NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العمارة الجديدة قصة من المتعة .ثلاثة اجزاء

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,844
مستوى التفاعل
11,012
نقاط
15,299
الجزء الأول
من كام شهر أتنقلت لبيت جديد قريب للشغل عن بيتي القديم وكنت بنقل العفش للشقة
الجديدة لما خلاص حيلي أتهد وفي آخر يوم ومع خروج آخر عامل مددت جسمي على
السرير وببص للسقف والتعب كاتم صوتي... جرس الباب رن..... قولت اطنش وخلاص
لقيته مصرر وبيضرب بغشومية قومت وانا متعصب وحقتل اللي بيخبط ده واروح في
داهية... بفتح الباب راجل كبير لابس جلابية فلاحي ومعاه واحدة ست كل حاجه فيها
كبيرة وشها وطيزها وبزازها هو نملة جنبها بس فيها الحلاوة الفلاحي ولابسة جلابية
ومعاهم بنتهم بتاع عشرين أواحد وعشرين سنة ومتختخه كده بطاية واقفة في الجلابية
وشعرها اصفر وعاملة ليلى علوي ومكسوفة... كنت طالع بغلي وزعقت عايز ايه يا عم
الستات اتخضت ورجعت ورا... والرجل قال معلش يا بيه انا عم عطيه بواب العمارة
وكنت طالع اساعدك في فرش العفش وجبت معايا مراتي ام هند والبت هند بتي
اتكسفت منه واعتذرت له ولمراته وبنته ودخلتهم كان الحاجات كتير قعدنا نفتح ونروق
هما تعبوا معايا اليوم كله اديته اللي فيه النصيب و جبت لهم اكل وأخدوه ونزلوا.
وقبل ما ينزلوا قديت لعم عطية نسخة من المفتاح علشان يوم الخميس الصبح
ببقى في الشغل وبنام الجمعة كلها مش عايز ازعاج خالص فبنضف البيت الخميس
وانا في الشغل وارجع انام الجمعة براحتي وعدى اول اسبوع ويوم الخميس نزلت
ولما رجعت لقيت الشقة نضيفة شكرت عم عطية واديته شهرية حلوة للي عملت كده
عدت الايام بعدها وكان اجازة رسمي يوم الخميس وكنت مسقط موضوع الخميس ده
انا العادي بنام بالبوكسر بس... لقيت حد بيخبط على اوضة النوم.... انا ساكن لواحدي
مين هيوصل لاوضة النوم؟... فتحت لقيت هند واقفة ومتنحة ولفت وشها بسرعة
يالهوي ياني... معلش يا بيه عايزه انضف وهي مدارية وشها اللي احمر من الكسوف
وبتضحك في الخباثة. قولت لها مالك يا هند وبتعملي ايه... قالت النهاردة الخميس
يابيه.. افتكرت ساعتها قولت لها طيب ثواني دخلت البس تيشيرت و شورت
وخرجت اعمل قهوة والبت هند كل شوية تبص لي وتضحك وتلف وشها بت فلاحة غلبانة
قعدت اكمل شغل على اللاب قدامي....واكلمها وإسألها هي متجوزه ولا لا وعايشه مع ابوها
ولا بتيجي وقت معين لاني معظم الوقت مش بشوفها تحت... حكت لي انها متجوزه
وجوزها في الخليج ومش مخلفة لأنه بصراحة مش بيكمل للآخر ضعيف يعني
و بتيجي عند ابوها تساعد علشان تصرف على نفسها وساعات تروح بيتها ترتبه وترجع
وهي بتحكي كانت بتمسح والظاهر مخدتش بالها اتزحلقت ووقعت شيلتها وسندتها لغاية
ما قامت وبصراحة لقيت البت لحمها جيلي وبيضاء بياض ابن متناكة عسل ابيض
وقالت إنه مفيش حاجة كملت وسألتها انتي ليه ضحكتي لما شوفتيني الصبح
بصت بكسوف نحية زبري وقالت بصراحة اتكسفت يا بيه بس شكلك كان غريب
ما شوفتوش حد بينام كده زيك وبتضحك تاني... قولت لها وجوزك مكنتيش بتشوفيه
عريان... قالت لا يا بيه كان بيقي مستور.. قولت لها علشان كده بيهنج معاكي ومش
قالت قصدك ايه يا بيه مش فاهمة... رديت الواحد مع مراته لازم يخليها مبسوطة انها
معاه على راحتها والهدوم بتخلي الراجل متكتف شوية عايز يعمل مرة و شكراً والست
بتبقى لسه ما أتمتعتش بالليلة...بصت وهي مبلمة وقالت انت عرفت الحاجات دي منين
يا بيه...هو انت متجوز انا اللي اعرفه انك عازب بس بسم **** ماشاء **** عليك واعي
قولت لها انا مش متجوز اه بس مش معنى كده احرم نفسي من المتعة مع ست محرومة
انا ساعات بشوف ست محرومة من المتعة فبريحها علشان تعبها بس مش اكتر
قالت يالهوي بالي كده من غير جواز يابيه عيب اللي بتقوله ده مينفعش خالص
ولا يمكن ينفع عندكم هنا لكن حدانا لا خالص الست لازم جوزها اللي يكون معاها
قولت طيب لو جوزها هاجرها وهي ست ومحتاجة راجل تعمل ايه يا هند
بلمت وقالت ها... معرفش يا بيه بقولك ايه سيبني اخلص علشان انزل لأمي
سيبتها واتعمدت اخبط فيها كل شوية في طيزها مره واخبط بزازها مره
وهي تتخض وتكمل... قعدت تريح شوية وقالت شقتك كبيرة يا بيه
انت لازم لك واحدة تخلي بالها من الشقة ومنك... قولت لها وانتي روحتي فين
قالت انا قصدي تتجوز... قولت لها ما انا قولت لك انا بساعد الستات التعبانة
قالت بس في الحرام يابيه.... قولت لها لو الست عايزه الحلال نتجوز أن ش****
عرفي. قالت وهو العرفي حلال... قولت لها الجواز قبول ورفض يا هند المهم تكون
الست عايزة ماتفوتش المتعة دي. قالت متعة ايه يا بيه.... قولت لها تعالي كده
كنت فاتح فيلم سكس على اللاب شافته شهقت وقالت يافضحتي ايه ديه
وجريت قالت عيب يا بيه... قولت لها اهي دي المتعة اللي بتهربي منها دي السعادة
اللي انتي محرومة منها... قالت سعادة ايه هي البت مبسوطة باللي بتعمله
قولت لها تعالى شوفي آخر الفيلم وانتي تعرفي جت تقف وتبص من بعيد
جبت لها آخر الفيلم والبت غرقان وشها لبن وبتبوس في زبر البطل وبتضحك
وقامت تبوسه بوسه في بوقه و هند متنحه وانا جيت من وراها وبدأت
احسس على بزازها وامسك في كسها من بره... وهي بتقول بلاش يابيه **** يسترك
اني تعبانه وجسمي مش شايلني روحت شايلها زي العروسة وقولت لها وانا عايز اريحك
واديتها بوسة في بوقها لقيتها متجاوبة روحت بيها الاوضة... قالت بس تكتب عليا
قولت لها مش انتي متجوزه... قالت علشان يبقى مش في الحرام وأبقى متضايقة
واقول لنفسي ده جوزي وأطلق من اللي معاه وتتجوزني بعدها ماشي ولا ايه
قولت لها ماشي بس اريحك الأول... قالت انت شكلك تاعبني قوي من ساعة الصبح
يا بيه ورفعت لها الجلابيه ونزلت اللباس ونزلت مص في كسها وهي من الهيجان
كانت بتقول اح يابيه هتموتني اني تعبانه مش قادرة حرام عليك ريحني بجيه
قلتعتها بقيت هدومها وبقت ملط وبيضة قشطة... قولت لها ايه الحلاوة دي يا هند
قالت بجد اني حلوة... قولت لها وانا بلعب في كسها بأيد وببوسها ده انتي قمر
قلعت ملط في ثواني وطلعت زبري ليها... قالت
ياللاهوبالي هوماله كبير كده ليه
لا براحة يا بيه اني مستحملش كل ده فيا ونيمتها وفشخت رجليها وقعدت العب
على كسها بزبري... وهي بقفش جامد في بزازها من الهيجان وبتقول دخله يا بيه
هموت من التعب دخلت راسه قالت اه كبير يا بيه بلاش روحت كاتم بوقها ودخلته
واحدة واحدة دخل قالت حرام عليك كتكوتي هتشقه ببولبولك يا بيه وبدأت اشتغل
وهي مع النيك بدأت تتمتع واخدت على حجمه وقالت بولبولك جامد يا بيه وكبير
كمان يا بيه اني محرومة من المتعة كيفني **** يخليك كمان خرجته وقعدت على زبري
في وضع الفارسة وكان وضع جديد عليها نكتها شوية وهي مبسوطة وبتقفش بزازها
كأنها هتقطعهم من الهيجان وتقول لي كمان متعني يا بيه اني محرومة عالجني بولبولك
قولت لها هجيب قالت احيه لا عليا يا بيه وخرجته وجبتهم على وشها وهي مبسوطة
وبتضحك وبتقول ده انا فاتني كتير اوي يا بيه وقعدنا في حضن بعض ونبوس بعض
شوية ونرتاح وهي قالت بس كنت عايزة اعرف حاجة اني شوفت الراجل اللي في الفيلم
بيحط بلبوله من ورا.. هو ديه ينفع يا بيه لفيت طيزها وخليتها في وضع الكلبة
قالت هتعمل ايه يا بيه.. قولت لها هخليكي تجيبي آخر المتعة يا هنود... ودخلت راسه
صوتت وقالت لا يابيه وتفرفص تحت مني رحت زقه كله راحت راقعة بالصوت بس
كتمت الصوت وانا بدفس رأسها في السرير لغاية ما عودتها عليه قالت احيه
ياللا هوى ده ايه ديه ده احلى من اللي كان في كتكوتي اححححح كمان يا بيه
كمان ايه ديه ايه المتعة دي هو ده الشغل ولا بلاش جبتهم في طيزها كانت مبسوطة
وقامت تبوسني وكملنا نوم لغاية سبعة بالليل وقامت تحضر ليا لقمة وهي عريانة
و جابتها لحد السرير وجت ليا بتقول صباحية مباركة يا سيد الرجالة وتاج راسي
قولت لها شوفتي اللي حصل ايه رايك.. قالت بكسوف جامد قوي يا بيه بس
انا وسطي تاعبني قوي مش هقدر اساعد امي بس صراحة اني اتكيفت واتناكنت
نيكة العمر ده كتكوتي شبع.. قولت لها يعني مش عايزه بعد كده قالت لا مش القصد
اني هجيلك الجمعة الصبح تكيفني اصل بلبلك طلع جامد اوي واني تعبانة مش انت
بتساعد النسوان التعبانة وبتضحك بشرمطة وبتدلع بوستها وبقينا كل جمعة تجيلي انام
معاها
والي اللقاء في الجزء الثاني

الجزء التاني
عدى كذا اسبوع وجمعه بعد جمعه هند تطلع تظبط الشقة واظبطها وتنزل وفي يوم
كنت داخل العمارة شوفت هند بتكلم امها وعنيها عليا وأمها ضربتها على دراعها ضربة
خفيفة وهي ضحكت وموقف بعدها ام هند شافت هند واقفه بتضحك لي وانا داخل
العمارة راحت زغدتها وأتوجعت جامد وقالت مالك ياأما ما أنا بشوف شغلي اهه
وأمها ردت بصوت واطي... اه يا ممحونة ركزي في شغلك بلاش محن يا بت وسهوكة
لامؤخذه يا بيه... ودي كان كلامها ليا... قولت لها امال ابو هند فين يا حاجة
قالت مسافر كام يوم البلد.. قولت لها وهيرجع أمتى... قالت يوم الاتنين الجاي يا بيه
عدى يومين... كان يوم الجمعة والجمعة اللي قبلها كانت إجازة من هند يعني النهاردة
يوم هند كنت راجع الخميس ميت ودخلت أخد دش ونمت بالبوكسر كالعادة نوم ميت
صحيت على منظر غريب كنت نايم و قدامي واقف على الباب أم هند واقفة واقفة واحدة
هايجة وأديها نحية كسها ومغمضة عنيها وبتبص عليا عملت نفسي نايم لما أشوف أخرتها
وأيدها راحت علي بزازها الكبار تلعب فيهم... قولت بس الولية دي محرومة.. عملت نفسي
بصحى عدلت نفسها وقفلت الباب وطارت على الصالة... فتحت الباب وخرجتلها بهدوء.
