هتروحوا فين طيب....؟
انور/ انا جعان اي رايكم نتغدي بره كلنا
نيره/ فكره جامده وانا كمان موافقه
تغريد/ اشطا انا معاكوا كمان
رحمه/ اي ي احمد جااي ولا كالعاده هتخلع
انا/ يعني الكل جعان وانا لا مثلا.... يلا ي جدعان انا واقع اصلا من الجوع
انور/ اشطا... هوديكم مطعم جامد فشخ
انا/ بلاش انت بأم الاماكن بتاعتك اللي كلها طراوه دي
نيره/ اوبااا بقي دا انتو هاربينها شكلكم ومقضينها طراوه وحاجات ناعمه عل الاخر
تغريد/ انتو تقصدوا اي بطرواه يعني
انا/ يعني مطعم فيه تكييف مش مروحه
تغريد/ طب ما هي كل المطاعم فيها تكييف
انا/ كلمه كمان وهلطم عل وشي بقالب طوب
رحمه/ ههههههه بس ي تغريد ي حبيبتي هتموتيه
تغريد/ لي يعني انا كلمته اصلا هو اللي حاططني ف دماغه من الصبح وعمال يبهدلني
انا/ .. انا ي بنتي..!!.... ي كذابه انا كنت مروق عليكي بس انا غلطان بكره تشتغلي معايا وهظبطك بهدله حاضر
تغريد/ لا لا دا انا بهزر معاك ي حماده
انا/ ماات الكلام وانتحر خلاص.. بكره انتي معايا
نيره/ البسي بقي بسبب ام لسانك
رحمه/ خلاص ي احمد معلش سيبها معايا انا
تغريد/ ايون ايون خليني مع رحمه
انا/ طب يلا خلينا نروح ناكل ونبقي نخرج بليل شويه

خرجنا من الشركه روحنا مطعم شبك قعدنا كلنا وكله تمام وخرجنا منه عل كافيه نقعد شويه

انا/ ناوين تخرجوا بليل ولا مش مهم نخليها للخميس
انور/ نخرج ي عم النهارده والخميس بردو
رحمه/ انا معاكو ف اي حاجه اتفقوا وانا موافقه
نيره&تغريد/ واحنا كمان موافقين عل اي حاجه
انا/ خلاص اشطا نخرج بليل بس منتأخرش ع الشغل
رحمه/ اي التغيير المفاجئ دا.. بقي احمد اللي مكنش بيحب الخروج بقي هو اللي عايز يخرج
انا/ الدنيا متفضلش عل حالها ي بنتي
نيره/ يا تري مخبيه اي كمان ي دنيا
انا/ مخبيه خازوق شفاف مش بيتشاف هيرشق ف اي حد بيشغل باله بحاجات متخصوش
انور/ المهم بقي هتروحوا فين بليل
انا/ اي مكان بس مبكونش من اختيارك
رحمه/ الخروجه دي عندي انا هوديكم مكان جامد
انا/ صحيح احنا مكلمناش روان نعرف مالها ولا اي التعب اللي عندها.. نسيتها خالص البنت دي
رحمه/ انا هكلمها لما اروح اشوف مالها ولو هتقدر تخرج معانا يبقي اشطا جدا
انا/ خلاص اشطا اتعاملي انتي بقي وانا هبقي اكلمها بردو

فضلنا قاعدين شويه وقومنا نمشي... ركبت مع انور

انور/ اي ي معلم مقولتليش اخبار مزة الكافيه اي
انا/ اقولك لي ي بارد هو انا سألتك عن المزه بتاعتك
انور/ ي عم انت محسسني انه سر حرب... اهي دردشة ي احمد وبعدين ي عم ما انا هحكيلك اكيد
انا/ ي عم واحده عاديه خالص بس لوحدها ومحتاجه احتواء بقي والكلام دا. قابلتها امبارح ف كافيه يعني قعدنا شويه اتكلمنا وكله تمام يعني
انور/ اي يعني محصلش بينكم حاجه كدا او كدا
انا/ لا ي عم محصلش حاجه ومش بسهوله كدا ي انور خليك تقيل ع اللي قدامك ميزهقش منك بسهوله
انور/ اللي يزهق يزهق ي احمد هتمشي وييجي غيرها ف ثانيه المهم نعيش حياتنا ومحدش يتحكم فينا
انا/ ماشي ي انور بس يبقي شكلك وحش لما تكون مع حد وفجأه تلاقي نفسك منطور وفي حد تاني واخد مكانك مش هتفهم كلامي غير لما تجرب الشعور دا
انور/ انت مجرب الشعور دا يعني
انا/ للاسف جربت وحرفيا كنت مفشوخ لان دي مكنتش واحده وخلاص دي كانت البنت اللي بحبها... كتر اهتمامي بيها فهمها ان دا ضعف وان هي مهما تعمل مش هقدر ابعد عنها بس مكنتش تعرف ان قلبي حجر ولما بيكرهه حد بيفشخه حرفيا وعمره ما يحبه تاني ولا يفكر فيه
انور/ انسي يسطي لو تستاهل مكنتش خانت
انا/ ناسيها يسطي ولا بفتكرها حتي بس من بعدها وانا بقيت بعرف بنات كتير وبنام معاهم يعني حاجات عمري ما تخيلت اني اعملها تقدر تقول كنت بنتقم منها اني اعرف وامارس مع بنات غيرها بس طلع اني كنت بنتقم من نفسي مش منها هههه
انور/ نتيجه طبيعيه للي مريت به انك تعمل كدا
انا/ انت قلبتها دراما لي ي عم.... قولي انت عملت اي مع المزه اللي عرفتها قريب دي ووصلتوا لحد فين
انور/ عادي اتكلمنا يومها بليل فون وفيديو وطلعت مطلقه من سنه ومحتاجه احتواء بردو ههههه
انا/ طبعا انت قلبك حنين وعملت الصح احتواء بمشتقاته
انور/ امال يعني اسيبها تخس بالوحده يسطي.. مش اخلاقي لا ههههه لازم احتوي اللي معايا واكيفه هه
انا/ مصر مش هتنسالك اللي بتعمله ف نسوانها ههه
انور/ انت بالذات متتكلمش عن النسوان دا انت كنت فاشخ الواقع ومقضيها.. لا وانا اللي كنت فاكرك غلبان
انا/ عل فكره... مفيش حد اغلب مني ف الكوكب دا
انور/ متقوليش يسطي ع عارف و واثق فشخ
انا/. صاحبي اللي بيعرصلي هههههه
انور/ طب انزل ي احمد احسن ما ادوسك
انا/ اشطا بليل بقي عل 8 تعدي عليا
انور/ اشطا ي نجم... سلام

مشي انور وانا دخلت قلعت وخدت شاور ونمت

عند نيره و تغريد بيتكلموا فون

نيره/ اي ي زفته انتي
تغريد/ اي ي نيره ف اي مالك
نيره/ هو انتي اتكلمتي مع احمد ف حاجه من اللي اتفقنا عليها انا وانتي و روان
تغريد/ احمد شكله عارف اللي انتي ناويه عليه واتكلم معايا الصبح ف الموضوع دا وقالي بالحرف كدا انه عارف ان انتي اللي بتدوري وراه بس شكله ناويلك عل نيه سودا ي نيره... بقولك اي ما تسيبك من اللي ف دماغك وكل واحد حر ف تصرفاته ي نيره واحنا ملناش دعوه باللي بيعمله طالما مش بيأذي حد فينا
نيره/ واضح ان احمد هددك او قالك كلمتين مخوفينك
تغريد/ احمد لا هددني ولا قالي حاجه ومش احمد اللي يهدد ي نيره وانتي عارفه كدا كويس بس انا فكرت ف كلامه بصراحه هو صح و رحمه كانت صح بردو احنا اللي غلط... بصي ي نيره انا مليش دعوه بالموضوع دا لكن لو انتي عايزه تستمري ف اللي بتعمليه انتي حره
نيره/ يعني بتبيعي صحبتك بسبب كلمتين
تغريد/ لا مش ب بيعك ي نيره انا قولتلك اللي ناويه عليه وعايزاك انتي كمان تنسي الموضوع دا.. بعدين قوليلي انتي لي شاغله بالك ب احمد اوي كدا هو حر ف تصرفاته
نيره/ هو حر بس بردو يقولنا بيعمل اي زي ما احنا بنقوله كل حاجه وبنأمنه هو كمان يبقي مأمنا
تغريد/ يعني عايزه تقنعيني ان هو دا السبب..! وبعدين احمد مين اللي يعرف عنك كل حاجه... عل كدا بقي احمد يعرف بعلاقتك مع صاحبك بتاع النت اللي بتنامي معاه وخلاكي مش فيرچن وهيعملك عمليه..!؟
نيره/ اي دا لا طبعا ميعرفش الكلام دا... دي حاجه خاصه بيا انا وبس ومحدش يعرفها غيرك انتي
تغريد/ غريبه.. مش انتي قولتي يعرف عنك كل حاجه.!! وبعدين انتي قولتيها اهو دي حاحه خاصه بيكي.. بردو ف حاجات خاصه ب احمد مينفعش حد يعرفها وحاجات خاصه بيا مينفعش حد يعرفها... كل واحد له خصوصيات مبيقولهاش لحد ي نيره.. سببك مش مقنع خالص
نيره/ انتي عايزه توصلي ل اي ي تغريد.؟
تغريد/ بما اني صاحبتك عايزه اعرف شاغله بالك ب احمد لي جامد كدا بالرغم انه مش بيزعل حد فينا خالص
نيره/ طيب بصي ي تغريد لو حد عرف اللي هقوله ليكي دا هنخسر بعض.... احمد عاجبني من يوم ما شوفته شخصيته وشكله ورجولته وكل حاجه فيه... عارفه يعني اي بتخيل نفسي معاه ف السرير..؟ دا كوم واني ملاحظه رحمه عينها عليه كوم تاني خالص مش هسمح ليها تخطفه من ايدي مهما حاولت تعمل... كمان عايزه اعرف بيعمل اي بره يعني بيعرف بنات ولا لأ
تغريد/ اي الكلام اللي بتقوليه دا ي نيره... انتي فاهمه بتقولي اي ولا بتقولي اي كلام وخلاص
نيره/ انا غلطانه يعني اني قولتلك بصراحه
تغريد/ لا مش غلطانه انك قولتي بس غلطانه ف اللي بتفكري فيه لانك عارفه احمد مش كدا ولا هيكون كدا
نيره/ يوووه بقي خلاص ي تغريد انسي اللي قولته
تغريد/ خديها نصيحه ي نيره... انسي اللي بتفكري فيه دا هيخليكي تخسري احمد وكمان بطلي تدوري وراه ع ميحصلش مشكله او حد يزعل من التاني
نيره/ ملكيش دعوه انتي ي تغريد انا هتصرف
تغريد/ انا نصحتك ي نيره وانتي حره بقي
نيره/ اوكي... باي

