NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الـمـــتـبـرعــــــة (خطة الأُم البديلة) ـ حتي الجزء السادس

ايه ده
دنت عديت كل التوقعات في قصصك والقصه دي اكثر من رائعه وفكرتها جنونيه دنتا كل قصه جديده بتبهرنا عن ما سبق دنتا فنان عالمي
شكرا ليك ولابداعك
ر
حبيبي و اخويا و صاحبي العزيز الغالي .. فرحان قوي بكلامك الي يشجعني جدا .. فرحان قوي لأن القصة نالت استحسانك..
كلامك ده اكبر حافز و مشجع لي ..لأقدم الافضل

شكرا لك 🌹

صاحبي و اخويا الغالي مصعب ..
اشكرك لانك دائما موجود معي و تساندني ..

لا انا كسول هذه الفترة غصبن عني😁 بسبب الالتزام بالشغل وقلة الوقت مش لاقي وقت للكتابة ..
اظن تتذكرني قبل ستة أشهر أو أكثر .. وصلت في وقتها اني انزل جزء بحاله في يوم واحد.. ما طبعا لأني في وقتها لا شغل و لا مشغلة 😅
ربنااا يعينك ويقدرك يا أخي الغالي
اما الكسل فقد ظهر في جزئيك الثالث والرابع
تسلم وتسلم روحك يا مكنة هههه 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الباحـــث
مش ممكن بجد انا حاسس اني بشوف فيلم مش قصة انت يا باحث تجاوزت الكل بجد الجزء دا نااااااااار انا مستني الاحداث الي جايه علي نار بجد انت عبقري الف تحية ليك يا عبقري من القلب

• حبيته
شكرا يا خديوي على مداخلتك .. بس في مجتمعنا يوجد نماذج كثيرة مش راضية تتجوز على زوجاتهم . و طبعا مازال في القصة بقية و مفاجآت أيضا . صبرك علي شوي 😅

تحياتي الحاره لحضرتك
حبيبى يا صاحبى أنا بحب اناغشك

• حبيته

أنت بتعزف على أوتار سنين حرمان من ناحية الأم ومتعة غير مكتملة من ناحية الإبن لذلك لقاء الصدفه المخطط لها من أروع وأجمل اللقاءات وقد وصفتها بدقة ومتعة للقراء لدرجة الحسد.. أحييك يا غالى على السرد الرائع وتسلم ايدك ومنتظرين الجزء الخامس..
مع خالص تحياتى...

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أحسنت جدا بالموضوع واتقانة واظنها أفضل القصص الموجودة في المسابقة حتى الآن

• حبيته
ممتع كالعاده منتظر الحديد

• حبيته
جميله جدا كالعاده يا فنان كمل وياريت تكمل القصص اللي وقفت على كده

• حبيته
مش ممكن بجد انا حاسس اني بشوف فيلم مش قصة انت يا باحث تجاوزت الكل بجد الجزء دا نااااااااار انا مستني الاحداث الي جايه علي نار بجد انت عبقري الف تحية ليك يا عبقري من القلب
صاحبي الغالي ديشا .. شكرا لكل حرف كتبته 🌹

أنت بتعزف على أوتار سنين حرمان من ناحية الأم ومتعة غير مكتملة من ناحية الإبن لذلك لقاء الصدفه المخطط لها من أروع وأجمل اللقاءات وقد وصفتها بدقة ومتعة للقراء لدرجة الحسد.. أحييك يا غالى على السرد الرائع وتسلم ايدك ومنتظرين الجزء الخامس..
مع خالص تحياتى...
دائما رأيك من الأراء المعتبرة والجميلة والدقيقة .. انا بفرح جدا لما اقرا رأيك .. هذه الأراء الحلوة هي اكبر جائزة و اكبر حافز لي للكتابة 🌹🌹🌹

أحسنت جدا بالموضوع واتقانة واظنها أفضل القصص الموجودة في المسابقة حتى الآن
ياريت ما تنساش تصوتلي لما يحين موعد التصويت.. الف شكر لرأيك الجميل 🌹

• عجبني
التفاعلات: Moody630
  • حبيته
التفاعلات: Warm hugs
دائما رأيك من الأراء المعتبرة والجميلة والدقيقة .. انا بفرح جدا لما اقرا رأيك .. هذه الأراء الحلوة هي اكبر جائزة و اكبر حافز لي للكتابة 🌹🌹🌹
حبيبى..بتحرجنى بذوقك واسلوب ردك الرائع..

• حبيته
مسابقة اي وكلام فاضي اي انت جزء واحد تكتبه من اي قصه يجري ورا العيال دي كلها.. انت اكبر من المسابقة دي بكتير بل القصة دي اكبر من المسابقة نفسها...والصراحة قصة قمه فالروعة انا قرأت الاربع اجزاء من الصبح لدلوقتي وكأي حاجه انت بتكتبها فهي روعة وفوق العظمة بشوية ومجهود يحترم وفكرة جميلة وزي ما انت عارف انا معاك وفضهرك ومتابع اي حاجه انت بتكتبها مهما كانت
ومتهتمش لأي حد ملوش لازمة يقولك كلمه شبهه لأنهم مبيفهموش وميعرفوش المجهود اللي بيتبذل فالقصة والتأليف والكتابه وغيره وبينتقدوا وخلاص... وبالتوفيق ياحبيبي ❤

• حبيته
  • أتفق
  • ايه ده
التفاعلات: الباحـــث, MadamVanDerSexXx, مصعب القيصر و شخص آخر
وانا بضم صوتي لصوت يوليوس قيصر انت مش محتاج لمسابقه المسابقه هيا الي تستاذنك في قصه في انتظار التكملة يا عبقري

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: الباحـــث و MadamVanDerSexXx
تم إضافة الجزء الخامس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: hema. king و الباحـــث
حاجه جميله ومختلفة مبدع ك العادة ليك كل الدعم يا حبيبي ♥️ 😘 بالتوفيق في القادم 🌹

• عجبني
ومستني اليوم التكتبلي فيه فكرة من أفكاري بأبداعك وفكرك الراقي 🌹🙏

• عجبني
اية الجمال والحلاوة دي يا باحث ايوة بقا خليها تولع

بجد حركة جامدة منك انك تجعل العلاقة مع كذا شخصية مش مع الام وابنها بس صدقني القصة هتكون مثيرة بنسبة 200 في المية

وعلي فكرة انا عارف مين اللي وسع خرم امة ههههههههههههههههههههههه

نصيحة من قارء قديم الي كاتب كبير جدا جدا جدا

القصة ممكن تكون بين الابن وامة في كام جزء بس وبعد كدا الاثارة هتموت في القصة لكن وجود بعض الشخصيات في حياة الام وبعض من المواقف كفيلة تكون مصدر اثارة في الاجزاء اللي بعدها وتكون مصدر اثارة للابن وتغيير في نمط الاحساس بالقصة

انا قولت الكلام دة لاني شايف انك ممكن تجعل شخصية الام تكون فيها اسرار ومواقف واحداث والتي تجعل الابن في اثارة لمعرفتها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الباحـــث، MadamVanDerSexXx و الساحر الرمنسى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%