NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية العمارة الشمال ـ سبعة أجزاء 20/12/2022

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
942
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,595
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البداية احب تعرفو ان الاحداث دي حدثت بالفعل ...
في يوم طلب مني صاحب الشغل اسافر الي الاسكندريه كام شهر لمباشرة اعمال خاصه له هناك مع زوج اخته ليس لها علاقه بالشركه و طبعا قدم لي عرض راتب كويس نظير هذا العمل بالاضافه الي راتبي في الشركه المهم وافقت و سمح لي بالاقامه في شقه في عمارتهم هناك و الشقه مقابله لشقة اخته سافرت و بصراحه اخته و جوزها استقبلوني استقبال حلو قوي اخته و جوزها في الثلاثين من العمر و عندهم ولد و بنت المهم ان علاقتي بيهم توطدت بسرعه كبيره لدرجة اني تقريبا بقيت واحد من البيت لان طبعا زوج اخته طول اليوم تقريبا معايا نتكلم في الشغل بدأت الاولاد ياخدو عليا قوي و خصوصا نورا البنت كانت شقيه جدا و جريئه قوي و ابنهم محمد و بينادوه مودي كان هادي كل يوم و احنا بنقرب اكتر كانت نورا تقرب اكتر و تاخد عليا اكتر لدرجه انها بقت تقريبا مقيمه عندي في الشقه و احيانا كتير بيبقي معاها مودي و انا حسيت ان ابوهم و امهم فرحانين لانهم بيريحو دماغهم منهم المهم في يوم قلت هاروح البحر فقالت نورا اجي معاك و مودي كمان و فعلا جم معايا و نزلنا البحر و كان في نصف شهر مايو يعني الشاطئ فاضي و البحر كمان و احنا في البحر بنلعب كانو بيتعلقو فيا كتير لما مايبقاش ليهم طول و كانت نورا تقرب قوي و ايدي تلمس جسمها و هي عادي لدرجه في مره فضلت حاطط ايدي علي طيزها و هي عادي و كنت باحط احياينا صباعي في فلقتها لا اجد اعتراض بصراحه سخنت علي البت و مش عارف ليه لاقيت نفسي بالعب في طيز الواد كمان و زبي وقف في الشورت و مش عايز ينام و في مره نورا جت وقفت امامي و زبي زنق فيها و هي لم تعطي اي اهتمام المهم خلصنا و طلعنا من البحر بس كان زبي حجر في الشورت و باين قوي جريت اخدت الفوطه و لفيت نفسي بيها و دخلنا اخدنا دش و لبسنا و روحنا و الي حصل مش عايز يخرج من دماغي و في الليل كالعاده جت نورا و مودي يقعدو معايا و المره دي بقيت احط ايدي علي جسمهم و انا باهزر و احك زبري فيهم و شويه لاقيت ابوهم بيخبط عليا و يقولي معلش عمي توفي في البلد هو صعيدي و لازم يسافر هو و زوجته دلوقتي و طلب مني ان العيال تقعد معايا يومين عقبال ما يرجعو من العزاء طبعا العيال فرحت و انا تقبلت الموضوع بترحاب سافر الراجل و مراته و قعدت مع العيال نهزر و نضحك و شويه لاقيت ابن البواب بيخبط و يسئل علي مودي .. العماره ليها بوابه
عايش مع مراته و ابنه عبده اكبر من مودي بسنتين و بنته ايمان من سن نورا المهم خرج له مودي و كلمه و قالي انه هايروح يقعد في شقته من عبده فقلت له ماشي لاقيت نورا بتضحك فقلت ليها بتضحكي ليه قالت مافيش بخبث كده لاقيت انا و هي وحدنا فقلت لها انا بحبك علي فكره قوي قالت و انا كمان فقلت ليها حب كده حاف من غير حضن فجت حضنتني و دي كانت اول مره تحضني فضمتها ليا قوي و زبي بقي عمود في وسطها فقلت حضنك حلو قوي بابص علي وشها لاقيتها مبتسمه فقلت ليها ما تجيبي بوسه بالمره فقالت ماشي انا نزلت علي شفايفها علي طول هي اتفاجأت من جرأتي تقريبا و كانت قافله شفايفها فقلت ليها شفايفك حلوه قوي بس شكلك زعلتي ابتسمت و سكتت فقلت قولي زعلانه قالت لا فقلت طب ابوسك تاني قالت ماشي المره ده قعدت احسس علي خدودها و العب في شفايفها بايدي حسيتها بدأت تسيح بوستها بوسه ناعمه من خدودها و بصيت في عينيها و نزلت علي شفايفها ابوسها غمضت عنيها و بدأت تبوس معايا و تتمتع بالبوسه و لاقيت جسمها ساب خالص قعدت و اخدتها علي حجري و احسس علي جسمها و ايدي مسكت بزازها الصغيره الحلوه و قعدت اقفش فيهم و نزلت علي رجليها احسس علي افخادها و بين فخادها لغاية ما وصلت لكسها قعدت العب فيه و هي راحت مني خالص قلت ليها شوفتي جمالك عمل ايه ؟ قالت ايه مسكت ايديها و حطيتها علي زبي هي اتخضت كده في الاول و حبت تسحب ايديها فضلت ماسكها لغاية ما مسكته قومتها و اخدتها علي غرفة النوم و هي رايحه و سايبه نفسها ليا خالص نيمتها علي السرير و نمت جنبها ابوس و العب في جسمها و قمت قالع التيشرت بتاعي و الشورت و بقيت بالبوكسر و خدت ايديها و تلعب في زبري قعدت تلعب فيه قمت مقلعها هدومها لغاية ما كانت هي كمان بالاندر نيمتها تاني و فضلت ابوسها و ابوس جسمها و ارضع بزازها و العب في كسها لغاية ما نزلت علي كسها و قلعتها الاندر و قعدت الحس في كسها و العب فيه بلساني و هي بدأت تقول اه اح و انا نازل لحس و قمت قايم قالع البوكسر بتاعي و وجهت زبري الي وشها فقلت ليها مصي بصت ليه و مسكته و بدأت تقربه من بوقها و بدات تلحس فيه و بعدين بدأت تمص انا هنا استغربت انها تقبلته كده و عرفت يعني ايه مص المهم قعدت تمص و قمت نايم فوقها و فتحت رحليها و زنقت زبي في كسها و فضلت ادعك فيه و العب في بزازها و ارضع فيهم و ابوسها لغاية ما جيت اجيبهم فقلت ليها العب فيه و هاتيهم علي بطنك فعلا لعبت فيه لغاية ما جابتهم علي بطنها و هنا اتأكدت انها عارفه حاجات في الجنس فتوقعت من الافلام او حد عمل معاها قبل كده .. المهم خلصنا و نضفنا نفسنا و باقولها كويس ان مودي ما جاش و قطع علينا فضحكت و قالت ماهو مش هايجي دلوقتي فقلت ليها عايز اعرف سر ضحتك و كلامك ده فضحكت جامد و قالت ماهو هو عبده برضه كده فقلت ليها بيعملو زينا ؟ قالت اه سئلتها عرفتي ازاي قالت لي انها شافتهم اكتر من مره حتي اخت عبده هي كمان عارفه ماهي صحبتي و بتحكيلي كل حاجه فقلت ليها بتحكيلك ايه ؟ قالت ان مودي بيدخل عندهم احيانا كتير و خصوصا لما يبقي ابوهم و امهم مشغولين او مش موجودين و بيعملو مع بعض فقلت لها و انتي ؟ قالت انا كنت باتفرج مع ايمان علي افلام بس عرفت انها عرفت المص و الحاجات الي عملتها معايا من الافلام و قعدت تحكيلي كل حاجه و عن بنات في العماره بتمارس مع بعض و ان عبده مش بيعمل كده مع مودي و بس لكن فيه ولد تاني اسمه كريم في العماره بيعمل معاه فقلت يخرب بيتك عرفتي كل ده منين قالت كلنا بنحكي لبعض .. شويه و مودي خبط فتحت له حسيته مرهق فضحكت نورا و بصت لي دخل ريح علي الكرسي و انا جيبت فاكهه و قعدنا ناكل و نتكلم في اي حاجه و انا قلت في بالي فرصه و جت لغاية عندك .... لو عجبتكم اكمل

الجزء الثاني ....

بعد ما رجع مودي و قعدنا شويه فكرت هاعمل ايه علشان اجيب رجل مودي فقلت ليهم هاتنامو فين ؟ ردت نورا هانام هنا فقلت حد فيكم يحب ينام معايا و لا تنامو في غرفه وحدكم مودي قال اي حاجه فقلت ليهم تعالو نقعد في غرفتي اهي فيها سرير كبير و الي ينام معايا ينام و الي عايز يروح الغرفه التانيه يروح فعلا دخلنا كلنا و ريحنا علي السرير نهزر و نلعب في الموبايلات فبدأت اعمل نفسي بنام و فعلا عملت نفسي نايم و بعد دقائق الاتنين ريحو و حسيت انهم بيحاولو ينامو مودي كان لابس شورت و فخاده بيضه و تجنن و تيشيرت كات ظاهر جمال جسمه استنيت حوالي نصف ساعه و انا زبي مولع لغاية ما بدأو يدخلو في النوم و مودي مديني ظهره و نورا كانت نايمه في وشي فتحت عيني لاقيت نورا صاحيه و بتبتسم خدتها في حضني و بوستها بوسه طويله و انا بالعب في جسمها و بزازها و نزلت ادعك كسها لاقيتها قعدت تلعب في زوبري سخنا قوي حسيت ان مودي صاحي فقلت لها في ودنها مودي صاحي سحبت ايديها و انا سيبتها و لفيت ناحية مودي كأني باتقلب و خبطت زبري في طيز مودي و عملت نفسي نايم و زبي علي طيز مودي و حطيت ايدي علي وسطه استنيت دقيقه لاقيته مافيش اي رد فعل منه بدات ازنق زبي اكتر و اشد وسطه عليا و هو مستسلم لغاية ما بقي فعلا زبي راشق في طيزه قمت مدخل ايدي تحت هدومه و بدات احسس علي جسمه و جيت جنب ودنه و قلت له انا عارف انك صاحي قام مفتح عينيه و مكسوف قوي بوسته من خده و كل ده نورا بتتفرج علينا نزلت ايدي من تحت الشورت بتاعه و قعدت احسس علي طيزه و انزل في الشورت و هو مش عايز يلف او يتحرك طلعت زبي و مسكت ايده خليته يمسكه قمت عادله و منيمه علي ظهره و نزلت بوسته من شفايفه استسلم و غمض عينيه و انا لعبت في زبره الصغنون علشان اولعه اكتر و بيفتح عينيه جت في عين اخته اتخض و قام عدل نفسه و رفع هدومه مره واحده نورا ضحكت و قعدت و انا قعدت فقلت ليهم تعالو بقي نكون صرحا مع بعض بلاش كسوف فقلت لنورا هاتي بوسه فباستني من بوقها فقلت لمودي شوفت عادي بقي ما تخافش فهم ان اخته عملت حاجه معايا فنمت و اخدتهم في حضني و نامو علي كتفي و انا حاضنهم بقيت ابوس نورا شويه و مودي شويه و قلت لنورا العبي فيه و شاورتلها علي زيي قامت طلعت زبي و قعدت تبوسه و تلحس فيه و انا زبي زي الحجر واقف زي العمود و بدات تمص فيه و انا بقيت اقول اه و بابوس مودي و هو سخن و بقي بيبوسني بهيجان نار فقمت قلعت هدومي و قلعت مودي هدومه و نورا كمان و نمنا علي السرير عريانين ملط نزلت علي طيز مودي العب فيها و ابوسها و ابعبص فيه لاقيت طيزه مفتوحه بس مش قوي دخلت صباعي و قعدت العب و هو بدا يحرك طيزه معايا خرجت صباعي و نزلت الحس في خرمه و هو بدا يزوم و يحرك طيزه مديت ايدي علي كس نورا لعبت فيه لاقيته غرقان من الهيجان فقلت لمودي طيزك حلوه قوي يا شرموط لاقيته بيزوم قوي من الهيجان فعدلته و خليت راسه في اتجاه كس نورا و قمت نايم فوقه و بدات ازنق زبي في خرمه دخل الراس لاقيته بزوم قوي فقلت له براحه في ودنه تعرف تلحس الكس الحلو الهايج ده لاقيت البنت فتحت رجليها قدامه و هو مكسوف قمت من عليه نزلت لحس في كسها بدات تطلع صوت اح و اوف شديته و نزلته علي كسها قعد يلحس فيه و انا مسكت بزازها نزلت ارضع فيهم و اكلهم و هي بقت علي السرير شرموطه مولعه و ولعت السرير بهيجانها انا بقيت علي اخري قمت راكب علي مودي تاني و زنقت زبي في خرمه بدأ يدخل و هو بدا يتوجع قمت زانقه قوي لغاية ما دخل كله و هو يقول اه اه بدات اخرجه و ادخله و هو يقول اه اه اه لغاية ما طيزه اخدت علي زبي و بدأ يستمتع و بدأ يقول اح مع اه و يقول ااه اح اااي اح و قولتله حلو قالي اه نورا قالت له بيعجبك قالها قوي و فضلت ادخل و اخرج و هو متجاوب و نورا بتحسس عليه من هيجانها فقمت نيمت نورا و نمت فوقها ففتحت رجليها و زنقت زبي في كسها قوي و هي بقت تقول اااه اح اح اح فقلت ليها كسك بياكلك قالت قوي فقلت عايز يتناك قال قوي نزلت عليها ابوسها حضنتني بقوه و ضمتني ليها و بوسنا بعض بوسه جامده قوي و قطعت بزازها بايدي لغاية ما حسيت برعشتها و انها جابت و حسيتها بتهدي تحتي قمت منيم مودي علي ظهره ورفعت رجليه و مدخل زبي في طيزه و خليت نورا تلعب في زبره هو سخن قوي لاقيت نفسي خلاص هاجيب فضلت ارزع فيه لغاية ما جيبتهم في طيزه و نمت فوقه و لاقيته سلم خالص علي السرير بدأ زبي يخرج من طيزه نمت جنبهم علي السرير و ريحت شويه دخلت الحمام و خرجت لاقيت نورا لبست هدومها و مودي دخل بعدي الحمام و خرج لبس هدومه و ريحنا من غير اي كلام و فعلا نمنا لغاية الصبح .... للقصه بقيه في الاجزاء القادمه

الجزء الثالث ....

