NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
351
مستوى التفاعل
6,205
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,410
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كيفكم ياحبايب قصه جديده
انا عبدو 22 سنه حاليا بالجيش خدمتي كانت ف العاشر من رمضان الشرقيه
كنت بطلع الخدمات الريقه كده عسكري قديم بقي
كنت بطلع ماموريه بليل مع المباحث
مثلا اخوان او الي بيقولو عليهم اخوان
كنا ممكن ندخل للراجل وهو ف حضن مراتو كنت بشوف بقنصان نوم وبزاز كبيره
وكنت بدخل ع ناس بتوع مخدرات وبودره ودول مفيش اكتر منهم ف العاشر
ف يوم ف نقيب كلم قسم اول يجيب عساكر عشان في حوار جامد عند هيبر ون
طلعت من المعسكر مع نقيب تبع المعسكر
كانو 4 شباب وبنتين بودره والدنيا بايظه حظي الحلو ان البوكس الاول اخدت ال4 عيال كان البوكس ف 4 عساكر مستجدين
والنقيب قالي ياعبدو خود البنات دول عندك
في بنت اسمها هبه كانت 17 سنه زي القمر وبيضه اووي لبسه عبايه سوده والتانيه ساره مليانه شويه بس شكلها وحش شويه
هبه طلعت قعدت جوه ف العربيه دفع رباعي
وكذالك ساره هيا نظام كنبه بس بجنبين
والعسكري الي معايا اسمه ابراهيم انا اقدم منو ب6 شهور طلعنا والبت هبه اتكلم معاه وكانت قمر قولتلها جيبي رقمك هيا قالتلي مش حفظاه
وانا قربت منها اوووي وبقيت لازق فيها وابراهيم يقولي ارجع العربيات ورانا كنا ف طريق عام
قولتلها انتي متجوزه قالت اه جوزي ف البوكس التاني قولتلها انتي روحتي معاهم ليه قالتلي جوزي بياخدني اجيبلو بودره قولتلها انا هخليك تمشي انا هكلم الضابط يمشيك قالتلي بجد قولتلها ايوه بقالي سنتين معاه وهو بيحبني
بس هاخد منك بوسه قالتلي ماشي
انا قربت منها وبوست شفايفها وهيا مسلمه نفسها بوستها حوالي 10 ثواني
وابراهيم بقولي بتعمل ايه ياكافر
روحت مسكت بزها كان صغير شوي
وقعدت افعص في وهيا بصالي قولتلها افتحي رجلك وهيا فاتحتها وانا رفعت عبايتها شوي ودخلت ايدي ع كسها من فوق البنطلون اتسرتش ده ولا اسمه ايه الناعم ده
قولت ل ابراهيم خود السلاح معاك
البوكس بتاع الضابط اودام مننا واحنا ع الطريق السريع والطريق ضالمه اخد السلاح وببصلي
قولت ل هبه افتحي رجلك وقعدت بين رجليها وقعدت العب ف كسها من فوق البنطلون
لما زوبري هينفجر قعدت ادعك ف كسها من فوق البنطلون لحد لما هيا نزلت ف هدومها وانا زوبري نااار قعدت مكاني واخدت منها بوسه
وطلعت زوبري من سوست البنطلون
وحطيت ايديها عليه وهيا بدات تدعك في قولتلها مصيه قالتلي مش بعرف قولتلها حطيه ف بوق وكانو مصاصه بس سنانك ماتجيش نحيتو
هيا دخلتو وبدات تمص في اي حاجه
وانا ماسك دماغها وانا كنت هنزل
وطيت ع دماغها وقولتلها انا هنزل لبني ابلعيه كلوو مش عايز نقطه بره وانا دهلت زوبري كلو ف بوقه وهيا بلعت لبني كلو
وانا ظبطت نفسي كل الموضوع ده ف خمس دقايق وبقيت اتكلم معاها وقولتلها لو خرجتك من هنا عايز اقبلك بره قالتلي حاضر بس اخرج
وانا **** مش عارف هخرجها ازاي انا بقولها اي كلام وخلاص انا ف معسكر واحنا رايحين قسم اول قولتلها لما ننزل علطول هعطيك رقمي ف ورقه وتكلميني واول منزلت نزلت ع البوابه واخدت قلم من امين الشرطه الي وقف ع البوابه عم جمال وكتلت رقمي وقبل ماينزلو عطيتها ليها وقولتلها هستناك قالتلي حاضر بس اخرج قولتلها هتخرجي ومن خبرتي ف الجيش سنتين كنت واثق انها هتخرج عشان هيا مكنش معاها حاجه ده ال4 شباب هما الي معاهم مش هيا
هيا كانت معاهم يعني هتنام الليله وتخرج بكره
واحنا مشينا ع المعسكر ابراهيم يقولي انت ازاي تعمل كده لو حد شافك كادنت روحت ف نصيبه
قولتلو البت جامده اووي قالي بس مش لدرجادي
قالي ايه الورقه دي قولتلو رقمي وضخكت
(الجزاء الي فوق ده ياشباب حصل بجد معايا بس مش عايز احلف عشان ماينفعش احلف ع حاجه زي دي بس دي فعلا حصلت معايا الي تحت من الخيال بس ف جزاء تحت حقيقي هبقي اقولكم عليه) هيا ماكلمتنيش خالص
وفعلا تاني يوم العصر كلمتني
وقولتلها مبروك قالتلي انا ازاي خرجت قولتلها انتي مش معاكي حاجه يعني هيمشوك ويمسكو ف الي معاك وانت يدوب بتاخدو مش بتاجرو بس هيا قرصت ودن كده
قولتلها المهم انا عايز اقبلك قالتلي ازاي قولتلها انا نازل اجازه كمان يومين هخرج بعد الساعه 12 بتكون ف عربيه مستنيه بره المعسكر تاخدنا انا هخلع منها وقبلك قالتلي ماشي
بس هنتقابل فين قولتلها ف اي حته
قالتلي تاجي عندي قولتلها عندك فين
قالتلي الشقه قولتلها واهلك قالتلي ولا انا عايش هنا ولا اهلي عايشين هنا انا عايشه مع جوزي هنا واحنا شغالين هنا ف مصنع الادويه
قولتلها اجي انتي ف اي مجاوره قالتلي ال9
قولتلها هاجي ورن عليك
وفضلت اتكلم معاها ف الجنس وقولها كان نفسي انيكك يوميتها قالتلي بزوبرك ده كنت ادفضحكت الدنيا مكنتش هقدر وبصراحه لبنك يجنن
قولتلها سبيني هادي لحد ماشوفك عشان كده هتعب اوووي واليومين كانهم شهرين
وطلعنا الساعه 12 ونص
انا اتسحبت علطول وركبت تاكسي وقولتلو مجاوره9 وطبعا اصحابي كانو مستنين عشان كل ميكروباص ناس حجزاه
ووصلت المجاوره وكلمتها قالتلي انت فين قولتلها عند محل المحموديه قالتلي في اودام شارع اساسي كده اوقف ع الرصيف وانا هشورلك
وانا فضلت معاها ع الفون وشوفتها وطلعت عندها خبطت فتحتلي وكانت لبسه قميص نوم اسمر وجسمها ابيض دخلت قولتلها ايه الجمال ده
واخدتها بالحضن وقالتلي ف ودني انا مش لوحدي قولتلها ازاي قالتلي معايا صحبتي مرات سعد الي كان معانا ف البوكس قولتلها فين قالتلي ف الاوضه دخلت الاوضه وكانت بنت زي القمر جسمها مليان شوي ونايمه خالص قولتلها دي نايمه
قالتلي اااه قولتلها هيا ماتعرفش اننا جاي قالتلي لا هيا لسه جايه من ساعتين عشان جوزها ممسوك وخايفه تنام لوحدها وانا مقدرتش اقولك ماتجيش قولتلها طب هنام معاك فين قالتليةع السرير جنبها قولتلها ازاي قالتلي هوريك راحت ع السرير
ونامت فوق روميساء هنختصر بروما ونزلت فيها بوس وانا مستغرب وروما قالتلها كفايه بقي ياهبه انا تعبت وهيا نزلت ع كسها رفعت قميص النوم بتاعها وفتحت رجليها وورتني كسها كان ابيض اوووي وفي شعر بسيط ودخلت صباعين ف كسها وروما بتقولها انا عايزه انام كفايه بقي
راحت جيالي بتقولي ايه رايك قولتلها ازاي كده قالتلي دي متجوزه من شهرين بس وجوزها اخدها لهنا واهلها مصدقو انها اتجوزت كانت حمل يعني ع اهلها والواد جبها هنا وشغاله معانا
وجوزها اساسا مش بينيكها كتير
ده احنا كلنا بنيك بعض قولتلها ازاي
قالتلي جوزي بينيكها وجوزها بينيكني
قولتلها احا قالتلي ده الي بيحصل بس جوزها خول شوي وجوزي هو الي بينيكها وينكني كتير
قولتلها انتم مخلفتوش قالتلي احنا عايزين بس لسه محبلناش قولتلها ايه جوزك نزل فيكي امتي اخر مره قالتلي يوم الحوار ده
قولتلها خلاص يبقي انا هنزل فيكي وتخلفي مني راحت مسكت زوبري قالتلي عايزني ابقي ام ابنك قولتلها ااااه قالتلي وعايز ده كلو يدخل ف كسي الصغير قولتلها مش كسك بس وكس صحبتك كمان وهخليها تخلف معاك عشان تبقو زي بعض قالتلي روما عجبتك قولتلها اوي بس مش اكتر منك قالتلي انا همعتك بس اعملي زي ماهقولك
لقيتها بتقولي عايز تدخلو في ناشف ولا يكون ناعم وحلو قولتلها يدخل فيها ناشف قالتلي ماشي خليك لما اشورلك وراحت قالعه اودامي بقت ملط وراحت نامت ع روما 69 وقعدت تلحس كسها وروما بتقولها مش قدره ي وسخه خلاص تعبت وهبه تلحس وبصالي وتفتحلي كسها واحمر اووي
قالتلي انتي نفسك زوبر يدخل ف كسك ياروما قالتلها اوووي ياهبه ياريتك راجل قالتلي عايزه تحسي بزوبر كبير ف كسك قالتلها ااااه نفسي اوووي وانا كنت بقلع هدومي خالص وزوبري 20سنتي وطخين شوي
وزوبري صاروخ قربت وطلعت ع السرير براحه وهبه فتحالي كسها وانا ميكت زوبري وحسست بيه ع وش هبه وهيا فتحالي بوقها بتمصو وانا بحركو ف شفايفها وهيا طلعت لسانها بتلمس راس زوبري رواحت تفت ع روبري وضحكت وانا خليت راس زوبري ع اول كسها وحسست ع راس كسها بزوبري وهيا اااه صباعك حلو اوووي ياهبه كمان ياحبيبتي بدات اتعب تاني
وانا دخلت صباعي ف كسها قالت اااااه اااااه تعبت ياهبه خلاص وانا روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااااه ايه ده ياهبه وهبه ساكته خالص وهبه بصالي تقولي دخلو كلو
وروحت مدخل زوبري كلو ف كسها هيا اااااااااه اااااااااه ايه ده اااااه مش قدره طلعيه ياهبه بسرعه وانا زي منا زوبري ف كسها وبقيتواطلعو ودخلو روحت خرجتو وحطيتو ف بوق هبه تمص في ورجعتو ف كس روما تاني
وهيا عايزه تقوم بس مش قدره وبدات تاخد ع زوبري وبقت تقول نيك اوووي ااااه كمان
وهبه قالتلي لما اقوم انت نام عليها وبوسها وزبرك فيها وهيا وقفت ع ركبها وكسها ع وش روما وانا بنيك روما ومش عايز زوبري يخرج منها انا بقيت انيكها وهبه قعده بكسها ع وشها وانا انيك اكتر ولقيت هبه بتحرج نفسها ع وش روما كانها قعده ع زوبر وكانت هبه بتنزل عسلها ع وش روما وانا انيك اكتر وروما قالت اااااه انا كمان هنزل ااااه وراحت نزلت عسلها وكان كتير كنت مستغرب من عسلها ولقيتها هبه بتقولها انتي نزلتي يابت اخيرا وكان عسلها سخن اوووي ع زوبري
هبه عايزه تقوم من عليها وانا مسكت قميص نزم روما وشورت ل هبه تسحبو لفوق وشها وهيا بتقوم وتسحب وبزازها ظهرو كانو يجننو كبار ولونهم وردي نااار انا مقدرتش استني نزلت عليهم مص وزوبري كاني نسيتو ف كسها
فضلت امص بزازها اول مره ف حياتي اشوف بزاز بالجمال ده بقيت اقفش فيهم ومص حلماتها

