NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الفرعون المصري | السلسلة الرابعة | ـ عشرة أجزاء 13/1/2023

عليا الطلاق انت اسطوره 🔥🔥🔥

واعتقد اللي مات هي مونيكا

• حبيته
التفاعلات: ⭐ الفرعون ⭐
**** عليك يااافرعون ياجاااااااااااااامد بجد جزء فاااااااااااااااااااااااااااااااااااجر بجد حاجه عظمه بجد

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: SAYKO3
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي ما توقعت قبل كده وقلت ان الخونه هما ليث والكونتيسا بس مين اللي مات مش عارف بس الجزء ده جامد جدا وياريت متتاخرش علينا في الجزء العاشر والسؤال هنا ياتري هيكون في سلسه جديدة ولا لا بس اتمني يكون فيه.... عاش يابطل
حبيبي يغالي 💖💖
وتسلم على توقعك
واكيد فيه سلسله خامسه بس هتتأخر شويه حلوين

• عجبني
التفاعلات: امير العاشق
عظمه يا صديقي كالعاده ومتقلقش ايام وهتعدي وتخلص بالسلامه
عموما اتا بتوقع اللي اتاخد حد من اتنين يا اما احمد يا اما الفهد
وعاش ياسطااااااااااا
حبيبي ياكبير 💖💖

• حبيته
التفاعلات: واحد جاضض
  • حبيته
التفاعلات: mor2010
  • حبيته
التفاعلات: your body
**** عليك يااافرعون ياجاااااااااااااامد بجد جزء فاااااااااااااااااااااااااااااااااااجر بجد حاجه عظمه بجد
تسلم يامجدي ياخويا 💖💖

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
لا لا لا لا لا كده أنا مش عارف أى حاجة وتوهت منك خالص.. فعلاً أنت الحضارة المصرية اتبنت علشانك يا فرعون.. أحييك على الجزء الجبار ده وبأخذ السبع مفاتيح لملك الظلام المفروض إن الحرب تنتهى لصالح ملك الظلام لأنه حيستولى على سجن الوحوش لكن؟؟؟؟ أكيد الفرعون خطط من قبل لكل هذا...وللعلم أنا من البداية إن الكونتيسه وليث هما الجواسيس.. أحسنت التشويق وابدعت فى القصة وأنا مبهور بيك يا صاحبى..
مع خالص تحياتى...

• حبيته
لا لا لا لا لا كده أنا مش عارف أى حاجة وتوهت منك خالص.. فعلاً أنت الحضارة المصرية اتبنت علشانك يا فرعون.. أحييك على الجزء الجبار ده وبأخذ السبع مفاتيح لملك الظلام المفروض إن الحرب تنتهى لصالح ملك الظلام لأنه حيستولى على سجن الوحوش لكن؟؟؟؟ أكيد الفرعون خطط من قبل لكل هذا...وللعلم أنا من البداية إن الكونتيسه وليث هما الجواسيس.. أحسنت التشويق وابدعت فى القصة وأنا مبهور بيك يا صاحبى..
مع خالص تحياتى...
تسلم على كلامك الجميل ده 💖💖💖💖

تم دمج الجزء العاشر والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع

• حبيته
عاش فشخ السلسلة الجديدة امتا

• حبيته
اخويا الفرعون الغالي الي هيوحشنا عاش يا صديقي بجد من اجمل القصص الي كنت بستناها بفروع الصبر ...عاش يا صديقي وفي إنتظار جديدك الأروع والمميز بفارغ الصبر وتيجي بالسلامه ع خير ان شاء ****

• حبيته
قفلتها قفلة بنت حرام و منتظرين السلسة الجديدة على نار

• حبيته
اخويا الفرعون الغالي الي هيوحشنا عاش يا صديقي بجد من اجمل القصص الي كنت بستناها بفروع الصبر ...عاش يا صديقي وفي إنتظار جديدك الأروع والمميز بفارغ الصبر وتيجي بالسلامه ع خير ان شاء ****
حبيبي تسلم على كلامك الجميل ده

• حبيته
التفاعلات: kemo02

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%