نرجع عندي تاني

صحيت من النوم الساعه 7 عل صوت المنبه.... قومت غسلت ولبست وظبطت حالي كانت الساعه بقت 7 ونص لاقيت انور بيرن عليا خرجتله وركبت معاه ومشينا

انا/ المفروض اننا هنروح فين يعني هو انت عارف همام هيسهروا فين اصلا
انور/ رحمه قالت نستناها قدام الشركه ونمشي من هناك كلنا عل المكان اللي هتودينا نسهر فيه
انا/ اشطا.. بس انا مش متفائل خالص
انور/ اتقل بس لما نشوف اخترها اي
انا/ بقولك صحيح... خد بالك نيره عماله تدور ورانا عايزه تعرف احنا بنروح فين وبنعمل اي
انور/ اي دا. طب هي مالها اصلا باللي بنعمله
انا/ معرفش بقي... المهم بردو انها خدت بالها انك. مركز مع بزازها ي مفضووح وقالت ل رحمه ههههه
انور/ احا انا اتفضحت ولا اي
انا/ بالظبط كدا كسم غباءك وتفكيرك ببتاعك فضحك
انور/ تفكير ببتاعي اي بس ي احمد.... انا يعني يوم ما انام مع واحده هسيب كل المفتوحين وانام مع واحده فيرچن تقرفني بخرمها الضيق
انا/ عليا الطماطم خرمك انت اللي ضيق وهوسعهلوك قريب.... اهدي ي ابني انت ف الفاظك شويه بدل ما تيجي مره ترمي كلمه من دول قدام البنات هيبقي شكلك خرا وانا مش هدافع عنك وقتها
انور/ متقلقش يسطي انا معاك ببقي براحتي لكن معاهم بمسك لساني كويس
انا/ براحتك لي ي عم هو انت مراتي
انور/ يعني هيبقي كتمه ف الشغل وهنا كمان
انا/ بس مش كدا ي انور اتحكم ف كلامك شويه يسطي لان دول بنات دماغهم ضاربه وبيفهموا من ورا
انور/ خلاص فهمت... يلا وصلنا وشكلهم واقفين هناك اهم كلهم

نزلنا لاقينا نيره و تغريد واقفين

انا/ امال فين رحمه..؟
تغريد/ قربت توصل و روان كمان جايه ف الطريق
انا/ طب تمام... هي كويسه يعني..
نيره/ ايون ي عم دي بتدلع شويه بس
انا/ حقها تدلع.. مهي شغاله مع المدير ههه
نيره/ لا انا بره الشغل دلوقت هبهدلك
انا/ ي شيخه اجري شوفي رايحه فين... دا انا لو سيبت نشأت عليكي هيبهدلك لوحده
نيره/ زدا مين نشأت دا كمان..!؟
انا/ واحد صاحبي متعرفيهوش...
انور/ انا عارفو يسطي ههههه بس بلاش ليعورها
نيره/ لا بقي خليه ييجي ونشوف مين يقدر ع التاني
انا/ خلاص لما تكبري شوويه هجيبهولك هههه
نيره/ اووووف عل رخامتك انت وهو
تغريد/ تستاهلي انتي االي جايبه لنفسك الكلام ههه
انا/ اهدي ي تغريد متسخنيهاش علينا هههه
نيره/ انا ساخنه لوحدي اوعي بقي لتتلسع
انور/ اوووووووف ييييييحححححح
انا/ هههههههههه خلاص يسطي ابعد عنها
انور/ هي هتنفجر ولا اي ي زميلي
نيره/ يلهوووي عل خفة دمكم همووت
انا/ لا بعد الشر عليكي من خفة دمنا.... هما فين البنات دي هنفضل واقفين كتير ولا اي
تغريد/ اهي رحمه وصلت اهي لسه روان
انا/ روان جايه وراها هي كماان.. اشطا كدا

رحمه/واقفين بقالكوا كتير ولا اي.!؟
انا/ ايون ي ستي اتأخرتي لي... ازيك ي روان عامله اي دلوقت.. مالك عندك اي..!؟
روان/ ازيك ي احمد... شوية سخونيه بس راحوا
انور/ راحوا خلاص لما عرفتي ان ف خروجه ههه
روان/ بس يااض ي رخم انت هه
رحمه/ مش يلا ولا هتفصلوا واقفين..
انا/ قبل ما نتحرك خطوه واحده.... هنروح عل فين؟
رحمه/ ف مطعم جديد لسه فاتح عل المقطم هنقعد فيه وكمان فيه كافيه يعني مطعم وكافيه
انا/ حلو دا فششخ المهم يكون ف هوا نضيف
تغريد/ بتقولك المقطم يعني اعلي منطقه ف مصر
انا/ اي دا بجد... هي المقطم اعلي منطقه ف مصر
نيره/ عل اساس انك متعرفش يعني..!!
انا/ لا معرفش... كنت فاكر ان برج القاهره اعلي منها
نيره/ يلهوووووي هلطم عل وشي منك
كلهم/ هههههههههههه
رحمه/ اي دا ف اي هههههه
تغريد/ ما ساعة ما وصل هو وانور وهما مطلعين عينيها تريقه وبهدله كدا هههه
نيره/ ايون ما هي نقصاكي انتي كمان
تغريد/ وانا مالي ما تتشطري عليهم هما
رحمه/ طب يلا يلا ع منتأخرش
انا/ اشطا... انا هركب مع رحمه..

ركبت مع رحمه والكل ركب عربيته ومشينا

رحمه/ غريبه يعني تركب معايا.. ف اي ههه
انا/ حبيت اضايق نيره شوويه هههه
رحمه/ ونيره هتضايق من ركوبك معايا لي.!؟
انا/ كنت بقول عليكي ناصحه وبتفهمي بسرعه... اللي نيره بتعمله دا له سبب غير انها عايزه زي ما نعرف عنها هي كمان تعرف عني.. طبعا الكلام دا مش داخل دماغي ب بصله حتي... نيره عايزاني ي رحمه وطبعا دا من المستحيلات انه يحصل.. نيره مركزه معايا ع عايزه تعرف بيني وبينك حاجه ولا لأ وكمان عايزه تعرف انا ليا علاقات مع بنات ولا لأ ف انا بقي ركبت معاكي كمضايقه يعني وكمان يمكن تنفض دماغها من ناحيتي شويه
رحمه/ معلش بس انت عرفت دا كله منين وكمان يعني اي عايزاك دي. مش فاهمه قصدك بيها
انا/ بصي دا كله توقع بس بنسبه كبيره صح... عايزاني يعني ارتباط والكلام البضان دا
رحمه/ يعني اي بضااان بردو
انا/ وقفي عل العربيه دي ي رحمه... نزليني بسرعه
رحمه/ استني بس ي احمد مهو لازم افهم بتقول اي ولا عايزني اسمع اي كلام وخلاص
انا/ بضان يعني برود يسطي... ع لو توقعي صح يبقي تفهم اني مش شايفها ولا عايزها وتبطل حركاتها دي
رحمه/ ايون ايون فهمتك ي صاايع هههه
انا/ اخيرا ي شيخه دا انتو البنات دماغكوا محتاجه مفك

وصلنا المطعم وقضينا وقت حلو وكله تمام... خلصنا سهرتنا وقومنا مشينا روحنا ونمت وصحيت تاني يوم روحت الشركه خلصت شغل حوالي الساعه 2 خرجنا وانا ماشي كلمت عم محمد(امين الشرطه) ع نروح للست ام الشاب اللي واقف عل الفرشه بتاعتي

انا/ ازيك ي راجل ي طيب
عم محمد/ اهلا اهلا بالباشا... عامل اي ي احمد
انا/ بخير ي حاج كله تمام... قولي عملت اي ف الموضوع اللي اتفقنا عليه... كلمت الست ولا لسه
عم محمد/ كملتها وخدت وقالت مش هتصرف منها لحد ما انت تروح تقعد معاها وتشوف هتعملوا اي
انا/ طيب انت ف البيت ولا ف الشغل.!؟
عم محمد/ انا خلاص هركب العربيه وامشي اهو
انا/ طب استني متركبش انا هعدي عليك دلوقت هاخدك ونروح للست سوا.. مش هي جارتك؟
عم محمد/ ايون احنا جيران... خلاص هستناك هنا
انا/ تمام ي حاج.. 10 دقايق واكون عندك

قفلت مع عم محمد وقولت ل انور اني محتاج عربيته هوصل مشوار وبليل لما نخرج يبقي ياخدها

انا/ بقولك ي انور عايز عربيتك مشوار كدا وخدها بليل
انور/ تمام اشطا... طب هتوصلني للبيت ولا اي
انا/ اركب مع رحمه نفس كريقك توصلك معاها
انور/ خلاص ماشي... هكلمك بليل انا
انا/ اشطاا... سلام

مشيت بالعربيه روحت عن الفرشه

انا/ عامل اي ي حااج
عم محمد/ بخير ي ابني... عامل اي انت.. ليك واحشه
انا/ بخير وكل تمام ي حاج.... ازيك ي اشرف؟
اشرف(الشاب)/ بخير ي هندسه...
انا/ يلا ي حاج ولا اي ع متتأخرش
عم محمد/ ماشي يلا... عايز حاجه من البيت ي اشرف؟
اشرف/ شكرا ي عم محمد.. مع السلامه

