الجزء رقم(2)
صحيت الصبح واستغربت ان ندي اختي مصحتنيش ف دخلت الحمام اغسل وشي ودخلتلها اوضتها ولقتها لسه نايمه بنفس البيجامه ف هجت عليها تاني زي امبارح وزبي خرج من الشورت علشان الشورت قصير اوي اصلا (مواصفات اختي ندي طولها 165 سم وزنها 61 هيا تختوخه شويه بس جامده عامله زي الدبدوبه كده بزازها كبار ومدلدلين وطيازها كبيره ومدوره وبشرتها بيضه ) روحت علشان اصحيها ومشيت ايدي من اول رجليها لحد ما طلعت عند طيزها وبعد كده لحد كسها اللي كان باين انو كبير ومنفوخ لحد ما وصلت لصدرها واكتشفت انها من غير برا روحت مقفش ف بزازها هجت اكتر ف طلعت ضربت عشره علشان اهدي وصحتها و روحت الشغل وكان في مشاكل بيني وبين المنافسين
وكان بالتحديد واحد اسمه (طايل ابراهيم) وكان راجل ابن حرام بيعمل اي حاجه ف اي وقت معاه وسايط كبيره وحدش بيقف قدامه الا وبيموت
المهم انا كنت عامل معاه مشاكل ف الشغل ف جالي الشغل وهددني
طايل: شوف يا حازم انا اكبر واحد ف السوق والشغل هيمشي زي ما قولت وياما ف خلال اسبوع واحد اقعدك ف بيتك
انا: ولا تعرف تعمل حاجه والسعر هيفضل زي ما هو وعلي ما ف خيلك اركبه
طايل: بقت كده انت حر ومن غير سلام
انا: ومين كان قالك اني هرد السلام
طايل قبل ما يخرج: انت اللي بدات
خلصت شغل ومشيت ومش عارف اعمل ايه مع ندي وبدات افكر لحد ما جتلي فكره اني اجيب فيلم رومانسي اجنبي نتفرج عليه وفعلا نزلت كذا فيلم اكشن و كوميدي وحاجات كتير وطبعا رومانسي من علي النت وقلت لندي تتفرجي علي ايه ف احتارت ف قولتلها احنا نختار عشوائي وانا طبعا كنت بقول كده علشان مبقاش قاصد اني اجيب الرومانسي المهم اخترت فيلم رومانسي اجنبي وفي جنس بس مش بيقلعو يعني قدام الكاميرا وعملنا فشار وانا دخلت استحميت ورشيت برفان وطلعت وانا لابس شورت من غير تيشيرت ولا فنله بالشورت بس وقعدة جنبها وحطيت ايدي علي كتفها ونيمتها علي كيتفي والفشار علي رجلي وبدا الفيلم وكنت سخن اوي وزبي قام واختي كانت مركزه اوي مع الفيلم روحت باعد الفشار من رجلي ف جت تاخد فشار راحت ماسكه بتاعي ف اتخضت
ندي: انا اسفه و**** مخدتش بالي
انا: في ايه ياحبيبتي مالك محصلش حاجه ولا يهمك
ندي كان وشه احمر ورجعت قعدة تاني واحنا قاعدين راح الممثل شاف الممثله في المطبخ راح رايح مقفش ف طيزها وراح طالع بايدو عند بزازها وراح مقفش وفضلو يبوسو ف بعض روحت بصيت علي ندي كده بس براحه علشان متخدش بالها لقتها مبتسمه ومركزه اوي ف فرحت وضمتها عليا شويه والفيلم خلص وندي كانت نامت علي الفيلم
انا: ندي انتي نمتي نديي يابنتي
ف مردتش عليا وعرفت انها نامت فعلا روحت قايم وشلتها اوديها الاوضه بتاعتها وانا شايلها حسيت بسخونيه طيزها من كتر القاعده وسخنت تاني بس مقدرتش اعمل حاجه علشان خايف من ردة فعلها هتبقي ايه المهم روحت ضربت عشره ونمت روحت الشغل واليوم عدي عادي ونكت نهي وكنت بتخيلها ندي وكنت بفشخ فيها حرفيا لدرجة ان زبي نفسه وجعني جدا وفضلت افكر اعمل ايه لحد ما جتلي فكره ف روحت ودخلت علي ندي لقيتها قفله الباب خبط عليها مش بترد روحت دخلت الاوضه اجيب نسخة المفاتيح بتاعت البيت ودخلت فتحت الباب ولقيت اللي صدمني حرفيا وكنت مش مصدق نقسي ولا مصدق اللي عيني شايفه ده حقيقي ولا خيال شوفت ندي نايمه بقميص نوم نبيتي وشفاف و نايمه فاتحه رجليها و الكلوت الاسود باين و بزازه طالع من القميص خرجت بسرعه علشان لقيتها بتتقلب وقفلت الباب تاني وحلفت اني لازم انيكها وفعلا عدي اليوم ده وتاني يوم مروحتش الشغل و فضلت قاعد وجت تصحيني ندي
