NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

3ntel404

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
28 يونيو 2022
المشاركات
109
مستوى التفاعل
80
نقاط
255
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصه ديه حقيقيه وهي فتره عدت في حياتي و هضيف شويه خيال وهيكون القصه فصحه بس الحورات عاميه
وممكن بعد كده السرد يكون عاميه
والفتره ديه لاحظت أن معظم القصص نفس الفكره فحبيت اني انزل قصه خارج السياق
وعموما قصه عالم تاني مش هكملها لاني مش راضي عن طريقتي اللي كتبت بيها القصه او ممكن اكملها مستقبليا مش عارف وكل الاماكن اللي في القصه منصحش حد أنه يدور عليها
وده تمهيد القصه يعني لو لقيته عجب الناس هنزل الأجزاء وعارف أنه قصير لانه تمهيد في الأساس و اسف علي المقدمه


التمهيد
في غرفه الظلام كاد أن ينتهك عرضها شاب في بدايات العشرين وجه كان ماساه اغرقيه يجلس علي مكتب و بجنابه مسدس ينظر إلي صوره فتاه كان أقل كلمه تقال عليها ملاك سقطت في الجحيم وسقطت اخر دمعه مع الصوره وأمسك المسدس و وجهه نحو رأسه ولقط اخر أنفاسه كالملاكم في جولته 12 نظر مره اخري إلي الصوره واسقط المسدس وأسند كوعه علي المكتب وانغمر في البكاء
- حتي الانتحار فاشل فيه
وقاطع إنسحابه من الحياه رنين هاتفه المحمول من أمه
-الو يحبيبي
مسح يحيي دموعه
-الو يا يحيي سمعني
-الو
-طمني عليك عامل ايه
-الحمد****
-معلش يحبيبي لازم اقفل دلوقتي انا كنت عايز اقولك أن احنا نازلين مصر بعد اسبوعين ماشي يحبيبي ..... يلا سلام
انتفضت من الحاله الإنسحابيه التي احتلت عقلي ونظرت إلي نفسي في المرايا وجدت شب في بدايات العقد الثاني من عمره بداخله كهل وقد انتصرت لحيتي في احتلال ذقني واحتلت الاصوات عقلي ذهبت إلي المطبخ ليأخذ وريدي نصيبه من كحول (Meister) من أول كاس ذهبت إلي عالمي الخاص وأشعلت نبتتي المقدسه وبعد الكاس الخامس قد تمكن مني الكحول لدرجه السكر وأصبح منطقه الوعي في عطله نهايه الاسبوع ... وأخذت هاتفي تحت تأثير السكر والحشيش واتصلت بي ملاك جحيمي
  • الو يا مايا
  • عايز ايه يا يحيي بعد كل ده
  • انا اسف يا مايا
  • بعد اذنك اقفل وياريت تمسح رقمي
حينها أدركت أنٍ لا احد يريد وجودي في هاذا العالم اللعين
  • انا عارف مهما قولت مش هيغير حاجه بس عايزك تعرفي أن لسا بحبك
  • كلامك مش هيغير حاجه
أغلقت الهاتف في وجهي العاهره ... مايا في معجمي : الملاك اللذي سقط في الجحيم ... العاهر الاخر زميلي في العمل مدحت يرن
-الو
  • الو يا يحيي عامل ايه
  • كويس
  • فينك يبني انتا داخل علي شهر اجازه مستر حسين كان حالف ليمضي علي إقرار فصلك بسبب التغيب
  • معلش و**** يمدحت ظروفي متلغبطه اليومين دول
  • يحيي لازم تيجي بكره عشان الايفينت ده كبير ولازم تكون موجود
  • هحاول يا يمدحت
كنا في فصل الشتاء القارص درجه الحراره تحت 10 لبست بنطلون البيجامه ولبست فوقه جاكيت قطن لبست "شبشب" أخذت ملاذي الوحيد في الدنيا هي السجائر واتجهت مقهي (trèpon) المقهي كان أشبه بي عالمين (up side down) الطابق العلوي الظاهر كان من ارقي مطاعم "مصر الجديده"
والطابق السفلي اشبه بالجحيم كان دار ابليس في الدنيا جميع خطايا الدنيا تنفذ في هذا الطابق من الخمور جميع انواع المخدرات و عاهرات لاخرهم والطابق الثالث كان مكان مخصص لجميع انواع الجنس (ساديه و جنس شواذ و سحاق و العبوديه ) كان يتملك هذا المكان صديقي عوني ... عوني في معجمي : شيطان ساقط في الأرض ...
كنت اسكن بجانب ذالك المسقط اللعين نزلت علي السلم قابلت جارتي اللتي كاد العجز أن يبنتهك وجهها
-ازيك ياستاذ يحيي
-اذيك ياحجه عامله ايه
  • الحمد**** يبني بنحمده وبنشكره
  • يارب دايما
اكملت طريقي الي جحيمي الخاص حتي وصلت دخلت المطعم ونظرت إلي هذا العالم المصطنع كان المكان يغطي بالزجاج من الخارج وجلست علي الطاوله ولمحني عوني
-ايه يعم وشك ماله عامل كده ليه فكها شويه يا يحيي
-بحاول يا عوني صدقني الحوار مش سهل
-بقولك ايه فكك انتا انا عازمك علي جوز نسوان ايه فرنساوي اصلي لسا جاين جداد استفتك عليا كمان
-صدقني يعوني مش في المود خالص
- حد يرفض النعمه انتا عارف يبني الناس بتدفع كام بس في مقابل أنهم ينزلو تحت ... تصدق و**** يلا انا مدلعك
-صدقني بجد يعوني انا دماغي متلغبطه و مش فايق
-ماشي يعم براحتك بس مش محتاج افكرك المكان مكانك
أشعلت سجائري ولمحت فتاه تدخل المطعم أقل كلمه تقال أنها ملاك شعرها اشقر و لون بشرتها فاتح وقوامها مثل "الميلف " في بدايه العشرينات جلست علي طاوله ظلت عيناي تغتصب جسدها اللذي أشبه بالمرمر هي لاحظت انني اغتصبها بعيناي ونظرت إلي هاتفي ثم تفاجئت بها ورائي
  • في حاجه يا استاذ
  • نعم
  • شايفاك بتبصلي كتير في حاجه
  • هبصلك انتي ليه
-مش عارفه انا ازاي بيدخلو الاشكال ديه ...
واستدارت خرجت من المطعم وهيا علي لسانها حضور خاص لشرف عائلتي بجميع انواع الشتائم ومن الزجاج رايتها تدخل في سياراتها وبجانبها كان اخر شخص كان ممكن أن اتوقعه
 