ركبنا العربيه وصلنا منطقة عم محمد ونزلنا روحنا عند بيت الست ام اشرف... فتختلنا الباب
ام اشرف/ اهلا اهلا اتفضلوا منورين
انا/ ازيك ي ام اشرف عامله اي..!؟
ام اشرف/ بخير ي بيه.. كله من خيرك
انا/ خير مين ي ام اشرف.. بلاش الكلام دا.. دي كلها ارزاق من فووق مليش دعوه انا...
عم محمد/ ازيك ي ام اشرف والبنات اخبارهم اي
ام اشرف/ بخير ي حاج محمد بيدعولك
انا/ المهم ي ام اشرف قوليلي بقي مش عايزه تاخدي الفلوس لي... دا رزق اشرف والبنات وانا مليش فيه
ام اشرف/ لا ملكش فيه ازاي.. دي حاجتك ي ابني ولازم تتقسم بالنص زي ما كنا متفقين
انا/ لا احنا اتفقنا ان الرزق ليكو مفيش بالنص دي
ام اشرف/ ماشي ي ابني بس دلوقت الفرشه بتجيب اكتر ولازم يبقي ليك فيهم رزق زينا
انا/ طب بصي ي حاجه هو حل واحد اللي عرفت اوصل له ومعلش بقي الحل دا هو اللي هيمشي
ام اشرف/ قول الحل ولا هيرضي الكل موافقه
انا/ لا هو الحل هيمشي يعني هيمشي معلش يعني لان معنديش حل غيره ومعرفتش اشوف غيره
عم محمد/ اسمعي الحل طيب ي ام اشرف ونشوف
ام اشرف/ قول ي ابني كلامك نسمعه
انا/ بصي ي حاجه الفلوس اللي تخرج من الفرشه تتقسم عل 3.... نص الفلوس هيبقي ليكي انتي واشرف والبنات والنص التاني هيتقسم لربعين.. ربع اشرف يشتري به اي حاجه تنقص من الفرشه والربع التاني هيروح ل عم محمد وكدا يبقي كل الاطراف مرضيه
عم محمد/ استني بس ي ابني.. ربع اي اللي ليا دا
انا/ متنساش ي حاج انك بتقف عل الفرشه لما اشرف يمشي او يروح اي مشوار... رأيك اي ي ست الكل
ام اشرف/ طالما الكل هيبقي مرضي انا موافقه
عم محمد/ انا مش موافق عل الكلام دا
انا/ بص بقي ي حاج انت هههه... هو دا الحل الكويس و ام اشرف خلاص وافقت وانا موافق يعني كدا خلاص... رأيك لوحده قصاد اتنين موافقين يبقي باطل ههه
عم محمد/ ما تقولي حاجه ي ام اشرف
ام اشرف/ هقول اي... كلام احمد صح وانا موافقه
انا/ كدا يبقي الف مبروك ههههه... خلاص ي حاج الكلام خلص والكل موافق حتي انت موافق هههه
عم محمد/ مش عارف اقولك اي ي احمد
انا/ قولي الساعه كام ع شكلي اتأخرت
ام اشرف/ مش هتمشوا غير لما تتغدوا معانا
انا/ بالهنا ي ست الكل... بس سامحيني مش هقدر انا لسه فاطر من شويه اصلا مش هقدر اكل تاني
عم محمد/ لا مش هتمشب غير لما تتغدي ي عند ام اشرف ي عندي فوق.. اختار بقي انت
انا/ ع خاطري ي عم محمد بلاش تنشف دماغك... انت عارف اني باكل قليل وانا لسه واكل من شويه
عم محمد/ يخربيت السجاير دي اللي هتموتك... خلاص سيبيه ي ام اشرف مش هياكل بسبب السجاير
انا/ معلش ي ام اشرف خليها مره تانيه
ام اشرف/ عشان خاطر الحاج محمد هسيبك لكن اعمل حسابك ف يوم هتتغدي معانا هنا
انا/ من عينيا حاضر... ليا غدوه عندك
ام اشرف/ تنورني ي ابني... **** يرزقك ويباركلك
انا/ تسلمي ي ست الكل.. استأذن انا بقي
عم محمد/ طيب تعالي اوصلك لحد عربيتك
انا/ ماشي يلا بينا... سلام ي ام اشرف
ام اشرف/ مع السلامه ي ابني

خرجنا من عند ام اشرف معايا عم محمد مشينا لحد العربيه وركبت ومشيت روحت البيت عندي. غيرت ونمت لحد بليل صحيت عل رنة انور الساعه 7

انا/ اي يسطي ف اي..
انور/ كنت عارف انك نايم ع كدا رنيت دلوقت ع تصحي تاخد. شاور وتلبس عل ما اوصلك تكون جاهز
انا/ هي الساعه كام اصلا ي انور
انور/ حاليا الساعه 7 قدامي نصايه واجيلك
انا/ خلاص تعالي عل البيت ع طول
انور/ خلاص اشطا.. سلام

قفلت مع انور ودخلت خدت شاور سريع وانا ف الحمام لاقيت جرس الباب بيضرب

انا/ احاا انت لحقت توصل ي عم خرا

خرجت بالبوكسر بس ما هو انور دكر زيي يعني

انا/ انت لحقت تيجي امتي ي عم خرا...
...../ يلهوووي اي دا....
انا/ احااا... انتي بتعملي اي هنا وجيتي ازاي

نهاية الجزء السادس ونبقي نكمل باقي القصه بعد المسابقه.... شدو حيلكم بقي معايا... 🙂😂

الجزء السابع.....

قفلت مع انور ودخلت خدت شاور سريع وانا ف الحمام لاقيت جرس الباب بيضرب

انا/ احاا انت لحقت توصل ي عم خرا

خرجت بالبوكسر بس... ما هو انور دكر زيي يعني

انا/ انت لحقت تيجي امتي ي عم خرا...
...../ يلهوووي اي دا....
انا/ احااا... انتي بتعملي اي هنا وجيتي ازاي
نيره/ هي دي مقابلتك لضيوفك ي احمد..!
انا/ ضيوف اي وبتاع اي.... بتعملي اي هنا ي نيره
نيره/ جايه عايزاك ف كلمتين ي احمد ف اي
انا/ هو مش المفروض ان اللي عايز حد بيكلمه الاول يتفق معاه ولا بيروح له كدا وخلاص... الاهم من كل دا انتي عرفتي طريق البيت ازاي
نيره/ انا اعرف حاجات كتير عنك ي احمد... انت هتفضل واقف كدا وكمان سايبني عل الباب
انا/ مهو مينفعش تدخلي ي نيره وانا لوحدي وكمان انور زمانه جاي ولو شافك هنا ممكن يفهم غلط ف الاحسن تمشي ي نيره ونبقي نتكلم بعدين
نيره/ يفهم زي ما يفهم مش فارقه معايا ي احمد
انا/ لو مش فارقه معاكي هتفرق معايا جامد... ي تمشي ي تقولي عايزه اي واحنا واقفين كدا وياريت بسرعه
نيره/ مالك مستعجل لي كدا.. هو حد تاني اللي جايلك غير انور ولا اي ي احمد
انا/ انور او حد تاني معتقدش ان الموضوع مهم عندك او هيفيدك يعني... عايزه اي ي نيره
نيره/ يبقي اللي ف دماغي صح ي احمد... عموما انا كنت جايه ليك ع عايزه نقرب من بعض اكتر مش صحوبيه وبس بس واضح ان ف واحده تانيه سبقتني بس سهله ي احمد كل حاجه وليها حل
انا/ اللي ف دماغك غلط ي نيره... بالنسبه بقي ل نقرب لبعض والكلام دا ف انا مش بقرب من حد ولو حصل وقربت هيبقي حد مختلف تمامآ... اما بقي الشخص اللي تقصديه ان بيني وبينه حاجه ف دي حركة انا عملتها ع اخليكي تبعدي عني وتفكك من التدوير ورايا ومكنتش اعرف ان غرورك وحرقانك من الحركه هيوصلك انك تيجي لحد بيتي وتقفي معايا وانا بالمنظر دا والشخص دا مفيش بيني وبينه حاجه نهائي وطلعيه من دماغك ي نيره لانه ملوش علاقه باللي متخيلاه
نيره/ تمام ي احمد بس انا مش بيأس ومش ههدي غير واحنا سوا... بالمناسبه البوكسر الاسود حلو فشخ عليك
انا/ ههه كان نفسي اقولك اتفضليه بس مش هينفع اصلك متعوده عل الفتله اللي لا بيستر ولا بيدفي
نيره/ بكره انت اللي هتشيل الفتله دا بأيدك ي حماده
انا/ اقولك حاجه احسن... خليكي مع انور اصل بزازك عجباه فششخ وهو بيحب النيك زي عينيه... زيك كدا بالظبط عندك استعداد تبيعي جسمك ع توصلي للي عايزاه ... فكراني هريل لما تبيني فردة بزك واقولك تعالي يلا نعمل واحد اوف اح بس انتي غلطانه فشخ وبردو مش هتوصلي للي ف دماغك ي نيره..... كل دا ع شايفه اني ميال ل رحمه عنك ...!
نيره/ رحمه مين دي اللي اركز معاها..
انا/ رحمه اللي عملالك حرقان ي نيره.... للاسف وقتك خلص معايا ي نيره ومجبر اقفل الباب.. مع السلامه
نيره (من بره الشقه)/ شكرا عل المقابله

فضلت واقف شويه استوعب اللي حصل... احا اللي حصل دا وجايه لي بنت الوسخه دي... كسم الخرا..... الباب خبط تاني كنت فاكرها هي وفتحت بعصبيه شديده

انور/ اي ي ابني اهدي شوية هتكسر الباب
انا/ هو انت ي عم زفت... اتنيل ادخل
انور/ لا لا احا ف حاجه غلط كدا. ولازم افهم
انا/ اهاا هي قابلتك وانت طالع ولا اي
انور/ يبقي ف حاجه حصلت وهتقولي دلوقت حالا حصل اي بالظبط... نيره نازله من عندك بزازها هتنط منها وانت فاتحلي بالبوكسر
انا/ اهدي ي عم خرا واسمع اللي هقوله

حكيت ل انور اللي حصل كله

انور/ احااا ي ديني عل الشرمطه
انا/ لا دي وصلت ل ليفل اعلي من الشرمطه بمراحل
انور/ انا لو منك كنت دخلتها وهريتها نيييك
انا/ ما انا قولتلها تركز معاك انتو الاتنين شبهه بعض
انور/ ي ابن اللعيبه عليا النعمه انت برنس
انا/ وانت اهبل فشششخ.... نيره مش هتهدي ي انور وهتفضل تنكش ورايا ف اي حوار ع توقعني وابقي تخت رحمتها واعملها اللي هي عايزاه.... بس عل مين وكسمها لافشخها لو فكرت تعملي حوار او تأذي رحمه
انور/ اللي مظلومه ف الحوار دا كله هي رحمه
انا/ اللي هيبص لرحمه يسطي هنييكه حرفيآ
انور/ فوكك من كسمها... مش هتلبس ولا اي تغريد كلمتني قالتلي انهم ف الكافيه بتاع المقطم
انا/ تمام هلبس و اوصلك ليهم وهروح انا مشوار
انور/ لا معلش مشوار اي دا بقي
انا/ يااض متخليش الفضول يفشخك كدا اهدي شويه ... عموما انا هوصلك وهخلع انا اقعد ف اي مكان مع نفسي... عايز اخلي نيره تاكل ف نفسها وخلاص وانت لما اوصلك ويسألوك عليا قولهم ان جالي مكالمه مهمه من حد ورايح اقابله... ابسط ي عم هديلك مساحه تهبد كمان.. عايزك توصلهم انك سمعت صوت واحده بتكلمني ف الفون يعني انا ف الوقت دا هكون مع بنت وابقي احكيلي ريأكشن نيره هيبقي عامل ازاي
انور/ عليا النعمه انت بني ادم كياااد واللي يقع قصادك ف حوار عنااد هتطلع كسمين امه...
انا/ اللي يلعب مع الديب يستحمل التعذيب ي برنس
انور/ وانت بدماغك دي كسم اي ديب جمبك... المهم يعني انت هتطول ف مشوارك دا ولا اي الظروف
انا/ لا بالكتير اوي ساعه كفايه عليها دي
انور/ اه يعني هتسيبني ف وسطهم ساعه يفضلوا يستجوبوا فيا ويطلعوا عين اهلي وانت رايق
انا/ اجمد كدا اوماال متبقااش خرع وطرري
انور/ بظروفها بقي ي معلم بس حاول متتأخرش
انا/ هي ساعه ومفيش تأخير.. اتقل بقي هقوم البس

