NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش الشتيمة فى ألعاب النسوانجية

القائد1

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعض البنات هنا فى المنتدى بيلعبوا ألعاب زى (اسألنى وأنا أرد) أو (اسأل وأنا أجاوب) .. وطبعا احنا بنسألها اتناكتى كام مرة وطيزك مفتوحة ولا لا .. وكام واحد ناكك .. وآخر مرة اتناكتى إمتا .. والأسئلة اللى زى دى .. وطبعا هى بترد عادى .. يا ترى هى بتضايق من كلمة يا متناكة ولا كلمة يا شرموطة أو يا لبوة .. ولا عادى .. يعنى مثلا لما أسألها .. ((بتحبى يا شرموطة تبلعى لبن اللى بينيكك ولا بتقرفى)) وسؤال مثلا ((أخديتهم قبل كده يا متناكة فى كسك وطيزك ولا لسة مجربتش )) يا ترى هى هتزعل من الشتيمة.. وأنا كدة هاكون مخالف واتحظر ... ولا عادى .. ؟؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
بعض البنات هنا فى المنتدى بيلعبوا ألعاب زى (اسألنى وأنا أرد) أو (اسأل وأنا أجاوب) .. وطبعا احنا بنسألها اتناكتى كام مرة وطيزك مفتوحة ولا لا .. وكام واحد ناكك .. وآخر مرة اتناكتى إمتا .. والأسئلة اللى زى دى .. وطبعا هى بترد عادى .. يا ترى هى بتضايق من كلمة يا متناكة ولا كلمة يا شرموطة أو يا لبوة .. ولا عادى .. يعنى مثلا لما أسألها .. ((بتحبى يا شرموطة تبلعى لبن اللى بينيكك ولا بتقرفى)) وسؤال مثلا ((أخديتهم قبل كده يا متناكة فى كسك وطيزك ولا لسة مجربتش )) يا ترى هى هتزعل من الشتيمة.. وأنا كدة هاكون مخالف واتحظر ... ولا عادى .. ؟؟؟؟
هتبقى اهانه طبعا لان مفيش حد ليه الحق يشتم التاني
هيه هتقبل دا ولا لا اكيد مش هتقبل غير من الي بتحبو أو صحبها أو جوزها

• عجبني
اكيد اي وحدة راح تزعل حتى لو ماحكت انها راح تزعل بذات اذا مافي بينكم اي معرفة مسبقة او معرفتكم سطحية ماحد بحقله يحكيلها هيك غير الي هي بتسمحله
وحتى من وجهة نظري مو ضروري هادي المسبات تتقال

• عجبني
هم يجاوبوك بقى 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Black Flower
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%