  • عجبني
التفاعلات: ابوروي، Elfager17 و 💥✨🌟 قيصر الشرق ✨💥🌟
بدايه جميله عاااااش كمل ومتتتاخرش علينا فى الجزء التانى
 
  • عجبني
التفاعلات: 3ntel404
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل يا رايق منتظرين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: 3ntel404
الجديد امته
 
  • عجبني
التفاعلات: 3ntel404
القصه ديه حقيقيه وهي فتره عدت في حياتي و هضيف شويه خيال وهيكون القصه فصحه بس الحورات عاميه
وممكن بعد كده السرد يكون عاميه
والفتره ديه لاحظت أن معظم القصص نفس الفكره فحبيت اني انزل قصه خارج السياق
وعموما قصه عالم تاني مش هكملها لاني مش راضي عن طريقتي اللي كتبت بيها القصه او ممكن اكملها مستقبليا مش عارف وكل الاماكن اللي في القصه منصحش حد أنه يدور عليها
وده تمهيد القصه يعني لو لقيته عجب الناس هنزل الأجزاء وعارف أنه قصير لانه تمهيد في الأساس و اسف علي المقدمه


التمهيد
في غرفه الظلام كاد أن ينتهك عرضها شاب في بدايات العشرين وجه كان ماساه اغرقيه يجلس علي مكتب و بجنابه مسدس ينظر إلي صوره فتاه كان أقل كلمه تقال عليها ملاك سقطت في الجحيم وسقطت اخر دمعه مع الصوره وأمسك المسدس و وجهه نحو رأسه ولقط اخر أنفاسه كالملاكم في جولته 12 نظر مره اخري إلي الصوره واسقط المسدس وأسند كوعه علي المكتب وانغمر في البكاء
- حتي الانتحار فاشل فيه
وقاطع إنسحابه من الحياه رنين هاتفه المحمول من أمه
-الو يحبيبي
مسح يحيي دموعه
-الو يا يحيي سمعني
-الو
-طمني عليك عامل ايه
-الحمد****
-معلش يحبيبي لازم اقفل دلوقتي انا كنت عايز اقولك أن احنا نازلين مصر بعد اسبوعين ماشي يحبيبي ..... يلا سلام
انتفضت من الحاله الإنسحابيه التي احتلت عقلي ونظرت إلي نفسي في المرايا وجدت شب في بدايات العقد الثاني من عمره بداخله كهل وقد انتصرت لحيتي في احتلال ذقني واحتلت الاصوات عقلي ذهبت إلي المطبخ ليأخذ وريدي نصيبه من كحول (Meister) من أول كاس ذهبت إلي عالمي الخاص وأشعلت نبتتي المقدسه وبعد الكاس الخامس قد تمكن مني الكحول لدرجه السكر وأصبح منطقه الوعي في عطله نهايه الاسبوع ... وأخذت هاتفي تحت تأثير السكر والحشيش واتصلت بي ملاك جحيمي
  • الو يا مايا
  • عايز ايه يا يحيي بعد كل ده
  • انا اسف يا مايا
  • بعد اذنك اقفل وياريت تمسح رقمي
حينها أدركت أنٍ لا احد يريد وجودي في هاذا العالم اللعين
  • انا عارف مهما قولت مش هيغير حاجه بس عايزك تعرفي أن لسا بحبك
  • كلامك مش هيغير حاجه
أغلقت الهاتف في وجهي العاهره ... مايا في معجمي : الملاك اللذي سقط في الجحيم ... العاهر الاخر زميلي في العمل مدحت يرن
-الو
  • الو يا يحيي عامل ايه
  • كويس
  • فينك يبني انتا داخل علي شهر اجازه مستر حسين كان حالف ليمضي علي إقرار فصلك بسبب التغيب
