NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

العضويات الذهبية والنقاط

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
العضوية الذهبية وشروط الحصول عليها

سابقا العضوية كانت تمنح لأكثر الناس تفاعلا ومازالت تمنح لكن هذه المرة عن طريق نظام النقاط الميزة التي يطبقها منتدي نسوانجي فقط في العالم العربي.

ماهي مميزات العضوية الذهبية؟

بإمكانك الرجوع للموضوع المنفصل للعضوية الذهبية لتعرف

كيف بإمكاني الحصول عليها؟

العضوية الذهبية تمنح لصاحب اكثر نقاط علي راس كل شهر ويكون الاول من الشهر حيث يتم منح الاول العضوية ويتم منح الثاني والثالث العضوية الفضية

كلا من العضويتان لهم لون مميز جدا

ومع اول كل شهر سوف يتم تصفير النقاط حتي نبدا في حسب النقاط من جديد لإعطاء جميع الاعضاء فرص في الفوز

التعديل الأخير:
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Ahmed Zoro, THE GHOAST LOVE, 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥 و 2 آخرين
Upvote 0
هو فين طيب الموضوع ده

بينشر في القسم العام الموضوعات الغير جنسية

ممكن ينشر النهاردة أو بكرة بالكتير

• حبيته
التفاعلات: E . N . G . Y
العضوية الذهبية وشروط الحصول عليها

سابقا العضوية كانت تمنح لأكثر الناس تفاعلا ومازالت تمنح لكن هذه المرة عن طريق نظام النقاط الميزة التي يطبقها منتدي نسوانجي فقط في العالم العربي.

ماهي مميزات العضوية الذهبية؟

بإمكانك الرجوع للموضوع المنفصل للعضوية الذهبية لتعرف

كيف بإمكاني الحصول عليها؟

العضوية الذهبية تمنح لصاحب اكثر نقاط علي راس كل شهر ويكون الاول من الشهر حيث يتم منح الاول العضوية ويتم منح الثاني والثالث العضوية الفضية

كلا من العضويتان لهم لون مميز جدا

ومع اول كل شهر سوف يتم تصفير النقاط حتي نبدا في حسب النقاط من جديد لإعطاء جميع الاعضاء فرص في الفوز
عايز عضويه ذهبيه اذا ممكن

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: أمنيه رشدى
لو سمحت عندى سوالين

1/انا حصلت على العضويه الزهبيه لمدة اسبوعين وفجاة اتسحبت منى ممكن اعرف ليه وهل انا غلط فى حاجه مخلفه....

2/انا فى منتدى نسوانجى القديم مدة كبيرة لحد ماغلق ورجعت هنا تانى ولحد الان لم احصل على لقب نسوانجى قديم وشكرا لحضرتكم

دأئما في تطور يا دوك انا وامنية من حين الي اخر لجعل مجتمع الانفتاح والترفية 🌹💋

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الهدف من النظام هو دفع الاعضاء الي التفاعل مع اقل إزعاج ممكن وحفظ مجهودات الناشرين, فالحد الاقصي لنقاط الموضوعه هو 5 نقاط (حتي ولو وضع الناشر اكثر يتم خصم 5 بحد اقصي)

ومع التسجيل يتم إضافة 50 نقطة, وووو, المهم ان تجميع النقاط سهل للغاية والهدف كما قولت هو لمصلحة المنتدي

ولدينا ادوات لقياس التفاعل وحتي الان التفاعل جيد جدا وفي تحسن, شكرا لقلقك عزيزي
عايز استفسر عن نظام النقط ايه الربح او الفلوس اللي بتتاخد من خلاله وازاي ولا انا فاهم النقط غلط او نظامها ايه

عايز استفسر عن نظام النقط ايه الربح او الفلوس اللي بتتاخد من خلاله وازاي ولا انا فا

الهدف من النظام هو دفع الاعضاء الي التفاعل مع اقل إزعاج ممكن وحفظ مجهودات الناشرين, فالحد الاقصي لنقاط الموضوعه هو 5 نقاط (حتي ولو وضع الناشر اكثر يتم خصم 5 بحد اقصي)

ومع التسجيل يتم إضافة 50 نقطة, وووو, المهم ان تجميع النقاط سهل للغاية والهدف كما قولت هو لمصلحة المنتدي

ولدينا ادوات لقياس التفاعل وحتي الان التفاعل جيد جدا وفي تحسن, شكرا لقلقك عزيزي
النقط بتستبدل بفلوس ولا العضويه الذهبيه فقط

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%