NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سونيا ايهم

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
السمعة​

كنت فى كافيه مستنية عميل ، أسيادى بلغونى بأن فيه عميل أجرنى لمدة 4 ساعات وأنى استناه فى الكافيه وهو هيعدى علي ويخودنى ، فكنت لابسة عباية سمراء واسعة ومتحجبة ، علشان أأقلل احتمالية أن حد يتعرف علي ولكن بسبب بزازى الضخمة مكنش حد بيخش الكافيه إلا ولابد يدئأ النظر ، المهم شوية واتنين جم قعدوا على التربيزة إللى ورايا ، وسمعتهم بيتكلموا سوا ...

1:ـ أيه حكاية ملف الصوت إللى بعته لى إمبارح ده .

الدكتور:ـ الشقة ياعم ، كنت خايف لحسن تتسرق وله تتقلب .

1:ـ أشمعنه ؟

الدكتور:ـ هقولك ، وأنا فى العيادة أمبارح جات واحدة بس أيه كرباج ، لبوة لبوة ..

الدكتور:ـ خير يا مدام ؟

سونيا:ـ فيه وجع فى الفرج بتاعى ومش عارفة سببه أيه ؟

الدكتور:ـ الوجع ده حضرتك ظهر من أمته ؟

سونيا:ـ من حوالى نص ساعة .

الدكتور:ـ نسبة الألم من 1-10 ؟

5:ـ 3 .

الدكتور:ـ حضرتك الألم فى أى منطقة فى الفرج بالتحديد أن أمكن ؟

سونيا:ـ فى الفرج من جوه ؟

الدكتور:ـ طيب حضرتك أتفضلى ولو سمحتى أأقلعى الجيبة والأندر علشان الكشف .

سونيا:ـ أنا مبلبس أندرات يا دكتور علشان مبحبهاش .

الدكتور:ـ أتفضلى .

1:ـ حلوتك ، ألا وصفها أيه الفرسة دى ؟

الدكتور:ـ هى حوالى 170 سم ، وبزازها كبيرة أوى زى بتوع الأفلام السكس ، ورغم كبرهم بس طريين زى طبق الجيلى ، وطيزها كبيرة بس مش أوى ، مقلوظة كده ، وشعرها طوييل وأسود وعنيها خضراء لون البرسيم وهو لسه بينبت ، يعنى خضار فاتح ، وشفايفها عاملين زى شفايف انجيليا جولى و ...

1:ـ عارفها ، ههههههههههه ، حد ميعرفش سونيا ايهم ، دى صاروخ يا ابنى ، دى لو اشتغلت فى تصوير افلام ومسلسلات سكس تاكل الجو وتقعد كل أللى بنتفرج عليهم فى البيوت بدون شغل ، يا ابن المحظوظة .

الدكتور:ـ هو أنت تعرفها ؟

1:ـ أعرفها هههههههه ، دأنا ركبتها فوق الـ 5 مرات وكل مرة برقد فى السرير بعدها مش أأقل من أسبوع دى عاوز لوادر وبرضه مش هيقدروا عليها ، دى لما بتهيج بتبقه ولا الثقب الأسود أللى بيحكوا عنه مبتقولش لأ ، المهم كمل .

الدكتور:ـ المهم روحت عليها علشان اكشف لقيتها نايمة وفاشخة رجليها وكسها كله لبن ومغرقة سرير الكشف ، وكسها بينبض يعنى بيفتح ويقفل ، أنا شوفت المنظر زوبر شد ...

الدكتور:ـ بعد أذنك يا مدام ، لو سمحتى نضفى الافرازات أللى نازلة من حضرتك علشان الكشف ، حضرتك المناديل جنبك ولما تخلصى أندهى علي .

سونيا:ـ يا دكتور لو سمحت حضرتك نضفها أنت ، انا مش هقدر بسبب ..