كنت بالبوكسر بس
قولت صباح الخير يا أم هند قالت وهي بتتلجلج ومكسوفه من شكلي
يسعد صباحك يا بيه اتفضل هنا في الصالون وراحت تقفل الشباك وهي بتقول
لحسن تاخد برد وكانت مصدرة طيزها نحيتي وانا زبري بدأ يقف في البوكسر
وهي لاحظت ده بس أستعبطت وحطت وشها في الأرض وبتبص عليه في الخباثة
قولت لها أمال هند فين... قالت إن تعبانة شوية وبعتتها مكانها علشان تظبط الشقة
أجيب لك هدوم يا بيه... وعيونها على زبري... قولت وأنا بتاوب هروح ألبس اههه
أنتي وبنتك مخلين الواحد مش مرتاح... قالت ليه يا بيه كفاله الشر... مش مرتاح
ليه... قولت لها أنا بحب أقعد على راحتي وأهه بتقولي لي على الهدوم زي هند
قالت أنا خايفه عليك تبرد يا بيه.... قولت لها ولا خايفة على نفسك يا أم هند
قالت من أيه وببصة لبوه أصلي ومركزه مع زبري قولت لها... مفيش خلاص كملي شغلك
ورحت زي ما أنا أعمل شاي في المطبخ ورجعت أقعد أشربه وسألتها... صحيح أنتي
أسمك أيه يا أم هند... قالت أم هند يابيه... قولت لها لا الأصلي... قالت بكسوف
أبتسام يا بيه... قولت **** أسمك حلو قوي.. ساعتها بتوطي ومفنسة طيزها في وشي
وبتمسح وبتبص عليا في الخباثة.. وأنا زبري قايم وشادد لجامه... قولت أقوم ادخل
الأوضة و أنا معدي حكيت زبري في طيزها أتنفضت ونطت وقالت يالهوي لامؤخذه
يابيه أتفضل ادخل... كملت ودخلت الاوضة... عندي المراية جنب الباب على طول
دخلت وواربت الباب وقلعت البوكسر لقيت زبري شاهر سيفه وروحت قايله
ايه دي ست كبيرة عجبتك.. ورحت ماسكة وانا بقول بس نتايه عايزه اللي يمتعها
بضرب بطرف عيني لقيتها بتبص...عليا... كملت لعب فيه اكتر وهى مبلمه لحجمه.
وانا شغال لعب فيه وكأني مش شايفها خالص وهي لسه مبلمه
و سرحانه....روحت فاتح الباب فجأة وساحبها لجوه و زانقها في الباب وبقيت محوط
عليها وقولت انتي بتبصي على ايه... قالت مفيش يا بيه وراحت بصة على زبري
وضحكت... قولت لها ايه عجبك يا ابتسام....قالت بصراحة شكله حلو اوي
قولت لها انتي فطرتي....قالت ايوه.... قولت لها وانا بنزلها قدام زبري طيب حلي
نزلت وبصت له وبرقت وقالت....ياللاهوي ايه ده يا بيه كل ده بلبل... ده كبير
جوي اعمل ايه يا بيه روحت مدخله بقها وقولت لها عارفه المصاصة اعتبريه
مصاصة قعد تمص فيه لغاية ما جبت في بقها وشربته وقالت ياللاهوي ده خزان
يا بيه قولت لها هي هند حكت لك عليا ايه ... قالت البت قالت عليك انك جامد
ومتعتها اكتر من جوزها وبصراحة عايزة أقولك سر أني نمت مع جوزها وكان جامد
وأهو زي أبني ويستر عليا... لكن لما حكت عنك وقالت انك اجمد منه مجاليش نوم
من الفكر كل دقيقة بفكر فيك يا بيه وبصراحة عندها حق البت مش هتبقى شرموطة
الا لبولبول يستاهل... قولت لها وانا بوقفها وبحضنها وببوس واقطع شايفها الكبيرة
وايه رأيك يا بوسبوس... قالت رأيي في ايه ده انت عندك بلبل قد بتاع ابو هند عشر
مرات والواحدة مننا لما بيوقع في أيدها الأحجام دي لازم يمتعها... ها هتمتعني يا بيه
قلعتها ملط ونزلتها على السرير وفشخت رجليها ونزلت اكل كسها وهي بتقول كفاية
حرام عليك يا بيه اني تعبانه دخله بجا هموت هيجانه موت ريح كتكوتي المولع نار
دخلته في كسها الكبير ونزلت رزع فيه ونيك بصراحة تعبت منها بس متعتها.
جيت أخرجه قالت لا والنبي يا بيه هاتهم جوه اني عطشانه....قولت لها هتحبلي
قالت عامله حسابي ياللا... جيتهم في كسها قالت احححح بيشوي كتكوتي بس
جامد جوي... وقامت تخرج وتلم هدومها... روحت ماسكها وقولت لها على فين
يالبوه... لسه اركبك... قالت لايابيه بلاش ورا.... بولبولك يفشخني....بلاش.
كنت لفتها ورمتها على السرير ودخلته في خرم طيزها كان ضيق وصوتت شوية
بس اتعودت وبقت تقول كمان اكتر نيك لبوتك يابيه متعني افشخني اني هايجة
اههه كمان اه يخربيت بلبلك ممتع جوي كمان عايزاك تجسمني اتنين ببلولبولك
جبت في طيزها قالت احححح لا ده البت الشرموطة هند كان عندها حج
هو اني ممكن اطلع لك يا بيه كل خميس بالليل ساعة كده اتمتع زي البت هند
الشرموطة... قولت لها هتطلع شرموطة لمين...ورحت بايسها وحاطط زبري
على كسها من بره وقولت أكيد للبوه امها صح يا لبوه ضحكت وقالت صح
يا بيه وعندي ليك مفاجأة هجيبها معايا الخميس اللي جاي بس بشرط
يفضل اللي هيحصل سر بين اللي هييجوا يا بيه علشان هخليك تقضي ليلة
مالهاش حل جهز نفسك وسلاحك وهي ماسكة زبري ونزلت تقوله
حضر نفسك علشان الخميس الجاي هتتعب يا احلي بلبل دخل كتكوتي
ولبست هدومها ونزلت لبنتها... واكيد حكتلها.
انتظروا الجزء الثالث والأخير متعة بجد

الجزء الثالث
عدت الأيام وجه يوم الأربعاء بالليل وكنت داخل من باب العمارة لقيت ابتسام بتبص لي وبتضحك
وبتشاور بأديها بكره... كانت واقفة ورا جوزها هزيت ليها رأسي يعني ماشي وطلعت الشقة بتاعتي
صحيت الخميس أخدت أجازة من الشغل ونزلت أجيب أكل للي هيحصل بالليل اللي معرفوش اصلا
وجبت كام حباية تنفع وقت اللزوم.. وأنا راجع الشقة كنت طالع وكان جنبي أبتسام واقفة على السلم
وشاورت لي تعالي وقالت.. حضر نفسك الساعة ستة تنزل من الشقة وترجع بعد ساعة.سألتها ليه؟
قالت ما تبوظش المفاجأة بقى طلعت قعدت لغاية ستة ونزلت وأنا نازل غمزت لإبتسام وضحكت
عدت بعدها الساعة ورجعت شقتي جيت أفتح لقيت أبتسام بتفتح لي الشقة لابسة عبايه حمراء
ودخلت قالت لي تعالى أعرفك دخلت للصالة لقيت مفاجأة جبارة.....