وروحت ع شفايفها بوس كانت شفايف كبيره تتاكل اكل وهيا مسكتني عشان ماهربش
وانا صدري هارس بزازها اووي لدرجه اني كنت بلم بزازها تحت صدري عشان احس بنعومتهم وحلمت بزازها وهيا ع صدري فضلت ابوس ونيك بصتلها وقولتلها انتي تجنني ياروما
وهيا بصالي وقالتلي نيك اووي انا تعبانه اووي
وانا انيك اوووي قولتلها انتي خساره ف جوزك الخول ده ازاي انتي كده قالتلي نيك بس وسيبني اتمتع بيك وانا زوبري فشخها وقولها نفسك تحبلي قالتلي ايوووه نفسي اوووي قولتلها هخليكي ام لبني الي ف بطنك قالتلي عايزه لبنك كلو ف كسي
قالتلي خليني اركب زوبرك قولتلها تعالي وراحت وقفه وانا نايم وقعدت بكسها ع زوبري وقالتلي كبير اوووي وانا ببص ع هبه كانت مش ف الاوضه وروما نزله وطالعه ع زوبري جامد كانها اول مره تتناك كده قولتلها عجبك زوبري قالتلي ااااه اوووي كبير اووووي قولتلها وانتي حلوه اووووي ياروما
قولتلها انا هنزل وهيا بصالي وطالعه نزله وقولتلها قربت انزل قالتلي تعالي بسرعه نام فوقي
ورفعت رجليها ونامت ع ضهرها وانا نمت فوقها ودخلت زوبري وقعدت انيكها وهيا لفت رجليها ع وسطي وقالتلي ماتحركوش بقي وشدتني اخدت منها بوسه جامده لما حسيت اني هنزل فضلت ابوس وايدي بتعفص بزازها وحلماتها بقرصها جامد وردي وكبيره وتجنن
واتا بقيت انزل لبن كتير اوووي ف كسها وهيا قفشه في ماخرجوش غير لما يطلع لوحدو وخلصت وهيا قفلت ع كسها بايديها وانا نمت جنبها وقولتلها انتي حلوووه اووووي وبزازك تجنن وفضلت احسس ع بزازها جامد وقالتلي انت الي زوبرك كبير وانا اول مره اتناك كده قولتلها مين ناكك قبل كده قالتلي جوزي وجوز البت هبه وخويا هو الي فاتحني قولتلها ومين زوبرو احلي قالتلي انت زوبرك جنان مش عشان معايا لا بس زوبرك ناشف وطخين وكبير اوووي
قولتلها لسه ليه معاك نيكه كمان بس مش ف كسك قالتلي لا مستحيل ابدا قولتلها لا مش ف طيزها ف بزازها الي هتجنني دي قالتلي انت بس ريح شوي وتعالي نيك بزازي اووو كسي كمان دخلت علينا هبه الف مبروك ياعروسه شبعتي قالتلها اووي اول مره اتناك كده
روما قالتلها مين ده بقي صحبك
هبه ضحكت وقالت ده عسكري كان مع اخوك وهما بيقبضو عليه وضحكنا وروما بتقول ياخربي قولتلها بتقولك عسكري مش ضابك وضحكنا موت وضربتها ع بزها اوووي وقولتلها يجننو
وهبه قالتلي تعالي كول الاول عشان دوري
روحت وقف وروما قالتلي براحه عليها دي كسها صغير اووي مش بتتناك في كتير قولتلها امال بتتناك فين قالت ولا هنا ولا هنا وبتضحك
بقولها مش جوزها بينيكها
قالتلي يعني جوزها هيسيبني ببزازي دي وهينيك مراتو المعصعص دي وهيا ضحكت وهبه زعلت
قولتلها هبه دي انا اول ماشوفتها كنت هتجنن عليها وانا لازم اعيش معاها احلي يوووم ف عمري وهخليك تتفرجي علينا كمان يالبوه
وقولت ل هبه تعالي ناكل يلا عشان جعان اووي
قالتلي تعالي وزعلانه كده قولتلها ماتزعليش دي عبيطه **** انتي احلي منها وانا لازم انام معاك ليله تحلمي بيها وتعرفي حاجه هيا قالت كده انا فرحت اوووي عشان زوبري هو الي هيوسع كسك ده وحطيت ايدي ع كلوتها كانت لبسه كلوت وفوق منو روب خفيف خالص كده قولتلها وحسست ايدي ع بزها كان معقول مش كبير بس عشان روما بزها كبير فده بنسبالها صغير
قولتلها انا هموت عليك ونفسي انيك دلوقتي يبا انيكك ولا هناكل قالتلي لا هناكل الاول
وقعدنا ف الصاله وكانت جيبه شوربه سي فود وجمبري قعدت اكل كتير وهيا تاكلني وانا زوبري وقف ع بزازها الي بشوفهم
مسكت حتت جمبري وحطيتها ع بزها ونزلت اكل فيها ومص ف حلماتها قالتلي اصبر شوي بتعمل ايه رجعت وقولتلها مش قادر استني وشربت شوي شوربه ووقفت وزبري وقف خالص وقولتلها كان نفسي تكوني بنت بنوت وفتحك انا
قالتلي اعتبرني بنت بنوت انا لسه متجوزه قريب وزوبر جوزي طويل بس رفيع وجوز الهبله دي صغير خالص عشان كده كسها ضيق وكذالك كسي قولتلها تعالي يلا هنيكك اودامها وعايزك تدلعي علي قالتلي ماشي شيلتها زي ايدي ودخلت الاوضه وقولت ل روما قومي راحت وقفه وقعده ع الكرسي وانا قعدت هبه ع السرير وقولتلها اقلعي الروب ده خليني اتمتع بجسمك من بعيد قالتلي حاضر قعدت ع السرير وطلعت بزها الشمال