1:ـ بسبب أيه ؟

الدكتور:ـ شاورت بأديها الاتنين على بزازها الكبار ، روحت ماسح كسها من اللبن خلصت نص العلبة كل ما أمسح ألاقى كسها بينزل .

المهم بدخل المنظار فى كسها براحة أشوف أيه أللى واجعها ، لقيت حاجة تخينة محشورة ، المهم تك تك تك ، قومت مخرجه أتارى اللبوة حاشرة زبر صناعى فى كسها وأتقطم أزاى معرفش مع أنه مبيبقاش ناشف يعنى بس معرفش أزاى أتقطم فى كسها ، أنا شوفت القطمة غرقانة من كسها مذهول ومش عارف أعمل أيه وعرقى معتش ملاحق عليه ، وزوبرى شد جامد مفوقتش غير وهى قاعدة على السرير ...

سونيا:ـ شكرا يا دكتور ، مال حضرتك أول مرة تشوف حاجة زى دى ؟

الدكتور:ـ لأ أول مرة تاجى لى حالة بالشكل ده ، مقطوم أزاى ؟؟؟

سونيا:ـ سوء تصنيع .ههههههه .

الدكتور:ـ طيب ما فيه الطبيعى .

سونيا:ـ ما هو الطبيعى مش دايماً موجود .

الدكتور:ـ لما تلاقى الطبيعى متضيعيش الفرصة .

سونيا:ـ عندك حق .

الدكتور:ـ وقامت قالعة الجاكت أللى كانت لبساه ، والبضى وبقت بالسنتيانة بس وبزازها الكبيرة وركزت على الأرض وفتحت السوستة وطلعت زوبرى وهات يا مص ، زوبرى مخدش فى بؤها دقيقتين وكنت مغرق بؤها لبن ، شربته كله ، وفنست ومسكت زوبرى وسحبته على كسها ، روحت حاشره فى كسها وهات يا دق فيها ، صوتها بدأ يعلى وهى بتتلبون ، روحت قولت لها لأ مش هينفع هنا ، خدى مفتاح الشقة وأسبقينى وأنا هحصلك وأدتها عنوان الشقة ، دقيقتين كده بعد ما مشت وقولت يا نهار أسود لا تسرق الشقة ، كل ما اضرب على حد من أصحابنا ميردش أو تليفونه غير متاح روحت باعت لكم الرسالة الصوتية أللى وصلت ليك روح الشقة بسرعة وأتأكد أنها سليمة ولو لقيتها مقفولة خبط واستنا عندك ربع ساعة وله حاجة لما تتأكد أن الشقة تمام .

1:ـ يا ابن الهبلة ، أنت عارف لو أعرف كنت خيمت هناك ، مين بقه من ولاد المحظوظة من أصحبنا راح ؟

الدكتور:ـ تخيل كده ؟

1:ـ مين يعنى ؟

الدكتور:ـ كله .

1:ـ كله أيه ؟؟؟!!!!! كل أصحابنا !!!!!! الـ 19 واحد راحوا !!!!

الدكتور:ـ والـ 19 لقيتهم فى الشقة معاها .

1:ـ أحه ، خخخخخخخ ، أنت بتقول أيه !!!!