لقيت أبو هند قاعد ومعاه مدام سوسن... مدام سوسن دي كانت ساكنة في العمارة ست عندها بتاع
خمسين سنة بس مش باين عليها جسمها مظبوط بالمسطرة ولا كيلو زايد بيضاء جداً و الكل هيموت
عليها بس عمري ما شوفتها مع راجل واللي أعرفه عنها إنها كانت في أمريكا ولسه راجعة مصر من
كام شهر... قالت ابتسام دلوقتي يا بيه مفيش بينا خشى مدام سوسن ست جوزها سيبها و عمك
أحمد (أبو هند) بيحاول يساعدها بس زي ما أنت عارف السن يحكم... مش مكفيها وهو سيد الرجالة
بس هي نفسها تجرب حاجة جديدة وأنا كلمت أبو أحمد وقولت له أنك بتحب الخير وجاهز بس
هي ترضى والصراحة هي بس عايزه يبقى الموضوع سر وتستر علينا الحكاية وهي معندهاش مانع
بصيت لسوسن وقولت وأنا تحت أمر القمر... قام عم أحمد وقال طيب نسيبكم مع بعض وننزل احنا
قولت له... طيب بقولك ايه يا عم أحمد أنا عندي فكرة ما تيجي نعمل ليلة سوا وكل واحد يخش أوضه
وأنا عامل حسابكم في الأكل جوه خش مع مراتك وأنا سيبوني أتفاهم مع سوسن... بص عم احمد
لمراته وقال بس يا بيه ميصحش... قالت إبتسام وفيها إيه يا أبو هند كل أتنين في أوضه مع بعض
وأهو نشوف رأي مدام سوسن في الللي هيحصل وغمزته في أيده وبعنيها... قال طيب يا بيه
ودخلت مع سوسن الأوضة وكانت مكسوفة شوية بس قعدت ألعبها وأهزر معاها وأجيب كلام
لغاية ما فكت... قولت لها أنتي جوزك سابك ليه؟ قالت بصراحة أنا مراته التانية وهو بييجي علشان
ينام معايا في أجازاته وبس وهو عايش في أمريكا يعني صعب يقعد هنا وأنا ست وبتعب من الوحدة
فلعبت على عم أحمد والصراحة هو ماقصرش بس أخره مره في الأسبوع ولما إبتسام عرضت عليا
أننا ننام مع بعض أنا خوفت وشكل عم أحمد ما يعرفش أنك نكتها بس هي حكت لي عنك حكايات
ده غير أنها جابت البت هند وحكت هي كمان على اللي عملته فيها وبصراحة كلامهم هيجني اوي
قولت أجرب.. بس زي ما أتفقت معاهم أجرب ولو عجبتني هنقضيها مع بعض وأنا مش بخلف
يعني براحتك... بس يبقى سر يا هيما روحت ماسكها من رقبتها وبايس شفايفها الكريز بوسة
كبيرة وقولت لها ده أنتي هتتمتعي وسرك في بير... قومنا وقلعتها الروب وفردتها على السرير
بيضاء ملبن وفجاد مرمر بوستهم لغاية ما وصلت كسها وبدأت إقلعها الأندر وقعدت الحس واكل
كسها وهي تزوم وتقفش في بزازها... اااه تعبانه حرام عليك ريحني بقى وقامت فجأة وبصت لي
وقالت تعالى كده أشوف اللي مهيج النسوان عليك كنت قدامها فتحت البنطلون وأنا قلعت التيشيرت
وبلعب في بزازها وأخرجهم وهي خرجت زبري شافته قالت واااااو أيه ده كله ده يالهوي كل ده
ده زبرك كبير قوي يا هيما... أنا كنت فاكراهم بيبالغوا لكن بصراحة.... مش مصدقة ايه ده.. ده جامد
وقعدت تمصه وبصراحة شرموطة في المص خليتني اجيب بسرعة في بقها وشربته وقالت أحيه جامد
نيك لا تعالى لي لحسن كسي نفسه في الحجم ابن المتناكة ده وفشخت رجليها على السرير وهي بتضحك
وقالت ياللا متعني... بدأت العب بيه على كسها قالت احا بقولك كسي قايد نار ياولا... يالا دخله الفرن
عايزك تعمل عيش ودخلته بأيدها وبدأت تتحرك نحيته كأنها هي اللي عايزه تتناك وعجبها وانا هجت
عليها وفضلت أدق فيها وهي بتقفش في بزازها وبتقول ااااه كمان يا هيما يا حبيبي أنا شرموطة
أيه رايك في كسي روحت بايسها وقايل... أحلى كس نكته يا قلبي قالت بجد طيب طفى ناره ياواد
ده انت معاك سلاح فتاك يريح كسي المتناك كمان يا عمري كمان قطعنييييي... جبت بعد مده طويلة
قولت لها بعد كده ما تيجي نشوف بيعملوا أيه... قالت طيب تعالى ورحنا... كان عم احمد قاعد في جنب
وأبتسام عليها لبنه ومهنج أو قاطع شحن... قولت له **** انت فضيت شحن ولا ايه... قالي تعبت يا بيه
ابتسام قالت امال ايه الاخبار يا سوسو... قالت وهي بتخضني لا ده ملوش حل زبره حكايه.. جامد اوي قالت ابتسام مش قولت لك
قال عم احمد يعني أيه هو أنتم أااا... قولت له طبعا بس انت معاك نتاية جمل يا عم أحمد... فرس
قعد يزعق قولت له ايه مالك جبتك تنيكها هنا و سايبك براحتك مستخسر فيا ادوق... بص أنا هظبطك
نسوان بس حرام مراتك تبقى تعبانه ومريحاش.. أقنعته وقولت له طيب شكلك كده هتكمل مع سوسن
ولا هنجت... قالي أني تعبان أم هند مصت عضمي قولت له طيب جرب كده وأنا طالع أشرب سيجارة
طلعت وشربت حبايه ودخلت تاني كان عم احمد سوسن بتمص ليه علشان يقف وده زبره ميت تقريباً
أبتسام جريت عليا وفشخت رجليها قدامي وقالت أنا جاهزه يا حبيبي.. عم أحمد قالها نعم أنتي عايزه
تنامي مع راجل قدامي قالت له ياعرص أنت بتنيك واحدة قدامي ولا حلال ليك وحرام على غيرك
وبعدين وراحت بصت لزبري اللي واقف مترين قدامها وقالت البلبل ده أي ست تتمنى ينيكها صح يا سوسو
قالت سوسن وهي بتخرج زبر عم احمد من بوقها طبعا ده مدفع ياراجل اقعد بس خليني أشوف هيقوم
ولا نبعتك التوكيل والشرموطتين قصعوا ضحكة رهيبة وانا نكت ابتسام في كسها لغاية ما جابت ميتها
واتهدت وقالت ياللا هوى ده كتكوتي شبع نياكة من جوزي و من أجمد بلبل ناكني... اهي دي المتعة ولا بلاش
جوزها قالها يعني بلببلي مش عجبك يا أم هند... قالت له يا أخويا اتنيل بعد البلبل ده مفيش ده قد بتاعك
يجي عشر مرات ده انت بتجيب مره وتهنج ده انت ما شوفتوش عمل ايه في طيزي ده شقها اتنين المفتري
راحت سوسن بصه ليا وقالت لإبتسام هو ركب طيزك يا شرموطة يا بنت المحظوظة... قولت لها ايه عايزه تتركبي
يا سوسو جريت على زبري وسابت عم احمد اللي مراته راحت تمص له علشان يسيبنا انا وسوسن وقالت كملوا
انتم علشان هحط بلببل ابو هند على الشحن وقعد تحرك طيزها على زبره لغاية ما قام... كانت سوسن في الوقت
ده بتمص زبري لغاية ما وقف... عم احمد قال لمراته بتخليه يركبك يا شرموطة طيب تعالى ورماها على السرير
قالت اييي هو انا منعتك عنها اهي قدامك على **** تفلح ونزل فيها نيك وانت الناحية التانية عملت مع سوسن
اللي عمله وبقت سوسن قصاد ابتسام بيبوسوا بعض وانا وعم احمد فشخين طيازهم وهما بيبوسوا بعض بيلعبوا
في بزاز بعض وجبت في طيز سوسن بعد ما عم احمد جاب في طيز مراته اللي غمزت لي وهي بتشاور انت اجمد
ونزلوا وسابوني مع سوسن نقضي الجمعة مع بعض وقضيناها ملط سوا وعملنا واحد في كل مكان في الشقة
ونزلت السبت لإبتسام اللي قالت وهي بتضحك صباح الخير ياللي مشرفني.... الوليه قاعدة في البيت مش قادرة
تمشي من اللي عملته.... حرام عليك ده احنا ولايه... قولت لها المهم تكون. اتبسطت واتمتعت.... قالت وهي بتشهق
الا اتمتعت دي عايزك تتجوزها لما تطلق هو انت مش عارف قيمة السلاح اللي معاك يا بيه.
بعدها بقى عادي اقضي يوم مع هند يوم مع سوسن يوم مع امها براحتي انا اللي اختار وعم أحمد كان بيوصلهم
لي لغاية عندي بس كان تمرجي بيشوف مين تعبانة منهم أكتر ويحجز لها كشف وساعات كانت الكشف بيبقى
مستعجل بدخل شقته اعمله واطلع سواء لمراته أو بنته وساعات كان بيشيل عني مراته أو سوسن ويكيفهم
لو انا مشغول... ودي قصة العمارة الجديدة يا ريت تعجبكم
ارجو المشاركة ومعرفة رأيكم
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد، natheerj و fahd2028
حلوة القصة قوي بس كان ممكن تتعمل اجزاء اكتر
 
يا بخت بطل القصه ياريت تكمل فى اجزاء تانيه
 
حلوة القصة قوي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسى اسكن فى العمارة دى ياخربيت كده جامدة 👍👌
 
الجزء الأول
من كام شهر أتنقلت لبيت جديد قريب للشغل عن بيتي القديم وكنت بنقل العفش للشقة
الجديدة لما خلاص حيلي أتهد وفي آخر يوم ومع خروج آخر عامل مددت جسمي على
السرير وببص للسقف والتعب كاتم صوتي... جرس الباب رن..... قولت اطنش وخلاص
لقيته مصرر وبيضرب بغشومية قومت وانا متعصب وحقتل اللي بيخبط ده واروح في
داهية... بفتح الباب راجل كبير لابس جلابية فلاحي ومعاه واحدة ست كل حاجه فيها
كبيرة وشها وطيزها وبزازها هو نملة جنبها بس فيها الحلاوة الفلاحي ولابسة جلابية
ومعاهم بنتهم بتاع عشرين أواحد وعشرين سنة ومتختخه كده بطاية واقفة في الجلابية
وشعرها اصفر وعاملة ليلى علوي ومكسوفة... كنت طالع بغلي وزعقت عايز ايه يا عم
الستات اتخضت ورجعت ورا... والرجل قال معلش يا بيه انا عم عطيه بواب العمارة
وكنت طالع اساعدك في فرش العفش وجبت معايا مراتي ام هند والبت هند بتي
اتكسفت منه واعتذرت له ولمراته وبنته ودخلتهم كان الحاجات كتير قعدنا نفتح ونروق
هما تعبوا معايا اليوم كله اديته اللي فيه النصيب و جبت لهم اكل وأخدوه ونزلوا.