قومت دخلت ع البس... طلعت فوني رنيت عل اسراء

اسراء/ مش مصدقه بقي.. بتتصل بيا بنفسك
انا/ اي ي بنتي جو الدراما دا... انتي فين.!؟
اسراء/ انا في السنتر بتاعي.. ف حاجه؟
انا/ ايون ف حاجات... بيتك قريب من السنتر ولا
اسراء/ ايون قريب شوية.... في اي ي احمد قلقتني
انا/ مفيش حاجه ي ستي... كل الحوار اني بفكر اجي اعزم نفسي عل قهوه من ايدك ف البيت عندك
اسراء/ غريبه بقي انتي هتيجي بيتي..!!
انا/ خلاص ي ستي بلاش البيت وبلاش القهوه دي
اسراء/ استني بس هو انت ما بتصدق تخلع وخلاص
انا/ اخلع اي بس ما انتي اللي كلامك غريب... المهم ابعتي لوكيشن بيتك و روحي انتي استنيني هناك
اسراء/ ياااه ربع ساعه وهكون ف البيت متتأخرش انت
انا/ ابعتي اللوكيشن عل ما البس وهجيلك عل طول

قفلت مع اسراء وخلصت لبس كانت بعتت لوكيشن البيت بتاعه... خرجت ل انور ونزلنا ركبنا العربيه وصلته للكافيه عند البنات وشوفت عربيتهم مركونه بره عرفت ان الكل متجمع جوا ف الكافيه

انا/ اشطا ي معلم هخلع انا بقي وانت اتعامل
انور/ اشطا بس متتأخرش ي احمد عن ساعه
انا/ ي عم انت محسسني انهم هيخطفوك لي
انور/ ما انت فاهم يسطي دول بنات دماغهم غبيه
انا/ متقلقش هي ساعه بالكتير وهتلاقيني هنا
انور/ اشطا.... سلام

نزل انور وانا طلعت بالعربيه عل بيت اسراء

عند انور والبنات ف الكافيه

انور/ مساء الفل ي بنات... عاملين اي.!؟
رحمه/ كله تمام ي انور...
نيره(بخبث)/ امال فين احمد انا سايباك عنده ف البيت كنت انت طالعله وانا نازله من عنده ..!؟
انور/ وصلني بالعربيه هنا ولسه ماشي هو بيقولي راح يقابل حد مستنيه بس شكله مهم يعني
تغريد/ انتي كنتي عند احمد امتي ي نيره..!؟
نيره/ من شويه كنا بنتكلم ف موضوع كدا يخصنا
رحمه/ موضوع يخصكم..!! غريبه يعني مش طبع احمد يتكلم مع حد في بيته وكمان محدش يعرف بيته
نيره/ انا بس اللي اعرف بيته وانور كمان
انور/ صحيح ي نيره انتي عرفتي بيته ازاي؟
نيره/ عرفته وخلاص دي اسرار ي انور
انور/ اسرار اه... اصل سألت احمد قالي ميعرفش انتي عرفتي بيته منين وكمان قالي انه مخلاكيش تدخلي الشقه اصلا وفضلتوا عل الباب بره
نيره/ امممم اصل كنت مستعجله عشان متأخرش عل البنات ف مقعدش كتير عند احمد
انور/ مش مهم بقي غيرها ب غيرها... المهم هنطفح ولا
رحمه/ انت عل طول كدا جعان ي ابني انت
انور/ ايون اصل الكلام لما يكون مش عاحبني بجوع
تغريد/ لا الف سلامه عليك من الكلام
نيره/ يعني انت متعرفش احمد راح فين ي انور
انور/ لا مقالش ليا هو رايح فين بس تقريبا كدا رايح يقابل حد مهم والاكيد انها بنت لاني سمعت صوت بنت بتكلمه في الفون وقالها طب انا جاي دلوقت
رحمه/ يمكن انت مسمعتش كويس ي انور... من امتي واحمد يعرف بنات ي ابني تلاقيه حد من صحابه
نيره/ انتي بتدافعي عنه لي ما يمكن يكون راح يصيع مع بنت واحنا اللي فاكرينه محترم وهو بتاع بنات اصلا
روان/ اهدي شوية ي نيره انا ساكته من بدري واحمد لا بيصيع ولا حتي بتاع بنات.... وحتي لو هو بتاع بنات ف هو حر ودا مش هيأثر عل طريقته معانا المهم يكون محترم معانا وبس واحمد كدا معانا فعلا
انور/ عليا النعمه انتي برنسيسه خلصتي كل الكلام في كلمتين جابوا من الاخر... كل واحد حر ف نفسه
نيره/ مش عارفه هو عاملكوا اي عشان تدافعوا عنه كدا
رحمه/ يكفي انه محترم معانا وبتعامل معانا بكل اخوه وصداقه ومبيحبش يزعل اي حد فينا
نيره/ نسيتي تقولي انه حنين وقلبه كبير
رحمه/ دي حقيقه فعلا... بس قوليلي ي نيره انتي مالك مضايقه كدا ومش طايقه اي كلمه ف حقه ليه..!؟
نيره/ انا هضايق لي يعني بس انتو مخليين احمد واحد اكبر من حجمه وبكره هثبتلكم ان كلامي صح وان احمد المحترم قدامكم بتاع بنات وصايع كمان وانا محبش يكون حد صابع وعينه زايغه مسؤل عني في الشغل
انور/ كدا انتي دخلتي الشغل في الكلام الشخصي
رحمه/ بقولكم اي ياريت نقفل عل احمد وسيرته
انور/ بقول كدا بردو.... حد هياكل معايا...!؟

نرجع عندي قدام العماره عند. اسراء

وصلت ل بيت اسراء ورنيت عليها سالتها هي قاعده ف الدور الكام وطلعت ليها الشقه.... خبطت عل الباب لاقيته مفتوح حته صغيره... دخلت الشقه وقفلت الباب ورايا

انا/ اسراء.... انتي فين..!؟
اسراء/ ادخل ي احمد انا بغير هدومي ثواني وخارجه

دخلت قعدت عل الانتريه لاقيت قهوه معموله قولت يبقي اكيد بتاعتي... طلعت سيجاره ولعتها وبشرب القهوه... شويه وشميت ريحة برفيوم جامد فشخ

اسراء/ اهلا اهلا منور ي احمد بيه ههه
انا/ اهلا ي ست الحسن ههه... جامد اوي البرفيوم دا
اسراء/ عجبك البرفيوم..!؟
انا/ ايون ذوقك جميل جدا ف الاختيار..
اسراء/ اي رأيك بقي اني مختاره النوع دا مخصوص علشانك انت.. كنت عارفه انه هيعجبك
انا/ عشاني انا...!! هو عموما حلو جدا وجذاب
اسراء/ عجبتك القهوه اللي عملتهالك..
انا/ ايون جدا تسلم ايدك بجد...
اسراء/ تسلملي.... ممكن بقي اعرف اي طلع فكرة القهوه عندي ف الشقه مكنتش متوقعه الصراحه
انا/ هتخليني اندم اني جيت.... عموما انا قولت اني مقصر معاكي جامد ف يعني اخلي عندي ددمم واهتم شويه
اسراء/ بعد الكلمتين دول خلاص اطمنت كدا ههه
انا/ اي بقي اللي كان مخليكي مش مطمنه
اسراء/ بصراحه كنت حاسه انك مجبر عل الكلام معايا و مش عايز العلاقه دي بينا وبتحاول تهرب بشياكه
انا/ لا مش كدا خالص... كل الحوار اننا اتعرفنا ف وقت انا مشغول فيه بسبب الشغل بتاعي ولسه جديد فيه وبحاول اثبت نفسي ف كان معظم وقتي ضايع عل الشغل ومكنتش مركز مع اي حاجه تانيه و اول ما لاقيت نفسي فاضي قولت بقي اعوضك شويه عن اهمالي دا
اسراء/ عموما انا مش زعلانه بس انت عارف بقي اي ست بتتمني شوية اهتمام من شخصها المفضل
انا/ ايون ملاحظ كدا وقولت اهتم بقي شوويه
اسراء/ اممم وانا مستنيه تهتم اصلا... تحب تهتم ازاي
انا/ بصي انا عارف جدا انك محتاجه جنس وانا كمان بقيت محتاج بعد ما شميت البرفيوم اللي انتي جيباه مخصوص عشان يثيرني دا بس افتكري ان انتي اللي عايزه تطلعي الوحش اللي جوايا
اسراء/ اممم هو انا مفضوحه وباين عليا اوي كدا
انا/ مش مفضوحه ولا حاجه بس تقدري تقولي ان انا اللي لماح شويه زياده وبقدر افهم دماغ اللي قدامي
اسراء/ كل يوم بيزيد اعجابي بيك اكتر واكتر
انا/ انا بقي عندي سؤال مهم جدا
اسراء/ اي هو السؤال المهم جدا..!
انا/ يا تري اسراء هانم لابسه اندر و برا ولا مفيش

مخلصتش سؤالي لاقيت اسراء قامت وقفت قلعت الروب اللي كانت لبسااه وتحته قميص نوم اسود شفاف وباين من تحته اندر و برا لونهم لبني شكلهم عليها تحفه وهي اصلا عود. كيرفي يودي ف داهيه حرفيا

وصف اسراء

طولها حوالي 166... وزنها تقريبا 70... عيون واسعه لونها اسود برموش متكحله مخلياها احااا جدا حرفيا.... شعرها اسود وطويل... شفايف متوسطه وعليها روچ نبيتي... بزازها كبيره سيكا ف حجم الايد يعني مقاسها حوالي 42 حلوين جدا و واقفين وملبن بيتهز..... وسطها مظبوط عل الشعره... طيزها اكبر من المتوسط بشويه وطريه جدا..... كفايه ع انا تعبت وانا بكتب المواصفات

قامت اسراء قلعت الروب وانا شوفت القميص الشفاف وتحته الاندر و البرا ولاقيت ف خازوق قام وقف احترامآ للي ظاهر قدامه وجسمها الابيض اللي بيلمع من نظافته

انا/ احا ي اسراء... اي دا..!؟
اسراء/ ف اي هما مش عاجبينك ولا اي..!؟
انا/ مش عاجبين اي بس... بصي استحملي بقي

قومت وقفت قصادها ومسكت راسها ونزلت عل شفايفها مره واحده بوس ودعك فيهم وايدي بتتحرك عل جسمها من عند رقبها لخربشه ف ودنها ونزلت عل بزازها اللي حسيت بحلمتهم وقفوا ف ايدي وبقيت بدعك ف بزازها بايدي جامد وامسك الحلمه من فوق البرا اشدها بالبرا لبره و اسراء تأأن وتتأووه بصوت مكتوم... نزلت ايدي رفعتلها القميص وقلعته ليها خالص وبقيت بحسس عل وسطها وانا ببوس ف شفايفها ب افترا من منظرها اللي عاجبني جدا.... مديت ايدي عل الاندر فوق كسها بقيت بدعكه وايدي التانيه ساند بيها راسها وبشدها عليا وانا بدعك ف كسها من فوق الاندر جامد وهي تتأوووه واهااتها بتطلع بصوت ضعيف....

