NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة كتير مننا هو الصراع اللي بيدور جواه من صغره صراع جنسي ما بين رجولته اللي اتولد بيها و ما بين ميوله اللي بيكتسبها سواء بتجاربه أو من خلال طريقة تربيته أو ظروف هو مر بيها خليته كده
الطفل لما بيبتدى يتولد جواه أى شعور للميول دى بيبقي متلخبط و مضطرب و مبيبقاش فاهم ده ايه وكتير مننا مش بيتقبله مش بس كده ده بيرغم نفسه و يجبرها علي ان مشاعره دى كلها مجرد كدبه
بعتذر علي المقدمة الطويلة دى لانى فعلا رغم ان عديت منتصف التلاتينات ومتجوز بس ما زالت متردد ومش قادر اتقبل ميولى حاولت من ٣ سنين أدى نفسي فرصة و اقابل شخص و مارست معاه سوفت الا إنى بندم بس بعد كده بلاقي نفسي اكلمه و اروح له و اقلع وانا علي بطنى و استسلم ليه تماما
انا قعدت في صراع طويل و ابتديت كل مرة اتنازل يعنى في الأول كنت محتفظ بيها لنفسي بعد كده بقي شات بعد كد كده بقي نودز بعد كده مقابلة بعد كده علاقة سوفت مش عارف اسيطر علي نفسي و عارف ان في يوم هيبقي السوفت ده هارد
حاولت كتير ابعد ببعد فترة و برجع تانى أفظع و بلهفة يمكن الحلو في الموضوع انى لسه سوفت بس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده و الجنتل حوده
بلاش تكمل في الطريق امنع نفسك بكل الطرق كل اللي عملوا زيك حياتهم اتدمرت فكر في مراتك اللي لو عرفت هتفضحك وفكر في فضيحتك لما يحصل.فيك كدا
نصيحة ركز مع مراتك و مارس معاها كتير يمكن ميولك يتغير

حاول تبعد بجد اهتم بمراتك وعيالك اتخيل بركا يصير عندك عيال واللي بتكلمه فضحك قدامهم حيجرالك ايه

انت لو مقضيها صور ونودز وقلت انك صغير كنت حطنشك قلت جابها لنفسه لكن واضح انك محترم ونادم بجد
متسألش هنا اغلب اللي حيعملوا نفسهم بيساعدوك فالخاص حيسألوك اسئلة غريبة وحتنتهي بأسئلة عن مراتك وبعد شوية حتكتشف انهم مش عايزين يساعدوك لا دول سمعوا كلمة ميولك سالب ومتزوج بس وصار همهم ينيموك على سرير واحد معاها

ولو مقدرتش تبعد وللاسف دا اخرها ولو تقدر اقطع النت
خلي عندك تلفون بزراير قديم للمكالمات وخلاص احرم نفسك من التواصل وخلاص ولو مفيش اي ثغرة للموضوع ومتقدرش وشغلك بيعتمد عالنت والواتس شوف حد يمارس معاك يكون فنفس وضعك يعني واحد متزوج وسمعته كويسة وخايف على وضعه مش واحد مش فارقة معاه وسيرته معروفة فكل مكان انه خول

بلاش تكمل في الطريق امنع نفسك بكل الطرق كل اللي عملوا زيك حياتهم اتدمرت فكر في مراتك اللي لو عرفت هتفضحك وفكر في فضيحتك لما يحصل.فيك كدا
نصيحة ركز مع مراتك و مارس معاها كتير يمكن ميولك يتغير
صدقنى بمنع نفسي كتير .. بس برجع و بشهوة عالية كمان انا مقابلتش حد غير وانا ٣٤ سنة و رفضت رفض قاطع الهارد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حاول تبعد بجد اهتم بمراتك وعيالك اتخيل بركا يصير عندك عيال واللي بتكلمه فضحك قدامهم حيجرالك ايه