وقبل ما ينزلوا قديت لعم عطية نسخة من المفتاح علشان يوم الخميس الصبح
ببقى في الشغل وبنام الجمعة كلها مش عايز ازعاج خالص فبنضف البيت الخميس
وانا في الشغل وارجع انام الجمعة براحتي وعدى اول اسبوع ويوم الخميس نزلت
ولما رجعت لقيت الشقة نضيفة شكرت عم عطية واديته شهرية حلوة للي عملت كده
عدت الايام بعدها وكان اجازة رسمي يوم الخميس وكنت مسقط موضوع الخميس ده
انا العادي بنام بالبوكسر بس... لقيت حد بيخبط على اوضة النوم.... انا ساكن لواحدي
مين هيوصل لاوضة النوم؟... فتحت لقيت هند واقفة ومتنحة ولفت وشها بسرعة
يالهوي ياني... معلش يا بيه عايزه انضف وهي مدارية وشها اللي احمر من الكسوف
وبتضحك في الخباثة. قولت لها مالك يا هند وبتعملي ايه... قالت النهاردة الخميس
يابيه.. افتكرت ساعتها قولت لها طيب ثواني دخلت البس تيشيرت و شورت
وخرجت اعمل قهوة والبت هند كل شوية تبص لي وتضحك وتلف وشها بت فلاحة غلبانة
قعدت اكمل شغل على اللاب قدامي....واكلمها وإسألها هي متجوزه ولا لا وعايشه مع ابوها
ولا بتيجي وقت معين لاني معظم الوقت مش بشوفها تحت... حكت لي انها متجوزه
وجوزها في الخليج ومش مخلفة لأنه بصراحة مش بيكمل للآخر ضعيف يعني
و بتيجي عند ابوها تساعد علشان تصرف على نفسها وساعات تروح بيتها ترتبه وترجع
وهي بتحكي كانت بتمسح والظاهر مخدتش بالها اتزحلقت ووقعت شيلتها وسندتها لغاية
ما قامت وبصراحة لقيت البت لحمها جيلي وبيضاء بياض ابن متناكة عسل ابيض
وقالت إنه مفيش حاجة كملت وسألتها انتي ليه ضحكتي لما شوفتيني الصبح
بصت بكسوف نحية زبري وقالت بصراحة اتكسفت يا بيه بس شكلك كان غريب
ما شوفتوش حد بينام كده زيك وبتضحك تاني... قولت لها وجوزك مكنتيش بتشوفيه
عريان... قالت لا يا بيه كان بيقي مستور.. قولت لها علشان كده بيهنج معاكي ومش
قالت قصدك ايه يا بيه مش فاهمة... رديت الواحد مع مراته لازم يخليها مبسوطة انها
معاه على راحتها والهدوم بتخلي الراجل متكتف شوية عايز يعمل مرة و شكراً والست
بتبقى لسه ما أتمتعتش بالليلة...بصت وهي مبلمة وقالت انت عرفت الحاجات دي منين
يا بيه...هو انت متجوز انا اللي اعرفه انك عازب بس بسم ** ماشاء ** عليك واعي
قولت لها انا مش متجوز اه بس مش معنى كده احرم نفسي من المتعة مع ست محرومة
انا ساعات بشوف ست محرومة من المتعة فبريحها علشان تعبها بس مش اكتر
قالت يالهوي بالي كده من غير جواز يابيه عيب اللي بتقوله ده مينفعش خالص
ولا يمكن ينفع عندكم هنا لكن حدانا لا خالص الست لازم جوزها اللي يكون معاها
قولت طيب لو جوزها هاجرها وهي ست ومحتاجة راجل تعمل ايه يا هند
بلمت وقالت ها... معرفش يا بيه بقولك ايه سيبني اخلص علشان انزل لأمي
سيبتها واتعمدت اخبط فيها كل شوية في طيزها مره واخبط بزازها مره
وهي تتخض وتكمل... قعدت تريح شوية وقالت شقتك كبيرة يا بيه
انت لازم لك واحدة تخلي بالها من الشقة ومنك... قولت لها وانتي روحتي فين
قالت انا قصدي تتجوز... قولت لها ما انا قولت لك انا بساعد الستات التعبانة
قالت بس في الحرام يابيه.... قولت لها لو الست عايزه الحلال نتجوز أن ش****
عرفي. قالت وهو العرفي حلال... قولت لها الجواز قبول ورفض يا هند المهم تكون
الست عايزة ماتفوتش المتعة دي. قالت متعة ايه يا بيه.... قولت لها تعالي كده
كنت فاتح فيلم سكس على اللاب شافته شهقت وقالت يافضحتي ايه ديه
وجريت قالت عيب يا بيه... قولت لها اهي دي المتعة اللي بتهربي منها دي السعادة
اللي انتي محرومة منها... قالت سعادة ايه هي البت مبسوطة باللي بتعمله
قولت لها تعالى شوفي آخر الفيلم وانتي تعرفي جت تقف وتبص من بعيد
جبت لها آخر الفيلم والبت غرقان وشها لبن وبتبوس في زبر البطل وبتضحك
وقامت تبوسه بوسه في بوقه و هند متنحه وانا جيت من وراها وبدأت
احسس على بزازها وامسك في كسها من بره... وهي بتقول بلاش يابيه **** يسترك
اني تعبانه وجسمي مش شايلني روحت شايلها زي العروسة وقولت لها وانا عايز اريحك
واديتها بوسة في بوقها لقيتها متجاوبة روحت بيها الاوضة... قالت بس تكتب عليا
قولت لها مش انتي متجوزه... قالت علشان يبقى مش في الحرام وأبقى متضايقة
واقول لنفسي ده جوزي وأطلق من اللي معاه وتتجوزني بعدها ماشي ولا ايه
قولت لها ماشي بس اريحك الأول... قالت انت شكلك تاعبني قوي من ساعة الصبح
يا بيه ورفعت لها الجلابيه ونزلت اللباس ونزلت مص في كسها وهي من الهيجان
كانت بتقول اح يابيه هتموتني اني تعبانه مش قادرة حرام عليك ريحني بجيه
قلتعتها بقيت هدومها وبقت ملط وبيضة قشطة... قولت لها ايه الحلاوة دي يا هند
قالت بجد اني حلوة... قولت لها وانا بلعب في كسها بأيد وببوسها ده انتي قمر
قلعت ملط في ثواني وطلعت زبري ليها... قالت
ياللاهوبالي هوماله كبير كده ليه
لا براحة يا بيه اني مستحملش كل ده فيا ونيمتها وفشخت رجليها وقعدت العب
على كسها بزبري... وهي بقفش جامد في بزازها من الهيجان وبتقول دخله يا بيه
هموت من التعب دخلت راسه قالت اه كبير يا بيه بلاش روحت كاتم بوقها ودخلته
واحدة واحدة دخل قالت حرام عليك كتكوتي هتشقه ببولبولك يا بيه وبدأت اشتغل
وهي مع النيك بدأت تتمتع واخدت على حجمه وقالت بولبولك جامد يا بيه وكبير
كمان يا بيه اني محرومة من المتعة كيفني **** يخليك كمان خرجته وقعدت على زبري
في وضع الفارسة وكان وضع جديد عليها نكتها شوية وهي مبسوطة وبتقفش بزازها
كأنها هتقطعهم من الهيجان وتقول لي كمان متعني يا بيه اني محرومة عالجني بولبولك
قولت لها هجيب قالت احيه لا عليا يا بيه وخرجته وجبتهم على وشها وهي مبسوطة
وبتضحك وبتقول ده انا فاتني كتير اوي يا بيه وقعدنا في حضن بعض ونبوس بعض
شوية ونرتاح وهي قالت بس كنت عايزة اعرف حاجة اني شوفت الراجل اللي في الفيلم
بيحط بلبوله من ورا.. هو ديه ينفع يا بيه لفيت طيزها وخليتها في وضع الكلبة
قالت هتعمل ايه يا بيه.. قولت لها هخليكي تجيبي آخر المتعة يا هنود... ودخلت راسه
صوتت وقالت لا يابيه وتفرفص تحت مني رحت زقه كله راحت راقعة بالصوت بس
كتمت الصوت وانا بدفس رأسها في السرير لغاية ما عودتها عليه قالت احيه
ياللا هوى ده ايه ديه ده احلى من اللي كان في كتكوتي اححححح كمان يا بيه
كمان ايه ديه ايه المتعة دي هو ده الشغل ولا بلاش جبتهم في طيزها كانت مبسوطة
وقامت تبوسني وكملنا نوم لغاية سبعة بالليل وقامت تحضر ليا لقمة وهي عريانة
و جابتها لحد السرير وجت ليا بتقول صباحية مباركة يا سيد الرجالة وتاج راسي
قولت لها شوفتي اللي حصل ايه رايك.. قالت بكسوف جامد قوي يا بيه بس
انا وسطي تاعبني قوي مش هقدر اساعد امي بس صراحة اني اتكيفت واتناكنت
نيكة العمر ده كتكوتي شبع.. قولت لها يعني مش عايزه بعد كده قالت لا مش القصد
اني هجيلك الجمعة الصبح تكيفني اصل بلبلك طلع جامد اوي واني تعبانة مش انت
بتساعد النسوان التعبانة وبتضحك بشرمطة وبتدلع بوستها وبقينا كل جمعة تجيلي انام
معاها
والي اللقاء في الجزء الثاني

الجزء التاني
عدى كذا اسبوع وجمعه بعد جمعه هند تطلع تظبط الشقة واظبطها وتنزل وفي يوم
كنت داخل العمارة شوفت هند بتكلم امها وعنيها عليا وأمها ضربتها على دراعها ضربة
خفيفة وهي ضحكت وموقف بعدها ام هند شافت هند واقفه بتضحك لي وانا داخل
العمارة راحت زغدتها وأتوجعت جامد وقالت مالك ياأما ما أنا بشوف شغلي اهه
وأمها ردت بصوت واطي... اه يا ممحونة ركزي في شغلك بلاش محن يا بت وسهوكة
لامؤخذه يا بيه... ودي كان كلامها ليا... قولت لها امال ابو هند فين يا حاجة
قالت مسافر كام يوم البلد.. قولت لها وهيرجع أمتى... قالت يوم الاتنين الجاي يا بيه
عدى يومين... كان يوم الجمعة والجمعة اللي قبلها كانت إجازة من هند يعني النهاردة
يوم هند كنت راجع الخميس ميت ودخلت أخد دش ونمت بالبوكسر كالعادة نوم ميت
صحيت على منظر غريب كنت نايم و قدامي واقف على الباب أم هند واقفة واقفة واحدة
هايجة وأديها نحية كسها ومغمضة عنيها وبتبص عليا عملت نفسي نايم لما أشوف أخرتها
وأيدها راحت علي بزازها الكبار تلعب فيهم... قولت بس الولية دي محرومة.. عملت نفسي
بصحى عدلت نفسها وقفلت الباب وطارت على الصالة... فتحت الباب وخرجتلها بهدوء.
كنت بالبوكسر بس
قولت صباح الخير يا أم هند قالت وهي بتتلجلج ومكسوفه من شكلي
يسعد صباحك يا بيه اتفضل هنا في الصالون وراحت تقفل الشباك وهي بتقول
لحسن تاخد برد وكانت مصدرة طيزها نحيتي وانا زبري بدأ يقف في البوكسر
وهي لاحظت ده بس أستعبطت وحطت وشها في الأرض وبتبص عليه في الخباثة
قولت لها أمال هند فين... قالت إن تعبانة شوية وبعتتها مكانها علشان تظبط الشقة
أجيب لك هدوم يا بيه... وعيونها على زبري... قولت وأنا بتاوب هروح ألبس اههه
أنتي وبنتك مخلين الواحد مش مرتاح... قالت ليه يا بيه كفاله الشر... مش مرتاح
ليه... قولت لها أنا بحب أقعد على راحتي وأهه بتقولي لي على الهدوم زي هند
قالت أنا خايفه عليك تبرد يا بيه.... قولت لها ولا خايفة على نفسك يا أم هند
قالت من أيه وببصة لبوه أصلي ومركزه مع زبري قولت لها... مفيش خلاص كملي شغلك
ورحت زي ما أنا أعمل شاي في المطبخ ورجعت أقعد أشربه وسألتها... صحيح أنتي
أسمك أيه يا أم هند... قالت أم هند يابيه... قولت لها لا الأصلي... قالت بكسوف
أبتسام يا بيه... قولت **** أسمك حلو قوي.. ساعتها بتوطي ومفنسة طيزها في وشي
وبتمسح وبتبص عليا في الخباثة.. وأنا زبري قايم وشادد لجامه... قولت أقوم ادخل
الأوضة و أنا معدي حكيت زبري في طيزها أتنفضت ونطت وقالت يالهوي لامؤخذه
يابيه أتفضل ادخل... كملت ودخلت الاوضة... عندي المراية جنب الباب على طول
دخلت وواربت الباب وقلعت البوكسر لقيت زبري شاهر سيفه وروحت قايله
ايه دي ست كبيرة عجبتك.. ورحت ماسكة وانا بقول بس نتايه عايزه اللي يمتعها
بضرب بطرف عيني لقيتها بتبص...عليا... كملت لعب فيه اكتر وهى مبلمه لحجمه.
