NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية الـمـــتـبـرعــــــة (خطة الأُم البديلة) ـ حتي الجزء السادس

حتى أراح سعيد أمه وعلاجها بقذفه المتواصل في داخل رحمها .. لم يعد مهتما لو حملت منه الآن حقا .. و قد تكون تلك الآن غايته .. ولن يكترث بالنتائج المترتبة على ذلك ..

اوف لو يخلي امه تحمل تاني ويتجوزها يا باحث انت عبقري يا اخي الجزء دا نااااااااار

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الباحـــث و MadamVanDerSexXx
ايه يا ابنى الحلاوه دى كل جزء افجر من اللى قبله

• حبيته
التفاعلات: الباحـــث
تم إضافة الجزء الخامس
يااخي انت ايه يخربيت دماغك انت ازاي بتجيب الافكار الجمده دي انت بجد مبدع تسلم ايدك ودماغك

• حبيته
اية الجمال والحلاوة دي يا باحث ايوة بقا خليها تولع

بجد حركة جامدة منك انك تجعل العلاقة مع كذا شخصية مش مع الام وابنها بس صدقني القصة هتكون مثيرة بنسبة 200 في المية

وعلي فكرة انا عارف مين اللي وسع خرم امة ههههههههههههههههههههههه

نصيحة من قارء قديم الي كاتب كبير جدا جدا جدا

القصة ممكن تكون بين الابن وامة في كام جزء بس وبعد كدا الاثارة هتموت في القصة لكن وجود بعض الشخصيات في حياة الام وبعض من المواقف كفيلة تكون مصدر اثارة في الاجزاء اللي بعدها وتكون مصدر اثارة للابن وتغيير في نمط الاحساس بالقصة

انا قولت الكلام دة لاني شايف انك ممكن تجعل شخصية الام تكون فيها اسرار ومواقف واحداث والتي تجعل الابن في اثارة لمعرفتها
قديم يا عمو
مدرسة ❤️

• حبيته
حتى أراح سعيد أمه وعلاجها بقذفه المتواصل في داخل رحمها .. لم يعد مهتما لو حملت منه الآن حقا .. و قد تكون تلك الآن غايته .. ولن يكترث بالنتائج المترتبة على ذلك ..

اوف لو يخلي امه تحمل تاني ويتجوزها يا باحث انت عبقري يا اخي الجزء دا نااااااااار
It is the real climax of the story 👌

• حبيته
Nice twist 👌

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مسابقة اي وكلام فاضي اي انت جزء واحد تكتبه من اي قصه يجري ورا العيال دي كلها.. انت اكبر من المسابقة دي بكتير بل القصة دي اكبر من المسابقة نفسها...والصراحة قصة قمه فالروعة انا قرأت الاربع اجزاء من الصبح لدلوقتي وكأي حاجه انت بتكتبها فهي روعة وفوق العظمة بشوية ومجهود يحترم وفكرة جميلة وزي ما انت عارف انا معاك وفضهرك ومتابع اي حاجه انت بتكتبها مهما كانت
ومتهتمش لأي حد ملوش لازمة يقولك كلمه شبهه لأنهم مبيفهموش وميعرفوش المجهود اللي بيتبذل فالقصة والتأليف والكتابه وغيره وبينتقدوا وخلاص... وبالتوفيق ياحبيبي ❤
انت صديقي من زمان .. من قبل حتى أن ادخل المنتدى ..
يا اخي انا برتاخلك كأني بعرفك من سنين..

يا اخي و صديقي و صاحبي اللأول يوليوس .. انت تزرع فيا الطاقة الجبارة الي بتدفعني اكتب أكثر .. انت بتديني الحماس و الحافز .. والتقدير و الثناء و المحبة و الاحترام .. و مش لاقي اي كلام حلو اقدر اعبر فيه عن مشاعر الإخوة ناحيتك ..

كلامك ده عظيم جدا جدا بحقي واكبر مني بكثير .. بس ها احاول استحقه على قد ما اقدر و اكون قدر المسؤولية ..

**** يخليك ليا اخ و صديق للأبد 🌹

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر
It is the real climax of the story 👌
شهادتك انتِ ليا بالذات..تعتبر trophies إضافية غير متوقعة ..
شكرا لذوقك الراقي المنفرد والمميز 🌹

وانا بضم صوتي لصوت يوليوس قيصر انت مش محتاج لمسابقه المسابقه هيا الي تستاذنك في قصه في انتظار التكملة يا عبقري
شكرا يا صاحبي ديشا .. ده غشمي فيك دائما

ومستني اليوم التكتبلي فيه فكرة من أفكاري بأبداعك وفكرك الراقي 🌹🙏
شكرا لتعليقك الجميل ..
صدقني ماعنديش وقت .. صدقني اسف .. بكرى اسفي و سامحني ...
انا بكتب من موبايل قديم .. لو تعرف كم العذاب في تصحيح الكلمات بسبب الكي بورد البطيء والخاطيء..