  • معلش و**** يمدحت ظروفي متلغبطه اليومين دول
  • يحيي لازم تيجي بكره عشان الايفينت ده كبير ولازم تكون موجود
  • هحاول يا يمدحت
كنا في فصل الشتاء القارص درجه الحراره تحت 10 لبست بنطلون البيجامه ولبست فوقه جاكيت قطن لبست "شبشب" أخذت ملاذي الوحيد في الدنيا هي السجائر واتجهت مقهي (trèpon) المقهي كان أشبه بي عالمين (up side down) الطابق العلوي الظاهر كان من ارقي مطاعم "مصر الجديده"
والطابق السفلي اشبه بالجحيم كان دار ابليس في الدنيا جميع خطايا الدنيا تنفذ في هذا الطابق من الخمور جميع انواع المخدرات و عاهرات لاخرهم والطابق الثالث كان مكان مخصص لجميع انواع الجنس (ساديه و جنس شواذ و سحاق و العبوديه ) كان يتملك هذا المكان صديقي عوني ... عوني في معجمي : شيطان ساقط في الأرض ...
كنت اسكن بجانب ذالك المسقط اللعين نزلت علي السلم قابلت جارتي اللتي كاد العجز أن يبنتهك وجهها
-ازيك ياستاذ يحيي
-اذيك ياحجه عامله ايه
  • الحمد**** يبني بنحمده وبنشكره
  • يارب دايما
اكملت طريقي الي جحيمي الخاص حتي وصلت دخلت المطعم ونظرت إلي هذا العالم المصطنع كان المكان يغطي بالزجاج من الخارج وجلست علي الطاوله ولمحني عوني
-ايه يعم وشك ماله عامل كده ليه فكها شويه يا يحيي
-بحاول يا عوني صدقني الحوار مش سهل
-بقولك ايه فكك انتا انا عازمك علي جوز نسوان ايه فرنساوي اصلي لسا جاين جداد استفتك عليا كمان
-صدقني يعوني مش في المود خالص
- حد يرفض النعمه انتا عارف يبني الناس بتدفع كام بس في مقابل أنهم ينزلو تحت ... تصدق و**** يلا انا مدلعك
-صدقني بجد يعوني انا دماغي متلغبطه و مش فايق
-ماشي يعم براحتك بس مش محتاج افكرك المكان مكانك
أشعلت سجائري ولمحت فتاه تدخل المطعم أقل كلمه تقال أنها ملاك شعرها اشقر و لون بشرتها فاتح وقوامها مثل "الميلف " في بدايه العشرينات جلست علي طاوله ظلت عيناي تغتصب جسدها اللذي أشبه بالمرمر هي لاحظت انني اغتصبها بعيناي ونظرت إلي هاتفي ثم تفاجئت بها ورائي
  • في حاجه يا استاذ
  • نعم
  • شايفاك بتبصلي كتير في حاجه
  • هبصلك انتي ليه
-مش عارفه انا ازاي بيدخلو الاشكال ديه ...
واستدارت خرجت من المطعم وهيا علي لسانها حضور خاص لشرف عائلتي بجميع انواع الشتائم ومن الزجاج رايتها تدخل في سياراتها وبجانبها كان اخر شخص كان ممكن أن اتوقعه
بدايه جميله ياريت تكمل و مستني التكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: 3ntel404
بدايه تبشر بعمل عبقرى ..... كمل كتابه
 
  • عجبني
التفاعلات: 3ntel404
بدابه رائعه بجد وسرد جميل
 
تمهيد جميل منتظر الباقي
استمر بجد بداية موفقة
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%