الدكتور:ـ خلصت العيادة معرفش أزاى وطيارة على الشقة ، وقفت أودام الشقة مفيش حاجة ومفيش حاجة تقول أن فيه حد جوه أو حد جه ، أنا قولت خلاص أتقلبت الشقة وإلا كان كان ، بفتح الشقة بالمفتاح أللى معايا لقيتهم مكومين الانتريه كله فى جنب والرجالة كلهم ملط عريانين ملط وبركة لبن وسونيا مفنسة فى بركة اللبن دى والواد عماد مسكها من شعرها على أيده الشمال وعمال يرزع زوبره وبضانه فى كسها جامد ويضربها بأيده اليمين على طيزها الكبيرة وبزازها عمالة تتمرجح رايح جاى فى اللبن أللى على الأرض وشغالة تتمنيك وتغنج جامد وشوية وهى مفنسة شدت الواد رامى من زوبره وحشرته فى بؤأها وأديها كلها لبن وزوبر الوله غرقان لبن والواد رامى مسكها من شعرها هو كمان وأشتغل نياكة فى بؤها زى ميكون بينكها فى كسها رزع ، سمير ركبها وحاشر زوبره فى طيزها ، أيوه فى خرم طيزها ولاد الجزمة الثلاثة اشتغلهوا خربأة فيها سوا ، أنا شوفت المنظر برقت وبؤى فتح زى الهبل ، واتسمرت مكانى وباب الشقة مفتوح ورا ظهرى سعد شافنى جه جرى ناحيتى وزبره أودامه هههههههه ، وراح قافل باب الشقة براحة وجه يسلم علي ، قولت له أيه كلك لبن ، هو فى ايه ؟

سعد:ـ أنت لما وصلت الرسالة بتاعتك أنا جيت جرى خبطت على باب الشقة هى فتحت لى ، كانت لابس قميص نوم طويل نيلون أبيض وفوقه روب أبيض شفاف ومتزوقة زى العروسة ، وحاطة ريحة أووووف تهبل .

حضرتك مين ؟

سونيا:ـ أنا الخدامة الجديدة بتاعت الدكتور ، مين حضرتك ؟

سعد:ـ أنا سعد صاحب الدكتور وهو طلب منى أجى أتمم على الشقة لغاية ما ياجى .

ودى الرسالة أللى بعتها لى .

سونيا:ـ أتفضل .

سعد:ـ دخلت شوية لبونة منها على شوية هبكة منى ركبتها ، شوية وبدؤا الأحبة يهلوا واحد ورا التانى وهيصين زى ما أنتا شايف .

الدكتور :ـ بقالكم أد أيه بقه على الوضع ده ؟

سعد :ـ أنا بنفشخ فى المتناكة دى بقالنا أربع ساعات مسبناش حاجة معملنهاش فيها أنها تقول كفاية ، معتش قادرة ، كسى بيوجعنى ، ولا الهوا شغالة غنج ولبونة ومنيكة لما أزبانا ورمت وجبنا حبوب فياجرا علشان نكمل ، تعالى بقه خد نصيبك .

الدكتور :ـ نصيب أيه فى الملبنة دى .

سعد :أنت بس أقعد وملكش دعوى .

الدكتور :ـ وبعدين يا معلم قاعدوا معاها كمان نص ساعة وأنا عمال أتفرج وشوية وسعد قالهم الدكتور حبيب الكل وصل وخدها هو والواد جابر و جيمى وسرمط وخدوها الحمام ، حموها وروقوها وظبطوها وقالوا اتفضل على أودت النوم العروسة مستنياك ، أدخل أودت النوم ألقيها عروسة فى ليلة الدخلة بس عريانة ملط مش لابسة غير روب أحمر شفاف مبين لحمها كله وعملت معاها حتة ليلة ولا ألف ليلة وليلة يا معلم . هوووووووو ، يا من يدلنى عليها .

1- ههههههه ، دى بتتأجر ، المشكلة أن أللى بيأجروها بيبقوا حذرين أوى علشان مبيتعملوش غير مع الناس أللى تقدر تدفع مبالغ ، دى صاروخ ، أنا بتابع حواديتها على منتدى سكس اسمه نسوانجى ، بس بتتعامل على أد المصلحة أللى هى عاوزها من المنتدى عاوز فيلم معين حاجة معينة غير كده مشوفتهاش تانى مستنى لما تقع فى سكتى تانى .

• عجبني
التفاعلات: Dr.zb, العنتيل 007, I love your mom's pussy و 2 آخرين
ماشى حكايه ولا فى البورنو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بمعنى ؟

• عجبني
التفاعلات: aser el bahar

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%