HabDCMb.md.jpg
قالتلي حلو قولتلها يجنن كملي وبصي ع زوبري الي هيفرقع عشانك قالتلي زوبرك هيعمل فيا ايه قولتلها هدخلو ف كسك وطيزك همتعك
قالتلي عايز تشوف بزازي قولتلها ايوووه خرجي التاني يلا راحت مخرجه البز التاني

Habbh7V.md.jpg
قولتلها بزازك تجنن اووووي
قالتلي تعالي مصهم وانا روحت عندها مسكتهم وفضلت امص فيهم اووي وفعص فيهم قولتلها وريني كسك الضيق ده قالي حاضر ابعد شوي وراحت وقفت ع ركبتها ونزلت الكلوت بتاعها كان يجنن منظر كسها كده

HabyzLF.md.jpg
قولتلها كسك شكلو يجنن وقفت ف وشها ونزلت فيها بوس ف شفايفها وروحت حطيت ايدي ع كسها احسس عليه وصباعي الوسطاني بيلعب ف كسها قولتلها كسك حلو اوووي قالتلي دخل صبعك دخلت صباعي وقولتلها كسك ضيق اووووي قالتلي انا عايزه زوبرك توسع كسي قولتلها اقعدي وسندي ضهرك عملت زي ماقولت وضهرلي كسها كان احمر ومفهوش شعرايه واحده

HamH0fn.md.jpg
انا بصيت لكسها وعلطول نزلت لحس ف كسها ولساني دخلتو في كسها وهيا مسكت دماغي تقولي ااااااه اول مره راجل يلحس كسي لسانك حلو اوووي وانا العب ف شفايف كسها
قالتلي عايزه امص زوبرك زي ماكنا ف البوكس
روحت وقفت ع روكبي وهيا نامت ع بطنها ونزلت مص ف زوبري وانا ببص ل روما كانت بتلعب ف بزازها الكبيره وفضلت تمص لما قالتلي نكني بقي مش قدره وانا علطول نيمتها ع ضهرها ووقفت ع ركبي وزوبري بحكو ف شفايف كسها وكسها ضيق اووي ودخات راسو قالتلي براحه عشان كبير اوووي قولتلها حاضر دخلتو كمان شوي قالت اااااه ااااه ودخلت لنصو وهبا ااااااه كفايه كفايه
وانا بقيت انيكها بنص زوبري بس رايح جاي فجاءه لقيت رونا بتزق في جامد من ضهري لقيت زوبري دخل كلو ف كسها وهيا اااااااااااااه اااااااااااه وروما قالتلها اتناكي ياشرموطه وانتي ساكته
وانا نمت عليها وزوبري كلو ف كسها وروما بتحسس ع ضهري وكنت بنيك هبه وهيا بدات تاخد ع وجع زوبري ولقيت روما بتحسس ع طيزي قولت عادي لقيتها بتفتح طيزي وبتحسس بصباعها ع خرم طيزي انا دمي ولع روحت خبطها برجلي من ورا رجعت لورا وخرجت زوبري من كس هبه وهبه بصالي وشيفاني متعصب
وبقول ل روما شيفاني خول يابنت المتناكه طب تعالي وشمطها قلم ع وشها ونيمتها ع بطنها وركبت ع ضهرها ووشي لطيزها عشان ماتعرفش تقوم وقولت ل هبه تعالي اقعدي عند رجليها وفتحي طيزها عملت زي ماقولت وخرم طيزها دخلت صباعي في وكان ضيق بقيت انيكها بصباعي اووي وهبه قالتلي بصوت واطي نيكها ف طيزها قولتلها تاجي مكاني وانا وقفت مكانها وهبه فتحتلي طيزها وروما لا لا لا خلاص اسفه خلاص
روحت مدخل راس زوبري بالعافيه وقولتلها انا راجل ياكسمك وروحت مدخل زوبري كلو ف طيزها وهيا ااااااااااااااه ااااااااااااه اتعورت اااااااه وانا ولا هنا بنيك اوووي وطيزعا تترج اودامي وهبه قعدت تمص شفايفي وقالتلي انا مشبعتش منك قولتلها دقيقه هفشخها هنيكك
فصلت انيكها لحد مالقيت خرم طيزها بيقفل ويفتح ع زوبري انا نزلت ف خرم طيزها لما خرحت زوبري كان في ددمم ولبني
مسحتو وكان لسه وقف خليت هبه تنام ع ضهرها تاني وانا نمت فوقها وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها 20 دقيقه بالظبك والي اخرني اني نزلت ف طيز روما وكل ماقول ل هبه نغير الوضع تقولي لا كده حلو خليك فوقي يادكري عايزه اخلف منك
واتا قعدت انيكها اووي ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا مسكت في اوووي تقولي عايز اخلف منك خليني حبله ااااه يابو ابني مش هسيبك ابدا وانا خلصت وكان الساعه 6
قولتلها انا همشي وهبقي اجيلك في نص الاجازه نقصي مع بعض احلي يومين قالتلي هستناك
لبست وقالتلي معلش صالح البت دي احسن تفضحنا قولتلها خلاث
كنت لابس ولقيتها نايمه بكلوت وستيان
قولتلها ماتزعليش بس انا مش خول عشان تعملي معايا كده قالتلي اسفه غصب عني افتكرت جوزي وهو بيحب كده قولتلها انا همشي وجيلكم بعدين
قالتلي مش ناسي حاجه قولتلعا ايه قالتلي انت عايز تنيك بزازي قولتلها مش وقتو قالتلي عشان خطري قولتلها طب ماشي قلعت بنطلوني ونمت ع السرير وهيا وقفت ع الارض وزوبري وقف مصتو وهبه وقفه ودخلتو بين بزازها جوه الستيان
وفضلت انيك ف بزازها لحد مانزلت عليهم

HamAk1s.md.jpg
upload photo

HamRJQ1.md.jpg
قولتلها بزازك تجنن راحت ع ودني وقالتلي لما تاجي هخليك تنكني اودام جوزي وهمتعك وانا لبست وسلمت عليهم ومشيت
وقولت هرجع ليهم كمان اسبوع
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: el-korsan, Mido0, Simon3 و 8 آخرين
لا جزء جاااااااااااااااااامد بصراحه ياريت تنزل الجزء التانى بسرررررررررعه
 
  • عجبني
التفاعلات: خيالية راقية1
روووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: خيالية راقية1
جامده اوى
 
  • عجبني
التفاعلات: خيالية راقية1
يااااااارب تكمل علي نفس المنوى بس حاول افصل بين الشخصيات بفواصل
انا
روما
هبه
كده يعني
 