وانا شغال لعب فيه وكأني مش شايفها خالص وهي لسه مبلمه
و سرحانه....روحت فاتح الباب فجأة وساحبها لجوه و زانقها في الباب وبقيت محوط
عليها وقولت انتي بتبصي على ايه... قالت مفيش يا بيه وراحت بصة على زبري
وضحكت... قولت لها ايه عجبك يا ابتسام....قالت بصراحة شكله حلو اوي
قولت لها انتي فطرتي....قالت ايوه.... قولت لها وانا بنزلها قدام زبري طيب حلي
نزلت وبصت له وبرقت وقالت....ياللاهوي ايه ده يا بيه كل ده بلبل... ده كبير
جوي اعمل ايه يا بيه روحت مدخله بقها وقولت لها عارفه المصاصة اعتبريه
مصاصة قعد تمص فيه لغاية ما جبت في بقها وشربته وقالت ياللاهوي ده خزان
يا بيه قولت لها هي هند حكت لك عليا ايه ... قالت البت قالت عليك انك جامد
ومتعتها اكتر من جوزها وبصراحة عايزة أقولك سر أني نمت مع جوزها وكان جامد
وأهو زي أبني ويستر عليا... لكن لما حكت عنك وقالت انك اجمد منه مجاليش نوم
من الفكر كل دقيقة بفكر فيك يا بيه وبصراحة عندها حق البت مش هتبقى شرموطة
الا لبولبول يستاهل... قولت لها وانا بوقفها وبحضنها وببوس واقطع شايفها الكبيرة
وايه رأيك يا بوسبوس... قالت رأيي في ايه ده انت عندك بلبل قد بتاع ابو هند عشر
مرات والواحدة مننا لما بيوقع في أيدها الأحجام دي لازم يمتعها... ها هتمتعني يا بيه
قلعتها ملط ونزلتها على السرير وفشخت رجليها ونزلت اكل كسها وهي بتقول كفاية
حرام عليك يا بيه اني تعبانه دخله بجا هموت هيجانه موت ريح كتكوتي المولع نار
دخلته في كسها الكبير ونزلت رزع فيه ونيك بصراحة تعبت منها بس متعتها.
جيت أخرجه قالت لا والنبي يا بيه هاتهم جوه اني عطشانه....قولت لها هتحبلي
قالت عامله حسابي ياللا... جيتهم في كسها قالت احححح بيشوي كتكوتي بس
جامد جوي... وقامت تخرج وتلم هدومها... روحت ماسكها وقولت لها على فين
يالبوه... لسه اركبك... قالت لايابيه بلاش ورا.... بولبولك يفشخني....بلاش.
كنت لفتها ورمتها على السرير ودخلته في خرم طيزها كان ضيق وصوتت شوية
بس اتعودت وبقت تقول كمان اكتر نيك لبوتك يابيه متعني افشخني اني هايجة
اههه كمان اه يخربيت بلبلك ممتع جوي كمان عايزاك تجسمني اتنين ببلولبولك
جبت في طيزها قالت احححح لا ده البت الشرموطة هند كان عندها حج
هو اني ممكن اطلع لك يا بيه كل خميس بالليل ساعة كده اتمتع زي البت هند
الشرموطة... قولت لها هتطلع شرموطة لمين...ورحت بايسها وحاطط زبري
على كسها من بره وقولت أكيد للبوه امها صح يا لبوه ضحكت وقالت صح
يا بيه وعندي ليك مفاجأة هجيبها معايا الخميس اللي جاي بس بشرط
يفضل اللي هيحصل سر بين اللي هييجوا يا بيه علشان هخليك تقضي ليلة
مالهاش حل جهز نفسك وسلاحك وهي ماسكة زبري ونزلت تقوله
حضر نفسك علشان الخميس الجاي هتتعب يا احلي بلبل دخل كتكوتي
ولبست هدومها ونزلت لبنتها... واكيد حكتلها.
انتظروا الجزء الثالث والأخير متعة بجد

الجزء الثالث
عدت الأيام وجه يوم الأربعاء بالليل وكنت داخل من باب العمارة لقيت ابتسام بتبص لي وبتضحك
وبتشاور بأديها بكره... كانت واقفة ورا جوزها هزيت ليها رأسي يعني ماشي وطلعت الشقة بتاعتي
صحيت الخميس أخدت أجازة من الشغل ونزلت أجيب أكل للي هيحصل بالليل اللي معرفوش اصلا
وجبت كام حباية تنفع وقت اللزوم.. وأنا راجع الشقة كنت طالع وكان جنبي أبتسام واقفة على السلم
وشاورت لي تعالي وقالت.. حضر نفسك الساعة ستة تنزل من الشقة وترجع بعد ساعة.سألتها ليه؟
قالت ما تبوظش المفاجأة بقى طلعت قعدت لغاية ستة ونزلت وأنا نازل غمزت لإبتسام وضحكت
عدت بعدها الساعة ورجعت شقتي جيت أفتح لقيت أبتسام بتفتح لي الشقة لابسة عبايه حمراء
ودخلت قالت لي تعالى أعرفك دخلت للصالة لقيت مفاجأة جبارة.....
لقيت أبو هند قاعد ومعاه مدام سوسن... مدام سوسن دي كانت ساكنة في العمارة ست عندها بتاع
خمسين سنة بس مش باين عليها جسمها مظبوط بالمسطرة ولا كيلو زايد بيضاء جداً و الكل هيموت
عليها بس عمري ما شوفتها مع راجل واللي أعرفه عنها إنها كانت في أمريكا ولسه راجعة مصر من
كام شهر... قالت ابتسام دلوقتي يا بيه مفيش بينا خشى مدام سوسن ست جوزها سيبها و عمك
أحمد (أبو هند) بيحاول يساعدها بس زي ما أنت عارف السن يحكم... مش مكفيها وهو سيد الرجالة
بس هي نفسها تجرب حاجة جديدة وأنا كلمت أبو أحمد وقولت له أنك بتحب الخير وجاهز بس
هي ترضى والصراحة هي بس عايزه يبقى الموضوع سر وتستر علينا الحكاية وهي معندهاش مانع
بصيت لسوسن وقولت وأنا تحت أمر القمر... قام عم أحمد وقال طيب نسيبكم مع بعض وننزل احنا
قولت له... طيب بقولك ايه يا عم أحمد أنا عندي فكرة ما تيجي نعمل ليلة سوا وكل واحد يخش أوضه
وأنا عامل حسابكم في الأكل جوه خش مع مراتك وأنا سيبوني أتفاهم مع سوسن... بص عم احمد
لمراته وقال بس يا بيه ميصحش... قالت إبتسام وفيها إيه يا أبو هند كل أتنين في أوضه مع بعض
وأهو نشوف رأي مدام سوسن في الللي هيحصل وغمزته في أيده وبعنيها... قال طيب يا بيه
ودخلت مع سوسن الأوضة وكانت مكسوفة شوية بس قعدت ألعبها وأهزر معاها وأجيب كلام
لغاية ما فكت... قولت لها أنتي جوزك سابك ليه؟ قالت بصراحة أنا مراته التانية وهو بييجي علشان
ينام معايا في أجازاته وبس وهو عايش في أمريكا يعني صعب يقعد هنا وأنا ست وبتعب من الوحدة
فلعبت على عم أحمد والصراحة هو ماقصرش بس أخره مره في الأسبوع ولما إبتسام عرضت عليا
أننا ننام مع بعض أنا خوفت وشكل عم أحمد ما يعرفش أنك نكتها بس هي حكت لي عنك حكايات
ده غير أنها جابت البت هند وحكت هي كمان على اللي عملته فيها وبصراحة كلامهم هيجني اوي
قولت أجرب.. بس زي ما أتفقت معاهم أجرب ولو عجبتني هنقضيها مع بعض وأنا مش بخلف
يعني براحتك... بس يبقى سر يا هيما روحت ماسكها من رقبتها وبايس شفايفها الكريز بوسة
كبيرة وقولت لها ده أنتي هتتمتعي وسرك في بير... قومنا وقلعتها الروب وفردتها على السرير
بيضاء ملبن وفجاد مرمر بوستهم لغاية ما وصلت كسها وبدأت إقلعها الأندر وقعدت الحس واكل
كسها وهي تزوم وتقفش في بزازها... اااه تعبانه حرام عليك ريحني بقى وقامت فجأة وبصت لي
وقالت تعالى كده أشوف اللي مهيج النسوان عليك كنت قدامها فتحت البنطلون وأنا قلعت التيشيرت
وبلعب في بزازها وأخرجهم وهي خرجت زبري شافته قالت واااااو أيه ده كله ده يالهوي كل ده
ده زبرك كبير قوي يا هيما... أنا كنت فاكراهم بيبالغوا لكن بصراحة.... مش مصدقة ايه ده.. ده جامد
وقعدت تمصه وبصراحة شرموطة في المص خليتني اجيب بسرعة في بقها وشربته وقالت أحيه جامد
نيك لا تعالى لي لحسن كسي نفسه في الحجم ابن المتناكة ده وفشخت رجليها على السرير وهي بتضحك
وقالت ياللا متعني... بدأت العب بيه على كسها قالت احا بقولك كسي قايد نار ياولا... يالا دخله الفرن
عايزك تعمل عيش ودخلته بأيدها وبدأت تتحرك نحيته كأنها هي اللي عايزه تتناك وعجبها وانا هجت
عليها وفضلت أدق فيها وهي بتقفش في بزازها وبتقول ااااه كمان يا هيما يا حبيبي أنا شرموطة
أيه رايك في كسي روحت بايسها وقايل... أحلى كس نكته يا قلبي قالت بجد طيب طفى ناره ياواد
ده انت معاك سلاح فتاك يريح كسي المتناك كمان يا عمري كمان قطعنييييي... جبت بعد مده طويلة
قولت لها بعد كده ما تيجي نشوف بيعملوا أيه... قالت طيب تعالى ورحنا... كان عم احمد قاعد في جنب
وأبتسام عليها لبنه ومهنج أو قاطع شحن... قولت له **** انت فضيت شحن ولا ايه... قالي تعبت يا بيه
ابتسام قالت امال ايه الاخبار يا سوسو... قالت وهي بتخضني لا ده ملوش حل زبره حكايه.. جامد اوي قالت ابتسام مش قولت لك
قال عم احمد يعني أيه هو أنتم أااا... قولت له طبعا بس انت معاك نتاية جمل يا عم أحمد... فرس
قعد يزعق قولت له ايه مالك جبتك تنيكها هنا و سايبك براحتك مستخسر فيا ادوق... بص أنا هظبطك
نسوان بس حرام مراتك تبقى تعبانه ومريحاش.. أقنعته وقولت له طيب شكلك كده هتكمل مع سوسن
ولا هنجت... قالي أني تعبان أم هند مصت عضمي قولت له طيب جرب كده وأنا طالع أشرب سيجارة
طلعت وشربت حبايه ودخلت تاني كان عم احمد سوسن بتمص ليه علشان يقف وده زبره ميت تقريباً
أبتسام جريت عليا وفشخت رجليها قدامي وقالت أنا جاهزه يا حبيبي.. عم أحمد قالها نعم أنتي عايزه
تنامي مع راجل قدامي قالت له ياعرص أنت بتنيك واحدة قدامي ولا حلال ليك وحرام على غيرك
وبعدين وراحت بصت لزبري اللي واقف مترين قدامها وقالت البلبل ده أي ست تتمنى ينيكها صح يا سوسو
قالت سوسن وهي بتخرج زبر عم احمد من بوقها طبعا ده مدفع ياراجل اقعد بس خليني أشوف هيقوم
ولا نبعتك التوكيل والشرموطتين قصعوا ضحكة رهيبة وانا نكت ابتسام في كسها لغاية ما جابت ميتها
واتهدت وقالت ياللا هوى ده كتكوتي شبع نياكة من جوزي و من أجمد بلبل ناكني... اهي دي المتعة ولا بلاش
جوزها قالها يعني بلببلي مش عجبك يا أم هند... قالت له يا أخويا اتنيل بعد البلبل ده مفيش ده قد بتاعك
يجي عشر مرات ده انت بتجيب مره وتهنج ده انت ما شوفتوش عمل ايه في طيزي ده شقها اتنين المفتري
راحت سوسن بصه ليا وقالت لإبتسام هو ركب طيزك يا شرموطة يا بنت المحظوظة... قولت لها ايه عايزه تتركبي
يا سوسو جريت على زبري وسابت عم احمد اللي مراته راحت تمص له علشان يسيبنا انا وسوسن وقالت كملوا
انتم علشان هحط بلببل ابو هند على الشحن وقعد تحرك طيزها على زبره لغاية ما قام... كانت سوسن في الوقت
ده بتمص زبري لغاية ما وقف... عم احمد قال لمراته بتخليه يركبك يا شرموطة طيب تعالى ورماها على السرير
قالت اييي هو انا منعتك عنها اهي قدامك على **** تفلح ونزل فيها نيك وانت الناحية التانية عملت مع سوسن
اللي عمله وبقت سوسن قصاد ابتسام بيبوسوا بعض وانا وعم احمد فشخين طيازهم وهما بيبوسوا بعض بيلعبوا
في بزاز بعض وجبت في طيز سوسن بعد ما عم احمد جاب في طيز مراته اللي غمزت لي وهي بتشاور انت اجمد
ونزلوا وسابوني مع سوسن نقضي الجمعة مع بعض وقضيناها ملط سوا وعملنا واحد في كل مكان في الشقة
ونزلت السبت لإبتسام اللي قالت وهي بتضحك صباح الخير ياللي مشرفني.... الوليه قاعدة في البيت مش قادرة
تمشي من اللي عملته.... حرام عليك ده احنا ولايه... قولت لها المهم تكون. اتبسطت واتمتعت.... قالت وهي بتشهق
الا اتمتعت دي عايزك تتجوزها لما تطلق هو انت مش عارف قيمة السلاح اللي معاك يا بيه.