اسراء/ احمد تعالي ندخل اوضة النوم احسن

شيلتها ودخلت بيها للاوضه لاقيت ريحتها برفيوم شديد هيجني اكتر حسيت ان زوبري هيفرتك البنطلون قومت منزلها عل السرير وفكيت حزامي وقلعت البنطلون والتيشرت و وقفت بالبوكسر بس ومديت ايدي فكيت البرا بتاعتها وقلعتها ليها ونزلت الاندر بتاعها بقت اسراء نايمه عل ضهرها عل السرير ملط خالص... نزلت عل شفايفها بوس وتقطيع فيهم وايدي بتتحرك عل جسمها من بزازها ل وسطها ل سرتها اخربشها بضافري ل كسها ادعكه وادخل فيه صوباع و اخربشه بضافر ايدي واسراء تتنفض تحتي وانا ماسك شفايفها مش سايبهم.... نزلت من عل شفايفها لبزازها مسكتهم بايدي ودخلت فرده منهم جوا بوقي بقيت بمص ف الحلمه وارضع منها وامسكها بين سناني اعضعضها بشويش خالص واسراء تضغط عل راسي اكتر واهااتها بتطلع متقطعه واستمريت شويه عل الوضع دا لحد ما خلاص حسيتها ضاعت مني.... نزلت من عل بزازها لكسها وفتحت شفرات كسها الاحمر ددمم بأيدي ودخلت لسااني جواه بلحس فيه ولساني يتحرك زي التعبان بين شفرات كسها والعب ف زنبورها بطرف لسااني وايدي عل بزازها بتدعكهم وتشد ف الحلمه وبقرص فيهم براحه ونزلت بضافر ايدي عل المسافه اللي بين كسها وخرم طيزها بقيت بمشي بضافري عليها واسراء تتنفض بجسمها وشوية اخربش خرم طيزها بضافري لحد ما طلعت لشفرات كسها بقيت احرك ضافري عليهم بشويش بشويش لحد ما وصلت ل زنبورها بقيت احرك ضافري عليه براحه وانا ماسك شفرات كسها بين سناني بعضعضهم براحه خالص و قمت فجأه مخربش زنبورها بسرعه كذا مره ورا بعض لاقيت اسراء بتصوووت وبتتنفض وجسمها بيترعش جامد فشخ وبتنزل شلال عسل ونافورة عسل ضربت ف وشي مره واحده

قومت من فوقها وقعدت جمبها عل السرير وهي نايمه عل ضهرها ومغمضه عيونها ف دنيا تانيه خالص.... هزيت جسمها لاقيتها بتفتح عيونها نص فاتحه كدا

انا/ اي مالك ي بنتي.. مكنتش اعرف انك ضعيفه كدا
اسراء/ اوووف ي احمد ضعيفة اي بس هو اللي انت بتعمله دا يستحمله حد اصلا انت خليتني طايره ومش حاسه ب اي حاجه حواليا خالص
انا/ ايون يعني دي حاجه حلوه ولا وحشه ههه
اسراء/ حلوه اوي اوي بس اهدي عليا شويه ي احمد انا من زمان معملتش علاقه وجسمي حساه ساب
انا/ براحتك خالص خدي نفسك بس واهدي
اسراء/ مش قادره بجد حاسه اني مسطوله
انا/ لا متقلقيش انتي فايقه دلوقت بس مش عارف بعد شوية هتبقي فايقه بردو ولا
اسراء/ لا لا براحه ع خاطري انا شوفتك وانت بتقلع البنطلون ولاقيت حاجه كبيره كدا واقفه عشان خاطري خليك براحه عليا انا الموضوع عندي صعب بقالي كتير معملتش وهتلاقيه ضيق جدا وهيوجعني
انا/ كتقلقيش ي اسراء انا فاهم كزيس الوضع عندك وعارف كل اللي بتقوليه وهبقي بشويش خالص لحد ما انتي اللي تطلبي اني ازود الدخول.. سيبيني بقي عايز اخد شوية عسل من دول ادوق طعمهم

قبل ما هي ترد كنت انا نازل عل كسها بلساني بلحس فيه وامص ف كسها واستمريت عل الوضع دا شويه لحد ما لاقيتها بتقولي مش قادره خلاص دخله ي احمد دخله جوايا...... قومت قلعت بوكسري وطلعت فوقها مسكت زوبري حطيته ف بوقها تمصه عل يبقي رطب وميوجعهاش ومكنتش عارفه تمصه كويس لانه نوعا ما كبير عل بوقها.... سيبتها شويه تمص عل قد ما هي عرفت تمص زوبري لحد ما اتبل وبقي رطب..... نزلت من فوقها ومسكت زوبري بقيت بمشيه علي كسها بين الشفرات و اسراء تتأوووه وتقولي دخله براحه خالص بقيت ادخل الراس واخرجه كذا مره واستمريت ادخل حته ب حته لحد ما بقي نص زوبري ف كسها

اسراء/ اووف اوووف بس كدا خليك كدا ي احمد متدخلوش اكتر من كدا عشان خاطري
انا/ حاضر حاضر مش هدخل اكتر من كدا

بقيت بنيك كسها بنص زوبري واستمريت شويه وبقيت بدخل باقي زوبري واحده واحده لحد ما بقي زوبري كله ف كسها وبقيت بنيكها برومانسيه شويه شويه لحد ما لاقيت اسراء بتقولي زود شويه زود وتمسك ف تيدي تشدني عليها... قومت نايم عليها وايدي عل بزازها و زوبؤي بيدخل ف كسها كله وبقيت بنيكها شديد شويه اكتر وكل شوبه ازود نيك ف كسها لحد ما بقيت بنيكها بعنف اشد وبرزع زوبري ف كسها بكل سرعتي وهي تصوووت جامد وايدي عل بوقها اكتم صوتها والايد التانيه بدعك ف زنبورها واحده واحده... استمريت عل الوضع كدا ربع ساعه مثلا لحد ما لاقيتها بتترعش قومت مخرج زوبري من كسها وبقيت بدعك ف كسها وزنبورها بايدي بسرعه لحد ما نزلت كل عسلها وبدأت تهدي كنت انا ف الوقت دا برشق زوبري ف كسها تاني وبقيت بنيك ف كسها بسرعه تاني وكملت نيكه لمدة 10 دقايق كمان

انا/ اسراء انا قربت انزل لبني... عايزاه فين.!؟
اسراء/ نزل ف كسي ف كسي انا مركبة مانع حمل

كملت نييك ف كسها لحد ما خلاص بدأت انزل لبني و اول دفعة نزلت من زوبري ف كسها كانت عباره عن طلثة مدفع ضربت لبن ف كسها سخن وكتير لاقيتها بتصووت وكملت نيك لحد ما زوبري نزل كل اللبن ف كسها ونمت فوقها عل وضعي دا و زوبري لسه ف كسها لحد ما نام خلاص وخرج من كسها لوحده وانا نايم فوقها لسه.... بقالي فتره مش بنيك والنيكه دي عملت فيها مجهود مش قليل ولما نزلت لبن نزلت كمية كبيره جدا حسيت جسمي ساب وكان كتير مأثر عليا لما نزل.... بدأنا نفوق واحده واحده وفتحت عيني لاقيت اسراء باصه ليا جامد

انا/ ف اي بتبصي ليا كدا لي..!؟
اسراء/ اجمل وقت قضيته ف حياتي هو دلوقت... اي نعم انت تعبتني وخليتني مش عارفه امشي بس عحبني اووي اللي انت عملته معايا انت مفتري بجد
انا/ معلش بقي غصب عني بقالي فتره كبيره جدا محترم مش بعمل علاقات ولما فكرت اعمل وقعت ف مزه شديده فشخ تقتل اي دكر هههه
اسراء/ قد كدا انا حلوه وعجباك
انا/ لو قولت غير كدا ابقي مبفهمش اصلا... انتي تعجبي اي حد ي اسراء وبردو تمتعي اي حد ف السرير
اسراء/ انت اللي بجد حاجه صعبه اوي... فاهم بتعمل اي كويس وبتعرف توصل للي معاك احساس المتعه بكذا طريقه وحركه... دا كله كوم واللي كان بيقطعني دا كوم لوحده... اللي يشوف جسمك دا ميقولش ان عندك عفريت بالحجم دا ي احمد.... صحيح انت جسمك ابيض وهو لونه اسود لي اشمعني هو يعني
انا/ تقريبا كدا هو دا اللي اخد العرق الصعيدي صح
اسراء/ فعلا هو كدا... صعيدي صعيدي ههههه
انا/ قومي يلا خلينا ناخد شاور سريع ع انا سايب صحابي ف الكافيه قاعدين مستنيين اني اروحلهم
اسراء/ لي كدا ما تخليك بايت معايا النهارده
انا/ معلش خليها يوم تاني هاجي اقضي معاكي اليوم كله وهبات كمان معاكي هعوضك متقلقيش
اسراء/ خلاص موافقه بس يكون يوم قريب
انا/ سيبيني بس اظبط الشغل وهبقي معاكي
اسراء/ خلاص تمام اتفقنا... يلا بينا

قومنا خدنا شاور سوا وخرجت لبست هدومي.. كانت الساعه بقت 9 بليل يعني بقالي حوالي ساعه ونص عند اسراء قولت هلاقي انور بيسبلي بسبب تأخيري عليه

مشيت من عند اسراء ونزلت ركبت العربيه وطلعت عل الكافيه دخلت عليهم لاقيتهم قاعدين يضحكوا

انا/ مسا مسا ي بشوات... عاملين اي.!؟
انور/ مسا ي رايق... اتأخرت كدا لي؟
انا/ معلش كان موضوع مهم مع واحد صاحبي
رحمه/ المهم كل حاجه تمام يعني ولا ف مشكله
انا/ لا ي ريس كله تمام وبخير
نيره/ واحد. صاحبك بردو ولا واحده صاحبتك
انا/ واحد صاحبي لابس طرحه... مظنش يهمك يعني
روان/ انتو كدا عل طول ناقر ونقير ف بعض
تغريد/ اهدوا شويه جبتولي صداع يخربيت خناقكم
انا/ ما تقولوا لصاحبتكم تهدي هي وتفكها شويه
رحمه/ بتهزر معاك ي احمد.. مالك
نيره/ لا مش بهزر.. لما يكون سايبنا قاعدين هنا مستنيين حضرته وهو هناك عمال يصيع مع بنات يبقي مش حلو
انا/ اي دا اي دا.... احا انتي بتتكلمي معايا كدا لي... اظبطي نفسك ي بنت انتي بدل ما افشخك
انور/ كدا هي باظت واتفشخت عل الاخر
روان/ اي اللي بتقوليه دا ي نيره.. ف اي..!؟
نيره/ بقول الحقيقه... عامل فيها محترم وهو اصلا بتاع بنات وكل تفكيره ازاي يوقع اي بنت
انا/ قولتلك اظبطي نفسك بدل ما اخلي شكلك خرا دلوقت ومش هتعرفي ترفعي عينك ف وش حد
انور/ لا لا اهدي بس.. تعالي عايزك تعالي

قومت مع انور روحنا عن العربيه.....

