NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

J U B A

Fighter
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ف وقت واحنا صغيرين نتلم نسمع الشاطر حسن وسندريلا ست الحسن والجمال والي بفرحه نتابع ونشوف العدل منتصر والشاطر حسن بيقضي ع الاشرار وسندريلا يحميها بطلها ويهزم الغوله وف الاخر عاشو ف تبات ونبات وخلفو صبيان وبنات ونام وبنحلم اننا الشاطر حست والاخت تحلم بسندريلا وبعد توالي الايام بيجي يوم ننلم ونصحا نلاقي العمر جري والشاطر حسن مش شاطر وسندريلا صوتها موصل اخر الشارع والخير بيعاني والغول والاشرار ف كريق النجاح ماشيين وميزان العدل مهزوز والامور بتتوزن ع الهوا والحلقه الي بقينا نشوفها كل يوم بقت بتحصلنا بس الغريب ان كنت مفكر نفسي الشاطر حسن والخير والعدل بينتصر دايما وان طريق الصح مفروش بالورد معرف انه ضلمه وكله مطبات بس اه كل وقعه وفراق وحب وحياه احسن من طريق الغول الي بالرغم ان كتير شايفه طريق النجاح
بعافر وبقع ومستني توته خلصت خلصت الحدوته

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و غريب عن العالم
**** يقويك ويثبتك علي طريق الخير والحق

• حبيته
التفاعلات: J U B A
ف وقت واحنا صغيرين نتلم نسمع الشاطر حسن وسندريلا ست الحسن والجمال والي بفرحه نتابع ونشوف العدل منتصر والشاطر حسن بيقضي ع الاشرار وسندريلا يحميها بطلها ويهزم الغوله وف الاخر عاشو ف تبات ونبات وخلفو صبيان وبنات ونام وبنحلم اننا الشاطر حست والاخت تحلم بسندريلا وبعد توالي الايام بيجي يوم ننلم ونصحا نلاقي العمر جري والشاطر حسن مش شاطر وسندريلا صوتها موصل اخر الشارع والخير بيعاني والغول والاشرار ف كريق النجاح ماشيين وميزان العدل مهزوز والامور بتتوزن ع الهوا والحلقه الي بقينا نشوفها كل يوم بقت بتحصلنا بس الغريب ان كنت مفكر نفسي الشاطر حسن والخير والعدل بينتصر دايما وان طريق الصح مفروش بالورد معرف انه ضلمه وكله مطبات بس اه كل وقعه وفراق وحب وحياه احسن من طريق الغول الي بالرغم ان كتير شايفه طريق النجاح
اسقاط جميل يا جوبا
عموما القصص كانت مثالية اوى
بس الحياة مش خير و شر
ممكن تلاقى نفسك مخير بين شرين تختار اقلهم ضرر
و العكس
لكن الحق كفته راجحة و الدنيا مجرد معبر

• أتفق
اسقاط جميل يا جوبا
عموما القصص كانت مثالية اوى
بس الحياة مش خير و شر
ممكن تلاقى نفسك مخير بين شرين تختار اقلهم ضرر
و العكس
لكن الحق كفته راجحة و الدنيا مجرد معبر
صدقت ي ابو اسكندر
مسائك زي الفل

• حبيته
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
الواقع أصعب كتير من القصص والخيال
**** يعينك ويقويك

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: الأستااذ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%