اية الجمال والحلاوة دي يا باحث ايوة بقا خليها تولع

بجد حركة جامدة منك انك تجعل العلاقة مع كذا شخصية مش مع الام وابنها بس صدقني القصة هتكون مثيرة بنسبة 200 في المية

وعلي فكرة انا عارف مين اللي وسع خرم امة ههههههههههههههههههههههه

نصيحة من قارء قديم الي كاتب كبير جدا جدا جدا

القصة ممكن تكون بين الابن وامة في كام جزء بس وبعد كدا الاثارة هتموت في القصة لكن وجود بعض الشخصيات في حياة الام وبعض من المواقف كفيلة تكون مصدر اثارة في الاجزاء اللي بعدها وتكون مصدر اثارة للابن وتغيير في نمط الاحساس بالقصة

انا قولت الكلام دة لاني شايف انك ممكن تجعل شخصية الام تكون فيها اسرار ومواقف واحداث والتي تجعل الابن في اثارة لمعرفتها
شكرا يا صديقي المميز .. انا بفرح بتعليقك و متابعتك ليا ..
انا بحاول اكون مختلف على قدر ما اقدر ..
المشكلة فيه جمهور يرغب بأن اتخصص بقصص الأم والابن .. وجمهور آخر يطالب بالتغيير .. و الجميع له حق علي ..
لذلك سأحاول إرضاء الجميع على قد ما اقدر ..

وبالنسبة لعم سالم .. مش هو يا صديقي 😂
الجزء الجاي هاتعرف مين الي عمل كده ..

تحياتي ليك يا صديقي الغالي

• حبيته
التفاعلات: dryrfgtytt
  • ماااشي
التفاعلات: MadamVanDerSexXx

ما هي حملت منه اصلا .. بس تبرعت بالجنين وهو لسه خلية منقسمة 😉

تحياتي لك يا ديشا الرائع

• عجبني
التفاعلات: الساحر الرمنسى
يااخي انت ايه يخربيت دماغك انت ازاي بتجيب الافكار الجمده دي انت بجد مبدع تسلم ايدك ودماغك
فرحان قوي لأن القصة عجبتك .. ياريت ماتنساش تصوتلي في نهاية المسابقة..

اشكرك من كل قلبي

انت صديقي من زمان .. من قبل حتى أن ادخل المنتدى ..
يا اخي انا برتاخلك كأني بعرفك من سنين..

يا اخي و صديقي و صاحبي اللأول يوليوس .. انت تزرع فيا الطاقة الجبارة الي بتدفعني اكتب أكثر .. انت بتديني الحماس و الحافز .. والتقدير و الثناء و المحبة و الاحترام .. و مش لاقي اي كلام حلو اقدر اعبر فيه عن مشاعر الإخوة ناحيتك ..

كلامك ده عظيم جدا جدا بحقي واكبر مني بكثير .. بس ها احاول استحقه على قد ما اقدر و اكون قدر المسؤولية ..

**** يخليك ليا اخ و صديق للأبد 🌹
صدقني كلامك دا ليا كبير عندي وانت عارف اني دايما معاك ❤❤♥♥

• حبيته
ما هي حملت منه اصلا .. بس تبرعت بالجنين وهو لسه خلية منقسمة 😉

تحياتي لك يا ديشا الرائع
قصدي انه يخليها تخلف منه ويتحوزها رسمي وتبقا مراته

• حبيته
شهادتك انتِ ليا بالذات..تعتبر trophies إضافية غير متوقعة ..
شكرا لذوقك الراقي المنفرد والمميز 🌹
في الواقع إنت فهمتني غلط
أنا كنت بشهد للشخص إلي أقتبس للجملة
إنت مش محتاج شهادات من أشخاص مالهاش لزمة 😅

• بيضحكني
شكرا يا صديقي المميز .. انا بفرح بتعليقك و متابعتك ليا ..
انا بحاول اكون مختلف على قدر ما اقدر ..
المشكلة فيه جمهور يرغب بأن اتخصص بقصص الأم والابن .. وجمهور آخر يطالب بالتغيير .. و الجميع له حق علي ..
لذلك سأحاول إرضاء الجميع على قد ما اقدر ..

وبالنسبة لعم سالم .. مش هو يا صديقي 😂
الجزء الجاي هاتعرف مين الي عمل كده ..

تحياتي ليك يا صديقي الغالي
لا تحاول إرضاء الجميع
اكتب فقط لترضي نفسك!

• عجبني
على **** بس ترضي عني 🥹
لسة
مش دلوقتي خالص
اصلا هصوت فوي المسابقة دي لواحد تآني 😅
لأن أنت فعلا فوق المسابقة