NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

X7z

نسوانجى خبرة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نصيحه لي اخواني الي الشهوه بتكون سيدهم وممكن يتخلون عن اي شي مقابل الشهوه المؤقته اخي الكريم أنت. كويس وزين لكن حكم عقلك اشغل دماغك ب الخير فكر في ماذا بعد وش الي بيصير بعد هي الشهوه صدقني لو زينه كانت صارت الحيوانات افضل مننا عز نفسك اخي الكريم وحكمت عقلك

• عجبني
التفاعلات: الحراااااق🔥🔥🔥، White_Wolf و رجل كتوم
احسنت

• عجبني
التفاعلات: X7z و نسوانجي مثقف.
نصيحه لي اخواني الي الشهوه بتكون سيدهم وممكن يتخلون عن اي شي مقابل الشهوه المؤقته اخي الكريم أنت. كويس وزين لكن حكم عقلك اشغل دماغك ب الخير فكر في ماذا بعد وش الي بيصير بعد هي الشهوه صدقني لو زينه كانت صارت الحيوانات افضل مننا عز نفسك اخي الكريم وحكمت عقلك
كلامك صح بس لليقدر

• عجبني
التفاعلات: X7z
لا انا في هجوم عليا كاني بغلط فيهم 😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: نسوانجي مثقف.
لا انا في هجوم عليا كاني بغلط فيهم 😂😂😂😂
بس اصل في فكره هي أصل الشهوة موضوع معقد فعشان كده صعب على ناس كتيرة صعب علىهم الكلام ده ينفذه وفي ناس بقت حياتهم لي الشهوة فصعب يتقبلون الكلام ده او حتى يشوفو حد انتقد طريقتهم عرفت لية في هجوم

• عجبني
التفاعلات: X7z
بس اصل في فكره هي أصل الشهوة موضوع معقد فعشان كده صعب على ناس كتيرة صعب علىهم الكلام ده ينفذه وفي ناس بقت حياتهم لي الشهوة فصعب يتقبلون الكلام ده او حتى يشوفو حد انتقد طريقتهم عرفت لية في هجوم
صح لسانك

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي مثقف.
👏👏👏👏👏

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي مثقف.، X7z و زهايمر
فترة مراهقه نمر بها نحن الشباب 🔥

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%