بعدها بقى عادي اقضي يوم مع هند يوم مع سوسن يوم مع امها براحتي انا اللي اختار وعم أحمد كان بيوصلهم
لي لغاية عندي بس كان تمرجي بيشوف مين تعبانة منهم أكتر ويحجز لها كشف وساعات كانت الكشف بيبقى
مستعجل بدخل شقته اعمله واطلع سواء لمراته أو بنته وساعات كان بيشيل عني مراته أو سوسن ويكيفهم
لو انا مشغول... ودي قصة العمارة الجديدة يا ريت تعجبكم
ارجو المشاركة ومعرفة رأيكم
روووووووووووعه يا برنس إستمر
 
الجزء الأول
من كام شهر أتنقلت لبيت جديد قريب للشغل عن بيتي القديم وكنت بنقل العفش للشقة
الجديدة لما خلاص حيلي أتهد وفي آخر يوم ومع خروج آخر عامل مددت جسمي على
السرير وببص للسقف والتعب كاتم صوتي... جرس الباب رن..... قولت اطنش وخلاص
لقيته مصرر وبيضرب بغشومية قومت وانا متعصب وحقتل اللي بيخبط ده واروح في
داهية... بفتح الباب راجل كبير لابس جلابية فلاحي ومعاه واحدة ست كل حاجه فيها
كبيرة وشها وطيزها وبزازها هو نملة جنبها بس فيها الحلاوة الفلاحي ولابسة جلابية
ومعاهم بنتهم بتاع عشرين أواحد وعشرين سنة ومتختخه كده بطاية واقفة في الجلابية
وشعرها اصفر وعاملة ليلى علوي ومكسوفة... كنت طالع بغلي وزعقت عايز ايه يا عم
الستات اتخضت ورجعت ورا... والرجل قال معلش يا بيه انا عم عطيه بواب العمارة
وكنت طالع اساعدك في فرش العفش وجبت معايا مراتي ام هند والبت هند بتي
اتكسفت منه واعتذرت له ولمراته وبنته ودخلتهم كان الحاجات كتير قعدنا نفتح ونروق
هما تعبوا معايا اليوم كله اديته اللي فيه النصيب و جبت لهم اكل وأخدوه ونزلوا.
وقبل ما ينزلوا قديت لعم عطية نسخة من المفتاح علشان يوم الخميس الصبح
ببقى في الشغل وبنام الجمعة كلها مش عايز ازعاج خالص فبنضف البيت الخميس
وانا في الشغل وارجع انام الجمعة براحتي وعدى اول اسبوع ويوم الخميس نزلت
ولما رجعت لقيت الشقة نضيفة شكرت عم عطية واديته شهرية حلوة للي عملت كده
عدت الايام بعدها وكان اجازة رسمي يوم الخميس وكنت مسقط موضوع الخميس ده
انا العادي بنام بالبوكسر بس... لقيت حد بيخبط على اوضة النوم.... انا ساكن لواحدي
مين هيوصل لاوضة النوم؟... فتحت لقيت هند واقفة ومتنحة ولفت وشها بسرعة
يالهوي ياني... معلش يا بيه عايزه انضف وهي مدارية وشها اللي احمر من الكسوف
وبتضحك في الخباثة. قولت لها مالك يا هند وبتعملي ايه... قالت النهاردة الخميس
يابيه.. افتكرت ساعتها قولت لها طيب ثواني دخلت البس تيشيرت و شورت
وخرجت اعمل قهوة والبت هند كل شوية تبص لي وتضحك وتلف وشها بت فلاحة غلبانة
قعدت اكمل شغل على اللاب قدامي....واكلمها وإسألها هي متجوزه ولا لا وعايشه مع ابوها
ولا بتيجي وقت معين لاني معظم الوقت مش بشوفها تحت... حكت لي انها متجوزه
وجوزها في الخليج ومش مخلفة لأنه بصراحة مش بيكمل للآخر ضعيف يعني
و بتيجي عند ابوها تساعد علشان تصرف على نفسها وساعات تروح بيتها ترتبه وترجع
وهي بتحكي كانت بتمسح والظاهر مخدتش بالها اتزحلقت ووقعت شيلتها وسندتها لغاية
ما قامت وبصراحة لقيت البت لحمها جيلي وبيضاء بياض ابن متناكة عسل ابيض
وقالت إنه مفيش حاجة كملت وسألتها انتي ليه ضحكتي لما شوفتيني الصبح
بصت بكسوف نحية زبري وقالت بصراحة اتكسفت يا بيه بس شكلك كان غريب
ما شوفتوش حد بينام كده زيك وبتضحك تاني... قولت لها وجوزك مكنتيش بتشوفيه
عريان... قالت لا يا بيه كان بيقي مستور.. قولت لها علشان كده بيهنج معاكي ومش
قالت قصدك ايه يا بيه مش فاهمة... رديت الواحد مع مراته لازم يخليها مبسوطة انها
معاه على راحتها والهدوم بتخلي الراجل متكتف شوية عايز يعمل مرة و شكراً والست
بتبقى لسه ما أتمتعتش بالليلة...بصت وهي مبلمة وقالت انت عرفت الحاجات دي منين
يا بيه...هو انت متجوز انا اللي اعرفه انك عازب بس بسم ** ماشاء ** عليك واعي
قولت لها انا مش متجوز اه بس مش معنى كده احرم نفسي من المتعة مع ست محرومة
انا ساعات بشوف ست محرومة من المتعة فبريحها علشان تعبها بس مش اكتر
قالت يالهوي بالي كده من غير جواز يابيه عيب اللي بتقوله ده مينفعش خالص
ولا يمكن ينفع عندكم هنا لكن حدانا لا خالص الست لازم جوزها اللي يكون معاها
قولت طيب لو جوزها هاجرها وهي ست ومحتاجة راجل تعمل ايه يا هند
بلمت وقالت ها... معرفش يا بيه بقولك ايه سيبني اخلص علشان انزل لأمي
سيبتها واتعمدت اخبط فيها كل شوية في طيزها مره واخبط بزازها مره
وهي تتخض وتكمل... قعدت تريح شوية وقالت شقتك كبيرة يا بيه
انت لازم لك واحدة تخلي بالها من الشقة ومنك... قولت لها وانتي روحتي فين
قالت انا قصدي تتجوز... قولت لها ما انا قولت لك انا بساعد الستات التعبانة
قالت بس في الحرام يابيه.... قولت لها لو الست عايزه الحلال نتجوز أن ش****
عرفي. قالت وهو العرفي حلال... قولت لها الجواز قبول ورفض يا هند المهم تكون
الست عايزة ماتفوتش المتعة دي. قالت متعة ايه يا بيه.... قولت لها تعالي كده
كنت فاتح فيلم سكس على اللاب شافته شهقت وقالت يافضحتي ايه ديه
وجريت قالت عيب يا بيه... قولت لها اهي دي المتعة اللي بتهربي منها دي السعادة
اللي انتي محرومة منها... قالت سعادة ايه هي البت مبسوطة باللي بتعمله
قولت لها تعالى شوفي آخر الفيلم وانتي تعرفي جت تقف وتبص من بعيد
جبت لها آخر الفيلم والبت غرقان وشها لبن وبتبوس في زبر البطل وبتضحك
وقامت تبوسه بوسه في بوقه و هند متنحه وانا جيت من وراها وبدأت
احسس على بزازها وامسك في كسها من بره... وهي بتقول بلاش يابيه **** يسترك
اني تعبانه وجسمي مش شايلني روحت شايلها زي العروسة وقولت لها وانا عايز اريحك
واديتها بوسة في بوقها لقيتها متجاوبة روحت بيها الاوضة... قالت بس تكتب عليا
قولت لها مش انتي متجوزه... قالت علشان يبقى مش في الحرام وأبقى متضايقة
واقول لنفسي ده جوزي وأطلق من اللي معاه وتتجوزني بعدها ماشي ولا ايه
قولت لها ماشي بس اريحك الأول... قالت انت شكلك تاعبني قوي من ساعة الصبح
يا بيه ورفعت لها الجلابيه ونزلت اللباس ونزلت مص في كسها وهي من الهيجان
كانت بتقول اح يابيه هتموتني اني تعبانه مش قادرة حرام عليك ريحني بجيه
قلتعتها بقيت هدومها وبقت ملط وبيضة قشطة... قولت لها ايه الحلاوة دي يا هند
قالت بجد اني حلوة... قولت لها وانا بلعب في كسها بأيد وببوسها ده انتي قمر
قلعت ملط في ثواني وطلعت زبري ليها... قالت
ياللاهوبالي هوماله كبير كده ليه
لا براحة يا بيه اني مستحملش كل ده فيا ونيمتها وفشخت رجليها وقعدت العب
على كسها بزبري... وهي بقفش جامد في بزازها من الهيجان وبتقول دخله يا بيه
هموت من التعب دخلت راسه قالت اه كبير يا بيه بلاش روحت كاتم بوقها ودخلته
واحدة واحدة دخل قالت حرام عليك كتكوتي هتشقه ببولبولك يا بيه وبدأت اشتغل
وهي مع النيك بدأت تتمتع واخدت على حجمه وقالت بولبولك جامد يا بيه وكبير
كمان يا بيه اني محرومة من المتعة كيفني **** يخليك كمان خرجته وقعدت على زبري
في وضع الفارسة وكان وضع جديد عليها نكتها شوية وهي مبسوطة وبتقفش بزازها
كأنها هتقطعهم من الهيجان وتقول لي كمان متعني يا بيه اني محرومة عالجني بولبولك
قولت لها هجيب قالت احيه لا عليا يا بيه وخرجته وجبتهم على وشها وهي مبسوطة