في الصبح قمنا اخدنا دش و جهزنا فطار و فطرنا فقلت ليهم ايه رأيكم في امبارح قالو جميل فقلت ليهم خلاص نكررها تاني النهارده ؟ فقالت نورا ماشي و مودي ضحك و قالي ماشي فقلت ليهم احنا اتفقنا علي الصراحه فنقول الحقيقه لبعض خلاص فقلت لمودي ان نورا عارفه الي بيحصل بينه و بين عبده و اخت عبده كمان عارفه و قالت لنورا مودي اتكسف فقلت له تتكسف ليه ؟ ماهي نورا عملت معايا زيك عادي احكيلنا بقي فحكي لينا انهم بيعملز كده بقالهم سنه تقريبا و انه بيتبادل مع عبده احيانا بس اكتر الوقت عبده هو الي بينيك فقلت ايه رأيكم تعالو نلعب لعبه حلوه فقالو لعبة ايه قلت ليهم ندخل عبده و اخته معانا فقالو ازاي ؟ قلت بسيطه نفكر سوا .. ايه رأيكم عبده يطلع و تاخده شقتكم و ندخل عليكم و نشوفكم مع بعض و ساعتها مش هايفتح بوقه و ممكن نعمل فيه كل حاجه وافقت نورا علي طول و هو قال ماشي فقلت له هاتتخض زيه و تعيط كمان قال ماشي لمعت في دماغي الفكره اكتر و قلت لنورا ايه رأيك لما تجيبي اخت عبده و تقفشهم معانا بس من غير ما تقولي ليها اننا متفقين علي حاجه و بلاش تقولي لمودي فقالت ماشي شويه و اتصل ابوهم يطمن عليهم و يستأذن انهم يقعدو اسبوع علشان فيه حاجات هناك لازم يقعد مع اولاد عمه فيها و ان له ميراث من ابوه كان عمه بيديره و الموضوع مش هاينفع يتكلمو فيه الا بعد اليوم الثالث فرحبت و قالت له براحتك العيال مبسوطين و انا مبسوط بيهم فشكرني و مراته كلمتني و شكرتني و كلمو العيال و العيال قالو انهم مبسوطين قوي معايا فطمنو و بكده ضمنت انهم معايا اسبوع المهم اتغدينا و بعد الغدا خليت مودي ينادي علي عبده و ياخده يدخل بيه شقتهم و هو الي ينيكه النهارده اكتر وقت علشان لما ندخل نلاقيك انت الي بتنيكه فقالي ماشي و قلت له قبل ما تبدؤش بسرعه اتفرجو علي سكس شويه علشان ناخد وقتنا في الدخول عليكم قالي ماشي بعد ما طلع عبده و دخلو شقتهم قلت لنورا اتصلي بايمان اخت عبده تطلع ليك دلوقتي بحجة انك زهقانه و عايزاها و لما تطلع كلميها عن الي بيعملوه اخواتكم و اتكلمي كأنك نفسك تشوفيهم و هزري فعلا عملت كده عشر دقائق و طلعت نورا سئلت علي اخوها نورا قالت لها خد مودي و دخلو عندنا و قالو لعمو انهم نازلين رايحين مشوار فضحكت ايمان و ضحكت نورا و اخدو بعض يتكلمو علي جنب كده و انا وقفت في المطبخ اعمل شاي و شايفهم هايموتو من الضحك فخرجت لنورا و قلت ليها فين نسخة مفتاح شقتكم قالت معايا فقلت هاتيها فقامت جابتها اخدتها و قولت ليها تعالي معايا بقي نجيب الحاجات الي ابوكي قال عليها قالت طب خليها بعدين قلت لا خليني اخلصها و انتو مع اصحابكم كده و روحت علي الباب هي بصت لايمان و ضحكت و جت ورايا و ايمان جت ورانا و الاتنين بيضحكو و بيحاولو يخلوني استني لانهم عارفين اني هافتح الاقي ايه ؟ المهم فتحت الباب و دخلنا و طبعا المفروض اني عارف الشقه فاضيه فلاقيت نور في اوضة مودي فقلت ايه ده هو مودي سايب نور الاوضه منور و هما معايا ملخبطين و فتحت باب الاوضه لاقيت مودي و عبده عريانين ملط و عبده موطي بوضع الدوجي و مودي وراه اول ما شفناهم البنات صرخت و الاولاد صرخو و حصلت لخبطه من الكل قمت مسكت الكل و قلت البسو هدومكم و تعالو ورايا و للبنات تعالو معايا .. البنات مع انهم كانو عارفين بالي بيحصل لكن صدمة المشاهده كانت باينه عليهم و طبعا عبده و ايمان كان عنهم رعب من ردة فعلي دخلنا شقتي و البنات قعدت ساكته و كل شويه يبصو لبعض ..... شويه و مودي و عبده دخلو وشهم في الارض و قعدو و الدموع كانت في عيون عبده قعدتهم و قلت انا مش هاتكلم عن الي شوفته و لا هاسئل ازاي حصل لانه حصل المهم نتكلم في الي جاي ايه رأيكم فهزو دماغهم بالموافقه قلت دلوقتي كلنا شايلين سر خطير جدا جدا لو اتعرف تطير فيه رقاب صح ؟ قالو صح .. قلت يبقي نتفق ماحدش يعرف الي حصل ده نهائي اتفقنا ؟ قالو اتفقنا قلت حد عايز يقول حاجه طبعا كله ساكت فقلت نبقي نتفق اننا ما شوفناش حاجه خالص اتفقنا علي كده فقلت لعبده و مودي تعالو نقعد في الاوضه نتكلم مع بعض دخلنا فقلت ليهم ايه اجسامكم الحلوه دي يا عيال قعدتهم علي السرير و قعدت في وسطهم و اكلمهم عن جمال جسمهم و انا باحسس علي جسمهم و علي ظهرهم و نزلت علي طيازهم طبعا عبده فهم اني عايز انيكه و طبعا مش هايمانع فقلت ليهم هاتو بوسه فبوستهم كل واحد من شفايفه و مديت ايدي من تحت بنطلونه احسس علي طيزه و بعبصته فيها و قلت ليه ايه الجمال ده مسكت ايده حطيته علي زبي و قمت مطلعه و خليته يمص لي فقلت ليهم باقولكم ايه ايه رأيك يا عبده تقول لامك و ابوك انت هاتنام الليله مع مودي و تيجي ننام كلنا سوا فقال ماشي ايه رأيك يا مودي مودي قال ياريت فقلت تعالو بقي نقعد بره مع البنات و اضحكو و هزرو عادي فعلا خرجنا و قعدنا و بقينا نتكلم في اي حاجه فقلت لايمان عبده هايجي يسهر معانا بحجة انه هاينام مع مودي الليله ايه رأيك تعالي انتي كمان بحجة انك هاتباتي مع نورا و نسهر سهره حلوه كلنا و نسهر في شقتهم علشان لو ابوكم او امكم طلعو يبصو عليكم يلاقيكم في شقتهم .. اتفقنا و نزلو و سئلت نورا ايه اخبارها قالت عادي قلت كده عبده بقي معانا المشكله في ازاي نجيب ايمان فقلت سيبوها بقي للظروف علي الساعه ١٠ طلع عبده و ايمان و دخلنا شقة مودي و نورا و قعدنا فيها و بدأنا نهزر مع بعض و نتكلم عن مشاكل الشباب الجنسيه الي في سنهم فقلت ليهم بضحك ايه رأيكم نشغل فيلم سكس و ضحكت فضحكو و بصو لبعض فقلت الي موافق يرفع ايده مودي و نورا رفعو ايديهم شجعو عبده فرفع ايده و ايمان كانت اخر واحده قلت تمام بدأت اشغل فيلم سكس كلاسيك علي الشاشه علشان تبقي الرؤيه للجميع و قللنا النور شويه و قعدت علي الكنبه جنبي مودي و علي الكرسي الي جنبي ايمان و قعدت نورا علي الارض جنبنا و عبده كان قاعد جنب مودي من الناحيه التانيه اشتغل الفيلم و بدات القصه و شويه شويه بدأو الابطال ينيكو بعض و بدأ الموضوع يسخن انا زبي وقف قوي مسكت ايد مودي حطيتها علي زبي هو قعد يلعب فيه شافته ايمان و بصت لي و غيرت وشها و كل شويه تبص علي مودي و هو بيلعب في زبري خليته يدخل ايده جوه البنطلون بتاعي يلعب فيه طبعا الكل اخد باله من الي بيحصل بس مافيش حد بيتكلم و شوشته في ودنه و قلت له العب في زبر عبده بايدك التانيه .. فعلا بقي بيلعب في زبري و زبر عبده و عبده لما شاف كده بقي بيلعب في زبر مودي و البنات بيبصو علينا و علي الفيلم فطلعت بتاعي و مودي يلعب فيه نزلت مودي يمصه قعد علي الارض بين رجلي و قعد يمص زبي و هي بيلعب في زبر عبده بايده و عبده قعد جنبي لاقيت البنات باصين علينا و سايبين الفيلم و حسيتهم مولعين قلعت هدومي كلها و الكل بيبص عليا و ساكت خالص قعدت و مسكت ايد نورا و جيبتها جنبي و بعدها ايمان ايمان كانت مستغربه الموقف و مخضوضه و في نفس الوقت مستسلمه خالص لان الي حصل شجعها و كمان هيجانها جرأها بقيت قاعد في النص بين البنتين و قصدت اعمل اي حاجه الاول مع نورا علشان تشجع ايمان مسكت ايدهم و حطيتها علي زبي طبعا نورا لعبت فيه علي طول لانها عارفاه ده جرأ ايمان فلعبت فيه نزلتهم يمصوه فعلا قعدو يمصوه و يتبادلو عليه زي ما في الفيلم السكس قلت لعبده و مودي اقلعو هدومكم فعلا قلعو هدومهم فقلت ليهم استمتعو مع بعض حضنو بعض و قعدو يبوسو بعض قومت البنات و قعدت ابوسهم و اقفش فيهم و اجرأهم علي بعض و خليتهم باسو بعض و لعبو في بزاز بعض بدأت اقلع نورا هدومها و ارضع بزازها و انزل علي كسها الحسه و هي بدات تقول ااه مديت ايدي علي كس ايمان لاقيتها مستمتعه بإيدي خليتها تنزل تبوس نورا و تلعب في بزازها و انا بلحس كس ايمان قمت منزل ليها البنطلون بتاعها و الكلوت و روحت علي كسها الحسه لاقيتها زي ما صدقت فتحت رجليها و رفعتهم علشان تظهر كسها كله ليا نزلت علي كسها اكلته و هي مسكت راسي تزنقها في كسها و حسيتها عنيفه فقلت ليها كسك عسل يا لبوه لاقيتها قالت اااااااه نار فيه فضلت ارضع في زنبورها و هي تتلوي و تصرخ من الهيجان قامت عليها نورا قلعتها باقي هدومها و نزلت عليها بوس و دعك في بزازها و هما باسو بعض كانهم سحاقيتين محترفين كانو بياكلو شفايف بعض و بيقطعو في بزاز بعض قمت سايبهم لبعض لاقيت عبده مقعد مودي علي زبه و بينيك نيمت نورا علي الارض و نمت فوقها و هي فتحت رجليها و زنقت زبي في كسها و قعدت ادعك فيه و هي تقول اح نار نيكني نيك جامد اقولها كسك متناك تقولي انت الي علمته يتناك نيكه بقي الكلام هيج ايمان اكتر بقت تحسس علي جسم نورا نزلتها نامت جنبها قمت راكب عليها فتحت رجليها و رفعتهم نمت فوقها و لاقيتها قالت كيفني بقي انا هاموت فضلت ادعك في كسها و هي تقول اح حلو النيك قوي نيكني نيك و كيفني اديني جامد احححححححح و بدأت تشخر و جسمها بدأ يتشنج عرفت انها هاتجيب و فعلا جابت و هي بتصرخ اااااااااه اححححححح و مره واحده حسيت انها مش قادره تقوم و روحها هاتطلع عرفت انها جابت رعشتها و شبعت قمت علي نورا نمت فوقها فضلت ادعك فيها لغاية ما هي كمان جابت شهوتها فقمت لاقيت عبده منيم مودي علي بطنه و هو نايم فوقه قمت جايب عبده منيمه علي ظهره و رافع رجليه و مدخل زبري فيه لاقيته قال اه براحه براحه دخلته براحه و انا بانيكه نزلت عليه قلتله شوفت نيكت اختك ازاي عايز تتناك زيها قالي اه نيكني فضلت ادخله و اخرجه جامد و خليت مودي يلعب له في زبره و انا بانيكه لغاية مالاقيته هايجيب خلاص قمت جايب انا كمان في طيزه بقي يقول اححححححح احححححححح جيبتهم و خرجت زبري منه فقلت له مص بتاع مودي خليه يجيبهم فعلا قعد يمص فيه لغاية ما جابهم قعدنا كلنا في مكانا ملط كلنا مريحين ماحدش اتحرك من مكانه اكتر من نص ساعه فقمت دخلت الحمام خرجت لاقيت نورا بتلبس هدومها و معاها ايمان و عبده و مودي دخلو الحمام سوا علشان يغسلو نفسهم من اللبن الي عليهم و انا لبست هدومي و اخدت البنات في حضني و قلت ليهم اتبسطتو ؟ قالو جدا .. خرجو الشباب من الحمام قعدنا بقي ناكل فاكهه و نشرب عصير و عرفت منهم انهم من صغرهم كانو بيشوفو ابوهم بينيك امهم لانهم عايشين في غرفه واحده و لغاية دلوقتي بيعملو نفسهم نايمين و يتفرجو عليهم سهرنا لغاية ما كل واحد قال ينام دخلنا نمنا و انا روحت شقتي انام صحيت علي خبط مودي لاقيت اننا تقريبا علي الظهر سئلته عن الباقي قالي ان ايمان و عبده نزلو من بدري لان امهم كلمتهم صحيتهم و نزلو و نورا لسه صاحيه هاتغسل وشها و تيجي شويه و جت نورا جهزنا الفطار و قعدنا فطرنا .... اتمني تعجبكم علشان اكمل الاجزاء القادمه


الجزء الرابع ...