انور/ اهدي يسطي دي مهما كانت بردو دي بنت ولو قولت اللي ف دماغك هيحصل مشاكل وحوارات
انا/ ي ابني انا هادي اصلا ومكنتش هقول حاجه بس حبيت افشخها شوية ف دماغها... اما لو متعصب فعلا كان زماني داعك دماغها ف الارض حالا
انور/ مش عاويدك الرواقان دا يسطي اكيد ف حاجه
انا/ عادي ي عم بس لما بقعد مع نفسي دماغي بتظبط
انور/ انت بتضرب ولا اي ي زميلي ههه
انا/ لا بس بفكر اضررب... اي رأيك اضربك انت اهو اطلع ضيقتي وغلي فيك بدل ما ادخل افشخها هههه
انور/ لا ي عم انا مالي انا ادخل نيكها لو عايز
انا/ لا لا مش النوع بتاعي دي....
انور/ حقك مهي كانت عندك وانت قالع ولا اتأثرت... دا انت عليا الطلاق قالب طوب مبتحسش
انا/ يااض خليك تقيل تاخد شغل فاخر...
انور/ فعلا انت صح التقيل الكل بيجري وراه
انا/ دي معلومه قديمه بس انت اللي كنت راكن دماغك وحاطط بتاعك مكانها ودايس ف اي حاجه بتتنفس
انور/ طب يلا ندخل بس بلاش تتغابي ي احمد
انا/ ي عم انا رايق وهادي ومش هعمل حاجه متقلقش

دخلنا جوا تاني وقعدت وكله عمال يبصلي

انا/ مالكم بتبصوا ليا كدا لي...!؟
رحمه/ بصراحه مش عوايدك تبقي ساكت كدا... ما تقول ي عم لو معاك مشكله ولا حاجه
انا/ ي بنتي صدقيني مفيش حاجه انا بس مش عايز حد يزعل مني... عموما مزعليش ي نيره من ردي بس انتي كلامك غلط وكمان غبي فشخ
نيره/ مهو بردو مينفعش تسيبنا قاعدين هنا مستنيينك وانت بره معرفش بتعمل اي ولا مع مين
انا/ كنت مع واحد. صاحبي من البلد بديله فلوس ياخدها لاهلي وهو مسافر.. يعني لا كنت بصيع ولا بتنيل
نيره/ خلاص ي عم انا اسفه... بس العيب عل اللي قال كلمتين غلط طلع اطرش مبيسمعش كويس
انا/ معرفش انتي تقصدي اي بس انتي غلطانه ان اي حد يقولك حاجه تصدقيه عل طول من غير ما تفهمي
روان/ الصراحه انت صح ي احمد.. سوء تفاهم ومشي
تغريد/ خلاص بقي ي جماعه خلونا نشرب حاجه
انا/ غريبه بقي تغريد هتشرب قبل ما تاكل..!!
انور/ مين دي..!! دي واكله لما مش قادره تاخد نفسها
رحمه/ انت مالك ي رخم هو انت اللي بتدفع ليها... ما تاكل براحتها وتشرب اللي عايزاه ي رخم
انا/ لا بقولكم اي انور دا صاحبي اللي هيكلمه هشلوحه
انور/ ايون كدا ي حماده ي رايق دافع عني يا مدير
رحمه/ لا بقي كدا يبقي حزبين... اللي هيبص لواحده منهم هقطعه بسناني حتت صغيره
انا/ عاجبك كدا جيبتلنا الكلام ي زفت الزفت
انور/ اي دا انت كنت حلو من شويه قلبت لي
انا/ هما كتير ي غبي خليك سياسي ونمسك كل واحده لوحدها نطلع عينها بمزاج وروقاان
رحمه/ قول كدا بقي دا انت سم
انا/ المهم يعني هتشربوني اي ي بشوات
رحمه/ اخلع اخلع... عايز تشرب اي وعلي حسابي
انا/ اصيل طول عمرك.... اشرب قهوه وسيجاره
رحمه/ هطلبلك قهوه لكن سيجاره دي مش معايا
انا/ انتو عالم بخيله اصلا انا هولع لنفسي وبس
نيره/ لا خدلك سيجاره اهي من علبتي احنا مش بخله
انا/ سجايرك حريمي ي نيره متنفعنيش
نيره/ ال Marlboro Black حريمي..؟
انا/ اي دا مارلبورو بلاك مره واحده.. قبلك جمد
نيره/ طول عمره عل فكره جامد ي حماده
انا/ طب ولعلي ولعي خليني انسي اللي حصل ههه
نيره/ خد دا انت عيل رخم

كملنا القاعده نكش و رخامه لحد الساعه 12 وقومنا مشينا انور وصلني لحد البيت طلعت نمت وتاني يوم صحيت عل رنة فوني وكانت نيره اللي بترن.....

كنت هنزل الجزء دا امبارح بس من كتر التعب خلصت شغل ونمت عل طول 🙂

نهاية الجزء السابع..... انچوووي 💥🖤

الجزء الثامن..... ✨

ويلكم بااك بعد سنه ونص تقريبا من بداية القصه.. طبعآ هتعذروني لو لغبطت ف الاحداث

بداية الجزء....

كملنا القاعده نكش ورخامه لحد الساعه 12 وقومنا مشينا... انور وصلني لحد البيت طلعت نمت وتاني يوم صحيت عل رنة فوني وكانت نيره اللي بتتصل....

انا/ الووو ف اي ي نيره بترني دلوقت لي
نيره/ اصحي ي عم الساعه بقت 10 ولا عشان النهارده اجازه يبقي تأنتخ وتفضل نايم للعصر
انا/ يعني حتي يوم الاجازه حرام انام شويه زياده
نيره/ كفايه كدا... المهم احنا عاملين حفله صغيره بمناسبة عيد ميلادي والكل جاي
انا/ دي فين الحفله دي ولي مقولتيش امبارح
نيره/ مكنتش هعمل اصلا بس البنات اللي قالوا لازم احتفل والجو دا
انا/ عل فكره انتي صح انا لو منك هلغيها دي صداع عل الفاضي
نيره/ ما تقول انك مش عايز تيجي وخلاص مش لازم تعمل فيها بتنصحني
انا/ عل اساس اني لو قولت هتوافقي يعني ومش هتعيطي
نيره/ مش هغصبك تيجي اكيد بس هيبقي بينا زعله
انا/ خلاص ي ستي لا زعله ولا حاجه هاجي... بس قوليلي فين المكان وانا هكلم انور اجي معاه
نيره/ انا كلمت انور وهو عارف عنوان بيتي
انا/ خلاص تمام... دي هتبدأ امتي دي
نيره/ عل 9 بليل كدا تكون قبل 9 هنا يعني
انا/ ماشي ي نيره... يلا سلام بقي

قفلت مع نيره واتصلت ب رحمه

رحمه/ صباح الفل ي مدير.. صاحي بدري لي
انا/ هو اللي يعرفكوا يعرف ينام اصلا... اي حوار عيد الميلاد والحفله بتاعة نيره دي
رحمه/ عامله حفله لعيد ميلادها وعزمت الكل بس عل كلامها يعني مكنتش هتعمل بس البنات اللي اقنعوها
انا/ ايون طب والمطلوب مني اي
نيره/ المطلوب انك تحضر وتجيب هديه ليها ع متزعلش وتمسكها عليك غلطه والجو دا
انا/ لو عليا عايزها تمسك غلط وتجيب اخرها معايا
رحمه/ بلاش ي احمد احضر زيك زي اي حد وخلاص
انا/ حوار الهديه دا مش جاي معايا.. ف لو سمحتي بقي هاتي انتي الهديه اللي تلاقيها مناسبه وانا هحاسبك
رحمه/ سهله دي... بس اجيبلها هديه زي اي مثلا
انا/ اعرف منين انا ي رحمه.. هاتي اي حاجه تناسب عيد ميلاد انتي بتفهمي ف دماغ البنات اكتر مني... بصي هاتيلها اندر و برا اهي حاجه بضان زيها
رحمه/ هههههه انت سافل وقليل الادب
انا/ خلاص هاتيلك انتي كمان نفس الهديه عل حسابي
رحمه/ طب اقفل ي احمد بدل ما اشتمك
انا/ خلاص اشطا.. مش تنسي بقي ع متاكلش دماغي
رحمه/ لا متقلقش هجيبلها هديه كويسه
انا/ حبيبي يسطي... سلاموز

قفلت مع رحمه وخلاص مفيش نوم... قومت خدت شاور لذيذ وعملت فطار ولسه هفطر لاقيت الباب بيخبط..... قومت فتحت الباب كان انور اللي جايلي

انا/ اي البضان دا يااض... جاي من دماغك كدا
انور/ انت بتطردني يسطي... مبضون يسطي وقولت اجي اقعد. معاك شويه بدل الخنقه دي
انا/ افترضنا اني لسه نايم مثلا.. مش المفروض تتصل الاول تشوفني موجود. ولا لا يمكن مش عايز اشوف وشك ي عم
انور/ فاتتني دي بس معلش كنت زهقان ف جيت عل طول من غير ما اتصل ولا افكر اصلا
انا/ طب ادخل ي عم تعالي افطر معايا
انور/ لا انا واكل 3 مرات لحد دلوقت
انا/ لا انت تيجي تاكلني احسن.... مبضون من اي
انور/ فاكر الست اللي اتعرفت عليها ف الكافيه
انا/ ايون المطلقه اللي عندها 40 سنه دي.. مالها
انور/ كنت عندها من شويه وعملنا دور واجب وبعد ما خلصنا لاقيتها بتقولي نتجوز والجو دا قفلتني الصراحه
انا/ بقولك اي ي انور... ما تفكك منها وتبطل كسم نجاسه شويه وتحترم نفسك بدل ما توقع ف مصيبه تفشخك
انور/ مصيبة اي ي عم... هي عايزه تتجوز وانا رفضت وقطعت معاها العلاقه خالص فين المصيبه هنا
انا/ ي انور مهما تبقي ناصح بردو مش هتوصل لدماغ النسوان... طب دي عبيطه شوية وقالتلك نتجوز وش كدا... افترض بقي انها لو كانت واحده صايعه وقامت ملبساك ف حيطه زي مثلا تحمل منك ولا تتفق مع حد انه يقفشكوا و انتو سوا .. وقتها هتلبس اسود ي معلم وابوك هينيكك شامي و مغربي
انور/ احاا ي ديني تصدق كلامك صح وكان ممكن يحصل كدا... كويس اني جيتلك لفتت نظري لمصيبه
انا/ خد بالك ي انور النسوان دول شيطان ماشي عل الارض عل هيئه بني ادم ملهمش امان
انور/ عموما انا قطعت علاقتي بيها خالص
انا/ طب ابقي خد بالك بعد كدا... صحيح هي نيره كلمتك عل حفلة عيد. ميلادها دي
انور/ اه كلمتني من شويه.. هتروح ولا مش ناوي
انا/ لو مروحتش هتبقي قصه وحوار مش هيخلص ف هروح معاك وقالتلي انك عارف عنوان بيتها
انور/ ايون عارف البيت.. خلاص نروح سوا عل 8 ونص كدا لان الحفله الساعه 9
انا/ سهله اهو ساعتين ونيجي ونبقي خلصنا