انت لو مقضيها صور ونودز وقلت انك صغير كنت حطنشك قلت جابها لنفسه لكن واضح انك محترم ونادم بجد
متسألش هنا اغلب اللي حيعملوا نفسهم بيساعدوك فالخاص حيسألوك اسئلة غريبة وحتنتهي بأسئلة عن مراتك وبعد شوية حتكتشف انهم مش عايزين يساعدوك لا دول سمعوا كلمة ميولك سالب ومتزوج بس وصار همهم ينيموك على سرير واحد معاها

ولو مقدرتش تبعد وللاسف دا اخرها ولو تقدر اقطع النت
خلي عندك تلفون بزراير قديم للمكالمات وخلاص احرم نفسك من التواصل وخلاص ولو مفيش اي ثغرة للموضوع ومتقدرش وشغلك بيعتمد عالنت والواتس شوف حد يمارس معاك يكون فنفس وضعك يعني واحد متزوج وسمعته كويسة وخايف على وضعه مش واحد مش فارقة معاه وسيرته معروفة فكل مكان انه خول
بحاول بشتى الطرق

صدقنى بمنع نفسي كتير .. بس برجع و بشهوة عالية كمان انا مقابلتش حد غير وانا ٣٤ سنة و رفضت رفض قاطع الهارد
شويه و هتقبل الهارد بلاش مفيش سالب كان زي حالتك الا و اتفضح يعني لو عايش لوحدك قلت ماشي اما انت متجوز تسيب كسها المتاح عشان تروح تتناك🤨

• محزن
التفاعلات: Love older
بحاول بشتى الطرق
يعني حاول اكتر اخترع طرق جديدة شوف مراكز علاج دام ان حالتك في اولها يعني حتى لو عالجت مش حتكون فضيحة
احسن ما فيوم يتسربلك فيديو وحد راكب فوقك

بترجاك يا اخويا رجاء خاص كدا شغل خيالك مستقبلا كدا انت فيوم بتتناك ومراتك قفشتك ولا انت فيوم نازل الشغل ولا الشارع لقيت الناس بتشوفلك ولما سألت لقيت فيديو متصور ليك بالسر وانت بتمارس

ولا اتخيل من صورك يهددك انك تخليه يختلي بمراتك مقابل انه ميفضحكش ومتقليش دا كلام قصص وافلام لا يا خويا القصص اصلا هيا تحوير للي بيصير فالواقع والمنومات فالصيدليات على قفا من يشيل يمكن ارخص من حبوب الصداع ومش بعيد يصورها هيا كمان عشان يعمل معاها صاحية

بترجاك اتخيل السيناريوهات دي وقول حتعمل ايه لو حصلت
عشان كدا بلاش

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: Redaeljaja، Alpha.§tar و Love older
يعني حاول اكتر اخترع طرق جديدة شوف مراكز علاج دام ان حالتك في اولها يعني حتى لو عالجت مش حتكون فضيحة
احسن ما فيوم يتسربلك فيديو وحد راكب فوقك

بترجاك يا اخويا رجاء خاص كدا شغل خيالك مستقبلا كدا انت فيوم بتتناك ومراتك قفشتك ولا انت فيوم نازل الشغل ولا الشارع لقيت الناس بتشوفلك ولما سألت لقيت فيديو متصور ليك بالسر وانت بتمارس

ولا اتخيل من صورك يهددك انك تخليه يختلي بمراتك مقابل انه ميفضحكش ومتقليش دا كلام قصص وافلام لا يا خويا القصص اصلا هيا تحوير للي بيصير فالواقع والمنومات فالصيدليات على قفا من يشيل يمكن ارخص من حبوب الصداع ومش بعيد يصورها هيا كمان عشان يعمل معاها صاحية

بترجاك اتخيل السيناريوهات دي وقول حتعمل ايه لو حصلت
عشان كدا بلاش
بجد هحاول فعلا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%