بعد ما قضينا ليله حلوه انا و نورا و ايمان و مودي و عبده و في اليوم التالي قعدنا فطرنا انا و نورا و مودي و بعدها مودي قال انه نازل رايح لواحد صاحبه و قعدت نورا معايا و اتصلت بإيمان تطلع تقعد معانا و فعلا طلعت ايمان و قعدنا نتكلم و ايمان قعدت تحكي كل اسرار العماره و حتي سكان العمارات المجاوره و البوابين و كأنها وكالة انباء متنقله عارفه حاجات كتير و طلعت شرموطه علي صغير و حكت الي بتشوفه لما ابوها بينيك امها و انها كانت بتشوفهم من صغرها و حاجات كتير كل ده و انا قاعد واخد نورا في حضني و احنا بنتكلم و ابوسها و احسس علي جسمها و نورا قعدت تلعب في زبي لغاية ما سخنا قوي قلعت هدومي و نزلت نورا تمص زبري جت ايمان جنبي و قعدت ابوس فيها و اقفش فيها و بقت نورا تمصلي و انا بالعب و ابوس في ايمان شويه و اخدتهم علي غرفة النوم و خليتهم قلعو هدومهم و نيمتهم جنب بعض علي السرير و نزلت الحس في اكساسهم و العب فيها بقيت الحس كس نورا و ايدي بتلعب في كس ايمان و ابدل عليهم لما سخنو قوي قعدت علي السرير جنب وش ايمان علشان تمصلي زبري و فعلا بدات تمص فيه قلت لنورا الحسي كسها قامت نورا نزلت علي كس ايمان و تلعب فيه ايمان بقت تزوم لانها هايجه قوي و زبري في بوقها و لاقيت ان نورا عجبها موضوع لحس الكس ده لاني لاقيتها سخنت قوي علي كس ايمان و بقت بتاكله مش بتلحسه خليتهم يغيرو و بقت ايمان هي الي بتلحس لنورا و نورا بتمص زبري و برضه ايمان سخنت علي كس نورا و خليتهم ينامو عكس بعض و كل واحده تلحس كس التانيه و انا قعدت ابعبص كل واحده في طيازها طبعا اطيازهم مقفوله فقلت ليهم و هما هايجين كده نفسي افتح الطياز دي و انيكها و بدأت ادخل صباعي في طيازهم هما كانو بيتوجعو لما احاول ادخل صباعي في طيازهم جيبت كريم و دهنت خرم طيز كل واحده و بدأت ادخل صباعي واحده واحده و فعلا دخلت صباعي في طيازهم بس بعد وجع و اهات و هما بيلحسو لبعض و خليتهم يبوسو بعض و ينامو فوق بعض و يمارسو سحاق كامل مع بعض لغاية ما جابو كل واحده و خليتهم ينزلو يمصو زبري لغاية ما جبتهم علي وشهم لاقيتهم بيقولو طيازهم وجعاهم من لعبي فيها قمنا استحميت و سيبتهم و نزلت اشتري حاجات و اتفقنا يطلعو بالليل زي امبارح و عديت علي صيدليه اشتريت كريم مخدر و فيزلين و في الليل طلعو الاتنين و برضه قالو لامهم و ابوهم هايسهرو و ينامو عند نورا و مودي و طلعو برضه في شقة نورا و مودي اخدت نورا و ايمان و دخلنا علي غرفة النوم و طلعت المرهم و قلت هادهن خرم طيازكم علشان ترتاح فعلا دهنت لكل واحده خرم طيزها و بقيت ادخل المرهم في اطيازهم جوه بصباعي علشان خرمهم يتخدر و اقدر افتحهم براحتي قلت لنورا هو ماما مافيش عندها قميص نوم حلو كده تيجي علي مقاسكم قالت فيه فقلت طب ما تطلعو حاجه تلبسوها و تحطو شوية ميكاب كده قالو ماشي خرجت و سيبتهم لاقيت عبده مطلع زبره لمودي و مودي قاعد امامه يمص له زبره فقلت انتو هايجين كده علي طول يا متناكين سئلت عبده عن الي كان بيشوفه من ابوه و امه قعد يحكيلي و يوصف لي جسم امه و حسيته انه هايج علي امه فقلت له طب ما تحاول تصورهم ضحك كده و قالي ما انا مصورهم قلت طب ما تفرجني فتح لي علي الموبايل فيديو لابوه و هو بينيك امه و باين فعلا ان جسمها جامد فشخ هي مش حلوه بس جسمها ولعه و احساسها و هيجانها حلو واضح انها بتحب النيك بس لاحظت ان ابوه بيخلص بسرعه و هي بتبقي لسه هايجه و وراني صور لامه و هي بتغير هدومها و شبه عريانه و واضح ان الواد عاجبه جسم امه خرج البنات كل واحده لابسه قميص نوم و حاطين ميكاي و الاتنين زي القمر و صواريخ ايمان لان جسمها فاير اكتر من نورا كانت لابسه قميص نوم اسود طويل مفتوح من الاجناب و حمالات و ظهرها كله باين و نورا لابسه قميص نوم قصير علي الركبه و كت برضه ولونه احمر تحفه عليها الشباب شافوهم قالو ايه ده .. اخدتهم في حضني و قعدت احسس علي جسم كل واحده شويه و علي طيازهم لاني النهارده ناويت افتح طيازهم بدات العب فيهم و في جسمهم و عبده مسك مودي يبوسه و بيلعبو في ازبار بعض انا بدات العب في اكساس البنات و برضه خليتهم يلعبو مع بعض و يلحسو كس بعض و الكل قلع هدومه بدأت ادخل صباعي في اطيازهم طبعا المخدر عمل مفعوله و بقي مافيش تعب و دهنت فيزلين و صباعي بيدخل في اطيازهم بسهوله و بدأت اوسع في فتحة طيازهم و ادخل صباعين مكان صباع كان فيه وجع بس مش جامد و كانو متجاوبين مع صوابعي و قلت ابدا بإيمان قعدت اسخن فيها مع نورا لغاية ما هاجت قوي قمت منيمها علي وشها و نزلت علي طيزها العب فيها بصوابعي و اجهزها لزبري و لما حسيت انها جاهزه و خرمها جاهز نمت فوقها و زنقت زبري في خرم طيزها و جيت جنب ودنها و قلت الليله دخلة طيزك يا عسل هاتتتاكي و تتمتعي زي ما امك بتتناك و تتمتع يا شرموطه و بدأت ادخل زبري و هي اه اه اقولها بيوجع يا لبوه تقولي اه براحه براحه و هو بدات يدخل فيها واحده واحده و الفيزلين بيساعد علي دخوله هي تقول اه اقولها هاتبقي زي الخولات دي يدخل فيكي و يكيفك شايفاهم ازاي بيحبو يتناكو الكلام ده سخنها و تقول بس براحه براحه لغاية ما دخل كله فقلت ليها مبروك يا كسمك اتفتحتي من ورا و سيبته شويه فيها و هي سكنت تحتي نورا قاعده بتتفرج علشان عارفه ان دورها جاي و عبده بينيك في مودي فقلت لعبده ما دمت بتنيك حلو كده نيك الشرموطه دي انت و الخول الي معاك و شاورت علي نورا نورا ضحكت و قامو الاتنين علي نورا عبده باسها و قلت لمودي الحس كسها نزل يلحس كسها و هي سخنت و ايمان تحتي بدات احرك جسمي و هي بدات تقول اه اه و انا شويه شويه بقيت ادخل زبري و اخرجه براحه و هي اه اه و انا اقولها اه فين يا شرموطه تقولي طيزي بتوجعني اقولها وجع حلو تقولي اه و بدات اسرع لاني حسيت ان خلاص خرمها خد راحته علي زبي و كل ما اسرع هي تقول اه اه اه لغاية ما شديت عليها و هي تزيد في الاه بتاعتها و قمت نايم فوقها و مثبته و قلت ليها حلو ؟ قالت اه خرجت زبي براحه و هي فضلت نايمه علي وشها شويه و انا قعدت ابعبص طيزها لاقيته وسع خلاص قلبتها و نزلت لحس في كسها علشان اضيع اي وجع و اخليها هايجه فعلا سخنت و قلبتها تاني و غرقت خرمها بريقي مع الفيزلين زبي جري في طيزها و هي بقت تقول اح اح بيحرق اقولها حلو تقولي اه طبعا نورا متابعانا مع هيجانها لان العيال كمان غيرو عليها و بقي مودي هو الي بيبوسها و عبده نازل لحس فيها قلت ما تنيكوها هو هاتفضلو تهيجوها كده كتير اللبوه عايزه تتناك صح يا لبوه قالت اه نامت و نام فوقها عبده قلت لمودي نيكه و هو بينيكها قام نايم فوق عبده و مدخل زبره في طيزه و بقي عبده نايم فوق نورا و مودي فوق عبده و انا عمال انيك ايمان في طيزها و هي تقول اح اح اقولها انيك تقولي نيك اقولها بقيتي شرموطه يا وسخه تقولي انت خليتني كده قمت منيمها علي ظهرها و رافع رجليها و مدخل زبري في طيزها صرخت اه قمت نايم فوقها ابوسها و اقطع شفايفها و انا بادخل زبري في طيزها و ارزع و هي اه اه براحه مديت ايدي لعبت في كسها علشان ترخي و تتمتع بقت تقول اح اح حلو و انا اقولها عجبك يا كسمك تقولي اه اه رزعت فيها و هي اااااه اااااه مش كده ااااااه قلت اريحها شويه قمت من عليها و شديت عبده اخوها من فوق نورا و قلتله نيك الشرموطه دي نام فوقها و دعك زبره في كسها و خليت مودي نام فوق نورا اخته ينيكها و قمت نايم فوق عبده مدخل زبري في طيزه و هو يقول اه اح اح ادخله و اخرجه و هو يقول اح اقوله حلو يا خول يقولي قوي قمت قايم من عليه و لفيت ايمان و قلتله نيك طيز الشرموطه اختك طبعا هو زبره رفيع و صغير مجرد ما دخله فيها بدأت تحس بحلاوة دخول الزب بدون اي الم و طبعا بقت تتمتع و بتتناك و هي مبسوطه و بتقول اح اح و تحرك وسطها معاه قمت جايب مودي و قلتله نيك الخول ده و هو بينيك اللبوه الي تحته نام فوقيه و دخله و سيبتهم و روحت لنورا حضنتها و بوستها بوسه طويله و قلت ليها الدور عليكي يا لبوه علشان تتفتحي زي صحبتك قالت بس براحه عليا قلت ماتخافيش يا موزتي نيمتها علي بطنها و نزلت الحس في خرم طيزها و ابعبص فيه و بدات ادخل فيه الفيزلين و صباعي دخل للاخر و هي مره تقول اح و مره اي اقولها حلو تقولي اه بقيت ادخل صباعي و ادخله و العب في كسها علشان اهيجها و هي بدات تتمتع باللعب ده و دخلت صباع تاني و اوسع في خرمها و املاه فيزلين غرقت خرمها بريقي و حطيت علي زبري فيزلين و قمت نايم فوقها و زانق زبري في خرمها و قلت ليها في ودنها هاتبقي مره من طيزك و تتفتحي زي الباقي و زقيت زبري فيها لاقيته جري جواها لانها كانت مرتخيه خالص اول ما دخل صوتت و قالت آي آي ايه ده جامد قوي قلت ليها اهدي هو دخل خلاص قالت بيوجع قوي قلت اهدي و هاتبقي زي صحبتك كده يا متناكه فضلت سايبه زي ماهو شويه و هي هديت شويه بدأت احرك جسمي و هي تقول اه اح براحه براحه اه بيحرق بدات اخرجه و ادخله براحه قوي و هي براحه براحه نار طبعا الفيزلين بيساعد في الحركه و بدات ازود في الحركه و هي اي اي اي اح براحه بيحرق بيحرق قمت مخرجه براحه و مدخله تاني هي قالت احححححححح براحه بيوجع بقيت احركه دخول و خروج و هي اه اح خرجته و جيبت مودي اخوها و قلتله نيك اختك الوسخه دي و طبعا كنت عايز اخليه ينيكها بزبره الصغير علشان تريح و تحس بطعم الزبر في طيزها زي ايمان لان ايمان كانت منسجمه خلاص و نايمه و اخوها بينيكها في طيزها قومته من عليها و نيمته فوق مودي ينيكه و هو بينيك اخته و انا دخلت زبري في طيزها تاني دخل عادي و هي مستسلمه خالص طبعا انا زبري من المخدر الي في طياز البنات خلي زبري واقف بس مش حاسس بيه قمت جايب عبده و نيمته عليها و قلت كل واحد ينيك الشرموطه الي معاه و يجيب لبنه في طيزها و بقي كل واحد بينيك اخته و البنات نايمه علي وشها مستسلمه من التعب و بيقولو اح اح اه اه بصوت عادي فيه متعه و الم خفيف لغايه مل كل واحد جاب لبنه في اخته و انا كنت عايزهم يحسو بطعم اللبن في طيازهم و بعد ما الاولاد جابو لبنهم في طياز البنات فضلت البنات نايمه مكانها من التعب و الاولاد قعدو يريحو انا قعدت احسس علي البنات و اطيازهم قامو الاولاد دخلو الحمام و رجعو لبسو هدومهم و قامت ايمان دخلت الحمام و بعدها نورا و قعدو و قالو لي انهم طيازهم بتوجعهم فقلت ليهم كفايه كده النهارده ريحو بقي النهارده عبده قال انه هاينزل ينام تحت في اوضتهم و ايمان قالت مش قادره انا هنام هنا لو نزلت ممكن امي تكشفني سيبتهم و دخلت شقتي نمت للصبح و برضه لاقيت مودي بيخبط عليا يصحيني و قالي ان امه كلمتهم الصبح و شكلها متضايقه من حاجه قلت هاتضايق من ايه قال ممكن تكون اتخانقت مع بابا هما علي طول بيتخانقو سئلتو عن البنات قال لسه نايمين دخلت اخدت دش و قلتله روح صحيهم علشان نفطر سوا خرجت من الحمام لاقيت نورا نايمه علي الكنبه عندي و ايمان قاعده علي الكرسي الاتنين شبة نايمين قلت ليهم صباحيه مباركه يا عرايس ايمان ابتسمت و قالت العرايس متبهدلين قلت متبهدلين من ايه ؟ قالت من الي عملته قلت لسه فيه وجع قالو ايوه قلت ادهنو من المرهم و اديتهم المرهم و قلت يالا كل واحده تدخل تاخد دش و تدهن نورا قالت انا هادخل اخد دش في بيتنا و ايمان قالت انا كمان هاخد دش تحت علشان اغير هدومي قلت ليها طب ادهنلك قبل ما تنزلي فعلا دهنت ليها و حطيت مرهم جوه طيزها و قلت ليها ساعه و هاترتاحي نزلت و نورا دخلت شقتهم اخدت دش و رجعت فطرنا و قعدت اتكلم معاهم و سئلتهم عن سبب خناقة امهم و ابوهم عرفت ان امهم و ابوهم علي طول في مشاكل و ان ابوهم بيعرف ستات كتير و امهم عارفه و بيصرف فلوس كتير علي الستات و مزاجه و عرفت منهم ان امهم بتشرب حشيش و خمره زي ابوهم بس مش امام حد خالص و خصوصا لما بيكونو متخانقين و عرفت حاجات كتير عنهم و اكتشفت ان الاب كل الي بيفكر فيه مزاجه و النسوان و انه واضح انه اهبل و بيضحكو عليه و يستغلوه و ان امهم عارفه و بتتخانق معاه علي طول نزلت علشان كان عندي مشوار مهم اتصل بي ابوهم علشان يسئل عن حاجات في شغلنا و المشوار الس انا رايحه لانه تبع الشغل و طبعا قعد يشكرني و يطمن علي العيال و قالي خلي حد من العيال يدخل معاك غرفة نومه و افتح الكوميدينو الي جنب سريره هالاقي زجاجه وسكي فيها ربعها اخدها و في الدرج فيه علبه صفرا فيها حشيش اخد حته و قالي انا عارف ان العيال قارفينك اهو حاجه تفرفشك شويه و هاكلم العيال اقولهم يدخلو معاك طبعا الراجل عايز يعمل معايا اي واجب فعلا روحت و لاقيته مكلم العيال و نورا دخلت معايا لاقيت ٣ زجاجات خمره و فيهم زجاجه فعلا فيها حوالي ربعها اخدتها و فتحت لاقيت ٦ قطع حشيش اقل قطعه تعمل نصف صباع حلو اخدت حته حلوه و قلت لايمان هي ليلتنا هاتبقي حلوه و لا ايه ؟ قالت انا شربت خمره كنت بادخل اخد شويه من اي زجاجه مفتوحه لكن حشيش لأ قلت تحب تجربي الليله قالت اه نفسي قلت خلاص هاظبطك و بوستها و خرجنا ... اتمني تعجبكم دعمكم علشان اكمل

الجزء الخامس ..

الجزء ده مافيش فيه سكس كتير و لكن ييغير احداث القصه
بعد ما رجعنا انا و نورا شقتي بصراحه حبيت اشرب كاس و خصوصا الويسكي كان من النوع الفاخر المستورد فقلت لنورا تشربي معايا كاس قالت ماشي سئلتها شربتي كتير قالت كتييير و ضحكت انا كل ما الاقي فرصه افتح و اشرب و ضحكت مليت كاس و قعدت الف سجاير سئلتها عن طيزها قالت فيها وجع بس بسيط قلت ليها ابقي ادهني من المخدر تاني قالت اوك و قعدت تحكيلي عن بنات العماره و ستاتها و عيالها طلعت وكالة انباء سئلتها عرفتي كل ده منين قالت كله بيحكي و الكلام بيتنقل و احنا قاعدين جه تليفون ليها من امها بتقول انها اتخانقت مع ابوهم خناقه كبيره و راجعه بكره و هاتسيبه قلتلها كده مش فاضل غير الليله و شهر العسل يخلص فقالت اه قلت ليها يبقي لازم تبقي نعمل حفله جامده تحبي نعملها وحدنا فكرت ثواني و قالت خليها بعدين نعمل ليله جامده كلنا اتصلت بإيمان و قالت ليها ان امها جايه بكره و الليله هانعمل حفله وداع و قالت لمودي و مودي قال لعبده جهزت عشا حلو و كاسات للخمره و لفيت سجاير حشيش و مذات و دلعت القاعده بس في شقتي علشان امهم الي جايه بكره طلعت ايمان و عبده و اول ماشافو الحاجه ايمان قالت دي هاتبقي ليله عبده قال هاتبقي فاجره و دخلنا علي الاكل اكلنا و بدأنا الي بيشرب خمره و الي حشيش و بقي كله سكران و شغلنا فيلم سكس و تحولت القعده بدون مبالغه عباره عن سلطة سكس كله بيلعب و يبوس في كله يعني بابوس في نورا و ايدي في طيز عبده و عبده بيبوس مودي و ايمان ايديها في كس نورا و ايد علي زبي فعلا انا نفسي من كتر الشرب مش فاكر تفاصيل كامله بس كل الي اقدر اقوله ان كله ناك كله انا نكت الكل في طيازهم و تقرببا الكل مص زبري و لحست اكساس البنات و كانت ليله خرابه حتي الشباب كل واحد ناك اخته و ناك اخت التاني و ناكو بعض و البنات ناكت بعض و لعبو في بعض و نمنا في مكانا للصبح علي الارض و الكراسي صحيت الصبح صحيتهم نزلت ايمان و عبده و قعدنا انا و نورا و مودي فطرنا و قعدنا نفتكر الي حصل و قضينا يومنا و علي المغرب كده جت امهم خبطت علي الباب فتحت سلمت عليا بعصبيه كده و سئلت علي العيال خرجو ليها قالت بعصبيه يالا هاتو حاجتكم و تعالو كفايه كده و مشيت و فتحت باب شقتها و قفلت وراها كانت طريقتها زباله بصراحه دخلو العيال ليها و حوالي الساعه ١٠ لاقيت الباب بيخبط فتحت لاقيتها واقفه علي الباب و بتقولي انا جايه اعتذر عن الطريقه الي كلمتك بيها قلت ولا يهمك بس كان مالك قالت مافيش شوية قرف قلت طب اتفضلي هانقف علي الباب قالت لا تعالي انت اقعد معانا اتعشيت ؟ قلتلها لا قالت طب تعالي اتعشي معانا دخلت معاها لاقيت العيال خارجين من اوضهم بيرحبو بيا و لاحظت ان فيه كاس وسكي علي ترابيزة الصاله مسكته و شميته و قلت مين فيكم شرب من غير ما يعزم عليا قالت انا طبعا لما باكون مضايفه باخد كاس يهديني شويه هي بتشرب سجاير علي فكره و كتير كمان اتعشينا و قعدنا نتكلم و العيال في اوضهم فقالت تشرب كاس معايا قلت ماشي قعدنا شربنا و الشرب خلاها تتكلم كتير و حكت لي مشاكلها مع جوزها و موضوع جريه و را الستات و اهماله للبيت و انه ولا يعرف حاجه عن عياله و انهم اتخانقو بسبب اخته الكبيره الي بيعتبرها مكان امه و ما يقدرش يزعلها و اخته بتكرهها و حتي العيال مش بيحبوها حكت لي حكايات كتير و فضفضت هي كمان كانت تعبانه من السفر الطويل الي هي جايه منه و شكلها هايغمي عليها من التعب و الشرب و النكد قلت ليها انا هاسيبك علشان تنامي سببتها و دخلت شقتي قعدت افكر في كلامها و لاقيت نورا بتكلمني بتقولي نمت ؟ قلت لها لسه قالت ماما نامت زي القتيله لو سهران اجيلك نقعد شويه قلت تعالي جت بعد دقائق اول ما دخلت اخدتها في حضني و بوستها بوسه جامده و قلت ليها اخيرا بقينا وحدنا قالت اه اخدتها و دخلنا علي اوضة النوم نيمتها علي السرير و نمت جنبها نزلت بوس فيها و نحضن بعض قلعت هدومي و قلعتها هدومها و نزلت بوس فيها و رضع بزازها و هي كانت بتتلوي علي السرير بطريقه ساحره الاه بتطلع منها بنعومه و من جوه قلبها و بتحسس علي جسمها من فورانه و نزلت علي كسها اكلته و هي اه يا حبيبي بحبك قوي انت بقيت راجلي الحس كس حبيبتك نمت عكسها انا الحس كسها و هي مسكت زبري تاكله و تقطعه لفيت جسمي و نمت فوقها فتحت رجليها وزنقت زبري في كسها و نمت فوقها و بقيت ادعك زبري في كسها و بابوسها و بنقطع شفايف بعض و انا باقطع بزازها بإيدي و كنا مجانين علي بعض و هي اححححح نيك يا حبيبي نيك نيك كسي يا حبيبي انت حبيبي انت الي مظبطني قالتلها مبسوطه يا حبيبتي قالت قوي انا بقيت مجنونه بيك يا حبيبتي رفعت رجليها و نزلت الحس خرم طيزها و ابعبصه و افتحه فتح معايا طبعا غرقت الخرم بريقي و غرقت زبري و زنقت زبري في طيزها دخل و هي تقول اه اه براحه براحه لغاية ما دخل كله و نمت فوقها ابوسها و هي فاشخه نفسها تحتي و بدأت احرك زبري في طيزها و هي اه اه اح اح براحه براحه قمت مديت ايدي لعبت في كسها سخنت و بدات حركه زبري تبسطها و بقت تقول نيك نيك يا حبيبي اديني بتحبني اكتر و لا ايمان قلت انتي الاساس انتي الي جبتيلي ايمان قالت و اجيبلك غيرها لو عايز يا حبيبي بس ما تحرمنيش منك ابدا قعدت ارزع في طيزها و هي اااه ااااه براحه قلت هاتعرصي عليا ؟ قالت اعرص يا حبيبي المهم تفضل معايا نفسك تنيك مين يا حبيبي كل ده بتقوله و هي في قمة هياجانها و الاح و الاه شغاله لما سئلتني عايز تنيك مين قلت امك و ام ايمان قالت زبرك ده مش بيشبع ؟ قلت مش انتي قلتي هاتعرصي قلت طب ايديني جامد بقيت اديها جامد و هي اه اح اديني و انا كل ده و بادعك في زنبورها و كسها و بقت نار حسيتها هاتجيب قلتلها هاجيبلك في طيزك يطفي نارك يا وسخه فعلا جابت و انا جيبت معاها في طيزها و ريحت فوقها لغاية ما زبري خرج من طيزها قمت و هي قامت تمسح طيزها حضنتها و قلت ليها انتي بقيتي تجنني قالت بص انا بحبك قوي و هاعملك الي انت عايزه دخلت الحمام اتشطفت و خرجت لاقيتها بتقولي انت بجد نفسك في امي ؟ قلت اه و ام ايمان كمان قالت يا لهوي انت عايز تنيك كل الي في العماره و ضحكت قلت هاتساعديني قالت ازاي ؟ قلت ما اعرفش خليها بظروفها روحت شقتها و تاني يوم عزموني علي الغدا و امهم قالت اهو نرد ليك حاجه من جمايلك مع العيال اتغديت معاهم و تقريبا قضينا اليوم مع بعض لان اما انا عندهم او هما عندي و اندمجنا قوي و عرفت ان عيد ميلاد امهم بكره قلت مفتاح الست دي هو قلبها فقلنا نحتفل بيه و نزلت اشتريت ليها هديه و تورته و جاتوهات و حلويات و عملنا ليها عيد ميلاد و هي كانت فرحانه قوي لاني عرفت منها انها اول مره من يوم ما اتجوزت حد يفتكرها في عيد ميلادها و شغلنا شوية اغاني و نورا رقصت و كنا مبسوطين و هي طلعت زحاجة ويسكي شربنا منها و شربت معايا حشيش و كنا مبسوطين جدا و شغلو موسيقي و اغاني هاديه و لاقيت نفسي باقولها تسمحي نرقص سوا بصت لي و للعيال قلت ليها رقصة عيد ميلادك و نورا و مودي كمان يرقصو مع بعض نورا فهمتني و قالت ماشي و قومت اخوها و حضنته و رقصت معاه هي وقفت و قامت حاطه ايد علي كتفي و الايد التانيه في ايدي و الموسبقي كانت تسحر مع الشرب تحولت لرقصه رومانسيه و ضمت عليا و رقصنا و كان ناقص نقول لبعض بخبك الشرب مع مشاكلها و فرحتها اني عملتها عيد ميلاد و مهتم بيها خلاها تحس بسعاده و حب ليا رقصنا لغاية ما الموسيقي وقفت لاقيتها زي ما بنشوف في الافلام اتكسفت و وشها في الارض و قعدت قالت انا فرحانه قوي النهارده بصراحه متشكره قوي مسكت ايدها و حضنتها في ايدي و بصيت في عنيها و قلت الي يهمني انك مبسوطه بصت للعيال و كانت العيال بتبص علينا اتكسفت قوي و غيرت الموضوع و قعدت تشكر العيال و قامت نورا ترقص تاني و شديتها قامت رقصت معاها و كانت فرحانه قوي قوي و عماله تشرب و ترقص و تضحك و احنا في الهيصه دي قلت لنورا لما تشتغل اغاني هاديه تاني خدي اخوكي و سيبينا شويه فعلا شويه و اشتغلت اغنيه عاطفيه فقمت و قلت ليها تسمحي ؟ قامت علي طول و برضه حطت ايديها علي كتفي و انا ايدي علي وسطها و بدأنا نرقص نورا قالت لاخوها عايزاك و اخدته و دخلت و بقينا نرقص وحدنا و الرقصه قلبت لرومانسيه حلوه انا نفسي حسيتها لاقتني بضمها ليا و هي مستجيبه و حضنتها فعليا و هي حضنتني فضلنا حاضنين بعض شويه و قمت باصص في عنيها و برومانسيه قوي بوسنا بعض بوسه ناعمه جدا انا نفسي اندمجت فيها لاقيتها فاقت مره واحده و قالت ايه الي بنعمله ده فلحقتها و قلت ليها بحبك انا من يوم ما شوفتك و انا معجب بيكي و كل يوم بيخليني اتعلق بيكي اكتر قالت ايه الكلام بتاعك ده ؟ قلت انا اسف بس انا حبيت افسرلك الي حصل مني حصل ليه و اعتقد ان احساسك الجميل الي انا حسيته منك هو نفسه الي خلاكي تعملي كده معايا قالت لا فيه حاجه غلط انا اسفه معلش ممكن تتفضل دلوقتي قلت اوك هامشي بس احب اقولك اني سعيد جدا جدا و اتمني انك تكوني سعيده وما تنسيش النهارده عيد ميلادك كل سنه و انتي طيبه و بوستها من جبينها و مشيت و روحت شقتي و كنت بصراحه سعيد جدا اتصلت عليا نورا قالت ايه الاخبار حكيت ليها الي حصل قالت طب كويس و ناوي تعمل ايه قلت ليها مش عارف سيبي الامور تمشي وحدها .. نمت و انا بصراحه مبسوط و بافكر فيها ... نلتقي في الجزء القادم

الجزء السادس ....

صحيت الصبح نزلت روحت كام مشوار للشغل و اتصل بي ابوهم من البلد و عرفت انه هايقعد شويه علشان عنده حاجات كتير لازم يتابعها و يعرفها بخصوص الشغل الي كان مشارك فيه عمه قبل ما يتوفي و اتكلمنا في شغلنا شويه و علي الظهر لاقيت تليفون من نورا بتقولي انت فين ؟ قلت ليها عندي شغل باعمله سئلتني هاترجع امتي قلت هاخلص شغلي و مشاويري و هارجع قالت ماما طول الليل قاعده سرحانه و مش بتتكلم غير عنك سئلتنا عنك و عن الي حصل و هما مسافرين و انا ظبطتك عندها قوي قلت ليها انتي حبيبتي قالت ايمان بتسئل عنك هي كمان كسها تاعبها و ضحكنا سئلتها عن مودي قالت نزل خرج هو و عبده قفلنا و علي العصر لاقيت امها بتكلمني علي فكره هي اسمها اسماء بس بينادوها سومه كلمتني بتسئلني انت فين قلت فيه حاجه قالت ابدا بس قلت ابعت ليك غدا لاحظت انها مش بتقولي تتغدي معانا دي عايزه تبعت لي غدا فقلت انا معزوم علي الغدا بره سئلت مين الي عازمك قلت ناس اعرفهم قالت ناس مين حسيتها مهتمه قوي تعرف هاتغدي مع مين فقلت مش هاريحها فعلا ما ريحتهاش و قلت ليها ناس معرفه رجعت بالليل و انا بافتح باب الشقه لاقيت نورا بتفتح باب شقتهم و بتقولي كنت فين طول اليوم و لاقيت امها واقفه وراها منتظره ردي قلت ليها بهزار انتي مالك هو انتي مراتي علشان تسئليني قالت لا بس عايزه اعرف فبصيت لامها و انا بارد علي نورا و قلت الي من حقه يسئلني اما مراتي او حد بيحبني و يهتم بيا قالت طب ما انا بحبك قول بقي ما تبقاش بايخ امها قالت ليها عيب يا نورا تقوليله كده تلاقيه كان عند حد مش عايز يقول لاحد نورا قالت مش هاسيبك الا لما اعرف و جت الي عندي و قفلت باب شقتهم وراها و دخلت معايا و قالت كنت فين ؟ حكيت ليها يومي كله و انا باغير هدومي قالت ماما هاتموت و تعرف قلت اوعي تقولي ليها حاجه قالت ماشي .. ايمان طول اليوم بتسئل عليك و شكلها تعبانه قلت و انتي ؟ قالت انا كمان حضنتها و بوستها و طلعت زبري قعدت علي السرير تمص فيه و تقولي وحشني قوي كسي و طيزي هايموتو عليه قلت ليها طيزك بقت عايزه قالت ما انت الي خليتها شرموطه زي الخولات لفيتها و خليتها تعمل وضع الدوجي و دخلت زبري في طيزها و هي اح حلو قوي دخله نيكني تعبانه حبيبي فضلت ارزع في طيزها و هي اااااه احححح حلو قوي اديني جامد نفسي اتناك في كسي كده هايموتني و يتناك كده قلبتها و نيمتها علي السرير و زنقت زبري في كسها فتحت رجليها و رفعتهم قوي علشان زبري يزنق فيها و فضلت ادعك زبري فيها و هي اه اه نيك يا حبيبي نيك الشرموطه حبيبتك فقلت ليها انتي بقيتي سافله قوي و عجباني قالت انت حبيبي لاقينا تليفونها رن بصت فيه و قالت ده وقته قالت مين ؟ قالت امي الي انت هايج عليها قلت امك حلوه و جامده قالت عايز تنيكها قلت اه كل ده و انا نايم فوقها ردت عليها و قالت حاضر جايه اهو قالت يالا خلص بسرعه عايزاني قلت عايزاهم فين ؟ قالت في طيزي رفعت رجليها و دخلته في طيزها و فضلت ارزع فيها و انا نايم فوقها و بالعب في كسها علشان تجيب فعلا مافيش دقائق و لاقيتها بتقول يالا هات هات جامد هات نزل هنا نزلت لبني في طيزها و هي جابت و هي اححححححح حلو قوي سخن مولع حبيبي قامت لبست و بسرعه راحت علي شقتهم و شويه لاقيت امها بتخبط رحبت بيها و دخلت قالت عادل جوزها كلمها و قال انه كلمك و انا هايكمل لاخر الشهر علشان احتمال ولاد عمه يشترو منه نصيبه هناك و ياريت ما يضحكوش عليه قلت انتو اتخانقتو ليه هناك قالت بسبب نصيبه الي هناك بيضحكو عليه .. قلت معلش قالت مش هاتقول اتغديت مع مين النهارده ؟ قلت يهمك تعرفي ؟ قالت علشان بس نطمن عليك قلت انا كويس اهو و ابتسمت قالت مش عايز تقول خلاص بلاش و قامت تمشي زعلانه قمت وراها و مسكت ايديها و قلتلها اتغديت مع فلان عزمني علي الغدا علشان اخلص له الشغل الي كان متأخر من جوزك و جوزك طول الوقت كان معانا علي التليفون بيتابع معانا و ممكن تسئليه حسيت انها فرحت و ابتسمت ابتسامه الست الي كانت الغيره و الشك تعبينها و ارتاحت فقلت ليها اطمنتي قالت بهدوء و نظره حلوه ايوه اطمنت بوست ايديها قلت وحشتيني و قربت منها و اخدتها في حضني و هي مستسلمه بصيت في عينيها و جيت ابوسها قالت بلاش قلت بحبك قالت سيبني براحتي مش عايزه اعمل حاجه اندم عليها سيبني لغاية ما احس اني لو بوستك عمري ما هاندم فقلت ليها براحتك قالت اعمل حسابك تتعشي معانا و تسهر خلاص عادل شكله هايقعد في بلدهم قلت ده جاي اخر الشهر يعني اكتر من عشرين يوم قالت و ابقي قابلني لو جه اخر الشهر قالت انا هاقوم اجهز العشا و استناك بعد شويه دخلت عندهم لاقيتهم بيجهزو العشا و مودي قاعد في البلكونه بيلعب في الموبايل دخلته و سئلته كنت فين قالي خرجت مع عبده قلتله عملتو حاجه ضحك و قالي اه قلتله فين يا خول قالي فوق السطح ضحكت قلت هو فيه مكان فوق السطح قالي فيه غرفه صغيره حاطين فيها مرتبه بس منضفين الاوضه علي طول لاننا من زمان و احنا بنطلع نلعب فوق قلت ماشي اتعشينا و طبعا كان جو اسري حلو هي بدأت تتعامل معايا كأني واحد من البيت فعلا و حسيتها بتحاول تتعود عليا و كل شويه نبص لبعض نظرات فيها حب و ابتسامات حلوه قعدنا نتكلم عن حياتهم و عن ابوهم الي بيهملهم علي طول و حسيت ان العيال مش بتحبه قوي و متعاطفين مع امهم قوي قامو العيال كل واحد بيعمل حاجه و هي قالت تشرب معايا كاس قلت ماشي جابت كاسين و احنا بنشرب قالت لي علي فكره انا نسيت اشكرك علي حفلة امبارح و اهتمامك بعيد ميلادي قلت المهم تكوني انبسطتي قالت بحب كده انبسطت قوي قمت قعدت جنبها و مسكت ايديها شديتها و قالت العيال دخلت نورا بصت بابتسامه كده و قالت اشغلكم موسيقي هاديه قلت ياريت شغلت اغاني عاطفيه و امها قالت نورا بتحبك قوي و متعلقه بيك قوي قلت نورا دي حبيبتي و صحبتي قالت هي بتقول انكم بقيتو اصحاب ردت نورا و قالت مش بنخبي علي بعض حاجه قالت فعلا فقالت امها يا بختها قلت طب ما انا و انتي ممكن نكون اصحاب ردت نورا قالت لا كده اغير انت صاحبي انا بس و ضحكنا و هزرنا نورا قالت هات مفتاح شقتك قلت ليه ؟ قالت ايمان عايزه تطلع تسهر معايا و ماما مش بتحب حد يسهر معانا هنا انتو خليكو قاعدين هنا و احنا نقعد هناك امها قالت لا انا قلت انا هاقوم علشان ماما ترتاح بقي ردت امها لا خليك احنا اتفقنا تسهر معانا يقومو يسيبوك قلت عادي خليهم ينبسطو اديتها المفتاح و قلت سيبيهم براحتهم اخدت المفتاح و راحت شقتي و اخدت معاها مودي بقيت انا و امهم وحدنا في الشقه سكتنا لدقيقه كده و قلت ليها ممكن نرقص سوا زي امبارح قالت بكسوف ماشي شغلت اغنيه عاطفيه و قامت و حضنا بعض و قعدنا نرقص و تحول الوقص الي حضن قوي و طويل لاقيت نفسي ببوس خدودها و وشها و جيت عند شفايفها نزلت عليها برومانسيه قوي و بقولها بحبك غمضت عنيها بوسنا بعض بوسه طويله قوي و قعدت احسس علي ظهرها و هي تحسس علي رقبتي و راسي و نزلت بإيدي علي طيازها حسست عليها و ضمتها ليا قوي و هي ضمت معايا و كأنها كانت عايزه تدخل جوايا بكل جسمها بصراحه حسيتها ذابت في ايدي و هاتقع و انا من شدة الاحساس حسيت نفسي بدأت ادوخ و كمان لا ننسي اننا كنا شاربين كاسين فالاعصاب كمان سايبه لاقيت نفسي نازل بيها علي الارض و هي بتقع معايا و بقينا فعلا علي الارض و احنا حاضنين بعض و بنبوس بعض و انا باحسس علي جسمها و بقينا في دنيا تانيه فعلا و حسيت احساس غريب جوايا اول مره احسه حسيت اني عايز اكلها مش عايزها تسيب حضني و لا ابطل بوس في شفايفها الي بقت طعم اول مره اتذوقه نامت علي الارض و راسها علي ذراعي الشمال و انا نايم جنبها و شفايفي علي شفايفها و ايديها علي كتفي و رقبتي حضناني و عنيها لسه مغمضه بدأت احسس علي بزازها بحنيه و دلع و بقيت العب في رجليها برجلي و اداعب صوابع رجليها بصوابع رجلي و هي تروح اكتر و اكتر نزلت بإيدي علي بطنها حسست عليها شويه و اطلع علي بزازها شويه و بالعب في صوابع رجليها بصوابع رجلي و في بطن رحليها و كل ده و البوسه مش عايزه تقف و بتزيد حرارتها بحسس علي بطنها بدأت انزل علي تحت لغاية ما وصلت لكسها بدأت احسس عليه بصباعي بحنيه قوي حسيت بشدة رجليها في رجلي قمت نايم فوقها لاقيتها فتحت رجليها و بقينا نبوس بعض بعنف و شهوه جامده و هي بقت بتحضني جامد و بدأت اصواتنا تطلع و بتقولي بحبك بحبك قوي و انا اقولها باعشقك نزلت علي بزازها مش عارف اطلعهم لانها كانت لابسه عبايه و فتحة الصدر مش كبيره بقيت ارضع بزازها من فوق العبايه و انا راكب فوقها و زانق زبي فيها نزلت ايدي علشان ارفع العبايه عدلت نفسي نمت جنبها و بدأت ارفع العبايه و لاقيت رجل مقسمه تحفه و بتلمع زي الالماظ و بقيت و انا بارفعها بارفعها براحه علشان اتمتع بجمالها رجلين عمري ما شوفت في جمالها و فخاد جميله لاقيت نفسي نازل عليهم ابوس فخادها حته حته و رجليها حته حته و هي بتقول اه بحنيه قوي و ماسكه بزازها و مغمضه عنيها و بتتمتع و بس نزلت علي اصابع رجليها بقيت ارضعهم من جمال شكلهم و العب بلساني في بطن رجليها و هي الاه بقت بتزيد و حركة ايديها علي صدرها و جسمها بيزيد من متعتها بهيجانها حسيتها من نوع الستات الي بتحب تتمتع بهيجانها بقيت ابوس و ارضع و الحس و احسس علي فخادها و رجليها حتي قدم رجليها و صوابعها متعتهم و بقت تتقلب يمين و شمال من المتعه طلعت علي كسها قعدت ابوسه من فوق الاندر و اعضعض فيه بسناني و احسس عليه و هي الاه بقت جامده و مكتومه و مسكت راسي تزنقها في كسها شديت الاندر بقلعه و لاقيت حتة كس قشطه و مش مطاهر و زنبورها و الدلمه بتاعتها وردي كأنها بنت بنوت كس مالوش حل انا شوفته نزلت عليه حطيته كله في بوقي و نزلت لحس و مص و بوس و ارضع في زنبورها و شفايف كسها و بقيت زي المجنون و كأني اول مره اشوف كس انا باحب الست الي مش مختونه فلما يكون كس بالجمال ده و اللون ده و مش مختونه لاقيت نفسي انجنتت عليها قلعت هدومي في ثواني و عدلتها علشان اقلعها العبايه فتحت عينيها و شافت زبري مسكته مره واحده و نزلت عليه اكلته مش مصته كانت بتشفط فيه مش بتمصه لدرجة اني حسيت اني هاجيب ددمم منه شديتها و نيمتها و طلعت فوقها و دخلت زبري فيها جامد هي قالت اه نزلت علي شفايفها قطعها بعض بوس و انا باهبد في كسها و اقطع بإيدي جسمها و هي بتقطع في ظهري بأظافرها رفعت رحليها و مسكت كل قدم في ايد و انا زبي راشق بيرزع في كسها و ابوس رجليها و احسس عليهم و هي اه حبيبي بحبك قوي بحبك نمت فوقها حسيت انها هاتجيب حضنتها قوي و زنقته فيها قوي و بدأت اجيب انا كمان هي بقيت تزوم جامد و تخضن جامد و كأن روحها بتطلع و كل جسمها بيشد معايا لغاية ما خلصنا فكينا جسمنا من بعض و كأننا طالعين سلم عماره ٢٠ دور بننهج و مش قادرين نتحرك اترميت جنبها علي الارض مسكت ايديها و بوستها و قلت ليها بحبك لم ترد و لم تنظر لي فضلنا كده دقائق و لاقيتها بتقوم بالعافيه و بتلم هدومه و بتقولي البس عقبال ما ارجع دخلت الحمام و انا لبست هدومي و قعدت هي شويه و خرجت قعدت ولعت سيجاره و مش بتتكلم قلت ليها مالك قالت مش عارفه ايه الي حصلي قلت حصل ايه ؟ قالت الي لسه عاملينه دلوقتي قلت ماله بصراحه انا كنت اسعد انسان في الدنيا انتي اجمل ست في الدنيا قالت انا ما كنتش في وعي معاك حسبت نفسي مسلوبة الاراده ايه مافكرناش ان ممكن حد من العيال يدخل علينا ؟ عقلي راح فين ؟ و انت ايه الي انت عملته ده ؟ قلت عملت ايه ؟ قالت الي عملته مع رجلي قالت ماله وحش ؟ ابتسمت ابتسامه بسيطه و قالت لا حلو و حلو قوي انت مش برئ زي ما انا كنت فاكره واضح انك عندك خبره في النوم مع الستات و ده لينا كلام فيه بس مش دلوقتي حسيتها ان مشاعرها ملخبطه بعد الي حصل علشان كده كانت مضايقه بس مع الكلام بدأت تستقر فقلت ليها بس انتي برضه جيبتي الاحساس ده منين ؟ قالت تصدقني لو قلتلك مش عارفه انا اول مره في حياتي يحصلي كده انا كنت في غيبوبه و كنت مبسوطه جدا و طبعا انت بخبرتك طلعتها علي فكره انا عمري ما تخيلت نفسي مع راجل غير جوزي حتي التخيل ما حصلش اخدتها في حضني و قلت ليها انا فعلا بحبك قالت انا كمان بحبك و الي حصل ده يأكد ده و حسيتها تعبانه و عايزه ترتاح قلت هاسيبك ترتاحي و انا هاروح شقتي قالت ابعت العيال علشان ترتاح انت كمان قلت ليها سيبيهم هما لما يخلصو قعدتهم يبقو يجو قومي خدي دش و ادخلي ارتاحي قالت انا هاعمل كده و خرحت خبطت علي شقتي طبعا وقفت دقائق عقبال ما فتحو لاقيت نورا و ايمان و مودي و عبده و شكلهم كانو بيمارسو قلت ليهم كملو لو ما خلصتوش و دخلت علي غرفة نومي لاقيت نورا جت ورايا و بتقولي ايه الاخبار . قلت ليها تمام .. قالت تمام لغاية فين ؟ ... قلت لغاية الاخر . قالت نمت معاها ؟ قلت اه قالت احكيلي قلت هاينفع دلوقتي ؟ دخلت ايمان و قالت مالك ؟ قلت من الصبح بره و تعبان و كنت سهران امبارح قالت يعني مش هاتسهر معانا ؟ قلت عايزين تسهرو اسهرو و انا معاكم اهو لاقيتها مدت ايديها علي زبري و قالت عايزين ده كمان معانا نورا قالت لها شيلي ايدك يا لبوه بصراحه لاقيت زبي وقف تاني و استفذتني ايمان بكلامها و شرمطتها قمت شاددها علي السرير و اتعاملت معاها كأني باغتصبها شديتها من شعرها و نيمتها علي وشها علي السرير و شديت هدومها من عليها و طلعت زبري و رشقته في طيزها و انا باقولها تعالي مس عايزه تتناكي انا هانيك كسمك يا لبوه هي كانت مش بتعافر معايا لكن بتقاوم من لذة العنف و الكلام الي باقوله اول ما رشقته في طيزها و انا ماسكها من شعرها شهقت جامد و قالت اي و انا اقولها اي فين يا كسمك ؟ تقولي في طيزي اقولها عايزه تتناكي تقولي ايوه و اضرب علي طيزها بإيدي و اشد شعرها و هي مستمتعه من العنف و بتصرخ من الوجع بتلذذ و مش بتقاوم خالص لفيتها و رفعت رجليها و رشقته في طيزها و بقين ارزع فيها و اقولها حلو النيك يا لبوه تقولي حلو قوي بقيت اضربها بقلم خفيف علي وشها و هي مستمتعه و هي بتألم بمتعه و مندمجه قوي نورا طبعا واقفه بتتفرج قمت جايب ايمان من شعرها منزلها علي الارض و قلت بوسي رجلي يا متناكه نزلت تبوسها شديتها و حطيت و شها امام زبري و قلت ليها ارضعي سيدك لغاية ما ينزلك اللبن بتاعك نزلت عليه مص بحنيه و متعه و دلع كأنها بتتمتع بيه و فضلت تزود و بقت بتاكله قومتها و نيمتها علي السرير و فتحت رحليها و زنقت زبري في زنبورها و قعدت ادعك فيه لغاية ما ولعت و بقت بتصرخ و انا باضربها علي وشها و جسمها و اقولها اتناكي يا متناكه مش كنتي عايزه تنناكي تقولي اه عايزه اتناك انا متناكه فبقولها حلو زبري مسكته بايديها تدعك بيه كسها قالت يجنن قلتلها ينفع ينيك امك قالت ينفع قوي قلت و يكيفها قالت قوي قلت زي ما بيكيفك يا وسخه قالت ااااااااااااه و بدأت تجيب شهرتها و غرقت زبري بيه نزلتها تاني علي الارض قلت هاتي لبني انا كمان قعدت تمص في زبري بمزاج و كأنها بتتلذذ فيه لغاية ما جيت اجيلهم قلت هاجيب اوعي تطلعيه فعلا جيبت في بوقها و بدأت لبني يخرج من بوقها و خلصت قلت ابلعي بصت لي ضربتها بالقلم علي وشها و قلتلها ابلعي بلعته قلت ليها حلو هزت راسها اه و هي قافله بوقها قلتلها البسي هدومك اخدت هدومها و جريت علي الحمام نورا قالت لي هو فيه ايه ؟ قلت ايه رأيك ؟ قالت انا باتفرج و مستغربه علي فكره دي كانت مبسوطه قلت لها طبعا ما انا عارف خرجت ايمان و قعدت عادي و نورا قالت يالا كفايه كده لانها هاتموت و تعرف الي حصل مع امها نزلت ايمان و عبده و مودي راح شقتهم و نورا قالت لي احكيلي حكيت ليها طبعا الموجز قالت لي مبروك يا حبيبي و باستني من شفايفي هاسيبك دلوقتي و اروح فعلا روحت و انا من التعب نمت علي طول ... اتمني تعجبكم

الجزء السابع و الاخير