  • عجبني
التفاعلات: عاشقالنسوان الكبيرة
كيفكم ياحبايب قصه جديده
انا عبدو 22 سنه حاليا بالجيش خدمتي كانت ف العاشر من رمضان الشرقيه
كنت بطلع الخدمات الريقه كده عسكري قديم بقي
كنت بطلع ماموريه بليل مع المباحث
مثلا اخوان او الي بيقولو عليهم اخوان
كنا ممكن ندخل للراجل وهو ف حضن مراتو كنت بشوف بقنصان نوم وبزاز كبيره
وكنت بدخل ع ناس بتوع مخدرات وبودره ودول مفيش اكتر منهم ف العاشر
ف يوم ف نقيب كلم قسم اول يجيب عساكر عشان في حوار جامد عند هيبر ون
طلعت من المعسكر مع نقيب تبع المعسكر
كانو 4 شباب وبنتين بودره والدنيا بايظه حظي الحلو ان البوكس الاول اخدت ال4 عيال كان البوكس ف 4 عساكر مستجدين
والنقيب قالي ياعبدو خود البنات دول عندك
في بنت اسمها هبه كانت 17 سنه زي القمر وبيضه اووي لبسه عبايه سوده والتانيه ساره مليانه شويه بس شكلها وحش شويه
هبه طلعت قعدت جوه ف العربيه دفع رباعي
وكذالك ساره هيا نظام كنبه بس بجنبين
والعسكري الي معايا اسمه ابراهيم انا اقدم منو ب6 شهور طلعنا والبت هبه اتكلم معاه وكانت قمر قولتلها جيبي رقمك هيا قالتلي مش حفظاه
وانا قربت منها اوووي وبقيت لازق فيها وابراهيم يقولي ارجع العربيات ورانا كنا ف طريق عام
قولتلها انتي متجوزه قالت اه جوزي ف البوكس التاني قولتلها انتي روحتي معاهم ليه قالتلي جوزي بياخدني اجيبلو بودره قولتلها انا هخليك تمشي انا هكلم الضابط يمشيك قالتلي بجد قولتلها ايوه بقالي سنتين معاه وهو بيحبني
بس هاخد منك بوسه قالتلي ماشي
انا قربت منها وبوست شفايفها وهيا مسلمه نفسها بوستها حوالي 10 ثواني
وابراهيم بقولي بتعمل ايه ياكافر
روحت مسكت بزها كان صغير شوي
وقعدت افعص في وهيا بصالي قولتلها افتحي رجلك وهيا فاتحتها وانا رفعت عبايتها شوي ودخلت ايدي ع كسها من فوق البنطلون اتسرتش ده ولا اسمه ايه الناعم ده
قولت ل ابراهيم خود السلاح معاك
البوكس بتاع الضابط اودام مننا واحنا ع الطريق السريع والطريق ضالمه اخد السلاح وببصلي
قولت ل هبه افتحي رجلك وقعدت بين رجليها وقعدت العب ف كسها من فوق البنطلون
لما زوبري هينفجر قعدت ادعك ف كسها من فوق البنطلون لحد لما هيا نزلت ف هدومها وانا زوبري نااار قعدت مكاني واخدت منها بوسه
وطلعت زوبري من سوست البنطلون
وحطيت ايديها عليه وهيا بدات تدعك في قولتلها مصيه قالتلي مش بعرف قولتلها حطيه ف بوق وكانو مصاصه بس سنانك ماتجيش نحيتو
هيا دخلتو وبدات تمص في اي حاجه
وانا ماسك دماغها وانا كنت هنزل
وطيت ع دماغها وقولتلها انا هنزل لبني ابلعيه كلوو مش عايز نقطه بره وانا دهلت زوبري كلو ف بوقه وهيا بلعت لبني كلو
وانا ظبطت نفسي كل الموضوع ده ف خمس دقايق وبقيت اتكلم معاها وقولتلها لو خرجتك من هنا عايز اقبلك بره قالتلي حاضر بس اخرج
وانا **** مش عارف هخرجها ازاي انا بقولها اي كلام وخلاص انا ف معسكر واحنا رايحين قسم اول قولتلها لما ننزل علطول هعطيك رقمي ف ورقه وتكلميني واول منزلت نزلت ع البوابه واخدت قلم من امين الشرطه الي وقف ع البوابه عم جمال وكتلت رقمي وقبل ماينزلو عطيتها ليها وقولتلها هستناك قالتلي حاضر بس اخرج قولتلها هتخرجي ومن خبرتي ف الجيش سنتين كنت واثق انها هتخرج عشان هيا مكنش معاها حاجه ده ال4 شباب هما الي معاهم مش هيا
هيا كانت معاهم يعني هتنام الليله وتخرج بكره
واحنا مشينا ع المعسكر ابراهيم يقولي انت ازاي تعمل كده لو حد شافك كادنت روحت ف نصيبه
قولتلو البت جامده اووي قالي بس مش لدرجادي
قالي ايه الورقه دي قولتلو رقمي وضخكت
(الجزاء الي فوق ده ياشباب حصل بجد معايا بس مش عايز احلف عشان ماينفعش احلف ع حاجه زي دي بس دي فعلا حصلت معايا الي تحت من الخيال بس ف جزاء تحت حقيقي هبقي اقولكم عليه) هيا ماكلمتنيش خالص
وفعلا تاني يوم العصر كلمتني
وقولتلها مبروك قالتلي انا ازاي خرجت قولتلها انتي مش معاكي حاجه يعني هيمشوك ويمسكو ف الي معاك وانت يدوب بتاخدو مش بتاجرو بس هيا قرصت ودن كده
قولتلها المهم انا عايز اقبلك قالتلي ازاي قولتلها انا نازل اجازه كمان يومين هخرج بعد الساعه 12 بتكون ف عربيه مستنيه بره المعسكر تاخدنا انا هخلع منها وقبلك قالتلي ماشي
بس هنتقابل فين قولتلها ف اي حته
قالتلي تاجي عندي قولتلها عندك فين
قالتلي الشقه قولتلها واهلك قالتلي ولا انا عايش هنا ولا اهلي عايشين هنا انا عايشه مع جوزي هنا واحنا شغالين هنا ف مصنع الادويه
قولتلها اجي انتي ف اي مجاوره قالتلي ال9
قولتلها هاجي ورن عليك
وفضلت اتكلم معاها ف الجنس وقولها كان نفسي انيكك يوميتها قالتلي بزوبرك ده كنت ادفضحكت الدنيا مكنتش هقدر وبصراحه لبنك يجنن
قولتلها سبيني هادي لحد ماشوفك عشان كده هتعب اوووي واليومين كانهم شهرين
وطلعنا الساعه 12 ونص
انا اتسحبت علطول وركبت تاكسي وقولتلو مجاوره9 وطبعا اصحابي كانو مستنين عشان كل ميكروباص ناس حجزاه
ووصلت المجاوره وكلمتها قالتلي انت فين قولتلها عند محل المحموديه قالتلي في اودام شارع اساسي كده اوقف ع الرصيف وانا هشورلك
وانا فضلت معاها ع الفون وشوفتها وطلعت عندها خبطت فتحتلي وكانت لبسه قميص نوم اسمر وجسمها ابيض دخلت قولتلها ايه الجمال ده
واخدتها بالحضن وقالتلي ف ودني انا مش لوحدي قولتلها ازاي قالتلي معايا صحبتي مرات سعد الي كان معانا ف البوكس قولتلها فين قالتلي ف الاوضه دخلت الاوضه وكانت بنت زي القمر جسمها مليان شوي ونايمه خالص قولتلها دي نايمه
قالتلي اااه قولتلها هيا ماتعرفش اننا جاي قالتلي لا هيا لسه جايه من ساعتين عشان جوزها ممسوك وخايفه تنام لوحدها وانا مقدرتش اقولك ماتجيش قولتلها طب هنام معاك فين قالتليةع السرير جنبها قولتلها ازاي قالتلي هوريك راحت ع السرير
ونامت فوق روميساء هنختصر بروما ونزلت فيها بوس وانا مستغرب وروما قالتلها كفايه بقي ياهبه انا تعبت وهيا نزلت ع كسها رفعت قميص النوم بتاعها وفتحت رجليها وورتني كسها كان ابيض اوووي وفي شعر بسيط ودخلت صباعين ف كسها وروما بتقولها انا عايزه انام كفايه بقي
راحت جيالي بتقولي ايه رايك قولتلها ازاي كده قالتلي دي متجوزه من شهرين بس وجوزها اخدها لهنا واهلها مصدقو انها اتجوزت كانت حمل يعني ع اهلها والواد جبها هنا وشغاله معانا
وجوزها اساسا مش بينيكها كتير
ده احنا كلنا بنيك بعض قولتلها ازاي
قالتلي جوزي بينيكها وجوزها بينيكني
قولتلها احا قالتلي ده الي بيحصل بس جوزها خول شوي وجوزي هو الي بينيكها وينكني كتير
قولتلها انتم مخلفتوش قالتلي احنا عايزين بس لسه محبلناش قولتلها ايه جوزك نزل فيكي امتي اخر مره قالتلي يوم الحوار ده
قولتلها خلاص يبقي انا هنزل فيكي وتخلفي مني راحت مسكت زوبري قالتلي عايزني ابقي ام ابنك قولتلها ااااه قالتلي وعايز ده كلو يدخل ف كسي الصغير قولتلها مش كسك بس وكس صحبتك كمان وهخليها تخلف معاك عشان تبقو زي بعض قالتلي روما عجبتك قولتلها اوي بس مش اكتر منك قالتلي انا همعتك بس اعملي زي ماهقولك
لقيتها بتقولي عايز تدخلو في ناشف ولا يكون ناعم وحلو قولتلها يدخل فيها ناشف قالتلي ماشي خليك لما اشورلك وراحت قالعه اودامي بقت ملط وراحت نامت ع روما 69 وقعدت تلحس كسها وروما بتقولها مش قدره ي وسخه خلاص تعبت وهبه تلحس وبصالي وتفتحلي كسها واحمر اووي
قالتلي انتي نفسك زوبر يدخل ف كسك ياروما قالتلها اوووي ياهبه ياريتك راجل قالتلي عايزه تحسي بزوبر كبير ف كسك قالتلها ااااه نفسي اوووي وانا كنت بقلع هدومي خالص وزوبري 20سنتي وطخين شوي
وزوبري صاروخ قربت وطلعت ع السرير براحه وهبه فتحالي كسها وانا ميكت زوبري وحسست بيه ع وش هبه وهيا فتحالي بوقها بتمصو وانا بحركو ف شفايفها وهيا طلعت لسانها بتلمس راس زوبري رواحت تفت ع روبري وضحكت وانا خليت راس زوبري ع اول كسها وحسست ع راس كسها بزوبري وهيا اااه صباعك حلو اوووي ياهبه كمان ياحبيبتي بدات اتعب تاني
وانا دخلت صباعي ف كسها قالت اااااه اااااه تعبت ياهبه خلاص وانا روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااااه ايه ده ياهبه وهبه ساكته خالص وهبه بصالي تقولي دخلو كلو
وروحت مدخل زوبري كلو ف كسها هيا اااااااااه اااااااااه ايه ده اااااه مش قدره طلعيه ياهبه بسرعه وانا زي منا زوبري ف كسها وبقيتواطلعو ودخلو روحت خرجتو وحطيتو ف بوق هبه تمص في ورجعتو ف كس روما تاني
وهيا عايزه تقوم بس مش قدره وبدات تاخد ع زوبري وبقت تقول نيك اوووي ااااه كمان
وهبه قالتلي لما اقوم انت نام عليها وبوسها وزبرك فيها وهيا وقفت ع ركبها وكسها ع وش روما وانا بنيك روما ومش عايز زوبري يخرج منها انا بقيت انيكها وهبه قعده بكسها ع وشها وانا انيك اكتر ولقيت هبه بتحرج نفسها ع وش روما كانها قعده ع زوبر وكانت هبه بتنزل عسلها ع وش روما وانا انيك اكتر وروما قالت اااااه انا كمان هنزل ااااه وراحت نزلت عسلها وكان كتير كنت مستغرب من عسلها ولقيتها هبه بتقولها انتي نزلتي يابت اخيرا وكان عسلها سخن اوووي ع زوبري
هبه عايزه تقوم من عليها وانا مسكت قميص نزم روما وشورت ل هبه تسحبو لفوق وشها وهيا بتقوم وتسحب وبزازها ظهرو كانو يجننو كبار ولونهم وردي نااار انا مقدرتش استني نزلت عليهم مص وزوبري كاني نسيتو ف كسها
فضلت امص بزازها اول مره ف حياتي اشوف بزاز بالجمال ده بقيت اقفش فيهم ومص حلماتها

وروحت ع شفايفها بوس كانت شفايف كبيره تتاكل اكل وهيا مسكتني عشان ماهربش
وانا صدري هارس بزازها اووي لدرجه اني كنت بلم بزازها تحت صدري عشان احس بنعومتهم وحلمت بزازها وهيا ع صدري فضلت ابوس ونيك بصتلها وقولتلها انتي تجنني ياروما
وهيا بصالي وقالتلي نيك اووي انا تعبانه اووي
وانا انيك اوووي قولتلها انتي خساره ف جوزك الخول ده ازاي انتي كده قالتلي نيك بس وسيبني اتمتع بيك وانا زوبري فشخها وقولها نفسك تحبلي قالتلي ايوووه نفسي اوووي قولتلها هخليكي ام لبني الي ف بطنك قالتلي عايزه لبنك كلو ف كسي
قالتلي خليني اركب زوبرك قولتلها تعالي وراحت وقفه وانا نايم وقعدت بكسها ع زوبري وقالتلي كبير اوووي وانا ببص ع هبه كانت مش ف الاوضه وروما نزله وطالعه ع زوبري جامد كانها اول مره تتناك كده قولتلها عجبك زوبري قالتلي ااااه اوووي كبير اووووي قولتلها وانتي حلوه اووووي ياروما
قولتلها انا هنزل وهيا بصالي وطالعه نزله وقولتلها قربت انزل قالتلي تعالي بسرعه نام فوقي
ورفعت رجليها ونامت ع ضهرها وانا نمت فوقها ودخلت زوبري وقعدت انيكها وهيا لفت رجليها ع وسطي وقالتلي ماتحركوش بقي وشدتني اخدت منها بوسه جامده لما حسيت اني هنزل فضلت ابوس وايدي بتعفص بزازها وحلماتها بقرصها جامد وردي وكبيره وتجنن
واتا بقيت انزل لبن كتير اوووي ف كسها وهيا قفشه في ماخرجوش غير لما يطلع لوحدو وخلصت وهيا قفلت ع كسها بايديها وانا نمت جنبها وقولتلها انتي حلوووه اووووي وبزازك تجنن وفضلت احسس ع بزازها جامد وقالتلي انت الي زوبرك كبير وانا اول مره اتناك كده قولتلها مين ناكك قبل كده قالتلي جوزي وجوز البت هبه وخويا هو الي فاتحني قولتلها ومين زوبرو احلي قالتلي انت زوبرك جنان مش عشان معايا لا بس زوبرك ناشف وطخين وكبير اوووي
قولتلها لسه ليه معاك نيكه كمان بس مش ف كسك قالتلي لا مستحيل ابدا قولتلها لا مش ف طيزها ف بزازها الي هتجنني دي قالتلي انت بس ريح شوي وتعالي نيك بزازي اووو كسي كمان دخلت علينا هبه الف مبروك ياعروسه شبعتي قالتلها اووي اول مره اتناك كده
روما قالتلها مين ده بقي صحبك
هبه ضحكت وقالت ده عسكري كان مع اخوك وهما بيقبضو عليه وضحكنا وروما بتقول ياخربي قولتلها بتقولك عسكري مش ضابك وضحكنا موت وضربتها ع بزها اوووي وقولتلها يجننو
وهبه قالتلي تعالي كول الاول عشان دوري
روحت وقف وروما قالتلي براحه عليها دي كسها صغير اووي مش بتتناك في كتير قولتلها امال بتتناك فين قالت ولا هنا ولا هنا وبتضحك
بقولها مش جوزها بينيكها
قالتلي يعني جوزها هيسيبني ببزازي دي وهينيك مراتو المعصعص دي وهيا ضحكت وهبه زعلت
قولتلها هبه دي انا اول ماشوفتها كنت هتجنن عليها وانا لازم اعيش معاها احلي يوووم ف عمري وهخليك تتفرجي علينا كمان يالبوه
وقولت ل هبه تعالي ناكل يلا عشان جعان اووي
قالتلي تعالي وزعلانه كده قولتلها ماتزعليش دي عبيطه **** انتي احلي منها وانا لازم انام معاك ليله تحلمي بيها وتعرفي حاجه هيا قالت كده انا فرحت اوووي عشان زوبري هو الي هيوسع كسك ده وحطيت ايدي ع كلوتها كانت لبسه كلوت وفوق منو روب خفيف خالص كده قولتلها وحسست ايدي ع بزها كان معقول مش كبير بس عشان روما بزها كبير فده بنسبالها صغير
قولتلها انا هموت عليك ونفسي انيك دلوقتي يبا انيكك ولا هناكل قالتلي لا هناكل الاول
وقعدنا ف الصاله وكانت جيبه شوربه سي فود وجمبري قعدت اكل كتير وهيا تاكلني وانا زوبري وقف ع بزازها الي بشوفهم
مسكت حتت جمبري وحطيتها ع بزها ونزلت اكل فيها ومص ف حلماتها قالتلي اصبر شوي بتعمل ايه رجعت وقولتلها مش قادر استني وشربت شوي شوربه ووقفت وزبري وقف خالص وقولتلها كان نفسي تكوني بنت بنوت وفتحك انا
قالتلي اعتبرني بنت بنوت انا لسه متجوزه قريب وزوبر جوزي طويل بس رفيع وجوز الهبله دي صغير خالص عشان كده كسها ضيق وكذالك كسي قولتلها تعالي يلا هنيكك اودامها وعايزك تدلعي علي قالتلي ماشي شيلتها زي ايدي ودخلت الاوضه وقولت ل روما قومي راحت وقفه وقعده ع الكرسي وانا قعدت هبه ع السرير وقولتلها اقلعي الروب ده خليني اتمتع بجسمك من بعيد قالتلي حاضر قعدت ع السرير وطلعت بزها الشمال

HabDCMb.md.jpg
قالتلي حلو قولتلها يجنن كملي وبصي ع زوبري الي هيفرقع عشانك قالتلي زوبرك هيعمل فيا ايه قولتلها هدخلو ف كسك وطيزك همتعك
قالتلي عايز تشوف بزازي قولتلها ايوووه خرجي التاني يلا راحت مخرجه البز التاني

Habbh7V.md.jpg
قولتلها بزازك تجنن اووووي
قالتلي تعالي مصهم وانا روحت عندها مسكتهم وفضلت امص فيهم اووي وفعص فيهم قولتلها وريني كسك الضيق ده قالي حاضر ابعد شوي وراحت وقفت ع ركبتها ونزلت الكلوت بتاعها كان يجنن منظر كسها كده

HabyzLF.md.jpg
قولتلها كسك شكلو يجنن وقفت ف وشها ونزلت فيها بوس ف شفايفها وروحت حطيت ايدي ع كسها احسس عليه وصباعي الوسطاني بيلعب ف كسها قولتلها كسك حلو اوووي قالتلي دخل صبعك دخلت صباعي وقولتلها كسك ضيق اووووي قالتلي انا عايزه زوبرك توسع كسي قولتلها اقعدي وسندي ضهرك عملت زي ماقولت وضهرلي كسها كان احمر ومفهوش شعرايه واحده

HamH0fn.md.jpg
انا بصيت لكسها وعلطول نزلت لحس ف كسها ولساني دخلتو في كسها وهيا مسكت دماغي تقولي ااااااه اول مره راجل يلحس كسي لسانك حلو اوووي وانا العب ف شفايف كسها
قالتلي عايزه امص زوبرك زي ماكنا ف البوكس
روحت وقفت ع روكبي وهيا نامت ع بطنها ونزلت مص ف زوبري وانا ببص ل روما كانت بتلعب ف بزازها الكبيره وفضلت تمص لما قالتلي نكني بقي مش قدره وانا علطول نيمتها ع ضهرها ووقفت ع ركبي وزوبري بحكو ف شفايف كسها وكسها ضيق اووي ودخات راسو قالتلي براحه عشان كبير اوووي قولتلها حاضر دخلتو كمان شوي قالت اااااه ااااه ودخلت لنصو وهبا ااااااه كفايه كفايه
وانا بقيت انيكها بنص زوبري بس رايح جاي فجاءه لقيت رونا بتزق في جامد من ضهري لقيت زوبري دخل كلو ف كسها وهيا اااااااااااااه اااااااااااه وروما قالتلها اتناكي ياشرموطه وانتي ساكته
وانا نمت عليها وزوبري كلو ف كسها وروما بتحسس ع ضهري وكنت بنيك هبه وهيا بدات تاخد ع وجع زوبري ولقيت روما بتحسس ع طيزي قولت عادي لقيتها بتفتح طيزي وبتحسس بصباعها ع خرم طيزي انا دمي ولع روحت خبطها برجلي من ورا رجعت لورا وخرجت زوبري من كس هبه وهبه بصالي وشيفاني متعصب
وبقول ل روما شيفاني خول يابنت المتناكه طب تعالي وشمطها قلم ع وشها ونيمتها ع بطنها وركبت ع ضهرها ووشي لطيزها عشان ماتعرفش تقوم وقولت ل هبه تعالي اقعدي عند رجليها وفتحي طيزها عملت زي ماقولت وخرم طيزها دخلت صباعي في وكان ضيق بقيت انيكها بصباعي اووي وهبه قالتلي بصوت واطي نيكها ف طيزها قولتلها تاجي مكاني وانا وقفت مكانها وهبه فتحتلي طيزها وروما لا لا لا خلاص اسفه خلاص
روحت مدخل راس زوبري بالعافيه وقولتلها انا راجل ياكسمك وروحت مدخل زوبري كلو ف طيزها وهيا ااااااااااااااه ااااااااااااه اتعورت اااااااه وانا ولا هنا بنيك اوووي وطيزعا تترج اودامي وهبه قعدت تمص شفايفي وقالتلي انا مشبعتش منك قولتلها دقيقه هفشخها هنيكك
فصلت انيكها لحد مالقيت خرم طيزها بيقفل ويفتح ع زوبري انا نزلت ف خرم طيزها لما خرحت زوبري كان في ددمم ولبني
مسحتو وكان لسه وقف خليت هبه تنام ع ضهرها تاني وانا نمت فوقها وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها 20 دقيقه بالظبك والي اخرني اني نزلت ف طيز روما وكل ماقول ل هبه نغير الوضع تقولي لا كده حلو خليك فوقي يادكري عايزه اخلف منك
واتا قعدت انيكها اووي ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا مسكت في اوووي تقولي عايز اخلف منك خليني حبله ااااه يابو ابني مش هسيبك ابدا وانا خلصت وكان الساعه 6
قولتلها انا همشي وهبقي اجيلك في نص الاجازه نقصي مع بعض احلي يومين قالتلي هستناك
لبست وقالتلي معلش صالح البت دي احسن تفضحنا قولتلها خلاث
كنت لابس ولقيتها نايمه بكلوت وستيان
قولتلها ماتزعليش بس انا مش خول عشان تعملي معايا كده قالتلي اسفه غصب عني افتكرت جوزي وهو بيحب كده قولتلها انا همشي وجيلكم بعدين
قالتلي مش ناسي حاجه قولتلعا ايه قالتلي انت عايز تنيك بزازي قولتلها مش وقتو قالتلي عشان خطري قولتلها طب ماشي قلعت بنطلوني ونمت ع السرير وهيا وقفت ع الارض وزوبري وقف مصتو وهبه وقفه ودخلتو بين بزازها جوه الستيان
وفضلت انيك ف بزازها لحد مانزلت عليهم

HamAk1s.md.jpg
upload photo

HamRJQ1.md.jpg
قولتلها بزازك تجنن راحت ع ودني وقالتلي لما تاجي هخليك تنكني اودام جوزي وهمتعك وانا لبست وسلمت عليهم ومشيت
وقولت هرجع ليهم كمان اسبوع
يا ريت تكمل وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: خيالية راقية1
جميلة اووووووي
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق
 
كمل يافنان
 
روووووووووعه
 
كيفكم ياحبايب قصه جديده
انا عبدو 22 سنه حاليا بالجيش خدمتي كانت ف العاشر من رمضان الشرقيه
كنت بطلع الخدمات الريقه كده عسكري قديم بقي
كنت بطلع ماموريه بليل مع المباحث
مثلا اخوان او الي بيقولو عليهم اخوان
كنا ممكن ندخل للراجل وهو ف حضن مراتو كنت بشوف بقنصان نوم وبزاز كبيره
وكنت بدخل ع ناس بتوع مخدرات وبودره ودول مفيش اكتر منهم ف العاشر
ف يوم ف نقيب كلم قسم اول يجيب عساكر عشان في حوار جامد عند هيبر ون
طلعت من المعسكر مع نقيب تبع المعسكر
كانو 4 شباب وبنتين بودره والدنيا بايظه حظي الحلو ان البوكس الاول اخدت ال4 عيال كان البوكس ف 4 عساكر مستجدين
والنقيب قالي ياعبدو خود البنات دول عندك
في بنت اسمها هبه كانت 17 سنه زي القمر وبيضه اووي لبسه عبايه سوده والتانيه ساره مليانه شويه بس شكلها وحش شويه
هبه طلعت قعدت جوه ف العربيه دفع رباعي
وكذالك ساره هيا نظام كنبه بس بجنبين
والعسكري الي معايا اسمه ابراهيم انا اقدم منو ب6 شهور طلعنا والبت هبه اتكلم معاه وكانت قمر قولتلها جيبي رقمك هيا قالتلي مش حفظاه
وانا قربت منها اوووي وبقيت لازق فيها وابراهيم يقولي ارجع العربيات ورانا كنا ف طريق عام
قولتلها انتي متجوزه قالت اه جوزي ف البوكس التاني قولتلها انتي روحتي معاهم ليه قالتلي جوزي بياخدني اجيبلو بودره قولتلها انا هخليك تمشي انا هكلم الضابط يمشيك قالتلي بجد قولتلها ايوه بقالي سنتين معاه وهو بيحبني
بس هاخد منك بوسه قالتلي ماشي
انا قربت منها وبوست شفايفها وهيا مسلمه نفسها بوستها حوالي 10 ثواني
وابراهيم بقولي بتعمل ايه ياكافر
روحت مسكت بزها كان صغير شوي
وقعدت افعص في وهيا بصالي قولتلها افتحي رجلك وهيا فاتحتها وانا رفعت عبايتها شوي ودخلت ايدي ع كسها من فوق البنطلون اتسرتش ده ولا اسمه ايه الناعم ده
قولت ل ابراهيم خود السلاح معاك
البوكس بتاع الضابط اودام مننا واحنا ع الطريق السريع والطريق ضالمه اخد السلاح وببصلي
قولت ل هبه افتحي رجلك وقعدت بين رجليها وقعدت العب ف كسها من فوق البنطلون
لما زوبري هينفجر قعدت ادعك ف كسها من فوق البنطلون لحد لما هيا نزلت ف هدومها وانا زوبري نااار قعدت مكاني واخدت منها بوسه
وطلعت زوبري من سوست البنطلون
وحطيت ايديها عليه وهيا بدات تدعك في قولتلها مصيه قالتلي مش بعرف قولتلها حطيه ف بوق وكانو مصاصه بس سنانك ماتجيش نحيتو
هيا دخلتو وبدات تمص في اي حاجه
وانا ماسك دماغها وانا كنت هنزل
وطيت ع دماغها وقولتلها انا هنزل لبني ابلعيه كلوو مش عايز نقطه بره وانا دهلت زوبري كلو ف بوقه وهيا بلعت لبني كلو
وانا ظبطت نفسي كل الموضوع ده ف خمس دقايق وبقيت اتكلم معاها وقولتلها لو خرجتك من هنا عايز اقبلك بره قالتلي حاضر بس اخرج
وانا **** مش عارف هخرجها ازاي انا بقولها اي كلام وخلاص انا ف معسكر واحنا رايحين قسم اول قولتلها لما ننزل علطول هعطيك رقمي ف ورقه وتكلميني واول منزلت نزلت ع البوابه واخدت قلم من امين الشرطه الي وقف ع البوابه عم جمال وكتلت رقمي وقبل ماينزلو عطيتها ليها وقولتلها هستناك قالتلي حاضر بس اخرج قولتلها هتخرجي ومن خبرتي ف الجيش سنتين كنت واثق انها هتخرج عشان هيا مكنش معاها حاجه ده ال4 شباب هما الي معاهم مش هيا
هيا كانت معاهم يعني هتنام الليله وتخرج بكره
واحنا مشينا ع المعسكر ابراهيم يقولي انت ازاي تعمل كده لو حد شافك كادنت روحت ف نصيبه
قولتلو البت جامده اووي قالي بس مش لدرجادي
قالي ايه الورقه دي قولتلو رقمي وضخكت
(الجزاء الي فوق ده ياشباب حصل بجد معايا بس مش عايز احلف عشان ماينفعش احلف ع حاجه زي دي بس دي فعلا حصلت معايا الي تحت من الخيال بس ف جزاء تحت حقيقي هبقي اقولكم عليه) هيا ماكلمتنيش خالص
وفعلا تاني يوم العصر كلمتني
وقولتلها مبروك قالتلي انا ازاي خرجت قولتلها انتي مش معاكي حاجه يعني هيمشوك ويمسكو ف الي معاك وانت يدوب بتاخدو مش بتاجرو بس هيا قرصت ودن كده
قولتلها المهم انا عايز اقبلك قالتلي ازاي قولتلها انا نازل اجازه كمان يومين هخرج بعد الساعه 12 بتكون ف عربيه مستنيه بره المعسكر تاخدنا انا هخلع منها وقبلك قالتلي ماشي
بس هنتقابل فين قولتلها ف اي حته
قالتلي تاجي عندي قولتلها عندك فين
قالتلي الشقه قولتلها واهلك قالتلي ولا انا عايش هنا ولا اهلي عايشين هنا انا عايشه مع جوزي هنا واحنا شغالين هنا ف مصنع الادويه
قولتلها اجي انتي ف اي مجاوره قالتلي ال9
قولتلها هاجي ورن عليك
وفضلت اتكلم معاها ف الجنس وقولها كان نفسي انيكك يوميتها قالتلي بزوبرك ده كنت ادفضحكت الدنيا مكنتش هقدر وبصراحه لبنك يجنن
قولتلها سبيني هادي لحد ماشوفك عشان كده هتعب اوووي واليومين كانهم شهرين
وطلعنا الساعه 12 ونص
انا اتسحبت علطول وركبت تاكسي وقولتلو مجاوره9 وطبعا اصحابي كانو مستنين عشان كل ميكروباص ناس حجزاه
ووصلت المجاوره وكلمتها قالتلي انت فين قولتلها عند محل المحموديه قالتلي في اودام شارع اساسي كده اوقف ع الرصيف وانا هشورلك
وانا فضلت معاها ع الفون وشوفتها وطلعت عندها خبطت فتحتلي وكانت لبسه قميص نوم اسمر وجسمها ابيض دخلت قولتلها ايه الجمال ده
واخدتها بالحضن وقالتلي ف ودني انا مش لوحدي قولتلها ازاي قالتلي معايا صحبتي مرات سعد الي كان معانا ف البوكس قولتلها فين قالتلي ف الاوضه دخلت الاوضه وكانت بنت زي القمر جسمها مليان شوي ونايمه خالص قولتلها دي نايمه
قالتلي اااه قولتلها هيا ماتعرفش اننا جاي قالتلي لا هيا لسه جايه من ساعتين عشان جوزها ممسوك وخايفه تنام لوحدها وانا مقدرتش اقولك ماتجيش قولتلها طب هنام معاك فين قالتليةع السرير جنبها قولتلها ازاي قالتلي هوريك راحت ع السرير
ونامت فوق روميساء هنختصر بروما ونزلت فيها بوس وانا مستغرب وروما قالتلها كفايه بقي ياهبه انا تعبت وهيا نزلت ع كسها رفعت قميص النوم بتاعها وفتحت رجليها وورتني كسها كان ابيض اوووي وفي شعر بسيط ودخلت صباعين ف كسها وروما بتقولها انا عايزه انام كفايه بقي
راحت جيالي بتقولي ايه رايك قولتلها ازاي كده قالتلي دي متجوزه من شهرين بس وجوزها اخدها لهنا واهلها مصدقو انها اتجوزت كانت حمل يعني ع اهلها والواد جبها هنا وشغاله معانا
وجوزها اساسا مش بينيكها كتير
ده احنا كلنا بنيك بعض قولتلها ازاي
قالتلي جوزي بينيكها وجوزها بينيكني
قولتلها احا قالتلي ده الي بيحصل بس جوزها خول شوي وجوزي هو الي بينيكها وينكني كتير
قولتلها انتم مخلفتوش قالتلي احنا عايزين بس لسه محبلناش قولتلها ايه جوزك نزل فيكي امتي اخر مره قالتلي يوم الحوار ده
قولتلها خلاص يبقي انا هنزل فيكي وتخلفي مني راحت مسكت زوبري قالتلي عايزني ابقي ام ابنك قولتلها ااااه قالتلي وعايز ده كلو يدخل ف كسي الصغير قولتلها مش كسك بس وكس صحبتك كمان وهخليها تخلف معاك عشان تبقو زي بعض قالتلي روما عجبتك قولتلها اوي بس مش اكتر منك قالتلي انا همعتك بس اعملي زي ماهقولك
لقيتها بتقولي عايز تدخلو في ناشف ولا يكون ناعم وحلو قولتلها يدخل فيها ناشف قالتلي ماشي خليك لما اشورلك وراحت قالعه اودامي بقت ملط وراحت نامت ع روما 69 وقعدت تلحس كسها وروما بتقولها مش قدره ي وسخه خلاص تعبت وهبه تلحس وبصالي وتفتحلي كسها واحمر اووي
قالتلي انتي نفسك زوبر يدخل ف كسك ياروما قالتلها اوووي ياهبه ياريتك راجل قالتلي عايزه تحسي بزوبر كبير ف كسك قالتلها ااااه نفسي اوووي وانا كنت بقلع هدومي خالص وزوبري 20سنتي وطخين شوي
وزوبري صاروخ قربت وطلعت ع السرير براحه وهبه فتحالي كسها وانا ميكت زوبري وحسست بيه ع وش هبه وهيا فتحالي بوقها بتمصو وانا بحركو ف شفايفها وهيا طلعت لسانها بتلمس راس زوبري رواحت تفت ع روبري وضحكت وانا خليت راس زوبري ع اول كسها وحسست ع راس كسها بزوبري وهيا اااه صباعك حلو اوووي ياهبه كمان ياحبيبتي بدات اتعب تاني
وانا دخلت صباعي ف كسها قالت اااااه اااااه تعبت ياهبه خلاص وانا روحت مدخل راس زوبري ف كسها وهيا ااااااه ايه ده ياهبه وهبه ساكته خالص وهبه بصالي تقولي دخلو كلو
وروحت مدخل زوبري كلو ف كسها هيا اااااااااه اااااااااه ايه ده اااااه مش قدره طلعيه ياهبه بسرعه وانا زي منا زوبري ف كسها وبقيتواطلعو ودخلو روحت خرجتو وحطيتو ف بوق هبه تمص في ورجعتو ف كس روما تاني
وهيا عايزه تقوم بس مش قدره وبدات تاخد ع زوبري وبقت تقول نيك اوووي ااااه كمان
وهبه قالتلي لما اقوم انت نام عليها وبوسها وزبرك فيها وهيا وقفت ع ركبها وكسها ع وش روما وانا بنيك روما ومش عايز زوبري يخرج منها انا بقيت انيكها وهبه قعده بكسها ع وشها وانا انيك اكتر ولقيت هبه بتحرج نفسها ع وش روما كانها قعده ع زوبر وكانت هبه بتنزل عسلها ع وش روما وانا انيك اكتر وروما قالت اااااه انا كمان هنزل ااااه وراحت نزلت عسلها وكان كتير كنت مستغرب من عسلها ولقيتها هبه بتقولها انتي نزلتي يابت اخيرا وكان عسلها سخن اوووي ع زوبري
هبه عايزه تقوم من عليها وانا مسكت قميص نزم روما وشورت ل هبه تسحبو لفوق وشها وهيا بتقوم وتسحب وبزازها ظهرو كانو يجننو كبار ولونهم وردي نااار انا مقدرتش استني نزلت عليهم مص وزوبري كاني نسيتو ف كسها
فضلت امص بزازها اول مره ف حياتي اشوف بزاز بالجمال ده بقيت اقفش فيهم ومص حلماتها