وبتضحك وبتقول ده انا فاتني كتير اوي يا بيه وقعدنا في حضن بعض ونبوس بعض
شوية ونرتاح وهي قالت بس كنت عايزة اعرف حاجة اني شوفت الراجل اللي في الفيلم
بيحط بلبوله من ورا.. هو ديه ينفع يا بيه لفيت طيزها وخليتها في وضع الكلبة
قالت هتعمل ايه يا بيه.. قولت لها هخليكي تجيبي آخر المتعة يا هنود... ودخلت راسه
صوتت وقالت لا يابيه وتفرفص تحت مني رحت زقه كله راحت راقعة بالصوت بس
كتمت الصوت وانا بدفس رأسها في السرير لغاية ما عودتها عليه قالت احيه
ياللا هوى ده ايه ديه ده احلى من اللي كان في كتكوتي اححححح كمان يا بيه
كمان ايه ديه ايه المتعة دي هو ده الشغل ولا بلاش جبتهم في طيزها كانت مبسوطة
وقامت تبوسني وكملنا نوم لغاية سبعة بالليل وقامت تحضر ليا لقمة وهي عريانة
و جابتها لحد السرير وجت ليا بتقول صباحية مباركة يا سيد الرجالة وتاج راسي
قولت لها شوفتي اللي حصل ايه رايك.. قالت بكسوف جامد قوي يا بيه بس
انا وسطي تاعبني قوي مش هقدر اساعد امي بس صراحة اني اتكيفت واتناكنت
نيكة العمر ده كتكوتي شبع.. قولت لها يعني مش عايزه بعد كده قالت لا مش القصد
اني هجيلك الجمعة الصبح تكيفني اصل بلبلك طلع جامد اوي واني تعبانة مش انت
بتساعد النسوان التعبانة وبتضحك بشرمطة وبتدلع بوستها وبقينا كل جمعة تجيلي انام
معاها
والي اللقاء في الجزء الثاني

الجزء التاني
عدى كذا اسبوع وجمعه بعد جمعه هند تطلع تظبط الشقة واظبطها وتنزل وفي يوم
كنت داخل العمارة شوفت هند بتكلم امها وعنيها عليا وأمها ضربتها على دراعها ضربة
خفيفة وهي ضحكت وموقف بعدها ام هند شافت هند واقفه بتضحك لي وانا داخل
العمارة راحت زغدتها وأتوجعت جامد وقالت مالك ياأما ما أنا بشوف شغلي اهه
وأمها ردت بصوت واطي... اه يا ممحونة ركزي في شغلك بلاش محن يا بت وسهوكة
لامؤخذه يا بيه... ودي كان كلامها ليا... قولت لها امال ابو هند فين يا حاجة
قالت مسافر كام يوم البلد.. قولت لها وهيرجع أمتى... قالت يوم الاتنين الجاي يا بيه
عدى يومين... كان يوم الجمعة والجمعة اللي قبلها كانت إجازة من هند يعني النهاردة
يوم هند كنت راجع الخميس ميت ودخلت أخد دش ونمت بالبوكسر كالعادة نوم ميت
صحيت على منظر غريب كنت نايم و قدامي واقف على الباب أم هند واقفة واقفة واحدة
هايجة وأديها نحية كسها ومغمضة عنيها وبتبص عليا عملت نفسي نايم لما أشوف أخرتها
وأيدها راحت علي بزازها الكبار تلعب فيهم... قولت بس الولية دي محرومة.. عملت نفسي
بصحى عدلت نفسها وقفلت الباب وطارت على الصالة... فتحت الباب وخرجتلها بهدوء.
كنت بالبوكسر بس
قولت صباح الخير يا أم هند قالت وهي بتتلجلج ومكسوفه من شكلي
يسعد صباحك يا بيه اتفضل هنا في الصالون وراحت تقفل الشباك وهي بتقول
لحسن تاخد برد وكانت مصدرة طيزها نحيتي وانا زبري بدأ يقف في البوكسر
وهي لاحظت ده بس أستعبطت وحطت وشها في الأرض وبتبص عليه في الخباثة
قولت لها أمال هند فين... قالت إن تعبانة شوية وبعتتها مكانها علشان تظبط الشقة
أجيب لك هدوم يا بيه... وعيونها على زبري... قولت وأنا بتاوب هروح ألبس اههه
أنتي وبنتك مخلين الواحد مش مرتاح... قالت ليه يا بيه كفاله الشر... مش مرتاح
ليه... قولت لها أنا بحب أقعد على راحتي وأهه بتقولي لي على الهدوم زي هند
قالت أنا خايفه عليك تبرد يا بيه.... قولت لها ولا خايفة على نفسك يا أم هند
قالت من أيه وببصة لبوه أصلي ومركزه مع زبري قولت لها... مفيش خلاص كملي شغلك
ورحت زي ما أنا أعمل شاي في المطبخ ورجعت أقعد أشربه وسألتها... صحيح أنتي
أسمك أيه يا أم هند... قالت أم هند يابيه... قولت لها لا الأصلي... قالت بكسوف
أبتسام يا بيه... قولت **** أسمك حلو قوي.. ساعتها بتوطي ومفنسة طيزها في وشي
وبتمسح وبتبص عليا في الخباثة.. وأنا زبري قايم وشادد لجامه... قولت أقوم ادخل
الأوضة و أنا معدي حكيت زبري في طيزها أتنفضت ونطت وقالت يالهوي لامؤخذه
يابيه أتفضل ادخل... كملت ودخلت الاوضة... عندي المراية جنب الباب على طول
دخلت وواربت الباب وقلعت البوكسر لقيت زبري شاهر سيفه وروحت قايله
ايه دي ست كبيرة عجبتك.. ورحت ماسكة وانا بقول بس نتايه عايزه اللي يمتعها
بضرب بطرف عيني لقيتها بتبص...عليا... كملت لعب فيه اكتر وهى مبلمه لحجمه.
وانا شغال لعب فيه وكأني مش شايفها خالص وهي لسه مبلمه
و سرحانه....روحت فاتح الباب فجأة وساحبها لجوه و زانقها في الباب وبقيت محوط
عليها وقولت انتي بتبصي على ايه... قالت مفيش يا بيه وراحت بصة على زبري
وضحكت... قولت لها ايه عجبك يا ابتسام....قالت بصراحة شكله حلو اوي
قولت لها انتي فطرتي....قالت ايوه.... قولت لها وانا بنزلها قدام زبري طيب حلي
نزلت وبصت له وبرقت وقالت....ياللاهوي ايه ده يا بيه كل ده بلبل... ده كبير
جوي اعمل ايه يا بيه روحت مدخله بقها وقولت لها عارفه المصاصة اعتبريه
مصاصة قعد تمص فيه لغاية ما جبت في بقها وشربته وقالت ياللاهوي ده خزان
يا بيه قولت لها هي هند حكت لك عليا ايه ... قالت البت قالت عليك انك جامد
ومتعتها اكتر من جوزها وبصراحة عايزة أقولك سر أني نمت مع جوزها وكان جامد
وأهو زي أبني ويستر عليا... لكن لما حكت عنك وقالت انك اجمد منه مجاليش نوم
من الفكر كل دقيقة بفكر فيك يا بيه وبصراحة عندها حق البت مش هتبقى شرموطة
الا لبولبول يستاهل... قولت لها وانا بوقفها وبحضنها وببوس واقطع شايفها الكبيرة
وايه رأيك يا بوسبوس... قالت رأيي في ايه ده انت عندك بلبل قد بتاع ابو هند عشر
مرات والواحدة مننا لما بيوقع في أيدها الأحجام دي لازم يمتعها... ها هتمتعني يا بيه
قلعتها ملط ونزلتها على السرير وفشخت رجليها ونزلت اكل كسها وهي بتقول كفاية
حرام عليك يا بيه اني تعبانه دخله بجا هموت هيجانه موت ريح كتكوتي المولع نار
دخلته في كسها الكبير ونزلت رزع فيه ونيك بصراحة تعبت منها بس متعتها.
جيت أخرجه قالت لا والنبي يا بيه هاتهم جوه اني عطشانه....قولت لها هتحبلي
قالت عامله حسابي ياللا... جيتهم في كسها قالت احححح بيشوي كتكوتي بس
جامد جوي... وقامت تخرج وتلم هدومها... روحت ماسكها وقولت لها على فين
يالبوه... لسه اركبك... قالت لايابيه بلاش ورا.... بولبولك يفشخني....بلاش.
كنت لفتها ورمتها على السرير ودخلته في خرم طيزها كان ضيق وصوتت شوية
بس اتعودت وبقت تقول كمان اكتر نيك لبوتك يابيه متعني افشخني اني هايجة
اههه كمان اه يخربيت بلبلك ممتع جوي كمان عايزاك تجسمني اتنين ببلولبولك
جبت في طيزها قالت احححح لا ده البت الشرموطة هند كان عندها حج
هو اني ممكن اطلع لك يا بيه كل خميس بالليل ساعة كده اتمتع زي البت هند
الشرموطة... قولت لها هتطلع شرموطة لمين...ورحت بايسها وحاطط زبري
على كسها من بره وقولت أكيد للبوه امها صح يا لبوه ضحكت وقالت صح
يا بيه وعندي ليك مفاجأة هجيبها معايا الخميس اللي جاي بس بشرط
يفضل اللي هيحصل سر بين اللي هييجوا يا بيه علشان هخليك تقضي ليلة
مالهاش حل جهز نفسك وسلاحك وهي ماسكة زبري ونزلت تقوله
حضر نفسك علشان الخميس الجاي هتتعب يا احلي بلبل دخل كتكوتي
ولبست هدومها ونزلت لبنتها... واكيد حكتلها.
