NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش العين فلقت الحجر صح ولا غلط

The pussy Queen

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
انجذب للذكور
الحسد موجود وكلنا مؤمنين بيه وانه موجود :
انت بقي ايه رأيك فيه ووجهة نظرك عنه ؟؟ ايه رأيك في الحاسد وبتعمل ايه معاه ؟؟ ايه الحصلك بعد ما اتحسدت ؟؟
الكل يقول ...
هرد علي الكل 👇👇👇

• عجبني
التفاعلات: فحل خال معضل و Life selector
كل اما اقول لحد علي حاجة هعملها تفقر والموضوع يبوظ جامد بقيت استفاد من الفقر داه لو حاجة انا مش عايز انها تحصل او اعملها بقول عليها 😂😂😂

في مره كنت بحكي مع واحده عن السفر والدنيا دي فراحت قالا وانتي ناقصه سفر انتي رلنا اداكي كل حاجه زوج كويس واولاد ومال وبتسفري وبتروحي وتبجي ومتعددت الجنسيات ،،
بعديها بأسبوعين جالي ورم في المخ وبتعالج حتي الان واوقان اصحي من النوم افضل اصرخ من الوجع .

• محزن
  • عجبني
التفاعلات: 𝕋ℍ𝔼 𝕆ℕ𝔼, Ramiro, 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ.... و 3 آخرين
كل اما اقول لحد علي حاجة هعملها تفقر والموضوع يبوظ جامد بقيت استفاد من الفقر داه لو حاجة انا مش عايز انها تحصل او اعملها بقول عليها 😂😂😂
مصلحه

الحسد والعين حق واغلب اهل القبور من العين
فش شغلة حكيت عنها الا خربت او صارت مشكلة فيها عشان هيك بطلت احكي لحد شي

في مره كنت بحكي مع واحده عن السفر والدنيا دي فراحت قالا وانتي ناقصه سفر انتي رلنا اداكي كل حاجه زوج كويس واولاد ومال وبتسفري وبتروحي وتبجي ومتعددت الجنسيات ،،
بعديها بأسبوعين جالي ورم في المخ وبتعالج حتي الان واوقان اصحي من النوم افضل اصرخ من الوجع .
ياساتر

**** يشفيكي ❤️❤️

الحسد اكيد موجود
فمره كنت ففرح فالعيله و انا طبعي اصلا مش بظهر فعيلتي كتير إلى فالمناسبات فلما دخلت الفرح امي حبت تعرفني على نسوان قرايبنا فالعيله من سنها و اتعرفت و كلهم بصو بنظرة انو ده ابنك و كدا بعد الفرح بيوم لقيت فوشي حاجه زي التجاعيد كأنو وش راجل عجوز و لغاية الليل كان اتنفخ كله و في حزام كان برقبتي زي الالتهاب المهم مخلتش دكتور مرحتلوش مفيش اي سبب طبي للي حصل لدرجة اني عملت تحاليل لسرطان الغده و برضو مفيش فالاخر بقيت اجيب ميه اقرأ عليها الفاتحه سبع مرات و ابل فيها بشكير و تحطه على وشي بعد اسبوع بدأ يخف و خد شهر تقريبا لغاية لما رجع لوضعه الطبيعي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحسد والعين حق واغلب اهل القبور من العين
فش شغلة حكيت عنها الا خربت او صارت مشكلة فيها عشان هيك بطلت احكي لحد شي
احسن شئ الكتمان

الحسد جرح لا يندمل إلا بهلاك الحاسد أو المحسود

الحسد اكيد موجود
فمره كنت ففرح فالعيله و انا طبعي اصلا مش بظهر فعيلتي كتير إلى فالمناسبات فلما دخلت الفرح امي حبت تعرفني على نسوان قرايبنا فالعيله من سنها و اتعرفت و كلهم بصو بنظرة انو ده ابنك و كدا بعد الفرح بيوم لقيت فوشي حاجه زي التجاعيد كأنو وش راجل عجوز و لغاية الليل كان اتنفخ كله و في حزام كان برقبتي زي الالتهاب المهم مخلتش دكتور مرحتلوش مفيش اي سبب طبي للي حصل لدرجة اني عملت تحاليل لسرطان الغده و برضو مفيش فالاخر بقيت اجيب ميه اقرأ عليها الفاتحه سبع مرات و ابل فيها بشكير و تحطه على وشي بعد اسبوع بدأ يخف و خد شهر تقريبا لغاية لما رجع لوضعه الطبيعي
اليه الحسد اصلا

• عجبني
التفاعلات: Abood.977
اتمنالك الشفاء ودوام الصحه والعافيه

• عجبني
التفاعلات: رسام المشاعر
  • عجبني
التفاعلات: Abood.977
بشكل عام
نفس لما حد يحط نفسه فحاجه عندك او تعجبه حاجه عندك حتى لو كانت خلقة **** مش بيدك لكن نفسه بتروح للحاجه دي فبيحسدك عليها أو عدم شبع احيانا في ناس بتحسد و هيه مش عارفه انها بتحسد مجرد انو نفسها تيجي فحاجه عندك يبقى احتمال تكون اتحسدت عليها

انا عندى جار بخاف لما يعدى لان عينة بتجيب من الاخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%