NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة زى ما بقولك كده | السلسلة الثانية | ـ حتي الجزء السادس 20/11/2022

صباح الخير عليكم أعزائي أعضاء المنتدى انا اسف منكم جميعا اني مكملتش القصة دي بس صدقوني الظروف هي اللي منعتني اني اكمل القصة بسبب اني اصبت بمرض السرطان من الدرجة الثانية وعملت عمليتين وخدت كيمياوي واشعاع واتبهدلت جدا
مرة ثانية اقدم اعتذاري ليكم جميعا واسف جدا من كل قلبي

• محزن
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: سامر سمير و ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨
صباح الخير عليكم أعزائي أعضاء المنتدى انا اسف منكم جميعا اني مكملتش القصة دي بس صدقوني الظروف هي اللي منعتني اني اكمل القصة بسبب اني اصبت بمرض السرطان من الدرجة الثانية وعملت عمليتين وخدت كيمياوي واشعاع واتبهدلت جدا
الف الف الف الف مليون سلامه
عفاك الــله وشفاك
المهم صحتك وطظ فى كل حاجه خد بالك من نفسك

• عجبني
التفاعلات: Firas fareed
الـله يشفيك ويعافيك ويحفظك
وتاني مره الف الف الف مليون سلامه عليك بجد وترجع تاني احسن من الأول

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الف مليون سلامه عليك يا غالي
ان شاء**** ترجع احسن من الاول

• عجبني
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر

• عجبني
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
انا موجود يا غالي بس حالتي الصحية تعبانة جدا وان شاء **** اول ما أشد حيلي اكمل القصة

• عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص و ناقد بناء
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%