فضل انور قاعد معايا لحد قبل **** الجمعه بشوية وقام مشي وانا نزلت صليت ورجعت كلمت اهلي شويه اطمن عليهم ويطمنوا عليا....وقت العصر كدا لاقيت رحمه بترن

انا/ اي يسطي
رحمه/ انا جيبتلك الهديه اهي وابقي تعالي بدري شويه عشان تاخدها وتبقي تديها ل نيره
انا/ تمام ي جميل.. تسلمي ي رحمه بجد
رحمه/ عادي ي عم بس عد الجمايل دي ع هتردها
انا/ دي اول جميله منك انتي هتذليني ولا اي ي بنتي
رحمه/ لا ي عم هذلك لي يعني... بس عندي سؤال من امبارح ومش قادره اسكت
انا/ عارف ام الفضول بتاعكم... ها اسألي
رحمه/ انت كنت فين امبارح وجيت متأخر
انا/ ما قولتلكم ي بنتي كنت بقابل واحد من البلد بديله فلوس يوصلها البيت عندي للجماعه
رحمه/ بقولك اي ي احمد... تيجي نتكلم بصراحه ولا هتكذب عليا زي الباقي
انا/ ممممم هو انا من امتي مش صريح معاكي
رحمه/ انت دلوقت مش صريح وبتكذب
انا/ لو كذبت عليهم مش هكذب عليكي انتي
رحمه/ يبقي ترد عل سؤالي بصراحه ي احمد... كنت فين ي احمد وبتقابل مين بالظبط
انا/ انتي لي مقتنعه اوي كدا اني بكذب واللي بقوله دا غلط
رحمه/ عشان انور لما جه لينا قال انه سمعك بتكلم واحده ف الفون وانك رايح تثابل حد مهم والاكيد ان الواحده دي اللي كنت بتقابلها بس محدش يعرف مين... والاهم بقي ي ناصح انك لما جيت لينا كانت ريحتك برفيوم حريمي جامد جدا
انا/ اهلا دا انتي متابعه ومركزه بقي ي رحمه
رحمه/ مكنتش مركزه بس ريحة البرفيوم خلتني اركز وبقيت عايزه اعرف كنت فين ومع مين
انا/ طبعا انتي عارفه ومتأكده ان لو حد تاني غيرك بيسألني كدا كان زماني فاشخ دماغه
رحمه/ عارفه كويس.. لو مش متأكده انك معايا غير الباقي عمري ما كنت هسأل ولا اتكلم معاك كدا
انا/ تمام يسطي.... هتروحي العيد ميلاد امتي
رحمه/ اي دا اي دا... انت بتحاول تخلع من الاجابه
انا/ يخربيت نصاحتك.... عموما كنت بقابل واحده فعلا صديقه ليا ومحدش فيكو يعرفها ولا هيعرفها قابلتها ف كافيه وقعدنا شويه وجيت ليكم
رحمه/ بتقابل صديقه دي ماشي... بس اي جاب اليرفيوم بتاعة الصديقه دي عل هدومك ي حماده
انا/ عادي يعني تلاقيني لما سلمت عليها البرفيوم فضلت ريحته ف ايدي
رحمه/ تصدق صح اقنعتني... بس احب اقولك ان ريحة اليرفيوم مكنتش ف ايدك ي احمد لانك سلمت عليا وايدي مكنش فيها ريحة برفيوم... الريحه كانت ف هدومك ي ناصح شكلك كنت بتلعب بديلك... صح
انا/ لا دا انتي مركزه جامد بقي... ي تري انتي بس اللي مركزه ولا الباقي بردو مركز دي حضرتك كدا
رحمه/ مليش دعوه بيهم... بس لعلمك كلهم خدوا بالهم
انا/ اقولك حاجه... كسمهم ولا يشغلني اللي له حاجه عندي ييجي ياخدها دا لو عرف
رحمه/ سافل... بطل بلطجه ي ابني انت محدش له حاجه عندك وانا بسأل لنفسي مش لحد. ولا عشان حد قالي اعمل كدا... سواء انت قولتلي او لا ف دا لنفسي وبس
انا/ عارف كويس جدا اللي بتقوليه... بصي ي رحمه دي واحده عرفتها من فتره صغيره شهر كدا كنت ف كافيه مع انور ولاقيت دي جايه تكلمني وعايزه تتعرف صديتها بس بردو مصممه ف اتكلمت معاها وبقينا صحاب عل خفيف لحد امبارح حصل بينا علاقه سرير.. دي القصه
رحمه/ هي وصلت للسرير كمان... دا واضح انكم مش صحاب وبس ي حماده
انا/ لا ي حلوه صحاب وبس و دي حاجه حصلت وغالبا لو اتكررت مش هتبقي اوڤر يعني
رحمه/ مكنتش اعرف ان ليك ف الحاجات دي... زي ما بتقول يعني مش عايز تتجوز ولا ترتبط والموضوع مش ف دماغك والكلام دا ف الاخر بقيت مرتبط
انا/ مش معني ان اتعرفت عل واحده يبقي بقيت مرتبط قولتلك دي صديقه مش اكتر
رحمه/ صديقه وتنام معاها..! فهمني دي بقي
انا/ ي غباء هانم... دي واحده متجوزه وجوزها سابها وسافر بره ومتجوز واحده اجنبيه ومبينزلش مصر ف الظروف بقي خلت الموضوع بينا يوصل للسرير واهي مره مش دايما يعني وبعدين حاسك كدا بتحاسبيني
رحمه/ وانا احاسبك لي هو انت جوزي...؟
انا/ هو لو انا جوزك كنت هسيبك واروح انام مع واحده تانيه.. اي نعم هي جامده فشخ بس انتي واو حاجه تانيه
رحمه/ احترم نفسك ي سافل دا بعينك اللي ف دماغك
انا/ لا ف دماغي ولا ف رجلي دا مجرد كلام واكيد انتي عارفه اني مش بفكر فيكي كدا خالص
رحمه/ لو عرفت انك فكرت فيا كدا هقتلك ههه
انا/ يلا ي بنت من هنا بدل ما افشخك
رحمه/ ماشي ماشي هتحتاجني تاني وهنفخك
انا/ لما احتاجلك بقي ابقي انفخي
رحمه/ ماشي ي صايع... متتأخرش بليل
انا/ عل حسب بقي بظروفها هي ونصيبها معايا
رحمه/ متقدرش تتأخر اصلا هاجي اخدك من قلب بيتك اربطك ف العربيه ونروح... بااي بقي ي صايع
انا/ لما تعرفي البيت الاول... يلا سلام

عند رحمه
قفلت رحمه المكالمه ورمت فونها ونزلت ايدها عند كسها...(رحمه بتكلم نفسها) بقي كدا ي احمد مش حاسس بيا ولا عارف اني عايزاك وهموت عليك ااااااه مش قادره عايزاه هموووت واحس به جوايا اووووف

بقت تدعك ف كسها جامد وهي بتتخيل احمد اللي بيلعب ليها ف كسها جامد ورايحه ف دنيا تانيه خالص زي التايهه من هيجانها... فضلت رحمه تتخيل احمد معاها وبينيكها جامد ف كسها اللي مغرق الاندر بتاعها عسل بقت بتدعك كسها من تحت الاندر جامد جامد وبسرعه شديده لحد ما نزلت عسلها عل ايديها وهي بتتخيل احمد معاها ونايم فوقها و زوبره ف كسها ....

نرجع عندي تاني

قفلت مع رحمه ورنيت عل اسراء...

انا/ صباح الفل ي سووو
اسراء/ صباح الجمال عل اجدع دكر ف الدنيا
انا/ اخبارك اي دلوقت واخبار المسائل اللي تعبت امبارح دي ومستحملتش الشغل ههه
اسراء/ انا بخير وكله تمام... لكن المسائل بقي تعبانه ومش قادره حد يلسمها لدرجه اني منزلتش السنتر
انا/ مش للدرجه دي ي عم دا كان شوية هزار
اسراء/ مفتري مفتري... لما اللي حصل دا هزار امال الجد عامل ازاي وهيعمل فيا اي
انا/ كل خير ي قمر... المهم انتي عملتيلي احلي حوار
اسراء/ انا..!! لي بس و حوار اي دا
انا/ البرفيوم بتاعك ي بطل عملي حوار جامد
اسراء/ مممم.. انا اسفه مكنتش اعرف ان ريحته هتفضل موجوده كدا
انا/ ميهمكش يسطي... المهم انا عايز زجاجة من البرفيوم دا نفس النوع بتاع امبارح مش حاجه تانيه
اسراء/ ايون بس دا برفيوم حريمي مش رجالي
انا/ عارف ي بطل.. عايز الزجاجه ع لو حد سألني اقول اني اشتريته عل انه رجالي بس طلع حريمي
اسراء/ امم واضح ان صحابك دول مركزين
انا/ اكتر مما تتخيلي بمراحل اصلا
اسراء/ طيب انا هديلك الزجاجه اللي عندي
انا/ طب تمام... انا هلبس واجي اخدها منك دلوقت
اسراء/ اوكي... هستناك اطلع عل طول
انا/ لا لا بصي حاولي تستنيني قدام العماره معلش
اسراء/ انت عايز تيجي وتمشي عل طول كدا ي احمد
انا/ معلش عندي مشوار مهم ولازم امشي عل طول
اسراء/ حاضر ي احمد لما تقرب مني كلمني

كلمت انور يجبلي العربيه بتاعته وعلي ما وصل كنت لبست قولتله يستني ف الشقه هوصل مشوار وارجع له.... روحت ل اسراء جيبت منها البرفيوم ورجعت تاني للبيت طلعت لانور وطبعا لازم يسأل فكنت مجبر احكيله عل الحوار كله من بدايته

انور/ تصدق دماغك دي الماظ... وتبقي كدا تبان انها غلطه من البنت بتاعة محل البرفيوم
انا/ لو معملتش كدا هبقي حدوته عل لسانهم
انور/ وهما اصلا مستنيين اي حاجه عليك ههه
انا/ بتضحك ي باارد انت عل اي
انور/ عل نيره اللي ما هتصدق تعرف عنك حاجه
انا/ دا بعينها لو عرفت تمسك عليا حاجه.. انا عمري ما ابقي تحت ضرس حد ي انور
انور/ بس رحمه هي اللي انقذتك ولفتت انتباهك انهم مركزين معاك وشموا ريحة البرفيوم
انا/ حصل... لولا رحمه انها سألتني وثالتلي انهم خدوا بالهم كنت هبقي عل عمايا وهييجي وقت واتزنق
انور/ اقولك حاجه خدت بالي منها... رحمه بتركز معاك جامد وعندي احساس انها بتحبك مثلا او معجبه
انا/ مش واخد بالي من حاجه زي دي خالص وبعدين انت عارف رحمه بتتعامل عادي خالص مع الكل
انور/ عارف ان تعاملها عادي بس معاك انت بالذات لا.... بشوفها بتبصلك كتير هي اه بتحاول متلفتش النظر لكدا بس البنات عموما ليهم حركات بتبقي مهروشه
انا/ حركات زي اي مثلا
انور/ زي مثلا طول ما احنا قاعدين رحمه بصالك وانت بتتكلم ونظرتها ليك مش طبيعيه زي ما بتبصلي مثلا
انا/ مش عارف ي انور كل حاجه هتبان مع الوقت
انور/ كل بيبان ي صاحبي اكيد بس افتكر اني قولتلك من دلوقت وكلامي هيطلع صح
انا/ هنشوووف... انت هتروح تلبس ولا اي ظروفك
انور/ لا انا تمام كدا ولابس.. قوم انت البس لان الساعه بقت 8 اهي ومش عايزين نتأخر مش ناقصين صداع
انا/ بسرعه الساعه بقت 8.... استني خمسايه طيب

