NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش ثقافة السالب مش لازم يكون بنت و ناعم

حاجة كتير بقيت بلاحظها كل موجب او بيدعي انه موجب فاكر ان السالب دة بيكون بنت او نفسه يكون بنت وانه ناعم جدا وزي البنات

طبعا دى نظرة غلط خالص لان ده تيب واحد من
السوالب اسمة الليدي الي بيكون حابب يظهر زي البنت ويتعامل زي البنت وناعم زي البنت بس مش كل حاجة زي بعضها في سوالب مشعرين جدا وفي سوالب عاديين جدا وستريت لوكينج تماما فكلمة سالب ممعنهاش انه ناعم وزي البنات خالص

اغلب المستجدين في الجاي الي بيكونوا فاكرين ان السالب ناعم وزي البنات اغلبهم بيكون استريت ونفسه يجرب فقط لانه فاكر انه زي البنت وعادى وبس

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: Alaa85, ابراهيم ابراهي, Amigood و 16 آخرين
انا ماليش دعوة بالانواع انا بقولك اللي بيدور في دماغ واحد ليه عايز ينيك واحد راجل زيه هو عايز حاجه اقرب ما يكون للبنت لان هو مش لاقي بنت اما لو لاقي بنت هيتف علي السالب
يبقى رايك ومشكور

عل فكره انا سالب وبحب اكون مشعره عادي بحس دا بيهجني

حاجة كتير بقيت بلاحظها كل موجب او بيدعي انه موجب فاكر ان السالب دة بيكون بنت او نفسه يكون بنت وانه ناعم جدا وزي البنات

السوالب اسمة الليدي الي بيكون حابب يظهر زي البنت ويتعامل زي البنت وناعم زي البنت بس مش كل حاجة زي بعضها في سوالب مشعرين جدا وفي سوالب عاديين جدا وستريت لوكينج تماما فكلمة سالب ممعنهاش انه ناعم وزي البنات خالص

اغلب المستجدين في الجاي الي بيكونوا فاكرين ان السالب ناعم وزي البنات اغلبهم بيكون استريت ونفسه يجرب فقط لانه فاكر انه زي البنت وعادى وبس
كلامك كويس جدا اللي يحب سالب لازم يديلو اهتمام مش بيقولك الاهتمام مببطلبش زي مهاخد منها دلع لازم ادلعها

صح جدا
و كل حاجة و لها متعتها
فيه موجب بيحب يكون السالب اللى تحته مشعر و جسمه رجولى لانه بيحس انه مسيطر و انه بينيك ولد و بيكون خاضع له و راكب عليه و ده بيحسسه بمتعة كبيرة
فيه موجب بيحب السالب يكون بنوتى فى كل تصرفاته و شكل جسمه عشان مش بيحب يحس انه معاه راجل زيه و فى نفس الوقت مش عارف يمارس مع بنات ف بيكون السالب الناعم الطرى هو اختياره عشان يعيش اللحظة ان اللى معاه ده نوع مختلف و مش شذوذ و خرم بينيكه و خلاص

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
طاب الي بيحس انو عاوز يبقي بنت ف العلاقه بس بيحب يكون مشعر و ديرتي شويه دا عادي ولا ايه

يا ريت يفهموا يعنى ايه مثلية أساساً
هو عاوز خرم يفضى شهوته و خلاص
إنما مشاعرنا أحنا
آخر حاجة تهمه
مش كلو

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جهل ههه
معاك حق

انا مش معاك عشان تبقى سالب لازم تكون ناعم و رقيق لانك حتسلم نفسك لفحل ينيكك زي الحريم و بما انك سلمت نفسك لمتعة الفحل يعني انك تخليت عن اخر ذرة رجولة فيك و مش عارف ازاي في سوالب رجوليين ما دامك رجولي بتنتاك زي الحريم ليه

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%