NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال القوة الخارقة وغموض كريشنا | السلسلة الثالثة | ـ عشرة أجزاء 1/3/2023

جزء جااااااااااااامد جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد يعنى مفيش كلام وبطل غموض بقا هنموت منك كدا😂😂ومستنين الجزء الى جاى بفارغ الصبر وكل سنه وانت طيب يانجم وسنه سعيده عليك وعلينا ياااااارب

اضرب يجامد

عاش ومستني الجديد

جزء جامد ومستني الجديد

الجديد امتا ياسطا

اين الجزء

الجديد امتا يسطا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي ياخويا الجزء التاسع مش نازل ولا اي......؟!

الجزء يسطا هل تسمعني

مش نسيت ولا حاجه يا شباب بس انا اسف انا تعبت جدا فيها ومافيش تقدير يعني بصراحه الموضوع خنقني حتي لايثار ال كنت فيها في لاول بسبب التافعل ال كان موجود كانت تفرق معيا جامد دلوقتي الموضوع بقي عادي عشان للاسف مفيش تافعل نهاية 🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

• محزن
التفاعلات: Elza7im
مش نسيت ولا حاجه يا شباب بس انا اسف انا تعبت جدا فيها ومافيش تقدير يعني بصراحه الموضوع خنقني حتي لايثار ال كنت فيها في لاول بسبب التافعل ال كان موجود كانت تفرق معيا جامد دلوقتي الموضوع بقي عادي عشان للاسف مفيش تافعل نهاية 🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️
انا اسف ياخويا علي الكلام إلي هقوله
بس انا غلطان اني تبعت قصتك لأنك واحد بدور علي الناس الكتير مع أن انت لو لاحظت هتلاقي أن إلي انت بتقول عليهم مفيش تفاعل هم إلي بيسألوا عليك في الوقت إلي انت غبت فيه وكده كده المنتدي مبيديش فلوس فأعتقد انك داخل تسلي نفسك مع ان التعليقات لو كترت او قلت مش متأثر معاك في حاجه
وعلي العموم ده شىء يخصك وانا اسف لو تدخلت في حاجه متخصنيش واتمني لك التوفيق في المنتدي او في حياتك الشخصيه..............سلام ياكريش...........

يعم مين قال كدا انت مشايف الكونتات كل شويه نسئل فيك
المهم بقا الجزء الجديد امتا 🙂

يسطاا لاحظ أن في فتره امتحانات دلوقت كليات و ثانوي و ده 90ف المئه من الناس الي ف المنتدي بعدين يسطا نتا جاي بعد 16يوم تقول مفيش تفاعل م انتا ام تتأخر اكيد التفاعل هيقل بعدين نتا قلت إن في امتحانات عندك علشان كدا معظمنا مستنيك تخلص

• حبيته
التفاعلات: Elza7im
يجدعان انا نزلت اخر جزء محدش عبر اميييي حتي 💆‍♂️😂

عموم انا لسع معيا إمتحانات هتبد بعد أسبوعين ومش ملاحق من الدروس ولا المذكرة ودي ثانوي يعني شدين شده سوده ياريت تدعولي وأنا اوعدكم برجعها جامده مره واحده بس بعد لامتحانات انا نزلت آخر كمونت عشان اثير الجدل سدقوني بينكم 😂😂😂
بس غصب عني و**** انا كان نفسي اكملها دلوقتي بس مش لاحق الظروف زفت اكيد فيكم ناس في الثانويه وعارفها 💆‍♂️💔💔💔

يجدعان انا نزلت اخر جزء محدش عبر اميييي حتي 💆‍♂️😂

عموم انا لسع معيا إمتحانات هتبد بعد أسبوعين ومش ملاحق من الدروس ولا المذكرة ودي ثانوي يعني شدين شده سوده ياريت تدعولي وأنا اوعدكم برجعها جامده مره واحده بس بعد لامتحانات انا نزلت آخر كمونت عشان اثير الجدل سدقوني بينكم 😂😂😂
بس غصب عني و**** انا كان نفسي اكملها دلوقتي بس مش لاحق الظروف زفت اكيد فيكم ناس في الثانويه وعارفها 💆‍♂️💔💔💔
عارف يعم منا في ثانوي بس برضو نزل ايه جزء كدا انت بقالك كتير منزلتش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%