قومت لبست وكله تمام ونزلت انا وانور ركبنا عربيته روحنا بيت نيره... هي عايشه ف فيلا حرفيا فشيخه اللي هو ابوها شكله حاجه جامده....... مش عارف الناس اللي معاها فلوس دي بتشتغل لي اصلا.... ي جدعان عايز فلوس واقعد ف البيت اصلا كسم الشغل 😂

انا/ احااا اي دا ي انور البنت دي ابوها شكله حرامي هههه
انور/ ي عم حرامي اي بس هههه بص ي احمد مش قصدي حاجه بكلامي بجد ع بس متفهمش غلط... اقل بنت من اللي معانا دول عايشه ف فيلا او قصر وابوها معاه فلوس بالكيلو بس متعرفش اي الفكره انهم يشتغلوا يعني ... انا شخصيا ابويا معاه قلوس تعيشني ملك بس انت فاهم بقي قصة اعتمد عل نفسك والجو دا.... شركة زي اللي احنا فيها دي مش هتلاقي فيها حد. مستواه قليل غير نادر زيك مثلا او رحمه بس قصاد دا انتو عندكم خبره تعدينا كلنا ودا مش تقليل منك او من رحمه هي رزق ونصيب وانا مبسوط فشخ انك معانا الفكره مش عايزك تتصدم من اللي هتشووفه لانك ف مجال كله وسايط وناس بتلعب بالفلووس وبردو يسطي مش عايزك تفتكر اني بعايرك او بعمل حدود بينا
انا/ بطل عبط ي انور انا عارف وفاهم كلامك كويس ومتقلقش يسطي انت صاحبي ومفيش حاجه هتتغير بينا بسبب فلوس او اي نيله تانيه
انور/ حرفيا ي احمد انت اهم صاحب عندي بجد واللي بقيت برتاح معاه جدا حتي عن اصحابي بتوع الدراسه
انا/ طب يلا بينا ولا نرجع احسن هههه
انور/ يلا ي عم مش عايزين دوشه دي نيره بضان اصلا

نزلنا دخلنا الفيلا دي ولاقينا حفله كبيره اصلا مش زب ما قالت نيره انها عل قدنا ولاقيت ناس كتير فشخ من ضمنهم استاذ ابراهيم ومدحت.... دخلت عليهم عل طول اسلم والجو الملزق دا يعني تعريضه خفيفه 😂

ابراهيم/ اهلا اهلا باللي رافع راسنا
انا/ حبيبي ي ريس... اخبارك ي باشا
ابراهيم/ بخير ي حماده.. انت عامل اي
انا/ كله تمام ي باشا.... اخبارك ي استاذ مدحت
مدحت/ بخير ي احمد.... الاجازه حلوه .. صح هههه
انا/ بصرااحه اه حلوووه جدا ههههه
مدحت/ عارف انك اكتر واحد تعبت ف الشباب
انا/ لا لا عادي ي ريس كله شغل وكل الناس اشتغلت وتعبت بردو بس يمكن كنت انا زياده شوية بس انا من غيرهم مش هسد لوحدي
ابراهيم/ جدع ي احمد... رد مدروس ومقنع
مدحت/ ايوه ايوه انتو ف صف بعض ومش هسلك وسطكم عااارف هههههه
انا/ لي بس ي مدير لا طبعا انا تلميذ حضرتك بردو
مدحت/ اشهدلك انك تلميذ متفووق جدا ي احمد ودماغك حلوه جدا ومميزه عن ناس كتير بتدخل المجالات دي بالوسايط وبس
انا/ كل شخص وله رزقه ونصيبه ي باشا
ابراهيم/ طب روح انت بقي لان زمايلك عمالين يبصولك وانت ولا مركز معاهم اصلا.. كفايه كلام ف الشغل
انا/ تمام ي بشوات استأذن انا....

مشيت من عندهم و روحت للشله كلها واقفه مع بعض

انا/ مساء الخير ي حلوين عاملين اي
تغريد/ اي ي باشا احنا ف اجازه.. كنتو بتتكلموا ف اي هاا قولي قولي ههههه
انا/ بعينك ي جزمه خلي الفضول يمووتك كدا ههه
روان/ خلاص قولي انا ي احمد.. احنا شغالين سوا
رحمه/ بس بقي ي بنت انتي وهي... خد ي احمد الهديه اهي ابقي اديها ل نيره بقي انت
انا/ تسلم ي ابو الصحاب... عباره عن اي الهديه؟
رحمه/ جيبتلها برفيوم بس حلو يعني مع انها معفنه
انا/ حصل ههههههه... بكام طيب الحوار دا كله
رحمه/ خلاص ي عم مش مستاهله
انا/ لا خلاص يبقي خدي الهديه مش عايزها
رحمه/ خلاص خلاص هات 300 بس
انا/ احاا لي يعني.... دي نيره نفسها متساويش 200
انور/ بس بس يخربيتك نيره جاايه هههههه

دخلت نيره علينا وقفت معانا وطبعا كل واحد ادالها هديه مختلفه عن التاني وجيت انا اديها الهديه

انا/ كل سنه وانتي طيبه ي نيره وعقبال الطهور ههه
كلهم/ ههههههههههههه
نيره/ لا مطاهره يخويا
انا/ بجحه اقسم ب**** هههههه... طب ما توريني كدا
رحمه/ تشووف اي ي زفت اتلم ياااض ههه
انا/ اصلها فاكره اني بتكسف ههه لا دا انا بجح فشخ

وقفنا شوية ننكش ونهزر وبعد شوية ابو نيره جه سلم علينا وفضل يتكلم معانا مع شوية نصايح والكلام دا

انا/ يلا بينا ولا اي ي بشر الساعه بقت 12
انور/ انا بقول كدا بردو
انا/ تغريد.... شوفي نيره عرفيها اننا هنمشي
تغريد/ اهي جااايه هناك اهي.. م تخليكوا شويه كمان
انا/ كفاايه اوي كدا ي قمر لسه معانا طريق طويل وبعدين يدوب نروح ع بكره ف شغل ولا نسيتوا ههه
روان/ بتفكررنا لي ي احمد بس
احمد/ امال عايزين تفضلوا مأنتخين كدا هههه
رحمه/ يلا بقي ي بنات ع نمشي كلنا مع بعض
نيره/ انتو رايحين فين كدا لسه بدري جدا
انا/ بدري مين ي بنتي الساعه بقت 12 وبكره ف شغل يسطي مش اجازه رسميه لعيد ميلادك يعني
نيره/ ي عم بطل رخامه واقعدوا شويه كمان
انور/ ي نيره انا واحمد لسه قدامنا مشوار طويل
نيره/ طب خليكم انتو ي بناات شوويه
رحمه/ طيب خلاص ي احمد روحوا انتو واحنا كدا كدا مشوارنا قريب من هنا هنقعد شويه
انا/ خلاص اشطا... بس تعالي ي رحمه عايزك ثواني
رحمه/ خير ي احمد ف اي...!!

خدت رحمه ومشيت بعيد عنهم شوية

انا/ بصي دي زجاجة البرفيوم اللي انتو شميتوها امبارح من هدومي ف انا جيبتها من البنت وانتي هتاخديها تستخدميها بقي او ترميها براحتك يعني بس انا بقول تستخدميها مره او اتنين ع لو حد سأل هتقوليلهم اني اشتريت البرفيوم دا عل اساس انه رجالي والبنت اللي كانت ف المحل اتلغبطت وكانت فاكره اني بشتريها هديه لحد مش انا اللي هستخدمها.... فاهمه حاجه؟؟
رحمه/ فاهمه ي احمد.... بس بردو ف نقطه ان لما يشموا البرفيوم دا عندي ممكن يقولوا ان انا اللي كنت معاك اصلا ي نااصح وهما متأكدين انك كنت مع بنت... كدا انا هبقي محل شك مش لطيف خالص
انا/ كنتي معايا ازاي ي ناصحه وانتي اصلا كنتي قاعده معاهم ف الكافيه ف الوقت اللي انا مكنتش موجود... بصي انتي تحطي منه وتساليهم عن ىايهم فيه وبالتالي الحوار هيتفتح ف انتي بقي تقوليلهم اللي اتفقنا عليه دا
رحمه/ طب هقولهم وصل ليا ازاي بقي
انا/ سهله... لما انا لاقيته حريمي بعتهولك تحطي منه بدل م ارميه وانه عجبك ف بتستخدميه
رحمه/ خلاص ماشي ي احمد
انا/ اشطات ي قمر... هخلع انا بقي

ناديت عل انور وخدنا العربيه ومشينا

انور/ كنت واقف انت ورحمه بعيد لي كدا
انا/ كنت بفهمها عل حوار البرفيوم وهتعمل اي يعني
انور/ طب خد بالك نيره كانت بتطلع نار من بوقها
انا/ حتي لو طلعت من كسها ولا فارق معايا
انور/ ي احمد متحاولش بس تخلي العلاقه بينكم تسووء حتي ع خاطر رحمه متبقاش ف النص بينكم وتتأذي
انا/ اللي هيفكر يأذي رحمه حرفيا هنيكه
انور/ ي عم ماشي بس بردو متوصلش الحوار لكدا و هدي اللعب شوية مع نيره عل الاقل راضيها وخلاص
انا/ ي انور اراضي مين دي عايزه تتناك ي ابني
انور/ خلاص ي عم نيكها وريحها
انا/ ايون ع تروح تقولهم دا احمد ركبني وعمل وعمل وابان قدامهم الواد اللي بيستغل صحابه والجو دا ومتنسااش ان اول واحده فيهم هتنفضلي هي رحمه
انور/ اشمعني رحمه يعني
انا/ ع هي اللي ماشيه معايا ف الحوار وعماله ترازي ف نيره معايا وابقي انا بخذوقها واروح انيك نيره يبقي انا كنت واخدها كوبري ومخلي البنات تزعل منها.......

نهاية الجزء الثامن..... انچوووي 💥🖤
روعه استمر يا رايق

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسلوب رائع ممتع مثير حد الهيجان

مهاب انت فين؟

• عجبني
التفاعلات: Warm hugs

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل