NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة العراف | السلسلة الثانية | ـ عشرة أجزاء 4/6/2023

أنا الحقيقة هقول كلام مختلفة شوية , ده منتدى جنسى و القصص فى قسم سكس المحارم فالحقيقة مع أحترامى لرأى الناس مينفعش ميكونش فيها سكس و لو مفيهاش سكس يبقا قسم القصص غير الجنسية موجود , أنا مش مع رأى حذف السكس أبدأ أو التقليل منه و لو على رمضان فممكن زى ما أنتا كنت عايز أنك تكمل للجزء 5 و توقف لحد بعد رمضان لكن حذف السكس هيبقا أرخم و أٍسوا تطور لها , عندى أقتراح ممكن وسط و هو أنك تنقل القصة كلها لقسم القصص غير الجنسية مع حذف المشاهد الجنسية و تبقا نسخة بسكس و نسخة من غير سكس مع أنى معرفش أزاى بس ده الحل الوسط اللى جه فى مخى
كلامك ورأيك كويسين جدا وعلى رأسي وانا لسه مقررتش هعمل ايه

ايه ياعراف
ما تفاجئنا النهارده وتنزل جزء أو اتنين زي المره اللي فاتت 😂😂😂😂😉😉😉
مش هتكرر تاني دي 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محترم رئيك جدا بس مينفعش يكون فيها سكس وبرضو مينفعش مينزلش عشان هتكون مده طويله جدا جدا وكمان في ناس بعمل سلاسل مش سلسلة وتحط فيها تلت مشاهد بس عشان كدا بنقول ميحطش سكس في الأجزاء الي هينزلها في رمضان بس مش اكتر
ولا وقت طويل ولا حاجة ممكن خلال الشهر ده. اكون مخلص ليكم باقي التانية والتالتة كمان واشتغل عليهم براحتي لسه مقررتش حاجة

إعلان مهم
بخصوص تكملة السلسلة الثانية من العراف احنا هنتوقف عند الجزء الرابع وكان بتاريخ 19/3.
في الوقت ده اقرأو السلسلة الأولي والثانية تاني لان في احداث حصلت في الأولى مكتملة ومترابطة بالثانية
عارف ان المدة كبيرة 30 يوم بس ده. هيخدم السلسلة الثانية وباقي السلاسل لان في الفترة دي انا هكمل كتابة مع نفسي وهنهي السلسلة الثانية ولو قدرت هدخل في الثالثة كمان

العودة يوم وقفة عيد الفطر
كل عام وانتم بخير رمضان كريم

• عجبني
التفاعلات: Mo Elmasry و العنتير
إعلان مهم
بخصوص تكملة السلسلة الثانية من العراف احنا هنتوقف عند الجزء الرابع وكان بتاريخ 19/3.
في الوقت ده اقرأو السلسلة الأولي والثانية تاني لان في احداث حصلت في الأولى مكتملة ومترابطة بالثانية
عارف ان المدة كبيرة 30 يوم بس ده. هيخدم السلسلة الثانية وباقي السلاسل لان في الفترة دي انا هكمل كتابة مع نفسي وهنهي السلسلة الثانية ولو قدرت هدخل في الثالثة كمان

علي الرغم أن الفتره كبيره بس **** معاك واحنا مستنينك

• عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳
إعلان مهم

المده كبيره فشخ ياعراف بس هنستحمل
بشرط يوم الوقفه السلسله التانيه تكون نازله كامله 😂😂😂😂😂

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳 و العنتير
اتفق معاك أو علي الاقل تنزل تلات اجزاء

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 𝗕𝗹𝗮𝗰𝗸 𝗪𝗼𝗹𝗳 و Mo Elmasry
اتفق معاك أو علي الاقل تنزل تلات اجزاء
لا مش هنقبل أقل من السلسله تخلص. انا مش عايز اضغط عليه واقوله السلسله التانيه وكام جزء من التالته كمان
لما انه قال هيقعد يكتب فيهم ويخلصهم

• بيضحكني
مفيش الكلام ده 😂😂😂

لا مش هنقبل أقل من السلسله تخلص. انا مش عايز اضغط عليه واقوله السلسله التانيه وكام جزء من التالته كمان
لما انه قال هيقعد يكتب فيهم ويخلصهم
لحد دلوقتي مكملتش الخامس حتى تقولي السلسلة الثالثة كمان
تبا لاحلام البُساط 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: fucker one
  • بيضحكني
روووعة
تابع يابرنس

• عجبني
  • عجبني