انتظروا الجزء الثالث والأخير متعة بجد

الجزء الثالث
عدت الأيام وجه يوم الأربعاء بالليل وكنت داخل من باب العمارة لقيت ابتسام بتبص لي وبتضحك
وبتشاور بأديها بكره... كانت واقفة ورا جوزها هزيت ليها رأسي يعني ماشي وطلعت الشقة بتاعتي
صحيت الخميس أخدت أجازة من الشغل ونزلت أجيب أكل للي هيحصل بالليل اللي معرفوش اصلا
وجبت كام حباية تنفع وقت اللزوم.. وأنا راجع الشقة كنت طالع وكان جنبي أبتسام واقفة على السلم
وشاورت لي تعالي وقالت.. حضر نفسك الساعة ستة تنزل من الشقة وترجع بعد ساعة.سألتها ليه؟
قالت ما تبوظش المفاجأة بقى طلعت قعدت لغاية ستة ونزلت وأنا نازل غمزت لإبتسام وضحكت
عدت بعدها الساعة ورجعت شقتي جيت أفتح لقيت أبتسام بتفتح لي الشقة لابسة عبايه حمراء
ودخلت قالت لي تعالى أعرفك دخلت للصالة لقيت مفاجأة جبارة.....
لقيت أبو هند قاعد ومعاه مدام سوسن... مدام سوسن دي كانت ساكنة في العمارة ست عندها بتاع
خمسين سنة بس مش باين عليها جسمها مظبوط بالمسطرة ولا كيلو زايد بيضاء جداً و الكل هيموت
عليها بس عمري ما شوفتها مع راجل واللي أعرفه عنها إنها كانت في أمريكا ولسه راجعة مصر من
كام شهر... قالت ابتسام دلوقتي يا بيه مفيش بينا خشى مدام سوسن ست جوزها سيبها و عمك
أحمد (أبو هند) بيحاول يساعدها بس زي ما أنت عارف السن يحكم... مش مكفيها وهو سيد الرجالة
بس هي نفسها تجرب حاجة جديدة وأنا كلمت أبو أحمد وقولت له أنك بتحب الخير وجاهز بس
هي ترضى والصراحة هي بس عايزه يبقى الموضوع سر وتستر علينا الحكاية وهي معندهاش مانع
بصيت لسوسن وقولت وأنا تحت أمر القمر... قام عم أحمد وقال طيب نسيبكم مع بعض وننزل احنا
قولت له... طيب بقولك ايه يا عم أحمد أنا عندي فكرة ما تيجي نعمل ليلة سوا وكل واحد يخش أوضه
وأنا عامل حسابكم في الأكل جوه خش مع مراتك وأنا سيبوني أتفاهم مع سوسن... بص عم احمد
لمراته وقال بس يا بيه ميصحش... قالت إبتسام وفيها إيه يا أبو هند كل أتنين في أوضه مع بعض
وأهو نشوف رأي مدام سوسن في الللي هيحصل وغمزته في أيده وبعنيها... قال طيب يا بيه
ودخلت مع سوسن الأوضة وكانت مكسوفة شوية بس قعدت ألعبها وأهزر معاها وأجيب كلام
لغاية ما فكت... قولت لها أنتي جوزك سابك ليه؟ قالت بصراحة أنا مراته التانية وهو بييجي علشان
ينام معايا في أجازاته وبس وهو عايش في أمريكا يعني صعب يقعد هنا وأنا ست وبتعب من الوحدة
فلعبت على عم أحمد والصراحة هو ماقصرش بس أخره مره في الأسبوع ولما إبتسام عرضت عليا
أننا ننام مع بعض أنا خوفت وشكل عم أحمد ما يعرفش أنك نكتها بس هي حكت لي عنك حكايات
ده غير أنها جابت البت هند وحكت هي كمان على اللي عملته فيها وبصراحة كلامهم هيجني اوي
قولت أجرب.. بس زي ما أتفقت معاهم أجرب ولو عجبتني هنقضيها مع بعض وأنا مش بخلف
يعني براحتك... بس يبقى سر يا هيما روحت ماسكها من رقبتها وبايس شفايفها الكريز بوسة
كبيرة وقولت لها ده أنتي هتتمتعي وسرك في بير... قومنا وقلعتها الروب وفردتها على السرير
بيضاء ملبن وفجاد مرمر بوستهم لغاية ما وصلت كسها وبدأت إقلعها الأندر وقعدت الحس واكل
كسها وهي تزوم وتقفش في بزازها... اااه تعبانه حرام عليك ريحني بقى وقامت فجأة وبصت لي
وقالت تعالى كده أشوف اللي مهيج النسوان عليك كنت قدامها فتحت البنطلون وأنا قلعت التيشيرت
وبلعب في بزازها وأخرجهم وهي خرجت زبري شافته قالت واااااو أيه ده كله ده يالهوي كل ده
ده زبرك كبير قوي يا هيما... أنا كنت فاكراهم بيبالغوا لكن بصراحة.... مش مصدقة ايه ده.. ده جامد
وقعدت تمصه وبصراحة شرموطة في المص خليتني اجيب بسرعة في بقها وشربته وقالت أحيه جامد
نيك لا تعالى لي لحسن كسي نفسه في الحجم ابن المتناكة ده وفشخت رجليها على السرير وهي بتضحك
وقالت ياللا متعني... بدأت العب بيه على كسها قالت احا بقولك كسي قايد نار ياولا... يالا دخله الفرن
عايزك تعمل عيش ودخلته بأيدها وبدأت تتحرك نحيته كأنها هي اللي عايزه تتناك وعجبها وانا هجت
عليها وفضلت أدق فيها وهي بتقفش في بزازها وبتقول ااااه كمان يا هيما يا حبيبي أنا شرموطة
أيه رايك في كسي روحت بايسها وقايل... أحلى كس نكته يا قلبي قالت بجد طيب طفى ناره ياواد
ده انت معاك سلاح فتاك يريح كسي المتناك كمان يا عمري كمان قطعنييييي... جبت بعد مده طويلة
قولت لها بعد كده ما تيجي نشوف بيعملوا أيه... قالت طيب تعالى ورحنا... كان عم احمد قاعد في جنب
وأبتسام عليها لبنه ومهنج أو قاطع شحن... قولت له **** انت فضيت شحن ولا ايه... قالي تعبت يا بيه
ابتسام قالت امال ايه الاخبار يا سوسو... قالت وهي بتخضني لا ده ملوش حل زبره حكايه.. جامد اوي قالت ابتسام مش قولت لك
قال عم احمد يعني أيه هو أنتم أااا... قولت له طبعا بس انت معاك نتاية جمل يا عم أحمد... فرس
قعد يزعق قولت له ايه مالك جبتك تنيكها هنا و سايبك براحتك مستخسر فيا ادوق... بص أنا هظبطك
نسوان بس حرام مراتك تبقى تعبانه ومريحاش.. أقنعته وقولت له طيب شكلك كده هتكمل مع سوسن
ولا هنجت... قالي أني تعبان أم هند مصت عضمي قولت له طيب جرب كده وأنا طالع أشرب سيجارة
طلعت وشربت حبايه ودخلت تاني كان عم احمد سوسن بتمص ليه علشان يقف وده زبره ميت تقريباً
أبتسام جريت عليا وفشخت رجليها قدامي وقالت أنا جاهزه يا حبيبي.. عم أحمد قالها نعم أنتي عايزه
تنامي مع راجل قدامي قالت له ياعرص أنت بتنيك واحدة قدامي ولا حلال ليك وحرام على غيرك
وبعدين وراحت بصت لزبري اللي واقف مترين قدامها وقالت البلبل ده أي ست تتمنى ينيكها صح يا سوسو
قالت سوسن وهي بتخرج زبر عم احمد من بوقها طبعا ده مدفع ياراجل اقعد بس خليني أشوف هيقوم
ولا نبعتك التوكيل والشرموطتين قصعوا ضحكة رهيبة وانا نكت ابتسام في كسها لغاية ما جابت ميتها
واتهدت وقالت ياللا هوى ده كتكوتي شبع نياكة من جوزي و من أجمد بلبل ناكني... اهي دي المتعة ولا بلاش
جوزها قالها يعني بلببلي مش عجبك يا أم هند... قالت له يا أخويا اتنيل بعد البلبل ده مفيش ده قد بتاعك
يجي عشر مرات ده انت بتجيب مره وتهنج ده انت ما شوفتوش عمل ايه في طيزي ده شقها اتنين المفتري
راحت سوسن بصه ليا وقالت لإبتسام هو ركب طيزك يا شرموطة يا بنت المحظوظة... قولت لها ايه عايزه تتركبي
يا سوسو جريت على زبري وسابت عم احمد اللي مراته راحت تمص له علشان يسيبنا انا وسوسن وقالت كملوا
انتم علشان هحط بلببل ابو هند على الشحن وقعد تحرك طيزها على زبره لغاية ما قام... كانت سوسن في الوقت
ده بتمص زبري لغاية ما وقف... عم احمد قال لمراته بتخليه يركبك يا شرموطة طيب تعالى ورماها على السرير
قالت اييي هو انا منعتك عنها اهي قدامك على **** تفلح ونزل فيها نيك وانت الناحية التانية عملت مع سوسن
اللي عمله وبقت سوسن قصاد ابتسام بيبوسوا بعض وانا وعم احمد فشخين طيازهم وهما بيبوسوا بعض بيلعبوا
في بزاز بعض وجبت في طيز سوسن بعد ما عم احمد جاب في طيز مراته اللي غمزت لي وهي بتشاور انت اجمد
ونزلوا وسابوني مع سوسن نقضي الجمعة مع بعض وقضيناها ملط سوا وعملنا واحد في كل مكان في الشقة
ونزلت السبت لإبتسام اللي قالت وهي بتضحك صباح الخير ياللي مشرفني.... الوليه قاعدة في البيت مش قادرة
تمشي من اللي عملته.... حرام عليك ده احنا ولايه... قولت لها المهم تكون. اتبسطت واتمتعت.... قالت وهي بتشهق
الا اتمتعت دي عايزك تتجوزها لما تطلق هو انت مش عارف قيمة السلاح اللي معاك يا بيه.
بعدها بقى عادي اقضي يوم مع هند يوم مع سوسن يوم مع امها براحتي انا اللي اختار وعم أحمد كان بيوصلهم
لي لغاية عندي بس كان تمرجي بيشوف مين تعبانة منهم أكتر ويحجز لها كشف وساعات كانت الكشف بيبقى
مستعجل بدخل شقته اعمله واطلع سواء لمراته أو بنته وساعات كان بيشيل عني مراته أو سوسن ويكيفهم
لو انا مشغول... ودي قصة العمارة الجديدة يا ريت تعجبكم
ارجو المشاركة ومعرفة رأيكم
جميله جدا هتزعل إمتى ؟ عايز الشقه دي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%