وروحت ع شفايفها بوس كانت شفايف كبيره تتاكل اكل وهيا مسكتني عشان ماهربش
وانا صدري هارس بزازها اووي لدرجه اني كنت بلم بزازها تحت صدري عشان احس بنعومتهم وحلمت بزازها وهيا ع صدري فضلت ابوس ونيك بصتلها وقولتلها انتي تجنني ياروما
وهيا بصالي وقالتلي نيك اووي انا تعبانه اووي
وانا انيك اوووي قولتلها انتي خساره ف جوزك الخول ده ازاي انتي كده قالتلي نيك بس وسيبني اتمتع بيك وانا زوبري فشخها وقولها نفسك تحبلي قالتلي ايوووه نفسي اوووي قولتلها هخليكي ام لبني الي ف بطنك قالتلي عايزه لبنك كلو ف كسي
قالتلي خليني اركب زوبرك قولتلها تعالي وراحت وقفه وانا نايم وقعدت بكسها ع زوبري وقالتلي كبير اوووي وانا ببص ع هبه كانت مش ف الاوضه وروما نزله وطالعه ع زوبري جامد كانها اول مره تتناك كده قولتلها عجبك زوبري قالتلي ااااه اوووي كبير اووووي قولتلها وانتي حلوه اووووي ياروما
قولتلها انا هنزل وهيا بصالي وطالعه نزله وقولتلها قربت انزل قالتلي تعالي بسرعه نام فوقي
ورفعت رجليها ونامت ع ضهرها وانا نمت فوقها ودخلت زوبري وقعدت انيكها وهيا لفت رجليها ع وسطي وقالتلي ماتحركوش بقي وشدتني اخدت منها بوسه جامده لما حسيت اني هنزل فضلت ابوس وايدي بتعفص بزازها وحلماتها بقرصها جامد وردي وكبيره وتجنن
واتا بقيت انزل لبن كتير اوووي ف كسها وهيا قفشه في ماخرجوش غير لما يطلع لوحدو وخلصت وهيا قفلت ع كسها بايديها وانا نمت جنبها وقولتلها انتي حلوووه اووووي وبزازك تجنن وفضلت احسس ع بزازها جامد وقالتلي انت الي زوبرك كبير وانا اول مره اتناك كده قولتلها مين ناكك قبل كده قالتلي جوزي وجوز البت هبه وخويا هو الي فاتحني قولتلها ومين زوبرو احلي قالتلي انت زوبرك جنان مش عشان معايا لا بس زوبرك ناشف وطخين وكبير اوووي
قولتلها لسه ليه معاك نيكه كمان بس مش ف كسك قالتلي لا مستحيل ابدا قولتلها لا مش ف طيزها ف بزازها الي هتجنني دي قالتلي انت بس ريح شوي وتعالي نيك بزازي اووو كسي كمان دخلت علينا هبه الف مبروك ياعروسه شبعتي قالتلها اووي اول مره اتناك كده
روما قالتلها مين ده بقي صحبك
هبه ضحكت وقالت ده عسكري كان مع اخوك وهما بيقبضو عليه وضحكنا وروما بتقول ياخربي قولتلها بتقولك عسكري مش ضابك وضحكنا موت وضربتها ع بزها اوووي وقولتلها يجننو
وهبه قالتلي تعالي كول الاول عشان دوري
روحت وقف وروما قالتلي براحه عليها دي كسها صغير اووي مش بتتناك في كتير قولتلها امال بتتناك فين قالت ولا هنا ولا هنا وبتضحك
بقولها مش جوزها بينيكها
قالتلي يعني جوزها هيسيبني ببزازي دي وهينيك مراتو المعصعص دي وهيا ضحكت وهبه زعلت
قولتلها هبه دي انا اول ماشوفتها كنت هتجنن عليها وانا لازم اعيش معاها احلي يوووم ف عمري وهخليك تتفرجي علينا كمان يالبوه
وقولت ل هبه تعالي ناكل يلا عشان جعان اووي
قالتلي تعالي وزعلانه كده قولتلها ماتزعليش دي عبيطه **** انتي احلي منها وانا لازم انام معاك ليله تحلمي بيها وتعرفي حاجه هيا قالت كده انا فرحت اوووي عشان زوبري هو الي هيوسع كسك ده وحطيت ايدي ع كلوتها كانت لبسه كلوت وفوق منو روب خفيف خالص كده قولتلها وحسست ايدي ع بزها كان معقول مش كبير بس عشان روما بزها كبير فده بنسبالها صغير
قولتلها انا هموت عليك ونفسي انيك دلوقتي يبا انيكك ولا هناكل قالتلي لا هناكل الاول
وقعدنا ف الصاله وكانت جيبه شوربه سي فود وجمبري قعدت اكل كتير وهيا تاكلني وانا زوبري وقف ع بزازها الي بشوفهم
مسكت حتت جمبري وحطيتها ع بزها ونزلت اكل فيها ومص ف حلماتها قالتلي اصبر شوي بتعمل ايه رجعت وقولتلها مش قادر استني وشربت شوي شوربه ووقفت وزبري وقف خالص وقولتلها كان نفسي تكوني بنت بنوت وفتحك انا
قالتلي اعتبرني بنت بنوت انا لسه متجوزه قريب وزوبر جوزي طويل بس رفيع وجوز الهبله دي صغير خالص عشان كده كسها ضيق وكذالك كسي قولتلها تعالي يلا هنيكك اودامها وعايزك تدلعي علي قالتلي ماشي شيلتها زي ايدي ودخلت الاوضه وقولت ل روما قومي راحت وقفه وقعده ع الكرسي وانا قعدت هبه ع السرير وقولتلها اقلعي الروب ده خليني اتمتع بجسمك من بعيد قالتلي حاضر قعدت ع السرير وطلعت بزها الشمال

HabDCMb.md.jpg
قالتلي حلو قولتلها يجنن كملي وبصي ع زوبري الي هيفرقع عشانك قالتلي زوبرك هيعمل فيا ايه قولتلها هدخلو ف كسك وطيزك همتعك
قالتلي عايز تشوف بزازي قولتلها ايوووه خرجي التاني يلا راحت مخرجه البز التاني

Habbh7V.md.jpg
قولتلها بزازك تجنن اووووي
قالتلي تعالي مصهم وانا روحت عندها مسكتهم وفضلت امص فيهم اووي وفعص فيهم قولتلها وريني كسك الضيق ده قالي حاضر ابعد شوي وراحت وقفت ع ركبتها ونزلت الكلوت بتاعها كان يجنن منظر كسها كده

HabyzLF.md.jpg
قولتلها كسك شكلو يجنن وقفت ف وشها ونزلت فيها بوس ف شفايفها وروحت حطيت ايدي ع كسها احسس عليه وصباعي الوسطاني بيلعب ف كسها قولتلها كسك حلو اوووي قالتلي دخل صبعك دخلت صباعي وقولتلها كسك ضيق اووووي قالتلي انا عايزه زوبرك توسع كسي قولتلها اقعدي وسندي ضهرك عملت زي ماقولت وضهرلي كسها كان احمر ومفهوش شعرايه واحده

HamH0fn.md.jpg
انا بصيت لكسها وعلطول نزلت لحس ف كسها ولساني دخلتو في كسها وهيا مسكت دماغي تقولي ااااااه اول مره راجل يلحس كسي لسانك حلو اوووي وانا العب ف شفايف كسها
قالتلي عايزه امص زوبرك زي ماكنا ف البوكس
روحت وقفت ع روكبي وهيا نامت ع بطنها ونزلت مص ف زوبري وانا ببص ل روما كانت بتلعب ف بزازها الكبيره وفضلت تمص لما قالتلي نكني بقي مش قدره وانا علطول نيمتها ع ضهرها ووقفت ع ركبي وزوبري بحكو ف شفايف كسها وكسها ضيق اووي ودخات راسو قالتلي براحه عشان كبير اوووي قولتلها حاضر دخلتو كمان شوي قالت اااااه ااااه ودخلت لنصو وهبا ااااااه كفايه كفايه
وانا بقيت انيكها بنص زوبري بس رايح جاي فجاءه لقيت رونا بتزق في جامد من ضهري لقيت زوبري دخل كلو ف كسها وهيا اااااااااااااه اااااااااااه وروما قالتلها اتناكي ياشرموطه وانتي ساكته
وانا نمت عليها وزوبري كلو ف كسها وروما بتحسس ع ضهري وكنت بنيك هبه وهيا بدات تاخد ع وجع زوبري ولقيت روما بتحسس ع طيزي قولت عادي لقيتها بتفتح طيزي وبتحسس بصباعها ع خرم طيزي انا دمي ولع روحت خبطها برجلي من ورا رجعت لورا وخرجت زوبري من كس هبه وهبه بصالي وشيفاني متعصب
وبقول ل روما شيفاني خول يابنت المتناكه طب تعالي وشمطها قلم ع وشها ونيمتها ع بطنها وركبت ع ضهرها ووشي لطيزها عشان ماتعرفش تقوم وقولت ل هبه تعالي اقعدي عند رجليها وفتحي طيزها عملت زي ماقولت وخرم طيزها دخلت صباعي في وكان ضيق بقيت انيكها بصباعي اووي وهبه قالتلي بصوت واطي نيكها ف طيزها قولتلها تاجي مكاني وانا وقفت مكانها وهبه فتحتلي طيزها وروما لا لا لا خلاص اسفه خلاص
روحت مدخل راس زوبري بالعافيه وقولتلها انا راجل ياكسمك وروحت مدخل زوبري كلو ف طيزها وهيا ااااااااااااااه ااااااااااااه اتعورت اااااااه وانا ولا هنا بنيك اوووي وطيزعا تترج اودامي وهبه قعدت تمص شفايفي وقالتلي انا مشبعتش منك قولتلها دقيقه هفشخها هنيكك
فصلت انيكها لحد مالقيت خرم طيزها بيقفل ويفتح ع زوبري انا نزلت ف خرم طيزها لما خرحت زوبري كان في ددمم ولبني
مسحتو وكان لسه وقف خليت هبه تنام ع ضهرها تاني وانا نمت فوقها وزوبري ف كسها وفضلت انيك فيها 20 دقيقه بالظبك والي اخرني اني نزلت ف طيز روما وكل ماقول ل هبه نغير الوضع تقولي لا كده حلو خليك فوقي يادكري عايزه اخلف منك
واتا قعدت انيكها اووي ولقيت نفسي بنزل ف كسها وهيا مسكت في اوووي تقولي عايز اخلف منك خليني حبله ااااه يابو ابني مش هسيبك ابدا وانا خلصت وكان الساعه 6
قولتلها انا همشي وهبقي اجيلك في نص الاجازه نقصي مع بعض احلي يومين قالتلي هستناك
لبست وقالتلي معلش صالح البت دي احسن تفضحنا قولتلها خلاث
كنت لابس ولقيتها نايمه بكلوت وستيان
قولتلها ماتزعليش بس انا مش خول عشان تعملي معايا كده قالتلي اسفه غصب عني افتكرت جوزي وهو بيحب كده قولتلها انا همشي وجيلكم بعدين
قالتلي مش ناسي حاجه قولتلعا ايه قالتلي انت عايز تنيك بزازي قولتلها مش وقتو قالتلي عشان خطري قولتلها طب ماشي قلعت بنطلوني ونمت ع السرير وهيا وقفت ع الارض وزوبري وقف مصتو وهبه وقفه ودخلتو بين بزازها جوه الستيان
وفضلت انيك ف بزازها لحد مانزلت عليهم

HamAk1s.md.jpg
upload photo

HamRJQ1.md.jpg
قولتلها بزازك تجنن راحت ع ودني وقالتلي لما تاجي هخليك تنكني اودام جوزي وهمتعك وانا لبست وسلمت عليهم ومشيت
وقولت هرجع ليهم كمان اسبوع
كمل يا برنس ليش وقفت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
خيالية أو واقعية يا



@CESAR
 
كمل يامعلم اسلوبك حلو اوي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%