NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معتز الشيمى...

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ما رأيك في الشخص الذي يراقب حبيبه بعد الفراق .....؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: ياسمين...
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عدم تقبل للوضع بعد اكيد مدة طويلة من الارتباط العقلي والنفسي بالظبط مريض الإدمان بيفضل ف فترة إدمانه زي حد الضياع م حاسس بالعالم م متحكم ف تصرفاته يومه بس ازاي دماغه بس تكون مستريحة بعد ميوقف الحاجة الى مدمن عليها ايه ال بيحصل لتلاقي الفترة الانسحابية دي تخليه يتصدم بالواقع ويكرهه يبدا يدور عال كان بيريحه اما خلاص م بيلاقيه بيبدء يستسلم كذالك الفضول مع الاهمال والملل والتعب بيبدء المراقبة تقل والشعور يقل شوية شوية م هتلاقي اصلا اي مكان لذكري ده عن نفسي انا....

• عجبني
التفاعلات: الفحل الرومانسي و Alexander_Alakbr
تعودت أفارق أحباب وأنساهم بدمعه .. لكن أنت جفت دموع عيني وما نسيتك .

عدم تقبل للوضع بعد اكيد مدة طويلة من الارتباط العقلي والنفسي بالظبط مريض الإدمان بيفضل ف فترة إدمانه زي حد الضياع م حاسس بالعالم م متحكم ف تصرفاته يومه بس ازاي دماغه بس تكون مستريحة بعد ميوقف الحاجة الى مدمن عليها ايه ال بيحصل لتلاقي الفترة الانسحابية دي تخليه يتصدم بالواقع ويكرهه يبدا يدور عال كان بيريحه اما خلاص م بيلاقيه بيبدء يستسلم كذالك الفضول مع الاهمال والملل والتعب بيبدء المراقبة تقل والشعور يقل شوية شوية م هتلاقي اصلا اي مكان لذكري ده عن نفسي انا....
كلامك جميل وصح جدا بس المشكله بتيجي اوقات الواحد بيبقي مشتاق اوي اوي لدرجة انه بيبقي عايز يهرب من الدنيا كلها ويرجع بس يوم واحد من الايام عاشها معاها

على حسب حبيبه ده مبسوط ومش فاكره لو كده يبقى غبى لان اللى مفروض كان حبيبه مش فارق معاه أما لو العكس فهما الاتنين بيموتو بالبطيئ صدقى مفيش اصعب من أن انت تبقى عايز حد والحد ده عايزك ومش عارفين

نار البعد والغيره هتفضل تاكل فيه كل مره يتابعها
بلاش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%