ندي: انت كل ده لسه نايم قوم بقي انت كده هتتاخر علي الشغل
انا: لا ياقلبي ما انا مش رايح الشغل
ندي: وليه مش رايح تعبان ولا ايه
انا: اه تعبان شويه
ندي: يالهوي ليه مالك فيك ايه طمني
انا: قمت ولفتلها وبستها من خده قريب كده من بوقها وقولتلها متخفيش ياحبيبت قلبي جسمي تعبني شويه
ندي: بكسوف كده وبتهزر يالهوووي بقي علي كلامك الحلو ده مين دي اللي تقدر تاخدك مني يا حبيبي
وحضنتني ولاحظت ساعتها انها بنفس القميص بتاع امبارح ف قولت دي فرصه
انا: بس ايه الحلاوه الجمال ده كله ما احنا كبرنا اهو وبقينا عرايس
ندي: متكسفنيش بقي يعني حلو
انا: حلو بس ده انتي مزه يابت وزي القمر كمان و**** ده يا بخت اللي هيتجوزك
ندي: حبيبي تسلملي يلا بقي علشان ناكل
انا: حاضر يلا بينا
وقامت ندي من جنبي ومشيت قدامي وطيزها عماله تتهز يمين وشمال وزبي بدا يقف روحت داخل علي الحمام علي طول وقلعت هدومي وشغلت الدش و فضلت احسس علي بتاعي اللي بقي زي الحديد وبدات اضرب عشره وانا واقف لحد ما نترطهم علي الحيطه وكان كميه كبيره وخلصت حموم وخرجت وكانت ندي لسه معملتش الفطار ف دخلت المطبخ لقيتها بتحط الاكل ف الطبقه ف قولت فرصه الزق فيها شويه
انا: فضلك ايه ياقمر
ندي: لا علشان الكلمتين الحلوين دول انت تقعد ملك وانا هجبلك الاكل لحد عندك
انا: لا علشان الكلمتين بتوعك انتي دول انا هسعدك
وبدات اساعدها فعلا وبقيت امشي من وراها والزق فيها شويه وكا طيزها طريه بطريقه غريبه لحد ما خلصنا الفطار وقعدنا نشرب نسكافيه وخلصنا وندي اتكلمت
ندي: اعمل غدا ايه انهارده انا مش عارفه
انا: لا انا بفكر نطلب اكل من بره
ندي: و**** ياريت انا اصلا مش قادره اعمل حاجه بس هتجيب ايه
انا: وانتي بتعملي حاجه ياختي ما انتي قاعده طول النهار واليل ماسكه التليفون
ندي: طب ما هعمل ايه بخلص الاكل واروق وبقعد اعمل ايه تاني
انا: خلاص خلاص طب بقولك ايه ما تيجي نجيب اكلة سمك
ندي: اوووه موافقه طبعا بقلنا كتير مجبناش سمك فعلا
انا: خلاص شويه كده هروح اجيب اشطا
ندي: اشطا
عدي بتاع ساعتين وندي قلتلي انا جوعت روح جيب الاكل
انا: خلاص ماشي هلبس اوروح وفعلا روحت جبت بتاع اتنين كيلو جمبري علي استاكوزتني علي سمك فليه علي شوربة سي فود علي شوية بلح البحر وانا راجع عدية علي الصيدليه جبت شريط مونيم والصيدلي كان رافض يدهولي بس اديتو 4000 وجابلي علبه مشيت وروحت واديت الاكل لندي
انا: حضري بقي انتي السفره عقبال ما اخش اخد دش
ندي: حاضر بس انجز ها
انا: خلاص ماشي هاخد دش علي السريع كده
ودخلت اخدت غيار وجبت العلبه بتاعت المونيم قطعت منها برشامه وخبيت العلبه تاني ق الدرج
دخلت استحميت وطلعت و قعدنا ناكل
ندي: ايه كل الاكل ده يابني انت عامل عزومه
انا: ولا عزومه ولا حاجه هنكلو بس حاف
ندي: حاف علشان كده ملقتش رز واتطريت اعمل رز تاني اهو
انا: خلاص مش مهم شليه نبقي ناكلو ف اي وقت تاني
ندي: حسن برضو
وراحت مشمره اديها وفضلت تاكل وانا كذالك لحد ما خلصنا الاكل وكنا ساعت المغربيه كده شربنا حاجه ساقعه وطبعا حطيتلها الحبايه ويدوب مفيش ربع ساعه وسافرت وكانت نايمه علي الكنبه روحت شايلها ودخلت بيها اوضة النوم الكبيره وفضلت احاول اصحي فيها مش بتصحي روحت مقلعها هدومها كلها وبقت ملط قدامي ومكنتش مصدق نفسي اني خلاص هنيك اختي و............................
وهنا ينتهي الجزء التاني
-------------------------------------------------------------------
انا عارف ان الاجزاء صغيره جدا بس انا شايف انا هيا كده مناسبه
وبرضو قولولي رايكو مش تتفرجو وتمشو
يارب القصه تعجبكو سلام