NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the open woman

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ليه بنحب نتشتم كستات وحنا فالعلاقة يعني انا متمتعش لو متمرمطتش شتايم وسمعت اوسخها واحسو انو قاصد كل شتيمة فيها حرفيا
وكمان بالنسبة للرجالة ليه بتحبو تشتمو وانتتو فالعلاقة باوسخ شتايم محدش يقول عشان احنا بنحب كده

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Babayaga1, Ahmed Zoro, كسك متعتى و 25 آخرين
ليه بنحب نتشتم كستات وحنا فالعلاقة يعني انا متمتعش لو متمرمطتش شتايم وسمعت اوسخها واحسو انو قاصد كل شتيمة فيها حرفيا
وكمان بالنسبة للرجالة ليه بتحبو تشتمو وانتتو فالعلاقة باوسخ شتايم محدش يقول عشان احنا بنحب كده
مصرين ليه أنها شتايم 😂😂
دي شايفها صفه فيكي ف الوقت ده شرموطه مثلا فيكي صفه منها فاهمه بتمتعنا وتولعنا احنا الاتنين سوا الحاجات دي بتيجي مع الهيجان الشديد والتناغم اللي بيبقي بينا فاهمه

• أتفق
التفاعلات: the open woman
الشتيمة بتحسس الراجل انه هو مسيطر اكتر والست خاضعة ليه وانه هو اللي سايق العلاقة وممكن تحسسو بنوع من انواع الاثارة بالنسبة للشتيمة اللي فيها ألفاظ جنسية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: hamdy_200024، ELSAFH و the open woman
الشتيمة مربوطة بالقوة والفحولة بالنسبة للراجل ، بيحس وقتها إنك خضعاله للدرجة اللي هتقدري تتقبلي فيها أي حاجة ودا دليل علي إنه معلم في كسك ، وبالنسبالك إنتي الشتيمة بتعزز المنيكة والشرمطة بمعني إنك بتتخيلي كل حرف فبتثاري اكتر يعني لما يضربك سبانك علي طيازك ويقولك احا لبوة نيك ، عقلك بيترجمها إنك مهيجاه وحلوة في عيونه فبتنبسطي اكتر وبتعتبريها نوع من الغزل القبيح وليس الإهانة

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: انوثة مستترة, أم رودى, MadamVanDerSexXx و 3 آخرين
لا عشان الشتيمة الوسخه والالفاظ بتطلع الشرموطه اللي جوا اللي بتحب كدة وبتحس انها لبوة فاجرة وشرموطه بجد وبتهيج جدا من التشيمة ويا سلام لو في ضري وتلطيش ع الطياظ وشد البزاز وعضعضه هتتبسطي اكتر بجد

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: أم رودى, MadamVanDerSexXx, ELSAFH و شخص آخر
انتوا ك ستات لما بتتشتموا بتحسوا انكوا اضعف من الراجل و لانكوا بتحبوه بتاخدوها مدح فيكوا
لكن انا مجربتش اشتم حد بصراحة

• عجبني
التفاعلات: انوثة مستترة، MadamVanDerSexXx و the open woman
انتي مش قولتي بتحسي بايه لما بتتشتمي ... انتي قولتي يكون قاصد ... انما الاحساس نفسه ايه بالنسبه ليكي ... عشان فكرتك مش واصله ليا اوي 👋🏻

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: kidding samo😂🫂😈😜❤️، AhlamDr و the open woman
عشان انا بحب اشرمط الىل معايا واطلع الشرموطة اللى جواها

• أتفق
علشان الشتيمة بتهيجكم كستات
فلما انتوا تهيجوا احنا بنهيج على هياجانكم
وبالتالي الشتيمة عامل محفز لكل اطراف العلاقة

• أتفق
انتي مش قولتي بتحسي بايه لما بتتشتمي ... انتي قولتي يكون قاصد ... انما الاحساس نفسه ايه بالنسبه ليكي ... عشان فكرتك مش واصله ليا اوي 👋🏻
ماهي ما بتتمتعش إلا لما تتمرمط. توضح ايه اكتر من كده. 😂😂😂

انتوا ك ستات لما بتتشتموا بتحسوا انكوا اضعف من الراجل و لانكوا بتحبوه بتاخدوها مدح فيكوا
لكن انا مجربتش اشتم حد بصراحة
ليه مجربتش ده معظم الستات لو مش كده ميحبوش العلاقة

لا عايزه اعرف هو الي بقولو صح ى بيحسسكو بايه

لان الراجل بيحب يحس أنه الاعلي والافضل حتي لو مكنش كده فعلا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: MadamVanDerSexXx و the open woman
مفيش حاجة غير المعنى بتاعي يعنب
أنا و هي محترمين فشخ و عمري ما شتمتها بس في العلاقة بموت في شتمها و ضربها على طيزها و هي بتحب تتشتم و تتضرب أعتقد الموضوع ليه علاقة بأن الراجل يحب يسيطر و يهيمن و هي بتحب يتهيمن عليها لكن الموضوع مفهوش إهانة لأ

• عجبني
التفاعلات: انوثة مستترة و MadamVanDerSexXx
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه مجربتش ده معظم الستات لو مش كده ميحبوش العلاقة
يمكن ملقتش اللى اعمل معاها كدة
و انا ليا اسلوبي لكن معنديش مانع اجرب مع حد بيحب كدة

• حبيته
التفاعلات: Levi Ackerman
يمكن ملقتش اللى اعمل معاها كدة
و انا ليا اسلوبي لكن معنديش مانع اجرب مع حد بيحب كدة
حتى لو هي متقرلكش بتبقا بتحب

المواضيع المشابهة