اول ما صحيت الصبح حسيت بأحساس حلو تجاه ان نورا و مودي اتصلت بيها ردت عليا بصوت حنين حلو سئلتها لسه صاحيه ؟ قالت صحيت من شويه .. طب ما اتصلتيش بيا ليه ؟ قالت سيبتك تاخد راحتك في النوم قلت انا قايم سعيد قوي قالت و انا كمان قلتلها بحبك قالت و انا كمان قعدنا نحب في بعض شويه و قلت عايز اقعد معاكي براحتنا فقالت ازاي و العيال موجودين فقلت ليها سيبيها هاشوف حل قالت ماشي تعالي افطر معانا هاصحي الاولاد عقبال ما تيجي قمت دخلت الحمام استحميت و خرجت روحت ليهم لاقيت لسه العيال بتفوق من النوم جيت جنب نورا و قلت صحصحي عايزك في حكايه كده قالت قول قلت عايزك بقي تفكري ازاي انفرد بأمك وحدنا و براحتنا فكرت كده و قالت ماشي اقوم افوق بقي دخلت الحمام اخدت دش و خرجت قعدنا نفطر طلع مني كلمه من غير قصد كانت هي مفتاح كل شئ قلت وجودي كتير معاكم و سهري و شربي معاكم لو باباكم عرف اعتقد ممكن يزعله ردت نورا علي طول و قالت مين هايقوله ؟ قلت انتي مثلا او اخوكي او ماما عادي يعني قالت لأ ماحدش يقوله حاجه بصيت لأمها فردت قالت يعني انتي يا نورا مش عايزانا نقول لبابا ان عمو بيجي يقعد معانا و يسهر معانا ؟ قال اه نقوله ليه ؟ انا مش هاقول .. رد مودي انا كمان مش هاقول فردت امهم و قالت خلاص انا كمان مش هتقول فردت نورا خلاص خليك معانا بقي طول اليوم فقلت مش للدرجه دي و احنا اهو مع بعض طول اليوم امهم قالت انها هاتخرج تزور اخوها و هاتتغدي عندهم تعالو معايا نورا قالت لا انا مش بحب اروح عندهم مش بلاقي حد اقعد معاه خدي مودي اهو ولاد اخوكي كلهم اولاد و هو بيندمج معاهم امهم قالت بقيتي تحبي قعدتك مع عمو قوي و بتبصلي بحب كده فردت و قالت هو يتحب مودي رد قلها كلنا بنحبه قلت انا كمان بحبكم قوي خرجت امهم و مودي و قعدت معايا نورا تفكر معايا و جت ليها فكره انها تجيب جهاز البلاي ستيش بتاعهم عندي و تقول لامها انهم عايزين يسهرو هما و اصحابهم فهايسهرو عندي بما انها مش بترضي تخليهم يسهرو معاهم في شقتهم شويه و طلعت ايمان بهزر معاها باقولها اخبار امك ايه ؟ لاقيتها بتقولي هو انت عايز تنيك امي بجد ؟ قلتلها جسمها فرسه فلاحي و تهيج زي اللبوه بنتها و اخدتها في حضني بقوه و قلتلها ايه كسك بياكلك و طالعه تتناكي قالت ايوه بشرمطه قمت قايم قالع كل هدومي و شديتها مش شعرها و نزلتها قدام زبري و قلتلها طب مش ده سيدك الي عايزاه يظبطك دلعيه يا شرموطه و ضربتها قلم نزلت تمص و نورا قاعده بتتفرج غمزت ليها قومت ايمان و جريتها من شعرها علي غرفة النوم و نورا داخله ورانا قلعتها هدومها بعنف و انا باضربها و اهينها و هي سخنت قوي علي العنف قومتها و نزلتها تبوس رجلي نورا واقفه تتفرج قلت لايمان امشي علي ركبك و روحي لسيدتك نورا و بوسي رجليها فعلا عملت كده و قعدت تبوس رجليها و تلحس فيهم و انا حاطط رجلي علي ظهرها و باضربها علي طيزها قلتلها قلعي سيدتك هدومها قلعتها هدومها خليتها تلحس كس نورا و خليت نورا بقت تضربها و تدوس عليها و تبهدلها و بقت تلحس كس نورا و زبي بيرزع في طيزها و ابدل عليهم و صراخهم و صوتهم و الفاظهم بقت جامده و اقول لأيمان هانيك امك تقولي نيكها يا سيدي اقولها هاتعرصي علينا تقولي انا معرصه اصلا و بنت متناكه الي عملناه في ايمان ولع نورا و بقت تعاملها بإزلال في الجنس خلصنا و برضه جيبت لبني في بوق ايمان و المره لي شربت اللبن كله و اتفقو تطلع نورا بالليل هي و عبده اخوها يسهرو معاهم عندي و نورا قالت ليها الليله دي بتاعتي وحدي معاكي قلت ليها و انا هاروح فين قالت روح اسهر عندنا و شطارتك تخلي امي تنسانا قالت كل ده علشان ايمان ما تشكش في سهري مع امها وحدنا بالليل اتفقنا علي كده شويه و لاقينا البواب و مراته بيكنسو السلم علشان يمسحوه نورا راحت شقتها و سابت باب شقتي مفتوح علشان و هي راجعه طولت و حسيت بحد امام الشقه قمت اقفل الباب لاقيت مرات البواب بتمسح السلم و رافعه جلبيتها لغاية ركبتها و رجليها حلوه قوي قعدت ابص عليها اخدت بالها مني قلت ايه ده ؟ فقالت ده ؟ قلت السلم طلع حلو و انا باصص علي رجليها اخدت بالها نزلت جلبتها و ابتسمت و قالت طب ادخل و اقفل الباب قلت ادخل ليه ؟ خليني واقف ضحكت و قالت عايزه امسح و انت معطلني قلت معطلك ازاي ؟ قالت معلش ادخل و بتبتسم و مدت ايديها قفلت الباب بصيت من العين السحريه لاقيتها بترفع الجلبيه تاني فتحت تاني شافتني قالت تاني ؟ عايزه اخلص و بتضحك كده عرفت انها غمزت شويه و نورا جت حكيت ليها قالت دي شرموطه و انا كنت شاكه فيها رجعت امها و مودي نورا قالت لامها انهم هايسهرو عندي للصبح و انها اتفقت مع ايمان و اخدو البلاي ستيشن و العابهم عندي بما انك رافضه يسهرو عندنا قالت انا مش باعرف انام و فيه حد قاعد في شقتي و كمان بتقعدو تعملو دوشه طول الليل مش باعرف انام قلت هاريحك منهم يا سيدتي قالت ماهما هايدوشوك انت ردت نورا و قالت لأ هو يقعد معاكي هنا علشان كمان نبقي براحتنا مودي قال صح قلتلها ايه رأيك قالت ماشي نتعشي و يروحو بعد العشا نورا كلمت ايمان و طلعتها و اخدتها هي و مودي و دخلو شقتي و هي خارجه قالت انا مش معايا مفتاح للشقه هنا .. حسيتها بتطمن امها ان مافيش حد هايدخل عليكم طلعت لفيت سيجارتين و هي راحت تجهز كاسين و قعدنا في حضن بعض علي الكنبه قعدة اتنين بيحبو بعض و بنشرب و نقول كلام حب و نبوس بعض بحب سخنا بوستها جامد و بحسس علي جسمها و لسه هارفع العبايه بتاعتها قالت لأ استني دخلت غرفة نومها و بعد عشر دقائق لاقيت الباب بيفتح و هي بتنادي عليا من جوه دخلت لاقيتها لابسه قميص نوم احمر علي جسمها الابيض الجميل و نايمه علي السرير انا قلعت هدومي في ثانيه و طلعت علي السرير و قلت ايه الجمال ده قالت بجد عجباك ؟ قلت مجنناني و نزلت علي شفايفها ابوس فيها و احسس علي جسمها كله طلعت بزازها العب فيهم و نزلت ارضع فيهم و هي اه اه ارضع يا حبيبي ارضع البزه و انا ارضع و ايدي تحت في كسها بتقطعها و هي اه اه يا حبيبي اه بحبك قوي نزلت علي كسها الحس في و ارضع زنبوره و امص شفايفه و ادخل لساني فيه و هي اه اه حبيبي اه يا قلبي بحبك قوي انتي حبيبي نزلت علي فخادها ابوسهم و احسس عليهم و هي هيجانها يزيد و صوتها يعلي و نزلت علي قدم رجليها الحس فيه و ارضع صوابعها و الحس بطن رجليها لغاية ما بقت ولعه خالص و تقولي تعالي بقي تعالي قمت نمت فوقها اقولها انا جيت اهو قالت دخله بقي تعبانه قلت ادخله فين ؟ قالت في كسي دخله بقي دخله قالت اااااه اححححح نيك جامد بقي موتني عليك طفي ناري و انا بقيت ارزع فيها و هي تقولي جامد جامد حبيبي اديني اديني عايزه عايزه جامد و انا ارزع فيها قومتني من عليها و نمت علي ظهري و هي قعدت علي زبري تدعك كسها فيه و هو جواها و تصرخ اح اح اي نار في كسي اححححححح اههههههه نار بياكلني قوي و تهبد و تتنطط علي زبري و تدعك كسها فيه لغاية ما بدأت رعشتها قلبتها و نمت فوقها و زنقت زبي فيها قوي و هي بدات تجيب و رعشتها تزيد و انا كمان جيبت شهوتي و نمت جنبها ريحنا شويه و قلت ليها تعالي قالت فين استني البس قلت لا تعالي كده اخدتها علي الحمام استحمينا سوا و احنا بنتدلع علي بعض و احضنها و العب معاها و ابوسها انبسطنا و خرجنا لبسنا هدومنا قالت تعالي نشوف العيال اتصلت بنورا و اطمنت قعدنا نتكلم عن نورا و حبها الكبير قوي ليا من يوم ما جيت و ارتباطها بيا و حبها لامها الزايد و عدم حبها لابوها و انها دايما مش بتحب وجوده في البيت و دايما لما يتخافق مع امها كانت نورا تقول لامها سيبيه يعمل الي عاوزه و يريحنا منه و ان البنت عارفه بعلاقاته و هيافته و ان البنت طول الوقت تتكلم معاها عني و هي الي لفتت نظرها ليا من كتر كلامها عني و حبها ليا قلتلها علي فكره هي حاسه بإعجابي بيكي قالت قالتلك حاجه ؟ قلت لمحت لي و كل شويه تقولي ماما حلوه و زي القمر و تتحب و تقولي باسيبك تقعد مع القمر وحدكم ضحكت قوي و قالت البت بتدورلي علي عريس و لا ايه ؟ قالت بجد ؟ قلت اه بجد تقريبا زي الي عايزه تقربني ليكي قوي قالت تصدق انا كمان حسيت انها برضه بتحاول تقربني ليك قوي قلت البنت دماغها فيها ايه ؟ قالت ما اعرفش فقلت اكيد هي في دماغها حاجه كويسه دي بتقربنا لبعض قوي يعني زي الي بتقولنا حبو بعض قالت صح انا حسيت بكده قلتلها و ايه رأيك ضحكت و قالت مش عارفه كلمتها تاني و قالت كفاية كده لعب و تعالو بقي شويه و نورا و مودي جم و قعدنا نضحك و نهزر و بقينا نركز في كلام نورا قوي و نبص لبعض شويه و قلت هاروح دخلت شقتي لاقيت نورا ورايا و بتقولي عملت ايه احكيلي حكيت ليها المختصر و حكيت ليها الي دار بينا عنها و ان امها حاسه انك عايزانا نحب بعض قالت ما انا عايزه ده فعلا قلت خلاص قوليلها كده قالت اقولها ماشي قلتلها مجنونه و تعمليها سابتني و رجعت شقتهم انا قعدت شويه و كل ما اكلم امهم تكنسل عليا و تليفون نورا مقفول اتصلت بمودي قالي ان نورا دخلت تنام مع امهم النهارده قلت يبقي مش عارفه ترد علشان نورا و تلاقي تليفون نورا فاصل شحن نمت و الصبح ما اتصلتش بيهم لبست و نازل طلبت الاسانسير وصل لاقيت فيه مرات البواب شافتني ابتسمت قلت صباح الخير قالت صباح النور دخلت بس ما قفلتش الباب ورايا هو بصت لي و قالت مش هاتقفل الباب علشان ننزل قلت مستعجله ؟ قالت امال هانفضل واقفين كده معطلينه قلت ندخل عندي و نسيبه قالت انت عايز ايه مني يا استاذ قمت مقرب منها و زانقها و بايسها و هي بتزقني زقه خفيفه قوي و تحاول تفلت مني و تقولي مايصحش كده قلتلها انتي جامده قوي قالت يعني مش عاجبك ولا ست في العماره انا الي عجبتك قلت انتي تجنني و بوستها سلمت ليا قلت تعالي ندخل عندي قالت لا مش هاينفع دلوقتي قلت امتي قالت بكره الصبح الساعه ٨ بيبقي كله راح شغله و الي في العماره بيبقي نايم و ابو عبده بيروح شغله بتاع الصبح اصله بيشتغل في شركة قريبه كده عامل اتفقنا و نزلنا علي الظهر لاقيت نورا بتتصل بيا و تقولي انت فين قلتلها عندي مشاوير شغل قالت عندي ليك مفاجأه حلوه لما تيجي قلت ايه قالت لما تيجي اتصلت بأمها قلتلها فينك من امبارح قالت نورا نامت في حضني و طول الليل بنتكلم قلتلها بتتكلمو في ايه قالت عنك قالت خير يعني قالت خير لما تيجي بقي فهمت ان فيه اتفاق علي حاجه بينهم رجعت العصر و انا بافتح الباب لاقيت نورا فتحت باب شقتهم و دخلت ورايا و قالت يالا خد دش و تعالي تتغدي معانا قلتلها اعرف الاول فيه ايه ؟ قالت ابدا صارحت ماما انك بتحبها و اني مبسوطه بحبك ليها و فضلت وراها لغاية ما قالت لي انها هي كمان بتحبك و قلتلها اني مبسوطه و شجعتها و بقيت المعرصه بتاعتكم رسمي هههه وضحكت قلتلها اتكلمتو اني نمت معاها قالت لأ طبعا ... حكيت ليها الي حصل مع مرات البواب و موعدنا الصبح بدري و دخلت اخدت دش و خرجت لاقيتها بتتكلم في التليفون قفلت عرفت انها كانت بتكلم ايمان و تحكيلها عن الي حصل بيني و بين امها كلمت ايمان و قالت مبروك نفسي اقفشكم سوا قلت يبقي هاتبوظي كل حاجه روحنا شقتهم كانت امها بتجهز الغدا سلمت عليها و هزرت معاها و نورا بقت تساعدها و طبعا نورا عماله تهرج بقي علينا و تقول بزمتك مش قمر اقولها تجنن امها تقولها بس يا بت فترد تقوله له حق يحبك يبصولي الاتنين و امها تقولها احترمي نفسك يا بت ترد تقول لامها انت بتتكسفي يا قمر و تضحك قلتلها بس يا نورا ماما مكسوفه ردت امها و قالت طبعا اول ما جيت و دخلت حكت ليك عن كل حاجه صح ؟ قلت صح قالت و عجبك طبعا قلت طبعا علي الاقل مش هاخبي الي جوايا قالت هو ايه ؟ قلت بحبك بحبك قوي اتكسفت و مشيت و نورا قالت هي كمان بتحبك بس مكسوفه اتغدينا و قعدنا مع بعض و نور اخدت مودي و تقوله تعالي نسيبهم يتكلمو و يروحو شقتي قالت لي شوفت البنت فضلت تجرجر فيا امبارح طول الليل لما طلعت مني اني بحبك و انك بتحبني و لاقيتها فرحانه قوي بالحب ده و اديك شايف ... قلتلها حلو علي الاقل يبقي فيه بينا حلقة وصل قالت انا عارفه انك هاتبسط بقينا قاعدين نبوس بعض و نلعب في بعض و نورا اخدت مودي و خرجو مع اصحابهم و قالت هاتتصل بينا و هما راجعين عملنا واحد حلو و انبسطنا و رجع الاولاد و روحت شقتي نمت و صحيت الساعه ٧ استحميت و جهزت نفسي و الساعه ٨ تقريبا لاقيت الباب بيخبط فتحت لاقيت مرات البواب دخلت بسرعه و قفلت الباب و قالت مش عايزين نطول اخدتها علي غرفة النوم اخدتها في حضني و بوستها قلعت هدومها و انا قلعت نامت علي السرير و نمت فوقها فضلت انيك فيها و هي تصرخ اه اح نيك تعبانه قلت ليها جوزك مش بيكيفك قالت كان زمان فضلت ارزع فيها لغاية ما جبناهم و قامت لبست و مشيت حسيت ان كل مره هاتبقي بسرعه كده علشان ما تقدرش تسيب العماره وحدها وقت طويل و بقت تطلع لي كل فتره كده الصبح بدري كده خطف نص ساعه و تنزل و بنتها تطلع عندي بحجه نورا و بقت نورا هي منظمة لكل حاجه حتي بعد ما رجع ابوها كانت هي الي بتظبط مقابلتي مع امها و بقينا نتقابل في شقتي علشان لو ابوها رجع فجأه و بقيت عايش حياتي معاهم كلهم و نورا هي الي بقت محور الموضوع كله .... النهايه
 
  • عجبني
التفاعلات: Gattuso, ألذئب العبادى, الجنيرال و 10 آخرين
ينشر الجزء التالي في تعليق وتبلغنا للدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، عاشق الكس الاحمر و Malik Asad
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و Malik Asad
مممممممممممم حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و Malik Asad
كمل ينجم
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و Malik Asad
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
فين الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
في البداية احب تعرفو ان الاحداث دي حدثت بالفعل ...
في يوم طلب مني صاحب الشغل اسافر الي الاسكندريه كام شهر لمباشرة اعمال خاصه له هناك مع زوج اخته ليس لها علاقه بالشركه و طبعا قدم لي عرض راتب كويس نظير هذا العمل بالاضافه الي راتبي في الشركه المهم وافقت و سمح لي بالاقامه في شقه في عمارتهم هناك و الشقه مقابله لشقة اخته سافرت و بصراحه اخته و جوزها استقبلوني استقبال حلو قوي اخته و جوزها في الثلاثين من العمر و عندهم ولد ١١ سنه و بنت ١٤ سنه المهم ان علاقتي بيهم توطدت بسرعه كبيره لدرجة اني تقريبا بقيت واحد من البيت لان طبعا زوج اخته طول اليوم تقريبا معايا نتكلم في الشغل بدأت الاولاد ياخدو عليا قوي و خصوصا نورا البنت كانت شقيه جدا و جريئه قوي و ابنهم محمد و بينادوه مودي كان هادي كل يوم و احنا بنقرب اكتر كانت نورا تقرب اكتر و تاخد عليا اكتر لدرجه انها بقت تقريبا مقيمه عندي في الشقه و احيانا كتير بيبقي معاها مودي و انا حسيت ان ابوهم و امهم فرحانين لانهم بيريحو دماغهم منهم المهم في يوم قلت هاروح البحر فقالت نورا اجي معاك و مودي كمان و فعلا جم معايا و نزلنا البحر و كان في نصف شهر مايو يعني الشاطئ فاضي و البحر كمان و احنا في البحر بنلعب كانو بيتعلقو فيا كتير لما مايبقاش ليهم طول و كانت نورا تقرب قوي و ايدي تلمس جسمها و هي عادي لدرجه في مره فضلت حاطط ايدي علي طيزها و هي عادي و كنت باحط احياينا صباعي في فلقتها لا اجد اعتراض بصراحه سخنت علي البت و مش عارف ليه لاقيت نفسي بالعب في طيز الواد كمان و زبي وقف في الشورت و مش عايز ينام و في مره نورا جت وقفت امامي و زبي زنق فيها و هي لم تعطي اي اهتمام المهم خلصنا و طلعنا من البحر بس كان زبي حجر في الشورت و باين قوي جريت اخدت الفوطه و لفيت نفسي بيها و دخلنا اخدنا دش و لبسنا و روحنا و الي حصل مش عايز يخرج من دماغي و في الليل كالعاده جت نورا و مودي يقعدو معايا و المره دي بقيت احط ايدي علي جسمهم و انا باهزر و احك زبري فيهم و شويه لاقيت ابوهم بيخبط عليا و يقولي معلش عمي توفي في البلد هو صعيدي و لازم يسافر هو و زوجته دلوقتي و طلب مني ان العيال تقعد معايا يومين عقبال ما يرجعو من العزاء طبعا العيال فرحت و انا تقبلت الموضوع بترحاب سافر الراجل و مراته و قعدت مع العيال نهزر و نضحك و شويه لاقيت ابن البواب بيخبط و يسئل علي مودي .. العماره ليها بوابه
عايش مع مراته و ابنه عبده اكبر من مودي بسنتين و بنته ايمان من سن نورا المهم خرج له مودي و كلمه و قالي انه هايروح يقعد في شقته من عبده فقلت له ماشي لاقيت نورا بتضحك فقلت ليها بتضحكي ليه قالت مافيش بخبث كده لاقيت انا و هي وحدنا فقلت لها انا بحبك علي فكره قوي قالت و انا كمان فقلت ليها حب كده حاف من غير حضن فجت حضنتني و دي كانت اول مره تحضني فضمتها ليا قوي و زبي بقي عمود في وسطها فقلت حضنك حلو قوي بابص علي وشها لاقيتها مبتسمه فقلت ليها ما تجيبي بوسه بالمره فقالت ماشي انا نزلت علي شفايفها علي طول هي اتفاجأت من جرأتي تقريبا و كانت قافله شفايفها فقلت ليها شفايفك حلوه قوي بس شكلك زعلتي ابتسمت و سكتت فقلت قولي زعلانه قالت لا فقلت طب ابوسك تاني قالت ماشي المره ده قعدت احسس علي خدودها و العب في شفايفها بايدي حسيتها بدأت تسيح بوستها بوسه ناعمه من خدودها و بصيت في عينيها و نزلت علي شفايفها ابوسها غمضت عنيها و بدأت تبوس معايا و تتمتع بالبوسه و لاقيت جسمها ساب خالص قعدت و اخدتها علي حجري و احسس علي جسمها و ايدي مسكت بزازها الصغيره الحلوه و قعدت اقفش فيهم و نزلت علي رجليها احسس علي افخادها و بين فخادها لغاية ما وصلت لكسها قعدت العب فيه و هي راحت مني خالص قلت ليها شوفتي جمالك عمل ايه ؟ قالت ايه مسكت ايديها و حطيتها علي زبي هي اتخضت كده في الاول و حبت تسحب ايديها فضلت ماسكها لغاية ما مسكته قومتها و اخدتها علي غرفة النوم و هي رايحه و سايبه نفسها ليا خالص نيمتها علي السرير و نمت جنبها ابوس و العب في جسمها و قمت قالع التيشرت بتاعي و الشورت و بقيت بالبوكسر و خدت ايديها و تلعب في زبري قعدت تلعب فيه قمت مقلعها هدومها لغاية ما كانت هي كمان بالاندر نيمتها تاني و فضلت ابوسها و ابوس جسمها و ارضع بزازها و العب في كسها لغاية ما نزلت علي كسها و قلعتها الاندر و قعدت الحس في كسها و العب فيه بلساني و هي بدأت تقول اه اح و انا نازل لحس و قمت قايم قالع البوكسر بتاعي و وجهت زبري الي وشها فقلت ليها مصي بصت ليه و مسكته و بدأت تقربه من بوقها و بدات تلحس فيه و بعدين بدأت تمص انا هنا استغربت انها تقبلته كده و عرفت يعني ايه مص المهم قعدت تمص و قمت نايم فوقها و فتحت رحليها و زنقت زبي في كسها و فضلت ادعك فيه و العب في بزازها و ارضع فيهم و ابوسها لغاية ما جيت اجيبهم فقلت ليها العب فيه و هاتيهم علي بطنك فعلا لعبت فيه لغاية ما جابتهم علي بطنها و هنا اتأكدت انها عارفه حاجات في الجنس فتوقعت من الافلام او حد عمل معاها قبل كده .. المهم خلصنا و نضفنا نفسنا و باقولها كويس ان مودي ما جاش و قطع علينا فضحكت و قالت ماهو مش هايجي دلوقتي فقلت ليها عايز اعرف سر ضحتك و كلامك ده فضحكت جامد و قالت ماهو هو عبده برضه كده فقلت ليها بيعملو زينا ؟ قالت اه سئلتها عرفتي ازاي قالت لي انها شافتهم اكتر من مره حتي اخت عبده هي كمان عارفه ماهي صحبتي و بتحكيلي كل حاجه فقلت ليها بتحكيلك ايه ؟ قالت ان مودي بيدخل عندهم احيانا كتير و خصوصا لما يبقي ابوهم و امهم مشغولين او مش موجودين و بيعملو مع بعض فقلت لها و انتي ؟ قالت انا كنت باتفرج مع ايمان علي افلام بس عرفت انها عرفت المص و الحاجات الي عملتها معايا من الافلام و قعدت تحكيلي كل حاجه و عن بنات في العماره بتمارس مع بعض و ان عبده مش بيعمل كده مع مودي و بس لكن فيه ولد تاني اسمه كريم في العماره بيعمل معاه فقلت يخرب بيتك عرفتي كل ده منين قالت كلنا بنحكي لبعض .. شويه و مودي خبط فتحت له حسيته مرهق فضحكت نورا و بصت لي دخل ريح علي الكرسي و انا جيبت فاكهه و قعدنا ناكل و نتكلم في اي حاجه و انا قلت في بالي فرصه و جت لغاية عندك .... لو عجبتكم اكمل
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
جامد يسطا منتضرينك بدون تاخير
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
تم أضافة الجزء الثاني وتعديل الفئة العمرية لمخالفة قوانين النشر
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر و nonoali
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
دماغ رايقة عاش يبطل
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
دول عيال صغيره يا معلم مش قصه محارم ولا كبار
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
تم أضافة الجزء الرابع
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
احلى حاجه فيك ان انت بتحط كل جوزء
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس الاحمر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%